لیست قیمت انواع سایبان‌ فروشگاهی در1402+تلفن تعمیرکار سایبان

لیست قیمت انواع سایبان فروشگاهی در ۱۴۰۳

قیمت انواع سایبان‌ یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که قبل از هر چیزی باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید. این اطلاعات شما را در انتخاب بهترین سایبان کمک می‌کند و این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید یک محصول باکیفیت خریداری کنید.

هر آنچه که باید در مورد قیمت انواع سایبان‌ها بدانید!

قیمت سایبان‌های فروشگاه باتوجه‌به نوع و متریال مورداستفاده در آن‌ها و همین‌طور متراژ بسیار متفاوت است. باتوجه‌به پیشرفت‌هایی که در صنایع مختلف به وجود آمده قطعاً صنعت سایبان سازی نیز دستخوش این تغییرات و پیشرفت‌ها شده است.

به همین دلیل متریال مورداستفاده برای سایبان‌های قدیمی از رده‌ خارج شده و اکنون سایبان‌های بسیار شیک و مدرنی ساخته شده است که از بهترین متریال برخوردار هستند.

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت انواع سایبان تبلیغاتی را می‌توان بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارهای مختلف دانست؛ زیرا معمولاً برخی از مغازه‌داران بودجه‌های نسبتاً محدودی برای تبلیغات کسب‌وکار خود کنار گذاشته و بیشتر به دنبال بهره‌برداری از درآمد کسب‌وکار خود هستند.

قیمت سایبان‌ تبلیغاتی بسیار به‌صرفه بوده به‌طوری‌که با هزینه ساخت یک تابلو تبلیغاتی حداقل می‌توان چندین سایبان تبلیغاتی نصب کرد. مهم‌ترین مزایای این سایبان‌ها عبارت‌اند:

  • نصب آن‌ها آسان است.
  • بسیار بادوام هستند.
  • تنوع طرح و رنگشان بالایی دارند.
  • محافظ‌های بسیار بادوامی هستند.
هر آنچه که باید در مورد قیمت انواع سایبان‌ها بدانید!

سایبان تبلیغاتی مخصوص مغاره

 

قیمت سایبان پوششی یا دکوراتیو

از این سایبان می‌توان در انجام تبلیغات سازمان‌ها یا سایر نهادها استفاده کرد. در تولید سایبان پوششی از پارچه یا آلومینیوم، پلی‌کربنات موج‌دار و فایبرگلاس موج‌دار و سایر موارد استفاده شده است.

قیمت انواع سایبان دکوراتیو دارای بازه‌های قیمتی مختلفی است که هزینه نهایی آن به نوع مدل، روکش و انحنای آن بستگی دارد.

فواید مهم این سایبان‌ها به شرح موارد زیر هستند:

  • کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • نمایی شیک و لاکچری به مکان موردنظر می‌دهند.
  • اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند.
  • از فضای بیشتر برخوردار هستند.

قیمت انواع سایبان دستی

سایبان‌ دستی شامل هندل بوده که توسط آن حرکت می‌کند. برای باز و بسته کردن این سایبان، نیاز به کمک‌گرفتن از دستان خود دارید. این محصول از امکان تنظیم شیب خوبی برخوردار بوده که می‌توانید شیب آن را به میزان دلخواه تنظیم کنید.

قیمت سایبان‌ دستی باتوجه‌به عواملی همچون کیفیت ساخت، مواد اولیه استفاده شده، برند یا شرکت تولیدکننده، نصب تجهیزات مدرن روی آن تعیین می‌شود. ویژگی‌های رایج این سایبان‌ها‌ عبارت‌اند از:

  • مقاومت بالایی در برابر خورشید دارند.
  • خاصیت ضدآب بالایی دارند.
  • قابلیت چاپ تبلیغات را دارند.

قیمت سایبان استخر

آیا تابه‌حال به فکر خرید سایبان استخر برای استخرهای روباز اماکن خود افتاده‌اید؟ سایبان استخر در روزهای گرم سال می‌تواند پوشش خوبی برای جلوگیری از تابش آفتاب سوزان باشد که استفاده از این وسیله در تمام طول روز بسیار ضروری است.

قیمت سایبان استخری از فاکتورهای مهم در زمان خرید است که خریداران باید به آن اهمیت زیادی دهند. ناگفته نماند که موارد دیگری همچون انواع سایبان، نوع جنس به‌کاررفته در آن‌ و مواردی ازاین‌قبیل در خرید این وسیله دخیل هستند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ سایبان‌های‌ استخری عبارت‌اند از:

  • از تشکیل جلبک روی سطح استخر پرورش ماهی جلوگیری می‌کنند.
  • موجب ماندگاری عمر ماهی‌های معمولی و پرورش‌یافته در برابر نور خورشید می‌شوند.
  • از اثرات مخرب اشعه ماورای‌بنفش نور خورشید جلوگیری می‌کنند.
  • موجب ایجاد فضای مناسب با دمای یکنواخت و همسان در استخر پرورش ماهی می‌شوند.
  • موجب کاهش سطح آب استخر در اثر تابش نور مستقیم خورشید می‌شوند.

قیمت انواع سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یک محصول با کارایی مفید است که می‌تواند محل امن و خوبی را برای پارک خودروی شما ایجاد کند. در روزهای گرم یکی از مشکلات صاحبان خودرو این است که آفتاب صندلی‌ها را خیلی داغ می‌کند و هم اینکه دست‌زدن به فرمان چندان خوشایند نیست.

علاوه بر این نور آفتاب به‌مرور رنگ بدنه خودرو را از بین می‌برد و هزینه‌های زیادی را روی دستتان می‌گذارد. قیمت سایبان پارکینگ یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید بوده که باتوجه‌به ویژگی‌های مختلف و اجزای گوناگون آن بسیار متفاوت است. هزینه‌های سایبان برقی برای پارکینگ به موارد زیر بستگی دارد:

  • جنس روکش یا چادر سایبان
  • جنس سازه و متریال استفاده شده در آن
  • هزینه قطعات مانند موتور و سایر موارد مورداستفاده در سایبان
  • مساحت سایبان و مقدار اجزا موردنیاز
  • هزینه نصب و دستمزد
قیمت سایبان استخر

قیمت انواع سایبان‌

 

استانداردهای مهم در تعمیر و نگهداری از سایبان‌ها

تمام سایبان‌ها ممکن است بعد از مدتی با مشکلاتی مواجه و خراب شوند؛ ولی برای‌آنکه جلوی این مشکلات گرفته شود، باید زودتر به فکر تعمیر آن‌ها بیفتیم. معمولاً قیمت انواع سایبان‌ها به آن صورت نیست که بشود هر چند وقت یکبار آن‌ها را عوض کرد.

قیمت تعمیرات انواع سایبان‌ها باتوجه‌به میزان آسیب‌دیدگی و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات محاسبه می‌شود. روش‌های نگهداری از سایبان‌ها کار سختی نیست، بلکه نکات ساده‌ای هستند که با رعایت‌نکردن آن‌ها ممکن است سایبان شما آسیب جدی ببیند و بعدها نیاز به تعمیر و حتی تعویض آن‌ها پیدا کنید.

تمیز نگه‌داشتن سایبان

برخی گمان می‌کنند سایبان‌ها به مراقبت خاصی نیاز ندارند، اما رعایت همین نکات کوچک مثل درست و به‌موقع تمیزکردن آن‌ها باعث می‌شود تا سایبان همیشه سالم بماند. مناسب‌ترین زمان برای شستشوی سایبان‌ها ماهی ۲ بار است، البته زمان شستشو بستگی به شرایط آب‌وهوایی محیط نیز دارد.

مثلاً در شهرهایی که گردوخاک بیشتری دارد ممکن است سایبان‌ها زودتر نیاز به تمیزشدن داشته باشند؛ مثلاً ماهی ۳ الی ۴ بار. به‌طورکلی نباید بگذارید آلودگی و گردوخاک روی سایبان و پارچه آن‌‌ها بنشیند؛ زیرا باقی‌ماندن آلودگی‌ها به‌مرور باعث کاهش کیفیت پارچه، فرسودگی و حتی پارگی آن‌ها می‌شود.

محافظت از گرمای شدید

روش‌های دیگر از نحوه نگهداری سایبان‌ها محافظت آن در برابر گرمای زیاد است. سایبان‌ها در برابر تابش نور خورشید و گرما محافظت زیادی می‌کنند و لایه پوششی آن‌ها طوری ساخته شده که در برابر گرما به‌شدت مقاوم هستند.

مواقعی که زیر سایبان‌ها گرمای زیادی تشکیل دهد ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری به وجود بیاید. به همین دلیل توصیه می‌شود هرگز زیر سایبان‌ها بساط کباب درست نکنید و دمای زیر آن را بالا نبرید، چون با این کارتان شاهد سوختن پارچه سایبان و آتش‌سوزی شدید می‌شوید.

محل نصب مناسب سایبان

یکی دیگر از روش‌های نگهداری از سایبان، انتخاب محل نصب مناسب آن است. اغلب افراد فکر می‌کنند سایبان را در هر مکانی می‌توانند نصب کنند، اما باید بدانید که محل نصب سایبان نیز بر طول عمر آن مؤثر است؛ پس برای انتخاب محل نصب آن باید دقت کافی داشته باشید.

شما باید مکانی را برای نصب سایبان انتخاب کنید که در آن احتمال برخورد اشیا تیز به آن خیلی کم باشد، محلی که ترجیحاً از رطوبت به‌دور باشد و احتمال ریختن آب و مایعات رو سایبان وجود نداشته باشد.

محافظت در برابر رطوبت

سایبان‌ها در برابر بارندگی‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند، چون بدنه آن‌ها ضدزنگ است. بر اساس نوع و جنس‌ برخی از پارچه‌‌ها، سایبان‌ها به رطوبت حساسیت بیشتری دارند؛ پس محض اطمینان در زمان بارش برف‌وباران تا حتی‌الامکان آن‌ها را ببندید تا به طول عمرشان کمک زیادی کرده باشید.

مواقعی که سایبان خیس است نباید اجازه دهید رطوبت روی آن باقی بماند؛ چون احتمال ایجاد قارچ و پوسیدگی در آن زیاد است. همچنین ریخته‌شدن مایعات روی سایبان به موتور و قطعات دیگر آن نیز آسیب می‌زند و باعث سوختن و ازکارافتادن موتور می‌شود.

بررسی بدنه سایبان

از روش‌های مهم و اساسی نگهداری از سایبان‌، توجه و مراقبت از بدنه آن‌ است؛ بنابراین باید هر چند وقت یکبار به‌خوبی بدنه آن‌ها را تمیز کنید. علاوه بر این باید هر چند وقت یکبار به طور مرتب بدنه آن‌ها را بررسی کنید تا در صورت هر گونه مشکلی به‌سرعت برطرف شود.

عدم توجه به آسیب‌های کوچک باعث بروز مشکلات جدی در سایبان و حتی ازکارافتادن آن می‌شود؛ پس مراقب باشید تا مجبور به تعمیر سایبان و تعویض بدنه ‌نشوید که هزینه‌های اضافی با خود به همراه دارد.

استانداردهای مهم در تعمیر و نگهداری از سایبان‌ها

قیمت انواع سایبان‌

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *