لوله کشی ساختمان در

شماره تماس لوله کش ساختمان

لوله‌ کشی ساختمان در همدان

لوله‌ کشی ساختمان در همدان یکی از مشاغل حساس و بسیار مهم است؛ زیرا مشکلات لوله‌کشی ساختمان می‌تواند روند زندگی روزمره ساکنین ساختمان را مختل کرده و دردسر‌های بسیاری به وجود بیاورد. اما پیش از اقدام به استفاده از خدمات لوله‌ کشی ساختمان در همدان لازم است افراد نسبت به نکات مهمی‌ در این راستا آگاهی کافی داشته باشند که در این مقاله به شرح این موارد خواهیم پرداخت.

رایج‌ترین مشکلات لوله‌کشی ساختمان

پیش از استفاده از خدمات لوله‌ کشی ساختمان در همدان، باید خود شما از نوع مشکل و ایراد سیستم لوله‌کشی ساختمان آگاه باشید؛ در ادامه به معرفی انواع مشکلات لوله‌کشی ساختمان خواهیم پرداخت.

رایج‌ترین مشکلات لوله‌کشی ساختمان

 

 

شماره تماس لوله کش ساختمان

  • نشتی و ترکیدگی لوله‌ها
  • تغییر رنگ آب لوله
  • وجود قارچ در آب لوله
  • وجود نم و رطوبت در سطوح کف و دیوار‌های ساختمان
  • بوی نامطبوع آب لوله
  • گرفتگی لوله‌های فاضلاب
  • زنگ زدن لوله‌های آب
  • کمبود فشار آب گرم و سرد
  • گرفتگی لوله‌های آب گرم و سرد

ویژگی‌های بهترین لوله‌کش ساختمان

شناخت ویژگی‌های بهترین لوله‌کش ساختمان در همدان یکی از مواردی است که می‌تواند شما را در انتخاب صحیح لوله‌کش ساختمان و نتیجه بهتر کار یاری کند. یک لوله‌کش ساختمان باید علاوه بر آگاهی از اصول اولیه خدمات لوله‌کشی، از تجربه و مهارت کافی جهت رفع مشکلات لوله از قبیل ترکیدگی لوله، گرفتگی لوله‌‌های فاضلاب و ترمیم لوله‌‌های شکسته برخوردار باشد. از ویژگی‌های یک لوله‌کش خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های بهترین لوله‌کش ساختمان

 

 

سابقه ‌کار

بهترین لوله‌کش ساختمان در همدان کسی است که رزومه کاری موفقی داشته باشد و چندین سال در زمینه لوله‌ کشی ساختمان در همدان فعالیت داشته باشد. تجربه و سابقه کاری بالا سبب می‌شود فرد متخصص نسبت به تمام مشکلات و سیستم‌های مختلف لوله‌کشی آگاهی داشته باشد و در کمترین زمان بتواند بهترین نتیجه را به مشتری ارائه کند.

مجوز فعالیت و بیمه

در انتخاب لوله‌کش ساختمان باید به این موضوع توجه کنید که شرکت خدمات تأسیساتی از مجوز فعالیت و بیمه مسئولیت برخوردار باشد تا در هنگام بروز خسارات و مشکلات، جبران خسارت صورت گیرد.

شماره تماس لوله کش ساختمان

پروانه فعالیت یک مجموعه یا یک لوله‌کش نمایانگر فعالیت متخصص در چارچوب قانون و مقررات است و در صورت مشاهده رفتار غیرحرفه‌ای، کارفرما به مراجع قانونی مراجعه کند. بیمه مسئولیت نیز می‌‌تواند از مشتری در مقابل هرگونه ضرر و زیان حاصل از پروژه حمایت نماید.

احترام به مشتری

رعایت حقوق مشتری، احترام به خواسته‌‌ها و وقت مشتری از مهم‌ترین ویژگی‌‌های افراد متخصص در هر حرفه‌ای است. از سایر ویژگی‌های یک لوله‌کش خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجتناب از مزاحمت برای سایر ساکنین و همسایه‌ها
  • رعایت بهداشت محیط در هنگام انجام پروژه
  • ارائه قیمت منصفانه و دقیق
  • تحویل پروژه در زمان اعلام‌شده

انواع لوله‌های ساختمان

به‌طورکلی لوله‌ کشی ساختمان در همدان با استفاده از دو دسته لوله‌های فلزی و غیرفلزی انجام می‌شود. در ادامه شما را با انواع این لوله‌های کاربردی و مزایا و معایب آن‌ها آشنا خواهیم نمود.

 لوله‌های آهنی و فولادی

این نوع لوله‌ها از جنس آهن یا فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند.

مزایا: قیمت پایین، مقاومت بالا و تحمل فشار زیاد

معایب: میزان خوردگی زیاد، انعطاف‌پذیر نبودن و رسوب بالا

شماره تماس لوله کش ساختمان

 

لوله‌های چدنی

این لوله‌ها از چدن ساخته شده‌اند و اغلب برای لوله‌کشی فاضلاب ساختمان به کار برده می‌شوند.

مزایا: قیمت به‌صرفه، فرسودگی کم و مقاومت زیاد

معایب: نیاز به زمان طولانی برای اتصال و سخت بودن روند کار

لوله‌های پلی‌پروپیلن یا لوله سبز

این نوع لوله‌های پلیمری یکی از بهترین لوله‌های مورداستفاده در لوله‌ کشی ساختمان در همدان هستند و از مزایای زیادی نسبت به دو نوع لوله قبلی برخوردار بوده و به همین علت نیز در صنعت لوله‌کشی کاربرد گسترده‌ای دارد.

مزایا: وزن کم، روند کاری سریع، میزان خوردگی کم، رسوب کم و ارزان‌قیمت بودن

معایب: تحمل کم در مقابل فشار و تغییر شکل زیاد در اثر گرما و سرما

شماره تماس لوله کش ساختمان

 

لوله‌های چندلایه یا سوپر پایپ

امروزه جدیدترین سیستم لوله‌ کشی ساختمان در همدان با استفاده از لوله‌های چندلایه مدرن انجام می‌شود. این لوله‌ها به‌صورت چندلایه تولید می‌شوند و جنس این لایه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. یکی از معروف‌ترین انواع لوله‌های ترکیبی (۵ لایه) لوله‌های سوپر پایپ هستند که در آن‌ها ۵ لایه با جنس‌های مختلف به کار رفته است و به این علت که یک لایه معایب لوله دیگر را می‌پوشاند؛ کیفیت و کارایی این نوع لوله‌ها چند برابر می‌شود.

مزایا: مقاومت بالا، انعطاف پذیری زیاد، نصب در کمترین زمان، رسوب و خوردگی پایین

انواع لوله‌کشی ساختمان

لوله‌ کشی ساختمان در همدان با استفاده از دو روش توکار و روکار انجام می‌‌شود. لوله‌کشی نوع توکار در درون دیوار، کف و سقف ساختمان قرار می‌گیرد و با مصالحی همانند گچ، سیمان و بتون به‌صورت کامل عایق‌بندی می‌‌شود. اما درمورد لوله‌کشی روکار باید بگوییم این نوع لوله‌کشی مخفی نیست و از گوشه دیوار و کف قابل‌مشاهده است.

هر دو نوع لوله‌ کشی ساختمان در همدان از مزایا و معایبی برخوردار هستند از مشکلات سیستم لوله‌کشی توکار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در زمان نشتی و فرسودگی لوله‌‌ها به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را نشت‌یابی کرد. علاوه بر این تعمیر لوله‌‌های توکار و افزایش انشعاب آن‌ها بسیار سخت بوده و به تخریب دیوار و کف مسیر لوله‌‌ها و صرف هزینه زیاد نیاز دارد.

شماره تماس لوله کش ساختمان

ویژگی مثبت لوله‌کشی توکار نیز این است که با پوشاندن لوله‌‌ها زیبایی نمای ساختمان به هم نمی‌ریزد لوله‌‌ها از شکستگی و آسیب در امان می‌مانند و درنهایت این لوله‌ها از عمر و استحکام بالایی برخوردار خواهند بود. امروزه سیستم توکار به‌عنوان بهترین روش لوله‌کشی ساختمان شناخته می‌شود.

درمورد مزیت سیستم روکار نیز باید بدانید که در این سیستم به‌راحتی می‌‌توان تعمیرات و تغییر مسیر لوله‌‌ها و افزایش یا کور کردن انشعابات لوله‌ها را بدون تخریب و صرف هزینه زیاد به انجام رساند. مهم‌ترین ایراد این سیستم نیز این است که به دلیل نمایان بودن لوله‌ها خطر آسیب به لوله‌‌ها و ایجاد نمای ناپسند در ساختمان وجود خواهد داشت.

لیست انواع خدمات لوله‌کشی ساختمان

جهت آشنایی بیشتر شما با حوزه لوله‌ کشی ساختمان در همدان در ادامه به معرفی کلیه خدمات انجام‌شده از سوی مراکز لوله‌کشی آب و فاضلاب در همدان خواهیم پرداخت. اجرای لوله‌ کشی ساختمان در همدان شامل موارد زیر است:

  • تعمیرات لوله‌ کشی ساختمان در همدان شامل تعمیر لوله و اتصالات، رفع گرفتگی لوله، رفع نشتی و ترکیدگی لوله
  • بررسی وجود نم و رطوبت در ساختمان
  • بررسی نشت لوله گاز
  • بررسی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز
  • تعمیرات اتصالات لوله‌کشی شوفاژ‌ها و موتورخانه‌ها
  • خدمات خرده‌کاری لوله‌کشی گاز
  • انجام جوشکاری‌های مرتبط با لوله‌کشی گاز
  • لوله‌کشی آب گرم و سرد

شماره تماس لوله کش ساختمان

  • لوله‌کشی سرویس بهداشتی
  • لوله‌کشی تهویه فاضلاب
  • نصب فلش تانک
  • نصب توالت ایرانی و فرنگی
  • اجرای لوله‌کشی آشپزخانه
  • متصل کردن لوله‌های خانگی به لوله‌های شهری
  • اجرای انواع لوله‌کشی توکار و روکار
  • نصب ستیک تانک

عوامل مؤثر بر قیمت لوله‌ کشی ساختمان در همدان

یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه لوله‌کشی ساختمان در شهر همدان، قیمت و تعرفه‌های خدمات لوله‌کشی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. عوامل تأثیرگذار بر قیمت لوله‌ کشی ساختمان در همدان عبارت‌اند از

عوامل مؤثر بر قیمت لوله‌ کشی ساختمان در همدان

 

 

 متراژ فضا

اولین مورد تأثیرگذار بر تعرفه خدمات لوله‌کشی ساختمان در شهر همدان، متراژ و مساحت فضای موردنظر است. هرچه قدر متراژ فضایی که باید لوله‌کشی در آن انجام شود وسیع‌تر باشد قیمت لوله‌کشی ساختمان نیز افزایش خواهد یافت.

 نوع لوله و اتصالات

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه لوله‌ کشی ساختمان در همدان، نوع لوله و اتصالات است که نقش تعیین‌کننده‌ای در حجم کار لوله‌کش و میزان لوله و اتصالات موردنیاز دارد. انواع لوله‌‌هایی که می‌‌توان برای لوله‌کشی ساختمان در شهر همدان از آن‌ها استفاده کرد عبارت‌اند از:

  • لوله چدنی به‌منظور لوله‌کشی فاضلاب
  • لوله سبز یا پلی‌اتیلن برای شوفاژ
  • لوله PVC و پلاستیکی
  • لوله گالوانیزه فولادی یا آهنی
  • لوله چندلایه یا سوپر پایپ

شماره تماس لوله کش ساختمان

طبق نرخ اتحادیه لوله‌ کشی ساختمان در همدان، بر اساس نوع و سایز لوله مصرفی، قیمت لوله‌کشی کاهش و یا افزایش خواهد داشت. اتصالاتی که در روند لوله‌کشی ساختمان در شهر همدان به کار برده می‌شوند با توجه به کیفیتی که دارند روی هزینه نهایی کار مؤثر هستند.

خدمات جانبی

ممکن است قیمت پروژه لوله‌ کشی ساختمان در همدان به علت انجام برخی خدمات متفرقه دستخوش تغییرات قابل‌توجه شده و افزایش یا کاهش پیدا کند. منظور از این خدمات جانبی مواردی همچون لوله‌کشی انواع آبگرم کن، نصب شیرآلات و توالت و فلاش تانک، نصب روشویی و غیره است.

دستمزد لوله‌کش

آخرین مورد از عوامل تعیین‌کننده قیمت لوله‌ کشی ساختمان در همدان، اجرت لوله‌کش آب است. متراژ فضای موردنظر مهم‌ترین عاملی است که در محاسبه اجرت کار لوله‌کش تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این بسته به خود فرد، بررسی حضوری ساختمان نیز می‌‌تواند همراه با هزینه باشد یا نباشد.

طبق نرخ اتحادیه لوله‌ کشی ساختمان در همدان لیست قیمت تعمیرات لوله‌ کشی ساختمان در همدان به شرح زیر است: (قیمت‌ها برحسب متر است.)

لوله‌کشی در متراژ کمتر از ۱۰ متر:  ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۶۰۰۰۰ تومان

لوله‌کشی آب و شوفاژ ۵ لایه: ۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ تومان

لوله‌کشی آب سبز: ۱۴۰۰۰ الی ۲۱۰۰۰ تومان

لوله‌کشی فاضلاب: ۱۶۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰ تومان

لوله‌کشی آب با سایز ۱/۲: ۱۶۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰ تومان

لوله‌کشی آب با سایز ۲۵: ۲۰۰۰۰ الی ۲۶۰۰۰ تومان

لوله‌کشی آب با سایز یک اینچ: ۱۹۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ تومان

تخریب فضا جهت لوله‌کشی: به‌صورت توافقی

لوله‌کشی اطفا حریق: ۴۳۰۰۰ الی ۵۶۰۰۰ تومان

طراحی لوله‌کشی فاضلاب: ۳۲۰۰۰ تومان

نقشه آب، شوفاژ و فاضلاب: ۵۰۰۰۰ تومان

شماره تماس لوله کش ساختمان

تشخیص علت و محل نم زدگی لوله: ۱۵۰۰۰

تشخیص علت و محل نم زدگی: ۲۷۵۰۰۰ الی ۲۹۰۰۰۰ تومان

رفع نشتی لوله‌کشی ساختمان: به‌صورت توافقی

نصب توالت فرنگی یک‌تکه: ۱۴۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰ تومان

نصب توالت فرنگی دوتکه: ۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان

تنظیم کردن فلوتر سرویس فرنگی: ۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان

آب‌بندی کردن سرویس فرنگی: ۴۵۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰ تومان

نصب توالت فرنگی وال هنگ: ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان

در ادامه می‌توانید جهت استفاده از بهترین خدمات لوله‌ کشی ساختمان در همدان، با بهترین قیمت و کیفیت با شماره‌های درج‌شده در انتهای مطلب تماس حاصل فرمایید.

شماره لوله‌کش در همدان:

شماره استادکار لوله‌کشی در همدان:

شماره استادکار لوله‌کشی و فاضلاب در همدان:

شماره تماس لوله کش ساختمان

 

 

شارینو:

جابه‌جایی اسباب و اثاثیه به روش صحیح و بدون آسیب یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که افراد به هنگام تعویض خانه یا محل کار خود با آن روبرو هستند. یکی از اقداماتی که کیفیت جابه‌جایی اثاثیه منزل را تضمین می‌کند؛ مراجعه به بهترین  مجرب‌ترین باربری‌ها است. ما در این زمینه مقاله باربری در همدان را در سایت شارینو ارائه کرده‌ایم.

اگر قصد دارید به نوسازی بخش‌های مختلف منزل خود از قبیل پذیرایی آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام به بهترین شکل ممکن بپردازید؛ حتماً به خدمات کاشی‌کاری ساختمان نیاز خواهید داشت. پیش از اقدام در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو در زمینه کاشی‌کار در همدان مراجعه فرمایید.

لوله کشی در همدان

 

 

 

جهت بهره‌مندی از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات خرید و نصب نرده استیل در همدان، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب سایت شارینو با موضوع نرده استیل در همدان دیدن کنید.

نقاشی ساختمان یکی از مشاغل بسیار مهم و تأثیرگذار در زمینه زیباسازی و نوسازی ساختمان‌ها است که ما در سایت شارینو جهت رفاه حال شهروندان همدانی به ارائه کلیه موارد مهمی‌ که نیاز است افراد پیش از مراجعه به نقاش ساختمان در همدان بدانند پرداخته‌ایم.

خدمات گچ کاری ساختمان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابعاد صنعت ساختمان‌سازی است که از مزایای بی‌شماری نیز برخوردار است. به‌منظور استفاده از بهترین خدمات گچ کاری ساختمان در همدان، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو در حوزه گچ کار ساختمان در همدان مراجعه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شارینو، در قسمت خدمات به لیست کاملی از خدمات تیم مجرب شارینو که شامل مواردی همچون طراحی پوستر، طراحی تیزر، طراحی لوگو، طراحی سایت در همدان و غیره است دسترسی داشته باشید و از کمک متخصصان شارینو در رشد کسب‌وکار خود استفاده نمایید.

ما در سایت شارینو اطلاعات بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان شهر همدان را در حوزه‌های درمانی مختلف ارائه کردیم. جهت استفاده از این مطالب می‌توانید به مطالبی همچون کلینیک دندانپزشکی در همدان، پزشکان قلب و عروق در همدان و بهترین روان‌شناس‌های همدان مراجعه نمایید.

لوله کشی ساختمان در همدان

 

 

سخن پایانی

لوله‌ کشی ساختمان در همدان یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین اقدامات در زمینه تعمیرات ساختمان است که لازم است افراد در صورت مشاهده مشکلات مختلف لوله‌ها و آب ساختمان سریعاً به لوله‌کش ساختمان در همدان مراجعه کنند. ما در این مقاله به ارائه مطالب مهم و کاربردی در این زمینه همچون مشکلات لوله‌کشی، ویژگی‌های بهترین لوله‌کش ساختمان در همدان و انواع تعمیرات لوله‌کشی ساختمان و غیره پرداختیم.

 

تخلیه چاه فاضلاب در همدان
ادمین اینستاگرام در همدان
طراحی سایت در همدان

 

شماره تماس لوله کش ساختمان

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *