مرکز لیزر در کرمانشاه

مرکز لیزر در کرمانشاه

فهرست مطالب

آیا به دنبال یک راه مؤثر و ایمن برای خلاص شدن از شر مو‌های زائد هستید، خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه همان چیزی است که به آن نیاز دارید. لیزر از پرطرف‌دارترین و مؤثرترین تکنیک‌های حذف مو‌های زائد صورت و بدن است که در چند سال اخیر با روی کار آمدن جدیدترین تکنولوژی‌ها بسیار رواج یافته است.

اگر از شیو کردن، اپیلاسیون، وکس و غیره خسته شده‌اید و می‌خواهید به طور دائمی‌ مشکل مو‌های زائد خود را حل کنید، تنها کافی است به بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه مراجعه کرده و با صرف هزینه‌ای مناسب تا ۹۰ درصد به رشد مو‌های زائد خود خاتمه دهید. در ادامه مطلب همراه ما بمانید تا به شما بگوییم چرا باید لیزر را انتخاب کنید.

لیزر چگونه مو‌های زائد بدن را از بین می‌برد؟

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که لیزر چگونه مو‌های زائد را از بین می‌برد؟ در این باره باید بدانید اشعه یا نور لیزر هر چیز تیره رنگی که روی پوست باشد را تحت حرارت قرار داده و می‌سوزاند. درواقع با حرارت دادن به موی تیره رنگ داخل فولیکول‌ها، خود فولیکول‌ها را از بین می‌برد و مو‌ها رشد نمی‌کنند.

البته در روند لیزر باید به چرخه رشد و استراحت مو‌ها نیز توجه شود. در یک زمان معین اغلب موهای بدن شما در مرحله استراحت قرار دارند و تنها بخش کمی‌ از آن‌ها در فاز رشد هستند. توجه داشته باشید که لیزر مو‌های زائد در زمانی که فولیکول مو در فاز استراحت است، هیچ تأثیری ندارد.

درواقع به همین علت است که شما برای خلاص شدن از شر مو‌های زائد باید به طور مرتب یک دوره لیزر شامل جلسات متعدد را بگذرانید. در هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های فعال از بین رفته و درنتیجه، بعد از مدتی تمامی‌ مو‌ها از بین می‌روند.

مزایای لیزر مو‌های زائد چیست؟

استفاده از اشعه لیزر برای حذف مو‌های زائد از مزایای منحصربه‌فردی برخوردار است که سبب شده‌اند امروزه لیزر به یکی از مهم‌ترین خدمات زیبایی پوست و مو در سراسر جهان تبدیل شود. اگر قصد دارید از خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه استفاده کنید، لازم است حتماً از مزایای لیزر مو‌های زائد را بشناسید.

سریع و مؤثر

از مهم‌ترین مزایای انجام لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برخلاف دیگر روش‌ها که نیازمند زمان زیادی هستند، جلسات درمانی لیزر بسیار کوتاه بوده و زمان زیادی از شما نمی‌گیرند. علاوه بر این لیزر در بلند مدت به از بین بردن حدود ۹۰ درصد مو‌های زائد شما منجر شده و  یک راه مؤثر و ایمن است.

هزینه مناسب از لحاظ اقتصادی

مزایای لیزر مو‌های زائد

لیزر برای جیب شما کاملاً به‌صرفه بوده و به جای دیگر روش‌های حذف مو‌های زائد که نتیجه دائمی‌ به همراه ندارند، می‌تواند با هزینه‌ای مناسب به از بین بردن مو‌های بدن و روشن شدن پوست شما به طور همیشگی منجر شود.

حذف مو‌های زیر پوستی

از بزرگ‌ترین معایب تیغ، وکس یا اپیلاسیون مو‌های بدن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما بعد از مدتی با مو‌های زیر پوستی در حین رشد مجدد مو روبرو می‌شوید؛ اما خبر خوب این است که انجام لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه شما را برای همیشه از شر مو‌های زیر پوستی نجات داده و پوستی تمیز و زیبا برای شما رقم می‌زند.

کم بدن میزان درد

روش‌هایی همچون بند انداختن، اپیلاسیون یا وکس مو‌های زائد به دلیل کشیدن پوست درد زیادی برای شما ایجاد می‌کنند که برای برخی افراد اصلاً قابل تحمل نیست. این در حالی که مرکز لیزر در کرمانشاه می‌تواند به کمک تجهیزات پیشرفته و دستگاه‌های مدرن با حداقل درد ممکن مو‌های زائد بدن شما را کاملاً از بین ببرد.

معمولاً افرادی که تجربه لیزر بدن در کرمانشاه را دارند می‌گویند لیزر چنان دردی ندارد و شات‌های لیزر را در حد دردی سطحی یا گرمایی ملایم احساس می‌کنند؛ البته شما می‌توانید با مصرف پماد بی‌حسی موضعی قبل از انجام لیزر، نواحی مختلف بدن خود را بی حس کنید. برخی از روش‌های لیزر نیز کاملاً بدون درد هستند.

دائمی بودن نتیجه لیزر

از اصلی‌ترین مزایای خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما بعد از گذراندن پروسه درمانی لیزر می‌توانید برای همیشه از شر مو‌های ضخیم و پرپشت خود راحت شده و تنها با تکرار جلسات هر شش ماه یکبار پوستی بدون مو، شفاف و زیبا را تجربه کنید.

روشن شدن پوست

مزایای لیزر مو‌های زائد

از مهم‌ترین مزایای لیزر باید به روشن شدن پوست اشاره کنیم که توانسته است بسیاری افراد را به خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه ترغیب کند. درواقع پرتو‌های لیزر یک الی دو درجه رنگ پوست شما را تغییر داده و روشن‌تر می‌کنند. دلیل این موضوع نیز لایه برداری از سطح پوست است.

قابلیت استفاده برای تمامی‌ نواحی بدن

شما می‌توانید برای از بین بردن مو‌های ناخواسته تمامی‌ نواحی صورت و بدن خود از مرکز لیزر در کرمانشاه کمک بگیرید و استفاده از لیزر تنها به صورت یا دست و پا محدود نمی‌شود.

معرفی انواع دستگاه‌های لیزر در کرمانشاه

امروزه لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر در کرمانشاه در انواع مختلف به کمک دستگاه‌های پیشرفته بسیاری انجام می‌شود؛ از این رو در ادامه مطلب شما را با دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد در کرمانشاه و بهترین آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

دستگاه لیزر روبی

لیزر روبی اولین دستگاهی است که به منظور حذف مو‌های زائد در جهان مورد استفاده قرار گرفت. این نوع لیزر از طول موج ۱۹۴ نانومتر برخوردار است و ملانین پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این دستگاه بالاترین میزان جذب نور در ملانین را دارد و به همین دلیل برای افرادی که پوست تیره دارند اصلاً مناسب نیست.

علت این موضوع این است که جذب بالا می‌تواند تغییرات رنگ‌دانه‌ای در پوست‌های تیره به دنبال داشته باشد. از مزایای لیزر روبی می‌توان به درد کم، برخورداری از سیستم خنک کننده، رشد مو‌های نازک و ضعیف و از بین بردن مؤثر مو‌های زائد اشاره کرد.

نکته منفی درمورد لیزر روبی نیز این است که به جلسات درمانی بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها نیاز دارد. از این رو امروزه دستگاه‌های جدید و پیشرفته‌ای به عنوان جایگزین لیزر روبی در مرکز لیزر در کرمانشاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر بهترین و مؤثرترین دستگاه لیزر در جهان دستگاه تخصصی الکساندرایت بوده که از امکان تنظیم طول موج و انرژی برای حذف مو‌های زائد برخوردار است. این تکنولوژی با هر نوع پوست و مویی سازگار بوده و می‌تواند برای جلوگیری از سوختن پوست در هنگام فرایند لیزر از سیستم خنک کننده استفاده کند.

دستگاه الکساندرایت از نور مرئی و طول موج ۷۵۵ نانومتر برخوردار است. در مرکز لیزر در کرمانشاه این نوع لیزر بیشتر برای افرادی با مو‌های تیره و پوست سفید پیشنهاد می‌شود و ممکن است برای افراد دارای پوست تیره عملکرد چندان مناسبی نداشته باشد.

لیزر پالس بلند این دستگاه می‌تواند به عمق لایه میانی پوست نفوذ کرده و با گرما دادن به تار‌های مو انباشته شده و فولیکول‌هایی گه در مرحله رشد هستند آن‌ها را ضعیف کرده و از بین ببرد.

دستگاه لیزر ND-YAG

این نوع سیستم لیزر با ایجاد پالس بلند روشی مؤثر و بی‌خطر برای از بین بردن مو‌های زائد افرادی با پوست تیره است. در این سیستم طول موجی نزدیک به مادون قرمز به پوست نفوذ کرده و توسط رنگ‌دانه‌های مو جذب می‌شود. لیزر ND-YAG روی بافت‌های اطراف تأثیری ندارد و کاملاً ایمن است.

از معایب این دستگاه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تأثیری روی مو‌های بور یا روشن ندارد و برای مو‌های نازک نیز چندان نمی‌تواند مفید باشد. درد این نوع لیزر نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر است و اگر به بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه مراجعه نکنید، می‌تواند خطر سوختگی، زخم و تغییرات رنگ پوست را به دنبال داشته باشد.

سیستم دایود لیزر

از دیگر دستگاه‌های مرکز لیزر در کرمانشاه باید به لیزر‌ دایود اشاره کنیم که حذف مو‌های زائد را به صورت پالسی و با بهره‌گیری از طول موج‌های ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر انجام می‌دهد. محدوده گسترده تنظیمات پالس و انرژی سبب شده است این نوع لیزر از کاربرد‌های زیادی برخوردار بوده و برای پوست‌های تیره مناسب باشد.

کار کردن با این دستگاه نیاز به دقت تجربه و مهارت بالایی دارد و شما باید از بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه برای استفاده از این نوع لیزر کمک بگیرید؛ زیرا کوچک‌ترین سهل انگاری در به‌کارگیری این دستگاه می‌تواند منجر به سوختن پوست افراد شود. در آخر باید بگوییم تحقیقات نشان می‌دهند این دستگاه‌ها برای نژاد ایرانی مناسب هستند.

دستگاه لیزر IPL

از دیگر سیستم‌های مورد استفاده در مرکز لیزر در کرمانشاه باید به لیزر IPL اشاره کنیم که به حذف شدن مو‌های پا‌ها، پشت، صورت و غیره به صورت آرام و بی‌خطر کمک می‌کند. این دستگاه بسیار سریع و بدون درد بوده و تقریباً می‌توان آن را فاقد عوارض معرفی کرد.

این دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه برای از بین بردن مو‌های زائد افراد دارای موی تیره و پوست روشن بسیار موفق عمل می‌کند. اگر بعد از انجام این لیزر مو‌ها مجدداً روشن کنند بسیار ضعیف و نازک خواهند بود.

دستگاه E-light

دستگاه E-light

این دستگاه لیزر تلفیقی از لیزر‌های IPL و RF بوده که سازوکار آن مبنی بر تفاوت بین بافت هدف و پوست عادی است. در این نوع لیزر انرژی کمتری به نسبت IPL استفاده می‌شود و فرد ناراحتی کمتر و نتیجه بهتری را تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این، این دستگاه در مرکز لیزر در کرمانشاه به سیستم خنک کننده مجهز بوده و مقدار درد و ناراحتی به هنگام لیزر را کاهش می‌دهد. امواج رادیویی که این دستگاه از آن‌ها استفاده می‌کند برای جذب نیازی به ملانین پوست ندارند و به همین علت این دستگاه‌ها به منظور حذف دائمی‌ مو‌های نرم یا نازک بهترین گزینه هستند.

لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINA

امروزه این دو دستگاه به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در جهان شناخته می‌شوند که چه از نظر تکنولوژی و چه از نظر کیفیت توانسته‌اند از رقبای خود موفق‌تر عمل کنند. مزیت مهم این دستگاه‌ها این است که ۳ دستگاه الکساندرایت، دیود و ND-YAG را در خود جای ‌داده‌اند.

در واقع این دو دستگاه مرکز لیزر در کرمانشاه از هر ۳ طول موج این دستگاه‌ها برخوردار هستند و فرقی نمی‌کند دارای موی بلوند یا روشن باشید یا پوستتان تیره و مو‌هایتان نازک باشد؛ به‌هرحال این دستگاه‌ها با تغییر فرکانس مناسب نوع پوست و موی شما می‌توانند بهترین نتیجه از لیزر مو‌های زائد را برای شما رقم بزنند.

ترکیب ۳ طول موج متفاوت در این دستگاه‌ها می‌تواند به بهترین شکل ممکن به ساختار و عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟

درست است که امروزه لیزر به عنوان بهترین و مؤثرترین راه از بین بردن مو‌های زائد شناخته می‌شود و طرف‌داران بسیاری دارد؛ اما برخی افراد با برخورداری از یک سری شرایط خاص نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند و ممکن است برای آن‌ها خطراتی در پی داشته باشد.

افرادی که دارو‌های خاصی مصرف می‌کنند

اگر جزو کسانی هستید که از دارو‌هایی همچون آکوتان، ماینوکسیدیل، دارو‌های کنترل هورمون تیروئید، دارو‌های حاوی ترکیبات طلا و غیره استفاده می‌کنید، لیزر مو‌های زائد روش مناسبی برای شما نخواهد بود. برای مثال ماینوکسیدیل جزو دارو‌هایی است که به رشد و پرپشت شدن مو‌ها کمک می‌کند.

به همین دلیل در صورت استفاده از این دارو، خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه نمی‌توانند برای حذف مو‌های زائد مؤثر بوده و لازم است انجام لیزر را به بعد از قطع مصرف این دارو موکول کنید.

افراد مبتلا به بیماری‌های خاص یا بیماری‌های پوستی

مرکز لیزر در کرمانشاه

هر نوع اختلال پوستی می‌تواند بر اثربخشی لیزر مو‌ مؤثر بوده و عوارض جانبی متعددی را به دنبال داشته باشد. برای مثال اگر به بیماری‌هایی همچون پسوریازیس، لوپوس، لنتیگو، لیکن پلانوس، هیرسوتیسم و غیره مبتلا هستید، حتماً قبل از مراجعه به مرکز لیزر در کرمانشاه با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

درواقع مناسب نبودن لیزر برای این افراد به این دلیل است که اشعه لیزر در این افراد می‌تواند به تحریک شدن پوست یا تشدید بیماری و افزایش زخم و سوختگی بعد از لیزر منجر شود. البته در برخی موارد با تنظیم درچه انرژی و نوع پالس لیزر می‌توان تا حدودی لیزر مو‌های زائد این بیماران را به کمک دستگاه‌های پیشرفته انجام داد.

همچنین توجه داشته باشید افراد مبتلا به پرکاری یا کم کاری تیروئید، اغلب با مشکلات پوستی و ریزش موی شدید درگیر هستند و در صورتی که غده تیروئید در ترشح هورمون‌های خود دچار مشکل شود، رشد مو‌های بدن بیمار نرمال نخواهد بود.

به همین دلیل تا زمانی که بیماری کنترل نشده و مقدار طبیعی از هورمون وارد بدن نشود، نباید در مرکز لیزر در کرمانشاه لیزر کنید.

افرادی که مشکلات هورمونی دارند

اختلالات هورمونی در اثر عوامل مختلفی همچون تخمدان پلی‌کیستیک، بیماری‌های غده فوق کلیه، یائسگی، وجود تومور، مصرف دارو‌های خاص، هیرسوتیسم و غیره ایجاد می‌شوند. وجود این اختلالات نه‌تنها اثرگذاری لیزر مو‌های زائد را کاهش داده، بلکه امکان دارد به بدن یا پوست بیمار آسیب‌های جدی وارد کند.

افرادی که پوست آن‌ها در اثر لیزر آسیب می‌بیند

از دیگر افرادی که نباید از خدمات لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه استفاده کنند باید به کسانی اشاره کنیم که آکنه، زخم‌های عفونی، اگزما یا جوش‌های چرکی دارند که درمان نشده و به طور دائم روی پوست دیده می‌شوند. انجام لیزر برای این افراد به پخش شدن عفونت در داخل خون منجر می‌شود.

خانم‌های باردار یا شیرده

اگر باردار هستید و می‌خواهید دوران بارداری خوبی را طی کرده و از هر عاملی که منجر به آسیب رساندن به شما و فرزندتان می‌شود دوری کنید، نباید به سراغ لیزر مو‌های زائد بروید؛ زیرا عوارض جانبی آن هنوز روی خانم‌های باردار یا شیرده مشخص نشده است و درد یا اضطراب در زمان لیزر ممکن است برای مادر و جنین مضر باشد.

افرادی که به تازگی برنزه کرده‌اند

مرکز لیزر در کرمانشاه

اگر جزو افرادی هستید که اخیراً توسط دستگاه سولاریوم یا حمام آفتاب پوست خود را برنزه کرده‌اید؛ اصلاً نباید لیزر کنید؛ زیرا متخصصان مرکز لیزر در کرمانشاه می‌گویند لیزر پوست‌های برنزه می‌تواند عوارضی همچون سوختگی و ایجاد زخم را به دنبال داشته باشد.

اگر روی پوست خود تتو دارید

از آنجایی که نور دستگاه‌های لیزر توسط رنگ‌دانه‌های تیره موجود در فولیکول مو جذب می‌شوند، لیزر باید از لایه پوست شما عبور کرده و به آن‌ها برسد؛ بنابراین زمانی که پوست شما تتو دارد، لیزر نمی‌تواند از پوست عبور کرده و به فولیکول دسترسی پیدا کند.

همچنین هیچ تنظیماتی وجود ندارد که به کمک آن بتوان کاری کرد نور لیزر توسط رنگ‌دانه‌های تتو جذب نشود. به همین دلیل اگر در قسمت‌هایی که می‌خواهید لیزر انجام دهید تتو داشته باشید، امکان دارد پوست شما آسیب دیده و دچار سوختگی شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر قسمت‌های مختلف بدن

فرایند لیزر باید در جلسات متعدد و پشت سرهم انجام شود تا درنهایت به از بین رفتن کامل مو‌های زائد در قسمت‌های مختلف صورت و بدن بینجامد. برخی افراد با این سؤال مواجه هستند که تعداد جلسات لازم برای لیزر بدن چند جلسه است؟

در این باره باید بگوییم عوامل بسیاری روی تعداد جلسات لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه مؤثر هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخه رشد مو
  • نوع پوست و مو
  • مقدار موها
  • توان و قدرت دستگاه
  • ضخامت مو‌ها

اما به طور میانگین برای هر ناحیه از بدن تعداد جلسات مشخصی در نظر گرفته می‌شود که عموم افراد بعد از پشت سر گذاشتن آن‌ها با از بین رفتن بخش زیادی از فولیکول‌های مو روبرو خواهند بود. در ادامه به طور کامل با تعداد جلسات موردنیاز برای لیزر نواحی مختلف بدن خواهیم پرداخت.

ناحیه صورت و گردن

صورت و گردن از محبوب‌ترین قسمت‌ها برای لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه هستند که چه در خانم‌ها و چه اقایان طرف‌داران بی‌شماری دارد. معمولاً در تکنسین مرکز لیزر در کرمانشاه ۶ الی ۸ جلسه را برای از بین بردن مو‌های این نواحی پیشنهاد می‌کند.

ناحیه بیکینی

لیزر بیکینی از پرطرف‌دارترین انواع لیزر در بین بانوان است که به عنوان بهترین روش برای حذف مو‌های این قسمت شناخته می‌شود. لیزر بیکینی به از بین بردن بخش زیادی از مو‌های این ناحیه و روشن شدن پوست منجر می‌شود. تعداد جلسات لیزر بیکینی بر اساس رنگ پوست و نوع مو از ۵ الی ۱۰ جلسه متغیر است.

ناحیه زیر بغل

حذف مو‌های زائد زیر بغل و داشتن پوستی صاف و زیبا در این قسمت می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و زیبایی بدن خانم‌ها کمک بسیاری کند؛ از این رو برای لیزر مو‌های زائد زیر بغل باید بین ۶ تا ۸ جلسه از خدمات مرکز لیزر کرمانشاه استفاده کنید.

ناحیه پا

بر خلاف تصور عموم لیزر پا‌ها به تعداد جلسات آن‌چنانی نیاز ندارد و شما می‌توانید بعد از گذراندن ۳ الی ۴ جلسه در مرکز لیزر در کرمانشاه از پوست یکدست و زیبای پا‌های خود لذت ببرید؛ البته ممکن است تعداد این جلسات بنا به قدرت دستگاه لیزر و شرایط پوست و مو‌ی شما تا ۶ جلسه نیز افزایش پبدا کند.

ناحیه کمر

ناحیه کمر از پرتقاضاترین قسمت‌های برای لیزر در بین آقایان است و برای افراد دارای مو‌های پرپشت و ضخیم در قسمت کمر بهترین راه محسوب می‌شود. تفاوت در نوع جنس مو‌های کمر سبب شده است در مرکز لیزر در کرمانشاه بین ۵ الی ۷ جلسه برای لیزر این ناحیه اختصاص داده شود.

ناحیه دست

مرکز لیزر در کرمانشاه

اغلب خانم‌ها از اینکه روی دست خود مو‌های پرپشت و ضخیم داشت باشند بیزار هستند و به کمک لیزر سعی می‌کنند به طور مؤثر از شر مو‌های این نواحی آسوده شوند. تعداد جلسات لیزر مو‌های زائد دست ممکن است از ۶ الی ۱۱ جلسه طول بکشد.

مراقبت‌های بعد از لیزر را بشناسید

لیزر کردن پایان کار نیست و برای حفظ اثربخشی لیزر و محافظت از پوست لازم است تا مدتی بعد از انجام جلسات درمانی به نکات مهمی‌ توجه کنید تا پوست خود را از آسیب حفظ کرده و نتیجه خوبی از لیزر بگیرید. مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از لیزر شامل موارد زیر هستند:

  • بعد از انجام لیزر در مرکز لیزر در کرمانشاه باید توجه داشته باشید که تا ۲ هفته از قرار گرفتن پوست در برابر نور آفتاب یا برنزه شدن پوست جلوگیری کنید.
  • به مدت ۴ الی ۵ روز بعد از درمان به هیچ وجه پوست خود را با فشار شستشو ندهید.
  • تا ۷۲ ساعت بعد از لیزر نباید نواحی تحت درمان را اصلاح کنید.
  • حداقل ۴۸ ساعت از ورزش و فعالیت‌های بدنی خودداری کنید.
  • تا دو روز بعد از جلسات درمانی مرکز لیزر در کرمانشاه از سونا، حمام آب گرم و شنا در فضای دارای کلر دوری کنید.
  • در صورت پوسته‌پوسته شدن یا ایجاد تاول روی پوست از خاراندن آن خودداری کرده و به پزشک مراجعه کنید تا زخم ایجاد نشود.
  • تا ۴ هفته بعد از لیزر، از اپیلاسیون یا وکس استفاده نکنید و تنها به کمک تیغ و تراشیدن مو‌ها را اصلاح کنید تا فولیکول مو از بین نرود.
  • بهتر است تا زمان بهبود کامل پوست آرایش نکنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه تغییر رنگ یا رنگ‌دانه بعد از جلسات مرکز لیزر در کرمانشاه از کرم‌ها یا روغن‌های دارای ویتامین E استفاده کنید تا پوست شما را تسکین دهند.

هزینه لیزر در کرمانشاه

آیا از هزینه خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه خبر دارید؟ از دیگر موضوعاتی که در زمینه لیزر بدن در کرمانشاه باید به عنوان بپردازیم قیمت لیزر نواحی مختلف است. از این رو لیست کاملی از قیمت خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه را برای خانم‌ها و آقایان طبق تفکیک نواحی مختلف بدن برایتان آماده کرده‌ایم.

خدمات لیزر بانوان قیمت
فول بادی ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
پا‌ها ۳۹۰۰۰۰ تومان
ساق پا ۱۸۰۰۰۰ تومان
ران کامل ۲۳۰۰۰۰ تومان
دست کامل ۲۰۰۰۰۰ تومان
ساعد دست ۱۳۰۰۰۰ تومان
بازو ۱۲۰۰۰۰ تومان
باسن ۱۲۰۰۰۰ تومان
بیکینی ۱۵۰۰۰۰ تومان
سینه کامل ۱۵۳۰۰۰ تومان
زیر بغل ۶۵۰۰۰ تومان
صورت ۱۳۰۰۰۰ تومان
زیر چانه ۵۰۰۰۰ تومان
پشت گردن ۷۰۰۰۰۰ تومان
گودی کمر ۶۵۰۰۰ تومان
دور لب ۵۰۰۰۰ تومان
دور سینه ۵۰۰۰۰ تومان
خط ناف ۵۰۰۰۰ تومان
شکم کامل ۱۵۳۰۰۰ تومان
پشت کامل ۳۰۰۰۰۰ تومان
خط ریش ۱۵۰۰۰۰ تومان
خط بیکینی ۵۰۰۰۰ تومان
بیکینی ۱۵۰۰۰۰ تومان
خدمات لیزر آقایان قیمت
فول بادی ۱۵۴۰۰۰۰ تومان
پا‌ها ۵۹۰۰۰۰ تومان
گونه‌ها ۷۰۰۰۰ تومان
دست کامل ۳۰۰۰۰۰ تومان
گوش ۵۰۰۰۰ تومان
زیر بغل ۱۰۰۰۰۰ تومان
باسن ۱۸۶۰۰۰ تومان
شکم ۲۰۰۰۰۰ تومان
بازو ۲۰۰۰۰۰ تومان
جلو تنه کامل ۳۸۵۰۰۰ تومان
خط زیر گردن ۸۳۰۰۰ تومان
خط پشت گردن ۸۰۰۰۰ تومان
سر شانه ۲۳۰۰۰۰ تومان
سینه ۲۰۰۰۰۰ تومان
نیم تنه پشت پایین ۲۵۰۰۰۰ تومان
نیم تنه پشت بالا ۲۵۰۰۰۰ تومان
پیشانی ۵۰۰۰۰ تومان
زانو ۸۰۰۰۰ تومان
بین ابرو‌ها ۳۲۰۰۰ تومان
بینی ۳۲۰۰۰ تومان

لیست مراکز لیزر در کرمانشاه

مراکز لیزر در کرمانشاه

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات لیزر بهره‌مند شده و بعد از مدتی شاهد کاهش چشمگیر مو‌های زائد خود باشید، باید از بهترین کلینیک‌های لیزر در کرمانشاه در این زمینه کمک بگیرید. به همین منظور در ادامه مطلب لیست کاملی که شامل شماره مرکز لیزر در کرمانشاه و آدرس مرکز لیزر در کرمانشاه است را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

نام مرکز آدرس شماره تلفن
مرکز لیزر دکتر پیمان قنبری کرمانشاه، واقع در خیابان فردوسی، سه راه برق، ساختمان آسمان، طبقه ۴ ۰۸۳۳۷۲۱۴۱۵۲
کلینیک لیزر دی کرمانشاه، واقع در چهارراه ارشاد ۰۸۳۳۸۲۵۶۶۰۰
مرکز لیزر آرارات کرمانشاه، واقع در خیابان سی متری دوم ۰۹۱۸۷۷۱۳۸۲۵
مرکز تخصصی لیزر مو کرمانشاه کرمانشاه، بلوار نوبهار، به سمت میدان ۱۷ شهریور، مجتمع ۱۰۵، واحد سوم ۰۹۱۸۳۸۶۴۳۲۸
مرکز لیزر شهرزاد کرمانشاه، واقع در فرهنگیان، فاز ۱، ساختمان شایان ۰۹۱۸۷۲۶۲۶۴۰
لیزر مو آریون کرمانشاه، محله نوبهار، به سمت میدان ۱۷ شهریور، مجتمع ۱۰۵، واحد ۱۰ ۰۹۱۸۸۳۲۰۸۰۶
کلینیک لیزر و زیبایی نوبهار کرمانشاه، واقع در چهارراه سی متری دوم ۰۹۱۸۶۵۳۱۰۰۵
مرکز پوست و لیزر افرا کرمانشاه، واقع در خیابان برق ۰۹۹۰۹۶۲۹۳۳۲
مرکز لیزر شایلی کرمانشاه، واقع در چهارراه سی متری دوم، کنار بانک مهر ایران، ساختمان پاستور ۰۹۳۵۹۲۵۱۱۰۵
مرکز تخصصی لیزر الماس کرمانشاه، واقع در خیابان برق، میدان گلایول ۰۹۱۸۴۷۴۸۰۰۶

شارینو

اگر می‌خواهید تولد یا یک دورهمی‌ دوستانه را در رستوران‌ها یا کافه‌های کرمانشاه برگزار کنید؛ اما بهترین آن‌ها را نمی‌شناسید، توصیه می‌کنیم حتماً به مطالبی همچون معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه سر بزنید.

شستشوی فرش یا مبلمان از نیاز‌های ضروری هر خانه ایرانی است که اگر توسط افراد متخصص و امکانات مناسب انجام نشود، می‌تواند به فرش‌ها یا مبلمان شما آسیب جدی وارد کند. به همین منظور توصیه می‌کنیم با مراجعه به مقالات قالیشویی در کرمانشاه و مبل شویی در کرمانشاه از مراکز مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

اگر به خدمات تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید، می‌توانید به منظور شناخت تعمیرکاران حرفه‌ای کرمانشاه، از مطالب وبلاگ شارینو همچون تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه، تعمیر کولر گازی در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه و غیره استفاده کنید.

شما می‌توانید برای تعمیر و رسیدگی به کلیه ایرادات فنی خودرو از متخصصان مکانیک سیار کرمانشاه کمک بگیرید و بدون مراجعه به تعمیرگاه و اتلاف وقت، خودرو خود را تعمیر کنید. از این رو توصیه می‌کنیم به مطلب مکانیک سیار در کرمانشاه مراجعه کنید.

اگر برای مدیریت کسب‌وکار خود در فضای اینستاگرام یا گوگل به کمک افراد حرفه‌ای احتیاج دارید؛ لازم نیست نگران باشید، تیم حرفه‌ای شارینو می‌تواند در کلیه زمینه‌های طراحی سایت در کرمانشاه، سئو سایت در کرمانشاه و ادمین اینستاگرام در کرمانشاه در کنار شما بوده و به شما کمک کند به مخاطبان بیشتر و موفقیت کسب‌وکارتان دست پیدا کنید.

سخن پایانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های مؤثری برای مراقبت و زیبایی پوست و مو به وجود آماده‌اند که می‌توانند به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک کنند. یکی از پرطرف‌دارترین خدمات زیبایی لیزر مو‌های زائد است که اگر توسط افراد مجرب و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام شود، می‌تواند یک راه عالی برای خلاص شدن از شر مو‌های ناخواسته باشد.

البته پیش از مراجعه به مرکز لیزر در کرمانشاه باید درمورد دستگاه‌های لیزر، مزایای لیزر و مراقبت‌های بعد آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید از این راه ایمن و مطمئن برای حذف مو‌های زائد خود به بهترین شکل استفاده کنید. ما در این مطلب به هرآنچه لازم است درمورد خدمات مرکز لیزر در کرمانشاه بدانید پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. فاصله بین جلسات لیزر باید چند روز باشد؟

فاصله بین جلسات مرکز لیزر در کرمانشاه بر اساس عوامل مختلف متغیر بوده؛ اما معمولاً بین ۴ الی ۶  روز است.

۲. آیا انجام لیزر سرطان‌زا است؟

خیر لیزر تنها لایه سطحی پوست را مورد هدف قرار داده و به هیچ عنوان به سرطان منجر نمی‌شود.

۳. آیا لیزر بیکینی باعث نازایی می‌شود؟

طبق جدیدترین تحقیقات انجام لیزر چه برای بانوان و چه آقایان هیچ تأثیری روی باروری ندارد.

۴. آیا لیزر باعث روشن شدن پوست می‌شود؟

بله لیزر مو‌های زائد می‌تواند تا حدودی به روشن‌تر شدن رنگ پوست کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *