شماره تماس مشاوره تحصیلی در همدان

 

مشاوره تحصیلی در همدان

مشاوره تحصیلی در همدان ازجمله مشاغلی است که در کنار فعالیت مؤسسات آموزشی پیش می‌‌رود و در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار بوده و می‌‌تواند آن‌ها در یادگیری مؤثر، حفظ روحیه، انتخاب اصولی رشته تحصیلی و موارد دیگر راهنمایی کند. در این مطلب شما را با بیشتر با این حوزه کاری مهم آشنا خواهیم کرد.

نقش مشاوره تحصیلی در همدان

 

نقش مشاور تحصیلی چیست؟

یکی از رایج‌ترین سؤالات دانش‌آموزان والدین در زمان استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی در همدان این است که اصلاً مشاور تحصیلی چه‌کاری انجام می‌دهد و چه نوع خدماتی به دانش‌آموز ارائه می‌دهد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم یک مشاور خوب به دانش‌آموز کمک می‌‌کند علایق خود را در زمینه تحصیلی پیدا کرده و با شناخت کامل از منابع آموزشی، روش‌های مطالعه و یادگیری، بتواند با استفاده از برنامه‌ریزی اصولی مشاور در مسیر موفقیت گام بردارد.

مشاور تحصیلی در طول سال تحصیلی وضعیت دانش‌آموز را تحت نظر می‌گیرد و در شرایط و چالش‌های مختلف بهترین مسیر را به دانش‌آموز نشان داده و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. درواقع رسالت اصلی خدمات مشاوره تحصیلی در همدان ارتقای موفقیت تحصیلی دانش‌آموز، حفظ روحیه، تقویت رشد اخلاقی، رشد فردی و فکری دانش‌آموزان است.

شماره تماس مشاوره تحصیلی در همدان

ارائه خدمات
مشاوره انتخاب رشته دبیرستان
مشاوره انتخاب رشته کنکور
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
برنامه‌ ریزی درسی و کنکور، آزمون های مختلف
روشهای ایجاد انگیزه درسی و تحصیلی
روشهای ایجاد علاقه به درس و مطالعه
هدف یابی و هدفمندی
افزایش تمرکز
یادگیری عمیق
مدیریت زمان
روشهای مرور، تکرار و تمرین درس ها
یادداشت برداری
روشهای تقویت حافظه
استرس و اضطراب امتحان
پاسخگویی به سوالات تستی و تشریحی …
و…
همراه شما تا لحظه آخر
.
آدرس:
همدان، خیابان بوعلی، سریخچال پاساژ امام رضا(ع)، بخش اداری، طبقه سوم
دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی
.
ساعت تماس ۹ صبح الی ۱۳
عصر ۱۵ الی ۲۰
سایت:
http://akarimivakil.blogfa.com/category/6

 

 

درنهایت با این اقدامات دانش‌آموز می‌‌تواند مسیر شغلی خود را مشخص کرده و در راستای دستیابی به آن حرکت نماید. به طور کلی وظایف مشاوران تحصیلی و کنکور شامل موارد زیر است:

  • ارائه راهکار‌های اصولی به‌منظور پیشگیری از افت تحصیلی
  • راهنمایی دانش‌آموز به‌منظور انتخاب رشته تحصیلی
  • آموزش متد‌های صحیح مطالعه و یادگیری
  • شناخت استعداد‌های دانش‌آموز و هدایت آن‌ها در مسیر درست و کاربردی
  • کمک به والدین در مسیر شناخت دقیق قابلیت‌های دانش‌آموز
  • کمک به دانش‌آموز در راستای تقویت حافظه، افزایش تمرکز، کاهش بی‌دقتی
  • آموزش مهارت‌های لازم در جلسه آزمون
  • تقویت روحیه و افزایش انگیزه و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموز
  • آموزش نحوه مدیریت استرس و اضطراب و مدیریت زمان
  • ارائه رژیم غذایی مناسب به دانش‌آموز به‌منظور تقویت حافظه و کاهش خستگی مغز

ویژگی‌‌های یک مشاور تحصیلی خوب

به‌منظور استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی در همدان با بهترین کیفیت و بازدهی، لازم است از ویژگی‌های مهم بهترین مشاوران تحصیلی در همدان آگاه باشید تا بتوانید آن‌ها را از میان انبوه مشاوران تحصیلی تشخیص داده و از تخصص و تجربه آن‌ها بهره‌مند شوید.

مشاوران بهترین مراکز مشاوره کنکور لازم است از ویژگی‌های زیر برخوردار باشند تا بتوانند دانش‌آموزان را در مسیری صحیح و هدفمند هدایت کرده و نیاز‌های آنان را برطرف سازند:

 

توجه به روحیات و علایق دانش‌آموز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد فعال در حوزه مشاوره تحصیلی در همدان این است که مشاور موردنظر تمایلات، علایق، دیدگاه و شخصیت دانش‌آموز را در راستای تعیین یک برنامه‌ریزی تحصیلی صحیح به کار گیرد و به دانش‌آموز کمک کند بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و در مسیر پیشرفت خود گام بردارد.

آشنایی با شرایط مؤسسات آموزشی

مشاور تحصیلی همدان باید به کلیه الزامات و شرایطی که برای دانش‌آموزان در مدارس و مؤسسات آموزشی وجود دارد آشنایی داشته باشد. مثلاً یک مشاور تحصیلی خوب و کاربلد باید بداند در مراکز آموزشی چه نوع برنامه‌های تحصیلی، سیاست‌های آموزشی و محدودیت‌هایی برای دانش‌آموزان مطرح است و با توجه به آن‌ها بهترین نوع برنامه‌ریزی تحصیلی و کنکور را برای دانش‌آموز به کار ببرد تا بازدهی افزایش پیدا کند.

آشنایی با شرایط موسسه

تجربه بالا

 بهترین مشاور تحصیلی در همدان باید با برخورداری از سال‌ها سابقه در حوزه مشاوره تحصیلی، با دانش‌آموزان بسیاری تعامل داشته باشد و با آگاهی از متفاوت بودن شرایط افراد، بتواند بهترین مسیر را برای هر دانش‌آموز به طور اختصاصی طراحی کند.

تجربه بالا  و دانش و تخصص کافی یک مشاور تحصیلی می‌‌تواند یکی از رموز موفقیت دانش‌آموزان باشد و آن‌ها را از اشتبا‌هات مختلف و زیان‌آور به‌ویژه در سال کنکور حفظ کند.

تسلط بر کتب آموزشی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم افراد فعال در حوزه مشاوره تحصیلی در همدان، آشنایی کامل با کلیه منابع آموزشی و کنکوری است. اگر مشاور تحصیلی همدان بر مباحث درسی و منابع اختصاصی هر درس تسلط نداشته باشد؛ نمی‌تواند به دانش‌آموز در کسب نتایج درخشان یا رتبه‌های برتر کمک کند.

در دسترس بودن

با توجه به بی‌تجربه بودن دانش‌آموزان و نیاز آن‌ها به داشتن یک پشتیبان، لازم است مشاوره تحصیلی در همدان با پیگیری و پشتیبانی همه‌روزه همراه باشد و دانش‌آموز بتواند به‌راحتی به مشاور خود دسترسی داشته و ابهامات و دغدغه‌های خود را مطرح کند.

در این صورت دانش‌آموز می‌‌تواند مسیر تحصیلی خود را تا روز کنکور با تکیه ‌بر تجربه و حمایت مشاور خود سپری کند و با به‌کارگیری تمام تلاش خود بهترین نتیجه را کسب نماید.

شنونده خوب

مهارت گوش سپردن و صبر و حوصله داشتن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روان‌شناسان و افراد فعال در زمینه مشاوره تحصیلی در همدان است که باید به آن توجه بسیاری شود. اغلب دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی و البته سال سرنوشت‌ساز کنکور با دغدغه‌ها، مشکلات و نگرانی‌های بسیاری روبرو هستند.

در این راستا یک مشاور خوب و باتجربه باید در هر جلسه ابتدا با دقت به تمام به صحبت‌های دانش‌آموز گوش دهد و بعد طبق آن‌ها او را راهنمایی کند.

مشاوره تحصیلی در همدان

 

توجه به سوابق تحصیلی دانش‌آموز

برای اینکه دانش‌آموز بتواند بهترین نتیجه را از مشاوره تحصیلی در همدان دریافت نماید؛ لازم است مشاور موردنظر نسبت به بررسی جزئیات و سوابق تحصیلی وی اقدام کرده و کلیه شرایط تحصیلی دانش‌آموز را در نظر بگیرد. این موضوع سبب می‌شود مشاور شناخت و آگاهی بیشتری از دانش‌آموز داشته باشد و به شکل مؤثرتری به او کمک کند.

هدف قرار دادن موفقیت دانش‌آموز

رسالت اصلی خدمات مشاوره تحصیلی در همدان، کمک به موفقیت بیشتر دانش‌آموزان و تحقق اهداف آن‌ها در آینده است. پس مشاور موردنظر باید موفقیت دانش‌آموز را هسته اصلی برنامه‌ریزی‌ها و راهنمایی خود قرار دهد و با دلسوزی تمام در این مسیر به دانش‌آموز کمک کند.

داشتن دید مثبت و امیدوارکننده

معمولاً دانش‌آموزان در زمینه انتخاب مسیر تحصیلی صحیح، با استرس و نگرانی‌های بسیاری روبرو هستند؛ به همین منظور یک مشاور تحصیلی خوب باید درجه اول بتواند با دید مثبت خود روحیه دانش‌آموز را تقویت کرده و سبب کاهش استرس و ایجاد آرامش و دقت بیشتر دانش‌آموز در طی مسیر تحصیلی باشد.

برخورداری از دانش روان‌شناسی و مشاوره بالا

حوزه مشاوره تحصیلی در همدان یکی از حوزه‌های تخصصی است که لازم است افراد فعال در آن همواره خود را با دانش روز دنیا تطبیق داده و از تکنیک‌ها، روش‌های و متد‌های نوین در راستای پیشبرد برنامه تحصیلی دانش‌آموزان استفاده نمایند. مراجعه به یک مشاور باتجربه، به‌روز و متخصص می‌‌تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت افراد به‌ویژه در کنکور سراسری داشته باشد.

بهترین مشاوره تحصیلی همدان

 

هزینه مشاور تحصیلی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان و البته خود آن‌ها در زمینه مراجعه به مشاوره تحصیلی در همدان و استفاده از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی در همدان، بحث هزینه‌ها و تعرفه خدمات است. در این باره باید بگوییم میزان هزینه‌ای که شما باید به مشاور موردنظر بپردازید به نوع خدمات و طرح انتخابی شما بستگی دارد.

تماس تلفنی

برخی از مؤسسات خدمات تماس تلفنی با مشاوران خود را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید در مدت‌زمان مشخص‌شده سؤالات خود را مطرح کرده و ابهامات خود را برطرف نمایید. اما در خدمات مشاور‌های تلفنی، مشاور موردنظر تنها پاسخگوی پرسش‌های تحصیلی شما خواهد بود و خدماتی همچون برنامه‌ریزی دقیق درسی، انتخاب رشته و مشاوره ارائه نمی‌شود.

معمولاً امروزه هزینه هر دقیقه تماس تلفنی با مراکز مشاوره تحصیلی در همدان ۸۰۰۰ تومان است. اما به‌هرحال بهتر است هزینه دقیق هریک از خدمات را از مؤسسه موردنظر خود جویا شوید.

مشاوره تحصیلی سالانه

درمورد نرخ مشاوره تحصیلی در همدان به‌صورت سالانه نیز باید بگوییم این نوع خدمات شامل جلسات هفتگی، ارائه برنامه‌ریزی فردی و پشتیبانی و خدمات روان‌شناسی به دانش‌آموز است. این طرح معمولاً توسط دانشجویان رتبه برتر در مراکز مشاوره تحصیلی در همدان ارائه می‌شود. نکته منفی این طرح این است که هزینه یک سال مشاوره به طور کامل از دانش‌آموز دریافت می‌شود و در طول سال سطح کیفی خدمات تغییر می‌کند.

برای استفاده از این نوع خدمات مشاوره تحصیلی در همدان لازم است حتماً به مراکز معتبر دارای مشاوران باتجربه مراجعه نمایید. هزینه خدمات سالانه از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان در مؤسسه‌های مختلف متغیر است.

مشاور تحصیلی سالانه

 

مشاوره‌های تک جلسه

یکی دیگر از خدمات حوزه مشاوره تحصیلی در همدان، طرح مشاوره تک جلسه انگیزشی است که به طور معمول در جلسات نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه‌ای انجام می‌شود و تقریباً از هزینه بالایی برخوردار است. افراد می‌توانند بنا به سلیقه خود با مشاور خانم در همدان یا مشاور آقا در همدان صحبت نمایند و مشکلات خود را بازگو کنند.

در این نوع خدمات برنامه‌ریزی برای کنکور و پیگیری و پشتیبانی توسط مشاور مربوطه انجام نمی‌شود و هزینه مشاوره در همدان برای این طرح از ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

لازم به ذکر است عوامل مختلفی بر هزینه جلسات مشاور‌های تک جلسه تأثیرگذار است که از این عوامل می‌‌توان به میزان تجربه مشاور و سابقه کاری، تعداد رتبه برتر‌های مشاور یا مرکز مشاور موردنظر، میزان شهرت مشاور و غیره اشاره کرد. اما معیار اصلی تعیین هزینه این جلسات، تعداد آن‌ها، مدت‌زمان جلسه و خدمات جانبی ارائه‌شده شامل نمونه سؤال، آزمون و غیره است.

به‌طورکلی هزینه‌های عنوان‌شده می‌‌تواند در مراکز مختلف متفاوت باشد و لازم در این زمینه افراد به نوع خدمات، تجربه مشاور و نیاز‌های خود توجه داشته باشند.

لیست مشاوران تحصیلی همدان

به‌منظور آشنایی بیشتر شما با معتبرترین و بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در همدان، در این قسمت به معرفی لیست کاملی از این مراکز به همراه آدرس مشاور تحصیلی در همدان و شماره تماس مشاور تحصیلی در همدان خواهیم پرداخت تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید و از نتایج درخشانی در حوزه تحصیلی برخوردار شوید.

شماره تماس مشاوره تحصیلی در همدان

آدرس:
همدان، خیابان بوعلی، سریخچال پاساژ امام رضا(ع)، بخش اداری، طبقه سوم
دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی

 

لیست مشاوران تحصیلی در همدان

مرکز مشاوره هدایت

آدرس: همدان، خیابان هنرستان، مقابل بیمارستان فرشچیان

شماره تلفن: ۰۸۱۱۸۲۶۱۶۴۰

مرکز مشاوره و روان‌شناسی دانرو

آدرس: همدان، میدان بوعلی، ابتدای بلوار خواجه رشید، کوچه هواپیمایی، ساختمان پاسارگاد، طبقه ۳

شماره تلفن:  ۰۸۱۳۲۵۱۹۲۸۸

مرکز مشاوره و روان‌شناسی مهرآور

آدرس: همدان، چهارراه پاستور، برج پاستور، طبقه ۵

شماره تلفن: ۸۲۵۳۳۸۸-۰۸۱۱

مرکز مشاوره و روان‌شناسی امام حسین (ع)

آدرس: همدان، خیابان خضر، پشت بازار روز، مرکز بهداشتی – درمانی امام حسین (ع)

شماره تلفن: ۲۶۶۰۵۵۰

مرکز مشاوره طراوت

آدرس: همدان، واقع در میدان عین القضات، پلاک ۱۹۴، طبقه ۲

شماره تلفن: ۴۲۲۵۵۲۰

مرکز مشاوره رهگشا

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، خیابان شهید بهمنی، واقع در پشت کانون بسیج

شماره تلفن: ۸۲۵۵۸۸۲-۰۸۱۱

مرکز مشاوره سپیدار

آدرس: همدان، ابتدای بلوار مدنی، کوچه اقبالی، پلاک ۱۸

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۶۴۳، ۰۹۱۸۲۱۸۸۸۶۸، ۰۹۳۰۳۲۵۷۴۹۵

مرکز مشاوره و روان‌شناسی مهر

آدرس: میدان دانشگاه، خیابان عارف، مقابل فروشگاه جهاد سازندگی

شماره تلفن: ۳۸۲۶۴۰۴۰- ۰۸۱

مرکز مشاوره صدف

آدرس: همدان، چهارراه نظری، ۱۸ متری هویزه، پلاک ۸

شماره تلفن: ۸۲۳۸۹۶۲-۰۸۱۱

مرکز مشاوره روشنگر

آدرس: همدان، واقع در خیابان جهاد، ساختمان پزشکان شهباز، طبقه ۴، واحد ۲۳

شماره تلفن: ۸۲۴۴۹۲۸-۰۸۱۱

مؤسسه گام نو

آدرس: همدان، پایین‌تر از پاساژ بهار، پلاک ۲۵۵

شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۳۰۱۰۵۴

 

دکتر ابوالفضل احسانی

آدرس: همدان، چهارراه خواجه رشید، جنب پست شهید قندی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۷۱۶۶۴۳۹

آرزو نجاتیان

آدرس: همدان، بلوار مدنی، مقابل امداد مهدیه، پلاک ۲۸، مرکز مشاوره سپیدار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۶۴۳

دکتر داوود فتحی

آدرس: همدان، چهارراه تختی، مقابل هتل آرین، طبقه بالای نساجی بروجرد، مرکز مشاوره الوند

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۵۸۲۶

معصومه ولی کمال

آدرس: همدان، ابتدای بلوار مدنی، کوچه زندی‌ها، مقابل امداد مهدیه، پلاک ۲۸، مرکز مشاوره سپیدار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۶۴۳

دکتر مجتبی پهلو ساری

آدرس: همدان، بلوار مدنی، کوچه زندی‌ها، مقابل امداد مهدیه، پلاک ۲۸، مرکز مشاوره و روان‌شناسی سپیدار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۶۴۳

 

 

شارینو :

اگر به دنبال یادگیری زبان‌های خارجه ازجمله زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و غیره هستید؛ حتماً به خدمات بهترین آموزشگاه‌های زبان در همدان نیاز پیدا خواهید کرد. جهت آشنایی بیشتر با این مراکز پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو با موضوع آموزشگاه زبان در همدان مراجعه نمایید.

به‌منظور استفاده از کلیه خدمات مربوط به نوسازی و بازسازی ساختمان، خرید مصالح، دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و غیره لازم است به بهترین کلینیک‌های ساختمانی در همدان مراجعه نمایید. در این راستا مطالعه مطالب سایت شارینو در زمینه کلینیک ساختمانی در همدان می‌‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

ثبت لحظات زیبا و خاطره‌انگیز، یکی از اصلی‌ترین امور در برگزاری مراسمات و میهمانی‌های مختلف اعم از تولد، عقد و عروسی است که نیازمند مراجعه به مراکز عکاسی و فیلم‌برداری مجرب و باتجربه است. اگر به دنبال یافتن بهترین آتلیه‌های همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله آتلیه‌‌های همدان بزنید و با بهترین مراکز عکاسی در همدان آشنا شوید.

  سایت شارینو علاوه بر ارائه مطالب مفید و کاربردی در حوزه‌های مختلف، خدمات دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت گسترده و حرفه‌ای در زمینه‌هایی همچون سئو وب‌سایت، طراحی سایت، ادمین اینستاگرام، تولید محتوا و غیره به انجام می‌رساند و افراد می‌‌تواند در راستای افزایش مخاطبان سایت یا پیج کسب‌وکار خود از این خدمات بهره‌مند شوند.

تأمین امنیت منازل، مراکز تفریحی، آموزشی، تجاری و اداری یکی از مهم‌ترین امور در جامعه امروزی است و تحقق این امر با پیشرفت حوزه تکنولوژی تسهیل شده است. دوربین‌های مداربسته یکی از انواع وسایل حفاظتی ساختمان‌ها هستند که در مدل‌های مختلف با کارایی‌های متنوع ارائه می‌شوند. اگر قصد دوربین مداربسته را دارید؛ مطالعه مطالب دوربین مداربسته در همدان می‌‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

سایت شارینو به‌منظور راحتی شهروندان همدانی و دسترسی بیشتر آن‌ها به اطلاعات بهترین پزشکان حوزه درمان در همدان، به معرفی این افراد با ارائه مطالبی همچون پزشک مغز و اعصاب در همدان، پزشک ماما در همدان، رادیولوژی در همدان، فیزیوتراپی در همدان و غیره پرداخته است.

مراکز تفریحی در همدان
مراکز خرید همدان
نویسندگان همدان

 

سخن پایانی

مشاوره تحصیلی در همدان یکی از مؤثرترین خدمات حوزه آموزشی است که می‌‌تواند در فرایند‌های مهمی‌ همچون انتخاب صحیح دروس، انتخاب رشته، به‌کارگیری بهترین روش‌های یادگیری و غیره به دانش‌آموزان کمک کرده و آن‌ها را به سمت قله‌های پیشرفت و ترقی هدایت کند.

در این مطلب به ارائه موضوعات مهمی‌ همچون وظایف مشاوره تحصیلی در همدان، ویژگی‌های بهترین مشاور، هزینه مشاوره و البته معرفی بهترین مراکز مشاوره تحصیلی در همدان و بهترین مشاوران این حوزه پرداختیم.

شماره تماس مشاوره تحصیلی در همدان

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *