پزشک تغذیه در کرمانشاه

پزشک تغذیه در کرمانشاه

پزشک تغذیه در کرمانشاه متخصصی است که می‌تواند با ارائه برنامه غذایی مناسب و اصولی به بهبود سلامت عمومی‌ و عملکرد بدن شما کمک کند. فرقی نمی‌کند به دنبال کاهش وزن باشید یا بخواهید برای درمان بیماری خود از یک رژیم خاص پیروی کنید، به‌هرحال تمامی‌ این موارد تحت نظر پزشک تغذیه می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای برای شما به دنبال داشته باشد.

از آنجایی که داشتن بدنی سالم در گرو رژیم غذایی سالم است، باید نسبت به مصرف مواد غذایی و نیازهای بدن خود توجه کافی داشته باشید که در این میان متخصص تغذیه در کرمانشاه می‌توانند برنامه اصولی برای شما آماده کرد که در کنار سلامت کافی به اندام ایده‌آل خود برسید. در ادامه مطلب شما را با موضوعات مهمی‌ درمورد پزشک تغذیه در کرمانشاه آشنا خواهیم کرد.

چرا باید رژیم غذایی سالم داشته باشیم؟

پیش از اینکه شما را با وظایف و حوزه فعالیت پزشک تغذیه در کرمانشاه آشنا کنیم، لازم است به این موضوع بپردازیم که چرا داشتن یک برنامه غذایی مناسب و سالم این‌قدر اهمیت دارد؟ بسیاری افراد به دلایلی همچون کاهش وزن، دستیابی به اندام ایده‌آل یا سبک زندگی سالم‌تر به تغذیه سالم روی می‌آورند.

اما باید بدانید هدف تغذیه سالم و اصولی هر چیزی که باشد مزایای بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت و به ارتقای کیفیت زندگی شما کمک خواهد کرد. در ادامه به طور کامل درمورد دلایل قانع‌کننده‌ای که ضرورت داشتن رژیم غذایی سالم را توضیح می‌دهند خواهیم پرداخت.

سبک زندگی سالم

مصرف غذا‌های ناسالم یک عامل بسیار مؤثر و جدی در ابتلا به انواع بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، سرطان و دیگر بیماری‌های مزمن شناخته می‌شود. درواقع اگر ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن به طور کامل تأمین نشوند، افزایش چربی و تحلیل توده عضلانی آن چیزی است که باید انتظارش را داشته باشید.

یک رژیم غذایی ناسالم که مملو از مصرف غذا‌های چرب و قند‌های مصنوعی است وضعیت سلامت بدن شما را به خطر انداخته و به‌مرورزمان بیماری‌های جدی را به دنبال خواهد داشت. تحقیقات بیانگر آن است که حداقل ۳۰ درصد از سرطان به دلیل داشتن عادات غذایی ناسالم ایجاد می‌شوند.

افزایش بازدهی

جالب است بدانید داشتن یک رژیم سالم غذایی به افزایش بهره‌وری و کارایی مغز انسان کمک می‌کند و سبب می‌شود شما در تحصیل، کار و فعالیت‌های اجتماعی خود بهتر عمل کنید. پزشکان معتقدند خواب کافی در کنار یک برنامه غذایی اصولی سبب تمرکز و بازدهی بیشتر مغز ما در فعالیت‌های مختلف می‌شود.

اگر اخیراً متوجه شده‌اید که روی کار‌های خود تمرکز کافی ندارید و یا دچار مشکلات حافظه شده‌اید، ممکن است مشکلی در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد که برای حل آن لازم است با پزشک تغذیه در کرمانشاه مشورت کنید.

افزایش طول عمر

رژیم غذایی سالم

از آنجایی که همه ما خواستار عمری طولانی هستیم، باید بدانید ورزش منظم، کاهش استرس و داشتن رژیم غذایی حاوی میوه‌ها، سبزی‌ها و دیگر مواد مغذی همگی به افزایش طول عمر و امید به زندگی منجر می‌شوند. یکی از بهترین رژیم‌های غذایی در این زمینه رژیم مدیترانه‌ای است.

البته چه این رژیم چه دیگر رژیم‌های غذایی را باید با مشورت پزشک تغذیه در کرمانشاه پیش ببرید و اصلاً خودسرانه و با توصیه افراد غیرمتخصص اقدام به گرفتن رژیم نکنید.

عدم نیاز به خرید مکمل

زمانی که شما برای حفظ سلامت خود یک برنامه غذایی سالم را به شکل منظم پیش می‌برید، دیگر نیازی به مصرف مکمل‌های ویتامین یا مواد معدنی ندارید؛ زیرا تمامی‌ نیاز‌های شما از طریق رژیم غذایی‌تان به خوبی برطرف می‌شوند. در این صورت دیگر با عوارض جانبی و خطرات مصرف مکمل‌ها نیز روبرو نخواهید بود.

افزایش ایمنی بدن

اگر می‌خواهید از شر بیماری‌های رایجی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی مکرر در امان بمانید، لازم است به رژیم غذایی خود دقت کنید. شما با مصرف پروبیوتیک‌ها و کربوهیدرات‌های پیچیده می‌توانید به تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک کرده و احتمال ابتلا به بیمار‌ی‌ها و عفونت‌های مختلف را کاهش دهید.

برای مثال پزشک تغذیه در کرمانشاه می‌گوید مصرف مواد غذایی همچون مرکبات حاوی ویتامین سی، تخمه آفتاب‌گردان، کلم بروکلی، زنجبیل، هویج، بادام، سیر، اسفناج، چای سبز، میگو و غیره می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی تقویت دستگاه ایمنی بدن شما داشته باشد.

کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی

امروزه بیماری‌های قلبی و عروقی به‌عنوان اولین عامل مرگ‌ومیر در جهان شناخته می‌شوند و سن ابتلا به آن‌ها بسیار کاهش یافته است. خوشبختانه داشتن تغذیه و سبک زندگی سالم می‌تواند احتمال ابتلا به مشکلات قلبی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

تحقیقات نشان می‌دهند مصرف زیاد میوه‌ها، سبزی‌ها، امگا ۳، ماهی، جو دوسر، حبوبات، آجیل و غیره می‌تواند تا حد زیادی از ابتلا به مشکلات قلبی جلوگیری کرده و به سلامت قلب شما کمک کند.

زیبایی و سلامت پوست و مو

رژیم غذایی سالم

سلامت پوست و مو یک عامل تأثیرگذار در زیبایی آقایان و خانم‌ها است که در دنیای امروزی هرکسی برای داشتن ظاهری جذاب به آن توجه می‌کند. در این میان باید بدانید اگر خواستار پوست و موی زیبا و سالم هستید، داشتن یک برنامه غذایی هدفمند و اصولی از اولین موضوعاتی است که باید به آن توجه کنید.

مصرف مواد مغذی و غذا‌های سالم به شما کمک می‌کند ویتامین‌ها و مواد مغذی موردنیاز پوست و موی خود را تأمین کرده و مو‌های درخشان و پوستی صاف و یکدست داشته باشید. پزشک تغذیه در کرمانشاه در کنار متخصص پوست و مو می‌تواند به شما در داشتن ظاهری زیبا و پوست و مو‌هایی سالم کمک کند.

افزایش احساس انرژی

همه ما برای انجام فعالیت‌های روزانه به مقدار بالایی انرژی نیاز داریم که آن را از طریق مصرف مواد غذایی مختلف تأمین می‌کنیم. بدون شک داشتن یک رژیم غذایی سالم و مؤثر که شامل انواع کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن باشد می‌تواند سطح بالایی از انرژی را در اختیار شما قرار دهد.

فراموش نکنید که روز خود را با میل کردن یک صبحانه مقوی و سالم شروع کنید تا بتوانید در طول روز کاملاً پرانرژی و هوشیار به کار‌های خود رسیدگی کنید. اگر احساس می‌کنید همواره بی انرژی و کسل هستید، بهتر است مشکل خود را با پزشک تغذیه در کرمانشاه در میان بگذارید.

افزایش نیروی بدنی

مطمئناً به یاد دارید که در دوران کودکی به هریک از ما گفته می‌شد که اگر خوب غذا بخوریم حسابی قوی و نیرومند می‌شویم. در این باره باید بگوییم همه ما از دوران کودکی گرفته تا سالمندی به یک تغذیه سالم که حاوی پروتئین و غذا‌های سرشار از مواد مغذی باشد احتیاج داریم تا قدرت و نیروی بدنی بالایی داشته باشیم.

درواقع برای تقویت قدرت استخوان‌های بدن لازم است از غذا‌هایی که شامل پروتئین، کلسیم، آهن و دیگر مواد موردنیاز بدن هستند به مقدار مناسب استفاده کنیم تا در زمان سالخوردگی با بسیاری از مشکلات حاصل از افزایش سن مواجه نشویم.

اگر فکر می‌کنید دچار ضعف بدنی بوده یا با درد استخوان‌ها و عضلات خود روبرو هستید، لازم است هرچه سریع‌تر به کمک پزشک تغذیه در کرمانشاه به اصلاح عادت‌های غذایی خود و مصرف مواد مغذی مفید و مؤثر بپردازید.

پزشک تغذیه کیست و چه وظایفی دارد؟

پزشک تغذیه در کرمانشاه

پزشک تغذیه در کرمانشاه کسی است که در زمینه تغذیه و رژیم‌های غذایی اصولی تخصص و تجربه کافی دارد و در انتخاب غذای مناسب و تنظیم یک برنامه غذایی سالم به شما کمک می‌کند. این متخصصان برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی همچون دیابت، بیماری‌های قلبی، مشکلات گوارشی و غیره یک رژیم غذایی مناسب برای کنترل بیماری تدوین می‌کنند.

در واقع پزشک تغذیه در کرمانشاه در ابتدا عادات غذایی فرد را بررسی کرده و سپس غذا‌هایی که به‌منظور کنترل سلامت بدن بیمار مناسب هستند را به او توصیه می‌کند. همچنین روند تأثیرگذاری این رژیم غذایی را بررسی قرار می‌دهد. این متخصصان برای گروه‌های مختلف کودکان، سالمندان، افراد لاغر یا چاق متناسب با نیاز‌ها و وضعیت آن‌ها برنامه غذایی ارائه می‌کنند.

علاوه بر این اگر شما به یک ماده غذایی خاص حساسیت داشته باشید و با مصرف آن دچار واکنش‌های آلرژیک شوید، پزشک تغذیه در کرمانشاه با جایگزین کردن دیگر مواد غذایی به شما کمک می‌کند از کمبود‌های ناشی از حذف آن ماده حساسیت‌زا جلوگیری کرده و تغذیه‌ای مناسب و استاندارد داشته باشید.

پزشکان تغذیه می‌توانند به شکل بالینی و در بیمارستان‌ها به مراقبت از بیماران بستری یا سرپایی کمک کنند. در این شرایط پزشک تغذیه در کرمانشاه به خانواده بیمار در طراحی و اجرای یک رزیم غذایی اصولی و درمان‌های تغذیه‌ای کمک می‌کند. به طور کلی این متخصصان در مطب‌های شخصی و بیمارستان‌های می‌توانند فعالیت کنند.

برخی از متخصصان تغذیه و رژیم درمانی در یک حوزه خاص مدرک فوق تخصص دریافت کرده و می‌توانند به شکل کاملاً تخصصی در آن زمینه به ارتقای سطح سلامت افراد کمک کنند. فوق تخصص‌های پزشک تغذیه در کرمانشاه شامل موارد زیر هستند:

  • متخصص تغذیه سالمندان: افراد مسن برای بهبود کیفیت زندگی و کنترل بیماری‌هایی که در اثر افزایش سن به وجود می‌آیند به یک تغذیه ایمن و مؤثر نیاز دارند. از این رو فوق تخصص تغذیه سالمندان در کرمانشاه برای مدیریت بیماری‌ها و سلامت سالمندان به آن‌ها کمک می‌کند.
  • متخصص تغذیه ورزشی: افرادی که به طور حرفه‌ای در حوزه‌های ورزشی فعالیت دارند باید با راهنمایی فوق تخصص تغذیه در کرمانشاه رژیم غذایی مؤثر و کارآمدی داشته و از این طریق عملکرد ورزشی خود را افزایش دهند.
  • متخصص تغذیه کودکان: دکتر تغذیه کودکان در کرمانشاه برای داشتن یک رژیم غذایی مطلوب به منظور ارتقای سلامت نوزادان، کودکان و نوجوانان تخصص و دانش لازم را داشته و به کمک اصلاح عادات غذایی کودک به رشد کودک و سلامت او کمک می‌کند.

پزشک تغذیه چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

پزشک تغذیه در کرمانشاه با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود می‌تواند به کنترل و بهبود طیف گسترده‌ای از بیماری‌های شایع امروزی کمک کند. اگر قصد مراجعه به متخصص تغذیه را دارید، باید بدانید که این پزشکان می‌توانند در درمان چه بیماری‌هایی به شما کمک کنند و به چه علت می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

شاید فکر کنید پزشک تغذیه در کرمانشاه تنها در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی فعالیت دارد؛ اما بدانید حوزه کاری این متخصصان فراتر از این‌ها است و شما برای کمک به بهبود بسیاری از بیماری‌ها از دیابت گرفته تا انواع سرطان نیازمند کمک متخصص تغذیه هستید. پزشک تغذیه به درمان بیماری‌های زیر کمک می‌کند:

  • فشار خون بالا
  • پوکی استخوان
  • بیماری‌های گوارشی
  • بیماری سلیاک
  • بیماری‌های کلیوی
  • چاقی
  • لاغری
  • دیابت
  • سرطان
  • رفلاکس معده
  • حساسیت به مواد غذایی
  • کرون
  • سندرم روده بزرگ
  • مشکلات التهابی روده
  • بیمار‌های قلبی و عروقی
  • کلسترول بالای خون
  • اختلالات مربوط به اشتها
  • سندروم روده تحریک‌پذیر
  • پرخوری عصبی
  • بیماری‌های دوران بارداری

آیا برای گرفتن رژیم باید به دکتر تغذیه مراجعه کنیم؟

امروزه به دلیل افزایش روزافزون استفاده از غذا‌هایی با چربی اشباع، شیرین کننده‌های مصنوعی و عدم تحرک کافی افراد با مشکلاتی همچون چاقی یا لاغری روبرو هستند و سعی می‌کنند با گرفتن رژیم‌های سخت به وزن موردنظر خود برسند و به اندامی‌ که مورد قبول جامعه است دست پیدا کنند.

 اما باید بدانید گرفتن رژیم‌های خودسرانه و غیراصولی نتیجه‌ای جزو به‌هم‌ریختن تنظیم بدن و آسیب زدن به سیستم گوارشی را در پی ندارد. در این راستا باید از پزشک تغذیه در کرمانشاه برای تغییر اصولی سبک زندگی و عادات غذایی خود کمک گرفته و با صبر و حوصله یک روند درست را برای رسیدن به تناسب اندام طی کنید.

پزشک تغذیه در کرمانشاه برنامه غذایی خاصی برای شما تنظیم می‌کند که در ضمن تأمین کلیه نیاز‌های روزانه بدن شما کمک می‌کند به همان اندامی‌ که در ذهن دارید برسید. از معروف‌ترین و مهم‌ترین انواع رژیم‌های غذایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزیم کتوژنتیک
  • رژیم کانادایی
  • رژیم غذایی کامل با مایعات
  • رژیم غذایی با فیبر بالا
  • رژیم مدیترانه‌ای

نکته مهم دیگر این است که هرگز از افراد غیرمتخصص و کسانی که از دانش کافی در حوزه تغذیه و رژیم درمانی برخوردار نیستند کمک نگیرید و گول تبلیغات آن‌ها را نخورید. پزشک تغذیه در کرمانشاه در ابتدا با انجام آزمایش‌های لازم شرایط فیزیکی شما را بررسی می‌کند و به تشخیص بیماری‌هایی که با چاقی و لاغری شما در ارتباط هستند می‌پردازد.

در قدم بعدی رژیمی‌ اختصاصی برای وضعیت شما آماده می‌کند و با تحت نظر داشتن روند درمانی شما مراقب است که با عادات غذایی صحیح، ورزش و کاهش استرس به وزنی مناسب دست پیدا کنید.

چه زمانی باید به دکتر تغذیه مراجعه کنیم؟

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که در چه شرایطی و با مشاهده چه علائمی‌ باید از پزشک تغذیه در کرمانشاه کمک بگیریم؟ در این باره باید بگوییم متخصص تغذیه و رژیم درمانی در کرمانشاه در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد و می‌تواند در هر زمینه‌ای که با تغذیه شما در ارتباط است کمک کند که در ادامه بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

حساسیت به مواد غذایی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی در کرمانشاه

اگر متوجه شده‌اید که به یک ماده غذایی خاص حساسیت دارید و با مصرف آن دچار واکنش‌هایی همچون احساس خارش در د‌هان، التهاب لب‌ها، صورت و گلو، استفراغ، درد‌های شکمی‌، اگزما، کهیر و غیره می‌شوید، لازم است به پزشک تغذیه در کرمانشاه مراجعه کنید تا این مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

برخی افراد در این شرایط به قطع کامل مصرف آن ماده می‌پردازند؛ اما بدانید ممکن است مصرف نکردن آن ماده سبب بروز کمبود‌هایی در وضعیت سلامت شما شود و مشکلات دیگری به همراه داشته باشد؛ بنابراین به‌جای اجتناب از مصرف با پزشک تغذیه در کرمانشاه مشورت کرده و از مواد غذایی جایگزین استفاده کنید.

استفاده از غذا‌های جایگزین کمک می‌کند بدون نیاز به مصرف دوباره ماده حساسیت‌زا از کمبودهای ناشی از حذف آن جلوگیری کرده و آن‌ها را جبران کنید. توجه داشته باشید که در این شرایط پزشک تغذیه در کرمانشاه به شما کمک می‌کند تمامی‌ غذا‌های حاوی آن ماده را بشناسید و به اشتباه آن‌ها را مصرف نکنید.

برای مثال افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گلوتن نمی‌توانند غذا‌های حاوی پروتئین گلوتن را مصرف کنند و لازم است به کمک متخصص تغذیه یک رژیم غذایی مناسب داشته تا دچار کمبود مواد مغذی نشوند.

بهبود وضعیت گوارشی

هر فردی باید به صورت عادی یک الی دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشد. اگر متوجه شده‌اید که شما در یک روز بیش از اندازه به دستشویی می‌روید یا چندین روز اصلاً هیچ گونه اجابت مزاجی ندارید، احتمالاً وقت آن رسیده است که در عادات غذایی و رژیم خود تجدید نظر کرده و آن‌ها را اصلاح کنید.

پزشک تغذیه در کرمانشاه با بررسی شرح حال و علائم شما نوع مشکل را تشخیص داده و به شما کمک می‌کند با اصلاح درست برنامه غذایی بتوانید وضعیت سیستم گوارشی خود را کاملاً بهبود دهید.

دل درد در صورت مصرف شیر

اگر بعد از مصرف محصولات لبنی به‌ویژه شیر دچار دل پیچه و نفخ می‌شوید، لازم است قبل از قطع مصرف لبنیات حتماً با بهترین پزشک تغذیه در کرمانشاه مشورت کنید. این موضوع احتمالاً مشکل عدم تحمل لاکتوز است که در آن آنزیمی که قند شیر را تجزیه می‌کند به دلیل عدم مصرف لبنیات در معده شما کاهش پیدا کرده است.

پزشک تغذیه در کرمانشاه به شما کمک می‌کند به‌تدریج از شیر و دیگر لبنیات استفاده کرده تا بعد از مدتی کاملاً مشکل شما درمان شود. در این شرایط دیگر با مشکلات و کمبودهای ناشی از قطع مصرف لبنیات روبرو نخواهید شد.

نتیجه نگرفتن از رژیم‌های متعدد

اگر به دنبال کاهش یا افزایش وزن هستید؛ اما گرفتن رژیم‌های مختلف نتیجه‌ای برای شما به دنبال نداشته است، وقت آن است که اقدامات غیر اصولی و خودسرانه را کنار گذاشته و با مشورت پزشک تغذیه در کرمانشاه به طور اصولی برای تناسب اندام خود اقدام کنید.

یک متخصص تغذیه خوب در کرمانشاه به شما کمک می‌کند با تغییر سبک زندگی و عادات غذایی اشتباه کاهش یا افزایش وزنی استاندارد را تجربه کرده و با ترک رفتار‌های تغذیه‌ای اشتباه، به عادات درست غذایی پایبند باشید. درنتیجه، این روند کمک می‌کند بعد از مدتی بدون آسیب زدن به سلامت بدن به اندام موردنظرتان برسید.

داشتن شرایط خاص یا بیماری‌های مزمن

متخصص تغذیه و رژیم درمانی در کرمانشاه

اگر بارداری هستید یا طبق تشخیص پزشک با بیماری‌هایی همچون فشار خون، دیابت یا دیگر بیماری‌های مزمن دست‌وپنجه نرم می‌کنید یا در شرایط ورزشی خاصی قرار دارید، پزشک تغذیه در کرمانشاه همان کسی است که می‌تواند به کنترل وضعیت تغذیه شما و بهبود آن کمک کرده تا دچار مشکلات جدی نشوید.

پزشک تغذیه در کرمانشاه درمورد نحوه تغذیه در بیماری‌های مختلف دانش و تخصص کافی دارد و می‌داند که در شرایط مختلف چه غذا‌هایی می‌تواند برای بیمار مفید و چه غذایی مشکل‌ساز باشد. درنتیجه بهترین برنامه غذایی را برای شما تدوین می‌کند تا به سلامت این مرحله را سپری کنید.

وسواس فکری نسبت به غذا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره به غذا فکر می‌کنید، باید در اسرع وقت به پزشک تغذیه در کرمانشاه مراجعه کرده و یک برنامه غذایی مناسب تهیه کنید تا از این فکر که در هر وعده غذایی چه چیزی بخورم خلاص شوید. درواقع یکی از علل اصلی این وسواس فکری عادت‌های غذایی نادرست است.

در این شرایط تنها کسی که می‌تواند به اصلاح رژیم غذایی شما کمک کند، پزشک تغذیه در کرمانشاه است.

پرخوری عصبی

اگر متوجه شده‌اید که در زمان خوشحالی، ناراحتی یا دیگر زمان‌هایی که هیجان زده هستید به غذا خوردن افراطی روی می‌آوردید، باید بدانید پرخوری عصبی یک مشکل تغذیه‌ای بسیار جدی است که باید به آن رسیدگی کنید. ادامه‌دار بودن این مشکل می‌تواند به اضافه وزن، چاقی و بسیاری از بیماری‌های قلبی منجر شود.

در افرادی که با پرخوری عصبی مواجه هستند، کمک گرفتن از بهترین پزشک تغذیه در کرمانشاه می‌تواند بسیار مؤثر بوده و به‌مرورزمان سبب اصلاح این عادت غذایی غلط شود؛ البته بهتر است در کنار متخصص تغذیه از روان‌شناس نیز برای کنترل کردن عوامل روانی این مشکل کمک بگیرید.

اقدام به بارداری

اگر تصمیم به بارداری دارید، باید بدانید داشتن یک بارداری سالم و تأمین تمامی‌ نیاز‌های فرزندتان به برخورداری از یک رژیم سالم و کامل بستگی دارد. کمبود‌های غذایی می‌توانند تأثیرات بسیار جدی روی رشد جنین داشته باشند؛ بنابراین لازم است پیش از بارداری با پزشک تغذیه در کرمانشاه مشورت کنید.

پزشک وضعیت سلامت شما را بررسی کرده و به کمک ارائه یک رژیم کامل و بی‌نقص تمامی‌ نیاز‌های شما را برطرف می‌کند تا در حین بارداری، شما و جنین به کمبود‌های تغذیه‌ای منجر نشوید.

سوزش سر دل یا رفلاکس معده

متخصص تغذیه و رژیم درمانی در کرمانشاه

پزشک تغذیه در کرمانشاه به شما کمک می‌کند به علت این مشکل پی برده و از طریق اصلاح برنامه غذایی یا مصرف دارو مشکل سوزش سر دل را برطرف کنید. مهم‌ترین فاکتور در درمان این مشکل استفاده از غذا‌هایی است که به بهبود این بیماری کمک کرده و از بروز علائم آن جلوگیری می‌کنند.

تغییر در اشتها

همواره به این موضوع توجه داشته باشید که افزایش یا کاهش ناگهانی اشتها می‌تواند نشانه‌ای از بروز یک بیماری باشد که در این زمان پزشک تغذیه در کرمانشاه می‌تواند در تشخیص مشکل کمک کند. در این شرایط اگر برای درمان اختلالات اشتها در کنار رژیم به مصرف دارو نیز نیاز باشد، متخصص تغذیه شما را به دیگر متخصصان ارجاع می‌دهد.

کلسترول بالا

اگر با مشکل کلسترول بالای خون مواجه هستید، باید بدانید دقیقاً مصرف چه غذا‌هایی به افزایش کلسترول خون شما منجر شده و می‌توانند خطرآفرین باشند. برنامه غذایی پزشک تغذیه در کرمانشاه برای این دسته از افراد کمک می‌کند سطح کلسترول خون کاهش پیدا کرده و فرد از خطر بیماری‌های قلبی و عروقی در امان بماند.

درنتیجه، اگر متوجه شده‌اید کلسترول شما بالا است، در اسرع وقت با مراجعه به پزشک تغذیه در کرمانشاه، یک برنامه غذایی مناسب برای کنترل بیماری خود پیش بگیرید تا چربی خون شما تحت کنترل قرار گیرد.

لیست پزشکان تغذیه در کرمانشاه

لیست پزشکان تغذیه در کرمانشاه

فرقی نمی‌کند به دنبال بهترین دکتر تغذیه برای چاقی در کرمانشاه باشید یا بخواهید به کمک دکتر تغذیه برای لاغری در کرمانشاه به اندام موردنظر خود دست پیدا کنید، به‌هرحال لازم است بهترین متخصصان تغذیه در کرمانشاه را بشناسید.

 به همین منظور ما لیست کاملی از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان رژیم درمانی و پزشک تغذیه کرمانشاه را در قالب جدول برایتان آماده کرده‌ایم.

نام پزشک آدرس شماره تلفن
دکتر مهرنوش صمدی و دکتر متخصص ‌هادی عبدالله زاده کرمانشاه، واقع در میدان ایثار، کنار فارابی، دانشکده علوم تغذیه ۰۸۳۳۷۱۰۲۰۰۸
دکتر علی اشرف رشیدی کرمانشاه، واقع در خیابان دبیر اعظم، جنب هتل بیستون، ساختمان شهر ۰۸۳۳۷۲۷۷۰۶۰
دکتر فرح روشن پور کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، واقع در بلوار نوبهار، مقابل بانک ملت، برج پزشکان شهر، طبقه ۵ ۰۸۳۳۸۱۰۴۳۷۰
دکتر ساحل ویسکرمی‌ کرمانشاه، واقع در خیابان مسکن، بلوار گل‌ها، بعد از چهارراه مطهری، ساختمان پزشکان پارسیان، طبقه چهارم ۰۹۳۳۳۶۴۰۹۴۲
دکتر سمیه اسبقی کرمانشاه، واقع در خیابان دارابی، ساختمان کیمیا، مرکز مشاوره حامی‌ ۰۸۳۳۷۲۹۶۷۶۹
دکتر فرزاد بابایی کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه سی متری، جنب بانک سپه، ساختمان باران، طبقه ۴ ۰۹۰۵۴۷۴۲۲۰۶
دکتر سارا میرزایی کرمانشاه، پارکینگ شهرداری، واقع در ساختمان پزشکان اجلالیه، طبقه سوم ۰۸۳۳۷۲۷۶۹۶۷
دکتر طیبه قاسمی‌ کرمانشاه، واقع در خیابان مسیر نفت، پلاک ۸۷، طبقه ۲، داروخانه دکتر ذاکری ۰۸۳۳۷۲۲۰۸۸۰
دکتر زهرا صفری کرمانشاه، محله نوبهار، نبش کوچه ۱۱۴، برج پزشکان شهر، طبقه دوم، واحد ۸ ۰۹۹۱۸۴۸۲۰۳۱
دکتر مسعود نصیری کرمانشاه، واقع در چهارراه گلستان، برج پویا، طبقه هشتم ۰۸۳۳۸۳۹۹۶۶۶
دکتر عاطفه فرخ منش کرمانشاه، واقع در محله ۲۲ بهمن، چهارراه سی متری به سوی میدان مرکزی، نبش کوی معتمدی ۰۸۳۳۸۳۸۳۷۹۷
دکتر فائزه یوسفوند کرمانشاه، بلوار مصطفی امامی‌، واقع در چهارراه ارشاد، مقابل بانک ملی، کلینیک پارسیان ۰۹۹۲۹۵۱۶۶۹۱
دکتر طیبه شاهرخ تبار کرمانشاه، واقع در چهارراه گلستان، برج پویا ۰۹۱۸۴۲۷۱۴۱۶
دکتر مریم بنیادی کرمانشاه، واقع در میدان فردوسی، خیابان کسری، درمانگاه مهرگان ۰۲۱۸۸۲۰۵۵۱۱

شارینو

اگر در استفاده از هریک از لوازم خانگی در منزل دچار مشکل شده‌اید و فکر می‌کنید دستگاه شما نیاز به سرویس یا تعمیر دارد، پیشنهاد می‌کنیم به مطالبی همچون تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه و تعمیر تلویزیون در کرمانشاه سر بزنید.

در شهر کرمانشاه کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید در محیطی دنج و آرام به صرف غذایی لذیذ یا یک فنجان قهوه در کنار دوستانتان پرداخته و لحظات خوشی را بگذرانید. به همین منظور توصیه می‌کنیم به مطالب معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه مراجعه کنید.

در برخی موارد لازم است برای انتقال سریع بیمار به بیمارستان‌های دیگر یا شهر‌های اطراف از آمبولانس‌های خصوصی استفاده کنیم. این آمبولانس‌ها باید از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و کاملاً تخصصی و ایمن باشند. از این رو می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطلب آمبولانس در کرمانشاه مراجعه کنید.

اگر مبلمان یا فرش‌های شما در اثر چندین سال استفاده بسیار کثیف و کدر شده و ظاهر زیبای خود را از دست داده‌اند، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا به کمک مراکز قالیشویی و مبل شویی کرمانشاه می‌توانید فرش‌ها و مبلمان خود را مانند روز اول زیبا و درخشان کنید. از این رو می‌توانید از مقالات قالیشویی در کرمانشاه و مبل شویی در کرمانشاه استفاده کنید.

اگر متوجه شده‌اید که تلاش‌های شما برای رشد و پیشرفت صفحه اینستاگرام یا سایت کسب‌وکارتان بی‌نتیجه بوده است و نتوانسته‌اید مخاطبان بسیاری را جذب کنید، تیم تخصصی شارینو آماده است که کلیه خدمات سئو سایت در کرمانشاه، طراحی سایت در کرمانشاه، ادمین اینستاگرام در کرمانشاه را با بهترین کیفیت به شما ارائه کند و از صفر تا صد رسیدن به موفقیت همراه شما باشد.

اگر قصد اجرای کابینت در آشپزخانه خود را دارید؛ اما نمی‌دانید چه سبک کابینتی مناسب سبک آشپزخانه و منزل شما است، مطلب کابینت سازی در کرمانشاه می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

سخن پایانی

اگر تابه‌حال هزاران راه مختلف را برای چاقی یا لاغری امتحان کرده‌اید؛ اما نتوانسته‌اید به وزن و اندام ایده‌آل خود برسید، کلید حل مشکل شما نزد پزشک تغذیه در کرمانشاه است. متخصصان تغذیه با بررسی وضعیت بدن شما، میزان تحرک، بیماری‌ها و غیره بهترین رژیم غذایی که می‌تواند به کنترل وزن شما کمک کند را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این اگر با بیماری‌های خاص همچون دیابت، کلسترول، مشکلات گوارشی و غیره روبرو هستید، باید عادات غذایی درستی داشته باشید و به کمک یک برنامه غذایی مناسب به بهبود و کنترل بیماری خود کمک کنید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه لازم است درمورد وظایف دکتر تغذیه در کرمانشاه بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. بهترین رژیم برای لاغری چیست؟

رژیم کتوژنتیک، مدیترانه‌ای، وگان و کم کربوهیدرات

۲. آیا نخوردن صبحانه برای چاق شدن درست است؟

خیر این کار سبب تغییر در سوخت و ساز بدن و بروز بسیاری بیماری‌های می‌شود.

۳. آیا پزشک تغذیه دارو تجویز می‌کند؟

خیر پزشک تغذیه در کرمانشاه از طریق اصلاح برنامه غذایی به بهبود وضعیت بیمار می‌پردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *