یدک کش در کرمانشاه

احتمالاً شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که ناگهان خودرو شما از کار بیفتد و به یدک کش در کرمانشاه نیاز پیدا کنید؛ اما اغلب افراد با یدک کش آشنایی ندارند و نمی‌دانند، این وسیله چه کاربردی دارد و در چه مواقعی می‌توان از آن استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم که درمورد انواع یدک کش صحبت کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند. سیستم یدک کش در حمل استاندارد خودرو نقش بسزایی دارد و باید نکات قابل توجه ای را در این کار رعایت کرد. پس همراه شارینو باشید.

یدک کش چه کاربردی دارد؟

رایج‌ترین مشکلی که برای اغلب رانندگان خودرو پیش می‌آید، این است که به طور ناگهانی خودرو در جاده خاموش می‌شود. یک سیستمی برای این مشکل طراحی شده است که ماشین‌های آسیب دیده را به صورت امن و استاندارد جا به جا می‌کند و انتقال با آن بسیار راحت‌تر است.

این سیستم، خودروهای یدک کش هستند که شباهت بسیاری به جرثقیل یا وانت بار دارند. وزن این خودروها بیشتر از دو تن است. خودرو یدک کش از یک هیدرولیک قوی و اهرم تشکیل شده است که در زیر خودرو معیوب قرار می‌گیرد و چرخ خودروها را بالا می‌برد.

در این یدک‌کش‌ها از موتورها و شاسی‌های با قدرت بالا استفاده می‌کنند. راننده یدک کش در کرمانشاه به خوبی سرعت خودرو را تنظیم می‌کند تا ماشین دچار نقص شده در خیابان و از میان خودروهای دیگر عبور کند. وزن یدک کش باید با وزن خودرو یکسان باشد.

اولین کاربرد یدک‌کش‌ها در این است که خودرو دچار نقص فنی شده را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌ها منتقل می‌کنند تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود و زمان را از دست ندهید.

کاربرد دوم یدک کش در کرمانشاه حمل خودروهای تصادفی است. این کار باعث می‌شود که از آسیب بیشتر خودرو با جا به جایی ناشیانه جلوگیری شود. یدک‌کش‌ها به درخواست صاحب خودرو، خودرو را به مراکز بیمه نیز منتقل می‌کنند.

شما می‌توانید برای تعویض پلاک نیز از خودروهای یدک کش استفاده کنید. این مرکز خودرو شما را تا مرکز تعویض پلاک حمل می‌کند. جا به جایی خودروهای مسابقه‌ای نیز با یدک کش انجام می‌شود. خودرو را تا میدان مسابقه حمل می‌کنند تا آسیبی نبیند.

یدک کش با بکسل چه فرقی دارد؟

اشتباه اغلب مردم این است که گمان می‌کنند، یدک کش در کرمانشاه و بکسل یکی هستند و خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند؛ اما این فکر نادرست است و لازم است بدانید تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد.

البته هدف و چارچوب این دو دستگاه شبیه به یکدیگر هستند و از هر دو برای انتقال و جا به جایی خودرو استفاده می‌کنند. گاهی اوقات پیش می‌آید  که خودرو شما حتی یک سانت هم تکان نمی‌خورد و باید از خدمات حمل خودرو در کرمانشاه استفاده کنید.

پروسه بوکسل به این صورت است که خودرو دچار نقص فنی شده را با یک خودرو عادی به وسیله طناب یا کش جا به جا می‌کنیم؛ اما پروسه یدک با بوکسل متفاوت است. در یدک کشی خودرو معیوب را با قلاب مخصوص کاملاً از زمین بلند می‌کنیم.

در یک تعریف ساده‌تر می‌توان گفت که در بوکسل، خودرو خراب را به وسیله یک طناب به یک خودرو عادی وصل می‌کنیم و خودرو روی زمین کشانده می‌شود. روند خدمات یدک کش در کرمانشاه با خودروهای مخصوص و امکانات پیشرفته انجام می‌شود.

میزان امنیت یدک کش بیشتر است؛ زیرا خودرو آسیب دیده به صورت ثابت روی خودرو قرار می‌گیرد و با زنجیرهای فولادی چفت می‌شود؛ اما امنیت بوکسل در مقایسه با یدک کش پایین‌تر است؛ چون اتصال بین دو خودرو با یک طناب است که ممکن است، قطع شود و دو خودرو از یکدیگر جدا شوند.

مزایای استفاده از خدمات یدک کش در کرمانشاه

برخی از افراد این سؤال را دارند که استفاده از خدمات یدک کش چه مزایایی به نسبت سایر خدمات دارد و چرا باید این روش را انتخاب کرد؟ شما با استفاده از این روش مزایای بی شماری را به دست می‌آورید. در ادامه درباره مزایای خدمات یدک استفاده می‌کنیم.

پاسخگویی سریع و دردسترس‌بودن یدک کش

یکی از ویژگی‌های مثبتی که مراکز یدک کش در کرمانشاه دارند، این است که خدمات خود را در ۲۴ ساعت از شبانه روز ارائه می‌دهند؛ زیرا ممکن است شرایط اضطراری به وجود بیاید و وسایل نقلیه در نیمه شب خراب شوند. پس نگران نباشید، در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از این مراکز کمک بگیرید.

مهارت و تجربه یدک کش

مهم‌ترین عاملی که در این نوع خدمات رسانی اهمیت دارد، مهارت و تجربه تعمیرکار یدک کش است. افرادی که در این مراکز دست به کار شده‌اند، روش‌های مختلف بوکسل را آموزش دیده‌اند تا در سلامت کامل خودرو شما به تعمیرگاه منتقل شود. این مراکز امنیت را ضمانت می‌کنند.

مراقب و نگهداری درست از وسایل نقلیه

پروسه یدک کش در کرمانشاه با پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنیک‌ها طی می‌شود تا با ایمنی کامل خودرو شما از زمین بلند شود و درصد خطر به صفر می‌رسد. برای اینکه این روند به بهترین نحو انجام شود، قوانین مختلفی وضع می‌شود که رعایت آن‌ها الزامی است.

تجهیزات یدک کش در کرمانشاه

به نظر شما برای طرح یدک کش از چه چیزی الهام گرفته شد؟ در سال ۱۹۱۶ خودرویی در داخل رودخانه سقوط کرد که به وسیله طناب و ۶ مرد قدرتمند از آب بیرون کشیده شد. این اتفاق باعث الهام گرفتن ارنست هولمز شد تا یدک کش را طراحی کند که با مرور زمان پخته‌تر و تخصصی‌تر شود.

یدک کش وسیله‌ای است که از آن در جا به جایی خودروهای آسیب دیده یا خودروهایی که قوانین را زیر پا گذاشته‌اند، استفاده می‌شود و خودروها را به تعمیرگاه یا پارکینگ منتقل می‌کنند.

یدک‌کش‌ها از قطعات بالابر، سیم بوکسل یا زنجیر، موتور، چرخ گیر و قلاب تشکیل شده‌اند. خودرو موردنظر با قلاب و سیم بوکسل به خودرو یدک کش متصل می‌شوند. سپس چرخ گیر در زیر چرخ‌های عقب یا جلو خودرو قرار می‌گیرد و آن را از سطح زمین بلند می‌کند.

در ادامه مطالب کاملی درباره قطعات یدک کش در کرمانشاه آماده کردیم که شما با چارچوب کلی این وسیله کمکی آشنا شوید.

بالابر یدک کش

در واقع اصلی‌ترین قطعه‌ای که عملکرد دستگاه یدک کش را تکمیل می‌کند، بالابر پنوماتیک یا هیدرولیکی است. این قطعه وظیفه جداسازی چرخ‌های خودرو از زمین را دارد تا به سپر ماشین آسیب وارد نشود. اولین بالابر در سال ۱۹۶۷ توسط آرتور دبلیو طراحی شد.

چرخ گیر یدک کش

چرخ‌های خودرو باید به کمک قطعه‌ای از سطح زمین جدا شوند که قطعه چرخ گیر در یدک کش این وظیفه را انجام می‌دهد. در واقع دسته چرخ گیر شبیه به عینک و مربعی شکل است که در زیر تایر خودرو قرار می‌گیرد و آن را بلند می‌کند. چرخ گیرهای یدک کش تحمل وزن بالایی دارند و مانع از حرکت تایرها می‌شوند.

سیم بوکسل یدک کش

به نظر شما قطعه سیم بوکسل چه اهمیتی دارد؟ قطعه‌ای که موجب کاهش سوانح جاده‌ای می‌شود، سیم بوکسل است؛ زیرا قطعه‌ای که خودرو یدک کش را به خودرو فرسوده متصل می‌کند، سیم بوکسل است. یک سیم بوکسل با کیفیت توانایی کشش بالایی دارد و به هیچ عنوان خودرو معیوب را از خود جدا نمی‌کند.

مقاومت در برابر ضرب خوردگی، سایش و تحمل وزن بالا از ویژگی‌های یک سیم بوکسل مرغوب است. اکثر سیم بوکسل‌ها مناسب هر نوع آب و هوایی هستند و با انعطاف پذیری بالایی که دارند، ضربات جاده را در حین حرکت کاهش می‌دهند.

موتور یدک کش

قلب تپنده هر وسیله‌ای موتور آن است و یدک کش از این قضیه مستثنی نیست. اغلب خودروهایی که در ایران موجود هستند، وزن بالایی دارند. خودروهای یدک کش در کرمانشاه باید از موتورهای قدرتمند و پیشرفته استفاده کنند تا جا به جایی خودروها آسان‌تر انجام شود.

بدنه یدک کش

آخرین آیتمی که باید در خدمات  یدک کش در کرمانشاه به آن توجه کرد، بدنه خودرو یدک کش است. سلامت و بی نقص بودن شاسی خودرو تأثیر بسیاری در امنیت خودرو یدک کش دارد. پس حتماً سالم بودن شاسی خودرو را در نظر بگیرید و سپس انتقال وسیله خود را انجام دهید.

انواع یدک کش در کرمانشاه

در مواقعی که انتظار خرابی خودرو نداشتید و خودرو شما آسیب جدی دید، حتماً از شرکت خدمات ید کش کمک بگیرید تا اتومبیل شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال دهند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شرکت‌های خدماتی یدک انواع مختلفی از وسایل نقلیه یدک کش را دارند.

شما باید دقت کنید که در هنگام تماس و درخواست نیروی کمکی از مراکز یدک کش در کرمانشاه، یدک کش متناسب با خودرو خود را انتخاب کنید. در ادامه درباره انواع دستگاه یدک کش صحبت می‌کنیم تا اطلاعات شما تکمیل شود. دستگاه‌های یدک کش شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دستگاه یدک کش Flatbed
  • دستگاه یدک کش Integrated
  • دستگاه یدک کش Hook
  • دستگاه یدک کش Wheel Lift

دستگاه یدک کش flatbed

یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین خودروهای یدک کش در کرمانشاه این خودروهای باریک flatbed هستند. این دستگاه از یک قسمت پشتی تشکیل شده است که سطح تخت، طویل و شیب دار هیدرولیکی دارد و در انتقال سریع وسایل نقلیه به بالا و پایین کمک فراوانی می‌کند.

این نوع خودرو یدک کش به طور هم‌زمان تعداد زیادی از وسایل نقلیه و قایق‌ها را حمل و جا به جا می‌کند. از این دستگاه‌ها به دلیل امنیت بالایی که دارند، در انتقال خودروهای صفر از کارخانه‌ها به بنگاه‌های شهرهای مختلف نیز استفاده می‌کنند.

دستگاه یدک کش lntegrated

مراکز یدک کش در کرمانشاه مجهز به خودروهای یدک کش تخصصی نیز هستند. از این خودروهای تخصصی در جا به جایی وسیله‌های نقلیه سنگین همچون کامیون، تریلی و اتوبوس استفاده می‌کنند.

برای کمک به ثبات بهتر این دستگاه پر قدرت از بازوها و محورهای اضافی تعبیه شده در یدک کشی استفاده می‌کنند تا در جا به جایی ماشین‌های غول پیکر مشکلی ایجاد نشود. این دستگاه در حمل ماشین‌های سنگین وزن خارق‌العاده است.

دستگاه یدک کش Hook

در گذشته برای جا به جایی وسایل نقلیه از کامیون‌های یدک کش زنجیری استفاده می‌کردند. این نوع حمل باعث فشار زیاد به خودرو یدک کش در کرمانشاه می‌شد و با زنجیر به سپر خودرو آسیب وارد می‌کرد. همچنین محرک خودرو نیز آسیب جدی می‌دید.

در نتیجه این نوع دستگاه‌های یدک کش بیشتر برای خودروهای اوراقی و فرسوده مناسب هستند که تا مرکز ضایعات انتقال داده شوند، نه خودروهای صفر.

دستگاه یدک کش Wheel lift

این مدل دستگاه‌های یدک کش با یدک کش‌های زنجیری شباهت دارند. تنها تفاوت این دو مدل در یک میله فلزی بلند است که جایگزین زنجیر شده است. میله فلزی دستگاه یدک کش زیر دوچرخ ماشین قرار می‌گیرد و توسط بالابر از زمین جدا می‌شود تا راحت‌تر حرکت کند و آسیبی به سپر وارد نشود.

در چه مواقعی به خدمات یدک کش در کرمانشاه نیاز می‌شود؟

از یدک کش خودرو در کرمانشاه در سناریوهای مختلفی استفاده می‌شود. در مواقعی که با این سناریوهای رایج برخورد کردید، می‌توانید با شماره یدک کش کرمانشاه تماس بگیرید و درخواست امداد کنید تا کارکنان این مرکز خدماتی در محل حادثه حاضر شوند.

موقعیت‌های که به یدک کش نیاز دارید، عبارت‌اند از:

  • تصادفات جاده‌ای: در موقعیت‌هایی که با حوادث و تصادف‌های جاده‌ای روبه‌رو هستید، می‌توانید برای انتقال و جا به جایی خودروهای آسیب دیده و ناقص از یدک کش در کرمانشاه کمک بگیرید. متخصصان این مرکز در حمل این خودروها تجربه و مهارت دارند. این متخصصان خودرو را بدون آسیب بیشتر به تعمیرگاه هدایت می‌کنند.
  • خرابی‌های کنار جاده: خودرو هر راننده‌ای حداقل برای یکبار هم که شده است، مشکل فنی خودرو پیدا کرده و در کنار جاده مانده است. در این موقعیت‌ها راننده سرگردان می‌شود و نمی‌تواند، تصمیم درست بگیرد. تصمیم درست این است که با خدمات یدک کش در کرمانشاه ارتباط برقرار کنید تا شما را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه منتقل کنند.
  • خودرو پارک شده غیرقانونی: متأسفانه برخی از افراد با پارک نادرست خودرو برای سایر افراد مزاحمت ایجاد می‌کنند و ترافیک سنگین به وجود می‌آورند. با این‌گونه افراد باید برخورد قانونی کرد تا کار خود را تکرار نکنند. یدک کش در کرمانشاه برای این شرایط نیز آماده شده است تا خودرو متخلف را تا پارکینگ انتقال دهد.

هزینه یدک کش در کرمانشاه

برخی از افراد به دلیل تفکری که درباره هزینه یدک کش در کرمانشاه دارند، استقبال خوبی از این سرویس جاده‌ای نمی‌کنند؛ اما بر خلاف تفکر غلطی که دارند، هزینه خدمات یدک کش بالا نیست و ارزش استفاده را دارد؛ زیرا خودرو شما را با بدون هیچ گونه آسیبی در سریع‌ترین زمان ممکن به تعمیرگاه منتقل می‌کند.

محاسبه قیمت خدمات یدک کش توسط شرکت‌های امداد خودرو انجام می‌شود و این قیمت‌ها مقداری متفاوت هستند. عوامل مختلفی در میزان قیمت یدک کش در کرمانشاه تأثیرگذار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • میزان فاصله حمل خودرو: اولین عامل تأثیرگذار در هزینه یدک کش، میزان فاصله خودرو تا تعمیرگاه است. باید میزان فاصله بین مقصد و مبدأ بررسی شود. هرچقدر میزان فاصله بیشتر باشد، مقدار هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • نوع خودرو: دومین عامل نوع خودرو است که قیمت را بالا و پایین می‌کند. خودروهایی که وزن بیشتری دارند و باید از یدک‌کش‌های با ظرفیت بالا استفاده کرد، هزینه بیشتری دارند. ایرانی و خارجی بودن خودرو نیز مؤثر است.
  • شرایط جاده و منطقه: عامل مؤثر دیگر شرایط جاده است. در روزهای بارانی، پر ترافیک و جاده‌های با شرایط خاص هزینه بالاتر می‌رود.
  • خدمات اضافی: برخی از شرکت‌های یدک کش در کرمانشاه خدمات بارگیری، تخلیه بار، بیمه خودرو و پوشش دهی خسارت را ارائه می‌دهند. این قبیل خدمات هزینه حمل را بالاتر می‌برد.
  • زمان حمل خودرو: هزینه حمل خودرو در ساعت‌های پر ترافیک بیشتر از ساعت‌های کم ترافیک است.

برای اینکه از قیمت دقیق خدمات یدک کش در کرمانشاه اطلاع داشته باشید، با شرکت‌های فعال در این حوزه تماس بگیرید. اما به طور حدود قیمت یدک خودرو ایرانی به ازای هر کیلومتر ۱۱ هزار و قیمت یدک خودرو خارجی به ازای هر کیلومتر ۱۳ هزار است.

شارینو

آیا خبر دارید که کدام برند دوربین مداربسته در بازار جزو پر فروش‌ترین‌ها است؟ اگر جواب شما منفی است، پیشنهاد می‌کنم یک سری به مقاله دوربین مداربسته در کرمانشاه بزنید تا با بهترین و پرفروش‌ترین برندها آشنا شوید.

آیا قصد دارید که ظاهر مبل خود را تغییر دهید؛ اما یک تعمیرکار مبل با تجربه نمی‌شناسید؟ نگران نباشید، شارینو این دغدغه شما را حل کرده است. مقاله تعمیر مبل در کرمانشاه را مطالعه کنید تا تمامی تعمیرکاران سطح استان را شناسایی کنید و با روند این تغییرات آشنا شوید.

شارینو علاوه بر تعمیر مبل، درباره تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه و تعمیر تلویزیون در کرمانشاه مقاله‌های متنوعی آماده کرده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با رسیدن فصل پاییز و زمستان به فکر سرویس و تعمیر پکیج خود افتاده‌اید؛ اما نمی‌دانید به کجا مراجعه کنید؟ پس مقاله تعمیر پکیج در کرمانشاه را مطالعه کنید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را پیدا کنید.

آیا برای توسعه کسب و کار خود نیاز به ادمین و طراحی سایت دارید؟ شما می‌توانید با کمک مقاله‌های طراحی سایت در کرمانشاه و ادمین اینستاگرام در کرمانشاه درباره صفر تا صد این کار اطلاعات پیدا کنید و طراحی سایت خود را به یک شرکت حرفه‌ای بسپارید.

به نظر شما سئو چه تأثیری در افزایش ترافیک و کاربر سایت دارد؟ امروزه بحث سئو به بحث داغی تبدیل شده است که هر کسی نظر شخصی خود را درباره آن بیان می‌کند؛ اما شما مقاله سئو سایت در کرمانشاه را مطالعه کنید تا با اصولی‌ترین روش‌ها و مراحل سئو آشنا شوید.

اگر به فکر این هستید که از شر موهای زائد خود راحت شوید و به دنبال این هستید که مرکزی را پیدا کنید که با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها کار خود را انجام دهد، مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه را بخوانید.

کابینت مهم‌ترین عنصری است که آشپزخانه و محیط منزل شما را مرتب و شیک نشان می‌دهد؛ پس باید در طراحی و ساخت آن دقت زیادی به خرج داد. برای اینکه بهترین کابینت را تحویل بگیرید، حتماً مقاله کابینت سازی در کرمانشاه را مطالعه کنید تا کابینت سازان مجرب را بشناسید.

اگر در شرایط اضطراری گیر کردید و خودرو شما خراب شد، بر خود مسلط باشید و با کمک مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه نزدیک‌ترین مرکز خدمات مکانیک سیار را پیدا کنید و با آن تماس بگیرید.

رستوران‌های کرمانشاه جزو بهترین رستوران‌های غرب هستند که تنوع غذایی بالایی دارند و در دنج‌ترین مکان‌ها خدمات خود را ارائه می‌دهند. اگر قصد داشتید یک وعده خود در رستوران‌های این شهر سپری کنید، از مقاله‌های شارینو استفاده کنید.

برای نسل‌های جوان امروزی کافه بهترین مکان است که اوقات فراغت خود را در آن طی کنند. اگر ساکن کرمانشاه هستید، مقاله کافه‌های کرمانشاه که در سایت شارینو قرار دارد را مطالعه کنید؛ چون انواع کافه‌های مختلف را معرفی کرده است.

صحبت نهایی

آیا سؤالات شما تا به اینجای مطالب یدک کش در کرمانشاه برطرف شد و با انواع خودروهای یدک کش آشنا شدید؟ در این مقاله سعی کردیم درباره تمامی مباحث یدک کش صحبت کنیم تا در مواقعی که به این خدمات نیاز دارید، بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن با این مراکز تماس بگیرید.

هزینه خدمات یدک کش با توجه به نوع خودرو، میزان فاصله، ساعت جا به جایی و نوع جاده متفاوت است. البته ایرانی و خارجی بودن خودرو نیز در این هزینه تأثیرگذار است. اگر سؤالی در این زمینه دارید، لطفاً در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید تا توسط ادمین‌های سایت پاسخ داده شود.

سؤالات متداول

۱. از خدمات یدک کش در کرمانشاه در چه مواقعی استفاده می‌شود؟

انتقال خودروهای فرسوده، انتقال خودروهای صفر کارخانه‌ها، تصادفات جاده‌ای

۲. با خودروهایی که قوانین را نقص می‌کنند، چه برخوردی می‌شود؟

با استفاده از یدک کش به پارکینگ منتقل می‌شوند.

۳. استفاده از خدمات یدک کش در کرمانشاه چه مزایایی دارد؟

پاسخگویی سریع، نگهداری درست از خودرو، تجربه راننده یدک کش

۴. دستگاه یدک کش Hook برای چه خودروهایی است؟

خودروهای فرسوده

۵. برای جا به جایی خودروهای سنگین از چه یدک کشی استفاده می‌کنند؟

یدک کش Integrated

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *