آموزشگاه زبان در تبریز

فعال‌ترین نهاد برای یادگیری زبان‌های مختلف در تبریز، آموزشگاه زبان در تبریز است. این روزها یادگیری زبان یکی از ملزومات زندگی قلمداد می‌شود؛ به‌گونه‌ای که اکثر خانواده‌ها فرزندان خود را در سنین خردسالی به آموزشگاه‌های زبان می‌فرستند.

امروزه یکی از مهارت‌های کاربردی در جامعه ایران و تمام جهان، تسلط بر زبان‌های بیشتری غیر از زبان مادری است. اینکه وقت خود را صرف یادگیری زبان‌های دیگر کنیم چه فایده‌ای دارد را در ادامه بحث خواهید فهمید. در این مقاله شما با بهترین آموزشگاه زبان در تبریز آشنا خواهید شد؛ پس با ما همراه باشید!

فواید یادگیری یک ‌زبان دیگر چیست؟

یادگیری مهارت‌های گوناگون در جهان امروز فواید بسیاری در پی خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها، توانایی برقراری ارتباط با جوامع دیگر است. این مهارت در پرتوی یادگیری زبان کشورها و مناطق دیگر است.

در این بخش با مهم‌ترین فواید یادگیری زبان‌های دیگر آشنا می‌شوید که شاید باعث علاقه‌مندی شما به یادگیری زبان را افزایش دهد.

امکان فرصت شغلی

یادگیری زبانی دیگر مخصوصاً زبان‌هایی که متکلم بسیار در جهان دارند باعث ایجاد فرصت‌های شغلی بهتری برای شما خواهد داشت. یکی از شرایط استخدام در شرکت‌های خصوصی تسلط به زبان خارجه مخصوصاً زبان انگلیسی است.

اگر شما به یک‌زبان دیگر توانایی سخن‌گفتن داشته باشید می‌توانید با مهاجرت به آن کشور فرصت شغلی خوبی به دست آورید.

مسافرت به خارج از کشور

برای برقراری یک ارتباط کاری و یا برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود اقدام به سفر خارج از کشور می‌کنید. فهمیدن زبان آن کشور چقدر در این سفر کوتاه شما مؤثر خواهد بود؟  قطعاً شما نیازهایی خواهید داشت که به‌تنهایی قادر به رفع آن‌ها نیستید؛ پس برای رفع آن‌ها ناگزیر به برقراری ارتباط با دیگران هستید.

اولین و مهم‌ترین ابزار شما برای برقراری ارتباط با اطرافیان، کلام و زبان شما است. با شرکت در دوره‌های مبتدی آموزشگاه زبان در تبریز قادر به ارتباط‌گرفتن با مردم کشور موردنظر خواهید بود.

امکان تحصیل در دانشگاه و مدارس معتبر جهان

اگر رؤیای تحصیل در دانشگاه و مدارس برتر جهان را دارید؛ پس لباس واقعیت بر تن این رؤیا کنید. با شرکت در دوره‌های فشرده، آیلتس و تافل آموزشگاه زبان در تبریز وارد بهترین دانشگاه‌های جهان مانند آکسفورد، هاروارد و کمبریج شوید.

بسیار از دانشگاه‌های جهان امکان‌پذیرش دانشجویان خارجی را منوط به شرایطی قرار داده‌اند که یکی از این شرایط، مسلط بدون به زبان موردنظر دانشگاه است.

تماشای فیلم و سریال‌ و خواندن کتاب با زبان‌اصلی

خواندن رمان و بهترین‌های ادبیات یک کشور با زبان‌ اصلی لذت دیگری دارد. فهمیدن بسیاری از ضرب‌المثل‌ها و گریزهایی که در دیالوگ فیلم‌ها وجود دارد فقط با فهمیدن زبان‌اصلی امکان‌پذیر است. با یادگیری زبان موردعلاقه خود در آموزشگاه زبان در تبریز از تمام این‌ها نهایت لذت را ببرید.

انواع دوره‌های آموزشگاه زبان در تبریز

علاقه‌مندان به زبان می‌توانند با هر سطح توانایی در آموزشگاه زبان در تبریز ثبت‌نام کنند و از خدمات مؤسسات زبان بهره‌مند شوند.

هنگام مراجعه به مؤسسات، آزمون‌هایی تحت عنوان تعیین سطح برگزار می‌شود تا سطح توانایی و میزان اطلاعات شما را نسبت به دایره لغات و دستور زبان موردنظر سنجیده شود و سپس مراحل پذیرش شما در یکی از دوره‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، انجام می‌شود.

در این قسمت با دوره‌های مختلف زبان در آموزشگاه زبان در تبریز آشنا خواهید شد تا بدون مراجعه توانایی تشخیص سطح خود را در خانه داشته باشید. دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در تبریز به شرح زیر است:

دوره پایه (elementary) A1 زبان در تبریز

افرادی که فقط به یادگیری زبان موردنظر علاقه دارند و هیچ پیش‌زمینه‌ای نسبت به قواعد و حتی گستره لغات آن ندارند و یا این اطلاعات بسیار کم و ناچیز است باید در این دوره شروع به یادگیری کنند.

توصیه می‌شود اگر در این سطح به یادگیری زبان علاقه‌مند شدید بهتر است قبل از ثبت‌نام با مدرسین زبان موردنظر مشورتی داشته باشید تا از انتخاب خود مطمئن شوید. زبان‌آموز پس از پایان این دوره باید توانایی مکالمات کوتاه، معرفی خود و بیان جملات ساده و کوتاه را داشته باشد.

دوره پایه (elementary) A2 زبان در تبریز

به‌کاربردن اصطلاحات روزمره، صحبت در مورد اعضای خانواده، ملحق شدن به گفتگوهای چندنفره و سخن‌گفتن با جملات طولانی درباره شغل، محل زندگی و شرایط خانوادگی از ویژگی‌های زبان‌آموزان این دوره است. برای گذراندن این دوره توصیه می‌شود دوره A1 را در آموزشگاه زبان در تبریز بگذرانید.

دوره متوسطه (intermediate) B1 زبان در تبریز

زبان‌آموزانی که با تلاش بسیار توفیق حضور در این دوره را پیدا کنند دیگر می‌توانند به یک سفر چندروزه برای گذراندن تعطیلات خود در کشور موردنظر فکر کنند؛ البته این مسئله شما را به‌اشتباه نیندازد که دیگر نیازی به یادگیری در سطوح بالاتر ندارید. در این دوره شما قادر به رفع مقدماتی‌ترین و ابتدائی‌ترین نیازهای خود خواهید بود.

در این دوره یکی از تمرینات موردعلاقه زبان‌آموزان، گفتگو و نوشتن درباره آرزوها، اهداف و برنامه‌ریزی روزانه خود است.

دوره متوسطه (Upper-Intermediate) B2 زبان در تبریز

گفتگو و نوشتن زبان‌آموز در این دوره رنگ تخصصی‌تری به خود می‌گیرد. توانایی شما در بخش speaking افزایش چشمگیری خواهد داشت. صحبت‌کردن به‌صورت روان و بالابردن سرعت حین ادای کلمات در این دوره اتفاق می‌افتد.

امکان نوشتن درباره موضوعات متنوع از دیگر توانایی زبان‌آموز پس از اتمام این دوره خواهد بود. درک مفهوم جملات و بیان انتقادات و نظرات خود در این سطح همگام با تلاش زبان‌آموز امکان‌پذیر است.

دوره پیشرفته (Advanced) C1 زبان در تبریز

در این دوره زبان‌آموز متن‌های طولانی و پیچیده را بهتر درک می‌کند و در همان سطح پیچیده هم توانایی گفتگو و نوشتن جملات و مطالب طولانی را دارد. با پایان‌یافتن این دوره، زبان‌آموز می‌تواند به دوره‌هایی مانند اخذ مدرک آیلتس در تبریز نیز فکر کند.

صحبت درباره مطالب به‌صورت تخصصی از دیگر ویژگی‌های این دوره است که اگر زبان‌آموز با دوره‌های قبل به‌درستی همراه بوده باشد؛ پس این کار برای او دشوار نخواهد بود.

دوره پیشرفته (Proficiency) C2 زبان در تبریز

زبان‌آموزان با گذراندن این دوره، زبان موردنظر را مانند زبان مادری خود در لحظه درک و دریافت می‌کنند. تلاش زبان‌آموز در این سطح می‌تواند به حدی باشد که با مردم بومی زبان موردنظر دقیقاً یکسان باشد. لهجه و تلفظ سریع و صریح کلمات در پایان این دوره به حد بسیار با کیفیتی می‌رسد.

دوره آیلتس در تبریز

دوره آیلتس یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های زبان انگلیسی است. افرادی که علاقه‌مند به اخذ مدرک آیلتس در تبریز هستند، می‌تواند به آموزشگاه زبان در تبریز مراجعه کنند.

آزمون آیلتس برای افرادی که به دنبال ادامه تحصیل و یا مهاجرت شغلی به کشورهای خارجی هستند بسیار مؤثر و مناسب است. اغلب دانشگاه‌های خارج از کشور یکی از شرایط پذیرش دانشجویان خارجی را تسلط بر دوره آیلتس، شرکت در آزمون آن و کسب نمره موردنظر قرار داده‌اند.

دوره تافل در تبریز

باسابقه‌ترین و باکیفیت‌ترین مؤسسه برای برگزاری آزمون تافل را در آموزشگاه زبان در تبریز بیابید. یادگیری صفر تا صد تافل به زبان‌آموزان امکان ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور را فراهم می‌آورد.

نتیجه آزمون تافل در بیش از ۹۰۰۰ دانشگاه در سطح جهان دارای اعتبار است و همین مسئله باعث تمایز این دوره و آزمون آن نسبت به دیگر دوره‌ها است.

در آموزشگاه‌های زبان در تبریز کدام زبان‌ها تدریس می‌شوند؟

در مرکز آموزش زبان در تبریز زبان‌های متنوعی تدریس می‌شود؛ اما تمرکز این مؤسسات بر روی زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد و زبان‌هایی است که در سرتاسر جهان محبوبیت بسیاری دارند. در این قسمت از مقاله به معرفی مؤسسه زبان انگلیسی در تبریز و دیگر زبان‌ها می‌پردازیم.

آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز

امکان آموزش همه طیف افراد جامعه از سطح مبتدی و کودک تا سطح حرفه‌ای و بزرگسال در آموزشگاه زبان در تبریز وجود دارد. یادگیری زبان انگلیسی به دغدغه اغلب افراد جامعه تبدیل شده است و نمی‌دانند که از کجا باید شروع کنند. توصیه می‌شود افراد مبتدی با ارتباط با آموزشگاه‌های زبان اقدام به یادگیری زبان کنند.

یادگیری زبان یک امر طولانی‌مدت است که نیازمند تلاش و حوصله فراوان است؛ پس اگر می‌خواهید در این راه قدم بگذارید باید قدم‌به‌قدم (step by step) و طبق اصول پیش بروید.

آموزشگاه زبان اسپانیایی در تبریز

زبان اسپانیایی چهارمین زبان محبوب جهان است؛ پس علت علاقه برخی به یادگیری این زبان یک امر عادی است. برخی افراد به‌عنوان سرگرمی سراغ یادگیری زبان اسپانیایی می‌روند و برخی دیگر برای استخدام در شرکت‌های اسپانیایی اقدام به شرکت در آموزشگاه زبان در تبریز می‌کنند.

علاقه‌مندان به یادگیری زبان اسپانیایی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای می‌توانند به آدرس آموزشگاه زبان در تبریز مراجعه کنند و با کمک مجرب‌ترین استادان زبان اسپانیایی در مدتی کوتاه به زبان اسپانیایی مسلط شوند.

آموزشگاه زبان آلمانی در تبریز

در آموزشگاه زبان در تبریز زبان آلمانی به‌صورت اصولی و در بخش‌های نوشتن، خواندن، گرامر و قواعد دستور زبان و واژه‌شناسی به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود.

در دوره کلاس زبان آلمانی، زبان‌آموز توانایی جمله‌بندی ساده تا پیچیده را به دست می‌آورد. مدرک زبان آلمانی برای موقعیت‌هایی همچون ازدواج با فرد آلمانی، تحصیل در دانشگاه‌های آلمان و ویزای کاری جهت اشتغال در آلمان مناسب خواهد بود.

آموزشگاه زبان ایتالیایی در تبریز

آموزشگاه زبان در تبریز آموزش زبان‌های مختلف اعم از زبان ایتالیایی را به‌صورت خصوصی، گروهی و نیمه گروهی و از سطح مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید مجرب هر زبان ارائه می‌دهد. کلاس زبان ایتالیایی باتوجه‌به انتخاب و سطح زبان‌آموز می‌تواند به‌صورت جلسات فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده و عادی برگزار شود.

یادگیری زبان ایتالیایی یک پروسه طولانی‌مدت است که باتوجه‌به تلاش زبان‌آموز و سطح اساتید آموزشگاه ما بین ۸ ماه تا ۴ سال طول می‌کشد.

آموزشگاه زبان فرانسه در تبریز

آموزشگاه زبان در تبریز با برگزاری دوره‌های خود به‌صورت آنلاین و حضوری امکان بهره‌مندی تمام علاقه‌مندان به زبان را در سطح کشور به خدمات آموزشگاه فراهم آورده است.

بر خلاف تصور اکثریت که بر این باور هستند که کلاس آنلاین بازدهی مناسبی ندارد، باید گفت که اگر این کلاس توسط افراد متخصص رشته خود برگزار گردد مزایای بیشتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارد.

زبان فرانسوی به‌عنوان دومین زبان جهان در ایران متقاضی بسیار دارد؛ به همین دلیل آموزشگاه زبان فرانسه در تبریز با بهترین کیفیت و متدهای آموزشی روز دنیا در اختیار شما علاقه‌مندان به زبان فرانسوی است.

لیست آموزشگاه‌های زبان در تبریز

در این قسمت شما می‌توانید با کسب اطلاع از بهترین آموزشگاه‌های زبان در سطح شهر تبریز اقدام به ثبت‌نام کنید و از یادگیری زبان جدید با متدهای آموزشی و تدریس اساتید برجسته زبان لذت ببرید.

نام آموزشگاه زبان در تبریز آدرس شماره تماس
آموزشگاه محقق تبریز، خیابان ارتش جنوبی، جنب ایما فیلم ۰۴۱۳۵۴۳۱۱۱۰
کانون زبان ایران تبریز تبریز، خیابان امام خمینی، روبروی مجتمع ابریشم ۰۴۱۳۵۵۴۳۸۸۶
کانون زبان چیت‌سازان تبریز، خیابان ارتش، روبروی بانک اقتصاد نوین، پلاک ۲۷ ۰۴۱۳۵۵۳۰۱۶۰
مؤسسه زبان گلدیس تبریز، خیابان آبرسان، جنب مخابرات ۰۴۱۳۳۳۷۳۵۱۵

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در تبریز چقدر است؟

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در تبریز باتوجه‌به زبان موردنظر، سطح‌بندی زبان‌آموز، دوره مدنظر، مدرک مدرس، اعتبار مؤسسه، خصوص یا گروهی بودن کلاس و تعداد جلسات مشخص می‌شود.

کلاس‌های آنلاین زبان در تبریز با تعرفه کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری برگزار می‌شوند. این میزان به‌اندازه ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر است؛ پس اگر به دنبال یادگیری یکی از زبان‌های مذکور با هزینه کمتری هستید، دوره‌های آنلاین گزینه مناسبی برای شما است.

افرادی که زمان مشخصی را در دسترس ندارند و برنامه روزانه شلوغی دارند، می‌توانند از کلاسهای آنلاین استفاده کنند تا جلسات خود را از دست ندهند.

کلاس‌های خصوصی در دودسته تقسیم می‌شوند. یکی از آن‌ها مراجعه مدرس به منزل زبان‌آموز است و دیگری کلاس‌ خصوصی در آموزشگاه زبان در تبریز است. اگر گزینه اول را انتخاب کنید مدرس باتوجه‌به مدرک خود و سطح شما شهریه را انتخاب می‌کند؛ اما اگر حالت دوم را انتخاب کنید آموزشگاه تعرفه مناسب‌تری را تعیین می‌کند.

کلاس‌های گروهی نیز باتوجه‌به نوع فشرده یا نیمه فشرده و تعداد جلسات تعرفه مناسبی دارد. در کلاس‌های گروهی اغلب ۲ تا ۵ جلسه در هفته کلاس خواهید داشت که زمان هر جلسه از ۹۰ دقیقه تا ۳ ساعت خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه دقیق دوره مورد نظر خود با شماره تماس آموزشگاه زبان در تبریز تماس بگیرید.

شارینو

برای تمامی مشکلات روحی و روانی، مسائل خانوادگی و مشکلات تحصیلی فرزندان شما راه‌حل مناسبی وجود دارد. با مراجعه به روانشناس در تبریز از تمام مشکلات خود رهایی یابید.

آموزشگاه فنی در تبریز و آموزشگاه موسیقی در تبریز در اختیار فنی کاران و علاقه‌مندان به هنر موسیقی در تبریز است.

مراکز تعمیر جاروبرقی در تبریز، تعمیر تلویزیون در تبریز، تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز و تعمیر مبل در تبریز با استفاده از تمام تجهیزات تعمیر و بهترین استادکاران تبریز در اختیار شما هم‌وطنان گرامی قرار دارد.

باشگاه بدنسازی در تبریز با ارائه بهترین برنامه‌های تمرینی و غذایی و حضور مربی حین انجام تمرینات در اختیار جوانان این شهر قرار دارد.

سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز، احیاکننده سایت شما و افزایش فروش شما را در کمترین زمان ممکن با ارائه بهترین سیاست‌های سئو خدمات خود را ارائه می‌دهد.

باربری در تبریز شما را از حمل و باربری وسائل حساس و گران‌قیمت معاف می‌کند. تمام مراحل بسته‌بندی و حمل با امنیت کامل و بدون ورود خسارت انجام می‌شود.

بهترین مرکز لیزر در تبریز با مجهزترین تجهیزات و دستگاه‌های لیزر در اختیار شهروندان تبریزی است.

مکانیک سیار در تبریز و یدک ‌کش در تبریز از جمله خدمات اساسی امداد خودرو تبریز هستند که در تمام شرایط جوی و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به مردم ارائه می‌شوند.

جمع‌بندی

مهارت‌آموزی یکی از دغدغه‌های مردم است. یکی از این مهارت‌های کاربردی تسلط به زبان خارجی به‌واسطه ثبت‌نام در آموزشگاه زبان در تبریز است.

آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز با متدهای جدید که توسط مدرسین تراز اول کشور ارائه می‌شود یکی از بهترین مراکز برای یادگیری زبان‌های خارجی است. در این مقاله شما با دوره‌های مختلف این آموزشگاه و هزینه این دوره‌ها آشنا خواهید شد.

سؤالات متداول

  1. دوره آیلتس در تبریز چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان این دوره به توانایی و تلاش زبان‌آموز بستگی دارد.

  1. هزینه دوره‌های زبان به چه صورت است؟

هزینه‌ها در آموزشگاه‌های مختلف، متغیر است.

  1. مزایای یادگیری زبان چیست؟

امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر جهان و مسافرت به کشورهای دیگر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *