آموزشگاه فنی در تبریز

اگر به دنبال یادگیری یک حرفه و کسب یک شغل با درآمد عالی هستید، آموزشگاه فنی در تبریز این فرصت فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در تبریز با ایجاد بهترین زیرساخت‌ها در آموزش با کمک بهترین استادان هر رشته به‌عنوان یک ارگان آموزشی در صدر جدول قرار دارد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد خدمات آموزشگاه‌های فنی در تبریز و دوره‌های آموزشگاه فنی در تبریز اطلاعات کسب کنید.

خدمات آموزشگاه‌های فنی در تبریز

موسسه‌های فنی در تبریز با هزینه کم شرایط یادگیری حرفه‌های مختلف را برای تمامی اقشار جامعه به وجود آورده است. نیاز به یک شغل و کسب درآمد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مخصوصاً جوانان است. در این مطلب قصد داریم لیست دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در تبریز را به‌صورت مفصل در اختیار شما قرار دهیم.

دوره عکاسی

یکی از دوره‌های آموزشگاه فنی در تبریز، دوره کلاس‌های تخصصی عکاسی است. در این دوره شما با کمک برترین افراد عکاس در سطح شهر تبریز در گام نخست با مفاهیم پایه‌ای و مبتدی عکاسی، تاریخچه این رشته و لوازم موردنیاز آن آشنا می‌شوید. در طول دوره اردوهایی برای عکاسی برگزار خواهد شد تا میزان سطح یادگیری شما سنجیده شود.

آشنایی با انواع دوربین و اجزای آن، اصول نورپردازی، کار با نرم‌افزار فتوشاپ و اصول کادربندی در سرفصل‌های دوره عکاسی قرار دارد.

دوره آشپزی

علاقه‌مندان به یادگیری آشپزی به‌صورت حرفه‌ای می‌توانند در کلاس‌های حضوری آشپزی آموزشگاه فنی در تبریز ثبت‌نام کنند تا با کسب مدرک معتبر بتوانند در رستوران‌ها و کافه‌های معروف تبریز مشغول به کار شوند. شما در دوره آشپزی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را یاد بگیرید؛ پس با شرکت در دوره آشپزی، رستوران خود را راه‌اندازی کنید.

دوره آشپزی در آموزشگاه فنی در تبریز با شناخت انواع عصاره‌ها و ادویه شروع می‌شود و با یادگیری انواع سس‌ها، متدهای پخت‌وپز، انواع برش‌ها، خوراک‌ها، برنج‌ها، غذاهای دریایی، سوپ، سالاد و پیش‌غذا ادامه پیدا می‌کند.

دوره آرایشگری بانوان و آقایان

یکی از پرکاربردترین دوره‌های موجود در آموزشگاه فنی در تبریز، دوره تخصصی خودآرایی بانوان است. سرفصل‌های این دوره شامل شناخت انواع پوست، انواع پرایمر و کرم‌پودر، زیرسازی پوست، آموزش خودآرایی مناسب انواع چهره، انواع روش سایه زنی چشم، انواع گریم، ست‌کردن رنگ‌ها، نصب مژه و پلک مصنوعی است.

 در دوره خودآرایی بانوان شما می‌توانید بر حسب علاقه خود در کلاس‌های میکاپ و شینیون شرکت کنید.

دوره پیرایش مردانه از سطح مبتدی تا پیشرفته در موسسه فنی در تبریز برگزار می‌شود. از مهم‌ترین دلایل تمایل آقایان به یادگیری این دوره می‌توان به بازار کار این رشته اشاره کرد.

دوره آموزش ارز دیجیتال

فعالیت و ورود به بازار ارزهای دیجیتال بدون دانش ریسک‌پذیرترین کاری است که یک فرد انجام می‌دهد. اغلب افرادی که وارد این حوزه کاری می‌شوند اگر آگاهانه عمل نکنند و بر حسب خوش‌شانسی موفقیت کوچکی به دست آورند این فکر به مغزشان خطور می‌کند که دانش خوبی از این مسئله دارند.

آموزشگاه فنی در تبریز صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید سرمایه خود را در مرحله نخست حفظ و سپس افزایش دهید. اگر به تحلیل بازار و شناخت بازار بزرگ ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید در مجتمع فنی و حرفه‌ای در تبریز ثبت‌نام کنید.

دوره کلاس‌های موسیقی

برخی افراد علاقه‌مند یادگیری یک تجربه جدید هستند و برخی در پی ایجاد یک منبع درآمد در مسیر علاقه‌مندی‌های خود هستند. هر دو گروه می‌توانند موسیقی را در لیست دوره‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای در تبریز دنبال کنند. لذتی که در یادگیری موسیقی و انواع سازها وجود دارد، یک تجربه وصف‌ناپذیر است.

آموزش انواع سازهای کوبه‌ای، زهی، بادی و کلاویه‌ای با ارائه مدرک معتبر در آموزشگاه فنی در تبریز برای هنرجویان فراهم است.

دوره کامپیوتر

کاربردی‌ترین ابزار این روزها در تمام ادارات و عنوان‌های شغلی، سیستم و بهترین فضا برای کسب درآمد بستر اینترنت است؛ پس‌ نیاز جامعه یادگیری دوره‌ها و سطوح مختلف کار با کامپیوتر است.

انواع دوره‌های کامپیوتر شامل ابتدایی‌ترین آن یعنی ICDL تا سطوح پیشرفته یعنی برنامه‌نویسی و گرافیک در آموزشگاه فنی در تبریز با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

یادگیری دوره مهارت‌های هفت‌گانه سیستم به افراد کمک می‌کند تا در استخدامی‌ها بتوانند نمره عملی خوبی بگیرند و دوره‌های تخصصی مانند گرافیک شما را در راه‌اندازی کسب‌وکار خود، یاری می‌رساند.

دوره پداگوژی

آیا به امر آموزش علاقه‌مند هستید؟ باید در دوره پداگوژی یا مربیگری شرکت کنید. در این دوره شما با اصول آموزش کودک و بزرگسال آشنا می‌شوید و اگر در رشته‌ای تخصص داشته باشید، می‌توانید پس از پایان دوره پداگوژی تحت عنوان شغلی خود مشغول به آموزش شوید.

یادگیری تکنیک‌های تدریس، ارزیابی نتایج آموزش و تنظیم برنامه درسی از سرفصل‌های این دوره آموزشگاه فنی در تبریز است.

دوره تعمیر لوازم‌خانگی

دوره آموزش تعمیر انواع لوازم اعم از یخچال، جاروبرقی، کولرگازی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی در مجتمع فنی و حرفه‌ای در تبریز به‌صورت تخصصی و تضمین ورود به بازار برگزار می‌گردد.

با اتمام این دوره و دریافت مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توانید بدون سرمایه اولیه وارد بازار کار شوید و درآمد خوبی به دست آورید.

با شرکت در دوره تعمیرات لوازم‌خانگی آموزشگاه فنی در تبریز از به‌روزترین دوره‌ها و کارگاه‌های مجهز بهره‌مند شوید.

دوره آموزش تولید و پرورش گل‌وگیاه

با رونق‌گرفتن بازار عرضه و تقاضای گل و اهمیت به پرورش و نگهداری آن، آموزشگاه فنی در لیست دوره‌های خود، آموزش پرورش گل و گیاهان را قرار داده است. پرورش گل علاوه بر ایجاد یک منبع درآمد، باعث ایجاد حس شادابی و سرزندگی در افراد می‌شود. در این دوره شما با انواع گل، شرایط کاشت و پرورش آن‌ها آشنا می‌شوید.

دوره آموزش خیاطی

یکی از دوره‌های گسترده و محبوب آموزشگاه فنی در تبریز، دوره خیاطی است. این دوره خود به چند دسته تقسیم می‌شود که شما طبق علاقه یا بازار کار آن رشته مشغول به یادگیری آن می‌شوید. دوره‌های نازک‌دوز زنانه، مانتو دوز، لباس عروس، طراحی لباس و ژورنال شناسی زیر مجموعه دوره خیاطی هستند.

برای شروع یادگیری نیازی نیست که نگران تهیه لوازم خیاطی مانند چرخ‌خیاطی باشید؛ زیرا در آموزشگاه فنی ابزار خیاطی جهت یادگیری تئوری و عملی شما فراهم شده است.

دوره حسابداری

شاید در نگاه نخست این دوره از نظر شما تخصصی و مخصوص افرادی است که در به‌نوعی شغل یا رشته دانشگاهی آن‌ها در این راستا بوده، مربوط است؛ اما افرادی هم که هیچ اطلاعی از این رشته ندارند و به‌نوعی صفرکیلومتر هستند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

اصول حسابداری، آموزش حسابداری حقوق و دستمزد، نحوه استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری و نحوه نگارش گزارش‌های حسابداری مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشگاه فنی در تبریز است.

دوره گرافیک و انیمیشن دوره افتر افکت دوره فتوشاپ مستر
دوره اتوکد آموزش نرم‌افزار هلو آموزش آشپزی ملل
آموزش فینگر فود آموزش کیک پزی دوره آموزش کیک کافی‌شاپی
دوره طراحی سایت دوره وردپرس دوره کاشت ناخن
دوره اکستنشن مژه دوره بافت مو دوره لایحه‌نویسی قضایی
دوره مربیگری مهد کودک دوره سرامیک خودرو آموزش برق خودرو
دوره تعمیر موتور سیکلت دوره تعمیر آسانسور آموزش نصب دوربین مداربسته
آموزش اسکالپ سر آموزش HTML آموزش دسرهای بین‌المللی

 

لیست آموزشگاه‌های فنی در تبریز

شارینو برای دسترسی آسان شما علاقه‌مندان به ثبت‌نام در یکی از آموزشگاه‌های فنی در تبریز، اقدام به تهیه لیستی از بهترین آموزشگاه‌های فنی در تبریز کرده است که شامل شماره تماس و آدرس آن‌ها است.

لیست آموزشگاه‌های فنی در تبریز آدرس آموزشگاه فنی در تبریز شماره تماس آموزشگاه فنی در تبریز
 

مجتمع فنی تبریز دفتر مرکزی

تبریز، پل سنگی، خیابان امام خمینی  

۰۴۱۳۳۳۶۶۲۶۰

 

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حافظ

تبریز، خیابان ثقه الاسلام، خیابان شمس تبریزی  

۰۴۱۳۵۲۳۷۲۱۱

 

آموزشگاه علم و دانش تبریز

 

تبریز، بلوار آزادی

 

۰۴۱۳۳۳۷۸۰۳۰

 

مجتمع فنی تبریز کاریابی

تبریز، چهارراه خطیب، روبه‌روی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز  

۰۴۱۳۴۴۰۵۰۸۵

 

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای یاراد

 

تبریز، خیابان امام خمینی

 

۰۹۱۴۴۱۰۳۰۲۶

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دکتر احمدی تبریز، آب‌رسان، اول فارابی، جنب اداره کل بنیاد مسکن، ساختمان ۲۹، طبقه اول ۰۹۳۶۳۱۰۵۷۶۵

۰۴۱۳۶۶۰۳۶۱۶

 

مجتمع فنی و حرفه‌ای مکتب

تبریز، بلوار منجم، اول خیابان شهید ظهیری، طبقه فوقانی قالیشویی برزگر  

۰۹۱۴۷۶۸۱۷۹۵

مزایای مدرک آموزشگاه فنی در تبریز

یکی از مزیت‌های بسیار مهم آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، میزان اعتبار مدرکی است که برای دوره‌های مختلف ارائه می‌دهند. اساساً فلسفه ایجاد آموزشگاه فنی برگزاری دوره‌های فنی و حرفه تخصصی و ارائه مدرک معتبر برای ایجاد کسب‌وکار در جامعه است.

در این قسمت دلایل و مزیت‌های شرکت در دوره‌های آموزشگاه فنی در تبریز را ذکر می‌کنیم و انتخاب بهترین را به شما می‌سپاریم.

بیانگر مهارت یا حرفه خاص

اولین و ابتدایی‌ترین مزیت شرکت در دوره‌ها و کسب مدرک، اثبات یادگیری یک مهارت خاص است. زمانی که به‌واسطه این مهارت در ارگان‌های مختلف شروع به کار کنید، اولین مسئله‌ای که به آن اشاره خواهد شد، گواهی پایان دوره شما است. مرکز آموزش حرفه‌وفن در تبریز به شما این ضمانت را ارائه می‌دهد.

جذب سریع در بازار کار

گاهی اوقات شما می‌توانید از مسیرهای کوتاه‌تری به موفقیت برسید. برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در تبریز امکان یک موفقیت زودهنگام را برای شما فراهم می‌کند.

دارای تأییدیه بین‌المللی

مهاجرت افرادی که دارای مدرک دوره‌های آموزشگاه فنی در تبریز هستند بسیار آسان‌تر از افراد دیگر است؛ زیرا این مدرک در سطح جهانی دارای اعتبار است و امکان اشتغال‌زایی و قابل ترجمه  در کشورهای دیگر را برای شما فراهم می‌کند.

دریافت وام خوداشتغالی

اغلب افرادی که در آموزشگاه فنی ثبت‌نام می‌کنند به دنبال ایجاد یک منبع درآمدی و آینده شغلی خوب هستند؛ پس دولت با حمایت از این افراد و تلاشی که در این جهت داشته‌اند، وام‌های مختلفی را به آن‌ها اعطا می‌کند.

دریافت پروانه کسب

پروانه کسب مجوز شما را برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار به همگان می‌شناساند. اغلب مردم به افراد غیرماهر و کسانی که مجوز ندارند، اعتماد نمی‌کنند.

مدرک معادل مدارک دانشگاهی

بسیاری از رشته‌ها و دوره‌های موجود در آموزشگاه فنی در تبریز به‌صورت آکادمیک در دانشگاه‌های ایران و جهان آموزش داده می‌شوند؛ اما همه افراد که امکان ورود به دانشگاه را ندارند.

همچنین این دوره‌های در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای به‌صورت فشرده‌تر برگزار می‌شوند؛ اما گاهی حتی نسبت به دانشگاه‌‌ها بازدهی بهتری دارند.

امکان اخذ کارت مربیگری

با یادگیری یکی از دوره‌های آموزشگاه فنی در تبریز تجربه شیرین تدریس و آموزش را می‌توانید کسب کنید. شما با یادگیری یک هنر، عنوان هنرمند را خواهید داشت و یک هنرمند زمانی می‌تواند دین خود را به جامعه هنری ادا کند که به دنبال اشاعه هنر در هر جایی باشد. با یاددادن آموزه‌های خود، گامی بزرگ در جهت شکوفاسازی استعدادهای نهفته بردارید.

هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های فنی در تبریز

در ابتدای بحث هزینه دوره‌ها لازم است به این نکته اشاره کنیم که هزینه برگزاری این دوره‌ها در آموزشگاه فنی نسبت به آموزشگاه‌های آزاد دیگر بسیار متفاوت است؛ زیرا هدف اصلی مهارت‌آموزی است، نه کسب سود.

هزینه دوره‌ها بر اساس عنوان دوره، تعداد جلسات دوره و مهارت‌های موجود در دوره تعیین می‌شود. یک مقایسه ساده بیانگر تمام مطالبی است که تا به الان عنوان کردیم.

دوره کلاس عکاسی در آموزشگاه‌های دیگر علاوه بر هزینه بیشتر، شما باید در ابتدای این دوره لوازم و تجهیزات موردنیاز را شخصاً تهیه کنید؛ اما در آموزشگاه فنی در تبریز هزینه کمتری بابت برگزاری دوره از شما اخذ خواهد شد.

شارینو

گاهی برخی افراد به دلیل موقعیت شغلی فرصت کمی دارند و باید زبان به خصوصی را یاد بگیرند، در این مواقع آموزشگاه زبان در تبریز به کمک شما می‌آید.

در کمترین زمان با کمک استادان برجسته زبان‌های خارجه، به زبان موردنظر صحبت کنید. موسیقی روح را جلا می‌دهد. اگر صدای خوبی دارید و یا به یادگیری ساز علاقه‌مند هستید، آموزشگاه موسیقی در تبریز پیشنهاد خوبی برای شما است.

چرا هر بار وسایل خود را برای تعمیر به تعمیرکاران بی‌تجربه می‌سپارید؟ تعمیر جاروبرقی در تبریز، تعمیر کولرگازی در تبریز، تعمیر تلویزیون در تبریز و تعمیر مبل در تبریز با بهترین استادکاران، تعمیر لوازم‌خانگی شما را یک‌بار برای همیشه انجام می‌دهند.

بدن شما نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. یکی از این رسیدگی‌های لازم لیزر موهای زائد و ازبین‌بردن لکه‌های پوستی است. مرکز لیزر در تبریز با ارائه خدمات پوستی در خدمت مردم تبریز است. همچنین زیبایی امری است که همگان به آن علاقه‌مند هستند. اگر می‌خواهید در جمع دوستان بدرخشید، سالن‌های زیبایی تبریز گزینه مناسبی است.

آیا علاقه‌مند به رشته‌های ورزشی و مخصوصاً بدنسازی هستید؟ نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ پس توصیه ما شروع از باشگاه بدنسازی تبریز است. فول‌امکانات، ارائه برنامه غذایی مناسب و مشاوره با مربیان بدنسازی از ویژگی‌های این باشگاه‌ها است.

آیا می‌خواهید یک سایت راه‌اندازی کنید؟ سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید؛ اما دیده نمی‌شوید؟ همه این‌ها مهارت و ترفندهای به خصوصی دارد. راه‌اندازی اصولی سایت و دیده‌شدن آن را به خدمات سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز بسپارید.

آیا موافق جمله «حادثه خبر نمی‌کند» هستید؟ پس همین حالا خدمات امدادخودرو تبریز را بررسی کنید. مکانیک سیار در تبریز و یدک‌کش در تبریز از خدمات مؤثر امدادخودرو در مواقع حادثه و نقص فنی خودرو است که در هر شرایطی دراسرع‌وقت ارائه می‌شود.

یک اسباب‌کشی ناگهانی یا عدم توانایی جسمی برخی افراد در جمع‌آوری اسباب و وسایل، علت وجود باربری در تبریز است.

جمع‌بندی

مادری که به‌خاطر بزرگ کردن فرزندان خود نتوانست حرفه موردعلاقه خود را دنبال کند. پدری که مدرک معتبری ندارد. کسانی که به هر دلیل فرصت یادگیری نداشته‌اند. آموزشگاه فنی در تبریز برای شما فرصتی ایجاد کرده تا با صرف هزینه کم و به‌صورت فشرده اصول یک حرفه و مهارت را فرابگیرید و آینده روشنی را برای خود رقم بزنید.

در این مقاله ما به بررسی دوره‌های مؤسسه فنی در تبریز و لیست آموزشگاه‌های فنی در تبریز پرداخته‌ایم.

سؤالات متداول

  1. دوره مکانیکی در آموزشگاه فنی در تبریز برگزار می‌شود؟

بله تعداد دوره‌ها بسیار گسترده است.

  1. هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های فنی در تبریز چگونه است؟

هزینه‌ها باتوجه‌به عنوان و میزان دوره متفاوت است.

  1. مدرک آموزشگاه‌های فنی در تبریز معتبر است؟

بله مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای دارای اعتبار داخلی و خارجی است.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *