مبل شویی در تبریز

آیا با خدمات مبل شویی در تبریز آشنا هستید؟ تا به امروز خودتان مبلمان خانه را تمیز می‌کردید و باعث خراب‌شدن آ‌ن‌ها شده‌اید؟ به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید و از خدمات مبل‌شویی، بهترین مبل شویی در تبریز و نرخ خدمات آن‌ها اطلاعات مفیدی کسب کنید.

مبلمان هر خانه‌ای نماد زیبایی و پاکیزگی آن خانه محسوب می‌شوند؛ اما زمانی که این مبلمان کثیف شوند و شما راهکاری برای تمیزکردن آن پیدا نکنید مجبور به تعویض آن و صرف هزینه‌ای گزاف خواهید شد. با شارینو همراه باشید تا با هزینه کم و خانه‌ای پاکیزه و زیبا به پیشواز مهمانان خود بروید.

مزایای خدمات مبل شویی در تبریز

مبلمان از عناصر اصلی دکوراسیون یک خانه است و برای زیبا جلوه‌دادن خانه و سلیقه زیبای خود، باید همیشه آن را تمیز و سالم نگهداری کنید. بهترین مبل شویی در تبریز این خواسته شما را به حقیقت مبدل می‌کند فقط کافی است با شماره مبل‌شویی‌های تبریز تماس بگیرید و از خدمات مفید آن‌ها بهره‌مند شوید.

در این بخش از مقاله ما به شما خواهیم گفت که چرا باید از خدمات مبل‌شویی استفاده کنید. با ما همراه باشید تا مزایای خدمات مبل‌شویی را بررسی کنیم.

سهولت در نظافت

اجازه دهید از خانم‌ها یک سؤال بپرسیم. بانوان ایرانی تا چه زمانی می‌خواهید به‌تنهایی و با صرف انرژی و وقت زیاد مبلمان خانه خود را تمیز کنید؟ قطعاً شما هم دیگر نمی‌خواهید تمام انرژی خود را صرف این کار کنید و در آخر به نتیجه مطلوبی نرسید.

پس در این موقعیت خدمات مبل شویی در تبریز وارد عمل می‌شود. با صرف هزینه‌ای کم و در زمانی سریع، مبلمان خود را شیک و تمیز تحویل بگیرید.

استفاده از مواد باکیفیت

گاهی ممکن است بدون آگاهی از جنس مبلمان خود، دست به شستشوی آن بزنید و این عمق فاجعه برای مبلمان شما است. مبل شویی در تبریز با استفاده از مواد شوینده باکیفیت و بهترین تجهیزات، مبلمان شما را بدون ایجاد خرابی می‌شویند و تحویل می‌دهند.

شستشوی سریع

مبل‌شویی تبریز برای زمان و هزینه شما ارزش قائل است؛ پس شما هم با انتخاب بهترین مبل‌شویی، از وقت و پول خود محافظت کنید. شستشوی دستی و سنتی را کنار بگذارید و با دریافت خدمات مبل‌شویی در کمترین زمان ممکن پاکیزگی را برای خود، خانه و خانواده‌تان به ارمغان آورید.

افزایش طول عمر مفید مبلمان

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از خدمات مبل شویی در تبریز، طولانی‌شدن عمر مفید مبلمان است. دلیل این اتفاق چیست؟ بسیار ساده است؛ چون آن‌ها در کار خود مهارت و تخصص موردنیاز را دارند. شستشوی مبل در تبریز بر پایه اصولی انجام می‌شود که علاوه بر عدم ایجاد آسیب به مبلمان؛ بلکه باعث افزایش عمر آن نیز می‌شود.

صرف هزینه کم‌تر

گاهی در نتیجه یک سهل‌انگاری، مبلمان خانه به‌قدری کثیف می‌شود که تصمیم به تعویض آن می‌گیرید؛ اما ممکن است همین مبلمان را با یک شستشوی اصولی مانند روز اول کرد. به‌جای تعویض مبلمان خود قبل از سال جدید، می‌توانید با صرف هزینه کم‌تر از تعویض، آن را به مرکز خدمات مبل شویی در تبریز بسپارید.

امکان شستشو در منزل

یکی از خدمات مبل شویی در تبریز که باعث محبوبیت آن است، مبل‌شویی در منزل است؛ یعنی شما برای دریافت خدمات شستشوی مبلمان خانه خود نیازی به جابه‌جایی و حمل مبلمان ندارید؛ بلکه با تماس با شماره مبل شویی در تبریز از آن‌ها بخواهید که برای ارائه خدمات به منزل شما بیایند.

استفاده از بهترین روش شستشو

هنگامی که مبلمان خود را به مبل شویی در تبریز می‌سپارید، آسوده‌خاطر باشید؛ زیرا خدمات خود را با بهترین روش‌ها و استانداردترین تجهیزات انجام می‌دهند. مواد شوینده‌های مخصوص انواع لکه‌ها و دستگاه‌های پیشرفته برای شستن و خشک‌کردن از جمله مواردی هستند که باعث افزایش کیفیت کار این مجموعه‌ها می‌شوند.

مراحل مبل‌شویی در منزل در تبریز

کادر ارائه‌دهنده خدمات مبل‌شویی در طول فرایند مبل‌شویی بر اساس یک استاندارد روند کار را در پیش می‌گیرند، به‌گونه‌ای که هر مرحله از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر انجام نشود روند تمیزشدن مبلمان طولانی و در نتیجه ناقص می‌شود.

در ادامه مقاله با مراحل تخصصی مبل‌شویی آشنا می‌شوید تا درصورتی‌که خود اقدام به شستن مبلمان کردید از مراحل انجام کار، آگاهی کاملی داشته باشید.

جداکردن اجزای جداشونده مبلمان

مبلمان خانه شما ممکن است دارای کوسن و روکش باشد؛ پس در مرحله نخست، تمام اجزای جداشونده مبل را جدا کنید؛ زیرا این اجزا جداگانه تمیز می‌شوند. خدمات مبل شویی در تبریز شامل شستشوی تمام اجزای مبلمان اعم از روکش و کوسن‌ها است.

اگر خودتان اقدام به شستشوی مبلمان کرده‎‌اید؛ پس بهتر است قبل از هر چیز، برچسب راهنمای شستشوی مبل را بررسی کنید. جنس مبلمان شما در نوع، روش، مواد شوینده و مراحل شستشو بسیار تأثیرگذار است؛ پس با آگاهی از این موارد دست به کار شوید.

گرد گیری مبلمان

مراحل اولیه شستشوی مبل در تبریز با پاک‌کردن گرد‌وغبار از مبلمان شروع می‌شود. می‌توانید با استفاده از پرزگیرها، موها و پرزهای سطح مبل را جدا کنید.

تمیزکردن بدنه مبل

سطوح غیر پارچه‌ای را می‌توانید با دستمال مرطوب پاک کنید؛ چون احتمال وجود لکه‌های کم‌رنگ بر روی آن وجود دارد. کادر مبل شویی در تبریز این مرحله را باتوجه‌به جنس بدنه مبل انجام می‌دهد و سعی می‌کند که پارچه و مواد شوینده با قسمت پارچه‎‌ای تماس نداشته باشد.

پاک‌کردن لکه‌های مزاحم

مرحله جادویی شستشوی مبل در تبریز، محوکردن لکه‌های غذا، خون و رنگ از روی مبل است. این مرحله با کمک محلول و مواد ازبین‌برنده لکه‌ها امکان‌پذیر است؛ اما بهترین محلول باید باتوجه‌به جنس مبل و نوع لکه انتخاب شود. سرکه یکی از بهترین محلول‌های لکه‌بر است که اغلب در تمام خانه‌ها یافت می‌شود.

اگر رنگ مبلمان روشن است، توصیه می‌شود بااحتیاط از محلول‌های لکه‌بر استفاده کنید. محلول را بر روی لکه با مقدار کم اسپری کنید و بعد از گذشت دقایقی، با پارچه قسمت اسپری شده را پاک کنید. اگر به‌درستی مراحل را پیش رفته باشید، لکه جذب پارچه می‌شود؛ اما مراقب باشید که مبل رنگ پس ندهد.

استفاده از بخارشوی و محلول پاک‌کننده

یکی از مراحل خدمات مبل شویی در تبریز، استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن مبلمان خانه شما است. با انتخاب محلول پاک‌کننده، آن را در مخزن بخارشو بریزید و سپس از سطوح بالای مبل شروع به حرکت کنید. توجه داشته باشید که دستگاه را روی حالت کم، تنظیم کنید. بعد از انجام این مراحل، نوبت به جمع‌کردن کف از سطح مبل است. اول با یک اسفنج تمیز کف‌ها را بگیرید و بعد با دستگاه مکنده تمام کف‌ها را جمع کنید.

استفاده از تثبیت‌کننده رنگ و بافت مبل

در قسمت مزایای استفاده از خدمات مبل‌شویی گفتیم که باعث افزایش طول عمر مبلمان می‌شود؛ زیرا بعد از مراحل شستشو از مواد تثبیت‌کننده رنگ و بافت مبل استفاده می‌کنند. انتخاب این مواد به جنس پارچه مبل و رنگ آن بستگی دارد.

خشک‌کردن مبل

قراردادن مبل در فضای گرم و بسته از ابتدائی‌ترین روش‌ها برای خشک‌کردن مبلمان منزل است. بهترین روش مبل‌شویی در خانه در تبریز طی این چند مرحله انجام می‌شود.

شستشوی مبل با دستگاه در تبریز

شستشوی مبل با دستگاه در تبریز طی مراحل مختلف و با استفاده از دستگاه‌های متنوعی انجام می‌شود. انتخاب بهترین روش مبل‌شویی در خانه در تبریز با شما است، می‌توانید از دستگاه‌های مختلف مبل‌شویی صنعتی، حرفه‌ای، فوم‌ساز و دریلی بهره‌مند شوید. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی مراحل مبل‌شویی تمام اتوماتیک در تبریز بپردازیم.

لکه‌بری با دستگاه

مراحل گردگیری، جداسازی اجزای جداشونده و اسپری‌کردن محلول لکه‌بر در این نوع شستشو هم انجام می‌شود؛ البته اسپری‌کردن محلول و کف به سطح مبل توسط دستگاه دریل و برس مخصوص صورت می‌گیرد.

جمع‌کردن آلودگی‌های عمیق و مواد شوینده

در این مرحله از خدمات مبل شویی در تبریز باید با استفاده از دستگاه وکیوم، آلودگی‌های عمیق، لکه‌های قدیمی و مواد شوینده را از سطح مبل پاک کرد.

استفاده از دستگاه مبل‌شویی

دستگاه مبل‌شویی را برای پاشیدن آب به سطح مبل و تمیزکردن آن استفاده می‌کنید. آب پاشیده شده به سطح مبل توسط مکنده دستگاه مبل‌شویی همراه با کف و آلودگی‌های باقی‌مانده، جمع‌آوری می‌شود.

استفاده از تثبیت‌کننده، نرم‌کننده و واکس مبل

اگر جنس مبل چرمی است باید از نرم‌کننده جهت جلوگیری از خشکی و ترک‌برداشتن چرم مبل، استفاده کنید و می‌توانید از واکس برای براق کردن نتیجه تمیزی نیز بهره ببرید.

هزینه مبل شویی در تبریز

آیا از نرخ اتحادیه مبل شویی در تبریز اطلاعی دارید؟ به نظر شما قیمت شستشوی مبل در تبریز به چه معیارهایی بستگی دارد؟ بهتر است قبل از دریافت خدمات مبل‌شویی از هزینه خدمات مبل‌شویی مطلع شوید. هزینه مبل‌شویی به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  • نوع مبلمان
  • تعداد مبلمان
  • جنس مبلمان
  • روش شستشو
  • نوع مواد شوینده
  • نوع دستگاه‌های صنعتی مبل‌شویی
  • مبل‌شویی در منزل یا…
  • و…

در ادامه مطلب، خدمات مبل‌شویی و قیمت مبل شویی در منزل در تبریز را مشاهده خواهید کرد.

واحد / قیمت (تومان) خدمات مبل‌شویی
دست / ۴۲۰۰۰۰ سرویس ۵ نفره مبل استیل
دست / ۵۸۸۰۰۰ سرویس ۷ نفره مبل استیل
دست / ۴۷۵۰۰۰ سرویس ۵ نفره مبل استیل تمام پارچه
دست / ۶۶۵۰۰۰ سرویس ۷ نفره مبل استیل تمام پارچه
عدد / ۱۵۰۰۰ کوسن
عدد / ۸۰۰۰۰ مبل تک‌نفره راحتی معمولی
عدد / ۹۵۰۰۰ مبل تک‌نفره تشک دوبل
عدد / ۹۵۰۰۰ مبل تک‌نفره استیل تمام پارچه
عدد / ۳۰۰۰۰۰ تشک خوشخواب ۱ نفره
عدد / ۵۰۰۰۰۰ تشک خوشخواب ۲ نفره
۸۰۰۰۰ شستشوی مبل راحتی ۷ نفره با مواد شوینده درجه ۱ ایرانی
عدد / ۱۰۰۰۰۰ شستشوی مبل راحتی تک‌نفره با مواد نانو خارجی

 

لیست مبل‌شویی‌های تبریز

خدمات مبل‌شویی توسط مراکز زیادی در تبریز ارائه می‌شود و انتخاب با شما است که کدام یک از خدمات این مراکز را مدنظر قرار دهید. در ادامه مطلب برای دسترسی آسان شما به خدمات مبل‌شویی، لیستی از مبل‌شویی‌های موجود در تبریز و شماره مبل‌شویی‌های تبریز را قرار داده‌ایم تا با انتخاب خود از فواید خدمات مبل‌شویی بهره‌مند شوید.

شماره مبل شویی در تبریز نام مبل‌شویی آدرس
۰۴۱۳۳۸۴۰۸۰۸ مبل‌شویی سبلان تبریز، سه‌راهی فرودگاه، کوی صنعتی اطلس، کوچه شمس
۰۴۱۳۲۸۴۴۰۰۰ مبل‌شویی مقدم تبریز، سه‌راهی فرودگاه، کوی سولماز، پلاک ۳۷
۰۴۱۳۲۸۰۹۵۳۲ مبل‌شویی آبسال تبریز، سه‌راهی فرودگاه، کوی اطلس، پلاک ۳۲
۰۴۱۳۲۸۹۵۰۵۵ مبل‌شویی نیک کار تبریز، جاده سنتو به‌طرف راه‌آهن، کوی صنعتی رود
۰۴۱۳۶۶۹۱۶۴۴ مبل‌شویی معراج تبریز، مولانا، بعد از پردیس ۲
۰۴۱۳۳۳۰۸۱۵۱ مبل‌شویی آذر مهر تبریز، مخابرات، نرسیده به پامچال
۰۴۱۳۳۸۶۶۰۶۰ مبل‌شویی ولیعصر تبریز
۰۴۱۳۶۵۷۷۷۴۸ مبل‌شویی رشدیه تبریز، شهریار شمالی، یاسمن، ده‌متری نرگس

 

شارینو

یادگیری انواع سازهای کوبه‌ای، سنتی و مدرن را در آموزشگاه موسیقی در تبریز تجربه کنید و همچنین اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان‌های خارجه به روش‌های بین‌المللی و با استادان برجسته هستید، آموزشگاه زبان در تبریز این امکان را برای شما فراهم کرده است.

آخر سال است و احتمالاً به فکر تعمیر لوازم‌خانگی و یا تعویض آن‌ها هستید. پیشنهاد شارینو مرکز خدمات تعمیر جاروبرقی در تبریز، تعمیر کولرگازی در تبریز، تعمیر تلویزیون در تبریز و تعمیر مبل در تبریز است. لوازم‌خانگی معیوب مثل روز اولشان صحیح‌ و سالم می‌شوند.

آیا از بدن خود بیزار هستید؟ دلیل شرمساری و کمبود اعتمادبه‌نفس شما، وجود موهای پر پشت، ضخیم و زائد است؟ یا می‌خواهید برای عید به خودتان رسیدگی کنید؟ پس پیشنهاد ما مرکز لیزر در تبریز و سالن‌های زیبایی تبریز است.

باشگاه بدنسازی تبریز با تمام تجهیزات و وسایل ورزشی منتظر حضور گرم جوانان تبریزی است. بدن شما ارزشمندترین دارایی شما است.

سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز امکان معرفی‌شدن کسب‌وکارهای موجود در تبریز را در تمام ایران و حتی خارج از کشور فراهم کرده است.

بارگیری آسان، سریع، ایمن و حمل استاندارد وسایل و اسباب شما توسط باربری در تبریز با تضمین خدمات ارائه می‌شود.

مکانیک سیار در تبریز آماده ارائه تعمیرات موردنیاز خودرو شما در محل است. همچنین یدک‌ کش در تبریز و امداد خودرو تبریز با ارائه خدمات باکیفیت و سریع خود در جهت بهبود وضعیت شما در جاده‌ها حاضر هستند.

جمع‌بندی

کثیف‌شدن مبل یک امر اجتناب‌ناپذیر است. ممکن است چربی غذا، لکه خون و یا هر چیز دیگری باعث کثیف‌شدن مبلمان خانه شود؛ اما نباید زانوی غم بغل بگیرید. خدمات مبل شویی در تبریز برای این مواقع آماده خدمت‌رسانی است. این خدمات باتوجه‌به نیاز مشتری، میزان آلودگی مبل و مقدار هزینه تعیین می‌شود.

در این مقاله سعی بر این بود تا شما را با مراحل شستشوی مبل در تبریز و قیمت خدمات مبل‌شویی آشنا کنیم. اگر در خانه مبل دارید و تمیز بودن آن‌ها برایتان مهم است؛ پس خواندن این مقاله کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

سؤالات متداول

  1. آیا ترتیب مراحل مبل‌شویی مهم است؟

بله جزو اصول مبل‌شویی است.

  1. شستشوی مبل با دستگاه در هزینه مؤثر است؟

بله یکی از معیارهای تعیین هزینه استفاده از دستگاه‌‌های مختلف است.

  1. در تعیین محلول پاک‌کننده چه عواملی مؤثر است؟

جنس مبل، نوع و مقدار لکه‌ها

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *