سؤالات متداول

آژانس هواپیمایی در یزد

آژانس هواپیمایی در یزد یکی از مهم‌ترین مشاغل در صنعت گردشگری به شمار می‌آید که واسطه‌گری این مراکز سبب شده تا امور مربوط به سفر برای مسافران بهتر و سریع‌تر پیش برود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید ویزا دریافت کرده یا از خطوط هوایی به شهر یا کشور دیگری سفر کنید؛ در این صورت آژانس‌های هواپیمایی یزد کنار شما هستند تا در کلیه مراحل سفر همچون خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره شما را راهنمایی کنند.

اگر می‌خواهید امور مربوط به سفر شما در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه انجام شود، بهترین گزینه کمک گرفتن از آژانس هواپیمایی در یزد است. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با هر آنچه لازم است در مورد آژانس هواپیمایی در یزد و خدمات آن بدانید آشنا کنیم.

آژانس هواپیمایی در یزد

 

 

ویدیو :آژانس هواپیمایی در یزد

 

 

نقش آژانس هوایی چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت آژانس هواپیمایی به عنوان واسطه‌ای میان مسافران و خدماتی که به آن‌ها نیاز دارند نقش ایفا می‌کند. این خدمات شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، انواع خدمات مراکز اقامتی و حمل و نقل مسافران است.

مسافران معمولاً با گزینه‌های بسیاری از انواع حمل و نقل، اقامت، مقاصد و جاذبه‌های گردشگری روبرو هستند و حضور آژانس هواپیمایی در یزد در زمینه مدیریت برنامه‌های سفر به مسافران این امکان را می‌دهد کار‌های خود را با سرعت بیشتر و به شکل قابل اطمینان‌تری پیش ببرند و به خوبی در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی نمایند.

 از اصلی‌ترین وظایف آژانس هواپیمایی یزد می‌توان به زمان بندی برنامه، مسیریابی سفر، اقامت مسافران، امور ارزی و قیمت‌ها و سایر جنبه‌های سفر اشاره کرد. به طور کلی آژانس‌های هواپیمایی در حوزه سفر و گردشگری به عنوان تسهیل کننده امور سفر در کنار شما هستند تا بتوانید از سفر خود لذت برده و دغدغه کمتری داشته باشید.

نقش آژانس هوایی چیست؟

 

 

 

خدمات آژانس هواپیمایی

بهترین آژانس‌های هواپیمایی در یزد در زمینه جمع آوری اطلاعات، توزیع، رزرواسیون و خدماتی که به سفر و گردشگری مربوط هستند فعالیت دارند و کلیه امور مربوط به این حوزه را پوشش می‌دهند. از مهم‌ترین خدمات آژانس هواپیمایی در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه انواع مسافرت‌های داخلی و خارجی با خطوط حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی
  • راهنمایی مسافران در مورد قیمت تور‌های مسافرتی در یزد و قیمت بلیط هواپیما
  • خرید بلیط هواپیما در یزد برای مسافران
  • ارائه خدمات تور مسافرتی در یزد و سفر‌های فردی
  • هماهنگی با مراکز اقامتی و رزرو هتل‌ها
  • ارائه خدمات در حوزه گردشگری و تور‌های فرهنگی
  • صدور ویزا برای مسافران
  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب بهترین تور، هتل و غیره
  • خدمات تبدیلات ارزی و بیمه

خدمات آژانس هواپیمایی

 

 

 

انواع آژانس هواپیمایی

آژانس‌های مسافرتی در یزد طبق آیین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به سه دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه با هر یک آشنا خواهید شد.

دفاتر خدمات مسافرتی دارای بند الف

مراکزی که مجوز الف دارند به عنوان آژانس هواپیمایی در یزد فعالیت می‌کنند و وظیفه ذخیره و صدور بلیت را بر عهده دارند. دفاتر بند الف از نظر وظایف به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • صدور بلیط پرواز‌های داخلی
  • صدور بلیط پرواز‌های خارجی

البته در این مراکز ذخیره و صدور بلیت سایر وسایل حمل و نقل نظیر اتوبوس نیز انجام می‌شود. این آژانس‌های هواپیمایی تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارند.

دفاتر خدمات مسافرتی دارای بند ب

این دسته از دفاتر خدماتی به عنوان فروشنده، برنامه‌ریز و مجری تور‌های مسافرتی نقش دارند. فعالیت این دفاتر شامل موارد زیر است:

  • برگزاری تور‌های داخلی
  • برگزاری تور‌های خارجی
  • تور ورودی (تور‌های مسافرانی که از خارج به ایران سفر می‌کنند.)
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزا

این دسته آژانس هواپیمایی در یزد تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند.

انواع آژانس هواپیمایی

 

 

 

دفاتر خدمات مسافرتی دارای بند پ

سومین دسته از آژانس‌های مسافرتی یزد دفاتری هستند که به برگزاری انواع تور‌های زیارتی مانند تور‌های سوریه، حج و عراق می‌پردازند. شایان ذکر است این نوع از آژانس هواپیمایی در یزد حق برگزاری تور‌های غیر زیارتی را ندارند. این دفاتر نیز تحت نظارت سازمان حج و زیارت فعالیت می‌کنند.

در پایان لازم است بدانید هر یک از دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانند به شکل مجزا یکی از مجوز‌های گفته شده یا ترکیبی از آن‌ها را داشته باشند. چنانچه یک آژانس هواپیمایی در یزد چند مجوز داشته باشد تحت نظارت سازمان‌های مسئول به طور همزمان قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک آژانس هواپیمایی خوب چیست؟

امروزه افراد برای ر‌هایی از برنامه ریزی اولیه سفر و دردسر‌های آن ترجیح می‌دهند امور مربوط به سفر‌های خود را به آژانس هواپیمایی بسپارند و به راحتی و صرف کم‌ترین هزینه از مسافرت خود لذت ببرند. اما در این میان موضوعی که حائز اهمیت است انتخاب بهترین آژانس هواپیمایی در یزد است.

برای شناخت بهترین آژانس هواپیمایی در یزد لازم است با ویژگی‌های مهم این مراکز آشنا باشید تا بتوانید آن‌ها را از میان انبوه آژانس‌های هواپیمایی در یزد تشخیص داده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های یک آژانس هواپیمایی خوب چیست؟

 

 

 

تجربه بالا

یک آژانس هواپیمایی خوب در یزد باید از تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و سفر برخوردار باشد. در واقع یک آژانس هواپیمایی در یزد باید با تمام شرایط مکان مورد نظر آشنایی داشته و از طریق مشاوره با مشتریان بهترین خدمات را متناسب با شرایط و سلایق آن‌ها ارائه دهد.

باتجربه و باسابقه بودن یک آژانس هواپیمایی در یزد سبب می‌شود اگر شما برای اولین بار قصد سفر به خارج از کشور یا شرکت در تور‌های مسافرتی را داشتید، پرسنل آژانس بتوانند در تمامی‌ مراحل شما را راهنمایی کرده و به شما برای بهترین انتخاب‌ها کمک کنند.

اعتبار

از دیگر نکاتی که باید به هنگام انتخاب بهترین آژانس هواپیمایی یزد به آن توجه کنید معتبر بودن آژانس است. به این منظور می‌توانید از آژانس‌هایی که در انتهای مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم کمک بگیرید.

به طور کلی در این زمینه پرس و جو از دوستان و آشنایان یا مشتری‌های قبلی یک آژانس هواپیمایی در یزد می‌تواند بسیار مفید بوده و خیال شما را از کیفیت خدمات آسوده کند.

اعتبار

 

 

 

مدیریت سازمان یافته

یک آژانس مسافرتی خوب در یزد به دلیل ارتباط مناسبی که با مقاصد گردشگری مختلف دارد می‌تواند در مدیریت و برنامه ریزی یک سفر ایده‌آل برای شما بهترین عملکرد را داشته باشد. در واقع شما باید آژانس هواپیمایی را انتخاب کنید که بتواند در مورد فرهنگ و شرایط مقصد گردشگری، اماکن دیدنی، مراکز خرید و غیره به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهد.

ضمانت خدمات

ضمانت اجرایی از مهم‌ترین ویژگی‌های آژانس‌های مسافرتی در یزد است. این ضمانت نامه به منظور تضمین سفر و جبران خسارات احتمالی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شرایط این گارانتی به این صورت است که اگر کیفیت خدمات آژانس هواپیمایی در یزد در طول سفر متفاوت از قرارداد اصلی بود؛ آژانس مسافرتی موظف است هزینه کل سفر را به شما برگرداند.

وجود این ضمانت نامه سبب می‌شود آژانس هواپیمایی در یزد تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بهترین شرایط را فراهم کرده و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

بیمه مسافرتی

ارائه بیمه مسافرتی در تور‌های داخلی و خارجی توسط آژانس‌های مسافرتی یزد از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته اغلب آژانس‌های هواپیمایی از ارائه این بیمه اجتناب می‌کنند؛ زیرا مسئولیت‌های سنگینی برای آن‌ها دارد. اما اگر آژانسی را یافتید که این بیمه را ارائه می‌کرد بهتر است آن را از دست ندهید.

البته لازم است بتوانید پکیج‌ها و تورهایی که از بیمه مسافرتی برخوردار هستند قیمت بالاتری خواهند داشت. شرایط بیمه مسافرتی آژانس هواپیمایی در یزد بنا به نوع آن به شرح زیر است:

  • پرداخت خسارت مفقود شدن چمدان و اموال مسافر
  • بیمه خدمات درمانی
  • پرداخت خسارت به هنگام تاخیر پرواز
  • بیمه اشیا گران بها
  • بیمه حوادث
  • پرداخت هزینه کنسلی پرواز و رزرو مجدد بلیت

بیمه مسافرتی

 

 

 

پرسنل مجرب

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در انتخاب آژانس‌های مسافرتی در یزد به آن توجه کنید این است که مرکز مورد نظر از تورلیدر‌ها و کارکنان جذاب و حرفه‌ای برخوردار باشد که بتوانند در کلیه مراحل سفر به شما کمک کرده و تجربه‌ای خاطره انگیز برای شما بسازند.

این افراد باید باحوصله، خوش برخورد، خوش اخلاق و مسلط به زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها باشند و بتوانند متناسب با شرایط سفر بهترین راهنمایی‌ها را به مسافران ارائه دهند. به طور مثال پرسنل یک آژانس هواپیمایی ۲۴ ساعته در یزد لازم است در سفر‌های خارجی به زبان، فرهنگ و آداب و رسوم کشور مقصد آشنایی کامل داشته باشند.

حضور در فضای مجازی

یکی از دیگر از مولفه‌های یک آژانس مسافرتی خوب در یزد حضور فعال در بستر اینترنت و فضای مجازی است. در واقع یک آژانس هواپیمایی در یزد باید به روز بوده و متناسب با پیشرفت تکنولوژی بتواند خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر آنلاین به مشتریان ارائه نماید.

تنوع بالای خدمات

یک آژانس هواپیمایی خوب و مجرب باید بتواند در زمینه‌های مختلفی گردشگری به ارائه خدمات بپردازد. به طور مثال بتواند تور‌های داخلی و خارجی متنوعی را در سراسر ایران یا کشور‌های مختلف برگزار کند. این موضوع سبب می‌شود مسافران بتوانند همواره از خدمات یک آژانس هواپیمایی در یزد استفاده کنند و در وقت آن‌ها صرفه جویی می‌شود.

البته تنها تنوع بالای خدمات مهم نیست؛ بلکه یک آژانس مسافرتی مجرب و حرفه‌ای باید بتواند در تمام زمینه‌های فعالیت خود کیفیت را حفظ کرده و مطابق با آنچه به مشتریان وعده داده است به ارائه خدمات گردشگری و سفر بپردازد.

عقد قرارداد با مشتری

حتماً به این موضوع توجه کنید که به هنگام رزرو تور یک قرارداد رسمی‌ میان شما و آژانس بسته شود تا در صورت نارضایتی و بی‌کیفیت بودن خدمات امکان شکایت و پیگیری قانونی وجود داشته باشد. در قرار داد باید نکاتی از قبیل روز آغاز و پایان تور، امکانات و خدمات تور، اماکن مورد بازدید، نام هتل و غیره به طور کاملاً واضح و شفاف قید شود.

عقد قرارداد با مشتری

 

 

 

وقت شناس بودن

آژانس مسافرتی باید برای وقت مشتریان ارزش قائل بوده و سعی کند به هنگام مراجعه افراد به دفاتر مسافرتی کار آن‌ها در کم‌ترین زمان انجام داده و افراد را معطل نکند. علاوه بر این لازم است در برگزاری تور‌های گردشگری داخلی و خارجی نیز این اصل مهم را در نظر داشته باشد و در زمان‌های معین شده به برگزاری تور بپردازد.

قیمت مناسب

آژانس هواپیمایی در یزد باید در تعیین تعرفه خدمات خود منصف بوده و میان امکانات و مزایای خدمات و قیمت آن‌ها تناسب خوبی برقرار کند و سعی داشته باشد بهترین خدمات را در کنار قیمت معقول و مناسب به مسافران عرضه نماید.

آشنایی با تور مسافرتی و انواع آن

برگزاری انواع تور‌های مسافرتی داخلی و خارجی از مهم‌ترین خدماتی است که توسط آژانس هواپیمایی در یزد ارائه می‌شود. تور مسافرتی در یزد به عنوان مجموعه ای از اجزای سفر همچون اقامت، حمل و نقل، تغذیه، گشت و گذار و غیره شناخته می‌شود که از طریق آژانس هواپیمایی در یزد یا تورگردان برای فرد یا تعدادی از افراد در قالب یک بسته سفر ارائه می‌شود.

تور‌های مسافرتی در یزد از نظر مقصد به دو دسته تور داخلی و تور خارجی تقسیم می‌شوند و از هزینه‌های مختلفی نیز برخوردار هستند. در ادامه بیشتر با این نوع تور‌های مسافرتی آشنا خواهید شد.

آشنایی با تور مسافرتی و انواع آن

 

 

 

تور داخلی در یزد

یکی از مهم‌ترین خدمات آژانس هواپیمایی در یزد برگزاری انواع تور‌های داخلی است. این تور‌ها در شهر‌ها و مناطق داخلی ایران که از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری برخوردار هستند برگزار می‌شوند. در واقع افرادی که تمایل دارند در مورد جاذبه‌های توریستی کشور عزیزمان ایران بیشتر بدانند و از این اماکن گردشگری دیدن کنند تور‌های داخلی را انتخاب می‌کنند.

البته ممکن است تمامی‌ این تور‌ها سیاحتی و تفریحی نباشند و از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور سفر‌های کاری تدارک دیده باشند. قیمت تور‌های داخلی در آژانس هواپیمایی با توجه به شهر مقصد متغیر است و عوامل بسیاری بر آن تأثیر می‌گذارند که در بخش‌های بعدی مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

بهتر است بدانید بهترین تور داخلی لزوماً نباید گران قیمت و دارای اقامت زیاد باشد و شما باید در این زمینه با یک انتخاب هوشمندانه و مشورت با کارشناسان آژانس هواپیمایی در یزد بهترین تور را متناسب با علایق خود انتخاب نمایید. تور‌های داخلی اغلب به منظور اهداف طبیعت گردی و به صورت یک الی چند روزه برنامه ریزی می‌شوند.

تور خارجی در یزد

تور خارجی از آن دسته تور‌های مسافرتی بسیار پرطرفدار است که با تور گردشگری داخلی تفاوت دارد. تور‌های خارجی همانطور که از نامشان پیداست توسط آژانس مسافرتی در یزد در کشور‌های خارج از ایران برگزار می‌شوند و قیمت بالاتری نسبت به تور‌های داخلی دارند.

دیگر تفاوت میان تور‌های داخلی و خارجی این است که شما برای سفر‌ها و تور‌های خارجی نیازمند اخذ ویزا، پاسپورت و غیره هستید؛ اما در مورد تور‌های داخلی هیچ یک از این موارد لازم نیست. البته آژانس هواپیمایی یزد شما را در کلیه این مراحل یاری کرده و لازم نیست در مورد آن‌ها نگرانی داشته باشید.

از پرطرفدار‌ترین تور‌های خارجی که از سوی ایرانیان بسیار محبوبیت دارند می‌توان به تور استانبول، تور آنتالیا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی و تور گرجستان اشاره کرد.

تور‌های مسافرتی از لحاظ شرایط نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که بهتر است پیش از مراجعه به آژانس هواپیمایی در یزد از آن‌ها شناخت کافی داشته باشید.

تور خارجی در یزد

 

 

 

تور گروهی

این نوع از تور‌ها برای افرادی که علاقه دارند با یک گروه کوچک شامل دوستان، خانواده یا افراد ناشناس به سفر رفته و اوقات خوبی بگذرانند بسیار مناسب است. تور‌های گروهی به دو صورت سفارشی و از قبل شکل گرفته وجود دارند و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در نوع سفارشی این تور‌ها می‌توانید برنامه سفر مورد علاقه خود را با کمک یک آژانس هواپیمایی در یزد طراحی کنید و آژانس خدمات مورد نظر در تور را متناسب با علایق و نیاز‌های شما رزرو می‌کند. اگر تمایل دارید با گروه‌های بزرگی که افراد آن را نمی‌شناسید به سفر بروید، باید تور‌های گروهی عمومی‌ یا زمان بندی شده را انتخاب نمایید.

شرکت در تور‌های گروهی آژانس هواپیمایی در یزد به شما کمک می‌کند خلق و خوی خود را در سفر با افراد آشنا و غیر آشنا بسنجید و لذت و خاطره‌های بسیاری در یک جمع صمیمی‌ و دوستانه تجربه کنید. این گونه تور‌ها می‌توانند لحظات به یاد ماندنی را در خاطر شما ایجاد نمایند و تجربه بسیار مفید و لذت بخشی باشند.

تور مستقل

از دیگر انواع تور‌هایی که توسط بهترین آژانس هواپیمایی در یزد در اختیار مسافران قرار می‌گیرید می‌توان به تور‌های مستقل اشاره کرد. در مورد این نوع تور‌ها باید بدانید برخی از تور‌های گردشگری کلیه خدمات موجود در یک تور را به شما ارائه نمی‌کنند.

مثلاً ممکن است شما با مراجعه به سایت یک آژانس هواپیمایی در یزد تور سفر استانبول را خریداری کنید؛ اما تنها خدمات ارائه شده در این تور هتل و بلیط هواپیما باشد. به این دسته از تور‌های مسافرتی تور مستقل گفته می‌شود.

تور طبیعت گردی و تاریخی

تور‌های طبیعت گردی آژانس هواپیمایی در یزد برای علاقمندان و دوستداران طبیعت بهترین گزینه است و می‌تواند تجربه بسیار خاطره انگیزی باشد. اگر دوست دارید یک جاذبه طبیعی جذاب را از نزدیک ببینید و در دل طبیعت چادر زده یا در یک اقامتگاه بوم گردی سکونت داشته باشید، باید از تور‌های طبیعت گردی که توسط آژانس هواپیمایی در یزد ارائه می‌شود استفاده کنید.

اما اگر تمایل دارید از اماکن تاریخی و قدیمی‌ و جاذبه‌های گردشگری یک مقصد خاص دیدن کنید و حس و حال روز‌های گذشته را تجربه کنید، باید در تور‌های تاریخی و فرهنگی آژانس هواپیمایی در یزد شرکت کنید.

تور طبیعت گردی و تاریخی

 

 

 

تور ورزشی

تور ورزشی از دیگر خدمات آژانس هواپیمایی در یزد است که آن‌ را می‌توان بهشت دوستداران ورزش معرفی کرد. کسانی که علاقمند به دیدن مسابقات ورزشی مانند بازی‌های جام جهانی هستند می‌توانند با خرید تور جام جهانی به دیدن مسابقات در ورزشگاه رفته و لذت ببرند.

تور ماجراجویانه

اگر عاشق هیجان و تجربه اتفاقات غیر منتظره و جدید هستید، می‌توانید با مراجعه به آژانس هواپیمایی در یزد در تور‌های ماجراجویانه شرکت کنید. در این دسته از تور‌های مسافرتی اغلب برنامه سفر به گونه‌ای طراحی می‌شود که مسافران بتوانند هیجان بیشتری تجربه کنند.

هدف تور‌های ماجراجویانه آژانس هواپیمایی در یزد معمولاً سفر به مناطق کمتر شناخته شده یا ماجراجویی در دل طبیعت است. از این قبیل تور‌های مسافرتی می‌توان به غارنوردی، سنگ نوردی، دره نوردی و ورزش‌های این چنینی اشاره کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت تور‌های مسافرتی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از شرکت در تور‌های مسافرتی بهترین آژانس هواپیمایی یزد از آن اطلاع داشته باشید عوامل مؤثر بر قیمت تور‌های مسافرتی در یزد است. شاخت این عوامل به شما کمک می‌کند با آگاهی بیشتر به انتخاب یک تور مناسب بپردازید و بتوانید با یک انتخاب هوشمندانه سفری لذت بخش را تجربه کنید. در ادامه با این موارد آشنا خواهید شد.

عوامل مؤثر بر قیمت تور‌های مسافرتی

 

 

 

مقصد تور

یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت تور‌های آژانس هواپیمایی در یزد مقصد تور و فاصله آن تا محل سکونت است. هرچه قدر مقصد توری که انتخاب کرد‌ه‌اید محبوب‌تر و پرطرفدارتر باشد طبیعتاً قیمت تور افزایش ‌میابد. مثلاً تور مشهد، گیلان، شیراز، کیش و غیره از قیمت بالاتری نسبت به شهر‌های کم طرفدار برخوردار هستند.

علاوه بر این به هر میزان که فاصله شهر مقصد تا محل سکونت شما بیشتر باشد قیمت تور مسافرتی افزایش میابد و زمان سفر نیز طولانی‌تر می‌شود. این شرایط در مورد تور‌های خارجی نیز صدق می‌کند و قیمت تور برای کشور‌های همسایه ارزان‌تر از کشور‌های اروپایی محاسبه می‌شود.

نوع حمل و نقل

زمانی که برای شرکت در یک تور مسافرتی به آژانس هواپیمایی در یزد مراجعه می‌کنید لازم است پس از تعیین مقصد برای رزرو تور، شیوه حمل و نقل را نیز انتخاب نمایید. این روش‌ها به خرید بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس و کشتی تقسیم بندی می‌شوند.

همانطور که میدانید قیمت بلیط هواپیما از سایر روش‌های حمل و نقل بیشتر است. علت این موضوع هم کاهش زمان سفر و امنیت بالای آن است. به طور کلی قیمت تور‌های هوایی گران‌تر از تور‌های زمینی است و در عوض آسایش و رفاه بیشتری برای شما فراهم می‌شود.

اما اگر قیمت تور برایتان بسیار اهمیت دارد و مشکلی با طولانی بودن راه ندارید، می‌توانید نوع حمل و نقل خود را زمینی با قطار و اتوبوس انتخاب نمایید. تور‌های زمینی نسبت به سایر تور‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. جالب است بدانید در برخی موارد خاص تور‌های ترکیبی نیز توسط آژانس هواپیمایی در یزد برگزار می‌شوند که بخشی از مسیر با هواپیما و بخش دیگر با اتوبوس طی می‌شود.

نوع حمل و نقل

 

 

 

زمان برگزاری تور

زمان برگزاری تور مسافرتی نیز بر قیمت تور تأثیرگذار است. مثلاً اگر در تعطیلات، مراسمات، جشن‌ها و اعیادی مانند عید قربان و نوروز اقدام به رزرو تور‌های مسافرتی کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. در مقابل اگر در روز‌های کم تردد مانند ایام امتحانات، ماه رمضان و غیره به شرکت در تور مسافرتی اقدام نمایید بهترین و قیمت مناسب‌ترین تور‌ها نصیبتان می‌شود.

نوع اقامتگاه

نوع اقامتگاهی که شما در رزرو تور انتخاب می‌کند روی هزینه‌ای که لازم است به آژانس هواپیمایی در یزد بپردازید تأثیر مستقیم دارد. اقامتگاه‌های مختلفی در شهر‌ها برای اسکان مسافران وجود دارند که به هتل‌های ارزان قیمت، چند ستاره، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های بوم گردی و غیره تقسیم می‌شوند.

به هر میزان که امکانات هتل و موقعیت قرارگیری آن و حتی شهرت هتل بیشتر باشد، قیمت تور آژانس هواپیمایی در یزد افزایش خواهد یافت. برای مثال هتل اسپیناس تهران یا هتل ترنج در کیش از معروف‌ترین هتل‌های ایران هستند و هزینه بسیار بالایی دارند. در واقع هرچه هتل شما مدرن‌تر و لوکس‌تر باشد قیمت اقامت در آن بیشتر خواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به سفر و مراجعه به آژانس هواپیمایی در یزد، بودجه خود را مشخص کرده و با توجه به آن یک تور مسافرتی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

نوع اقامتگاه

 

 

 

شرایط و امکانات

آژانس هواپیمایی در یزد موظف است برای تور‌های مسافرتی خود به ارائه بیمه برای شرکت کنندگان بپردازد؛ اما ممکن است در بسیاری موارد به این امر توجه نشود و حتی امکان دارد برای قرار دادن این بیمه در پکیج‌های خود قیمت بیشتری در نظر بگیرند.

بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از رزرو تور مسافرتی امکانات و خدمات تور را به طور کامل مطالعه کنید. به طور کلی در بسیاری موارد تور‌هایی که گشت شهری، راهنما، ترانسفر و بیمه مسافرتی دارند از قیمت بالاتری نسبت به سایر تور‌ها بر خوردار هستند.

نکات مهم در مورد شرکت در تور‌های مسافرتی

در هنگام رزرو تور‌های مسافرتی لازم است به منظور استفاده از بهترین خدمات و اطمینان از باکیفیت بودن تور نسبت به نکاتی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت توجه کافی نشان دهید. در ابتدا لازم است حتماً با آژانس هواپیمایی در یزد قرارداد ببندید و تمامی‌ بند‌های قرارداد را با دقت مطالعه فرمایید. در یک قرارداد رسمی‌ باید به نکات زیر اشاره شده باشد:

  • تاریخ روز رفت و برگشت تور مسافرتی
  • نوع خودرو و در صورت امکان شماره صندلی
  • محل صرف صبحانه و نوع صبحانه
  • مشخصات هتل با قید مشخصات و ستاره
  • نوع اتاق و مدت زمان اقامت مسافران
  • محل سوار شدن مسافران
  • ساعت حضور مسافران
  • مکان‌های مورد بازدید در تور مسافرتی
  • حضور راهنمای تور که از کارت معتبر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخوردار باشد.

دیگر نکاتی که به هنگام رزرو تور مسافرتی باید به آن‌ها توجه شود عبارت‌اند از:

  • ممکن است به هر دلیلی نتوانید در تور شرکت کنید یا منصرف شوید پس حتماً در مورد شرایط بازپرداخت پول و لغو سفر از آژانس سوال کنید.
  • از حدود سن و سال شرکت کنندگان آگاهی داشته باشید تا با دید درست وارد تور شوید.
  • بهتر است از تور‌های تخصصی برای انجام فعالیت‌های دلخواه خود استفاده کنید.
  • در رابطه با امکانات تفریحی، اقامتی، وعده غذایی و کلیه خدمات تور با دقت از کارشناسان سوال کنید.
  • برگزاری جلسات توجیهی پیش از آغاز تور مسافرتی الزامی‌ است و باید حتماً توسط آژانس برگزار شود.

علاوه بر این که لازم است به هنگام عقد قرارداد به موارد بالا توجه کنید و آن‌ها را بررسی نمایید؛ لازم است به هنگام حضور در تور‌های مسافرتی به رعایت مواردی پرداخته و امکاناتی همراه خود داشته باشید که شامل موارد زیر هستند:

  • شناسنامه، کارت ملی و شماره تلفن خود را حتماً همراه داشته باشید تا در مواقع اضطراری امکان تماس با بستگان شما وجود داشته باشد.
  • در تور‌های گروهی سعی کنید اصلاً از گروه و سایر افراد جدا نشوید.
  • در تور‌های فردی نیز همواره همراه راهنمای تور باشید.
  • حتماً شماره تماس راننده و راهنمای تور را ذخیره داشته باشید.
  • وسایل شخصی همچون کفش و لباس مناسب به ویژه برای تور‌های طبیعت گردی همراه داشته باشید.
  • حتماً پیش از شرکت در تور به یکی از آشنایان یا اعضای خانواده اطلاع دهید.

 

نکات مهم در مورد شرکت در تور‌های مسافرتی

 

 

لیست آژانس‌های مسافرتی یزد

در ادامه به منظور آشنایی شما با مجرب‌ترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی یزد تصمیم گرفتیم لیست کاملی از این مراکز را به همراه آدرس و شماره آژانس هواپیمایی در یزد ارائه کنیم. امیدواریم که برای شما خواننده عزیز مفید واقع شود.

نام آژانس هواپیمایی آدرس شماره تلفن
آژانس مسافرتی یسنا یزد، واقع در خیابان مطهری، چهارراه فرهنگیان ۰۳۵۳۶۲۲۴۰۰۰
یزد سیر یزد، خیابان شهید مطهری، مقابل هواپیمایی هما ۰۳۵۳۷۲۴۵۱۱۶
آژانس سعادت سیر یزد، بلوار امامزاده جعفر ۰۳۵۳۶۲۶۶۹۹۷
سفر‌های رادینا یزد، واقع در بلوار شهید صدوقی، پل نواب، پلاک ۵۰ ۰۳۵۳۷۲۸۳۰۹۰
شرکت فراسوی اوج یزد، میدان شهیدآیت الله بهشتی، خیابان امام، بعد از کوچه ۱۳، کنار کفش شروین ۰۳۵۳۶۲۲۹۰۷۰
دفتر خدمات مسافرتی یزد، بلوار ۱۷ شهریور، بلوار ولیعصر، بعد از کوچه شریفی ۰۳۵۳۵۲۶۶۳۵۶
آژانس دروازه تمدن یزد، میدان امیر چخماق، ابتدای خیابان سلمان، کنار پاساژ ۰۳۵۳۶۲۷۳۰۷۰
نوین گشت ساینا یزد، خیابان مطهری شمالی، بعد از بن بست امراللهی ۰۳۵۳۶۲۲۲۰۲۰
شرکت پرتو پرواز یزد یزد، بلوار پاکنژاد، نزدیک به میدان معلم ۰۳۵۳۵۲۶۱۴۶۶
شهاب سیر نوین یزد یزد، میدان امام حسین (ع)، بلوار دانشجو، نزدیک به چهارراه آتش نشان ۰۳۵۳۸۲۶۸۸۹۸
شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی سام پرواز صحرا یزد، محله صفائیه، چهارراه پژوهش، اول خیابان استاد احمد آرام، طبقه پایین آی استور ۰۳۵۳۸۲۶۷۷۵۷
شرکت گردشگری شمیم یزد، بلوار منتظر القائم، بعد از کوچه ۱ منتظر القائم، اول بلوار، طبقه بالای بیمه کارآفرین ۰۳۵۳۶۲۸۹۰۰۵
سجاد سیر یزد، خیابان انقلاب، نزدیک به کوچه اشتری ۰۳۵۳۵۲۴۵۶۶۱
شرکت خدمات مسافرتی رهروان یزد، میدان ابوذر، بلوار شهید دشتی، مقابل بوستان ناجی بوستان ناجی ۰۳۵۳۸۲۲۸۸۷۰
یزد مهر نوین یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، مقابل بیمارستان مادر ۰۳۵۳۶۲۳۳۲۰۱
شرکت مسافرت هوایی و گردشگری پردیس گشت شرق یزد، بلوار دانشگاه، مقابل بانک تجارت ۰۳۵۳۸۲۶۹۳۰۰
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آریا سرو میهن یزد، خیابان کاشانی، نرسیده به پل قطار ۰۳۵۳۸۲۴۱۲۴۴
آژانس خدمات مسافربری هوایی ساباط گشت یزد، بلوار حسابی، به سوی میدان نعل اسبی، نرسیده به خیابان رضوان جنوبی ۰۳۵۳۶۲۷۱۳۳۴
شرکت آسیا گشت کویر یزد، واقع در بلوار جمهوری، بعد از کوچه ۱۶ ۰۳۵۳۵۲۶۲۰۰۷
آژانس هواپیمایی اورانوس گشت آریا یزد، خیابان تیمسار فلاحی، مقابل شیرینی گاتا ۳۵۳۸۲۴۲۹۱۰
آژانس هواپیمایی رهیاب یزد، خیابان آیت الله کاشانى، نبش بیمارستان بهمن ۰۳۵۳۶۲۳۰۰۴۱
یارا گشت یزد، بلوار جمهوری، مقابل بانک پارسیان ۰۳۵۱۵۲۶۳۵۵۰
سیتا پرواز یزد، واقع در میدان امیر چخماق ۰۳۵۳۶۲۷۲۰۸۰
سرزمی‌ن ستارگان یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، کنار باشگاه شهید صدوقی ۰۳۵۱۶۲۳۷۴۲۲
آژانس گردشگری رباط یزد، بلوار ۱۷ شهریور، اول بلوار ولیعصر ۰۳۵۳۵۲۲۶۳۵۶
آژانس ارم سیر یزد یزد، خیابان آیت الله کاشانی، کنار سازمان آب ۰۳۵۳۶۲۳۹۰۰۰
آژانس پرشین چارتر یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، مقابل بانک تجارت ۰۳۵۳۸۲۴۰۰۳۳
آژانس ‌هامان سیر یزد، تفت، واقع در خیابان ساحلی شمالی، ساختمان ‌هامان ۰۳۵۲۶۲۲۲۹۴۵
آژانس مهرگان شهاب کویر یزد یزد، خیابان دهم فروردین، کنار بانک ملی ۰۳۵۳۶۲۷۲۷۱۰
یزد پرواز یزد، میدان باهنر، اول بلوار باهنر، نبش پل باهنر ۰۳۵۳۷۲۵۱۴۶۰
یزد ایران یزد، بلوار شهید صدوقی، نرسیده به کوچه سپاه ۰۳۵۳۷۲۶۶۶۹۲
شرکت میلاد نور یزد، میدان باهنر، اول بلوار پاکنژاد، نرسیده به کوچه بدر ۰۳۵۳۷۲۵۶۰۸۲
ایده آل سفر پارسیان یزد، میدان اطلسی، بلوار شهیدان اشرف، مجتمع ارگ ۰۳۵۳۸۲۷۳۱۳۳
ترانه گشت باستان یزد، بلوار پاکنژاد، نزدیک به میدان باهنر ۰۳۵۳۷۲۵۴۸۴۸
آسمان هزار ستاره کهن یزد یزد، میدان باغ ملی، اول خیابان مطهری، جنب شهرداری ۰۳۵۳۷۲۶۸۰۰۱
آژانس گردشگری کاروانسالار یزد، محله  صفائیه، خیابان شهید نیرنگ، تقاطع ارشاد اسلامی‌، چهارراه مسجد الرضا ۰۳۵۳۸۲۴۰۰۱۴
ایساتیس پرواز تابستان یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، نرسیده به کوچه نسیم، کنار آرایشگاه نگار ۰۳۵۳۶۲۴۶۰۴۰
رویال سفر یزد، خیابان امام خمینی، بعد از چهارراه امیر چخماق، بین کوچه امام ۴ و شیخ غلامرضا فقیه ۰۳۵۳۶۲۲۳۰۰۷
شرکت پرشیا گشت یزد، میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، نبش بن بست ۳۶ ۰۳۵۳۷۲۵۸۴۸۸
شرکت خدمات مسافرتی یزد پرواز بام یزد، بلوار دانشگاه، پیش از مجتمع تجاری خورشید ۰۳۵۳۸۲۴۱۵۷۷

سؤالات متداول

۱. استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی چه مزایایی دارد؟

با استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی در یزد شما می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و با خیال راحت در امنیت کامل در بهترین هتل‌ها اقامت داشته و تیدلات ارزی و یافتن مقاصد گردشگری را نیز به آژانس هواپیمایی بسپارید.

۲. بهترین آژانس هواپیمایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین آژانس هواپیمایی در یزد باید از اعتبار، پرسنل متخصص و باتجربه، سابقه کاری بالا، مشتری مداری، رضایت بالای مشتریان و غیره برخوردار باشد تا بتواند بهترین خدمات مربوط به سفر را به شما ارائه کند.

۳. مهم‌ترین خدمات آژانس هواپیمایی چیست؟

رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، صدور ویزا، ارائه تور‌های مسافرتی با انواع خطوط حمل و نقل، صدور بیمه مسافرتی و گواهینامه بین المللی، ارائه بلیط هواپیما و غیره از اصلی‌ترین خدماتی است که توسط آژانس هواپیمایی در یزد به مسافران ارائه می‌شود.

۴. آیا تور‌های مسافرتی امن هستند؟

به این منظور باید بدانید که اگر از خدمات آژانس‌های مسافرتی معتبر و باسابقه در زمینه تور‌های مسافرتی استفاده نمایید می‌توانید از امنیت تور‌ها اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت از این خدمات بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

 

 

شارینو

شهر تاریخی و زیبای یزد از گذشته‌های دور تا به امروز به عنوان یکی از شهر‌های توریستی و بسیار جذاب ایران شناخته می‌شود و هرساله میزان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. به منظور آشنایی بیشتر با مراکز تفریحی و تاریخی این شهر خشتی می‌توانید به مطلب مراکز تفریحی یزد و رستوران‌های یزد مراجعه نمایید.

بانوان عزیز یزدی اگر به دنبال بهترین و معروف‌ترین سالن‌های زیبایی یزد هستید و می‌خواهید از باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی در حوزه پوست، مو و ناخن بهره‌مند شوید، مطلب سالن‌های زیبایی یزد در وبلاگ شارینو می‌تواند به شما کمک بسیاری نماید.

در شهر یزد کافه‌های بسیاری وحود دارند که می‌توانید برای گذراندن لحظاتی آرام و لذت بخش به آن‌ها سری زده و از محیط تاریخی و دیدنی آن‌ها دیدن فرمایید. در این راستا پیشنهاد می‌کنیم به مقاله معرفی کافه‌های یزد سری بزنید.

خراب شدن لوازم خانگی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که ممکن است در هر خانه‌ای رخ دهد و لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل توسط تعمیرکار اقدام شود؛ زیرا با بالا رفتن هزینه‌ها تعمیر در بسیاری موارد بهتر از تعویض است. به این منظور می‌توانید به مقالاتی همچون تعمیر سرخ کن در یزد، تعمیر بخاری در یزد، تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر آبمیوه گیری در یزد، تعمیر مبل در یزد، تعمیر یخچال در یزد و غیره سر بزنید.

اگر به دنبال بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان شهر یزد هستید تا از بهترین خدمات درمانی در حوزه‌های مختلف پزشکی بهره‌مند شوید، وبلاگ شارینو همراه شما است تا کامل‌ترین اطلاعات را در این زمینه به شما ارائه نماید. در این راستا می‌توانید از مطالبی همچون سونوگرافی در یزد، پزشک ارتوپد در یزد،

، پزشک مغز و اعصاب در یزد، پزشک تغذیه در یزد و غیره استفاده نمایید.

سخن پایانی

آژانس هواپیمایی در یزد از مهم‌ترین مراکزی است که به هنگام سفر‌های تفریحی، کاری و مهاجرت به شما کمک می‌کند و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. در این مطلب سعی کردیم شما را با این حوزه بیشتر آشنا کرده و به معرفی بهترین آژانس‌های هواپیمایی در یزد بپردازیم.

امیدواریم که از مطلب آژانس هواپیمایی در یزد لذت برده و اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید. با در میان گذاشتن نظرات خود، ما را همراهی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *