تعمیر تلویزیون در اهواز

همه چیز درمورد تعمیر تلویزیون در اهواز

فهرست مطالب

آیا تلویزیون شما به خدمات تعمیر تلویزیون در اهواز نیاز دارد و دچار ایراد شده است؟ اگر تلویزیوتان تصویر ندارد یا اصلاً روشن نمی‌شود، لازم است در اسرع وقت برای بررسی وضعیت و تعمیر آن توسط تعمیرکار اقدام کنید.

تعمیر تلویزیون در اهواز

این دستگاه‌ها ممکن است در اثر عوامل مختلف همچون گذر زمان خراب شده و به تعمیرات تخصصی نیاز پیدا کند. درصورتی‌که به دنبال شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی، هزینه تعمیر تلویزیون ال جی و سایر خدمات تلویزیون‌ها هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

شماره تماس استادکاران:

۰۹۱۸۶۵۱۶۴۷۶

 

قطعات تلویزیون در اهواز

تلویزیون‌ها دارای قطعاتی هستند که هر کدام وظایف خاصی را برعهده دارند، این قطعات با هم در ارتباط بوده تا تصاویر و صداهایی را که ما می‌بینیم و می‌شنویم تولید کنند.

دانستن عیوب قطعات تلویزیون به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه تعمیر تلویزیون در اهواز و سایر ایرادها نیاز به کمک تعمیرکار نداشته باشید. در این بخش به‌صورت کامل و تخصصی به تک‌تک این قطعات خواهیم پرداخت.

مین برد

یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های تلویزیون مین برد بوده که در بخش مرکزی این دستگاه قرار گرفته است. مین برد در واقع مانند سی‌پی‌یو کامپیوتر است. این قطعه موظف است تصاویر را پردازش کند و از ورودی‌های متفاوت، پالس، امواج صدا و تصاویر را تولید و در اختیار شما قرار دهد.

مین برد جریان الکتریکی را از برد پاور دریافت می‌کند و پس از پردازش به‌صورت صدا و تصویر در اختیار بیننده قرار می‌دهد. قیمت این وسیله در مرکز تعمیر تلویزیون در اهواز ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰۰۰ تومان است.

صفحه‌نمایش یا پنل

تعمیر تلویزیون در اهواز

صفحه‌نمایش جزو اصلی‌ترین قطعات تلویزیون بوده که وظیفه نمایش تصاویر در دستگاه فوق را بر عهده دارد. عوامل تأثیرگذار بر عملکرد پنل تلویزیون شامل نفوذ مایعات به پنل، ضرب‌خوردگی و شکستگی صفحه‌نمایش که ناشی از بی‌احتیاطی و مراقبت ناصحیح از این دستگاه رخ می‌دهد.

در اغلب موارد کاربران به‌جای تعمیر پنل تعویض آن را انتخاب می‌کنند؛ زیرا هزینه انجام هر دو گزینه یکسان است. هزینه این قطعه در نمایندگی تعمیر تلویزیون در اهواز از ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۷۷۰۰۰۰۰ تومان است.

برد تیکان T-con

برد T-con یک جزء حیاتی تلویزیون است که سیگنال‌های تصویر ارسال شده از برد اصلی را پردازش کرده و آن‌ها را به پیکسل‌های جداگانه روی صفحه توزیع می‌کند.

این وسیله کمک می‌کند تا زمان‌بندی و نرخ تازه‌سازی سیگنال‌های دریافتی با سرعت اسکن صفحه‌نمایش همگام شده تا اطمینان حاصل شود که تصاویر به‌درستی و روان نمایش داده می‌شوند. قیمت تعویض این قطعه در حوزه تعمیر تلویزیون در اهواز از ۲۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان است.

بک‌لایت

یکی از اساسی‌ترین قطعات موجود روی تلویزیون بک‌لایت است. این قطعه منبع نور تلویزیون بوده که خراب‌شدن آن باعث نمایش‌ندادن تصاویر در تلویزیون می‌شود. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز از ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

برد اصلی

مغز متفکر تلویزیون شما برد اصلی آن است. معمولاً تلویزیون‌های امروزی یک کامپیوتر کوچک را درون خود جای‌داده‌اند که کلیه عملکرد تلویزیون را کنترل می‌کند و از تنظیم کانال‌ها گرفته تا اجرای اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند در این بخش کنترل و پردازش می‌شوند.

همچنین برد اصلی ورودی‌ها و خروجی‌های تلویزیون شما را کنترل می‌کند. هر گونه آسیب به برد اصلی تلویزیون اختلال جدی در عملکرد تلویزیون ایجاد می‌نماید.

برای مشاوره و تعمیر تلویزیون خود می‌توانید با مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در اهواز تماس حاصل فرمایید. این وسیله را می‌توانید در نمایندگی‌های اهواز با قیمت ۶۰۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰۰۰ تومان خریداری کنید.

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون

مشکلات تلویزیون

هر وسیله الکترونیکی به‌صورت طبیعی بعد از مدتی استفاده با خرابی و ایرادهایی روبه‌رو می‌شود. تلویزیون‌ها نیز جزو آن دسته از وسایلی هستند که ساعات زیادی در خانه روشن بوده و ممکن است خطرات زیادی آن‌ها را تهدید کند. حال می‌خواهیم مشکلات مهم تلویزیون را برایتان مختصراً توضیح ‌دهیم.

صدا قطع می‌شود و تصویر ناهماهنگ است

یکی از مشکلات رایج تلویزیون قطع‌شدن صدای آن است. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. خرابی برد اصلی، ایراد در اسپیکر تلویزیون یا تنظیمات اشتباه می‌تواند به قطع‌شدن صدای تلویزیون منجر شود.

پیداکردن دلیل اصلی این مشکل نیاز به عیب‌یابی تخصصی دارد. شما می‌توانید برای رفع این عیب با تعمیرکار تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

تلویزیون روشن می‌شود؛ ولی تصویر ندارد

اصلی‌ترین دلیل ایجاد این مشکل این بوده که تلویزیون شما روی ورودی اشتباهی تنظیم شده است. برای حل آن کافی است دکمه Source را روی کنترل تلویزیون فشار داده و ورودی درست را انتخاب کنید.

مشکلات تلویزیون

اگر ورودی شما صحیح است؛ اما هنوز تصویری ندارید کابل‌های تلویزیون خود را بررسی کنید. درصورتی‌که با استفاده از دستگاهی دیگر، تصویر تلویزیون برگردد مشکل از دستگاه شما بوده است. در غیر این صورت باید از یک استادکار تعمیر تلویزیون در اهواز کمک بگیرید.

تصویر مدام قطع و وصل می‌شود

یکی از مشکلات مهم و اساسی تلویزیون قطع و وصل‌شدن مکرر آن است. منشأ این ایراد می‌تواند موارد مختلفی مانند خراب بودن بک‌لایت، سوخته شدن پیکسل‌های تلویزیون، خراب بودن پاور تلویزیون و… باشد.

در صورت به‌وجودآمدن این مشکل اول باید تنظیمات تلویزیون را به حالت کارخانه برگردانید و برای ادامه این مشکل با یک متخصص تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

تصویر تلویزیون پرش دارد

این ایراد عملکرد تلویزیون را به‌کلی مختل می‌کند و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. از علل اصلی این مشکل باید به خرابی برد اصلی، خرابی منبع تغذیه و پاور، ایرادات پنل و ضعیف‌بودن لامپ‌تصویر تلویزیون اشاره کنیم.

هنگامی که این مشکل برای تلویزیون پیش می‌آید باید قابلیت Motion interpolation را از تنظیمات تلویزیون غیرفعال کنید. این کار باعث افزایش فریم‌های ویدئو و تا حدی رفع تاری تصویر می‌شود. چنانچه، مشکل برطرف نشد باید با متخصص تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

تلویزیون دیر روشن می‌شود

دلیل این مشکل در قسمت پاور تلویزیون است. وقتی این ایراد ایجاد می‌شود، تلویزیون کمی روشن مانده و سپس چراغ استندبای شروع به چشمک‌زدن می‌کند و بعد تلویزیون روشن می‌شود.

این ایراد هر بار تکرار می‌شود با این تفاوت که به‌مرورزمان تلویزیون مدت‌زمان بیشتری قبل از روشن‌شدن روی حالت استندبای می‌ماند. در پایان نیز با صدمه رساندن به برد اصلی تلویزیون دستگاه کلاً خاموش می‌شود. برای حل این مشکل باید به یک مرکز تعمیر تلویزیون در اهواز مراجعه کرد.

تلویزیون روشن نمی‌شود

واضح‌ترین نشانه خرابی تلویزیون زمانی است که دستگاه روشن نمی‌شود یا پاسخگو نیست. اگر، تلویزیون شما علی‌رغم اینکه به منبع برق متصل بوده و هیچ‌چیزی را نشان نمی‌دهد یا اینکه تصویر تلویزیون سیاه است امکان دارد نشان‌دهنده معیوب‌بودن منبع تغذیه یا قطعه داخلی باشد.

بررسی کنید که آیا کابل برق به طور ایمن وصل شده، پریز برق‌کار می‌کند و باتری‌های کنترل از راه دور خالی نشده‌اند. اگر این مشکلات نبودند، ممکن است ایرادی در منبع تغذیه یا مدار داخلی تلویزیون وجود داشته باشد که نیاز به کمک استادکار تعمیر تلویزیون در اهواز دارد.

تلویزیون به دستورات از راه دور پاسخ نمی‌دهد

هنگامی که تلویزیون به طور مداوم به فرمان‌های راه دور پاسخ نمی‌دهد، باید باتری‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که به‌درستی وارد شده‌اند. زمانی که سنسور کنترل از راه دور تلویزیون نمی‌تواند دستورات را به طور مداوم ثبت کند، ممکن است یک گیرنده مادون‌قرمز معیوب را نشان دهد.

اگر همچنان مشکل فوق ادامه داشت، کنترل از راه دور را دوباره با تلویزیون جفت کنید. چنانچه، باز هم هیچ یک از این مراحل جوابگو نبود، احتمالاً لازم باشد ریموت را عوض کنید یا برای کمک با مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز مشورت کنید.

عملکرد تلویزیون کند است

اگر تلویزیون شما در حین کار کُند عمل می‌کند یا اینکه تأخیر دارد، می‌تواند به دلیل کافی‌نبودن حافظه، نرم‌افزار قدیمی یا مشکل از پردازش باشد. با بستن برنامه‌های غیرضروری یا ویجت‌های در حال اجرا در پس‌زمینه شروع کنید.

سخت‌افزار تلویزیون را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده و اطمینان کسب کنید که اتصال شبکه درست است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت برای راهنمایی بیشتر با نمایندگی تعمیر تلویزیون در اهواز مراجعه کنید.

اتصالات ورودی تلویزیون مشکل دارند

دلیل مشکلات اتصال ورودی مربوط به زمانی است که تلویزیون دستگاه‌های متصل مانند کنسول‌های بازی، ست تاپ باکس یا پخش‌کننده‌های رسانه خارجی را تشخیص نمی‌دهد یا به آن‌ها پاسخ نمی‌دهد. مطمئن شوید که کابل‌ها به طور ایمن وصل شده‌اند، پورت‌های مختلف را امتحان کنید.

کابل‌ها را از نظر آسیب‌دیدگی یا شل بودن اتصالات بررسی کنید. مطمئن شوید دستگاه متصل روشن است و پورت‌های ورودی مختلف را امتحان کنید. در صورت امکان دستگاه‌ها را روی تلویزیون‌های دیگر آزمایش کنید. درصورتی‌که مشکل حل نشد به‌احتمال زیاد نشان‌دهنده خراب بودن پورت HDMI یا USB باشد که لازم است با مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

تلویزیون دچار نوسانات برق می‌شود

نوسانات برق افزایش ناگهانی ولتاژ است که می‌تواند در طول طوفان‌های الکتریکی یا به دلیل نوسانات در شبکه برق رخ دهد. این نوسانات می‌تواند به اجزای داخلی تلویزیون صدمه بزند و منجر به خرابی کامل آن شود. برای رفع این مشکل می‌توانید از کمک‌های متخصصان تعمیر تلویزیون در اهواز بهره ببرید.

علاوه بر این، مشکلاتی مانند پریزهای برق معیوب، کابل‌های برق آسیب‌دیده نیز می‌تواند بر سیستم الکتریکی تلویزیون تأثیر بگذارد و منجر به خرابی آن شود. استفاده از محافظ برق و اطمینان از اتصالات الکتریکی مناسب می‌تواند به کاهش این خطرات کمک کند.

سرویس تلویزیون در اهواز

سرویس تلویزیون در اهواز

همه لوازم الکترونیکی ممکن است پس از مدتی به تعمیرات اساسی نیاز پیدا می‌کنند. در بخش تعمیر تلویزیون مدل‌هایی وجود دارند که ایرادهای رایجی داشته و با تعویض قطعه مربوطه یا تعمیر بخشی از دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع عیب می‌شود.

با سرویس کردن به‌موقع تلویزیون می‌توانید از خرابی قسمت‌های دیگر آن جلوگیری کنید. در راستای راحتی مشتریان عزیز برای حمل‌ونقل تلویزیون درصورتی‌که ساکن اهواز هستید، می‌توانید به‌راحتی از خدمات مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز استفاده کنید.

تعمیر انواع تلویزیون در اهواز

تلویزیون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل الکترونیکی در خانه‌ها برای تفریح و گذراندن وقت آزاد افراد به شمار می‌رود. چنانچه، این وسایل الکترونیکی با مشکلات فنی مختلفی روبرو شود به تخصص تعمیرکاران تعمیر تلویزیون در اهواز نیاز می‌کند. ما در این بخش تعمیرات تلویزیون انواع برندهای مختلف را برایتان ارائه داده‌ایم.

تعمیر تلویزیون سونی در اهواز

در میان بهترین برندهای تولیدکننده تلویزیون، سونی یکی از نام‌هایی است که بسیار خوش می‌درخشد با‌این‌حال همانند دیگر برندها تلویزیون سونی نیز ممکن است با مشکلات فنی مختلفی روبرو شود که نیازمند سرویس و تعویض قطعات است.

مهم نیست که خرابی چقدر دشوار است، تکنسین‌های تعمیر تلویزیون در اهواز به‌راحتی آن را در خانه به‌سرعت و از همه مهم‌تر باکیفیت بالا تعمیر می‌کنند. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در اهواز مشکلات فنی را به‌درستی شناسایی کرده و اقدامات مؤثری در جهت برطرف‌کردن آن‌ها انجام خواهد داد!

تعمیر تلویزیون اسنوا در اهواز

اسنوا یک برند ایرانی است و قیمت مناسب‌تری نسبت به برندهای خارجی دارد. تعمیر تلویزیون اسنوا در اهواز هم در گروه خدمات مراکز اهواز قرار دارد.

برخی از خدمات ارائه شده در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز شامل  تعمیر دیر روشن‌شدن تلویزیون اسنوا، تعمیر اشکالات ناشی از نوسان برق، تعمیر آب‌خوردگی تلویزیون، سولفاته شدن اتصالات، تعمیر مین برد و سایر بردها، تعمیر دکمه پاور و… است.

اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون‌های اسنوا هستید؛ ولی دستگاهتان به هر دلیل منجر به اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در اهواز تماس گرفته و از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بهره‌مند شوید.

تعمیر تلویزیون ایکس ‌ویژن در اهواز

تولیدات برند ایکس ‌ویژن به دلیل داشتن کیفیتی استاندارد توانسته نظر تعداد بی‌شماری از مشتریان را به خود جلب کند. سیستم‌عامل قوی اندروید این برند ثابت کرده که می‌توان از خرید این تلویزیون هیچگاه پشیمان نشد.

مانند سایر برندها در تلویزیون ایکس ‌ویژن نیز مشکلاتی مانند کمرنگ یا سیاه‌شدن عکس، تغییر وضعیت رنگ‌های عکس، روشن‌نشدن تلویزیون و غیره به‌مرور پدیدار می‌شود. نحوه عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز به‌صورت کاملاً تخصصی انجام می‌شود.

در واقع با سپری‌شدن عمر مفید هر برند تلویزیون نیاز به عیب‌یابی پیدا کرده که می‌توانید این امر را به نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس‌ویژن در اهواز اطلاع دهید.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در اهواز

تلویزیون جی پلاس یک برند ایرانی بوده که ساخت گلدیران است. تعمیر تلویزیون جی پلاس از برندهای جدید ایرانی بوده که سرویس آن در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز انجام می‌شود. این برند باوجوداینکه در مدت‌زمان کوتاهی ساخته شده؛ ولی توانسته با تولیدات خود نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در اهواز

اگر یکی از تلویزیون‌های جی پلاس را دارید و می‌خواهید از خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون بهره‌مند شوید لازم است با نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در اهواز تماس بگیرید و از کارشناسان بخواهید به شما کمک کنند.

تعمیر تلویزیون دوو در اهواز

برند کره‌ای دیگری که توانسته چشم خریداران را به خود جلب کند، تلویزیون دوو است. نوسانات برق، ضربه خوردن، آب‌خوردگی پنل و… شامل مواردی است که می‌تواند روی عملکرد دستگاه شما تأثیر بگذارد و باعث خرابی قطعات مختلف در دستگاه شود.

در‌صورتی‌که، تلویزیون منجر به این مشکلات فنی شد بدون اینکه از سمت خود اقدامی کنید اول دستگاه را از برق بکشید و سریعاً با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال جی در اهواز

ال جی یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده تلویزیون در ایران و جهان است که تنظیمات پیچیده‌ای هم دارد؛ بنابراین در تنظیمات تلویزیون ال جی باید دقت زیادی را به عمل بیاورید تا کار به جاهای باریک نکشد.

علت روشن‌نشدن تلویزیون ال جی، روشن و خاموش‌شدن متوالی، قطع‌شدن تصویر تلویزیون درحالی‌که صدا دارد، پاک‌شدن کانال‌های تلویزیون و کم‌نور شدن صفحه تلویزیون همه‌وهمه از مشکلات رایجی هستند که یقه کاربران تلویزیون ال جی را می‌گیرند؛ اما نیاز نیست تلویزیون خود را به تعمیرگاه بیاورید.

شما می‌توانید برای تعمیر صفحه تلویزیون ال جی، تعویض ال ای دی تلویزیون ال جی و سایر موارد این چنینی از خدمات تعمیر تلویزیون در اهواز توسط تیم تخصصی استفاده کنید تا هر مشکلی که برای دستگاه ایجاد شد بدون هزینه اضافی برطرف شود.

نمایندگی تلویزیون ال جی در اهواز هر کدام از این مشکلات را در انواع مدل‌های تلویزیون ال جی برطرف می‌کند. همچنین تعمیر تلویزیون در اهواز شما با هزینه مناسب انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون مارشال در اهواز

تلویزیون مارشال جزو تولیدات داخلی است. در صورت خرابی در تعمیر تلویزیون مارشال قطعات آن به‌راحتی در دسترس قرار دارد. در نتیجه تعمیرات تلویزیون مارشال به نسبت سایر برندهای دیگر از هزینه کمتری هم برخوردار است.

اگر تلویزیون شما روشن نمی‌شود یا پس از روشن‌شدن سریعاً خاموش می‌شود ایراد مربوط به برد و مادر برد دستگاه است که باید آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال در اهواز واگذار کنید. بیشترین مشکلاتی که در مورد تلویزیون مارشال دیده می‌شود مربوط به همین دو بخش است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اهواز

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ یکی از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند. تنظیمات این تلویزیون‌ها، یعنی با دنبال‌کردن دستورالعمل‌های ذکر شده در قسمت تنظیمات تلویزیون سامسونگ می‌توان تمام ویژگی‌های موردنظرتان را فعال کنید.

علاوه بر موارد گفته شده این تلویزیون‌ها هر لحظه امکان دارد با ایرادهایی از قبیل روشن‌نشدن، صدا داشتن، عدم تصویر و… مواجه شوند که در این صورت نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اهواز می‌تواند مشکلات فوق را برطرف کند. به‌علاوه شما می‌توانید تعمیرات تلویزیونتان را به متخصصان تعمیر تلویزیون سامسونگ اهواز بسپارید.

تعمیر تلویزیون شارپ در اهواز

برند شارپ سال‌هاست که در ایران از برندهای محبوب تلویزیون بوده و در خانه‌های بسیاری به کار گرفته شده است. با وجود کیفیت بالا، تلویزیون‌های این برند نیز با  اشکالاتی روبه‌رو می‌شوند.

 تعمیرات تلویزیون شارپ احتمالاً به دلایل مختلفی مانند خرابی بک‌لایت، عدم نمایش تصویر، وجود خطوط و لکه‌های تیره روی صفحه، روشن‌نشدن دستگاه و… نیاز به سرویس شود.

در این صورت باید با نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ در اهواز تماس گرفته و مشکلات دستگاه را با آن‌ها مطرح کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل موردنظر را برطرف کنند. چنانچه، قطعات این تلویزیون قابل‌تعمیر باشند، خدمات آن در تعمیر تلویزیون در اهواز با هزینه کمتر ارائه می‌شود.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در اهواز

یکی دیگر از برندهای قدیمی و پرطرف‌دار از تلویزیون‌ها می‌توان به برند پاناسونیک اشاره کرد. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک به دنبال مشاهده ایراداتی مثل روشن‌نشدن، چشمک‌زدن چراغ پاور تلویزیون و علت روشن‌نشدن تلویزیون توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در اهواز انجام می‌گیرد.

در صورت مشاهده ایراد در تصاویر تلویزیون پاناسونیک، روشن‌نشدن درست و اصولی تلویزیون یا به‌هم‌خوردن تنظیمات اصلی  بهترین اقدام درخواست اعزام یک تعمیرکار تعمیر تلویزیون در اهواز برای رفع عیب‌های تلویزیون در عملکرد آن است.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در اهواز

فیلیپس را می‌توان به‌عنوان یکی از برترین نام‌های فعال در زمینه ساخت دستگاه‌های صوتی تصویری و به‌طورکلی تجهیزات الکترونیکی نامید. یک شرکت فوق‌العاده معتبر و پرسابقه در بازار که خریدار در هنگام مشاهده نام آن نسبت به ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های آن اطمینان لازم را پیدا می‌کند.

مدل‌های تلویزیون فیلیپس که به کمک فناوری‌های درحال‌توسعه کاربردی‌تر شده‌اند به لطف محصولات کاربرپسند خود موفق می‌شوند انتظارات شما را برآورده کنند. در صورت بروز ایراداتی که ممکن است در دستگاه‌های تلویزیون فیلیپس رخ دهد، می‌توانید برای خدمات تعمیرات این تلویزیون با نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون هایسنس در اهواز

از برندهای پرطرف‌دار دیگر در بازار ایران و جهان می‌توان Hisense را نام برد که علاوه بر تولید کولرگازی که خیلی در آن معروف است توانسته در زمینه تولید تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون رقابت چشمگیری داشته باشد. نگهداری و مراقبت از تلویزیون هایسنس باعث افزایش طول عمر و کاهش احتمال خرابی و تعمیر تلویزیون هایسنس در اهواز می‌شود.

باتوجه‌به تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت تلویزیون‌های LCD و LED هایسنس و پیچیدگی قطعات آن، می‌بایست کلیه خدمات تعمیر آن توسط تکنسین تعمیر تلویزیون در اهواز انجام شود. تلویزیون هایسنس شما روشن نمی‌شود؟ تصویر آن قطع شده است؛ ولی صدا دارد؟

یا شاید ضربه خورده است! هر چه هست نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس در اهواز برای حل مشکل تلویزیون شما مناسب است.

قیمت تعمیر تلویزیون در اهواز

قیمت تعمیر تلویزیون در اهواز

هزینه تعمیر تلویزیون در اهواز بسیار متفاوت است؛ البته به‌غیراز نوع تلویزیون دلایل متعدد دیگری هم در هزینه ناشی از تعمیرات تلویزیون‌ها تأثیر می‌گذارند. در نتیجه نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این سرویس‌ها اعلام کرد. اکنون به مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر تعرفه تعمیرات تلویزیون در اهواز اشاره می‌کنیم.

برند تلویزیون

اولین عوامل مهم در قیمت تعمیر تلویزیون در اهواز، برند تلویزیون است. قیمت تعمیرات LCDهای برند سامسونگ یا ال جی با سایر برندها مانند ایکس‌ویژن، دوو و… متفاوت است.

علت این تفاوت قیمت بیشتر در ارتباط با تکنولوژی و قطعات به‌کاررفته در هر یک از تلویزیون‌ها است. این عامل در هزینه تعویض قطعات خراب شده تلویزیون مؤثر است.

نوع تلویزیون

عامل دیگری در هزینه تعمیر تلویزیون در اهواز، نوع دستگاه است. سیستم و قطعات هر یک از تلویزیون‌ها با یکدیگر فرق دارد. با این حساب در هزینه تعمیرات آن‌ها نیز تأثیر زیادی دارد. از جمله تعمیرات رایج تلویزیون می‌توان به تعمیر برد دیجیتال، تنظیم صدای تلویزیون، تعمیرات منبع تغذیه، صفحه‌نمایش و…اشاره کرد.

 تعداد قطعات خراب شده

این عامل را می‌توان اصلی‌ترین فاکتور بر هزینه تعمیر تلویزیون در اهواز دانست. هر چه قطعات بیشتری به تعمیرات نیاز داشته باشند، هزینه نهایی آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

در برخی از تعمیرات این دستگاه‌ها امکان دارد  به قطعه‌های اصلی و گران‌قیمتی نیاز داشته باشید که هزینه تعمیر تلویزیونتان را هم بالا می‌برد.

هزینه ایاب و ذهاب

این هزینه البته همیشه از مشتری اخذ نمی‌شود و تنها در مواقعی محاسبه می‌شود که نیاز به جابه‌جایی تلویزیون به کارگاه یا تعمیرگاه باشد.

اگر تعمیر تلویزیون در اهواز به مدت‌زمان بیشتری نیاز داشته باشد یا به هر دلیلی در منزل قابل‌انجام نباشد، متخصصین، تلویزیون را به کارگاه‌های خود حمل می‌کنند. در چنین مواردی هزینه ایاب‌وذهاب نیز به قیمت نهایی خدمات اضافه می‌شود.

 دستمزد متخصص

از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر تلویزیون در اهواز، دستمزد متخصص است. این هزینه اصولاً به دانش و تجربه استادکار مربوطه بستگی دارد. هر قیمت دستمزد بالا دلیل بر حرفه‌ای بودن تعمیرکار نیست.

در جدول زیر هزینه تعمیر قطعات تلویزیون در سال ۱۴۰۲ را برایتان ارائه داده ایم.

خدمات مربوط به تلویزیون قیمت
تعمیر بک‌لایت ۷۰۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد پاور ۴۰۰۰۰۰ تا ۳۶۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد تیکان ۳۸۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض برد ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض یا تعمیر پنل ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر اسپیکر ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر پاور ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد اینورتر ۲۷۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌ها ۷۰۰۰۰ تومان
رفع عیوب نرم‌افزاری بدون بازگشایی درب پشت در منزل ۱۲۰۰۰۰ تومان+ ایاب و ذهاب
تنظیم ظاهری دستگاه بدون بازگشایی درب پشت در محل منزل ۷۴۰۰۰ تومان+ ایاب و ذهاب
تنظیم ظاهری دستگاه بدون بازگشایی درب پشت در محل کار ۷۴۰۰۰ تومان

شارینو

اگر به دنبال بهترین مراکز تعمیرات لوازم‌خانگی در اهواز هستید، بهتر است مقالات مهم و باکیفیتی در حیطه تعمیر یخچال در اهواز، تعمیر پکیج در اهواز، تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز و غیره را دنبال کنید.

اگر در جستجوی یک سایت با مقالات جذاب و آموزنده‌ای هستید، شارینو ایده‌آل‌ترین گزینه برای شماست! تیم شارینو مقاله‌های بی‌نظیری مانند سالن‌ های زیبایی اهواز، باشگاه بدنسازی اهواز، شرکت ‌های نظافتی در اهواز و… را برای شما عزیزان تهیه نموده تا سطح اطلاعات شما را بالاتر ببرد. تیم شارینو علاوه بر ارائه‌دادن  خدمات بالا همچنین موضوعات دیگری در حیطه مکانیک سیار در اهواز، باربری در اهواز، امداد خودرو اهواز و یدک کش در اهواز را برایتان فراهم کرده که با مطالعه آن‌ها تجربه و مهارت خوبی کسب می‌کنید.

اگر از بهترین آموزشگاه‌های اهواز شناختی ندارید، نگرانی به دل خود راه ندهید! برای رفع دغدغه خود عاقلانه‌ترین کار مراجعه به وبلاگ سایت و دنبال‌کردن مطالبی در مورد آموزشگاه فنی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز و… است.

حتماً می‌دانید با داشتن ادمین اینستاگرام، می‌توانید به‌راحتی محتوای پیج‌ها را آپدیت کرده و همچنین وضعیت حساب را مدیریت کنید و به‌راحتی با دنبال‌کنندگان پیج در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سری به مقاله وبلاگ شارینو درمورد ادمین اینستاگرام در اهواز بزنید.

خواندن این مقاله به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی تبلیغات خود را برای جامعه‌ای از کاربران این شبکه ارائه دهید و به افزایش فروش و بازاریابی کسب‌وکار پیج کمک کنید.

شما که مسافر اهواز هستید، نمی‌توانید بدون اینکه سری به بهترین کافه ‌های اهواز بزنید، این شهر را ترک کنید. مطمئناً بعد از کلی گشت‌وگذار و دیدن مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر اهواز، خسته و گرسنه می‌شوید. آن موقع است که رفتن به رستوران‌ های اهواز و خوردن غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر آن شما را به دنیای دیگری می‌کشاند.

سخن نهایی

تعمیر تلویزیون در اهواز برای کلیه افراد به دلیل نوسانات برقی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. از آن جا که تعمیر تلویزیون کار کاملاً تخصصی و نیازمند دانش است، فقط تعمیرکاران خبره و باتجربه قادر به برطرف‌کردن مشکل تلویزیون هستند.

دست کاری و تعمیر تلویزیون توسط افراد کارنابلد باعث تحمیل هزینه‌های بیشتر به مخاطب شده و مشکلات جدی و دائمی را برای تلویزیون به وجود می‌آورد.

 

سؤالات متداول

  1. علت روشن نشدن تلویزیون چیست؟

معیوب‌بودن منبع تغذیه یا قطعه داخلی است.

  1. دلیل قطع و وصل شدن مکرر تصویر تلویزیون چیست؟

خراب بودن بک‌لایت، سوخته شدن پیکسل‌های تلویزیون، خراب بودن پاور تلویزیون و… است.

  1. چرا تلویزیون روشن می شود اما تصویر ندارد؟

اصلی‌ترین دلیل ممکن است این باشد که تلویزیون روی ورودی اشتباهی تنظیم شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *