همه چیز درمورد تعمیر پکیج در اهواز

تعمیر پکیج در اهواز شامل چه خدماتی است؟ هزینه تعمیر انواع پکیج چقدر است؟ درصورتی‌که بخواهید با ساختار و علت وجودی پکیج آشنا شوید، باید بگوییم که از این وسیله به‌عنوان دستگاه تأمین‌کننده آب‌های سردوگرم منازل، ادارات و… استفاده می‌شود.

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر پکیج ایرانی در اهواز و تعمیر پکیج خارجی در اهواز هستید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

قطعات پکیج در اهواز

از مهم‌ترین مسائلی که در حیطه تعمیر پکیج در اهواز از اهمیت بالایی برخوردار است، شناخت قطعات اصلی پکیج است. قطعات پکیج دیواری اگرچه در برندهای مختلف ممکن است متفاوت باشند؛ ولی به‌طورکلی هر پکیج دیواری از یک سری اجزای اصلی ساخته شده که وجود آن‌ها بسیار ضروری است.

همه قطعات پکیج به‌صورت پیوسته‌کار می‌کنند و خرابی یک قطعه می‌تواند دردسرهای جدی در کارایی قطعات دیگر ایجاد کند. پکیج دیواری از اجزای داخلی پیچیده‌ای تشکیل می‌شود که آشنایی با آن‌ها خالی‌ازلطف نیست به همین دلیل به تشریح مهم‌ترین قطعات پکیج‌ها در اهواز می‌پردازیم.

پرشر سوئیچ آب

یکی از مهم‌ترین قطعات تشکیل‌دهنده پکیج، پرشر سوئیچ بوده که به‌صورت سری و قبل از مبدل حرارتی نصب شده است. این پرشر سوئیچ به میزان فشار حساس بوده که وظیفه کنترل‌کردن مدار آب را برعهده دارد.

زمانی که فشار نرمال آب کمتر از حداقل مقدار مشخص شده باشد، پرشر سوئیچ اجازه روشن‌شدن پکیج را نمی‌دهد. قیمت تعویض این وسیله در نمایندگی‌های تعمیر پکیج در اهواز  ۷۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان است.

فلو سوئیچ

فلو سوئیچ که با نام کلید جریان نیز شناخته می‌شود از دیگر قطعات مهم و اصلی پکیج است. این کلید در مسیر آب ورودی به پکیج قرار گرفته که موجب قطع و وصل‌شدن جریان الکتریکی می‌شود. مواقعی که آب گرم باز می‌شود و جریان آب از فلو سوئیچ عبور می‌کند، مداربسته شده و وارد مرحله بعدی می‌شود.

اگرچه این قطعه خراب شود پکیج در وضعیت گرمایش رادیاتور کار می‌کند؛ ولی با باز شدن آب گرم پکیج هیچ‌گونه واکنشی نشان نمی‌دهد. قیمت خرید این قطعه در معتبرترین مرکز تعمیر پکیج در اهواز ۱۵۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰۰ تومان است.

پمپ سیر کوله

این قطعه آب را در مدار گرمایش به حرکت درمی‌آورد و معمولاً در مسیر برگشت قرار می‌گیرد.  به این صورت که پمپ پس از مکش آب از رادیاتور آن را به سمت مبدل اولیه هدایت می‌کند.

آب در مبدل اولیه توسط مشعل گرم می‌شود و به مبدل ثانویه یا رادیاتور منتقل می‌شود و هنگامی که سرد شد مجدداً وارد پمپ شده و این مراحل تکرار می‌شود تا همیشه آب گرم در دسترس باشد. رنج قیمت پمپ سیر کوله پکیج در نمایندگی‌های تعمیر پکیج در اهواز ۱۵۲۰۰۰۰ الی ۱۶۷۰۰۰۰ تومان است.

شیر برقی یا شیر سه‌طرفه

شیر برقی وظیفه تغییر مسیر عبور آب گرم از مدار شوفاژ به مدار آب گرم مصرفی را بر عهده دارد و اغلب در فصول سرد سال که سیستم گرمایشی پکیج نیاز است، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شیر برقی یا شیر سه‌طرفه در برخی پکیج‌ها در مجاورت پمپ روی بلوک برگشت و در بعضی دیگر روی بلوک رفت قرار دارد. هزینه شیر برقی برای تعویض در بهترین مرکز تعمیر پکیج در اهواز حدود ۱۵۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان متغیر است.

بای‌پس

این قطعه از کم‌آبی پمپ و سوختن پکیج دیواری جلوگیری می‌کند. به این صورت که ما بین بلوک رفت‌وبرگشت قرار دارد و در حالت معمول بسته است.

 اگر مجرای جریان به هر دلیلی بسته باشد این فنر عقب می‌رود و آب را از مسیر رفت به مسیر برگشت منتقل می‌کند تا آب با مکش به پمپ برسد و پمپ کم آب نشود. این قطعه در مراکز معتبر تعمیر پکیج در اهواز به طور تقریبی ۲۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

ترانس جرقه‌زن

ترانس جرقه‌زن برق ۲۲۰ ولت دریافت می کند و در اثر ایجاد جرقه شعله را روشن می کند. این قطعه با ایجاد جرقه موجب باز شدن مسیر گاز شده و تا پایان روشن شدن شعله و شناسایی آن توسط الکترود تشخیص شعله فعال باقی می ماند.

ترانس جرقه‌زن اصولاً روی شیر برقی گاز یا زیر محفظه احتراق به بدنه پکیج وصل می‌شود. شما می‌توانید ترانس جرقه‌زن را در نمایندگی‌های تعمیر پکیج در اهواز با قیمت ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ خریداری کنید.

منبع انبساط

منبع انبساط مخزنی است که فشار اضافی آب گرم را مدیریت می‌کند. این قطعه اغلب در پشت پکیج و بعد از پمپ در مدار یا در کنار محفظه احتراق قرار دارد. حجم آب هنگام گرم‌شدن افزایش پیدا می‌کند که در مدار گرمایشی پکیج این حجم آب اضافی در داخل منبع انبساط پکیج قرار می‌گیرد.

در صورت خراب‌شدن این وسیله مشورت‌گرفتن با استادکار تعمیر پکیج در اهواز بهترین راه‌حل برای شماست. چنانچه قصد تعویض منبع انبساط را دارید، لازم است بدانید که قیمت این وسیله از ۵۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

سنسور پکیج

سنسور پکیج دمای آب تنظیم شده توسط کاربر را به برد پکیج انتقال می‌دهد تا به کمک آن با روشن و خاموش‌شدن شعله، آب به درجه تنظیم شده برسد. این قطعه در مدار رفت آب گرم و مدار آب گرم مصرفی قرار دارد.

سنسور شوفاژ در دو مدل دیواری و غوطه‌ور در آب موجود است. چنانچه قصد تعویض این قطعه را در نمایندگی‌های تعمیر پکیج در اهواز دارید، می‌توانید آن را با قیمت ۲۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان عوض کنید.

شیر گاز

این قطعه جریان گاز را تنظیم می‌کند و آن را به شعله می‌رساند. به‌عبارت‌دیگر به طور پیوسته ماژوله کردن شعله یا کوتاه و بلندکردن شعله را به عهده دارد.

شیر گاز زیر محفظه احتراق و قبل از منو فیلد گاز مونتاژ می‌شود تا شلنگ گاز پکیج به آن متصل شود. قیمت این وسیله کاربردی در بهترین مراکز تخصصی تعمیر پکیج در اهواز ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

برد اصلی

برد اصلی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات پکیج وظیفه تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و ارسال دستورهای لازم برای فعالیت پکیج را برعهده دارد. درواقع برد اصلی همانند مغز پکیج عمل می‌کند که از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

روی برد اصلی قطعات مختلفی مانند رله، ترانس تغذیه، فیوز، آی سی و … نصب شده است. به‌منظور تعمیر این قطعه پکیج با متخصص تعمیر برد پکیج در اهواز تماس بگیرید و همچنین برای اطلاع از قیمت تعویض آن در مراکز مطمئن تعمیر پکیج در اهواز ۴۰۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات پکیج

برخی از مشکلات پکیج دیواری مانند بالابردن فشار پکیج و رفع نشتی رادیاتورها بسیار شایع‌ هستند و به همین دلیل در هر زمان ممکن است با یکی از این مشکلات در دستگاه خود مواجه شوید.

اغلب این مشکلات به‌راحتی به دست خودتان برطرف می‌شوند؛ اما برای انجام تعمیر پکیج مانند بررسی قطعات داخلی آن یا تعویض قطعه به یک تعمیرکار تعمیر پکیج در اهواز نیاز ویژه‌ای دارید. شایع‌ترین مشکلات پکیج که نیاز به توجه جدی و تعمیر پکیج در اهواز دارند را تک‌به‌تک برایتان شرح می‌دهیم.

روشن‌نشدن پکیج

روشن‌نشدن پکیج از مشکلات رایج خدمات تعمیر پکیج در اهواز است که در اغلب پکیج‌ها مشاهده می‌کنید. در صورت روبه‌روشدن با این مشکل وضعیت برق و گاز را چک کنید و ببینید که برق یا گاز قطع شده یا خیر. چرا که برای روشن‌شدن پکیج وصل بودن برق و گاز امری ضروری است و در صورت قطع بودن یکی از این دو پکیج روشن نمی‌شود.

اگر مطمئن هستید که برق و گاز پکیج هیچ مشکلی ندارند و هر دو هم وصل هستند، عقربه فشارسنج را بررسی کنید. چنانچه فشارسنج عددی کمتر از ۱ را نشان داد؛ یعنی پکیج عملکرد مناسبی ندارد. برای بررسی این مشکلات توصیه می‌کنیم با نمایندگی تعمیر پکیج در اهواز تماس بگیرید.

انتشار بوی بد

از دیگر ایرادات پکیج در لیست خدمات تعمیر پکیج در اهواز، ایجاد بوی نامطبوع پکیج است. رشد‌ باکتری‌ها در آب پکیج از عوامل اصلی انتشار بوی ناخوشایند پکیج است. سختی آب و عدم نصب فیلتر آب‌روی پکیج یکی دیگر از دلایل انتشار بویی نامطبوع از آب پکیج است.

اگر مدت‌ زیادی از پکیج استفاده نکنید و آب زیادی در آن جمع شود باعث رشد و تجمع باکتری‌ها در آن شده و این امر موجب ایجاد بوی بد پکیج می‌شود. گاهی اوقات هم زدگی و خوردگی میله یون پکیج خم باعث خارج‌شدن بویی مشابه تخم‌مرغ گندیده از پکیج می‌شود.

خاموش بودن چراغ پیلوت

ایراد رایج بعدی در خدمات تعمیر پکیج در اهواز مربوط به خاموش بودن چراغ پیلوت پکیج است. چراغ پیلوت شعله کوچکی است که پیوسته می‌سوزد که وظیفه روشن‌کردن شعله را برعهده دارد. زمانی که چراغ پیلوت خاموش باشد پکیج هیچ‌گونه‌ گرمایش و آب گرمی ندارد.

اگر چراغ پیلوت پکیج شما به‌صورت پی‌درپی خاموش شود، تحت هیچ شرایطی خودتان اقدام به تعویض یا تعمیر آن نکنید؛ زیرا این کار به تخصص بالایی نیاز دارد؛ پس بهترین کار کمک‌گرفتن از یک متخصص تعمیر پکیج در اهواز است.

نشتی پکیج دیواری

از مهم‌ترین مشکلات مربوط به خدمات تعمیر پکیج در اهواز می‌توان به نشتی پکیج اشاره کرد. فرسوده یا شکسته‌شدن شیر فشار باعث نشتی آب یا گاز شده و برای رفع این مشکل باید شیر فشار را عوض کنید.

اگر فشار پکیج را افزایش یا کاهش داده‌اید، باید به دفترچه راهنمای آن هم نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که فشار از محدوده توصیه شده در دستورالعمل‌ها بالاتر یا پایین‌تر قرار گرفته باشد.

در صورت بروز هرگونه نشت با خاموش‌کردن منبع آب و پکیج خود از آسیب‌دیدن بیشتر دستگاه و بدتر شدن وضعیت جلوگیری کنید. برای رفع این مشکل می‌توانید با یک تعمیرکار پکیج در اهواز تماس بگیرید.

خاموش‌شدن پکیج

گرم بودن بسیار بالای پکیج یا بالارفتن بیش از حد دمای آن موجب نشت دستگاه شده و به همین دلیل پکیج خاموش می‌شود تا از گرم‌شدن و سوختن جلوگیری کند. هرگونه اشکال و ایراد در مبدل حرارتی و ترموستات یا خراب‌شدن آن‌ها نیز باعث خاموش‌شدن پکیج می‌شود.

 علاوه بر موارد بالا موارد دیگری همچون قطع جریان برق و یخ‌زدن لوله میعانات پکیج هم در خرابی آن دخیل هستند. در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات برای انجام تعمیر پکیج دیواری در اهواز با نمایندگی‌های معتبر یا یک متخصص تعمیر پکیج در اهواز تماس بگیرید.

انتشار بوی گاز و دود

گاهی اوقات از پکیج بوی گاز و سوختگی خارج می‌شود. دلیل آن هم شل بودن اتصالات پکیج بوده که باعث نشت گاز شده و به همین دلیل از دستگاه ‌چنین بویی خارج می‌شود.

دلایل دیگری مانند خمیده شدن شلنگ‌های پکیج به سوراخ‌شدن یا ترک‌برداشتن لوله‌ها منجر شده و گاز از داخل آن‌ها به بیرون نشت می‌کند. برای رفع این مشکلات و جلوگیری از آسیب‌دیدگی دستگاه بهتر است با یک تعمیرکار باتجربه در زمینه تعمیر پکیج در اهواز تماس بگیرید تا دراسرع‌وقت مشکل شما را برطرف کند.

سرد بودن رادیاتور

از دیگر مشکلات رایج پکیج‌ها در فهرست خدمات تعمیر پکیج در اهواز که ممکن است با آن مواجه شوید، می‌توان به سرد بودن رادیاتور اشاره است. هنگام روشن‌کردن سیستم گرمایشی، آب گرم در اطراف رادیاتورها به گردش در می‌آید.

جمع‌شدن هوا در سیستم گرمایشی مثل یک مانع عمل کرده و مانع از گرم‌شدن آب رادیاتور می‌شود. این مسئله باعث سرد ماندن برخی نقاط رادیاتور می‌شود. برای اینکه آب در تمام نقاط رادیاتور به گردش دربیاید و رادیاتور گرم شود، باید هوا را از سیستم خارج کنید که این کار با انجام هواگیری امکان‌پذیر است.

سرو صدای بسیار زیاد

در برخی مواقع هنگامی که پکیج روشن است صداهای زیاد و بلندی مانند شرشر یا قل‌قل‌زدن از آن به گوش می‌رسد. از دلایل اصلی خارج‌شدن چنین صداهایی می‌توان به هواگیری پکیج، رسوب گرفتن فنر سوپاپ، گرم‌شدن زیاد پکیج، ضعیف‌بودن جریان آب، کثیف بودن پروانه فن و… اشاره کرد.

صدای ارتعاشی دستگاه به‌این‌علت است که بست‌ها شل شده‌اند و باید آن‌ها را سفت و محکم کنید. درصورتی‌که با انجام این کار صدای ارتعاش دستگاه قطع نشد برای حل مشکل با یک استاد کار تعمیر پکیج در اهواز تماس بگیرید.

سرویس پکیج در اهواز

تجهیزات برقی همانند بقیه دستگاه‌ها، زمانی می‌توانند عملکرد درستی داشته باشند که قطعات آن‌ها سالم بوده و به‌درستی کار کنند. شخص سرویس‌کار تعمیر پکیج در اهواز هنگام سرویس پکیج را مورد بررسی قرار می‌دهد و قطعات آن را بازبینی کرده تا از سالم‌بودن دستگاه اطمینان پیدا کند.

سرویس پکیج شامل خدمات تنظیم دمای دستگاه، رسوب‌زدایی، بررسی دودکش، هواگیری، بررسی رادیاتور شوفاژها و غیره است. فرقی ندارد پکیج شما از چه برندی باشد درهرصورت همه پکیج‌ها نیاز به نگهداری و سرویس منظم دارند.

اگر می‌خواهید پکیجتان در تمام دوران عمر خود به‌صورت بهینه کار کند، باید سرویس دوره‌ای آن به‌صورت کاملاً مرتب انجام شود. سرویس کردن اصولی پکیج شامل موارد زیر است:

  • بازرسی کامل ساختار دودکش پکیج
  • بازرسی و تمیزکردن مشعل
  • بررسی محفظه احتراق انژکتورو مبدل حرارتی
  • آزادسازی مسیر دودکش و احتراق
  • بررسی عملکرد و کنترل دستگاه

تعمیر انواع پکیج در اهواز

پکیج‌ها یا آبگرمکن‌ها از کارکرد بسیار خوبی برخوردار هستند که علاوه بر گرم نگه‌داشتن آب آن را به تمام نقاط منازل هدایت کنند. لازم به ذکر است که این ابزار همانند سایر تجهیزات منزل با مشکلاتی مواجه می‌شود. در این قسمت می‌خواهیم به معرفی تعمیر انواع پکیج‌ها در اهواز بپردازیم.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور مانند سایر پکیج‌ها یکی از برندهای خوب و جاافتاده در کشورمان است. تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اهواز یکی از کارهای مهمی است که برای دستگاه باید به‌صورت منظم انجام شود تا از خرابی یا هر مشکل دیگری برای آن جلوگیری شود.

پکیج‌های دیواری و زمینی ایران رادیاتور با تنوعی بسیاری در محصولات، مناسب نیاز‌های متفاوت با انتخاب‌های معتبر در حوزه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی است.

پکیج ایران رادیاتور نیز مانند هر سیستم گرمایشی دیگری با ایراداتی مانند روشن‌نشدن یا عدم گرم‌کردن آب مواجه شود که به کمک تکنسین تعمیر پکیج در اهواز قابل‌حل شدن است. ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور یکی از اقداماتی است که لازمه آن تماس با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اهواز است.

تعمیر پکیج بوتان در اهواز

شرکت بوتان، برندی مطرح و جهانی در صدر تولیدکنندگان پکیج‌های دیواری در ایران محسوب می‌شود که سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای ملی و بین‌المللی و به‌روزترین تکنولوژی‌ها را سرلوحه کار خود در این صنعت قرار داده است.

عیب‌یابی و نصب پکیج بوتان در اهواز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای عیب‌یابی پکیج بوتان ابتدا باید مدل آن را شناسایی کرده و سپس عیب‌یابی آن را انجام دهید چرا که باتوجه‌به مدل پکیج ارورهای آن را می‌توان برطرف کرد.

نصب و تعمیر پکیج بوتان در اهواز یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که پس از مدتی استفاده از پکیج یا به علت عدم استفاده صحیح از پکیج به مشکل خورده‌اند و اینک به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در اهواز می‌گردند.

تعمیر پکیج آریستون در اهواز

تعمیر پکیج آریستون در اهواز مانند سایر پکیج‌ها جزو تخصصی‌ترین موارد تعمیر پکیج در اهواز محسوب می‌شود. هر پکیج دیواری از هر برندی که باشد، دیریازود به تعمیر و تعویض قطعات نیاز پیدا می‌کند. پکیج آریستون برندی ایتالیایی است به همین دلیل، تعمیر یا عیب‌یابی آن مهارت خاصی را می‌طلبد.

اغلب مشتریان از مشکلاتی همچون، روشن‌نشدن  و خرابی پکیج آریستون گلایه می‌کنند. نمایندگی پکیج آریستون در اهواز به لیست خطاهای این نوع پکیج تسلط کافی داشته و با اولین بررسی‌ها در کمترین زمان ممکن به تعمیر یا سرویس دستگاه شما می‌پردازد.

تعمیر پکیج فرولی در اهواز

تعمیر پکیج فرولی بسیار حساس بوده و سپردن تعمیر آن به دست افراد بی‌تجربه کار درستی نبوده و ممکن است باعث آسیب رساندن به سایر قسمت‌های پکیج شود. بهتر است تعمیر آن به دست متخصص تعمیر پکیج در اهواز سپرده شود تا باعث کاهش هزینه‌های تعمیر دستگاهتان شود.

این پکیج یکی از جدیدترین محصولات شرکت فرولی ایتالیا است که بدنه مقاوم‌تری نسبت به بقیه پکیج‌ها دارد و با استفاده از دستگاه‌های فوق پیشرفته اروپایی و بهره‌گیری از دانش روز دنیا تهیه شده است. تمامی استانداردهای لازم در این دستگاه به‌صورت کامل و دقیق انجام شده است.

پکیج فرولی را می‌توان جزو بهترین‌ها در مدل خود دانست. برای تهیه این پکیج‌ و چگونگی تعمیر آن می‌توانید با نمایندگی پکیج فرولی در اهواز تماس گرفته تا به مشکلات فوق رسیدگی کنند.

تعمیر پکیج مرکوری در اهواز

پکیج دیواری مرکوری از جمله برندهایی است که در ایران به‌عنوان یک پکیج خوب و معتبر شناخته شده است و طرف‌داران زیادی هم دارد. عوامل بسیاری موجب خرابی و تعمیرات این پکیج می‌شود. گاهی خاموش‌شدن شعله دلیل متوقف‌شدن کار این دستگاه می‌شود.

همچنین ممکن است ترموکوپل دستگاه خراب شود که در این صورت تعمیرکار تعمیر پکیج در اهواز با تعمیر یا تعویض آن اقدام به سرویس آن می‌کند که هزینه زیادی هم لازم ندارد.

اگر پکیج دیواری شما با مشکل و خرابی روبه‌رو شد، می‌توانید با نمایندگی پکیج مرکوری در اهواز تماس گرفته و از آن‌ها کمک بگیرید تا در محل حاضر شده و به عیب‌یابی پکیج پرداخته و مشکل فوق را حل کنند.

تعمیر پکیج آلزان در اهواز

عیب‌یابی پکیج آلزان زمانی انجام می‌شود که دستگاه شما با مشکلی روبه‌رو شده و توانایی درست کارکردن را نداشته باشد. هنگام نیاز شما می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمیرات پکیج دیواری و با انتخاب یک تعمیرکار پکیج آلزان به مشکل فوق رسیدگی کنید.

کمک‌گرفتن از متخصصان تعمیر پکیج در اهواز نه‌تنها عیب را برطرف نمی‌کند؛ بلکه باعث ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری هم می‌شود. به‌علاوه پکیج‌ها با مشکلاتی از قبیل روشن‌نشدن پکیج، روشن‌شدن دستگاه به‌صورت انفجاری، نشتی آب از پکیج، درست گرم‌نشدن آب و… مواجه می‌شوند.

برای برطرف‌کردن این مشکلات باید قبل از هر کاری به نمایندگی پکیج آلزان در اهواز مراجعه کرده و درخواست کمک کنید.

تعمیر پکیج باکسی در اهواز

به‌جرئت می‌توان گفت که پکیج‌های مدل باکسی درصورتی‌که به‌صورت منظم سالی یک‌بار سرویس تخصصی روی آن‌ها انجام شود، سالیان سال بدون هیچ عیب و نقصی برای شما کار خواهند کرد.

بررسی و تعمیر برد، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض ویستور، ترمیم سنسورها، تعمیر و تعویض فلو سوئیچ و… بخشی از خدمات تعمیر پکیج در اهواز به شمار می‌روند. برای همین منظور شما می‌توانید سرویس تمامی قطعات اصلی و جانبی پکیج‌های باکسی را به نمایندگی پکیج باکسی در اهواز واگذار کنید.

تعمیر پکیج اخگر در اهواز

باوجوداینکه پکیج اخگر از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است؛ ولی اغلب موارد از خرابی‌ها در امان نیست. ازاین‌رو احتمال دارد که گاهی اوقات تحت شرایطی منجر به آسیب‌دیدگی شود و به تعمیرات اساسی نیاز داشته باشد.

عواملی همچون استفاده نادرست، نوسانات برق، خرابی قطعات و… موجب بروز ایراداتی در نحوه کار پکیج می‌شوند که معمولاً نیاز به یک متخصص تعمیر پکیج در اهواز دارند. خوشبختانه یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی پکیج اخگر در اهواز به کاربران ارائه می‌دهد، تعمیرات پکیج اخگر است.

تعمیر پکیج ایساتیس در اهواز

پکیج ایساتیس یکی از پکیج‌های عالی برند داخلی است که به‌خاطر کیفیت بالای قطعات و کارکرد بی‌نظیر خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و جزء پکیج‌های پرفروش بازار به‌حساب آید. بسیاری از خرابی‌هایی که روی این پکیج مشاهده می‌کنید را می‌توانید به مراکز تعمیر پکیج در اهواز واگذار کنید.

برای سرویس اساسی این پکیج دیواری حتماً به نمایندگی پکیج ایساتیس در اهواز مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه‌های به‌روزرسانی شده خدمات تعمیر پکیج در اهواز به جدول زیر مراجعه کنید.

نوع خدمات هزینه تقریبی
آب‌بندی و واشر بندی کامل پکیج در صورت نشتی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ایرونت یا هواگیر ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برد الکترونیکی پکیج همراه با تنظیم ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض برنر یا مشعل پکیج ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پرشر سوئیچ آب ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پرشر سوئیچ هوا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ کامل با فلنج فلزی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ کامل با کاتالیست ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس جرقه با یون ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترمومتر یا مانومتر یا ترموستات هر عدد ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور آب گرم یا شوفاژ جداری ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور آب گرم یا شوفاژ مستغرق هر عدد ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور دود و لیمیت سوئیچ ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر سه‌راه مکانیکی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر کنترل گاز کامل با تنظیم ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر موتوری و سرویس ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر پرکن اتوماتیک با تنظیم فشار ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر کنترل گاز کامل با تنظیم ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فلومتر یا فلو سوئیچ ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فن پکیج احتراق بسته یا باز ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیوزهای کنترل هر عدد ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک دیافراگم ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل ثانویه صفحه‌ای ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل ثانویه معمولی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل حرارتی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض محدودکننده جریان آب ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع انبساط و راه‌اندازی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض نسوز اتاق احتراق و سرویس محفظه احتراق ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ولوم‌های تنظیم دما و کنترل ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض برد الکترونیک دستگاه ۲۰۰۰۰۰ تومان
تغییر فصل تابستان به زمستان یا بالعکس با هواگیری ۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه خرید قطعات به عهده مشتری

شارینو

خرابی لوازم‌خانگی یک موضوع طبیعی است که روزی بالاخره برای لوازم شما هم اتفاق می‌افتد. درصورتی‌که خود در زمینه تعمیرات این لوازم تخصص کافی ندارید بهتر است دست نگه دارید.

شما با مراجعه به سایت شارینو و خواندن مقالات تعمیر یخچال در اهواز، تعمیر تلویزیون در اهواز، تعمیر مبل در اهواز و غیره این امکان را خواهید داشت که اطلاعات مفیدی را در این حیطه کسب کنید.

اگر قصد دارید از بهترین خدمات شارینو برای توسعه کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید بهتر است موضوع ادمین اینستاگرام در اهواز را هم مروری بکنید. همچنین در زمینه سالن‌های زیبایی اهواز و باشگاه بدنسازی در اهواز مطالب کاربرپسندی هم هست که می‌توانید در وبلاگ شارینو آن‌ها را مشاهده کنید.

ناگفته نماند که با مطالعه مقاله آموزشگاه فنی در اهواز می‌توانید در مورد دوره‌ها و خدمات این آموزشگاه آگاهی‌های لازم را دریافت کنید. به‌علاوه برای استفاده از باکیفیت‌ترین خدمات لیزر در اهواز پیشنهاد ما خواندن مطالبی همچون مرکز لیزر در اهواز است.

اگر به فکر یک‌خانه تکانی اساسی هستید و می‌خواهید خانه‌تان برق بزند بهترین کار این است که همین حالا سری به وبلاگ شارینو بزنید و مطالب مهمی در زمینه شرکت‌ نظافتی در اهواز، باربری در اهواز را بخوانید. مطالعه این مطلب به شما کمک می‌کند که برای نظافت اماکن خود اصولی‌تر پیش بروید.

امداد خودرو اهواز یکی از خدماتی است که به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد در بین افراد بسیار محبوب شده است. یدک کش در اهواز، مکانیک سیار در اهواز از جمله مهم‌ترین خدمات این امدادخودرو هستند.

اگر به فکر یک گشت گذار خوب در اهواز هستید ممکن است از مکان‌های این شهر اطلاعات کاملی نداشته باشید توصیه ما به شما این است که قبل از انجام هر کاری با موضوعات جامعی چون کافه‌های اهواز، رستوران‌های اهواز که شارینو برای شما ارائه داده آشنا شوید.

در پایان

پکیج‌ها جزو مهم‌ترین لوازم‌خانگی در هر خانه‌ای به‌حساب می‌آیند که نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های قابل‌اعتماد و تعمیرکاران تعمیر پکیج در اهواز به بهترین نحو ممکن ایراد به وجود آمده در پکیج‌های منازل خود را رفع کنید.

بسیارند کسانی که در روزهای سرد سال با شرکت‌های تعمیر پکیج در اهواز تماس می‌گیرند و گزارش خرابی پکیج‌های خود را به کارکنان می‌دهند.

 

سؤالات متداول

  1. علت بوی بد پکیج چیست؟

رشد‌ باکتری‌ها در آب پکیج از عوامل مهم و اصلی ایجاد بوی ناخوشایند پکیج است.

  1. برای برطرف کردن نشتی پکیج چکار کنیم؟

باید شیر فشار را عوض کرد.

  1. دلیل سروصدای بیش از حد پکیج چیست؟

هواگیری پکیج، گرم‌شدن زیاد پکیج، ضعیف‌بودن جریان آب، کثیف بودن پروانه فن و…

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *