تعمیر تلویزیون در تبریز

فهرست مطالب

نصب، سرویس و تعمیر در منزل یا محل موردنظر از خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز است که بر اساس برند و میزان خرابی توسط تعمیرکاران تلویزیون در تبریز به شما ارائه می‌شود. تعمیر انواع تلویزیون در تبریز به همراه تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام‌ می‌شود.

تلویزیون در زندگی روزمره نقش مؤثری دارد. فرزند شما زمانی را که در خانه سپری می‌کند از طریق تلویزیون با دنیای بیرون ارتباط برقرار می‌کند؛ پس با تعمیر تضمینی تلویزیون، فرزند خود را خوشحال کنید.

در این مقاله شما با تعمیر برندهای مختلف تلویزیون و انواع خرابی آن‌ها آشنا می‌شوید. برای اطلاع از تعرفه خدمات تعمیر تلویزیون با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

تعمیر انواع تلویزیون در تبریز

تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت هنوز وسیله‌ای برای جایگزین‌شدن آن ساخته نشده است؛ پس بهتر است در وهله نخست به‌درستی از آن استفاده و مراقبت کنید و در صورت خراب‌شدن، به تعمیرکار قابل اطمینانی جهت تعمیر آن مراجعه کنید.

خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز شامل تعمیر انواع تلویزیون با برندهای خارجی و ایرانی است. در این بخش به تعمیر انواع تلویزیون در تبریز می‌پردازیم.

تعمیر تلویزیون ال‌جی در تبریز

تعمیر تلویزیون در تبریز توسط استادکارانی انجام می‌شود که تجربه تعمیر انواع تلویزیون مانند برند ال‌جی را دارند. تعمیر تلویزیون ال‌جی در منزل یکی از خدماتی است که اگر شما نتوانید به مراکز تعمیر مراجعه کنید. نمایندگی تلویزیون ال‌جی در تبریز، استادکاران ماهر و باتجربه خود را با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام می‌کنند.

نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون ال‌جی در تبریز به بهترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان به شما ارائه می‌شود. با وجود تعمیرکاران متخصص، دیگر از آب‌خوردگی و سوختن تلویزیون خود نترسید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

تعمیر پنل، تعمیر فلت، برد و آب‌خوردگی تلویزیون سامسونگ خود را با مناسب‌ترین هزینه‌ها در مراکز تعمیر تلویزیون در تبریز انجام دهید. تلویزیون سامسونگ طرف‌داران بسیاری دارد و یکی از دلایل محبوبیت این برند، کیفیت تولید و مصرف انرژی کم آن است؛ اما این برند هم ممکن است دچار خرابی شود.

در صورت مشاهده هر گونه خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون خود با متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز ارتباط برقرار کنید.

تعمیر تلویزیون سونی در تبریز

بدون شک هیچ‌کس دوست ندارد که در صورت خرابی تلویزیون سونی، آن را تعویض کند؛ زیرا سونی یک برند خوب در تولید تلویزیون است و همچنین هزینه تعویض بسیار بیشتر از هزینه تعمیر آن خواهد بود.

درصورتی‌که تلویزیون سونی شما به هر دلیلی دچار هر گونه نقصی شد، می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز از تعمیر تضمینی آن مطمئن شوید و تا سال‌ها از تلویزیون خود استفاده کنید. تعمیر تلویزیون شما توسط نمایندگی تلویزیون سونی در تبریز با عیب‌یابی آغاز و به برطرف‌شدن عیب‌های آن ختم می‌شود.

تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

اگر به دنبال یک مجموعه حرفه‌ای برای تعمیر تلویزیون اسنوا هستید، پیشنهاد ما خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز است؛ زیرا با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون، خود را به مردم اثبات کرده است.

علاوه بر تمام خدمات با کیفیتی که در مرکز ارائه می‌دهند، دغدغه شما را برای حمل تلویزیون خود به نمایندگی تلویزیون سونی از بین برده‌اند. شما می‌توانید از سرویس خدمات نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز در محل بهره‌مند شوید، تنها کافی است که با تکنسین‌های این مرکز تماس بگیرید تا در محل موردنظر حاضر شوند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تبریز

تعمیر تلویزیون در تبریز با پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود انجام می‌شود؛ پس با خاطری آسوده تعمیر انواع برند تلویزیون مانند تلویزیون پاناسونیک را به آن‌ها بسپارید. هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در تبریز باتوجه‌به نوع و میزان خرابی قطعات متفاوت است. اگر تلویزیون نیازمند نصب قطعات جدید باشد، قیمت قطعات جدید به هزینه تعمیر اضافه می‌شود.

تعمیر تلویزیون مارشال در تبریز

جهت دریافت خدمات تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون مارشال در منزل و نمایندگی با مراکز تعمیر تلویزیون در تبریز تماس بگیرید. تعویض بک‌لایت تلویزیون، تعویض و ترمیم برد و رفع مشکلات مربوط به نمایشگر و آب‌خوردگی آن، خدماتی است که در نمایندگی تلویزیون مارشال در تبریز ارائه می‌شود.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در تبریز

تلویزیون جی پلاس از تنوع بالایی در خط تولید برخوردار هستند؛ اما استادکاران تعمیر تلویزیون در تبریز قادر به تعمیر تمام مشکلات تلویزیون جی پلاس در انواع مختلف آن هستند. تعمیرات مربوط سیستم صوتی و آمپلی‌فایر، تعمیر اسپیکر، تعمیر تیونر و برد آن در نمایندگی تلویزیون جی‌پلاس در تبریز انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون ایکس‌ویژن در تبریز

افرادی که از برندهای داخلی حمایت می‌کنند، تعمیر وسایل را یک امر عادی می‌دانند؛ زیرا هر وسیله‌ای از برند خارجی و داخلی، ممکن است دچار خرابی شود.

اگر تعمیر تلویزیون شما به‌صورت تضمینی باشد، دیگر تعمیر یک مسئله تلخ در ذهن شما نخواهد بود. خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز شامل تعمیر انواع برندهای داخلی نیز است. با مراجعه به نمایندگی تلویزیون ایکس‌ویژن در تبریز مشکلات تلویزیون خود را خیلی سریع حل کنید.

تعمیر تلویزیون دوو در تبریز

تعمیر تلویزیون دوو نیازمند مهارت و تخصص موردنیاز است. برای یافتن متخصص بهتر است به مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز مراجعه کنید تا در آنجا مشکل تلویزیون دوو در کوتاه‌ترین زمان مشخص و رفع شود.

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون دوو مربوط به خرابی فیوز، خرابی صفحه نمایشگر، مشکل خازن و لامپ تلویزیون است که با مراجعه به نمایندگی تلویزیون دوو در تبریز آن‌ها را حل کنید.

رایج‌ترین خرابی‌های تلویزیون در تبریز

خرابی تلویزیون در نگاه نخست یک امر اتفاقی است؛ اما اکثر اوقات طرز استفاده شما از این وسیله باعث بروز انواع خرابی در آن می‌شود. گاهی اوقات استفاده طولانی‌مدت و آسیب رساندن به قطعات آن باعث ازبین‌رفتن کامل تلویزیون می‌شود و شما مجبور به تعویض آن با هزینه‌ای گزاف هستید.

گاهی منشأ آسیب و میزان خرابی به‌قدری است که شما باید به خوش‌اقبالی خود ایمان بیاورید؛ زیرا مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز مانع هزینه‌های زیاد تعویض شما می‌شود. در ادامه مطلب رایج‌ترین خراب‌های تلویزیون و راهکار آن‌ها به شما ارائه می‌شود.

وجود خط افقی در نمایشگر تلویزیون

گاهی یک خط افقی در نمایشگر تلویزیون به وجود می‌آید. این اتفاق می‌تواند به دلیل استفاده طولانی‌مدت و داغ‌کردن سیستم داخلی تلویزیون باشد. راهکار جلوگیری از این مشکل، استفاده بهینه و درست از تلویزیون است، به صورتی که در طول روز چند ساعت آن را خاموش کنید.

برخی از نمایشگرها به دلیل عدم کیفیت تولید ممکن است دچار این مشکل شوند. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز این مشکل را حل کنید.

عدم تنظیم رنگ‌ها در تصویر

اگر این مشکل را در نمایشگر تلویزیون خود مشاهده کردید، این مسئله مربوط به Liquid تلویزیون است. راه‌حل مرکز تعمیر تلویزیون تبریز برای این مسئله، تعویض پنل تلویزیون است.

چشمک‌زدن چراغ پاور تلویزیون

رایج‌ترین دلیل چشمک‌زدن چراغ پاور تلویزیون، خرابی خازن‌های الکترونیکی در قسمت منبع تغذیه است. اگر با این خرابی مواجه شدید، توصیه می‌شود به تعمیرکار رجوع کنید؛ زیرا با استفاده از تلویزیون امکان آسیب به برد اصلی وجود دارد.

شکستگی صفحه تلویزیون

آیا فرزندتان با توپ به صفحه تلویزیون ضربه زده است و درزهای ریزی در نمایشگر ایجاد شده است؟ اگر میزان آسیب زیاد باشد، تنها راه چاره تعویض تلویزیون است.

تلویزیون‌هایی با صفحه‌نمایش کریستالی از حساسیت بالایی برخوردارند؛ اما تلویزیون‌های پلاسما دارای یک محافظ شیشه هستند که شدت ضربه را کاهش می‌دهد.

تاریک شدن نصف صفحه‌نمایش تلویزیون

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی برد یا صفحه‌نمایش است. مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز در گام نخست، صفحه نمایش را بررسی می‌کند، اگر پنل مشکلی نداشته باشد؛ پس خرابی مربوط به برد تلویزیون است و باید تعویض شود.

خاموش‌شدن تلویزیون

گاهی تنظیمات تلویزیون را به‌گونه‌ای تنظیم کرده‌اید که به‌صورت خودکار تلویزیون خاموش می‌شود، این مسئله نگران‌کننده نیست و با تغییر تنظیمات می‌توانید از خاموش‌شدن آن جلوگیری کنید؛ اما گاهی مدارهای تلویزیون داغ می‌شوند و به‌صورت خودکار برای جلوگیری از آسیب، خاموش می‌شود. برای حل این مشکل با تعمیرکار فنی در تبریز تماس بگیرید.

سیاه‌شدن تصویر و پخش صدا

این خرابی بیشتر در ال‌سی‌دی رخ می‌دهد؛ زیرا اینورتر در معرض فشار قرار می‌گیرد و یکی از ترانسفورماتورهای اینورتر دچار خرابی می‌شود؛ اما اصلاً نگران نباشید، این مشکل قابل‌تعمیر است.

سوزن‌سوزن‌شدن تلویزیون در حین کار

این مشکل بر اساس نوع تلویزیون دلایل مختلفی دارد. دلیل این مشکل در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، خرابی برد Control است؛ اما همین مشکل در تلویزیون CRT به دلیل خرابی مدار تیونر است. در هر دو صورت شما می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز مشکل تلویزیون خود را حل کنید.

روشن‌نشدن تلویزیون

اگر با این مسئله در تلویزیون خود مواجه شدید، اولین کار این است که صحت باطری ریموت و ریموت را بررسی کنید. اگر مشکل مربوط به این دو وسیله نبود، باید تلویزیون و ریموت آن را برای تعمیر به تعمیرکار بسپارید.

استشمام بوی سوختگی از تلویزیون

اگر بوی سوختگی از تلویزیون احساس می‌کنید، آن را خاموش کرده و از خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز بهره‌مند شوید؛ زیرا ممکن است تلویزیون باعث آتش‌سوزی شود.

قطع‌شدن صدا

اگر تلویزیون شما صدا را به‌صورت مقطعی قطع می‌کند؛ یعنی اتصال در صدا وجود دارد، باید اول از اتصال کابل‌ها مطمئن شوید. در گام بعدی، میزان صدا را بررسی کنید و در پایان به سراغ آنالیز بلندگوهای تلویزیون بروید.

اگر هیچ یک از موارد بالا دلیل قطعی صدا نبود؛ پس احتمالاً مشکل از کارت صدا و قطعه پردازش صدا است که نیازمند تعمیرات حرفه‌ای است.

عدم فرمان‌پذیری از راه دور

در اولین گام، سالم‌بودن ریموت را بررسی کنید. اگر ریموت خراب شده است، باید آن را تعویض کنید؛ اما اگر دکمه‌های فیزیکی تلویزیون هم پاسخگو نباشند، می‌تواند مشکل مربوط به پنل کنترل باشد.

مشکل اتصال و ورودی

علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی، وصل کردن کنسول‌های بازی و پخش‌کننده‌های رسانه خارجی از کاربردهای مهیج تلویزیون است. اگر مشکلی در اتصال این دستگاه‌ها وجود داشت، آسیب‌دیدگی و شل بودن کابل‌های اتصالی را چک کنید.

اگر مشکل از کابل‌ها نباشد، ممکن است خرابی مربوط به پورت HDMI یا USB باشد که باید به خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز مراجعه کنید.

تعرفه تعمیرات تلویزیون در تبریز

تعرفه تعمیرات تلویزیون در تبریز به عواملی همچون برند تلویزیون، نوع و میزان خرابی و نصب قطعات جدید وابسته است. در جدول زیر، انواع خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز و میزان هزینه آن‌ها مشخص شده است.

خدمات واحد / قیمت (تومان)
تعمیر بک‌لایت تلویزیون سایز ۳۲ تا ۴۰ اینچ هر عدد / ۲۷۰۰۰۰۰ – ۱۳۰۰۰۰۰
تعمیر بک‌لایت تلویزیون سایز ۴۰ تا ۴۲ اینچ هر عدد / ۳۵۰۰۰۰۰ – ۲۰۰۰۰۰۰
تعمیر بک‌لایت تلویزیون سایز ۴۶ تا ۴۸ اینچ هر عدد / ۳۵۰۰۰۰۰ – ۲۵۰۰۰۰۰
تعمیر بک‌لایت تلویزیون سایز ۵۰ تا ۵۵ اینچ هر عدد / ۶۵۰۰۰۰۰ – ۴۵۰۰۰۰۰
تعمیر مین برد تلویزیون سایز ۴۶ تا ۴۸ اینچ هر عدد / ۳۷۰۰۰۰۰ – ۲۷۰۰۰۰۰
تعمیر مین برد تلویزیون سایز ۵۰ تا ۵۵ اینچ هر عدد / ۵۵۰۰۰۰۰ – ۳۵۰۰۰۰۰
تعمیر برد پاور تلویزیون ۴۶ تا ۴۸ اینچ هر عدد / ۴۰۰۰۰۰۰ – ۳۰۰۰۰
اجرت تعویض پنل تلویزیون سایز ۴۶ تا ۴۸ اینچ هر عدد / ۱۳۰۰۰۰۰

 

راهکارهای جلوگیری از خرابی تلویزیون

در روزگاری که هزینه‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد، خرابی یکی از وسایل خانه می‌تواند فاجعه‌بار باشد؛ پس به نکاتی که برای مراقبت از تلویزیون شما ضروری است به‌درستی عمل کنید.

خاموش‌کردن تلویزیون به طور کامل

مهم‌ترین دلیل داغ‌شدن تلویزیون و عملکرد ضعیف آن، عدم استراحت است. شما به طور استاندارد می‌توانید ۸ ساعت در طول روز از تلویزیون خود استفاده کنید. در صورت افزایش استفاده منتظر صرف هزینه برای تعمیر آن باشید.

تمیزکردن تلویزیون به طور مداوم

ذکر این نکته ضروری است که هیچ‌وقت با پارچه مرطوب، تلویزیون را تمیز نکنید؛ زیرا باعث آسیب به نمایشگر و حتی نیم‌سوز شدن آن می‌شود. به طور مداوم با یک‌پارچه خشک، گردوغبار تلویزیون را بگیرید تا وارد قسمت داخلی آن نشود.

نصب در جای مناسب

نصب تلویزیون خود را از طریق مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز به‌صورت اصولی انجام دهید. تلویزیون خود را در جای سرد نصب نکنید؛ زیرا باعث رطوبت در قسمت‌های داخلی آن می‌شود.

تعمیر تلویزیون توسط افراد متخصص

تعمیر تلویزیون در تبریز این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تلویزیون شما در صورت خراب‌شدن، توسط افراد متخصص و باتجربه تعمیر شود.

شارینو

تعمیرات تمام وسایل شما با بهترین کیفیت و بدون بازگشت نقص توسط تیم‌های تعمیر یخچال در تبریز، تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز و تعمیر ماشین ظرف‌شویی در تبریز انجام می‌شود.

خانم‌هایی که همیشه دوست دارید در بین افراد دیگر به داشتن زیباترین چهره معروف باشید، پیشنهاد ما سالن‌های زیبایی تبریز است.

خدمات مربوط به تعمیر، حمل و تعویض قطعات خودرو خود را در امدادخودرو تبریز، یدک‌کش در تبریز و مکانیک سیار در تبریز دریافت کنید.

کافه‌های تبریز محیطی دنج برای دوری از هیاهوی بیرون و ایجاد فضایی برای خلوت‌کردن شما را فراهم کرده است. یکبار رفتن به رستوران‌های تبریز باعث می‌شود که دفعات بعدی هم انتخاب اول شما باشند.

اگر آرزوی داشتن یک بدن ایده‌آل را دارید؛ پس بهتر است سری به باشگاه بدنسازی تبریز بزنید و از امکانات آنها بهره‌مند شوید. خدمات اسباب‌کشی و حمل بار خود را با اطمینان از امنیت بارگیری به باربری در تبریز بسپارید.

شستشوی مبلمان و قالی‌های گران‌قیمت خود را به تیم مجرب قالیشویی در تبریز و مبل‌شویی در تبریز بسپارید. خدمات سئو و طراحی سایت یک کار تخصصی است؛ پس برای انجام این کار باتوجه‌به استانداردهای بین‌المللی به تیم مجرب سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز مراجعه کنید.

جمع‌بندی

تلویزیون و هر وسیله دیگری عمر مفید خود را دارد و این عمر مفید به نحوه استفاده شما و مراقبت از آن وسیله بستگی دارد. خراب‌شدن تلویزیون یک امر عادی است که ممکن است در هر زمانی رخ دهد؛ حتی گاهی با وجود تمام مراقبت‌ها دچار نقص می‌شود.

برای همین مسئله، خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز در خدمت مردم است. در این مقاله سعی بر این بود تا شما را با انواع خرابی‌های تلویزیون و هزینه تعمیر این مشکلات آشنا کرد.

سؤالات متداول

  1. آیا تعمیر تلویزیون در منزل امکان‌پذیر است؟

بله خدمات تعمیر در منزل نیز ارائه می‌شود.

  1. رایج‌ترین خرابی‌های تلویزیون کدام‌اند؟

روشن ‌نشدن تلویزیون، قطعی صدا و پخش صدا و نداشتن تصویر

  1. هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون چقدر است؟

هزینه آن بستگی به سایز تلویزیون دارد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *