تعمیر پکیج در تبریز

آیا شما هم به تعمیر پکیج در تبریز نیاز دارید؟ پکیج ممکن است با مشکلاتی مثل: نشتی و یا گرم نکردن آب مواجه شود. در این صورت بهتر است با تعمیرکار پکیج در تبریز تماس بگیرید تا به صورت تخصصی مشکل پکیج شما را حل کند.

این مقاله قادر است اطلاعات دقیق در مورد مشکلات رایج در پکیج‌ها، تعمیر پکیج در برندهای مختلف و هزینه تعمیرات را به شما یاد دهد تا در مواقع لزوم برای جلوگیری از آسیب بیشتر به پکیج و خطرات آن، کارهای لازم را انجام دهید؛ پس با ما همراه باشید.

رایج‌‌ترین مشکلات پکیج

امروزه سیستم گرمایشی و تأمین آب گرم، شکل پیشرفته‌تری به خود گرفته است و استفاده از پکیج‌ها در ساختمان‌های مختلف بسیار رایج شده است.

بهتر است که با اصول استفاده از پکیج و مشکلات رایج در آن به‌خوبی آشنا شوید تا به‌موقع اقدامات لازم را انجام دهید و با تعمیر پکیج در تبریز از مشکلات حادتر جلوگیری کنید. در جدول زیر برخی از مشکلات رایج در پکیج‌ها و راه‌حل آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

مشکلات رایج پکیج علت احتمالی راه‌حل
روشن ‌نشدن مشعل پکیج نوسانات در فشار برق یا آب، مشکل در مسیر ورودی گاز، نقص در فشار هوا، کمبود فشار گاز تأمین میزان کمبود فشار آب، استفاده از محافظ برق، تعویض شیر ورودی گاز و سوئیچ فشار هوا، تماس با اداره گاز
کار نکردن پکیج دیواری قطع ‌شدن برق ورودی پکیج، نقص در اتصال سیم‌کشی، مشکل در اتصال سیم‌های داخلی چک‌ کردن پریز، فیوز و سیم‌های داخلی، سرویس و یا تعویض پمپ به کمک متخصص تعمیر پکیج در تبریز
سرد بودن آب رادیاتور کاهش ‌یافتن فشار گاز، رسوب گرفتن مبدل، خرابی سنسور گرما، مشکل در ورودی گاز یا سایز لوله از بین ‌بردن رسوب مبدل، تعویض سنسور یا شیر ورودی گاز، تعویض لوله‌کشی از راه‌های قانونی
کم‌بودن دمای آب مصرفی رسوب گرفتن مبدل، کاهش‌ یافتن فشار گاز، ایراد در سنسور میزان آب گرم تماس با اداره گاز، رسوب‌زدایی مبدل، چک‌ کردن و یا تعویض سنسور آب گرم توسط تعمیرکار تعمیر پکیج در تبریز
روشن‌شدن انفجاری مشعل نامناسب ‌بودن فشار گاز، مشکل در الکترود جرقه‌زن، نامناسب‌بودن میزان فاصله الکترود جرقه‌زن چک ‌کردن و تنظیم ورودی گاز، تعویض الکترود و جای آن تا حد ۳-۵ میلی‌لیتر
خاموش و روشن‌شدن پکیج پایین‌ بودن میزان گردش آب در مدار گردش، کافی ‌نبودن تعداد یا ظرفیت رادیاتورها باز کردن بیشتر شیر مدار، افزایش تعداد رادیاتورها و کمک‌ گرفتن از بهترین متخصص تعمیر پکیج در تبریز
سروصدای بیش از حد پکیج بد عمل کردن رتور یا هوا در سیستم تعویض یا هواگیری رتور
قطع مداوم دودکش بسته ‌بودن مسیر دودکش باز کردن مسیر دودکش یا تعویض آن
عدم نمایش صحیح دمای آب خرابی ان‌تی‌سی چک ‌کردن قطعه و تعویض آن توسط متخصص تعمیر پکیج در تبریز
یخ‌زدن آب داخل پکیجکارنکردن کار نکردن درست ضدیخ بررسی سیستم و انجام تعمیرات لازم روی آن
پایین‌بودن فشار آب پایین ‌بودن فشار آب شهری، نشتی در شیر رادیاتورها، مشکل در اتصالات و لوله‌کشی پکیج استفاده از پمپ خانگی برای بالابردن فشار آب، برطرف ‌کردن نشتی سیستم پکیج و کمک‌ گرفتن از تعمیرکار تعمیر پکیج در تبریز
زرد بودن شعله مشعل نامناسب ‌بودن مکش دودکش، عدم وجود هوای کافی و مناسب در محیط، متناسب نبودن گاز مصرفی با قطر مشعل، وجود دود در دودکش بررسی‌ کردن مسیر دودکش، تعبیه دریچه برای ورودی هوا، کنترل قطر مشعل و تمیزکردن آن، تمیزکردن دیگ و دودکش
گرم ‌نشدن رادیاتورها وجود هوا در سیستم، پایین آمدن فشار آب، گردش ‌نکردن پمپ، اشتباه در اتصال مسیر رفت‌وبرگشت پکیج و رادیاتور باز کردن و هواگیری پکیج، بررسی پمپ و پروانه، بالا بردن فشار آب، چک‌کردن اتصال رفت‌وبرگشت، انجام تعمیرات توسط نمایندگی تعمیر پکیج در تبریز
خرابی برد سوختن قطعات الکترونیکی برد، پارگی یا اتصالی سیم‌های برد، خرابی آی‌سی‌های برد، افت ولتاژ برق، نشت آب یا گاز به برد کمک‌گرفتن از تعمیرکاران پکیج در تبریز

تعمیر انواع پکیج در تبریز

تعمیر پکیج دیواری در تبریز کار راحتی نیست و کسانی که قصد دارند این کار را انجام دهند باید به‌صورت کامل آموزش ببینند؛ زیرا کاری پرخطر است و نیازمند دوره‌های آموزشی و تخصص کافی است. در ادامه نحوه تعمیر پکیج در برندهای مختلف توسط نمایندگی تعمیر پکیج در تبریز بررسی شده است.

تعمیر پکیج لورچ در تبریز

سرویس و تعمیر پکیج در تبریز در برند لورچ توسط نمایندگی پکیج لورچ در تبریز انجام می‌شود. بعد از تماس، استادکار تعمیر پکیج در تبریز به محل اعزام شده و بعد از چکاپ کلی، میزان خرابی و هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کند تا بتوانید با بررسی و برآورد هزینه، تصمیم بر تعمیر پکیج خود بگیرید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تبریز

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور آماده سرویس‌دهی و ارائه خدمات پس از فروش به شما است. شما می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تبریز از خدمات آن با هزینه منصفانه بهره‌مند شوید.

تعمیر پکیج بوتان در تبریز

برای سرویس و تعمیر پکیج در تبریز در برند بوتان ممکن است از افرادی کمک بگیرید که دانش کافی برای حل مشکل را نداشته باشند و به‌جای حل مشکل، خساراتی را نیز به پکیج شما وارد کنند؛ پس حتماً به نمایندگی‌های معتبر تعمیر پکیج ایرانی در تبریز مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما نمایندگی پکیج بوتان در تبریز است.

تعمیر پکیج گلدیران در تبریز

برای تعمیر پکیج گلدیران در تبریز با شماره نمایندگی پکیج گلدیران در تبریز تماس گرفته تا به‌درستی، بدون کوچک‌ترین ضرر مالی و آسیب به پکیج شما مشکل برطرف شود و تعمیر دستگاه انجام شود.

تعمیر پکیج فرولی در تبریز

تعمیر پکیج فرولی ممکن است تعمیرکاران را با چالش‌های زیادی مواجه کند؛ زیرا تعمیر آن اطلاعات و دانش زیادی می‌خواهد. شما می‌توانید با نمایندگی پکیج فرولی در تبریز تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن ایراد پکیج شما را ریشه‌یابی کند.

تعمیر پکیج شوفاژکار در تبریز

واحد خدمات مشتریان شوفاژکار در نمایندگی پکیج شوفاژکار در تبریز همواره در تلاش است تا علاوه بر تعمیر پکیج در تبریز، قطعات یدکی اصلی و مورد تأیید شرکت سازنده شوفاژکار را در اختیار مشتریان قرار دهد؛ همچنین این مرکز خدمات مشاوره و پشتیبانی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

 تعمیر پکیج ناوین در تبریز

نمایندگی پکیج ناوین در تبریز امکان ارائه خدمات تعمیراتی را در کل تبریز فراهم می‌کند. اگر به هر دلیلی دستگاه شما قابل‌استفاده نیست، می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر پکیج در تبریز در برند ناوین، سرویس‌کار با شما تماس گرفته و هماهنگی مربوطه برای تعمیر پکیج شما را انجام می‌دهد.

تعمیر پکیج ایمرگاس در تبریز

نمایندگی پکیج ایمرگاس در تبریز یکی از بهترین نمایندگی‌های کشور است که ماهرترین و بهترین تکنسین‌ها را استخدام کرده است تا در کمترین زمان ممکن، ایراد پکیج شما را برطرف کنند. این نمایندگی از قطعات اورجینال پکیج ایمرگاس برای تعویض قطعه استفاده می‌کنند.

تعمیر پکیج آریستون در تبریز

نمایندگی پکیج آریستون در تبریز، تکنسین‌های باسابقه و آموزش‌دیده را در حداقل زمان ممکن برای تعمیر پکیج در تبریز به محل ارسال می‌کند. این نمایندگی با سرویس‌دهی شبانه‌روزی همراه با گارانتی قطعات تعویضی، سعی در تعمیر قطعات پکیج شما دارد.

تعمیر پکیج بوش در تبریز

اگر شما هم از پکیج‌های بوش استفاده می‌کنید، در صورت نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در تبریز در این برند می‌توانید با نمایندگی پکیج بوش در تبریز تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر پکیج خارجی در تبریز در برند بوش، به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج شما می‌کند.

تعمیر پکیج ال‌جی در تبریز

اجزاء و قطعات مختلف پکیج ال‌جی در تبریز بر اثر عوامل مختلفی مثل نوسان برق، نشتی آب و فرسودگی آن به‌مرورزمان خراب می‌شوند. نمایندگی پکیج ال‌جی در تبریز در خدمت شما است تا ضمن عیب‌یابی تخصصی دستگاه شما، همه ایرادات دستگاه را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند.

تعمیر پکیج ایساتیس در تبریز

اگر پکیج ایستاتیس شما کد ارور را نشان می‌دهد که نمی‌توانید معنی آن را از دفترچه راهنما پیدا کنید، پس یعنی یک ایراد فنی در آن به وجود آمده است؛ پس حتماً از یک تعمیرکار پکیج ایستاتیس کمک بگیرید. نمایندگی پکیج ایستاتیس در تبریز، تمام اقدامات لازم جهت سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

تعرفه‌ تعمیر انواع پکیج در تبریز

قیمت تعمیرات پکیج در تبریز به عوامل مختلفی مثل: ظرفیت پکیج، مدل پکیج، نوع سرویس، سطح خدمات، هزینه تعویض و تعمیر برد پکیج در تبریز بستگی دارند. در جدول زیر قیمت‌های حدودی ذکر شده‌اند. جهت اطلاع از قیمت دقیق‌تر، هزینه نهایی تعمیر پکیج در تبریز را از متخصص برند مربوطه بپرسید.

خدمات تعرفه قیمت (تومان)
شستشوی مدار رادیاتور از زیر دستگاه ۷۰۰۰۰
تعویض شلنگ‌های زیر پکیج ۲۵۰۰۰۰
تعویض برد (باز و بست) ۲۰۰۰۰۰
تعویض پلی سولفات ۲۵۰۰۰۰
نصب پکیج دیواری ۳۳۰۰۰۰
تنظیم فشار گاز ۱۰۰۰۰۰
باز و بست پکیج از دیوار ۲۰۰۰۰۰
تعویض منبع انبساط ۳۳۰۰۰۰
تعویض پمپ بدون هوزینگ ۲۵۰۰۰۰
تعویض هوزینگ ۳۵۰۰۰۰
تعویض بلوک پکیج ۳۵۰۰۰۰
تعویض ترانس جرقه با یون ۲۲۰۰۰۰
تعویض ولوم‌های تنظیم دما و کنترل ۲۰۰۰۰۰
تعویض شیر اطمینان ۲۳۰۰۰۰
تعویض شیر پرکن ۲۲۰۰۰۰
تعویض مبدل حرارتی ۳۵۰۰۰۰
تعویض مبدل ثانویه ۲۶۰۰۰۰
تعویض مانومتر ۱۰۰۰۰۰
تعویض سنسور دود ۱۵۰۰۰۰
تعویض شیر کنترل گاز با تنظیم ۳۳۰۰۰۰
تعویض شیر سه‌راه مکانیکی با شستشوی بلوک ۳۹۰۰۰۰
سرویس سالیانه (اسیدشویی مبدل، تنظیم شعله، سرویس فن و تنظیم منبع انبساط) ۸۵۰۰۰۰
سرویس کامل پکیج تک مبدل (خردکردن کامل دستگاه) ۱۲۰۰۰۰۰
سرویس کامل پکیج دو مبدل (خردکردن کامل دستگاه) ۱۳۰۰۰۰۰
سرویس اسیدشویی مبدل‌ها ۵۰۰۰۰۰
سرویس فن پکیج ۳۵۰۰۰۰
تعویض فلومت ۳۰۰۰۰۰
تعویض سنسورهای دما ۱۵۰۰۰۰
تعویض پرشر آب ۱۸۰۰۰۰
سختی کار ۱۵۰۰۰۰
هزینه آب‌بندی و رفع نشتی توافقی
تعمیرات تخصصی برد پکیج توافقی
هزینه کارشناسی و عیب‌یابی ۱۰۰۰۰۰

شارینو

اگر شما هم قصد دارید کسب‌وکار خود را رونق دهید، لازم است علاوه بر راه‌اندازی پیج اینستاگرام خود نسبت به راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای اقدام کنید. تیم شارینو علاوه بر خدمات اینستاگرام، خدمات سایت شامل: سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز را هم انجام می‌دهد.

اگر لوازم‌خانگی شما شامل: ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و یا پکیج شما دچار ایراد شده است، می‌توانید مقالات شارینو در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز، تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز، تعمیر یخچال در تبریز و تعمیر پکیج در تبریز را مطالعه کنید.

آیا شما هم به نظافت خانه خود زیاد اهمیت می‌دهید؟ نگران نباشید؛ زیرا مقالات مبل ‌شویی در تبریز و قالیشویی در تبریز که توسط تیم شارینو تهیه شده است، تمام نکات لازم برای شستشوی مبل و قالی را به شما آموزش می‌دهند. علاوه بر این جهت اثاث‌کشی و حمل بار خود در تبریز، می‌توانید از باربری در تبریز کمک بگیرید.

آیا شما هم به سلامت بدن خود اهمیت زیادی می‌دهید؟ یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در سلامت جسمانی شما ورزش است؛ به همین دلیل می‌توانید با مطالعه مقاله باشگاه بدنسازی تبریز،  با بهترین باشگاه‌ها و نکات مهم در ورزش آشنا شوید. سالن‌های زیبایی تبریز آماده خدمت‌رسانی به شما بانوان عزیز هستند تا زیبایی را به شما هدیه دهند.

اگر می‌خواهید در تبریز گشت‌وگذاری خوب داشته باشید؛ اما از مکان‌های تفریحی و استراحتی این شهر اطلاع ندارید، توصیه می‌شود مقالات شارینو در مورد کافه‌های تبریز و رستوران‌های تبریز را مطالعه کنید.

امداد خودرو تبریز علاوه بر مکانیک سیار، همراه با مکانیک‌ سیار در تبریز و یدک ‌کش تبریز در صورت بروز هرگونه مشکل، جهت امداد جاده‌ای و حمل خودرو شما به نزدیک‌ترین تعمیرگاه ممکن در جاده‌های تبریز در خدمت شما عزیزان است.

سخن پایانی

پکیج‌ها ممکن است به دلایل استفاده غیراصولی و یا فرسودگی دچار مشکل شوند و دیگر عملکرد خوبی نداشته باشند. اگر پکیج شما هم مشکلاتی مثل: بیش از حد آب داغ ‌کردن، سروصدای زیاد و… را دارد، ضروری است به فکر سرویس و تعمیر پکیج خود باشید.

اگر می‌خواهید پکیج شما به‌خوبی کار کند و عمر بالایی داشته باشد، در زمان بروز مشکل از خدمات تعمیر پکیج در تبریز استفاده کنید. ما در این مقاله علاوه بر مشکلات رایج در پکیج و بررسی راه‌حل‌ها، تعمیر پکیج در برند‌های مختلف و هزینه تعمیرات را بررسی کردیم.

سؤالات متداول

۱. علت روشن ‌نشدن مشعل پکیج چیست؟

نوسانات در فشار برق یا آب، شکل در مسیر ورودی گاز، نقص در فشار هوا، کمبود فشار گاز

۲. دلیل خرابی برد چیست؟

سوختن قطعات الکترونیکی برد، پارگی یا اتصالی سیم‌های برد، خرابی آی‌سی‌های برد، افت ولتاژ برق، نشت آب یا گاز به برد

۳. دلیل عدم نمایش صحیح دمای آب  چیست؟

خرابی ان‌تی‌سی

۴. هزینه تعمیر برد چقدر است؟

هزینه آن‌ به‌صورت حدودی ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

۵. هزینه نصب پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه‌ آن به‌صورت حدودی ۳۳۰۰۰۰ تومان است.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *