تعمیر تلویزیون در شیراز

جستجو یک فرد متخصص جهت تعمیر تلویزیون در شیراز و همچنین قیمت تعمیرات این لوازم خانگی، از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهر است. این روز‌ها در خانه بیشتر مردم این شهر، تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی وجود داشته و مطمئناً پیچیدگی‌های این مدل تلویزیون‌ها بیشتر از نمونه‌های قدیمی است.

بنابراین باید از افراد متخصص و ماهر جهت انجام فرایند تعمیر تلویزیون باید کمک گرفت تا مشکل تلویزیون جدی‌تر از قبل نشود. طی این مقاله به بیان مطالبی درباره دلایل خرابی و همچنین راهکار‌های تعمیر تلویزیون در شیراز پرداخته شده است؛ پس با ما همراه شوید.

تعمیر تلویزیون در شیراز

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

تعمیر انواع تلویزیون در شیراز

این روز‌ها برند‌های مختلفی از تلویزیون در بازار وجود داشته و بنابراین شما با توجه به بودجه یا سلیقه خود، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در زمان خراب شدن هر یک از قطعات تلویزیون، باید سریعاً با نمایندگی تعمیر تلویزیون در شیراز تماس بگیرید.

مدیران مجموعه، افراد کاربلد و تخصصی خود را برای حل مشکل به منزل شما اعزام کنند. در ادامه درباره مهم‌ترین برند‌های تلویزیون و نحوه خدمات دهی نمایندگی‌های آن‌ها بیشتر پرداخته شده است.

تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز

از برند‌های معروف تولید‌کننده تلویزیون، ال جی بوده و احتمالاً تلویزیون خانه شما نیز از این برند است. بنابراین وجود نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز، لازم است تا افراد در زمان خراب شدن، امکان برقراری ارتباط با نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز را داشته باشند.

در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره تعمیر تلویزیون در شهر زیبا شیراز برند ال جی، پرداخته شده است.

تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

آداپتور

از نظر متخصصان و کارشناسان تعمیر تلویزیون در شیراز، خراب شدن آداپتور مشکل متداولی است. در صورتی که به دنبال اطمینان از درست کار کردن آداپتور در تلویزیون ال جی خود هستید، می‌توانید از لامپ ۲۴ وات اتومبیل را بهره ببرید.

این لامپ را به آداپتور تلویزیون ال جی وصل کرده و در صورتی نورانی بودن لامپ، مطمئناً آداپتور مشکل ندارد. اما وجود نور ضعیف از لامپ، نشانه‌ای از خراب بودن منبع تغذیه تلویزیون شما است. نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون ال جی در منزل، توصیه به تعویض آداپتور اصل و باکیفیت می‌کنند.

تصویر نداشتن در حالت  HDMI

در صورتی که تلویزیون ال جی شما در حالت  HDMI، تصویر نداشت؛ راحت‌ترین راهکار آن ریست کردن تلویزیون است. در حالت عادی با ریست کردن تنظیمات تلویزیون ال جی، مشکل عدم تصویر HDMI برطرف می‌شود.

اما اگر مشکل عدم تصویر با ریست کردن برطرف نشد، احتمالاً کابل HDMI شما دارای مشکلی بوده و بهترین راه حل در چنین موقعیتی، جایگزین کردن کابل دیگری است. البته در برخی از اوقات به دلیل وجود اختلالی در اتصال تلویزیون ال جی، این مشکل به وجود می‌آید.

بدون شک در این زمان بهترین راهکار، استفاده نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شهر توریستی شیراز خواهد بود.

ریست شدن مداوم

یکی از مهم‌ترین ایراد‌های تلویزیون‌های ال جی، ریست شدن مداوم آن است. در صورت مواجه شدن با این مشکل از نیرو‌های ماهر تعمیر تلویزیون در شیراز کمک بگیرید. پس از برقراری تماس به واسطه شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی و حضور در محل، دلیل مشکل را منبع تغذیه یا برد پاور معرفی می‌کنند.

آن‌ها با توجه به دلیل خرابی تلویزیون و همچنین تجربه خود، منبع تغذیه یا برد پاور را تعویض می‌کنند تا مشکل ریست شدن مداوم تلویزیون شما، برای همیشه حل شود.

روشن و خاموش شدن

احتمالاً در زمان مشاهده بازی فوتبال یا فیلم مورد علاقه، ناگهان تلویزیون خاموش شده و دوباره روشن می‌شود. یا اینکه تصویر تلویزیون قطع می‌شود، ولی صدا همچنان شنیده می‌شود. دلیل وجود چنین مشکلی، بسیار تخصصی بوده و شما باید از افراد متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز کمک بگیرید.

در صورتی که تلویزیون شما از نوع ال‌ای‌دی بوده و این مشکل در تلویزیون شما مشاهده شود، احتمال بسیار زیاد لامپ‌های ال‌ای‌دی آن سوخته و تنها راهکار در این شرایط، تعویض تمام لامپ‌ها تلویزیون است.

خاموش شدن ناگهانی

نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز پس از ارزیابی و توجه به مدل تلویزیون، علت خاموش شدن آن را تشخیص می‌دهند. سپس بر اساس عیب‌یابی خود، مشکل را برطرف می‌کنند. متخصصان علت خاموش شدن ناگهانی از نوع ال‌ای‌دی را به وجود مشکلی در برد پاور آن اشاره می‌کنند.

اما دیگر دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون عبارت هستند از:

  • نوسانات برق
  • فلش آلوده به ویروس

کاهش نور صفحه

در صورتی که هنگام روشن بودن تلویزیون، متوجه کاهش نور صفحه آن شدید؛ از افراد ماهر تعمیر تلویزیون در شیراز کمک بگیرید تا آن‌ها علت خرابی را پیدا کرده و سپس فرایند تعمیر صفحه تلویزیون ال جی شما را آغاز می‌کنند.

آن‌ها در ابتدا امر تنظیمات تلویزیون ال جی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا در صورت وجود هر گونه تغییری، تنظیمات را به حالت عادی برگردانند. اگر پس از انجام این کار مشکل کم نور بودن صفحه همچنان پابرجا بود، احتمالاً پلاسما تلویزیون شما دچار کاهش کیفیت فسفر شده است.

پاک شدن کانال‌ها

اگر پس از روشن کردن تلویزیون با معضل نبود هیچ کانالی مواجه شدید، مطمئناً این مسئله در ارتباط با آی سی حافظه مین برد اتفاق افتاد است؛ بنابراین خیلی زود با نیروی متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز تماس بگیرید تا آن جهت تعمیر یا تعویض این قطعه، اقدامات لازم را انجام دهند. عدم توجه به رفع مشکل آسی حافظه، باعث ایجاد خرابی و آسیب بیشتر به تلویزیون شما می‌شود.

هنگ کردن تلویزیون

هنگام مشاهده فیلم یا برنامه، ناگهان تلویزیون خاموش و روشن می‌شود. بسیاری از تعمیرکاران تعمیر تلویزیون در شیراز اصطلاح «هنگ کردن» را در این زمان، به کار می‌برند. آن‌ها دلیل بروز چنین اتفاقی را در تلویزیون‌های ال جی، مرتبط با وجود یک مشکل در مین برد معرفی می‌کنند.

البته در بیشتر موارد این قطعه، قابل تعمیر است.در صورت تعمیر نکردن مین برد، باید منتظر خرابی بیشتر در تلویزیون خود باشید.

نمایش پیام   Not Programmed

در صورت مشاهده این پیام روی صفحه تلویزیون، کانال‌یابی دستگاه شما به درستی صورت نگرفته است. جهت رفع این مشکل، ابتدا اتصالات را به خوبی بررسی کرده و سپس فرایند کانال‌یابی را به صورت دستی، انجام دهید.

نمایش پیام  device is disconnected

از مهم‌ترین مشکلات تلویزیون‌های ال جی، نمایش این پیام بوده و در بیشتر مواقع، سمت راست صفحه نمایش داده می‌شود. نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز این مشکل را به دلیل وجود خرابی در قطعه دانگل وای فای دانسته و در حالت عادی با تعمیر یا تعویض قطعه، مسئله حل می‌شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شیراز

لوازم خانگی برند سامسونگ علی‌الخصوص تلویزیون، طرفداران بسیار در ایران دارد؛ بنابراین وجود نمایندگی و تعمیرکاران ماهر جهت رفع مشکلات احتمالی این لوازم، امری عادی است. در صورت وجود خرابی در تلویزیون خود، می‌توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شیراز مراجعه کنید تا آن‌ها مسئله موجود را با بهترین راه حل، برطرف کنند.

در ادامه به معرفی برخی از نشانه‌های خرابی و همچنین راه حل‌های تعمیرکاران متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز، اشاره شده است.

دیر روشن شدن

مشکل دیر روشن شدن در بیشتر تلویزیون‌های ال‌سی‌دی سامسونگ، مشاهده شده و متخصصان تعمیر تلویزیون در شیراز دلیل این امر را خرابی برد پاور معرفی می‌کنند. خرابی برد پاور بستگی به عمر تلویزیون داشته و هر اندازه از مدت زمان خرید آن گذشته باشد، به همان اندازه احتمال مواجه با مشکل بسیار است.

بنابراین تلویزیون تازه خریداری شده برند سامسونگ، با این مشکل مواجه نمی‌شود. اگر تلویزیون ال‌سی‌دی سامسونگ شما با این مشکل آزار دهنده مواجه شده است، چاره کار تماس با تکنسین‌های معتبر و متخصص جهت رفع آن است.

قطع شدن تصویر

در صورت خراب شدن برد تیکان، تصویر تلویزیون ناگهان قطع می‌شود. متخصصان این برد را آخرین منبع جهت پردازش تصاویر قبل از اعمال به پنل معرفی می‌کنند. در چنین شرایطی بک لایت وجود داشته و دلیل اصلی بروز این مشکل، خراب شدن بک لایت است.

نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز پس از مراجعه به منزل و انجام ارزیابی‌های اولیه، مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

خاموش و روشن شدن

در زمان تماشا تلویزیون سامسونگ، ناگهان دستگاه خاموش و روشن می‌شود. دلیل اصلی این مشکل در برد پاور بوده و تعمیرکاران متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز برای رفع آن راهکار‌های مؤثر دارند.

از اصلی‌ترین راه حل‌های برطرف کردن خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض نرم‌افزار
  • تعویض IC
  • تعویض قطعات در ارتباط با حافظه
  • تعویض برد پاور

قطع تصویر و برگشت ناگهانی آن

در صورتی که برد بک لایت و ال‌ای‌دی‌های موجود در داخل پنل دستگاه شما خراب شوند، تصویر قطع شده و چند ثانیه بعد به حالت عادی برمی‌گردد. انجام تعمیر برد بک لایت، فقط از عهده متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز بر می‌آید. فرایند تعمیر تلویزیون در این شرایط، پیچیده بوده و افراد غیر متخصص نمی‌توانند مشکل را برطرف کنند.

دوتایی شدن تصویر

در حالت عادی مسئله دو‌تایی شدن تصویر تلویزیون سامسونگ، با دست‌کاری در اتصالات و اتصالات آنتن برطرف می‌شود. اما اگر مشکل همچنان پابرجا بود، چاره‌ای جز برقراری تماس با متخصصان تعمیر تلویزیون در شیراز ندارید.

در چنین موقعیتی اصلاً به دستگاه خود دست نزیند، زیرا احتمالاً این عمل شما، باعث بروز مشکلات جدی‌تری شود.

تصویر نداشتن

هنگامی که تلویزیون سامسونگ شما صدا دارد، اما خبری از تصویر نیست؛ دلیل این مشکل در برد بک لایت است که باید توسط افراد متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز مشکل برطرف شود. البته در برخی از موارد با یک بار خاموش و روش کردن تلویزیون، احتمالاً مسئله برطرف شود.

استندبای

در صورتی که پس از خاموش کردن تلویزیون، دستگاه در حالت استندبای مانده است؛ دلیل این مسئله را باید در برد پاور جستجو کنید. متخصصان تعمیر تلویزیون در شیراز علت را در نرساندن ولتاژ کافی به دیگر بخش‌ها به واسطه این قطعه می‌دانند.

در صورتی که پس از تعمیر یا تعویض برد پاور مشکل حل نشد، احتمال علت باقی ماندن تلویزیون در این حالت از مین برد است.

عدم تشخیص رنگ صفحه

عدم تشخیص رنگ صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ، مشکل جدی نبوده و خیلی زود برطرف می‌شود. برای حل معضل، ابتدا به بخش تنظیمات تلویزیون سامسونگ قسمت بک لایت رفته و سپس Color Tempreture را انتخاب کنید. اکنون به سراغ رنگ‌های سرد بروید و میزان رنگ‌ها را افزایش دهید.

سپس تصویر dynamic را به Vivid تغییر دهید تا مشکل عدم تشخیص رنگ صفحه تلویزیون شما، برطرف شود.

روشن نشدن

در صورت خراب بودن برد پاور یا منبع تغذیه، تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی‌شود. بدون تردید داغ بودن بیش از اندازه برد می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری در تلویزیون ایجاد کند. وجود یک محافظ تلویزیون باکیفیت، می‌تواند از ایجاد این اتفاق جلوگیری کند.

تعمیر تلویزیون سونی در شیراز

از اصلی‌ترین نشانه‌های خرابی در تلویزیون‌های سونی آسیب در مین برد، پاور و بک لایت است. بدون شک در چنین شرایطی باید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در شیراز تماس بگیرید تا آن‌ها نیرو‌های کاربلد خود را جهت تعمیر تلویزیون در شیراز اعزام کنند.

این نیرو‌ها پس از انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر را به شما بیان می‌کنند تا شما تصمیم برای تعمیر یا خرید یک تلویزیون جدید را بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی در شیراز

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

تعمیر تلویزیون دوو در شیراز

از برند‌ها معروف لوازم خانگی به ویژه تلویزیون، دوو بوده و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. جهت بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، حتماً با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شیراز تماس برقرار کنید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در شیراز

از معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده تلویزیون در کشور ایران، اسنوا بوده و این برند‌ها هر سال محصولات تازه با قابلیت‌های جدید برای مشتریان خود تولید می‌کند.

در صورتی که دستگاه شما با مشکلاتی مانند روشن و خاموش شدن مواجه شد، سریعاً با نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در شیراز ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها با اعزام افراد متخصص و قابل اعتماد، مشکل شما را برطرف کنند.

اصلی‌ترین خدمات تعمیر تلویزیون در شیراز

این روز‌ها تلویزیون و مشاهده برنامه‌های مختلف از آن بخش مهمی از زندگی انسان را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین در صورت خراب شدن، انسان‌ها با یک معضل بزرگ مواجه می‌شوند. اگر تلویزیون منزل شما به هر دلیل خراب شد، حتماً با نیرو‌های ماهر تعمیر تلویزیون در شهر شیراز تماس بگیرید.

این عزیزان پس از حضور در منزل و انجام فرانید عیب‌یابی، خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهند تا مشکل تلویزیون شما خیلی سریع برطرف شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات تعمیر تلویزیون در شیراز می‌توان به موارد زیرا اشاره کرد:

  • به‌کارگیری قطعات اورجینال: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون در شهر شیراز، استفاده از قطعات اصل و اورجینال هنگام تعویض لوازم یدکی است. البته آن‌ها قطعه اصل متعلق به برند تلویزیون شما را روی دستگاه نصب می‌کنند.
  • بهره‌مندی از افراد ماهر: نمایندگی‌ها تعمیر تلویزیون در شیراز، شامل بهترین و باتجربه‌ترین افراد در زمینه تعمیر دستگاه هستند.
  • انجام فرایند کامل عیب‌یابی: شرکت‌ها و نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون شهر شیراز بر اساس تجربه و تخصص خود، خیلی سریع فرایند عیب‌یابی دستگاه ال‌ای‌دی یا ال‌سی‌دی را انجام می‌دهند. سپس با توجه به دلیل خرابی، راهکار مناسب را به کار می‌گیرند تا مشکل حل شود.
اصلی‌ترین خدمات تعمیر تلویزیون در شیراز

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

شایع‌ترین مشکلات تلویزیون

تلویزیون یک وسیله کاربردی بوده و مطمئناً مانند هر وسیله برقی دیگر دچار خرابی‌های می‌شود. در زمان مواجه و برخورد با این مشکلات، با افراد ماهر تعمیر تلویزیون در شیراز تماس برقرار کنید. مهم‌ترین و رایج‌ترین دلایل خرابی تلویزیون و راه حل تعمیر، شامل لیست زیر می‌شوند:

  • مات شدن تصویر: اگر تصاویر تلویزیون شما مات شد، حتماً برد اصلی و بک لایت را ارزیابی کنید تا با پیدا کردن دلیل این مسئله، برای رفع آن چاره‌ای بیندیشید.
  • تصویر دو‌تایی: راه حل این مشکل بررسی قطعاتی مانند آی سی برد حافظه، برد اصلی تلویزیون و نرم‌افزار است.
  • خاموش شدن ناگهانی: علت اصلی به وجود آمدن این مشکل، برد پاور بوده و متخصصان پس از بررسی این قطعه، مشکل را برطرف می‌کنند.
  • صدا نداشتن تلویزیون: احتمالاً بلندگو و برد اصلی تلویزیون خراب است.
  • دیر نمایان شدن تصویر: تعمیرکار تعمیر تلویزیون در شهر شیراز، دلیل خرابی را وجود مشکلی در برد بک لایت معرفی می‌کند.
  • دیر روشن شدن: از نظر افراد متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز دلیل این مسئله، وجود مشکل در برد پاور است.
شایع‌ترین مشکلات تلویزیون

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون در شیراز

نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در شهر شیراز جهت رفع مشکل دستگاه شما، تمام تلاش خود را انجام

می‌دهند. از اصلی‌ترین خدماتی که این عزیزان به شما ارائه می‌دهند، عبارت هستند از:

  • تعمیر پنل
  • تعمیر پاور
  • تعمیر آب‌خوردگی
  • تعمیر مشکل صدا
  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیر انواع تلویزیون در محل و منزل
  • تعمیر فلت
  • تعمیر بک لایت
  • تعمیر مقاومت
  • تعمیر مانیتور

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل

اگر تلویزیون خانه شما به هر دلیلی خراب شد، بهترین گزینه تماس با افراد متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز است. این افراد پس از مراجعه در منزل شما، تمام تلاش خود را به حل مشکل به کار می‌گیرند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، لازم به جستجو شما در بازار جهت خرید نیست.

زیرا این افراد قطعات اصل و باکیفیت را با خود دارند؛ بنابراین این کار آن‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود. همچنین نیاز به حمل تلویزیون و انتقال آن به تعمیرگاه را نیز ندارید. تمام ابزار لازم برای تعمیر تلویزیون همراه این تعمیرکاران است.

بدون شک از مهم‌ترین مزیت‌های که تعمیر تلویزیون الجی در منزل، نظارت بر روند کار تعمیرکار بوده و شما در این زمان می‌توانید سؤال‌های لازم درباره تعمیر تلویزیون را از آن‌ها بپرسید. افراد متخصص تعمیر تلویزیون در شیراز علاوه بر انجام فرانید تعمیر، در زمینه نصب تلویزیون نیز فعال هستند.

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

فاکتور‌های تعیین‌کننده قیمت تلویزیون

بدون تردید اصلی‌ترین دغدغه شما هنگام خرابی تلویزیون، هزینه و قیمت تعمیر انواع تلویزیون در شیراز است. افراد ماهر تعمیر تلویزیون در شیراز برای تعیین میزان هزینه پرداختی، عوامل متعددی را مؤثر می‌دانند. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تعمیر تلویزیون، پرداخته شده است.

برند

امروزه شرکت‌ها و برند‌های متعددی در عرصه تولید تلویزیون فعال هستند. هر کدام از این برند‌ها، طراحی خاصی برای محصولات تولید خود داشته و در نتیجه فرایند تعمیر تلویزیون‌های برند‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

نوع خرابی

مطمئناً از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت هزینه تعمیر تلویزیون، نوع خرابی است. مطمئناً انجام تعمیرات در قطعاتی مانند برد یا تنظیمات کارخانه، هزینه بسیار کمتری نسبت به مشکلات بزرگ‌تری مانند شکستن پنل دارد.

مدل و نوع تلویزیون

هزینه تعمیر تلویزیون‌های ال‌ای‌دی با نوع ال‌سی‌دی یا پلاسما بسیار متفاوت است. زیرا هر یک کدام از انواع تلویزیون‌ها، دارای پیچیدگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فردی هستند.

مدل و نوع تلویزیون

تعمیر تلویزیون در شیراز

 

 

قطعه تعویضی یا تعمیر

از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت تعمیر تلویزیون در شیراز، نوع قطعه تعویضی یا تعمیر است. مطمئناً تعمیر یا تعویض قطعات مرتبط با برد اصلی، باعث افزایش هزینه تعمیر می‌شوند.

هزینه حمل و نقل

در صورتی که تعمیرکار تعمیر تلویزیون در شیراز، امکانات لازم را برای تعمیر نداشته باشد؛ حتماً توصیه به انتقال آن به تعمیرگاه را می‌کنند؛ بنابراین هزینه حمل و نقل تلویزیون از منزل شما تا تعمیرگاه نیز، بر مبلغ نهایی دستمزد تعمیرکار افزوده می‌شود.

البته تعمیرکاران برای برخی از تعمیرات خود، هزینه‌های را مشخص کرده و در جدول زیر به برخی از تعرفه تعمیرات تلویزیون در شیراز، اشاره شده است.

نوع خدمات قیمت
تعمیر و تعویض برد ۲۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
قیمت اتصال تلویزیون به دستگاه‌های دیگر ۷۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض اسپیکر ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعویض پاور ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پنل ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان

قیمت انواع تلویزیون

در صورتی که شخص تعمیرکار نتواند تلویزیون شما را تعمیر کند، چاره‌ای جز خرید یک دستگاه جدید ندارید. مطمئناً تعمیرکاران متخصص و ماهر تعمیر تلویزیون در شیراز همه تلاش خود را برای حل مشکل دستگاه شما به کار گرفته‌اند.

اما در برخی از موارد تعمیر یا تعویض قطعات، دیگر جواب نمی‌دهد. به عبارتی دیگر شما با تعمیر تلویزیون، هزینه اضافه‌ای بر دوش خود می‌گذارید. بدون شک خرید تلویزیون جدید با توجه به نوسانات بازار و افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها، دشوار است.

در جدول زیر قیمت برخی از انواع تلویزیون‌ها و قیمت‌های آن‌ها بیان شده است. در صورتی که مطابق با تشخیص تعمیرکار، قصد خرید تلویزیون جدید دارید؛ حتماً قیمت‌های جدید را مورد توجه قرار دهید تا انتخاب مناسبی بر اساس بودجه خود داشته باشید.

سایز و برند تلویزیون قیمت
ال‌ای‌دی هوشمند ایکس ویژن سایز ۵۵ اینچ ۲۱۶۵۶۶۸۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی نکسار سایز ۴۰ اینچ ۸۰۰۰۰۰۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی هوشمند دوو سایز ۵۵ اینچ ۲۰۶۹۰۰۰۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی اسنوا سایز ۵۵ اینچ ۲۳۵۰۰۰۰۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی سام سرویس سایز ۵۰ اینچ ۱۶۲۸۰۰۰۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی اسنوا سایز ۴۳ اینچ ۱۰۷۰۰۰۰۰ هزار تومان
ال‌ای‌دی جی پلاس سایز ۴۳ اینچ ۱۱۱۰۰۰۰۰ هزار تومان

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر تلویزیون در شیراز چقدر است؟

به نوع مدل تلویزیون، برند، هزینه حمل و نقل، نوع تعویض یا تعمیر قطعه بستگی دارد.

  1. اصلی‌ترین دلایل خرابی تلویزیون‌های ال جی چه مسائلی هستند؟

ریست شدن مداوم، خرابی آداپتور، خاموش و روشن شدن ناگهانی و نداشتن تصویر

  1. مزیت تعمیر تلویزیون در منزل چیست؟

در صورت تعمیر تلویزیون در منزل، امکان نظارت بر روند کار داشته و همچنین نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل را نیز ندارید.

 

شارینو

در صورت علاقه به کسب اطلاعاتی درباره تعمیر انواع لوازم خانگی، توصیه ما به شما وبلاگ شارینو است. نیرو‌های این مجموعه معتبر مقاله‌های تحت عنوان‌های مانند تعمیر شومینه در شیراز، تعمیر مبل در شیراز، تعمیر دزدگیر در شیراز و تعمیر آبمیوه‌گیری در شیراز را برای شما تهیه کرده‌اند.

همچنین شما امکان مطالعه مقاله‌های مانند تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز و تعمیر یخچال در شیراز را نیز در این سایت جذاب دارید. از دیگر مطالب بسیار جذاب سایت شارینو آموزشگاه زبان در شیراز، گچکار ساختمان در شیراز و هرس باغ در شیراز است.

کسب اطلاعات مفید درباره بیمارستان‌های شیراز و مراکز درمانی این شهر، برای همگان لازم است؛ بنابراین شارینو مقاله درباره آمبولانس در شیراز و پزشک پوست و مو و زیبایی در شیراز را برای شما تهیه کرده است. از دیگر مطالب کاربردی این سایت مکانیک سیار در شیراز و دوربین مداربسته در شیراز است.

در ضمن می‌توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با شهر زیبای شیراز به مقالات مراکز تفریحی شیراز، رستوران‌های شیراز و کافه‌های شیراز مراجعه کنید.

سخن پایانی

انجام فرایند عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون در شیراز، یک امر کاملاً تخصصی بوده و باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد. مطمئناً سپردن تلویزیون به افراد غیرمتخصص جهت تعمیر، خسارت‌های جبران ناپذیری را به شما تحمیل می‌کنند.

افراد متخصص تعمیر تلویزیون جهت خرابی‌های دستگاه شما، ابتدا آن را دقیق مورد ارزیابی قرار می‌دهند. سپس با توجه به دلیل خرابی، راهکار مناسبی را به کار می‌گیرند. مطمئناً آن‌ها برای علت روشن نشدن تلویزیون ال جی، روش‌های خاصی و ویژه‌ای دارند تا مشکل خیلی زود برطرف شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *