تعمیر تلویزیون در سمنان

تعمیر تلویزیون در سمنان

اگر به دنبال آگاهی از هزینه تعمیر تلویزیون در سمنان هستید، باید بدانید که هزینه تعمیر به برند تلویزیون نیز بستگی دارد. داشتن آگاهی از دلیل خرابی و توانایی تعمیر باعث کاهش خرج اضافه خواهد شد؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی جهت تعمیر تلویزیون در منزل تا حدودی از هزینه‌های شما می‌کاهد.

در ادامه با بررسی چگونگی تعمیر تلویزیون در سمنان و همچنین قیمت تعمیر انواع تلویزیون در سمنان با ما همراه باشید.

اصلی‌ترین قطعات تلویزیون در سمنان

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تلویزیون از چه قطعاتی ساخته شده است؟ و اینکه هر کدام از این قطعات چه وظایفی بر عهده دارند؟ شاید با خود بگویید آشنایی با قطعات مختلف تلویزیون چندان مهم و ضروری نیست.

بهتر است بدانید آگاهی از اجزای تشکیل دهنده تلویزیون سبب می‌شود که هنگام بروز مشکلات، بتوانید به راحتی و تا حدودی مشکل را خودتان در منزل رفع کنید.

جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید بدانید که گاهی مشکل سطحی است و با چند تنظیم سطحی برطرف می‌شود. در ادامه با بررسی مهم‌ترین و پرکاربردترین قطعات تلویزیون جهت تعمیر تلویزیون در سمنان، با ما همراه باشید.

اصلی‌ترین قطعات تلویزیون جهت کسب مهارت جهت تعمیر انواع تلویزیون در سمنان در ادامه آورده شده‌اند.

پنل یا صفحه نمایش

یکی از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آشنا شوید، پنل یا صفحه نمایش است. این قطعه بسیار آسیب‌پذیر و گران قیمت بوده که تصاویر تلویزیون از این قسمت نمایش داده می‌شود. پنل‌ها در سه نوع پنل IPS ، پنل TN و پنل VA وجود دارند که هر یک مزایا و معایب خاصی دارند. در بیشتر موارد هزینه تعمیر یا تعویض پنل بسیار بالا است.

به همین دلیل بسیاری از افراد جهت تعمیر تلویزیون در سمنان، به کاربران پیشنهاد می‌کنند که به جای تعمیر، تلویزیون را عوض کنند.

برای جلوگیری از خرابی پنل تلویزیون می‌بایست موارد زیر رعایت شود:

  • پنل تلویزیون نباید در معرض گردوغبار بیش از حد قرار بگیرد.
  • پنل تلویزیون نباید با مواد یا مایعات شیمیایی تمیز شود.
  • پنل تلویزیون نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.
  • این قطعه بسیار حساس بوده و نباید در معرض ضرب‌خوردگی یا شکستگی قرار بگیرد.

اصلی‌ترین قطعات تلویزیون در سمنان

مین ‌برد (Main board)

یکی دیگر از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آشنا شوید، مین برد است که از اصلی‌ترین قطعات تلویزیون محسوب می‌شود. این قطعه در واقع مغز تلویزیون است و در مرکز قرار گرفته است. تمام اطلاعات دستگاه در این قسمت قرار دارد و تمامی دستورات لازم از این بخش مخابره می‌شود.

جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید بدانید که ورودی و خروجی صدا و تصویر، پردازشگر تلویزیون، پورت یو اس بی و حافظه رم همگی در این قسمت یعنی روی برد قرار دارند. با اختلال این بخش عملکرد تلویزیون به کلی مختل می‌شود.

برد تغذیه (powerb board)

برد تغذیه قطعه دیگری است که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آشنا شوید. تغذیه برق بخش‌های مختلف تلویزیون از برد تغذیه تأمین می‌شود. عملکرد بر تغذیه به این گونه است که ولتاژ ورودی را پس از گرفتن نویز‌ها به ولتاژ جریان مستقیم تبدیل می‌کند تا برای مدارهای داخلی تلویزیون قابل استفاده شود. چنانچه این قسمت دچار مشکل شده و برق‌رسانی به درستی انجام نشود، دستگاه مختل می‌شود.

بک‌ لایت

قطعه بعدی جهت تعمیر تلویزیون در سمنان، بک لایت است. این قطعه در واقع منبع نور صفحه نمایش بوده و باعث نمایان شدن تصاویر در پنل تلویزیون می‌شود.

با خرابی بک لایت باعث از بین رفتن صفحه نمایش و غیر قابل استفاده شدن تلویزیون می‌شود. در تلویزیون‌های LCD از لامپ‌های فلورسنت ولی در تلویزیون‌های LED از لامپ LED استفاده می‌شود. برای کسب مهارت جهت تعمیر تلویزیون در سمنان، حتماً با عملکرد آن آشنا شوید.

برد معکوس کننده تلویزیون

برد معکوس کننده که نام دیگر آن اینورتر است، نور بک‌لایت‌ها را تأمین می‌کند. آشنایی با کار این قطعه جهت تعمیر تلویزیون در سمنان بسیار ضروری است. برد معکوس کننده یک واسطه بین برد تغذیه و بک‌لایت‌ها است و با دریافت ولتاژ مورد نیاز از برد تغذیه و معکوس ساختن آن، بک‌لایت‌ها را روشن می‌کند.

تعمیر تلویزیون در سمنان

پورت USB تلویزیون

یکی دیگر از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آشنا شوید، پورت USB است. پورت USB از امکانات جدید اضافه شده به تلویزیون‌های هوشمند است. برای مشاهده محتویات روی فلش یا هارد اکسترنال باید از پورت USB استفاده شود. پورت‌ها به برد اصلی تلویزیون وصل می‌شوند؛ لذا جهت خراب نشدن آن بهتر است بعد از پایان کار، فلش یا هارد از تلویزیون جدا شود.

پورت HDMI

جهت اتصال برخی دستگاه‌های جانبی مانند: کنسول‌های بازی، گیرنده دیجیتال و کنسول‌های بازی باید از پورت ‌ USB استفاده شود. کار این قطعه انتقال تصاویر است. جهت انتقال سریع و باکیفیت تصاویر بهتر است از کابل‌های HDMI با جنس مسی و کوتاه استفاده شود؛ زیرا کابل‌های بلند باعث ایجاد نویز در تلویزیون می‌شوند.

آی سی رم (RAM) تلویزیون

آشنایی با آی سی رم جهت تعمیر تلویزیون در سمنان بسیار مهم است. این قطعه روی برد مادر قرار گرفته و حجم فضای آن روی کیفیت تصاویر تأثیر می‌گذارد؛ به طوری که هرچه حجم حافظه رام بیشتر باشد، کیفیت انتقال تصاویر دقیق‌تر و پرسرعت‌تر می‌شود.

حجم حافظه رام از ۲۵۶ مگابایت شروع شده و به ۸ گیگابایت در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند رسیده است. جهت تعمیر و سرویس تلویزیون در سمنان، به نمایندگی هر برند مراجعه کنید.

آی ‌سی آمپلی‌فایر تلویزیون

یکی از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آن آشنا شوید، آی‌سی آمپلی‌فایر است. این قطعه وظیفه تقویت صدای خروجی بلندگوها را بر عهده دارد. در صورت خرابی آی‌سی‌ها در صدای خروجی تلویزیون قطع و وصلی یا نویز ایجاد می‌شود؛ اما گاهی مشکل حاد بوده و تعمیرکار تلویزیون کل آی‌سی را عوض می‌کند.

آی ‌سی‌ها با ولتاژ ۵ ولت کار می‌کنند و قادرند سیگنال‌های خیلی ضعیف را نیز تقویت کنند.

تعمیر تلویزیون در سمنان

بلندگو تلویزیون

آشنایی با بلندگو نیز جهت تعمیر تلویزیون در سمنان بسیار مهم است؛ زیرا صدا و تصویر مکمل یکدیگر بوده و از ابتدا تاکنون دستخوش تغییرات فراوان شده‌اند. امروزه بسیاری از تلویزیون‌ها علاوه بر بخش پخش صدا، مجهز به اسپیکرهای جداگانه‌ای هستند. برای خرید بلندگو تلویزیون باید به سایز و ابعاد تلویزیون توجه شود.

کنترل تلویزیون

قطعه بعدی جهت تعمیر تلویزیون در سمنان است. این قطعه وظیفه کنترل کردن تلویزیون از راه دور را بر عهده دارد. این امکان یکی از مزیت‌های بسیار مهم و مفید جهت رفاه مخاطبان بوده است. این تکنولوژی با استفاده یک دیود که نور مادون قرمز از آن خارج می‌شود صورت می‌گیرد.

هنگام استفاده از کنترل تلویزیون نور مادون قرمز خارج شده و با قطعه مورد نظر در تلویزیون ارتباط برقرار می‌کند و نتیجه آن روشن شدن تلویزیون یا امکان تعویض کانال است.

چیپ ست اصلی

چیپ ست اصلی نیز جهت تعمیر تلویزیون در سمنان کاربردی است. این قطعه دربرگیرنده یک خنک کننده از جنس آلومینیوم و یک قطعه سیلیکونی برای انتقال گرما است.

شایع‌ترین خرابی‌های تلویزیون‌ها

برای انجام تعمیرات تلویزیون در سمنان توصیه شده است که از متخصصین نمایندگی تعمیرات تلویزیون در سمنان بهره ببرید. زیرا آن‌ها فنون و اطلاعات کافی در رابطه با تعمیر تلویزیون در سمنان را در اختیار داشته و تمام تلاش خود را برای تعمیر تلویزیون و تحویل به موقع به شما به کار می‌گیرند.

در ادامه جهت معرفی و بررسی برخی از علت‌های خرابی تلویزیون و همچنین تعمیر تلویزیون در سمنان با ما همراه باشید.

شایع‌ترین خرابی‌های تلویزیون‌ها

تصویر کامل نمایان نمی‌شود

جهت تعمیر تلویزیون در سمنان رفع این مشکل بسیار مهم است. گاهی تصاویر به صورت کشیده یا نیمه تمام نشان داده می‌شود و این حاکی از ایراد در تلویزیون است. اکثر اوقات از طریق منوی تنظیمات این مشکل رفع می‌شد. برای این کار به منوی تنظیمات رفته و Output را بر روی اندازه بزرگ قرار دهید تا مشکل به راحتی برطرف شود.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با حذف تصویر آشنا شوید. اگر تلویزیون با وجود داشتن صدا تصویر ندارد، مشکل از بک لایت آن است که باید توسط متخصص برطرف شود. برای تشخیص دقیق‌تر این مشکل با یک چراغ قوه کوچک بر روی صفحه تلویزیون نور بتابانید و مشاهده کنید که آیا تصویر کم رنگی دیده می‌شود یا خیر؟

اگر تصویر کم ‌رنگ دیده شد، ایراد از بک لایت است و اگر هیچ تصویری دیده نشد ایراد از پنل تلویزیون است که باید تعمیر یا تعویض گردد. این مشکل بیشتر در تلویزیون‌های LED شایع است.

عامل بعدی که موجب حذف تصویر می‌شود، پاشیدن تمیزکننده شیمیایی بر روی پنل تلویزیون است. با نفوذ آب در آن سوخته و دیگر تصویر مشاهده نمی‌شود. جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید این قطعه را عوض کرد.

تلویزیون روشن شده و بعد از چند ثانیه تصویر قطع می‌شود

یکی از خرابی‌های رایج جهت تعمیر تلویزیون در سمنان سوختن یا خرابی برد است. یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سوختن لامپ‌های برد است. عامل دیگر که موجب قطع ناگهانی تلویزیون می‌شود، خراب بودن کابل HDMI است.

در کل یکی از مهم‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، آسیب به برد تلویزیون است. وظیفه برد ارسال دستورات لازم به قطعات مختلف تلویزیون و عملکرد درست آن‌ها است. آسیب به این قطعه باعث از کار افتادن تلویزیون و قطع تصویر می‌شود.

از جمله مشکلات دیگری که سبب روشن و خاموش شدن تلویزیون می‌شود عبارت‌اند از: نوسان برق، ایراد پیدا کردن مین برد و خرابی کابل‌ها است.

شایع‌ترین خرابی‌های تلویزیون‌ها

دیر روشن شدن تلویزیون

برای کسب مهارت جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با علت دیر روشن شدن تلویزیون آشنا شوید. گاهی ممکن است چراغ تلویزیون روشن شود و پس از طی شدن مدت زمان زیادی تلویزیون شروع به کار کند. به مرور زمان این تأخیر بیشتر و بیشتر شده تا در نهایت به روشن نشدن تلویزیون می‌انجامد.

جهت تعمیر تلویزیون در سمنان توسط افراد متخصص و ماهر این نتیجه حاصل شده است که علت این امر آسیب به بخش پاور و برد است. این مشکل بیشتر در ال‌سی‌دی‌های سامسونگ دیده شده است.

شکستگی پنل تلویزیون

ممکن است گاهی در اثر حمل نامناسب یا پرت شدن شیء توسط کودکان خردسال به سمت تلویزیون، پنل شکسته شود. در صورت شکستگی پنل بهتر است به جای تعویض که هزینه بالایی دارد، تلویزیون را تعویض کنید؛ زیرا گاهی حتی قیمت تعویض پنل از خرید یک تلویزیون قیمت بیشتری دارد.

بهتر است برای جلوگیری از ایجاد این مشکل تلویزیون را به شیوه ایمن جا به جا کنید و همچنین در خانه‌هایی که کودک خردسال دارند، بهتر است تلویزیون روی دیوار نصب شود.

علت بوی سوختگی تلویزیون

قطعات تلویزیون معمولاً در یک پوشش از جنس پلاستیک قرار دارند. از اکثر دستگاه‌ها و همچنین تلویزیون پس از اولین روشن شدن بوی سوختگی به مشام می‌رسد که این بو بعد از گذشت چند روز خود به خود برطرف می‌شود؛ لذا اگر تلویزیون خود را تازه خریده‌اید، استشمام بوی سوختگی از آن در چند اول طبیعی است.

اگر بوی سوختگی که به مشام می‌رسد، از پشت تلویزیون بوده و ادامه داشته باشد، ممکن است دستگاه تلویزیون شما نقص فنی داشته و در این حالت حتماً باید با تعمیرکار تلویزیون در سمنان مشورت کنید.

رنگ‌های تلویزیون قاطی شده است

یکی از مواردی که جهت تعمیر تلویزیون در سمنان باید با آشنا شوید رفع مشکل قاطی شدن رنگ‌ها در این وسیله است. علت قاطی شدن رنگ‌ها در تلویزیون می‌تواند به این دلایل باشد:

  • خراب شدن پنل تلویزیون از مهم‌ترین علل قاطی شدن رنگ‌ها است.
  • خراب شدن و آسیب دیدن بک لایت می‌تواند منجر به قاطی شدن رنگ‌ها شود.
  • سوختن پیکسل‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل قاطی شدن رنگ‌ها شود.
  • فشار و وارد شدن ضربه به تلویزیون یا اشکال در کابل گیرنده مانند آنتن و گیرنده باعث قاطی شدن رنگ‌ها می‌شود.

برای رفع این مشکل ابتدا به آرامی به اطراف پنل ضربه بزنید. اگر تصویر تغییر کرد و رنگ‌ها جا به جا شد، پنل دچار مشکل شده و باید تعویض شود. در صورتی که تصویر تغییر نکرد مدار برد اصلی ایراد دارد. جهت تعمیر تلویزیون در سمنان بهتر است بدانید که پیکسل سوخته قابل تعمیر نیست و در صورتی که تعمیرکار تلویزیون در سمنان تشخیص دهد که پیکسل‌ها سوخته‌اند، پنل باید تعویض شود.

خراب شدن پنل تلویزیون

تلویزیون به ریموت کنترل پاسخ نمی‌دهد

در صورت اینکه با مشکل پاسخ ندادن تلویزیون به ریموت روبه‌رو شدید، بهتر است ابتدا از سلامت ریموت و همچنین باطری‌های آن مطمئن شوید. برای این کار به بالای ریموت دقت کنید که وقتی دکمه‌ها را فشار می‌دهید آیا نور از سمت چراغ ریموت مشاهده می‌شود یا خیر. مشاهده نور نشان از سالم بودن ریموت است.

در صورت سالم بودن ریموت مشکل از برد تلویزیون است و باید آن را تعویض و یا تعمیر کنید. برای این کار به متخصص تعمیر تلویزیون در سمنان مراجعه کنید.

تعمیر انواع تلویزیون در سمنان

انجام فرایند تعمیر تلویزیون در سمنان باید توسط افراد ماهر و متخصصین این کار و همچنین با استفاده از ابزار تخصصی صورت بگیرد. در غیر این صورت احتمال ایجاد آسیب بیشتر به تلویزیون شما بسیار زیاد است.

بنابراین در صورت خراب شدن تلویزیون بهتر است از نمایندگی معتبر شرکت درخواست کنید تا مشکل بررسی کرده و آن را خیلی زود برطرف کنند. در ادامه به بیان توضیحاتی درباره برند‌های مختلف و نحوه تعمیر تلویزیون در سمنان می‌پردازیم.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در سمنان

در صورتی که تلویزیون شما از برند سامسونگ است، هنگام بروز هر مشکل یا ایرادی می‌توانید به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در سمنان مراجعه کنید. نیرو‌های ماهر در زمینه تعمیر تلویزیون در سمنان تلویزیون سامسونگ شما را با تکنولوژی جدید و ابزارهای پیشرفته تعمیر کرده و پس از پایان مراحل تعمیر، ضمانت‌نامه به شما ارائه می‌دهند.

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ سمنان شامل تعمیر یا تعویض قطعات، عیب‌یابی رفع نقص‌ فنی تلویزیون سامسونگ است. جهت بهره‌گیری از این خدمات به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در سمنان مراجعه کنید.

گاهی برخی ایرادات تلویزیون تنها مربوط به تنظیمات تلویزیون است. با رفتن به قسمت تنظیمات تلویزیون سامسونگ کلیه گزینه‌ها در حالت مطلوب قرار داده و مشکل آن را برطرف کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در سمنان

تعمیر تلویزیون ال جی در سمنان

حتی در صورت استفاده از برترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها احتمال خرابی در تلویزیون مارک ال‌جی شما وجود دارد. ال جی یک تولید کننده معروف است که کلیه محصولات خود را با استفاده از برترین امکانات تولید و روانه بازار کرده است.

نمایندگی تلویزیون ال‌جی در سمنان کلیه خدمات مربوط به تلویزیون ال‌جی شما از قبیل: تعمیر تلویزیون ال‌جی در منزل، تعمیر صفحه تلویزیون ال‌جی، تعویض ال‌ای‌دی تلویزیون ال‌جی  و مشکلات فنی و عیب‌یابی تلویزیون مانند علت روشن نشدن تلویزیون ال‌جی را توسط نیروهای متخصص خود انجام می‌دهد.

جهت تعمیر تلویزیون ال‌جی به نمایندگی تلویزیون ال‌ جی در سمنان آن مراجعه کنید تا متخصصین آن با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی جدید و ابزارهای پیشرفته تلویزیون شما را عیب‌یابی و تعمیر کنند.

برخی از مشکلات تلویزیون برند ال جی شامل موارد زیر می‌شوند که می‌توانید جهت رفع آن‌ها با شماره تلفن تعمیرات تلویزیون در سمنان تماس حاصل کنید.

  • خاموش و روشن شدن تلویزیون ال‌جی
  • هنگ کردن تلویزیون ال‌جی
  • کم شدن نور صفحه تلویزیون ال‌جی
  • پیغام Not Programmed در تلویزیون ال‌جی

برای رفع برخی مشکلات ناگهانی به تنظیمات تلویزیون ال‌جی رفته و به راحتی از این قسمت موارد خواسته شده را اصلاح کنید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در سمنان

یکی دیگر از برندهای تولیدی در ایران که بیش از ده نمونه تلویزیون تولید و روانه بازار کرده است، اسنوا است. این تلویزیون قابلیت‌های مختلف با قدرت و کیفیت بالا دارد و از جمله خرابی‌های آن عبارت‌اند از:

  • پخش شدن رنگ در صفحه نمایش
  • رفتن تصویر به دلیل آسیب به بلک لایت
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  • قطع ناگهانی صدا با وجود نمایش تصویر

در صورت ایجاد هرگونه ایراد در تلویزیون برند اسنوا، با نمایندگی تلویزیون اسنوا در سمنان تماس گرفته تا در اسرع وقت دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

تعمیر تلویزیون ام جی اس در سمنان

تلویزیون‌های ام جی اس با کیفیت بالا تولید و حتی به کشورهای دیگر صادر می‌شوند. البته برخی از محصولات این شرکت ساخت کشور چین بوده و تحت لیسانس کشورهای دیگر تولید می‌شوند. لازم به ذکر است قیمت این محصولات بسیار مناسب است و ممکن است دچار خرابی‌هایی مانند: آسیب دیدن پنل و صفحه نمایش شود.

در این حالت بهتر است از نمایندگی تلویزیون ام جی اس در سمنان کمک گرفته و دستگاه خود را تعمیر کنید.

تعمیر تلویزیون ام جی اس در سمنان

تعمیر تلویزیون دوو در سمنان

این تلویزیون اسمارت یا هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت و جستجو در وب را دارد. ممکن است ایراداتی نظیر کم شدن نور صفحه نمایش یا درهم ریختگی رنگ‌ها را در تلویزیون برند دوو مشاهده کنید. همچنین این تلویزیون نسبت به مایعات پاک کننده بسیار حساس بوده و حتماً باید با مواد استاندارد تمیز شود.

در صورت استفاده از مواد نامناسب یا آب سوختگی پیکسل در آن رخ می‌دهد. در این حالت باید حتماً از یک تعمیرکار ماهر در نمایندگی تلویزیون دوو در سمنان کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سمنان

این تلویزیون محصولی از شرکت بزرگ مادیران محسوب می‌شود. این برند امروزه در رتبه سوم بازار قرار دارد و کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد. همچنین قابلیت‌های فراوان مانند: رابط هوشمند، امکان اتصال بی‌سیم و کیفیت تصویر ‌ Full HD دارد. در صورت خرابی این دستگاه نیز به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در سمنان مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سمنان

تعمیر تلویزیون سونی در سمنان

سونی را بهترین برند تلویزیون می‌دانند و دلیل این برتری کیفیت بالا و طرفداران زیاد این شرکت است. این تلویزیون به تکنولوژی رابط هوشمند مجهز بوده و دارای خروجی صدای دیجیتال است. تعمیر این تلویزیون کار هر کسی نیست و در صورت خرابی باید به نمایندگان تلویزیون سونی در سمنان مراجعه کنید.

کلیدی‌ترین نکات جهت مراقبت از تلویزیون

در صورت رعایت و مراقبت اصولی از تلویزیون می‌توانید سالیان دراز از آن استفاده کنید. برخی افراد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون در سمنان جهت مراقبت از این دستگاه، چند نکته اساسی را ارائه و گوشزد می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • در صورت اتمام کار تلویزیون و عدم تماشای آن، دستگاه را خاموش کنید؛ زیرا در اثر روشن ماندن بیهوده دستگاه و ندادن استراحت به آن، طول عمر تلویزیون کاهش پیدا کرده و به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا خواهد کرد.
  • استفاده از تنظیم کننده یا محافظ ولتاژ را فراموش نکنید؛ زیرا کم و زیاد شدن ولتاژ به دستگاه ما آسیب جدی وارد می‌کند.
  • تلویزیون نیاز به یک فضا با تهویه مناسب دارد؛ زیرا به دلیل گرمای محیط و همچنین مقدار برق مصرفی ممکن است دمای آن بالا رود. پس بهتر است در یک محیط با رطوبت کم و تهویه مناسب باشد تا خود به خود خنک شود.
  • تمیز کردن مداوم تلویزیون امری ضروری است؛ زیرا از تجمع آلودگی که سبب خرابی دستگاه می‌شود خودداری می‌کند. بهتر است برای این کار از پارچه‌های تمیز و مخصوص و همچنین از پاک‌کننده‌های ضد الکتریسیته استفاده شود. لازم به ذکر است هرگز برای تمیز کردن تلویزیون از آب استفاده نکنید.
  • چنانچه به هر علت تلویزیون شما خراب شد تعمیر آن را به سرویس‌کار ماهر بسپارید؛ زیرا افراد متخصص در این زمینه با معلومات خود قدر به رفع عیب و تعویض قطعات دستگاه شما هستند.

هزینه تعمیر تلویزیون در سمنان

در صورتی که تلویزیون شما خراب شود، دنبال راهکاری برای رفع این مشکل می‌گردید. مطمئناً مهم‌ترین مسئله، تعرفه‌های تعمیر تلویزیون است. معمولاً تعمیرکاران موارد زیادی را برای تعیین تعرفه در نظر می‌گیرند.

برخی از مهم‌ترین عوامل تعیین تعرفه تعمیرات تلویزیون در سمنان عبارت‌اند از:

  • تعمیر یا تعویض قطعه تلویزیون
  • استفاده از قطعه اورجینال و فیک
  • تغییرات قیمت قطعه‌های تلویزیون
  • وجود ضمانت‌نامه و کیفیت خدمات تخصصی ارائه شده
  • نوع و مارک تلویزیون شما

هزینه تعمیر تلویزیون در سمنان

در جدول زیر قیمت تعویض قطعات و تعمیر تلویزیون در سمنان ارائه شده است.

خدمات ارائه شده قیمت
تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ۴۰۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر بک لایت ۳۳۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پیکسل ۲۰۰۰۰۰۰ الی ۳۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر قطع شدن صدای تلویزیون ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ریموت تلویزیون ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
رفع بوی سوختگی ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برد الکتریکی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

در صورت علاقه به ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار در سمنان، می‌توانید از خدمات شارینو مانند: ادمین اینستاگرام در سمنان، طراحی سایت در سمنان یا طراحی اپلیکیشن در سمنان استفاده کرده و  ضمن ارتقای کسب و کار خود، آن را به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی کنید.

نیرو‌های متخصص مجموعه شارینو با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن، مسیر موفقیت را برای شما آسان می‌کنند. مقاله‌های این وبلاگ، اطلاعات جامعی در رابطه با لوازم خانگی و دلیل خرابی آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند.

شما می‌توانید مقالات مختلفی در مورد تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند: تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر تعمیر پکیج در سمنان و تعمیر یخچال در سمنان برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر موجود هستند.

شما علاوه بر مطالعه این مقاله‌ها می‌توانید مقاله‌های دیگر وبلاگ شارینو مانند: آموزش آشپزی در سمنان، آموزشگاه موسیقی در سمنان، آموزشگاه زبان در سمنان، مکانیک سیار در سمنان را نیز مطالعه کنید.

برای آشنایی هر چه بیشتر با شهر سمنان می‌توانید به مقالات سینماهای سمنان، مراکز خرید سمنان و کافه‌های سمنان مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

در صورت خرابی تلویزیون به خصوص در افراد علاقه‌مند به تماشای آن، افراد بی‌حوصله می‌شوند. تعمیر تلویزیون در سمنان نیازمند کسب اطلاعات لازم در زمینه قطعات این دستگاه است. البته انجام فرایند تعمیر این دستگاه، بهتر است که توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود؛ زیرا آن‌ها مهارت و تخصص لازم را برای تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون در اختیار دارند.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون در سمنان چقدر است؟

۴۰۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان

  1. رایج‌ترین علائم خرابی در تلویزیون چیست؟

سوختن پیکسل، خرابی پنل و خرابی برد مادر

  1. ویژگی‌های تعمیرکار تلویزیون در سمنان چیست؟

ماهر و باتجربه، استفاده از وسیله‌ و ابزارهای استاندارد و حرفه‌ای و تعرفه‌های معقول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *