شرایط و قوانین مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی 2024

شرایط و قوانین مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی 2024


تعمیر لوازم خانگی دبی و شرایط و قوانین مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی ۲۰۲۴

آیا تعمیر لوازم خانگی دبی می‌تواند راهی مطمئن برای مهاجرت شما به امارات باشد؟ جالب است بدانید که اقتصاد و رفاه مردم در دبی و کشورهای اروپایی به قدری است که در صورت خرابی لوازم خود به تعمیر فکر نمی‌کنند و آن را به سیستم بازیافت می‌سپارند تا وسیله تازه‌ای را جایگزین آن کنند!

علاوه بر این، دبی بزرگ‌ترین مرکز بازیافت زباله‌های الکترونیکی خود را به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار تأسیس کرده است. این مرکز گنجایشی در حدود ۳۹ هزار تن زباله الکترونیکی را دارد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که تا چه اندازه نیاز به لوازم خانگی دست دوم در این کشور کاهش می‌یابد.

پس چطور می‌توان به عنوان یک متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی دبی به این شهر مهاجرت کرد؟ نکته قابل توجه درباره کشورهای پیشرفته و صنعتی این است که نیاز به تعمیر تجهیزات صنعتی در آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

برای مثال، اگر تعمیرکار یخچال هستید، حوزه کاری خود را به تعمیر یخچال‌های صنعتی تغییر دهید و مجوز ورود به کشور پیشرفته امارات را بگیرید.

چرا آمار مهاجرت به دبی بالاست؟

این سؤال را می‌توان با بیش از یک دلیل پاسخ داد؛ از زیرساخت‌های پیشرفته گرفته تا کیفیت بالای زندگی، امنیت اجتماعی، محبوبیت جهانی، سیستم آموزشی عالی، سیستم معاف از مالیات، نیروی کار چندفرهنگی و… همگی از دلایل مهاجرت به این شهر پر زرق و برق هستند و تعمیر لوازم خانگی دبی هم یکی از حوزه‌های مطرح در این زمینه است.

اما مهم‌تر از همه، طیف وسیعی از قوانین و بازار تجاری است که شهر ارائه می‌دهد و باعث شده تا تجار بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خارجی را به خود جذب کند. مطالعه‌ای که توسط HSBC انجام شد، نشان داد که دبی در رتبه دوم بهترین کشور برای انجام تجارت در جهان برای مهاجران قرار دارد.

به طور خلاصه دلایل محبوبیت دبی برای مهاجرت عبارت‌اند از:

  • کیفیت بالای زندگی
  • اقتصاد پایدار و قوی
  • نیروی کار چندفرهنگی
  • سیستم معاف از مالیات
  • سیستم آموزشی عالی
  • محبوبیت جهانی در تجارت
  • امنیت اجتماعی بالا

فرصت‌های شغلی متعدد و سطح بالای درآمد در دبی باعث شده تا سطح کیفیت زندگی مردم بالا باشد و شهروندان و مهاجران بتوانند هزینه زندگی در امارات را بهتر مدیریت کنند.

 

شرایط و قوانین مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی 2024

مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی

 

چگونه به دبی مهاجرت کنیم؟

برای دریافت ویزای دبی به ویزای اجازه کار نیاز دارید. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به دبی و کار در این شهر وجود دارند که باید بر اساس شرایط و هدف شما و همچنین بعد از مشورت با کارشناسی خبره انتخاب شود.

اگر برای ویزای استخدامی و کاریابی در امارت اقدام می‌کنید، ویزا توسط شرکت تعیین شده به شما ارائه می‌شود که حدود ۲ سال اعتبار دارد. همچنین در صورتی که خانواده ای دارید که می‌تواند از ویزای شما، ویزای دانشجویی و ویزای کمکی داخلی حمایت مالی کند، می‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

نکته قابل توجه درباره شما به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی این است که مدرک فنی حرفه‌ای داشته باشید که در امارات معادل‌سازی شده باشد؛ البته هر رشته‌ای شانس اخذ اقامت را ندارد و لازم است تا قبل از اقدام نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنید.

تعمیر لوازم خانگی دبی و شرایط مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی

اگر توصیه ما را در ابتدای مطلب جدی بگیرید و به حوزه تعمیر لوازم صنعتی ورود پیدا کنید، شانس شما برای دریافت اقامت دبی بیشتر می‌شود؛ اما باز هم وقتی بحث شرایط و قوانین به میان می‌آید باید مراقب باشید تا به همه قوانین و الزامات توجه کنید تا اقامت شما با مشکل روبرو نشود.

توجه کنید که تمامی شرایط و قوانین ذکر شده برای مهاجرت به دبی و امارات بر اساس آخرین تغییرات آورده شده‌اند و ممکن است اکنون که شما این مطلب مطالعه می‌کنید، تغییر کرده باشند؛ پس حتماً با کارشناسان یک مؤسسه مهاجرتی مشورت کنید.

۱. جدیدترین قوانین تمدید ویزای دبی

مسافرانی که ویزای بازدید ۹۰ روزه دارند، می‌توانند اقامت خود را در دبی و بقیه شهرهای امارات به مدت ۳۰ روز و یک باره تمدید کنند. به لطف قوانین تمدید ویزا که توسط ICP، اداره فدرال شناسایی، معرفی شده‌اند، تمدید این ویزا بعه دفعات امکان پذیر است.

تمدید ویزا ممکن است تا ۹۰ روز اعطا شود که علاوه بر مدت اعتبار اولیه ورود ویزا ۳۰ روز است؛ بنابراین تمدید ویزای توریستی در امارات متحده عربی امکان پذیر نیست. هر کسی که در حال حاضر در امارات متحده عربی ویزای بازدید دارد و بخواهد اقامت خود را طولانی تر کند، باید کشور را ترک کند و پس از بازگشت مجددا برای تمدید ویزا اقدام کند.

هیچ اعلام رسمی از قانون تمدید ویزا توسط مقامات فدرال برای هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر (ICP) وجود ندارد، گزارش شده که درخواست‌های تمدید اقامت در زمانی که افراد هنوز در کشور هستند، رد شده‌اند. پس اگر در حوزه تعمیر لوازم خانگی دبی فعالیت دارید، نسبت به این قوانین بی‌تفاوت نباشید.

۲. جدیدترین هزینه‌های ویزای دبی

با قوانین جدید ویزا، هزینه‌های ویزای دبی و امارات دو برابر شده‌اند که قابل‌توجه‌ترین تفاوت است. این قانون شامل ویزای توریستی ۳۰ و ۶۰ روزه در امارات متحده عربی و دبی است که هزینه هر کدام ۱۰۰ درهم بیشتر از قبل است.

علاوه بر این، هزینه ICA برای ویزای بازدیدکننده معتبر برای یک ماه از ۲۷۰ درهم به ۳۷۰ درهم افزایش یافته است.

۳. قوانین ویزای دبی برای خانواده شما

امارات متحده عربی امتیازات جدیدی را برای خانواده‌های دارندگان ویزای طلایی اعلام کرده است. کسانی که این ویزاها را دارند، واجد شرایط درخواست معافیت از سپرده‌ای هستند که معمولاً برای حمایت از والدین برای اقامت ۱۰ ساله ضروری است.

علاوه بر این، ساکنین می‌توانند به راحتی از اقامت امارات ۵ ساله برای اقوام درجه یک خود دریافت کنند و به آنها اجازه دهند همسر و فرزندان خود را به امارات متحده عربی بیاورند. البته این ویزای طلایی به هر کسی تعلق نمی‌گیرد و باید شرایط خاصی داشته باشید.

برای دارندگان ویزای سبز و خانواده‌هایشان، دوره مرخصی پس از لغو ویزای اقامتی به ۶ ماه افزایش یافته است. در صورتی که دارنده ویزای سبز نتواند آن ویزا را تمدید یا لغو کند، ممکن است هزینه‌های اضافه اقامت بر اساس ویزای افراد وابسته ارزیابی شود.

دارنده گرین رزیدنس همچنین می‌تواند از اعضای اصلی خانواده خود حمایت مالی کند و اقامت آنها در کشور به همان تعداد سالی که دارندگان آنها اعطا می‌شود. البته اگر برای این ویزای سبز از ایران اقدام کنید، بعید است که با درخواست شما موافقت شود و باید شهروند یکی از کشورهای واجد شرایط باشید.

۴. ویزای اقامت پنج ساله برای فرزندان زنان اماراتی

طبق سیاست جدید امارات متحده عربی، کودکانی که از زنان اماراتی متولد می‌شوند و با اتباع خارجی ازدواج می‌کنند، می‌توانند ویزای اقامت خود را از ۳ سال قبل به ۵ سال افزایش دهند. برای بسیاری از کودکانی که خانواده‌هایشان با ویزای توریستی در امارات زندگی می‌کنند، این دستورالعمل گام بزرگی به جلو است؛ زیرا ثبات آنها را تضمین می‌کند.

این کودکان به لطف ویزای اقامت جدید می‌توانند به مدت ۵ سال با خانواده خود در امارات بمانند، به مدرسه بروند، تحت درمان پزشکی قرار گیرند و در صورت تمایل کار کنند. پس اگر در حوزه تعمیر لوازم خانگی دبی فعالیت می‌کنید و همسر اماراتی دارید، برای آینده فرزندان خود نگران نباشید.

اقامت امارات

اقامت امارات

 

۵. قوانین جدید ویزای دبی برای ورود

امارات متحده عربی تقریباً ۱۰ دسته ویزای ورودی تعریف کرده که نیازی به اسپانسر ندارند. این ویزاها ممکن است برای یک بار ورود یا ورود مکرر استفاده شوند و در مجموع ۶۰ روز از روز صدور اعتبار دارند.

علاوه بر این، محدودیت‌های ویزا کاهش یافته و به مسافران این امکان را می‌دهد تا ویزا را انتخاب کنند. هر کسی که بخواهد اقامت خود را تمدید کند، می‌تواند با تمدید ویزای خود برای مدت مشابه این کار را انجام دهد.

ویزای پیدا کردن کار

ویزای جدید پیدا کردن کار به منظور تسهیل اکتشاف و آزمایش فرصت‌های کاری در امارات متحده عربی برای خارجی‌ها ایجاد شده است. از آنجایی که نیازی به میزبان یا اسپانسر نیست، هر کسی بدون در نظر گرفتن سن یا حرفه می‌تواند برای ویزا درخواست دهد؛ بنابراین برای حوزه تعمیر لوازم خانگی دبی هم کاربرد دارد.

ویزای پیدا کردن کار در دبی دارای پیش‌نیازهای زیر است:

  • داشتن مهارت‌های درجه اول، دوم یا سوم تعیین شده توسط وزارت منابع انسانی امارات
  • فارغ‌التحصیل جدید یکی از ۵۰۰ کالج برتر در سراسر جهان
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن در آموزش

ویزای ورود تجاری

امارات متحده عربی ویزای ورود تجاری را به عنوان بخشی از الزامات ویزای جدید خود برای سال ۲۰۲۳ ایجاد کرده است تا سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی را جذب کند که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری این کشور هستند.

در نتیجه بازدیدکنندگان برای ورود به کشور دیگر نیازی به اسپانسر یا میزبان ندارند و می‌توانند با ویزای تجاری به دبی و امارات سفر کنند.

ویزای توریستی چند بار ورود

گردشگرانی که از امارات متحده عربی بازدید می‌کنند، می‌توانند ویزایی دریافت کنند که اجازه ورود چندگانه را در طول ۵ سال به آن‌ها می دهد. بازدیدکننده با این ویزا میتواند بارها بدون اسپانسر وارد کشور شود و هر بار تا ۹۰ روز اقامت داشته باشد.

برای درخواست این ویزا باید حداقل ۴۰۰۰ دلار (۱۴۷۰۰ درهم) در حساب خود یا معادل ارز خارجی آن برای ۶ ماه گذشته قبل از ارسال درخواست خود داشته باشید.

مجوز ورود برای مأموریت کاری موقت

ویزای کار ممکن است توسط هر کسی که در یک سفر کاری رسمی وارد امارات متحده عربی می‌شود، درخواست داده شود. این ویزا محدود به کسانی است که قبلاً اقوام نزدیک یا دوستانی دارند که اتباع امارات متحده عربی یا مقیم دائم هستند.

بازدیدکنندگان برای ورود به یک مأموریت کاری کوتاه به موارد زیر نیاز دارند:

  • قرارداد کار کوتاه‌مدت
  • توضیح کتبی هدف از بازدید از طرف کارفرما
  • مستندات آمادگی جسمانی و روانی

اخذ ویزای طلایی امارات برای تعمیرکاران لوازم خانگی

احتمالاً نام ویزای طلایی امارات به گوش شما هم خورده باشد و با مزایای فراوان آن آشنایی داشته باشید. اکنون این سؤال پیش می‌آید که آیا تعمیرکاران لوازم خانگی هم می‌توانند ویزای طلایی امارات را دریافت کنند یا خیر. در حالت عادی قانونی مبنی بر اخذ این ویزای امارات برای تعمیرکاران تعریف نشده است!

اما در صورتی که بتوانید یک اختراع را به ثبت برسانید، شانس شما برای دریافت این ویزا افزایش پیدا خواهد کرد. این اختراع باید توسط مقامات مربوطه در امارات به تأیید شود تا برای گرفتن ویزای طلایی امیدوار باشید. در این صورت شما جزو دسته‌بندی مخترعین قرار خواهید گرفت.

اخذ ویزای طلایی امارات برای تعمیرکاران لوازم خانگی

اخذ ویزای طلایی امارات برای تعمیرکاران لوازم خانگی

جدیدترین اطلاعات درباره هزینه زندگی در دبی

دبی به خاطر خریدهای مجلل، معماری مدرن و زندگی شبانه پر جنب‌وجوش معروف است. این شهر باشکوه چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از معماری بی‌نظیر گرفته تا جاذبه‌های گردشگری محبوب! اگر به تازگی قصد مهاجرت به اینجا را دارید، ممکن است به این فکر کنید که زندگی راحت در دبی چه هزینه‌ای دارد.

مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مسکن
  • حمل و نقل
  • خدمات رفاهی
  • مواد غذایی
  • بهداشت و درمان و بیمه
  • اوقات فراغت
  • تحصیل

هزینه مسکن در دبی

چه در حال اجاره ملک یا خرید آن در دبی باشید، مسکن احتمالاً بزرگ‌ترین هزینه شما برای زندگی به عنوان متخصص تعمیر لوازم خانگی دبی و هر کس دیگری خواهد بود؛ اما شما کنترل زیادی روی آن دارید. به این دلیل که قیمت مسکن در دبی بسته به منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید تا ۴۰۰ درصد متفاوت است!

به طور مثال، اجاره سالانه یک آپارتمان استودیویی در مرکز شهر دبی حدود ۸۵۰۰۰ درهم است؛ اما در یک جامعه مقرون به صرفه تر مانند جمیرا ویلج سیرکل می‌تواند ۴۰۰۰۰ درهم باشد. در نهایت، مناطق مختلف را جستجو کنید و یکی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت دارد.

هزینه مسکن در دبی

هزینه مسکن در دبی

 

هزینه حمل‌ونقل در دبی

چندین گزینه حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس در دبی وجود دارند. رفت و آمد ماهانه با مترو در دبی حدود ۳۵۰ درهم و یک بار سواری با اتوبوس بین ۴ تا ۸ درهم هزینه دارد. هزینه حمل و نقل بعد از مسکن، از مهم‌ترین هزینه‌های هر کسی از جمله متخصص تعمیر لوازم خانگی دبی برای زندگی است.

علاوه بر این، تاکسی‌ها و وسایل نقلیه مانند Uber و Careem نیز به راحتی در دسترس هستند؛ اما می‌توانند گران‌تر از سایر اشکال حمل و نقل باشند.

هزینه خدمات رفاهی در دبی

خدمات رفاهی از جمله طرح تلفن می‌توانند به هزینه‌های شما اضافه شوند؛ بنابراین مهم است که برای آنها بودجه‌بندی کنید. هزینه این خدمات رفاهی به عوامل مختلفی مانند: استفاده شما یا فضای محل اقامت شما بستگی دارد.

هزینه مواد غذایی در دبی

به طور کلی، محصولات تازه و گوشت در دبی نسبت به سایر شهرهای بزرگ در سراسر جهان مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. با این حال، همان‌طور که انتظار می‌رود، محصولات وارداتی گران‌تر هستند. به عنوان یک متخصص تعمیر لوازم خانگی دبی با درآمد مناسب می‌توانید این هزینه‌ها را تأمین کنید.

علاوه بر این، هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌هایی مانند: Carrefour، Spinneys و Lulu به وفور در سراسر دبی وجود دارند و اغلب پیشنهادات و تخفیف‌های مناسبی را ارائه می‌دهند.

هزینه بهداشت و درمان و بیمه در دبی

داشتن بیمه درمانی برای تمامی ساکنان امارات (شهروندان و مهاجران) الزامی است. اگر شرکتی از شما در دبی حمایت مالی می‌کند، باید بیمه درمانی به شما ارائه دهد. با این حال، اگر بیمه درمانی به شما ارائه نمی‌شود، باید یک طرح بیمه درمانی را از یکی از ارائه‌دهندگان متعدد در دبی خریداری کنید.

علاوه بر این، در صورتی که درآمد شما به عنوان متخصص تعمیر لوازم خانگی دبی کمتر از ۴۰۰۰ درهم در ماه باشد، می‌توانید طرح مزایای اساسی (EBP) را دریافت کنید که پوششی مشابه مراقبت‌های بهداشت عمومی امارات را ارائه می‌دهد.

هزینه تحصیل در دبی

اگر به همراه خانواده خود به دبی نقل مکان می‌کنید، هزینه‌های مدرسه احتمالاً یک نگرانی مهم است. مدارس دبی به مدارس دولتی و انواع مراکز آموزشی خصوصی تقسیم می‌شوند و تعدادی از مدارس بین‌المللی هم در این شهر وجود دارند که در آن‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

هزینه مدارس دولتی بسیار کم است؛ اما مهاجران امکان استفاده از این مدارس را در بسیاری از موارد ندارند. بهترین گزینه برای تحصیل فرزندان شما، مدارس خصوصی هستند که هزینه بیشتری هم نسبت به مدارس دولتی دارند.

هزینه اوقات فراغت در دبی

برخی از فعالیت‌های تفریحی محبوب شامل بازدید از مراکز خرید در اطراف دبی، رفتن به ساحل، بازدید از پارک‌های موضوعی و بیرون رفتن برای غذا خوردن هستند. دبی دارای انبوهی از جاذبه‌های متنوع با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها است.

این بدان معناست که بودجه شما به عنوان متخصص تعمیر لوازم خانگی دبی هرچه باشد، همچنان می‌توانید کارهای سرگرم‌کننده و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای انجام در سراسر شهر پیدا کنید.

مهاجرت تعمیرکار لوازم خانگی به دبی

 

مهاجرت خود را با افدل گروپ تضمین کنید!

آیا تصمیم خود را گرفته‌اید و مهاجرت به دبی را برای آینده خود و فرزندانتان انتخاب کرده‌اید؟ احتمالاً اکنون به این خاطر دودل هستید که نمی‌دانید که آیا شرایط شما برای مهاجرت به کشور امارات مناسب است یا خیر و سؤالات بی‌شماری در ذهن شما وجود دارند.

شاید نگران هزینه زندگی در دبی باشید؛ بهتر است بدانید که میانگین دستمزد در دبی چند برابر دستمزدها در ایران است و همین سطح بالای حقوق شهروندان، هزینه‌های زندگی آن‌ها را پوشش می‌دهد؛ بخصوص اگر در حوزه کاری خود ماهر باشید.

نگران این موضوعات نباشید! مؤسسه مهاجرتی افدل در کنار شماست تا در این راه به شما کمک کند و همراه شما باشد. تیم کارشناسان افدل با تکیه بر تجربه و سابقه درخشان خود بهترین راهنما برای مهاجرت شما است.

ثبت شرکت در دبی، خرید ملک، مهاجرت تحصیلی و کاری، اخذ ویزای طلایی و… تنها چند نمونه از خدمات مجموعه افدل هستند. حتی اگر پاسپورت دومینیکا را برای راحتی تردد خود به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا انتخاب کنید، باز هم می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و خدمات این تیم بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *