تعمیر لپ تاپ در سمنان

تعمیر لپ تاپ در سمنان

آیا قصد تعمیر لپ تاپ در سمنان را دارید؟ اگر لپ تاپ شما به طور مداوم داغ می‌کند یا در هنگام کار کردن با آن به طور ناگهانی خاموش می‌شود، وقت آن رسیده است که نسبت به تعمیر یا سرویس لپ تاپ خود اقدام کنید. لپ تاپ‌ها از مهم‌ترین وسایل الکترونیکی در زندگی امروزی هستند که برای برخی افراد نقش بسیار مهم و حیاتی دارند.

تعمیرات لپ تاپ در سمنان به شکل صحیح و اصولی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که لپ تاپ آن‌ها با مشکل مواجه شده است. در این شرایط لازم است پیش از اقدام به تعمیر لپ تاپ از موضوعات مهمی‌ در این زمینه آگاه باشید.

به همین منظور از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در سمنان آشنا کنیم.

قطعات لپ تاپ در سمنان

شناخت اجزای سازنده لپ تاپ و وظایف آن‌ها از موضوعات بسیار مهمی‌ است که می‌تواند در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان به شما کمک بسیاری کند. لپ تاپ از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که با قرارگیری در داخل و خارج لپ تاپ عملکرد را شکل داده و به شما کمک می‌کنند بتوانید کار‌های بسیاری را با لپ تاپ انجام دهید. در ادامه درمورد مهم‌ترین قطعات لپ تاپ صحبت خواهیم کرد.

مادر برد

مادر برد جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای سازنده لپ تاپ است که به‌عنوان برد مادر دستگاه‌های الکترونیکی شناخته می‌شود. این قطعه وظیفه دارد به کنترل پردازشگر مرکزی پرداخته و ارتباط میان سایر قطعات با یکدیگر را برقرار سازد. تمامی‌ پورت‌های دستگاه، کارت گرافیک، پردازنده و غیره روی مادر برد لپ تاپ قرار دارند.

قیمت این قطعه در تعمیرگاه رسمی‌ لپ تاپ در سمنان از ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰۰۰۰ تومان است و جزو گران‌قیمت‌ترین قطعات لپ تاپ شناخته می‌شود. قیمت این قطعه بنا به مدل و برند لپ تاپ متغیر است.

پردازنده مرکزی یا CPU

از دیگر قطعات لپ تاپ که آشنایی با آن در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان حائز اهمیت است می‌توان به پردازنده مرکزی دستگاه اشاره کرد. پردازنده یا همان واحد پردازش مرکزی به‌عنوان مغز دستگاه کاربرد دارد و به صورت یک تراشه روی مادر برد نصب می‌شود.

از وظایف این قطعه بسیار مهم می‌توان به مدیریت کلیه مراحل پردازش داده‌ها، عملکرد‌های ریاضی، منطقی، مقایسه‌ای، محاسبات آدرس‌دهی و غیره اشاره کرد. این قطعه برای انجام پردازش‌ها به نیروی برق نیازمند است و به دلیل مصرف برق گرما تولید می‌کند. به همین منظور برای خنک کردن پردازنده مرکزی از فن استفاده می‌شود.

قطعه‌ای به نام Heat sink که از جنس آلومینیوم یا مس است دقیقاً روی پردازنده قرار می‌گیرد و هوای خنک فن لپ تاپ را به پردازنده منتقل می‌کند تا این قطعه خنک شود. قیمت پردازنده لپ تاپ از ۳۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

کارت گرافیک

کارت گرافیک از دیگر قطعات مهم لپ تاپ در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان است. رتبه دوم اهمیت در میان قطعات سخت افزاری لپ تاپ بعد از پردازنده مرکزی به کارت گرافیک اختصاص داده می‌شود. این قطعه وظیفه پردازش تصاویر و ارتباط با مانیتور لپ تاپ را بر عهده دارد.

درواقع کارت گرافیک اطلاعات و داده‌های پردازنده را به‌منظور نمایش در صفحه نمایشگر لپ تاپ آماده می‌کند. لازم است بدانید میزان قدرت پردازنده و حافظه دستگاه رابطه مستقیمی‌ با کیفیت تصاویر پخش شده روی صفحه نمایش دارند.

کارت گرافیک لپ تاپ از دو خروجی برای تلویزیون و صفحه نمایش برخوردار است و رم مخصوص به خود را دارد. در واقع تصاویر به‌منظور نمایش در صفحه لپ تاپ چند لحظه در این حافظه ذخیره شده و باقی می‌مانند. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر لپ تاپ در سمنان از ۲۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قطعات لپ تاپ در سمنان

‌هارددیسک یا HDD

‌هارددیسک از دیگر قطعات مهم در لپ تاپ‌ها است که به‌منظور ذخیره‌سازی اطلاعات به شکل دائمی‌ کاربرد دارد. ظرفیت ‌هارد لپ تاپ به کمک شاخص گیگابایت و ترابایت اندازه‌گیری می‌شود. این قطعه نوعی صفحه انعطاف‌پذیر است که با چرخیدن یک هد روی سطح آن اطلاعات به شکل مغناطیسی در این قطعه ذخیره می‌شوند.

‌هارد‌ لپ تاپ در ۳ سایز مختلف وجود دارد که شامل سایز ۸/۱ اینچ، ۵/۲ اینچ و ۵/۳ اینچ هستند. ظرفیت ذخیره‌سازی این قطعه از ۱۴۶ گیگابایت آغاز شده و تا ۲ ترابایت ادامه دارد. قیمت ‌هارد لپ تاپ از ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان است.

‌هارد SSD

SSD از دیگر انواع حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات در لپ تاپ است که نسبت به ‌هارددیسک از سرعت بالاتری برخوردار است. جالب است بدانید این نوع حافظه لپ تاپ به دلیل ثابت بودن و نداشتن عضو متحرک به‌منظور ذخیره‌سازی اطلاعات طول عمر بیشتری به نسبت ‌هارددیسک دارد.

اگر پردازنده سیستم شما از سرعت بالایی برخوردار است، احتمالاً در سیستم لپ تاپ شما از این نوع حافظه استفاده شده است. نکته مهم دیگر درمورد ‌هارد SSD این است که بسیار سبک بوده و وزن لپ تاپ را کاهش می‌دهد. این نوع کارت حافظه چهار نوع مختلف دارد که بهترین آن مدل M2 است. ظرفیت این کارت حافظه از ۳۲ گیگابایت تا ۴ ترابایت است.

قیمت این قطعه در بهترین تعمیرگاه لپ تاپ در سمنان از ۵۰۰۰۰۰ تومان الی ۷۰۰۰۰۰۰ تومان است.

رم لپ تاپ

رم از دیگر قطعات مهمی‌ است که باید در تعمیر لپ تاپ در سمنان آن را به خوبی بشناسید. رم حافظه موقتی است که انجام کلیه عملیات در لپ تاپ‌ها به آن بستگی دارد. درواقع این قطعه حافظه‌ای است که بین ‌هارد و پردازنده قرار دارد و طبیعتاً سرعت بالاتری به نسبت ‌هارددیسک و ‌هارد SSD دارد.

به این قطعه حافظ فرار هم گفته می‌شود؛ زیرا با هر بار خاموش کردن دستگاه اطلاعات ذخیره شده در آن به طور کامل پاک خواهند شد. از گذشته‌ تابه‌حال ۳ نوع رم روی لپ تاپ نصب می‌شوند که شامل DDR2، DDR3 و DDR4 هستند و ظرفیت‌های آن‌ها شامل ۲، ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت است.

قیمت این قطعه در مراکز تعمیر لپ تاپ در سمنان از ۲۰۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰۰ تومان است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش جزو قطعاتی است که ما بیشترین ارتباط را با آن داریم و جزو قطعات خروجی لپ تاپ محسوب می‌شود. تمامی‌ داده‌ها، اطلاعات و تصاویر موجود در لپ تاپ روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شوند. صفحه نمایش لپ تاپ در دو نوع LED و LCD وجود دارد. قیمت صفحه نمایش لپ تاپ در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قطعات لپ تاپ در سمنان

اسپیکر

اسپیکر‌های لپ تاپ از دیگر اجزای بیرونی این دستگاه هستند که به پخش صدای لپ تاپ منجر شده و از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند.

برد USB

در اغلب لپ تاپ‌ها به‌منظور استفاده از تعداد پورت USB بیشتر برد جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. این برد به‌وسیله یک کابل فلت به مادر برد دستگاه وصل می‌شود. قیمت USB لپ تاپ در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان از ۵۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

برد وای فای

در این بخش از مطلب تعمیر لپ تاپ در سمنان تصمیم داریم شما را با برد وای فای در لپ تاپ‌ها آشنا کنیم. این قطعه ماژول الکترونیکی است که روی مادر برد قرار دارد و وظیفه اتصال لپ تاپ به شبکه بی‌سیم اینترنت را بر عهده گرفته است. این ماژول دو نوع دارد و به صورت تک آنتن و دو آنتن که سرعت انتقال داده‌ها در آن‌ها متفاوت است ساخته می‌شود.

وایرلس دو آنتن که با نام سری N شناخته می‌شود از سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و مدل تک آنتن از سرعت ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه برخوردار است.

کش یا حافظه نهان

لازم است بدانید به‌منظور استفاده از بیشترین سرعت پردازنده لپ تاپ باید سرعت انتقال اطلاعات از حافظه به پردازنده به شکل هم اندازه باشد؛ اما سرعت پردازنده مرکزی بسیار بیشتر از سرعت رم دستگاه است و در این شرایط لازم است پردازنده لپ تاپ زمان زیادی را برای دریافت داده‌ها از رم صرف کند.

به همین منظور در سیستم لپ تاپ برای کاهش زمان انتظار و افزایش سرعت، بخشی به نام حافظه کش در پردازنده مرکزی قرار داده شده است. وظیفه حافظه نهان این است که دستورات و فرمان‌های کاربر را ذخیره کند. سرعت حافظه کش با سرعت پردازنده مرکزی دستگاه برابری می‌کند و درنتیجه سرعت انتقال اطلاعات به پردازنده افزایش می‌یابد.

لازم است بدانید در این شرایط دیگر نیازی به فراخوانی اطلاعات از رم لپ تاپ نیست و تنها اطلاعاتی که در کش وجود ندارند از رم دریافت می‌شوند. بزرگ بودن این حافظه با افزایش سرعت سیستم رابطه مستقیم دارد.

رایج‌ترین مشکلات لپ تاپ چیست؟

برای اینکه بتواند به هنگام بروز ایراد در عملکرد لپ تاپ خود به‌درستی آن را تشخیص داده و در برخی موارد خودتان برای رفع آن آستین بالا بزنید، لازم است در ابتدا با مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلات لپ تاپ آشنا باشید. معمولاً لپ تاپ‌ها در طول عمر خود ممکن است با مشکلات بسیاری روبرو شوند که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشکلات لپ تاپ

هنگ کردن لپ تاپ

هنگ کردن با فریز شدن لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که معمولاً هریک از ما در استفاده از لپ تاپ با آن روبرو شده‌ایم. متخصص تعمیر لپ تاپ در سمنان معتقد است که هنگ کردن مداوم دستگاه بیانگر ناسازگار بودن نرم افزار‌ها با سیستم است. اگر به هنگام کار کردن با لپ تاپ متوجه هنگ کردن آن شدید، بهتر است کمی‌ صبر کنید.

اینکه با استفاده از روش‌های نامناسب و تقلای بیهوده سعی کنید لپ تاپ را مجبور به پاسخگویی نمایید، اصلاً فکر خوبی نیست. بعد از اینکه منتظر ماندید می‌توانید از کلیدهای میان‌بر Win + Ctrl + Shift + B استفاده کرده تا مشکل برطرف شود. اگر این کار جوابگو نبود، می‌توانید از کلید‌های Alt + Tab استفاده کنید تا به برنامه دیگر سوئیچ کنید.

به طور کلی اگر از روش‌های دیگری نیز استفاده کردید؛ اما لپ تاپ علامتی از بازگشت به حالت اولیه نشان نداد، لازم است دستگاه را مجدداً راه اندازه کنید. لازم است بدانید روشن کردن مجدد لپ تاپ به هیچ عنوان اطلاعات ذخیره شده را پاک نمی‌کند؛ اما چنانچه فایل ذخیره نشده‌ای در دستگاه دارید، نباید این کار را انجام دهید.

مهم‌ترین علت ایجاد این مشکل زمانی است که شما به طور هم‌زمان از لپ تاپ برای انجام چندین فعالیت استفاده می‌کنید. البته در برخی موارد نیز این مشکل به دلیل عدم استفاده از نرم افزار آنتی ویروس و ویروسی بودن سیستم صورت می‌گیرد. به طور کلی برای پیشگیری از این مشکل لازم است همواره به تمیز کردن فن و سینک حرارتی و کار نکشیدن زیاد از دستگاه توجه داشته باشید.

از دیگر علل ایجاد این مشکل می‌توان به مشکلات مربوط به رجیستری دستگاه، گرم شدن بیش از حد آن، عدم فعالیت درست فن لپ تاپ و سازگار نبودن نرم افزارها با سیستم اشاره کرد. اگر نتوانستید مشکل لپ تاپ را حل کنید، لازم است با استادکار تعمیر لپ تاپ در سمنان تماس بگیرید تا متخصص در اسرع وقت دستگاه شما را عیب‌یابی کرده و تعمیر کند.

روشن نشدن لپ تاپ

روشن نشدن لپ تاپ یکی از مهم‌ترین ایرادات در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان است و سبب می‌شود شما نتوانید به اطلاعات مهم ذخیره شده در لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید. اگر یک صدای بوقی و ناگهانی از لپ تاپ خود شنید و صفحه خاموش شد، به احتمال زیاد صفحه نمایشگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است.

برای رفع این مشکل می‌توانید چند راهکار ساده را به کار بگیرید. در اولین قدم ممکن است شارژ باتری لپ تاپ به اتمام رسیده باشد. در این شرایط باید شارژر یا آداپتور لپ تاپ را به آن وصل کرده و بررسی کنید که آیا  لپ تاپ شارژ می‌شود یا خیر؟ اگر چراغ شارژ لپ تاپ روشن نمی‌شود، باید شارژر را بررسی کنید.

ممکن است پورت شارژر دچار مشکل شده باشد. اگر مشکل از شارژ نباشد، به احتمال زیاد مادر برد دستگاه، باتری، دکمه پاور یا منبع تغذیه لپ تاپ دچار خرابی و اختلال شده‌اند که لازم است در این شرایط حتماً از خدمات تعمیر لپ تاپ در سمنان استفاده کنید.

خاموش شدن مداوم لپ تاپ

هیچ چیزی از خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ آزاردهنده‌تر نیست. شاید برایتان پیش ‌آمده باشد که در حال انجام کار مهمی‌ با لپ تاپ خود باشید که به ناگهان دستگاه خاموش شود. معمولاً اگر دستگاه شما با فایل‌های خراب یا پیچیدگی‌های سخت افزاری روبرو شده باشد، همچین مشکلی به وجود می‌آید.

از مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان به ایراد در تنظیمات لپ تاپ، ویروسی شدن دستگاه و ایرادات منبع تغذیه اشاره کرد. بهتر است در زمان بروز این مشکل حتماً با بهترین تعمیرکار لپ تاپ در سمنان تماس گرفته و مشکل خود را با متخصص در میان بگذارید.

بهترین تعمیرکار لپ تاپ در سمنان

شطرنجی شدن صفحه لپ تاپ

از دیگر مشکلات مهم در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان که ممکن است برای انواع لپ تاپ پیش بیاید می‌توان به شطرنجی شدن صفحه نمایشگر اشاره کرد. از جمله دلایل ایجاد این مشکل باید به ایرادات مبتنی بر اجرای بازی‌ها یا برنامه‌های حجم بالا، ایراد در فلت صفحه نمایش و حتی بروز مشکل در کارت گرافیک دستگاه اشاره کرد.

توصیه می‌کنیم به هنگام مواجه با این موضوع به هیچ عنوان شخصاً نسبت به عیب‌یابی دستگاه اقدام نکنید و حتماً به تعمیرکار لپ تاپ در سمنان مراجعه کنید تا به طور تخصصی مشکل دستگاه شما بررسی شود. اگر خودتان برای رفع این مشکل اقدام کنید، ممکن است به دلیل حساسیت بالای صفحه نمایش، آسیب جدی به دستگاه وارد کنید.

لپ تاپ وارد ویندوز نمی‌شود

از دیگر ایرادات رایج در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که لپ تاپ وارد فضای ویندوز که فضای فعالیت شما در لپ تاپ است وارد نمی‌شود. این موضوع اجازه فعالیت به کمک لپ تاپ را سلب می‌کند و مشکل بزرگی به شمار می‌آید.

این موضوع ممکن است به دلیل ایرادات مربوط به منبع تغذیه، مشکلات برخی نرم افزار‌ها، خرابی حافظه بافر، ویروسی شدن لپ تاپ، سنگین بودن هارددیسک، به‌هم‌ریختگی تنظیمات بایوس ،خرابی رم و اختلالات قطعات سخت افزاری ایجاد شود. این مشکل بسیار مهم و تخصصی بوده و عیب‌یابی و رفع آن تنها از عهده تکنسین تعمیر لپ تاپ در سمنان برمی‌آید.

آبی شدن صفحه لپ تاپ

آبی شدن صفحه لپ تاپ که با نام آبی مرگ نیز شناخته می‌شود از دیگر مشکلاتی است که امکان دارد به هنگام کار کردن با لپ تاپ خود با آن روبرو شوید. این مشکل امکان ادامه فعالیت را از شما گرفته و چالش مهمی‌ محسوب می‌شود. این اتفاق ممکن است در اثر موارد بسیاری رخ دهد که باید توسط تعمیرکار شناسایی شوند.

خرابی رم، مشکل در هارددیسک، به هم ریختن تنظیمات بایوس، ویروسی بودن لپ تاپ، افزایش دمای قطعات دستگاه، وجود نرم ‌افزارهای مخرب و غیره می‌توانند سبب ایجاد این مشکل در لپ تاپ شما شوند. توصیه می‌کنیم اگر متوجه آبی شدن صفحه لپ تاپ خود شدید، اصلاً سعی در رفع آن نکنید؛ زیرا امری تخصصی است.

برای عیب‌یابی و رفع این مشکل تخصصی تنها باید با مرکز تعمیر لپ تاپ در سمنان تماس بگیرید تا متخصصان ایراد دستگاه را بررسی کنند. حتماً این موضوع را جدی بگیرید و در اسرع وقت نسبت به رفع آن به متخصصان مراجعه کنید.

شارژ نشدن لپ تاپ

از دیگر مشکلاتی که در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان حائز اهمیت است می‌توان به شارژ نشدن لپ تاپ اشاره کرد. در واقع از آنجایی که می‌توان از لپ تاپ‌ها بدون اتصال به برق استفاده کرد، مشکل شارژ نشدن لپ تاپ موضوع بسیار مهمی‌ محسوب می‌شود. شارژ نشدن لپ تاپ ممکن است به دلیل خرابی یا اتصالی در سیم یا بدنه شارژر لپ تاپ باشد.

اگر از سلامت شارژ خود مطمئن هستید، باید منبع تغذیه لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهید. البته این موضوع کار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان انجام شود. گاهی اوقات نیز داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ و ایراد در بخش‌های سخت افزاری ممکن است به شارژ نشدن دستگاه منجر شوند.

تعمیر لپ تاپ در سمنان

لپ تاپ روشن می‌شود اما تصویر ندارد

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که لپ تاپ را روشن کنید؛ اما متوجه شوید تصویری روی نمایشگر نشان داده نمی‌شود. دلیل عمده این مشکل وجود ایراد در قطعات سخت افزاری لپ تاپ است. شما در این شرایط باید به مرکز تعمیر لپ تاپ در سمنان مراجعه کرده و دستگاه خود را به متخصصان این زمینه بسپارید.

تصویر نداشتن لپ تاپ ممکن است به دلیل ایرادات کارت گرافیک، رم، مشکلات منبع تغذیه و ایراد در خروجی HDMI یا VGA باشد. تنها مشکل نرم ‌افزاری که ممکن است به این موضوع منجر شود، وجود ویروس‌های مخرب و تأثیر آن‌ها بر تنظیمات بایوس لپ تاپ است. توجه داشته باشید که در صورت نبود تصویر هرگز شخصاً نسبت به تعمیر لپ تاپ اقدام نکنید.

برای رفع این مشکل تنها کافی است با مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ در سمنان تماس حاصل کنید تا متخصصان در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر کنند.

با سرویس به‌موقع لپ تاپ عمر دستگاه خود را افزایش دهید

شاید فکر کنید تعمیرات تخصصی لپ تاپ در سمنان تنها راهی است که شما می‌توانید عملکرد لپ تاپ خود را بهبود داده و تا مدت‌های طولانی از آن بدون ایراد استفاده کنید؛ اما باید بدانید یک راه کم‌هزینه‌تر و بسیار مؤثر برای بهبود کارکرد و افزایش عمر لپ تاپ وجود دارد و آن هم سرویس دوره‌ای لپ تاپ است.

سرویس منظم و به‌موقع لپ تاپ می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد و عمر دستگاه شما را به مراتب افزایش دهد. لپ تاپ‌ها بعد از مدتی کار کردن در اثر عوامل مختلف ممکن است دچار ایرادات جزئی شده که رسیدگی به آن‌ها از بروز مشکلات جدی‌تر و هزینه‌های بیشتر تعمیر جلوگیری می‌کند.

این دستگاه‌ها مانند هر دستگاه دیگری در معرض استهلاک قرار دارند و این موضوع می‌تواند روی کارایی و عملکرد آن‌ها تأثیرگذار باشد. اگر تمایل دارید کمتر درگیر تعمیر لپ تاپ در سمنان باشید و هزینه‌های دستگاه خود را کاهش دهید، سرویس دوره‌ای لپ تاپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سرویس لپ تاپ در سمنان شامل بررسی و عیب‌یابی قطعاتی همچون فن، پورت‌های لپ تاپ، هیت سینک، خمیر سیلیکونی، اسپیکر‌ها، کیبورد و غیره است. متخصصان تعمیر لپ تاپ در سمنان قطعات گفته شده را کاملاً بررسی کرده و اگر دچار گردوغبار و آلودگی‌های مختلف شده باشند آن‌ها را کاملاً پاک‌سازی می‌کنند.

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که آیا همه لپ تاپ‌ها نیاز به سرویس دوره‌ای دارند؟ در این باره به طور قاطع باید بگوییم بله تمامی‌ لپ تاپ‌ها برای عملکرد بهتر و دوام بیشتر به خدمات سرویس نیاز دارند. در طی سرویس اعمالی همچون بررسی سخت‌افزار و نرم افزار، تمیز کردن و گردگیری، بهینه‌سازی عملکرد و امور دیگر برای قطعات مختلف انجام می‌شود.

برخی از ایرادات لپ تاپ به کمک سرویس دوره‌ای برطرف می‌شوند که بهتر است آن‌ها را بشناسید. این ایرادات رایج لپ تاپ عبارت‌اند از:

  • روشن شدن فن لپ تاپ برای چند ثانیه و خاموش شدن دستگاه به دنبال آن
  • صدای بسیار زیاد فن
  • داغ شدن بیش از حد لپ تاپ
  • خاموشی لپ تاپ بعد از گذشت یک ربع تا نیم ساعت
  • کار کردن فن با سرعت بالا
  • دائم کار کردن فن دستگاه
  • سایر موارد

درمورد قیمت سرویس لپ تاپ در سمنان باید بگوییم برای دستگاه‌هایی با عمر بیشتر از ۵ سال حدود ۲۵۰۰۰۰ تومان و برای لپ تاپ‌هایی با عمر بین ۱ الی ۵ سال که قیمت آن‌ها حدود ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان است، ۳۵۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. همچنین این هزینه برای لپ تاپ‌های گران‌قیمت بالای ۲۰ میلیون تومان حدود ۵۵۰۰۰۰ تومان است.

برخی از کاربران برایشان سؤال پیش می‌آید که سرویس لپ تاپ چقدر زمان می‌برد؟ در این باره باید بگوییم اگر سرویس دستگاه شما به دست افراد ماهر و مجرب سپرده شود، بین ۲ الی ۳ ساعت طول می‌کشد.

تعمیر انواع لپ تاپ در سمنان

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در سمنان برای برند‌های مختلفی انجام می‌شود و شما می‌توانید با هر نوع لپ تاپ از هر برندی که دارید از این خدمات استفاده کنید. امروزه شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان به تولید انواع مدل‌های لپ تاپ اقدام کرده‌اند که بهتر است آن‌ها را بشناسید و بدانید خدمات تعمیر لپ تاپ در سمنان برای چه برند‌هایی انجام می‌شود.

تعمیر انواع لپ تاپ در سمنان

تعمیر لپ تاپ دل در سمنان

یکی از مهم‌ترین خدمات تعمیر لپ تاپ در سمنان به عیب‌یابی و برطرف کردن ایرادات لپ تاپ‌های دل مربوط می‌شود. این برند سالیان زیادی است که در زمینه تولید محصولات الکترونیک از جمله لپ تاپ فعالیت دارد و توانسته است خریداران بسیاری را به خود جذب کند.

اگر از لپ تاپ‌های دل استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه بروز ایراد در عملکرد دستگاه خود شده‌اید، بهتر است از نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در سمنان کمک بگیرید.

تعمیر لپ تاپ اچ پی در سمنان

لپ تاپ‌های HP از نام‌آشناترین لپ تاپ‌های موجود در ایران هستند که به‌عنوان دستگاه‌هایی بادوام و جان سخت شناخته می‌شوند. با وجود کیفیت بالا و دوام زیاد این لپ تاپ‌ها، بازهم ممکن است در استفاده از این دستگاه‌ها دچار مشکل شوید. از رایج‌ترین ایرادات لپ تاپ‌های اچ پی می‌توان به روشن نشدن دستگاه، داغ شدن بیش از حد و ایرادات نرم‌ افزاری اشاره کرد.

اگر در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان به دنبال بهترین مراکز سرویس و تعمیر هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی در سمنان کمک بگیرید. در این نمایندگی متخصصان بسیاری وجود دارند که به کمک تجهیزات پیشرفته می‌توانند در کمترین زمان ایراد دستگاه شما را برطرف کنند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در سمنان

لپ تاپ‌های ایسوس به‌عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار معرفی می‌شوند که از قابلیت‌های کاربردی بسیاری برخوردار هستند. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و دیگر مانند سابق به خوبی کار نمی‌کند، تنها کافی است با نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در سمنان تماس بگیرید.

متخصصان این نمایندگی در حوزه تعمیر لپ تاپ در سمنان به تمام زیروبم لپ تاپ‌های ایسوس آشنا هستند و می‌توانند در مدت زمانی کم دستگاه شما را مانند روز اول به شما تحویل دهند.

تعمیر لپ تاپ ایسر در سمنان

اگر از لپ تاپ‌های برند ایسر استفاده می‌کنید و هم اکنون قصد سرویس یا تعمیر این دستگاه‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر در سمنان تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب این نمایندگی در کمترین زمان دستگاه شما را عیب‌یابی و تعمیر کرده و صحیح و سالم به شما تحویل می‌دهند.

ارائه خدمات با قیمت مناسب و جلب رضایت مشتریان از مهم‌ترین اهداف این مرکز تعمیر لپ تاپ در سمنان است.

تعمیر لپ تاپ سونی در سمنان

سونی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولید لوازم الکترونیک همچون لپ تاپ است که از سالیان دور تا به الان در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. لپ تاپ‌های این برند با وجود کیفیت بالای سخت‌افزاری و نرم افزاری خود ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند.

اگر از این لپ تاپ‌ها استفاده می‌کنید و فکر می‌کنید وقت آن رسیده است که دستگاه خود را تعمیر کنید، نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی در سمنان بهترین انتخاب است.

تعمیر لپ تاپ سونی در سمنان

تعمیر لپ تاپ لنوو در سمنان

از دیگر لپ تاپ‌های محبوب و پرکاربرد در ایران می‌توان به محصولات برند لنوو اشاره کرد. این شرکت چینی محصولات بادوام و پیشرفته‌ای را وارد بازار می‌کند و لپ تاپ‌های آن بسیار موردتوجه هستند. اگر به دنبال تعمیر یا سرویس لپ تاپ‌های لنوو هستید، نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در سمنان بهترین انتخاب است.

تعمیر لپ تاپ اپل در سمنان

لپ تاپ‌های اپل جزو گران قیمت‌ترین و معروف‌ترین لپ تاپ‌ها در دنیا هستند که از قابلیت‌های بسیار ویژه و کاربردی برخوردار هستند. تعمیر و رسیدگی به ایرادات این دسته از لپ تاپ‌ها نیازمند دقت و تجربه بالایی است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در تعمیر لپ تاپ‌های اپل حتماً به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل در سمنان مراجعه کنید.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در سمنان

سامسونگ از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان است که تقریباً هریک از ما برای یک‌بار هم که شده از محصولات این برند استفاده کرده‌ایم. اگر از لپ تاپ‌های سامسونگ استفاده می‌کنید و قصد تعمیر آن‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ در سمنان تماس بگیرید.

در این نمایندگی می‌توانید با بهترین کیفیت و قیمت دستگاه خود را به کارایی روز اول برگردانید و از استفاده از آن لذت ببرید.

قیمت تعمیر لپ تاپ در سمنان

موضوع مهم دیگری که در زمینه تعمیر لپ تاپ در سمنان باید به آن توجه داشته باشید هزینه تعمیر لپ تاپ در سمنان است. این هزینه با توجه به فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود که لازم است آن‌ها را بشناسید. عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر لپ تاپ در سمنان شامل موارد زیر هستند:

  • مدل و برند سازنده لپ تاپ
  • نوع ایراد لپ تاپ
  • نوع قطعه معیوب
  • مدت زمان موردنیاز برای تعمیر
  • تعمیر یا تعویض قطعات
  • میزان تجربه و مهارت تعمیرکار
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب
نوع خدمات قیمت
تعمیر کابل لپ تاپ ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر DVD رایتر لپ تاپ ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر فن لپ تاپ ۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر شارژر لپ تاپ ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ ۴۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر و بازخوانی ‌هارد لپ تاپ ۲۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر کیبورد لپ تاپ ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر LCD لپ تاپ ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر مادر برد لپ تاپ توافقی
تعمیر نمایشگر لپ تاپ توافقی
رفع ایرادات نرم ‌افزاری لپ تاپ ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان

قیمت تعمیر لپ تاپ در سمنان

شارینو

اگر می‌خواهید از دیگر خدمات تعمیر لوازم خانگی در سمنان به بهترین شکل بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مقالاتی همچون تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان و غیره سر بزنید.

اگر می‌خواهید شهر زیبای سمنان را بیشتر بشناسید و به همراه دوستان و خانواده لحظات خوبی در این شهر بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم به مطالبی همچون معرفی مراکز تفریحی سمنان، کافه‌های سمنان و سینما‌های سمنان مراجعه کنید.

بانوان عزیز سمنانی که به دنبال زیبایی بیشتر و تناسب اندام خود هستید، به‌منظور شناخت بهترین مراکز زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی شهر سمنان، توصیه می‌کنیم از مطالب معرفی سالن‌های زیبایی سمنان و باشگاه های بدنسازی در سمنان و غیره استفاده کنید.

اگر قصد دارید برای کسب‌وکار خود یک وب‌سایت حرفه‌ای و مناسب به راه بیندازید یا صفحه خود را در اینستاگرام ارتقا دهید، می‌توانید از خدمات وب‌سایت شارینو در زمینه سئو وب‌سایت در سمنان، ادمین اینستاگرام در سمنان و طراحی سایت در سمنان کمک بگیرید.

از دیگر مقالات وب‌سایت شارینو که می‌توانند برای شما مفید باشند می‌توان به معرفی قالیشویی در سمنان، مبل‌ شویی در سمنان، برق کار در سمنان، مکانیک سیار در سمنان و کابینت سازی در سمنان اشاره کرد.

 

سخن پایانی

لپ تاپ‌ها امروزه به‌عنوان عضو جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره انسان‌ها شناخته می‌شوند و می‌توانند در بخش‌های مختلفی به افراد کمک کنند. به دلیل حساسیت این دستگاه‌ها و استفاده زیاد از آن‌ها ممکن است بعد از مدتی متوجه بروز ایرادات و مشکلات مختلف در عملکرد لپ تاپ خود شوید. در این شرایط لازم است در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

اما نکته‌ای که مهم است این است که تعمیر لپ تاپ موضوعی تخصصی است و نباید آن را به هر تعمیرکاری بسپارید. شما می‌توانید به‌منظور بهره‌مندی از بهترین خدمات تعمیر تخصصی لپ تاپ در سمنان با شماره تماس تعمیرکار لپ تاپ در سمنان تماس حاصل کنید. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با موضوعات مهمی‌ درمورد تعمیر لپ تاپ در سمنان آشنا کنیم.

 

سؤالات متداول

۱. آیا همه لپ تاپ‌ها به سرویس نیاز دارند؟

بله تمامی‌ لپ تاپ‌ها به خدمات سرویس نیاز دارند و این کار به بهتر شدن عملکرد آن‌ها کمک می‌کند.

۲. چرا لپ تاپ داغ می‌کند؟

 از علل داغ کردن لپ تاپ می‌توان به تهویه ضعیف، گرفتگی و خرابی فن، استفاده از لپ تاپ به هنگام شارژ و غیره اشاره کرد.

۳. علت روشن نشدن لپ تاپ چیست؟

معمولاً لپ تاپ به دلیل خرابی شارژر، ایرادات باتری، خرابی دکمه پاور، افزایش دمای سیستم و غیره روشن نمی‌شود.

۴. مادر برد لپ تاپ چیست؟

مادر برد قطعه‌ای است که تمامی‌ دیگر اجزای الکترونیکی لپ تاپ روی آن قرار دارند.

۵. دلیل صدای غیرعادی لپ تاپ چیست؟

از علل ایجاد این مشکل می‌توان به بروز ایرادات مختلف در فن و ‌هارد دستگاه اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *