تعمیر پرینتر در سمنان

آیا قصد تعمیر پرینتر در سمنان را دارید؟ اگر پرینتر شما بسیار کند عمل می‌کند یا کیفیت برگه‌های پرینت شده پایین است، وقت آن رسیده است که نسبت به تعمیر پرینتر خود اقدام کنید. پرینتر یا چاپگر از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین دستگاه‌های اداری است که جدا از مدارس و ادارات، امروزه در بسیاری از خانه‌ها نیز از آن استفاده می‌شود.

تعمیر تخصصی پرینتر در سمنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسانی است که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید پرینتر خود را با بهترین کیفیت تعمیر کرده و مانند سابق به خوبی از آن استفاده کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات مهمی‌ در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان آشنا کنیم.

قطعات پرینتر در سمنان

شناخت قطعات اصلی سازنده پرینتر از مهم‌ترین موضوعاتی است که در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان به شما کمک می‌کند. پرینتر از اجزای مختلفی ساخته می‌شود که در کنار یکدیگر می‌توانند عملکرد کلی دستگاه را شکل دهند. در ادامه مطلب شما را با مهم‌ترین قطعات پرینتر آشنا خواهیم کرد.

قطعات پرینتر در سمنان

 

برد پاور

برد پاور یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده پرینتر‌ است که وظیفه دارد نیروی برق را دریافت کرده و به و جریان سازی مناسب به سایر بخش‌های دستگاه را بر عهده دارد. آسیب به این قطعه می‌تواند اختلالات جدی در عملکرد پرینتر ایجاد کند. قیمت این قطعه در نمایندگی تعمیر پرینتر در سمنان از ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰۰ تومان است.

کاغذ کش

کاغذ کش همان قطعه‌ای است که کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به دستگاه وارد می‌کند. کاغذ کش پرینتر بعد از دریافت دستور از برد فورمتر به کمک چرخ دنده‌ها برگه کاغذ را به درون پرینتر می‌کشد. قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر پرینتر در سمنان از ۵۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

اگر این قطعه دچار مشکل شود، عملکرد کلی دستگاه تحت تأثیر قرار می‌گیرد و نمی‌تواند به‌خوبی چاپ را انجام دهد. شما برای رفع کلیه ایرادات کاغذ کش پرینتر خود می‌توانید با متخصص تعمیر پرینتر در سمنان تماس حاصل کنید.

سنسور‌های کاغذ

سنسور‌های کاغذ در تمامی‌ پرینتر‌ها وجود دارند و به دستگاه کمک می‌کنند از وجود کاغذ در سینی ورودی باخبر شده و برای شروع فرایند چاپ آماده شود.

پنل و صفحه نمایش

از دیگر قطعات مهم در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان می‌توان به پنل و صفحه نمایش اشاره کرد. بیشتر پرینتر‌های حرفه‌ای یا چندکاره از یک پنل کنترلی و صفحه نمایش برای اعلان پیغام‌های دستگاه استفاده می‌کنند. این صفحه نمایش می‌تواند به صورت LED یا LCD باشد. پرینتر‌های ساده فاقد این اجزا هستند.

چرخ دنده

چرخ دنده‌ها به صورت واحدی یکپارچه در کنار هم می‌چرخند و سبب می‌شوند کاغذ کش بتواند کاغذ را به داخل دستگاه پرینتر وارد کند. علاوه بر این بعد از انجام پرینت سبب خارج شدن کاغذ از پرینتر می‌شوند. قیمت این چرخ دنده‌ها در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان از ۷۵۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

تعمیر پرینتر در سمنان

 

کارتریج

کارتریج از دیگر قطعات پرینتر‌ها است که تونر یا جوهر چاپ را در خود نگه می‌دارد. لازم است بدانید در تمامی‌ پرینتر‌ها چه لیزری باشند و چه جوهرافشان و سوزنی ، قطعه کارتریج وجود دارد؛ اما با توجه به فناوری چاپ متفاوت دستگاه‌ها نوع جوهر آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

در پرینتر‌های لیزری تونر پودری است و در پرینتر‌های جوهرافشان محتوای داخل کارتریج جوهر و مایع در نظر گرفته می‌شود. قیمت کارتریج از ۴۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هد پرینتر

هد پرینتر قطعه‌ای است که جوهر را طبق تصویر دیجیتالی روی سطح پلاستیکی یا کاغذ چاپ می‌کند. در پرینتر‌های سوزنی از هد سوزنی استفاده می‌شود تا جوهر روی کاغذ منتقل شود. قیمت این قطعه از ۳۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

درام

این قطعه در چاپگرهای لیزری تصویر را به تسمه انتقال می‌فرستد تا با جوهر ترکیب شوند. قیمت درام پرینتر از ۵۰۰۰۰ تومان است.

فیوزر

فیوزر در پرینتر‌های لیزری وجود دارد و از طریق حرارت اثر چاپ را روی کاغذ ثابت و ماندگار می‌سازد.

رایج‌ترین مشکلات پرینتر

مشکلات رایج و مهم پرینتر طیف وسیعی از ایرادات چاپ شامل روشن نشدن پرینتر، چاپ بی‌کیفیت، سیاه شدن کاغذ و غیره را شامل می‌شوند. هریک از مشکلات پرینتر به دلایل مختلفی ایجاد می‌شوند که بهتر است در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان با آن‌ها آشنا باشید؛ زیرا در بسیاری موارد بدون نیاز به تعمیرکار خود شما می‌توانید مشکل دستگاه را برطرف کنید.

اما در بسیاری موارد نیز لازم است تعمیرکار پرینتر در سمنان دستگاه را مورد بررسی قرار داده و ایرادات آن را به طور تخصصی رفع کند. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با رایج‌ترین ایراداتی که ممکن است پرینتر شما با آن‌ها روبرو شود آشنا کنیم.

کار نکردن پرینتر

ممکن است زمانی که می‌خواهید یک فایل مهم را به کمک چاپگر خود پرینت بگیرید، متوجه شوید دستگاه کار نمی‌کند و فایل موردنظر چاپ نمی‌شود. برای بررسی این مشکل باید در اولین قدم بررسی کنید که چراغ Eror دستگاه روشن است یا خیر. سپس لازم است اطمینان حاصل کنید که کاغذ در جای خود قرار گرفته باشد.

همچنین موضوعاتی همچون خالی بودن محفظه قرارگیری کارتریج و متصل نبودن کابل USB به دستگاهی که می‌خواهیم پرینت بگیریم نیز از مواردی هستند که در بروز این مشکل می‌توانند تأثیرگذار باشند. اگر موارد گفته شده را بررسی کردید و بازهم مشکل حل نشد، لازم است با تکنسین تعمیر پرینتر در سمنان تماس بگیرید.

تکنسین تعمیر پرینتر در سمنان

 

گیر کردن کاغذ در پرینتر

از دیگر ایرادات مهم پرینتر‌ها در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان می‌توان به گیر کردن کاغذ در دستگاه اشاره کرد. در صورتی که به طور مداوم کاغذ در پرینتر شما گیر می‌کند، این احتمال وجود دارد که بخشی از کاغذ در قسمتی از پرینتر به ویژه بخشی که کاغذ به داخل دستگاه کشیده می‌شود باقی مانده باشد.

برای یافتن این تکه کاغذ لازم است بخش‌های مختلف چاپگر خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر در قسمت زیرین دستگاه شما پنل وجود دارد، این امکان وجود دارد که به کمک آن کاغذ گیر کرده را از دستگاه خود بیرون بکشید و مشکل را در کمترین زمان حل کنید.

 همچنین متخصصان نصب و راه‌اندازی پرینتر در سمنان پیشنهاد می‌کنند برای چاپ از برگه‌های خشک استفاده کنید؛ زیرا پرینتر‌های قدیمی‌ می‌توانند رطوبت را جذب کنند و این موضوع سبب گیر کردن کاغذ درون آن‌ها می‌شود.

کیفیت پایین چاپ کاغذ

از دیگر مشکلات مهم پرینتر‌ها که در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان قابل بررسی است می‌توان به پایین بودن کیفیت برگه‌های چاپ شده اشاره کرد. بروز چنین ایرادی معمولاً با پاک کردن هد پرینتر رفع می‌شود؛ زیرا در برخی موارد نازل جوهر در پرینتر‌های جوهرافشان دچار انسداد شده و دستگاه یا رنگ‌ها را به اشتبا‌ه پخش می‌کند یا برگه‌ها با کیفیت بسیار پایین چاپ می‌شوند.

لازم است بدانید روش پاک کردن هد پرینتر در دستگاه‌های مختلف متفاوت است؛ مثلاً در برخی از چاپگر‌ها گزینه‌ای در کنترل پنل دستگاه وجود دارد و در بعضی دیگر نرم‌افزارهای چاپگر این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. راه‌حل دیگر برای رفع این مشکل تعویض هد پرینتر است که باید توسط تعمیرکار و نصاب پرینتر در سمنان انجام شود.

البته در این صورت لازم است کارتریج پرینتر نیز تعویض شود. یک نکته مهم درمورد پرینتر‌ها وجود دارد و آن هم این است که برخلاف دستگاه‌های کپی کیفیت و مرغوبیت کاغذی که از آن برای چاپ استفاده می‌کنید روی نتیجه کار تأثیر بسزایی دارد؛ بنابراین همواره به کیفیت کاغذ مورداستفاده توجه داشته باشید.

بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل تماس با استادکار تعمیر پرینتر در سمنان است تا در کمترین زمان ممکن دستگاه تعمیر شده و مانند سابق به کار خود ادامه دهد.

کند بودن چاپ کاغذ

از دیگر مشکلاتی که در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان حائز اهمیت است می‌توان به کند بودن عمل چاپ در پرینتر‌ها اشاره کرد. شما با کاهش کیفیت چاپ می‌توانید این مشکل را رفع کنید. معمولاً در پرینتر‌ها با فعال کردن حالت چاپ پیش نویس یا Draft می‌توانید به رفع این موضوع کمک کنید.

تنها کافی است گزینه Print and Properties را انتخاب کرده و سپس به دنبال گزینه کاهش کیفیت چاپ کاغذ بگردید. از دیگر موضوعاتی که به‌منظور افزایش سرعت چاپ می‌توانند مؤثر واقع شوند باید به افزودن رم یا حافظه جانبی به پرینتر، بررسی اتصالات مربوط به دستگاه و چاپ کردن صفحه‌های سایت‌ها بدون گرافیک اشاره کنیم.

لازم به ذکر است اگر از پرینتر استفاده زیادی می‌کنید و دستورات زیادی به آن می‌دهید، این فرمان‌ها در صف پرینتر پشت سرهم قرار می‌گیرند و علاوه بر پر کردن صف، سبب پر شدن حافظه دستگاه نیز می‌شوند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم همواره حافظه چاپگر خود را خالی کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که طبیعی است پرینتر شما به دلیل سال‌ها استفاده کند شده باشد و دیگر نتواند مانند سابق با سرعت بالا پرینت بگیرد. بهتر است اگر از پرینتر‌های قدیمی‌ استفاده می‌کنید، آن‌ها را هرچند وقت یکبار به کمک تعمیرکاران تعمیر پرینتر در سمنان سرویس کنید.

تعمیرکاران تعمیر پرینتر در سمنان

 

سیاه شدن کاغذ

شاید برایتان پیش آمده باشد که با صحنه سیاه شدن کاغذ بعد از خروج از دستگاه پرینتر روبرو شده باشید. این مشکل از دیگر موارد مهم در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان است که باید برای رفع آن از خدمات تعمیر پرینتر در سمنان استفاده کنید.

سیاه شدن کاغذ در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ایراد در کارتریج دستگاه، به هم ریختگی تراکم رنگ، وجود مشکل در تونر و رام، کثیف بودن هد پرینتر، سرریز شدن سطل آشغال کارتریج، به هم ریختن اتصالات در اجزای داخلی چاپگر و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانید برای رفع این مشکل به تمیز کردن هد پرینتر بپردازید؛ اما انجام سایر امور نیازمند تخصص و تجربه بهترین تعمیرکار پرینتر در سمنان است. درواقع لازم است تعمیرکار دستگاه را باز کرده و بررسی کند کدام قطعه یا قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

وجود خطوط و نقاط مختلف در کاغذ

از دیگر ایرادات مهم پرینتر‌ها که معمولاً افراد به دلیل بروز آن به مراکز تخصصی تعمیر پرینتر در سمنان مراجعه می‌کنند می‌توان به ایجاد خطوط و نقطه‌های بسیار روی کاغذ اشاره کرد. در این شرایط ممکن است هد پرینتر چاپگر گرفته باشد و این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شما به‌ندرت از دستگاه خود استفاده کنید.

درواقع زمانی که استفاده زیادی از چاپگر نداشته باشید، جوهر درون کارتریج خشک شده و این موضوع به گرفتگی سوزن‌های نازل و هد پرینتر منجر می‌شود. در پرینتر‌ها یک نرم‌افزار مخصوص برای تمیز کردن هد پرینتر وجود دارد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید تا مشکل حل شود.

البته بهتر است در ابتدا دفترچه راهنمای پرینتر را مطالعه کنید تا متوجه شوید دستگاه شما از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کند یا نه. درنهایت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید، باید از تعمیرکار تعمیر پرینتر در سمنان کمک بگیرید.

پیغام خالی بودن کارتریج

در برخی موارد پرینتر پیغام خالی بودن کارتریج را نمایش می‌دهد، در صورتی که این‌گونه نیست. حتی ممکن است بعد از تعویض یا شارژ مجدد کارتریج نیز شما با این پیام روبرو شوید. در اغلب موارد نمی‌توان به ظاهر شدن این پیغام خیلی اعتماد کرد.

اگر تنها به هنگامی‌ که کیفیت پرینت روبه‌پایان است، با این پیام مواجه می‌شوید، لازم است بدانید که هنوز هم درون کارتریج حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد جوهر باقی مانده است.

کج پرینت گرفتن دستگاه

از دیگر ایرادات مهم در زمینه تعمیر پرینتر در سمنان می‌توان به کج بودن پرینت دستگاه اشاره کرد. متخصصان تعمیر پرینتر در سمنان معتقدند که مواردی همچون تنظیم نبودن کاغذ در درایور، عدم تنظیم حاشیه‌ها و جهت کاغذ، ایراد در دستگاه کاغذ کش، کیفیت کاغذ، قرارگیری نادرست کارتریج و غیره می‌توانند در بروز این مشکل تأثیرگذار باشند.

برای حل این مشکل لازم است موارد گفته شده را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید؛ اگر فکر می‌کنید انجام این کار‌ها از عهده شما خارج است، تنها کافی است با نمایندگی‌های تعمیر پرینتر در سمنان تماس بگیرید. در بسیاری موارد ممکن است قطعه‌ای از دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد که در این شرایط باید حتماً از متخصص کمک بگیرید.

نمایندگی‌های تعمیر پرینتر در سمنان

 

تعمیر انواع پرینتر در سمنان

امروزه با توجه به نیاز روزافزون محیط‌های اداری، تجاری، مدارس و غیره به پرینتر‌ها، این دستگاه‌ها در انواع مختلف با برخورداری از ویژگی‌های کاربردی و منحصربه‌فرد تولید می‌شوند. علاوه بر این بسیاری افراد در محیط منزل از پرینتر استفاده می‌کنند؛ بنابراین برای مصارف خانگی نیز باید پرینتر‌های مناسبی به بازار عرضه شوند.

شناخت کارکرد و ویژگی‌های انواع مختلف پرینتر کمک می‌کند به هنگام بروز مشکل در دستگاه خود بتوانید به‌راحتی آن را تعمیر کرده یا مشکل را تشخیص دهید. در ادامه شما را با مهم‌ترین انواع پرینتر در سمنان آشنا خواهیم کرد.

تعمیر پرینتر لیزری در سمنان

پرینترهای لیزری از رایج‌ترین انواع پرینتر هستند که در بیشتر موارد همراه با کامپیوتر‌های شخصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اصل کار این دستگاه‌ها با الکترو گرافی است؛ یعنی همان تکنیک مورداستفاده در دستگاه‌های فتوکپی. در این دستگاه‌ها برای ایجاد یک تصویر باکیفیت از پرتوهای لیزری استفاده می‌شود.

پرینتر‌های لیزری در چاپ عکس‌های رنگی به‌خوبی چاپگرهای جوهرافشان عمل نمی‌کنند  و به همین دلیل اغلب عکاسان و طراحان از دستگاه‌های جوهرافشان برای چاپ عکس‌های خود استفاده می‌کنند.

تعمیر پرینتر جوهرافشان در سمنان

از دیگر انواع پرینتر که در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان مورد بررسی و تعمیر قرار می‌گیرد می‌توان به پرینتر‌های جوهرافشان اشاره کرد. این دستگاه‌ها ترکیب مناسبی از هزینه، سرعت و کیفیت را ارائه می‌دهند و در بسیاری از خانه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

این پرینتر‌ها نسبت به مدل‌های لیزری قیمت پایین‌تری دارند و از جوهر مایع برای چاپ استفاده می‌کنند که تعویض آن بسیار راحت است. شما به کمک این نوع پرینتر می‌توانید به‌سرعت کاغذ‌های رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت بالا چاپ کنید. پرینتر‌های جوهرافشان در مدل‌های تک کاره، سه کاره و ۴ کاره که شامل فکس، پرینت، کپی و اسکن هستند ارائه می‌شوند.

تعمیر پرینتر سوزنی در سمنان

بسیاری افراد به دلیل تعمیرات پرینتر‌های سوزنی به مراکز تعمیر پرینتر در سمنان سر می‌زنند. این پرینتر‌ها از قدیمی‌ترین انواع پرینتر هستند که با نام ماتریس نقطه‌ای نیز شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها کاغذ را با تعدادی سوراخ در اطراف آن چاپ می‌کنند و اغلب در محیط‌های تجاری، بانک‌ها، صندوق‌ها، شرکت‌های خدماتی، دستگاه‌های خودپرداز و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرند.

تعمیر فیش پرینتر در سمنان

پرینتر فیش یا چاپگر رسید همان دستگاهی است که شما به هنگام خرید یا کار با دستگاه‌های خودپرداز از آن رسید دریافت می‌کنید. البته این دستگاه‌ها تنها برای تولید رسید کاربرد ندارند؛ مثلاً برخی از مشاغل همچون رستوران‌ها برای مدیریت سفارش‌های خود از فیش پرینتر استفاده می‌کنند. از مدل‌های مختلف فیش پرینتر‌ می‌توان به فیش پرینتر ضربه ای، حرارتی و جوهرافشان وجود دارند.

تعمیر انواع پرینتر در سمنان

 

تعمیر فیش پرینتر حرارتی در سمنان

پرینتر‌های حرارتی از رایج‌ترین پرینتر‌های فیش هستند که به جوهر نیاز دارند و به کمک گرما به چاپ رسید می‌پردازند. درواقع این دستگاه‌ها از طریق تماس مستقیم بین هد حرارتی و کاغذ حرارتی می‌توانند رسید را چاپ کنند. به کمک این چاپگر‌ها می‌توانید با کیفیت بالا به شکل آسان و بدون سروصدا رسید چاپ کنید.

تعمیر فیش پرینتر جوهر افشان در سمنان

امروزه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از این مدل فیش پرینتر استفاده نکنند؛ زیرا شارژ مجدد کارتریج‌های آن تا حدودی گران تمام می‌شود. این دستگاه‌ها از هد پرینتر‌هایی استفاده می‌کنند که قطرات جوهر را روی کاغذ قرار داده که منجر به چاپ با کیفیت بالا می‌شوند.

تعمیر فیش پرینتر ضربه‌ای در سمنان

از دیگر پرینتر‌هایی که لازم است در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان آن را بشناسید می‌توان به انواع ضربه‌ای فیش پرینتر اشاره کرد. این دستگاه‌ها نسبت به فیش پرینتر‌های جوهرافشان و حرارتی قیمت پایین‌تری دارند و به‌عنوان یک چاپگر عالی برای رستوران‌ها شناخته می‌شوند.

این دستگاه‌ها در محیط‌های گرم به‌خوبی کار می‌کنند و معمولاً از رنگ‌های سیاه و قرمز روی کاغذ استفاده می‌کنند. از دیگر خدمات تعمیر پرینتر در سمنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر جت پرینتر در سمنان
  • تعمیر پرینتر سه‌بعدی در سمنان
  • تعمیر پرینتر کارت پی وی سی در سمنان
  • تعمیر پرینتر لیبل در سمنان

تعمیر برند‌های مختلف پرینتر در سمنان

فرقی نمی‌کند پرینتر شما از برند کانون باشد یا اچ پی، به‌هرحال شما می‌توانید برای هر مدل پرینتری از خدمات تعمیر پرینتر در سمنان بهره‌مند شوید. تعمیر پرینتر در سمنان برای برند‌های مختلفی انجام می‌شود که بهتر است پیش از اقدام به سرویس یا تعمیر چاپگر خود آن‌ها را بشناسید.

تعمیر پرینتر اچ پی در سمنان

پرینتر‌های HP از پرکاربردترین و معروف‌ترین پرینتر‌ها در ایران هستند که معمولاً در هر جایی می‌توانید نمونه‌ای از آن‌ها را مشاهده کنید. این برند آمریکایی تابه‌حال توانسته است در حوزه محصولات کامپیوتری نظیر پرینتر به بهترین شکل عمل کرده و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اما این پرینتر‌ها نیز در کنار دوام و کیفیت بالایی که دارند ممکن است دچار ایراد شوند. به‌منظور استفاده از بهترین خدمات تعمیر پرینتر در سمنان، توصیه می‌کنیم به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در سمنان مراجعه کنید.

تعمیر پرینتر اچ پی در سمنان

 

تعمیر پرینتر کانون در سمنان

برند کانون که اصالت ژاپنی دارد از سال ۱۹۳۳ فعالیت خود را در حوزه فروش انواع دوربین، پرینتر و دیگر محصولات آغاز کرده است. پرینتر‌های کانون همواره جزو بهترین پرینتر‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شوند که از قابلیت‌ها و سرعت بالایی در چاپ برخوردار هستند.

اگر از پرینتر‌های کانون استفاده می‌کنید و می‌خواهید دستگاه خود را سرویس یا تعمیر کنید، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی تعمیر پرینتر کانون در سمنان تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر برادر در سمنان

این برند ژاپنی از سال ۱۹۸۰ در زمینه طراحی و ساخت انواع پرینتر فعالیت گسترده دارد و بیشتر تمرکز آن روی فروش پرینترهای اداری، اسکنر و تولید کننده لیبل است. اگر پرینتر شما از محصولات برند Brother است و فکر می‌کنید زمان آن رسیده است که دستگاه خود را تعمیر کنید، نمایندگی تعمیر پرینتر برادر در سمنان بهترین انتخاب است.

در این نمایندگی متخصصان حرفه‌ای تعمیر پرینتر در سمنان می‌توانند به‌خوبی ایرادات دستگاه شما را بررسی کرده و در کمترین زمان آن‌ها را رفع کنند.

تعمیر پرینتر اپسون در سمنان‌

یکی از پرطرف‌دارترین خدمات در حوزه تعمیر پرینتر در سمنان به محصولات برند اپسون مربوط می‌شود. برند اپسون از معتبرترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده پرینتر در جهان است که از سال ۱۹۴۲ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند ژاپنی پرینتر و اسکنر‌های مختلفی از جمله خانگی و اداری تولید می‌کند و در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد.

اگر از پرینتر‌های اپسون استفاده می‌کنید و قصد تعمیر دستگاه خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در بین مراکز تخصصی تعمیر پرینتر در سمنان، نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون در سمنان را انتخاب کنید.

سرویس پرینتر در سمنان

پرینتر یا چاپگر همواره به دلیل استفاده مکرر، به‌کارگیری کاغذ‌های نامرغوب و آلاینده‌های موجود در هوا در معرض خرابی و ایرادات مختلف قرار دارد؛ اما شما با کمک یک راهکار کم‌هزینه می‌توانید از بروز مشکلات جدی در سیستم پرینتر جلوگیری کرده و عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.

سرویس چاپگر در سمنان همان راه مؤثری است که به طور قابل‌توجهی می‌تواند به کارکرد بهتر پرینتر شما منجر شده و دوام دستگاه را افزایش دهد. شما می‌توانید سالی یکبار به کمک خدمات سرویس دوره‌ای پرینتر به بررسی ایرادات جزئی دستگاه و رفع آن‌ها بپردازید.

به هنگام سرویس پرینتر در مراکز تعمیر پرینتر در سمنان متخصص تمامی‌ قطعات دستگاه را کاملاً مورد بررسی قرار می‌دهد و به تمیز کردن، تعمیر ایرادات یا در صورت نیاز تعویض آن‌ها می‌پردازد. خدمات سرویس و تعمیر پرینتر در سمنان به صورت سیار انجام می‌شود و نیازی نیست شما نگرانی از بابت حمل و نقل چاپگر خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید همواره به بهترین شکل از پرینتر خود استفاده کنید و امور روزانه زندگی شما به دلیل خرابی این دستگاه مختل نشود، لازم است حتماً به سرویس منظم و مستمر پرینتر توجه داشته باشید.

سرویس پرینتر در سمنان

 

قیمت تعمیر پرینتر در سمنان

حال که با موضوعات مهمی‌ درمورد تعمیر پرینتر در سمنان آشنا شده‌اید، وقت آن است اطلاعات مهمی‌ درمورد هزینه تعمیر پرینتر در سمنان در اختیار شما قرار دهیم. تعرفه تعمیر پرینتر بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوع خرابی، نوع قطعه معیوب، تعمیر یا تعویض قطعات، زمان موردنیاز برای تعمیر و موارد دیگر اشاره کرد.

اگر می‌خواهید از قیمت دقیق تعمیرات تخصصی پرینتر در سمنان خبر داشته باشید، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نوع خدمات قیمت
سرویس پرینتر لیزری (سیاه و سفید) ۳۵۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
سرویس پرینتر لیزر رنگی ۵۰۰۰۰ الی ۲۱۰۰۰۰ تومان
سرویس پرینتر جوهرافشان ۵۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰ تومان
شارژ کارتریج ۳۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعویض کارتریج ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض مگنت رولر ۲۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰ تومان
تعویض درام ۳۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰ تومان
تعویض وایپر بلید ۲۰۰۰۰ الی ۵۶۰۰۰۰ تومان
تعویض مگنت دولپر ۲۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰ تومان
تعمیر غلتک پرس ۷۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعمیر هد چاپ ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر سنسور ریبون پرینتر ۶۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
سرویس جنرال پرینتر حرارتی ۸۰۰۰۰ الی ۱۴۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه‌های حرکت و چرخ دنده پرینتر حرارتی ۵۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد و مدار الکترونیکی پرینتر حرارتی ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر کاغذ کش پرینتر ۳۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰ تومان
تعمیر لیزر اسکنر ۴۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پد و پیکاپ کاغذ کش ۴۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ تومان
تعویض برد‌های فرمتر، پاور و ‌های ولتاژ ۵۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعمیر فیوزینگ ۵۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعمیر یونیت اسکن ۶۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر قصد گشت‌وگذار و تفریح در شهر زیبای سمنان را دارید؛ اما نمی‌دانید به چه جا‌هایی سر بزنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مطالب وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون سینما‌های سمنان، مراکز تفریحی سمنان، رستوران‌های سمنان و غیره استفاده کنید.

برای هریک از ما ممکن است پیش بیاید که به هنگام سفر در جاده دچار مشکل شده و نتوانیم به راه خود ادامه دهیم. در این شرایط استفاده از خدمات امداد خودرو و یدک کش می‌تواند به رفع مشکل بسیار کمک کرده و خودرو را به تعمیرگاه برساند. به همین منظور توصیه می‌کنیم به مطالب شارینو در زمینه مکانیک سیار در سمنان و یدک کش در سمنان مراجعه کنید.

تناسب اندام یکی از رؤیاهای مهم هریک از انسان‌ها است که تنها با استمرار در روش و داشتن یک تغذیه اصولی به دست می‌آید. اگر می‌خواهید به‌منظور دستیابی به یک اندام خوب و بدنی سالم به باشگاه‌های ورزشی در سمنان مراجعه کنید، می‌توانید از مطلب معرفی باشگاه های بدنسازی در سمنان استفاده کنید.

خانم‌های عزیز سمنانی اگر به دنبال بهترین و مجرب‌ترین آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی در شهر سمنان هستید، ما در وبلاگ شارینو این کار را برای شما بسیار راحت کرده‌ایم. شما می‌توانید در وب‌سایت شارینو به مطلب معرفی سالن‌های زیبایی سمنان سر زده و این سالن‌ها را به‌خوبی بشناسید.

شما می‌توانید به دیگر مقالات شارینو درمورد خدمات شهر سمنان با موضوعاتی همچون قالیشویی در سمنان، مبل شویی در سمنان، برق کار در سمنان، کابینت سازی در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر لپ تاپ در سمنان، ادمین اینستاگرام در سمنان و غیره مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

پرینتر یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه‌های اداری است که با اتصال به لپتاپ یا کامپیوتر می‌تواند در چاپ و تکثیر فایل‌ها و اسناد بسیاری به ما کمک کند. این دستگاه‌ها به‌مرورزمان و در اثر استفاده غیرصحیح ممکن است دچار مشکلات بسیاری شوند. از آنجایی که پرینتر‌ها در زندگی روزمره ما نقش مهمی‌ دارند، لازم است در صورت بروز مشکل، سریعاً نسبت به تعمیر آن‌ها اقدام کنیم.

اگر می‌خواهید از بهترین و قیمت مناسب‌ترین خدمات تعمیر پرینتر در سمنان بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم با شماره تماس تعمیرکار پرینتر در سمنان که در مقاله درج شده است تماس حاصل کنید. ما در این مطلب سعی کردیم به کلیه سؤالات و ابهامات شما درمورد تعمیر چاپگر در سمنان پاسخ دهیم. لطفاً نظرات خود را درمورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

 

سؤالات متداول

۱. آیا همه پرینتر‌ها به سرویس نیاز دارند؟

بله سرویس برای تمامی‌ مدل‌های پرینتر بسیار اهمیت دارد و می‌تواند به بهتر شدن پرینتر کمک زیادی کند.

۲. تعمیر پرینتر چقدر طول می‌کشد؟

بنا به مدل پرینتر، نوع مشکل و روش حل آن ممکن است تعمیر پرینتر از ۱ الی ۱۲ ساعت طول بکشد.

۳. هزینه شارژ کارتریج پرینتر چقدر است؟

این هزینه از ۳۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان است.

۴. چرا پرینتر برگه سیاه چاپ می‌کند؟

از علل ایجاد این مشکل می‌توان به‌هم‌ریختگی رنگ، ایراد در کارتریج، خرابی تونر و درام و غیره را نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *