تعمیر کولر گازی در ایلام

با خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام، گرمای سوزان تابستان قابل‌تحمل خواهد شد. آیا می‌دانید خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام ارائه می‌شود؟ هزینه تعمیرات کولرگازی به چه صورت محاسبه می‌شود؟ کیفیت خدمات نصب کولرگازی در ایلام چگونه است؟ پاسخ تمام سؤالات شما در مورد نصب، تعمیر و هزینه کولرگازی در این مقاله ارائه شده است.

اگر در محل زندگی یا کار خود از کولرگازی استفاده می‌کنید، این مقاله به شما در جهت آشنایی بیشتر با کولرهای گازی یا اسپلیت اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهد و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد کولرگازی، شما می‌توانید از خدمات تخصصی کولرهای گازی در ایلام بهره‌مند شوید.

قطعات کولرگازی در ایلام

خراب‌شدن هر قطعه از کولرگازی موجب اختلال در عملکرد آن است و به تعمیرات نیاز دارد. تعمیر کولر گازی در ایلام تمام مشکلات و منبع مشکلات کولر شما را حل می‌کند. کاربرد اصلی کولرگازی خارج‌کردن هوای گرم از فضا و خنک‌کردن آن است. اجزای کولرگازی شامل قطعات و تجهیزاتی است که این وظیفه مهم را برعهده دارند.

کمپرسور یا موتور کولرگازی

اصلی‌ترین قطعه کولرگازی، موتور کولر است؛ زیرا نقش قلب انسان را برای کولر ایفا می‌کند. با روشن‌شدن کولر، موتور گاز را به تمام اجزای کولر پخش می‌کند. این کمپرسور به دو صورت تولید می‌شود. مدل پیستونی که مانند موتورهای پیستونی اتومبیل عمل می‌کند و نوع دورانی که موتور با چرخش گاز را به داخل کشیده و از سمت دیگر با فشار بیشتر خارج می‌کند.

تعمیر کمپرسور کولرگازی در ایلام توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی در ایلام با استانداردترین تجهیزات انجام می‌شود.

کندانسور کولرگازی

تقطیرکننده کولرگازی یعنی لوله‌های مسی و صفحات آلومینیومی که گرمای هوا را جذب کرده و سپس گرما را به بیرون انتقال می‌دهد.

لوله مویین یا اکسپشن کولرگازی

این لوله از مس ساخته می‌شود و وظیفه کاهش فشار گاز خنک‌کننده و انتقال آن به اپراتور را برعهده دارد. در صورت نقص در این لوله، کولرگازی از کار می‌افتد و باید برای تعمیر آن با شماره‌تلفن تعمیرکار کولرگازی در ایلام تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل شما در محل موردنظر حاضر شود.

گاز مبرد یا خنک‌کننده کولرگازی

گاز مبرد در دو حالت ایفا نقش می‌کند. زمانی که گرمای محیط توسط کولر دریافت می‌شود از حالت مایع به گاز تبدیل می‌شود و در کندانسور به حالت مایع بازمی‌گردد. خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام شامل خدماتی مانند تعمیر اپراتور جهت کارکرد صحیح گاز مبرد نیز می‌شود.

فیلتر هوا کولرگازی

فیلترکردن گردوغبار هوای گرم زمانی که کولر وارد می‌شود، وظیفه فیلتر هوا است. وجود فیلتر هوا در کولرگازی باعث می‌شود از ورود هوای خنک و پاک حس شادابی در محیط و افراد ایجاد شود و همچنین از ورود و افزایش باکتری و بیماری‌های موجود در محیط بسته به میزان زیادی جلوگیری می‌کند.

فیلتر هوا ممکن است به‌مرورزمان کثیف شود؛ پس توصیه می‌شود از خدمات سرویس کولرگازی در ایلام استفاده کنید تا از هوای مطلوبی در محیط بهره‌مند شوید.

سینی زیر کولرگازی

برای جلوگیری از زنگ‌زدگی کولرگازی از سینی زیر آن استفاده می‌کنند؛ زیرا آب حاصل از عدم انطباق دمای ترموستات با گرمای محیط به‌صورت ذوب‌شده در این سینی می‌ریزد. گاهی هنگام نصب کولرگازی توسط افراد غیرمتخصص این مشکل به وجود می‌آید.

اگر نصب به‌صورت اصولی انجام نشود، امکان زنگ‌زدگی کولرگازی افزایش می‌یابد. برای نصب کولرگازی در ایلام و همچنین تعمیر آن توصیه می‌شود از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید.

لوله تخلیه کولرگازی

برای خروج کامل آب‌های موجود در سینی زیر کولرگازی، لوله تخلیه وارد عمل می‌شود. این لوله آب را از کولر و محیط کار یا زندگی شما به‌طورکلی خارج می‌کند. در صورت درز یا شکستگی این لوله می‌توانید از خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام جهت رفع مشکل خود بهره‌مند شوید.

دریچه کولرگازی

هدایت هوای خنک توسط دریچه کولر به محیط انجام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این دریچه‌ها میزان هوای خنک و جهت واردشدن آن را به محیط تغییر دهید. در صورت نقص در کارکرد دریچه‌ها از تعمیر کولر گازی در ایلام کمک بگیرید.

الکتروموتور و پروانه کولرگازی

الکتروموتور با چرخش و کنترل سرعت پروانه باعث چرخش پروانه و در نتیجه انتقال هوای سرد به محیط بیرون می‌شود.

برد الکتریکی کولرگازی

وظیفه عملکرد برخی از قطعات کولر به برد الکتریکی بستگی دارد. یکی از وظایف برد به کار انداختن کمپرسور است؛ پس زمانی که کمپرسور دچار مشکل شد، این امکان وجود دارد که شاید برد الکتریکی کولر دچار خرابی شده است.

فیوز حرارتی کولرگازی

فیوز حرارتی نقش محافظ کمپرسور را ایفا می‌کند. گاهی ممکن است دلیل خرابی کمپرسور کولر، خراب بودن فیوز باشد. در این حالت می‌توانید برای تعمیر فیوز حرارتی یا کمپرسور از خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام استفاده کنید.

خازن کولرگازی

وظیفه خازن افزایش سرعت و قدرت کمپرسور در زمان استفاده از کولر است.

تابلو برق کولرگازی

تأمین برق کولرگازی بر عهده تابلو برق است. در صورت خرابی تابلو برق، کولرگازی کار نمی‌کند و شما باید جهت تعمیر آن، از خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت ایلام بهره‌مند شوید.

رایج‌ترین مشکلات کولرگازی در ایلام

تعمیر کولر گازی در ایلام شامل تمام خدمات نصب، تعویض قطعات و تعمیر تمام قطعات خراب کولرگازی می‌شود. خدمات عیب‌یابی و رفع مشکلات کولرگازی شما به‌واسطه متخصص‌ترین تیم تعمیرکار امکان‌پذیر است. برای تعمیری سریع باید بررسی سریع و دقیقی از مشکل کولرگازی شما انجام شود؛ به همین علت شایع‌ترین مشکلات کولرگازی را در این مقاله بیان می‌کنیم.

ایجاد صدای ناهنجار کولرگازی

از جمله دلایل این اتفاق می‌تواند خرابی پروانه یا کثیف‌شدن فیلتر هوا باشد. برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید از طریق خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام، کولر خود را به‌صورت دوره‌ای سرویس کنید. از دیگر دلایل ایجاد صدای غیرطبیعی از کولر می‌توان به شل‌شدن برخی قطعات یا خرابی بلبرینگ کولرگازی اشاره کرد.

ازکارافتادن کولرگازی

کارنکردن کولرگازی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ اما اولین دلیلی که باید توسط تعمیرکار بررسی شود، اتصالات برق کولر است. اگر مشکلی در این اتصالات نبود باید به سراغ بررسی سالم‌بودن سیم‌های برق ورودی برود و آن‌ها را تعمیر کند.

درصورتی‌که دلیل خرابی کولر دو مشکل بالا نبود، این بار به سراغ عیب‌یابی برد الکتریکی و کمپرسور می‌رود. خدمات تعمیر کولرگازی شامل تعمیر در محل کولرگازی در ایلام نیز می‌شود؛ اما در صورت لزوم کولرگازی جهت تعمیرات بیشتر به تعمیرگاه انتقال می‌یابد.

آمپر کشیدن کمپرسور کولرگازی

علت آمپر‌کشیدن کمپرسور کولر می‌تواند به خرابی خازن، خرابی شیر برقی، کمبود گاز و کثیفی کندانسور ارتباط داشته باشد. اگر دلیل این مشکل، کمبود گاز کولر باشد شما می‌توانید از خدمات شارژ گاز کولرگازی در ایلام برای رفع مشکل کولر استفاده کنید. تعمیر کولر گازی در ایلام شامل بررسی میزان گاز کولر شما نیز است.

 چکه‌کردن آب از کولرگازی

سوراخ بودن یا گرفتگی شیلنگ دریم در کولرگازی باعث نشتی در آن می‌شود. برای رفع این مشکل شیلنگ را تمیز کنیم و در صورت پارگی یا سوراخ بودن تعویض می‌شود.

روشن‌نشدن کمپرسور کولرگازی

معمول‌ترین دلایل روشن‌نشدن کمپرسور کولرگازی به قطع بودن برق ورودی، مشکل سیم‌پیچ کمپرسور، معیوب‌بودن فن و ایراد در تنظیم دمای ترموستات است. اگر به‌جای اینکه خودتان، برای نصب کولرگازی اقدام کنید از یک نصاب کولرگازی در ایلام کمک بگیرید باعث جلوگیری از خرابی‌های احتمالی کولر شما می‌شود.

باز‌نشدن دریچه کولرگازی

بسته‌بودن دمپر و انجام عملیات یخ‌زدایی علل عمده باز‌نشدن دریچه کولرگازی هستند. تعمیر کولر گازی در ایلام شامل تمام تعمیرات لازم برای کولر شما را در خدمات خود دارند.

عمل‌نکردن ترموستات و خنک نبودن هوای کولرگازی

اگر این مشکل برای کولر شما پیش‌آمده؛ پس ممکن است کولرگازی شما به شارژ گاز نیاز دارد و یا باید کندانسور و فیلتر هوا کولرگازی را تمیز کنید. برای شارژ گاز کولر و تمیز‌کردن فیلتر هوا و کندانسور می‌توانید از خدمات تخصصی کولرهای گازی در ایلام بهره‌مند شوید.

ازکارافتادن کمپرسور و کار‌کردن فن

گاهی کمپرسور از کار می‌افتد؛ اما فن وظیفه خود را انجام می‌دهد. در این حالت دو فرض ممکن است. یکی اینکه ترموستات خراب است و دیگری معیوب‌بودن موتور کولرگازی است. تعمیر کولر گازی در ایلام شامل تعمیرات موتور و ترموستات خراب کولرگازی نیز می‌شود.

برفک زدن اپراتور کولرگازی

کم‌شدن هوای سرد کولرگازی و برفک‌زدن قسمتی از آن ممکن است در مورد کاهش گاز کولر، کثیف بودن لوله‌ها، کثیف بودن اپراتور، خرابی لاستیک‌های لرزه‌گیر و سوختن کمپرسور باشد. تمام عیوب مربوط به این مشکل از جمله خدماتی است که تعمیرکاران متخصص کولرگازی در ایلام انجام می‌دهند.

روشن‌نشدن موتور و تولید صدای لرزه

خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام شامل این نوع خرابی‌ها هم هست. گاهی موتور پروانه به‌درستی کار می‌کند؛ اما موتور اصلی کار نمی‌کند و صدای لرزه از کولرگازی تولید می‌شود. در این حالت، خرابی‌های احتمالی که باید بررسی شود شامل خراب بودن موتور اصلی و معیوب‌بودن سیم‌های رابط خازن است.

سرمای مطلوب؛ اما پر سروصدا

برای جلوگیری از مشکل سروصدای زیاد کولرگازی باید نصاب کولرگازی در ایلام آن را برای شما نصب کند. دلیل این مشکل می‌تواند به عدم تنظیم محل نصب کولر، ساییده شدن پروانه به بدنه و شل‌شدن پیچ کانال‌ها و دریچه هوا مربوط باشد.

عدم روشن‌شدن چراغ‌های روی کولرگازی

قطع بودن برق اصلی، قطع بودن فیوز حرارتی و عدم اتصال دوشاخه برق دستگاه بین دستگاه داخلی و خارجی می‌توانند علل روشن‌نشدن چراغ‌های روی کولرگازی باشند. خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام شامل تعویض قطعات و تعمیر اتصالی برق در کولر نیز است.

هزینه تعمیر کولر گازی در ایلام

هزینه نصب و تعمیر کولر گازی در ایلام باتوجه‌به انواع خدماتی که ارائه می‌شود تعیین می‌شود. برخی از خدمات تخصصی کولرهای گازی در ایلام و هزینه‌های آن‌ها به شرح زیر هستند:

خدمات تعمیر کولر گازی در ایلام واحد / قیمت (تومان)
سرویس کامل کولرگازی هر عدد / ۳۵۰۰۰۰ – ۳۰۰۰۰۰
نصب کولرگازی از حجم ۲۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ هر عدد / ۱۶۵۰۰۰۰ – ۱۴۵۰۰۰۰
نصب کولرگازی از حجم ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ هر عدد / ۱۴۰۰۰۰۰ – ۱۲۵۰۰۰۰
تعویض برد الکتریکی هر عدد / ۳۱۰۰۰۰ – ۲۲۰۰۰۰
تعویض شیر برقی هر عدد / ۵۳۵۰۰۰ – ۴۳۰۰۰۰
تعویض کمپرسور هر عدد / ۷۲۰۰۰۰۰ – ۶۰۰۰۰۰
تعویض لوله مویین هر عدد / ۳۵۰۰۰۰
تعویض خازن هر عدد / ۲۳۰۰۰۰
جوشکاری لوله مسی هر نقطه / ۱۰۰۰۰
تخلیه آب درین هر عدد / ۱۶۰۰۰۰
تعویض فیلتر درایر هر عدد / ۲۷۰۰۰۰ – ۲۱۰۰۰۰
اجرت شارژ گاز هر عدد / ۳۵۰۰۰۰
رفع نشتی کولر از حجم ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ هر عدد / ۷۳۰۰۰۰ – ۶۵۰۰۰۰
رفع نشتی کولر از حجم ۲۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ هر عدد / ۹۴۰۰۰۰ – ۷۳۰۰۰۰
تعویض قطعات یونیت داخلی هر عدد / ۲۸۰۰۰۰ – ۲۲۰۰۰۰
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی هر عدد / ۳۵۰۰۰۰ – ۲۵۰۰۰۰
تعویض بلوور یونیت داخلی هر عدد / ۴۲۰۰۰۰ – ۳۰۰۰۰۰
نصب فیوز مینیاتوری هر عدد / ۱۳۰۰۰۰
تعویض کنتاکتور هر عدد / ۳۴۰۰۰۰

شارینو

آیا به دنبال بستری آموزشی برای یادگیری زبان، موسیقی و حرفه‌ای پر درآمد با بالاترین کیفیت آموزش و بهترین اساتید هستید؟ پیشنهاد ما آموزشگاه فنی در ایلام، آموزشگاه موسیقی در ایلام و آموزشگاه زبان در ایلام است. شما می‌توانید فرزندان خود را به این آموزشگاه‌ها فرستاده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و ترقی آن‌ها در زمینه‌های مختلف باشید.

برای تربیت صحیح فرزندان خود، رژیم‌های غذایی درست، ازدواج بر مبنای اصول، کنترل روابط اجتماعی و مسائل دیگری که ممکن است در زندگی برای شما دغدغه‌ای ایجاد کند، می‌توانید به پزشک تغذیه در ایلام و روانشناس در ایلام مراجعه کنید. در این مراکز اصول صحیح زیستن را به شما آموزش می‌دهند تا زندگی بهتری در کنار عزیزانتان داشته باشید.

در روزگاری که هزینه‌ها در حال افزایش هستند، دیگر نگران خرابی وسایل خود نباشید؛ زیرا راه‌حلی بهتر از تعویض وسایل برای شما وجود دارد. تعمیر یخچال در ایلام، تعمیر پکیج در ایلام و تعمیر جاروبرقی در ایلام این امکان را برای شما همشهریان گرامی فراهم کرده است تا در صورت بروز خرابی در این وسایل بدون دغدغه بابت هزینه زیاد، وسیله خود را صحیح‌وسالم دریافت کنید.

در روزهای سرد زمستانی خوردن یک کیک به همراه یک فنجان نوشیدنی موردعلاقه سرشار از حس سرزندگی و عمق گرما را درون شما زنده می‌کند. برای تجربه این حس زیبا پیشنهاد می‌کنیم که تنها یا با دوستان خود از کافه‌های ایلام و رستوران‌های ایلام دیدن کنید.

خط‌قرمز هر بانوی ایرانی، پاکیزگی خانه و خانواده است. این خبر خوب برای بانوان گرامی است. دیگر لازم نیست به‌تنهایی خانه را تمیز کنید. شما همکاری قالیشویی در ایلام، مبل ‌شویی در ایلام و شرکت نظافتی در ایلام را در کنار خود خواهید داشت.

مکانیک سیار در ایلام و امداد خودرو ایلام با کادری مجرب از مکانیک‌ها و تعمیرکاران ماهر شما را در جاده‌ها همراهی می‌کنند. امداد ۲۴ ساعته، تعویض قطعات، انتقال خودرو به تعمیرگاه و تعمیر خودرو در محل از جمله خدماتی است که با بهترین کیفیت ارائه می‌شود.

جمع‌بندی

تعمیر کولر گازی در ایلام به‌صورت تخصصی و با استاندارترین هزینه‌ها انجام می‌شود؛ اما بهتر است شما هم نسبت به رایج‌ترین مشکلات کولرگازی اطلاعاتی کسب کنید تا در صورت نیاز بتوانید هزینه تعمیر یا تعویض قطعات آن را تخمین بزنید.

توصیه می‌شود برای نصب کولرگازی از افراد متخصص و نصاب کمک بگیرید؛ زیرا با این کار از احتمال بروز خرابی در کولر جلوگیری می‌کنید.

سؤالات متداول

  1. چرا کولر گازی خراب می‌شود؟

ازکارافتادن کولرگازی، روشن‌نشدن چراغ‌های روی کولرگازی و ایجاد سروصدای نامطلوب

  1. هزینه تعمیر کولر گازی در ایلام چقدر است؟

هزینه با نوع خدمات ارائه شده تناسب کامل دارد.

  1. قطعات کولرگازی در ایلام در صورت خرابی قابل‌تعویض است؟

زمانی که قطعه غیرقابل‌تعمیر باشد، تعویض خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *