تعمیر کولر گازی در اهواز

تعمیر کولر گازی در اهواز به دلیل استفاده از کولرهای گازی هنگام گرم‌شدن هوا از عوامل مهم خنک‌سازی دمای محیط است. تشخیص زودهنگام و صحیح ایرادات کولر گازی اهمیت زیادی دارد و بهتر است تعمیر و تأمین قطعات آن، توسط بهترین تعمیرکار کولر گازی در اهواز انجام شود.

ما در این مقاله به بررسی مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی برندهای مختلف می‌پردازیم تا با مطالعه آن بتوانید مثل یک راهنما، در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات کولر گازی از آن استفاده کنید و راه‌حل رفع مشکل را تشخیص دهید.

رایج‌ترین مشکلات کولرگازی

کولرهای گازی در اهواز چه برند ایرانی و چه برند خارجی به دلایل مختلفی مثل نوسانات برق، جنس قطعات سیستم، اصطکاک دستگاه و شرایط آب‌وهوایی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر کولر گازی در اهواز پیدا می‌کنند.

ما در اینجا رایج‌ترین مشکلات کولر گازی را بررسی می‌کنیم. در صورت مشاهده هرگونه عملکرد نادرست دستگاه، می‌توانید با شماره‌تلفن تعمیرکار کولر گازی در اهواز تماس بگیرید.

خنک‌نکردن کولر گازی

خنک‌نکردن کولر گازی یکی از مشکلات رایج کولرهای گازی در اهواز است که به تعمیر کولر گازی در اهواز نیاز دارد. عوامل زیادی باعث بروز این مشکل می‌شوند که شامل موارد زیر است:

  • کثیفی و گرفتگی فیلتر هوا
  • ازکارافتادن فن یا موتور فن
  • تنظیم اشتباه و خرابی ترموستات
  • مشکل در برد فرمان
  • از کارافتادگی کمپرسور یا موتور
  • گرفتگی مسیر گاز در لوله‌ها
  • ازکارافتادن خازن (سنسور دما)
  • کثیفی یا خرابی کندانسور
  • کمبود و نشتی گاز مبرد
  • مستهلک شدن و عمر بالای کولر گازی
  • بالابودن دمای محیط

جهت رفع مشکل کولر گازی در اهواز بعد از بررسی‌های اولیه توسط شما، بهتر است از یک متخصص تعمیر کولر گازی در اهواز کمک بگیرید.

نشت گاز کولر

نشت گاز فریون از جمله عوامل خنک‌نکردن کولر گازی است. بسیاری از افراد متوجه نشتی گاز فریون نمی‌شوند و فکر می‌کنند که میزان گاز آن کم است؛ به همین دلیل دوباره آن را شارژ می‌کنند.

عده‌ای از افراد نیز گمان می‌کنند شارژ گاز کولر گازی مانع از نشتی آن می‌شود؛ اما این راهکار نیست. در این موارد بهتر است به سراغ متخصص تعمیر کولر گازی در اهواز بروید.

ازکارافتادن فن کولر گازی

هر کولر گازی دو فن دارد. اگر هرکدام از فن‌ها خراب شود، جریان هوا ضعیف شده و کولر با مشکل مواجه می‌شود. کارنکردن فن کولر گازی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. جهت پیداکردن مشکل فن کولر گازی موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی خازن
  • بررسی رله برد فن کولر گازی
  • بررسی سنسور کنترل دما

اگر این مشکل بررسی نشود، کل سیستم از کار می‌افتد. جهت رفع این مشکل و بهره‌مندی از خدمات تخصصی کولرهای گازی در اهواز می‌توانید با تعمیر کولر گازی در اهواز تماس بگیرید.

خراب‌شدن موتور فن کولر گازی

جهت عیب‌یابی موتور فن، پروانه فن را با دست بچرخانید. اگر پروانه فن نچرخید، جهت برطرف‌کردن مشکل باید موتور را به‌صورت کامل تعویض کنید؛ زیرا بلبرینگ‌های موتور کاملاً ساییده شده‌اند.

اگر پروانه فن بدون هیچ مشکلی چرخید، جریان برق متصل به موتور را بررسی کنید. اگر جریان برق مشکلی نداشت، موتور ایراد پیدا کرده و باید عوض شود. جهت بررسی این مشکل در اهواز می‌توانید با تعمیر کولر گازی و اسپلیت اهواز تماس بگیرید.

خاموش‌نشدن کولر گازی

اگر کولر گازی خاموش نمی‌شود، دلیل آن می‌تواند معیوب‌بودن یا خرابی ترموستات باشد. اگر این مشکل در اهواز برای شما به وجود آمده، قبل از دست‌کاری تنظیمات آن بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید و یا با تعمیر کولر گازی در اهواز تماس بگیرید.

بوی بد کولر گازی

اگر لوله‌های کولر گازی گرفته باشند و یا سینی پرازآب شده باشند، آب به سیستم برگشته و باعث بوی بد دستگاه می‌شود. جهت جلوگیری از این مشکل، هرچند وقت یکبار سینی و لوله‌های کولر گازی را تمیز کنید.

در صورت تمیز بودن سینی و لوله‌ها، فیلترها را بررسی کنید؛ زیرا فیلترها جلوی گردوخاک هوا را می‌‌گیرند و به‌مرور کثیف شده و نیاز به نظافت دارند. جهت بررسی دقیق این مشکل در اهواز می‌توانید با افراد متخصص جهت تعمیر کولر گازی در اهواز در ارتباط باشید.

نشت آب از داخل کولر گازی

هنگام تبدیل بخار به مایع، کولر گازی آن را از یک ناودانی رد می‌کند و به لوله‌های درین رسانده و در نهایت از دستگاه خارج می‌کند؛ اما گاهی به‌جای خروج از کولر گازی از پنل داخلی نشت می‌کند. دلیل نشت آب از داخل کولر گازی می‌تواند به دلایل زیر باشد:

  • مشکل در ناودانی
  • کثیف بودن فیلتر کولر گازی

در صورت عدم حل مشکل توسط شما، می‌توانید با مشاورین و افراد باتجربه تعمیر کولر گازی در اهواز تماس گرفته تا مشکل دستگاه شما را حل کنند.

صدای زیاد کولر گازی

اغلب مدل‌های کولر گازی بی‌صدا هستند. اگر در حین کار صداهای عجیب شنیدید، می‌تواند موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی کندانسور
  • تراز نبودن کولر گازی

پس از بررسی اولیه، بهتر است حل این مشکل را به یک تکنسین تعمیر کولر گازی در اهواز واگذار کنید.

کارنکردن کمپرسور اسپلیت

کمپرسور همان موتور دستگاه است که وظیفه گردش گاز فریون در کولر گازی را انجام می‌دهد. موارد زیر می‌تواند دلایل ازکارافتادن کمپرسور باشد:

  • خرابی برد
  • خرابی خازن
  • عدم سرویس به‌موقع
  • استفاده مداوم از دستگاه

اگر مهارت کافی در این زمینه را ندارید، با یک متخصص تعمیر کمپرسور کولر گازی در اهواز تماس بگیرید.

برفک زدن کولر گازی

برفک زدن کولر گازی هیچ ارتباطی به نوع فصل ندارد. اگر سرویس دوره‌ای را انجام ندهید، با این مشکل مواجه می‌شوید. چند عامل ایجاد این مشکل شامل موارد زیر است:

  • کم‌شدن میزان گاز و نشتی آن
  • یکسره کارکردن کمپرسور به دلیل خرابی سایر بخش‌ها

برای جلوگیری از این مشکل بهتر است، سرویس کولر گازی در اهواز را به استادکاران تعمیر کولر گازی در اهواز بسپارید.

تعمیر انواع کولر گازی در اهواز

تعمیرات کولر گازی در فصول گرم سال و به‌خصوص در نقاط گرمسیر کشورمان امری ضروری است. شرکت‌های زیادی اقدام به تولید برندهای مختلف کولر گازی و خدمات پس از فروش آن کرده‌اند. در زیر با برندهای مختلف تعمیر کولر گازی در اهواز آشنا می‌شوید.

تعمیر کولر گازی ال‌جی در اهواز

اگر برای تعمیر کولر گازی خود در اهواز به کمک نیاز دارید، متخصصان حرفه‌ای نمایندگی کولر گازی ال‌جی در اهواز می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کولر گازی شما برطرف شود.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

اگر کولر گازی شما سامسونگ است و نیاز به تعمیر دارد، با خیال راحت آن را به نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز بسپارید. مرکز تعمیر کولر گازی در اهواز در برند سامسونگ با کادری حرفه‌ای، بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌حل را برای مشکل دستگاه شما ارائه می‌دهد.

تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز

اگر کولر گازی هایسنس شما مشکل دارد، می‌توانید با مشاوران نمایندگی کولرگازی هایسنس در اهواز تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و مجرب‌ترین تکنسین تعمیر کولر گازی در اهواز را به محل اعزام کنند. آن‌ها قطعات معیوب را تعمیر و در صورت نیاز به تعویض از لوازم اصلی هایسنس استفاده می‌کنند.

تعمیر کولر گازی گری در اهواز

کولر گازی گری از برندهای خوب کولر گازی است که به دلیل کیفیت بالا و خدمات خوب نمایندگی کولر گازی گری در اهواز، موردتوجه مصرف‌کنندگان در اهواز قرار گرفته است. جهت بهره‌مندی از خدمات تعمیر و نصب کولر گازی در اهواز، با شماره نمایندگی مجاز کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

کولر گازی از جمله لوازمی است که بسیار حساس بوده و برای تعمیرات هر برند خاص نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز با بهره‌مندی از تعمیرکاران متخصص و آموزش‌دیده و با استفاده از قطعات فابریک و دارای گارانتی، خدمات تعمیر در محل کولر گازی در اهواز را انجام می‌دهد.

تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز آماده ارائه خدمات سرویس، شارژ گاز، نصب و تعمیر کولر گازی در اهواز در برند کریر است. این نمایندگی علاوه بر انجام سریع تعمیرات، کلیه خدمات پس از فروش را تا شش ماه ارائه و ضمانت می‌کند. از دیگر خدمات آن استفاده از قطعات یدکی اصلی کولر گازی کریر می‌باشد.

تعمیر کولر گازی لنوکس در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس در اهواز یک مرکز خدماتی و تخصصی این برند محبوب است. مرکز تعمیر کولر گازی در اهواز در برند لنوکس با بهره‌گیری از بهترین تعمیرکاران و نصاب کولر گازی در اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عیب کولر گازی لنوکس شما پی برده و با ارائه مشاوره دقیق شما را از وضعیت دستگاهتان آگاه می‌کنند.

تعرفه‌ تعمیر انواع کولر گازی در اهواز

قیمت تعمیرات کولر گازی در اهواز به عوامل مختلفی مثل: برند دستگاه، نوع مشکل و علت خرابی دستگاه بستگی دارد. در جدول زیر قیمت‌ها حدودی است. جهت اطلاع از هزینه دقیق‌تر، قیمت نهایی تعمیر کولر گازی در اهواز را از متخصص برند مربوطه بپرسید.

خدمات تعرفه قیمت (تومان)
سرویس کامل کولر گازی (تست خازن و گاز، شستشوی اواپراتور و کندانسور) هر عدد/ ۳۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰
اجرت شارژ گاز هر عدد/ ۳۵۰۰۰۰
هزینه گاز مصرفی هر کیلو/ ۷۰۰۰۰۰
نصب کولرهای گازی از حجم ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ (بدون هزینه گاز) هر عدد/   ۱۲۵۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰۰
نصب کولرهای گازی از حجم ۲۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰

(بدون هزینه گاز)

هر عدد/  ۱۴۵۰۰۰۰ تا ۱۶۵۰۰۰۰
شارژ گاز، رفع نشتی گاز و شستشوی مدار حجم ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ (بدون هزینه گاز) هر عدد/  ۶۵۰۰۰۰ تا ۷۳۰۰۰۰
شارژ گاز، رفع نشتی گاز و شستشوی مدار حجم ۲۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ (بدون هزینه گاز) هر عدد/  ۷۳۰۰۰۰ تا ۹۴۰۰۰۰
تعویض فیلتر درایر هر عدد/  ۲۱۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰۰
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی هر عدد/  ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰
تعویض قطعات یونیت داخلی هر عدد/  ۲۲۰۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰۰
تعویض برد الکترونیکی (بدون دمونتاژ) هر عدد/  ۲۲۰۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰۰
تعویض بلوور یونیت داخلی هر عدد/  ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰
تعویض ترانس برد هر عدد/  ۳۳۰۰۰۰
تعویض سنسور یونیت داخلی هر عدد/  ۱۸۰۰۰۰
تعویض شیر و مهره رفت یا برگشت هر عدد/  ۴۳۰۰۰۰ تا ۵۳۵۰۰۰
تعویض شیر برقی هر عدد/  ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰
تعویض کمپرسور هر عدد/  ۶۰۰۰۰۰ تا ۷۲۰۰۰۰۰
تعویض کنتاکتور هر عدد/  ۳۴۰۰۰۰
تعویض لوله مویی (در صورت هم‌تراز بودن ۲ پنل) هر عدد/  ۳۵۰۰۰۰
تعویض شیر یا مهره رفت یا برگشت هر عدد/  ۲۵۰۰۰۰
نصب فیوز مینیاتوری هر عدد/  ۱۳۰۰۰۰
دات کشی متری/ ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰
کابل‌کشی و لوله‌کشی به همراه عایق‌کاری متری/ ۴۵۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰
شارژ روغن کمپرسور هر عدد/  ۳۳۰۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰۰
تعویض روغن کمپرسور هر عدد/  ۳۵۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰
تخلیه آب درین هر عدد/  ۱۶۰۰۰۰
تعویض خازن هر عدد/  ۲۳۰۰۰۰
جوشکاری لوله مسی (نقره) هر نقطه/ ۱۰۰۰۰
نصب پایه زمینی پنل خارجی هر عدد/  ۱۸۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰
نصب پایه دیواری پنل داخلی هر عدد/  ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰
سختی کار هر سفارش/ ۱۰۰۰۰۰

شارینو

اگر به دنبال تعمیر وسایل خانه خود هستید، می‌توانید مقالات شارینو در خصوص تعمیر یخچال در اهواز، تعمیر جاروبرقی در اهواز، تعمیر پکیج در اهواز را مطالعه کنید.

اگر شما شاغل هستید و فرصت تمیزکاری و خانه‌تکانی ندارید، می‌توانید از مطالب کاربردی قالیشویی در اهواز، مبل ‌شویی در اهواز، شرکت نظافتی در اهواز استفاده کنید.

اگر در راه‌های منتی به اهواز مانده‌اید و نیاز به خدمات امدادخودرو دارید، می‌توانید با استفاده از مقالات مکانیک سیار در اهواز، امداد خودرو اهواز به امداد سریع جاده‌ای دست پیدا کنید.

اگر سفر رفته‌اید و به دنبال بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها در اهواز هستید، می‌توانید با کسب اطلاعات کافی از کافه‌های اهواز، رستوران‌های اهواز از مطالب آن استفاده کنید.

اگر شما می‌خواهید از اوقات فراغت خود استفاده و با کسب یک مهارت جدید درآمد کسب کنید، می‌توانید مقالات کاربردی آموزشگاه موسیقی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز، آموزشگاه فنی در اهواز را مطالعه کنید.

اگر به دنبال بهترین پزشک‌های اهواز و دریافت خدمات با‌کیفیت هستید، می‌توانید مطالب پزشک تغذیه در اهواز، روانشناس در اهواز را مطالعه کنید.

سخن پایانی

طبیعتاً هیچ‌کس دوست ندارد روزهای گرم سال را بدون کولر سپری کند. اگر شما هم یک روز گرم را به دلیل خرابی کولر گازی‌تان بدون وسایل سرمایشی گذرانده‌اید، حتماً باید با نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز مربوط به برند خود تماس بگیرید و جهت رفع مشکل اقدام کنید.

ما در این مقاله تمامی نکات مهم در زمینه تعمیر کولر گازی در اهواز را بررسی کردیم تا در صورت خراب‌شدن کولر گازی خود دلیل ِآن را بدانید و جهت حل مشکل با یک متخصص باتجربه تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  1. علت نشت آب از داخل کولر گازی چیست؟

مشکل در ناودانی، کثیف بودن فیلتر کولر گازی

  1. دلیل صدای زیاد کولر گازی چیست؟

کندانسور، تراز نبودن کولر گازی

  1. دلیل برفک زدن کولر گازی چیست؟

کم‌شدن میزان گاز و نشتی آن، یکسره کارکردن کمپرسور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *