روانشناس در اراک

روانشناس در اراک

آیا می‌دانستید که روانشناس در اراک نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی جامعه دارد؟ باتوجه‌به فشار‌های روزمره و چالش‌های زندگی همگام‌شدن با یک روانشناس متخصص می‌تواند به فرایندهای روح و روان کمک کند و سبب پیدایش تغییرات مثبت در زندگی شود.

بنابراین در مقاله زیر با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را درمورد حرفه‌ای‌ترین روانشناس در اراک در اختیار شما قرار دهیم.

 

روانشناس در اراک چه وظایفی دارد؟

روانشناس یا روان‌درمانگر به متخصصان بهداشت روان گفته می‌شود که با داشتن صلاحیت و مجوز رسمی در زمینه درمان بیماری‌ها و اختلالات روانی به مراجعین خود کمک می‌کنند تا مهارت‌های شناختی و عاطفی خود را توسعه بدهند و با چالش‌های زندگی روبرو شوند.

بهترین روانشناس در اراک فردی باصلاحیت بالا، همدل، قابل‌اعتماد، محرم و بی‌طرف است که می‌تواند در کنار حمایت از مراجعین بدون قضاوت به آن‌ها راهنمایی‌های لازم را ارائه کند. او به افراد کمک می‌کند تا در هر زمینه‌ای که حس ناتوانی یا ضعف دارند بهترین تصمیم را بگیرند و با آن مشکل روبرو شوند.

در برخی موارد که افراد دچار بیماری‌های روانی همچون اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی شدید و… هستند، لازم است روانشناس به کنترل و بهبود وضعیت بیمار کمک کند.

همچنین برای درمان اختلالات روانی علاوه بر مصرف دارو لازم است روانشناس با فرد صحبت کرده و سعی کند از طریق مشاوره آن شخص را به زندگی عادی برگرداند و در مسیر بهبود بیماری یار او باشد.

به‌طورکلی روانشناس در اراک می‌تواند در زمینه بهبود و کنترل کلیه مشکلات مربوط به حوزه روان و اختلالات روانی به افراد جامعه کمک کند.

روانشناس در اراک

روانشناس در اراک

 اگر در زمینه‌هایی همچون نداشتن اعتمادبه‌نفس، اضطراب و استرس، ناتوان‌بودن در برقراری ارتباط با دیگران و اعضای خانواده و موارد دیگر دچار مشکل شده‌اید، مطمئن باشید صحبت با یک روانشناس در اراک می‌تواند دغدغه‌های شما را کاهش داده و پنجره تازه‌ای برای حل آن مشکل در زندگی شما باز کند.

شاخه‌های مختلف روانشناسی

آیا می‌دانید که روانشناس در اراک خدمات درمانی برای رفع مشکلات و رفتارهای خاص را به افراد و خانواده‌ها ارائه می‌دهد؟ این متخصصان به تجربه و علم خود در روانشناسی باور دارند و بدون تجویز دارو افراد را به بهترین راه هدایت و در صورت نیاز آنها را به روانپزشکان معرفی می‌کنند.

هریک از روانشناسان در اراک در یک حوزه خاص فعالیت می‌کنند و آموزش‌ها و تحقیقات خود را در زمینه‌ی خاصی ارائه می‌دهند. ۱۱ شاخه مهم در رشته روانشناسی شامل موارد زیر می‌شوند.

روانشناسی رفتاری

هدف اصلی روانشناسی رفتاری درک اساسی‌ترین شکل رفتار انسان است. روانشناسان رفتاری تحقیقاتی انجام می‌دهند تا بفهمند چه عواملی باعث رفتار انسان می‌شود و چگونه ذهن با رفتار مرتبط است.

 این نوع روانشناسی ممکن است شامل بهبود رفتارهای منفی نظیر اعتیاد، مصرف الکل و… باشد. بسیاری روانشناس در اراک در این حوزه تخصص دارند و در مراکز ترک اعتیاد به بیماران کمک می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به زندگی عادی خود بازگردند.

روانشناسی بالینی

باید بدانید که روانشناسی بالینی به‌عنوان یک حوزه مهم درمان بیماری‌های روانی در اراک توسعه‌یافته است. روانشناس بالینی در اراک درمان و مشاوره روان‌شناختی را به بیماران ارائه می‌دهد و برنامه‌های درمانی مناسب برای هر بیمار را تنظیم می‌کند.

آنها می‌توانند در محیط‌هایی همچون بیمارستان‌ها، کلینیک‌های سلامت روان و حتی مطب خصوصی فعالیت کنند. پروفسور آقای منصور عبدی و دکتر شهرزاد حسنی جزء بهترین روانشناسان بالینی در اراک هستند و تحصیلات کامل و تجربه بسیاری در این حوزه دارند. اگر نیاز به راهنمایی یا درمان روان‌شناختی دارید می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

روانشناسی بالینی

روانشناس در اراک

 

روانشناسی شناختی

روانشناس شناختی به بررسی نحوه تفکر و اندیشیدن افراد می‌پردازد. در این زمینه بسیاری روانشناس در اراک فعالیت می‌کنند و به بررسی نحوه تصمیم‌گیری و حل مسائل افراد می‌پردازند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند تحقیقاتی در زمینه‌هایی مانند رشد زبان، حافظه و ادراک افراد نیز انجام دهند.

مقایسه‌کردن یک روانشناس خوب در اراک با دیگر متخصصان در این حوزه نشان می‌دهد که آن باتوجه‌به برتری خود نسبت به بقیه می‌تواند ناتوانی‌های یادگیری اشخاص را نیز بررسی کند و به دانش‌آموزان و دانشجویان به‌عنوان راهنما کمک کند.

روانشناسی تطبیقی

روانشناس تطبیقی در اراک به تحلیل شباهت‌ها و تفاوت‌های بین رفتار انسان‌ها و حیوانات می‌پردازد. این حوزه علمی بررسی می‌کند که حیوانات چگونه در مواجه با محرک‌های مختلف واکنش نشان می‌دهند و چگونه رفتار می‌کنند. نتایج این تحقیقات می‌تواند به درک بهتر رفتار انسان‌ها کمک کند.

روانشناسی رشد

روانشناسان در رشد انسانی، بر روی رفتارها، استفاده از زبان و مشکلاتی که ممکن است در مراحل مختلف زندگی برای افراد به وجود آیند، تمرکز دارند. درحالی‌که برخی از روانشناسان رشد تنها روی مراحل مشخصی از زندگی مانند کودکی یا نوجوانی تمرکز می‌کنند.

بهتر است بدانید که روانشناس در اراک در این حوزه مسئولیت‌های متنوعی را مانند شناسایی در رشد کودکان تا تحقیق درباره مسائل مرتبط با پیری بر عهده دارد؛ به همین دلیل بسیاری از روانشناسان در اراک در این حوزه فعالیت می‌کنند.

روانشناسی تربیتی

روانشناس تربیتی به بررسی فرایند یادگیری می‌پردازد و تمرکز خاصی را بر ناتوانی‌های یادگیری قرار می‌دهد. در علم روانشناسی آموزشی روانشناسان ممکن است برای دانش‌آموزانی که با مشکلات یادگیری مواجه هستند تکنیک‌های آموزشی مخصوص ارائه دهند.

همچنین روانشناس در اراک به‌صورت فعال در تحقیقات خود تلاش می‌کند تا بفهمد چگونه عناصر شناختی و اجتماعی می‌توانند بر یادگیری افراد تأثیر بگذارند؛ به دلیل اهمیت این حوزه شما می‌توانید با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در اراک تماس بگیرید و از راهکارها و تجربه آنها استفاده کنید.

روانشناسی محیطی

روانشناس در اراک در حوزه مسائل محیطی می‌تواند در طراحی و توسعه مناطق شهری و روستایی نقش فعالی داشته باشد.

این روانشناسان می‌توانند در بررسی تأثیرات رنگ‌ها، نورپردازی، صدا، ارتفاع سقف در مکان‌های عمومی، نقش باغ‌ها و فضاهای سبز در افزایش رفاه و سلامت روانی افراد، تعیین مناطقی برای تفریح و فعالیت‌های ورزشی، بهبود کیفیت زندگی افراد نقش بسیاری داشته باشند.

همچنین می‌توانند به مشکلاتی که در ارتباط با محیط‌های صنعتی و شهری وجود دارند، بپردازند و راهکارهایی برای بهبود آنها ارائه کنند. همچنین بررسی تأثیر تغییرات آب‌وهوایی و تغییرات زیست‌محیطی بر رفتار افراد از دیگر موضوعاتی است که روانشناسان محیطی ممکن است با آن سروکار داشته باشند.

روانشناسی قانونی

روانشناسان پزشکی قانونی با اجرایی قانون و سازمان‌های دیگری که ممکن است جزئی از سیستم عدالت کیفری باشند، همکاری می‌کنند. این نوع روانشناسی شامل درک عمیق‌تر از جنایت‌کاران و رفتار آنها و همکاری با کودکانی است که به‌عنوان شاهد در یک موقعیت جنایی یا در یک پرونده قرار می‌گیرند.

بررسی صحنه جرم برای تشخیص اینکه چگونه جنایت‌کار ممکن است مرتکب جرم شده باشد وظیفه یک روانشناس در اراک است که در حوزه قانونی فعالیت می‌کند. همچنین یک روانشناس قانونی می‌تواند درمان را برای قربانیان ارائه دهد.

روانشناسی سلامت

روانشناسان سلامت بادقت به آسیب‌شناسی و بهبود عواملی که بر روی سلامت روانی و جسمی افراد تأثیر می‌گذارند، می‌پردازند. این روانشناسان به تعاملات پیچیده بین عوامل متنوعی از جمله رفتارها، عوامل زیستی و جوامع اجتماعی توجه دارند.

 روانشناس در اراک  نه تنها به بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌پردازد بلکه به بیماران خود یاد می‌دهند که چگونه از این عوامل بهره‌وری کنند تا سلامت خود را حفظ یا بهبود پیدا کنند.

روانشناسی سلامت

روانشناس در اراک

 

روانشناسی نظامی

روانشناسان نظامی در محیط‌های نظامی فعالیت می‌کنند و خدماتی مانند درمان بیماری‌های روانی به آن‌ها ارائه می‌دهند. همچنین آن‌ها می‌توانند به سربازان در سازگاری با زندگی غیرنظامی و در مدیریت استرس آنها کمک کنند.

 همچنین روانشناس در اراک در توسعه استراتژی‌های استخدام دخیل است و به مدیران کمک می‌کند تا بفهمند که چگونه سربازان را انگیزه‌بخشی کنند و با افرادی که ممکن است با مشکلات عاطفی روبه‌رو شوند چگونه برخورد کند.

عصب روانشناسی

علم عصب روانشناسی به بررسی عملکرد مغز و تأثیر آن بر رفتارها و افکار روانی می‌پردازد. پژوهشگران عصب روانشناسی می‌توانند با بیماران مبتلا به بیماری‌های مغزی مانند سکته مغزی یا زوال عقل همکاری کنند تا بفهمند چگونه این بیماری‌ها بر رفتار آنها تأثیر می‌گذارند.

روانشناس در اراک که در زمینه عصب روانشناسی فعالیت می‌کند معمولاً با سایر متخصصان بهداشتی همکاری می‌کند تا برنامه‌های درمانی مناسبی را برای بیماران خود ایجاد کند.

روانشناسان در اراک چه بیماری‌های را درمان می‌کنند؟

اگر شما یا عزیزانتان با مشکلات روانی مواجه هستید، بهتر است بدانید که می‌توانید با شماره تماس روانشناس خانم در اراک تماس بگیرید تا بهترین راه‌حل را برای بهبود و یافتن سلامتی خود دریافت کنید. بیماری‌هایی که روانشناسان قادر به درمان آن‌ها هستند شامل موارد زیر می‌شوند.

افسردگی

بیماری افسردگی یک اختلال روانی است که موجب می‌شود فرد برای مدت طولانی احساس غمگینی و ناخوشی کند و از لذت‌بردن از زندگی منع شود. علاوه بر این افسردگی می‌تواند علائمی مانند کاهش انرژی، احساس حساسیت بیش از حد و مشکلات خواب را نیز به همراه داشته باشد. در موارد شدید، افسردگی می‌تواند باعث تشدید افکار خودکشی نیز شود.

همچنین این بیماری می‌تواند باعث اختلال در عملکرد فرد شود و او را از انجام وظایف روزمره مانند کار، تحصیل و مراقبت از خود و خانواده منع کند؛ اما با مراجعه به روانشناس در اراک برای درمان افسردگی، فرد مبتلا می‌تواند بهبود یابد و زندگی شادی را تجربه کند.

افسردگی به‌هیچ‌عنوان دلیل خاصی ندارد و می‌تواند به دلایل متفاوتی در افراد ظاهر شود. ژنتیک نقش مهمی در بروز این بیماری دارد؛ اما روانشناس در اراک بیماری افسردگی را بر اساس دلایل دیگری نیز توضیح می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • استرس و مشکلات زندگی
  • تجربه رویدادهای مضر در زندگی
  • حزن و اندوه ازدست‌دادن عزیزان
  • احساس تنهایی
  • کاهش کیفیت خواب
  • مشکلات سلامتی
  • مصرف سیگار
  • نداشتن فعالیت بدنی مناسب
  • تغذیه ناسالم
  • مصرف الکل یا مواد مخدر
  • مصرف برخی داروها
افسردگی

روانشناس در اراک

همچنین افسردگی نمایانگر نشانه‌های خاصی است که نیاز به ارزیابی و مداخله توسط یک روانشناس در اراک دارد این بیماری ممکن است علائم زیر را در افراد ایجاد کند که عبارت‌اند از:

  • احساس ناراحتی شدید
  • عدم لذت‌بردن از اتفاقات لذت‌بخش
  • افکار مرتبط با مرگ یا خودکشی
  • افزایش یا کاهش اشتها
  • تغییر در وزن
  • مشکلات در خوابیدن
  • خستگی و انرژی کم
  • کاهش تمرکز
  • احساس ناکارآمدی و بی‌ارزشی
  • حرکات فیزیکی کند یا تند

البته بدانید که افسردگی خفیف معمولاً با درمان‌های روان‌شناختی، گفتگو درمانی بهبود می‌یابد و نیاز به دارو ندارد. افسردگی متوسط ممکن است نیاز به ترکیبی از درمان‌های روان‌شناختی و دارو داشته باشد؛ اما افراد مبتلا به افسردگی شدید باید به ترکیبی از داروهای ضدافسردگی و روش‌های روان‌شناختی متوسل شوند.

همچنین بسیار مهم است که این اشخاص از خوددرمانی پرهیز و به روانشناس در اراک مراجعه کنند. شما می‌توانید با کمک دکتر محمود عاجلو بهترین روانشناس اراک برای درمان افسردگی راهنمایی‌های معتبر و درمان‌های مناسب را دریافت کنید.

اضطراب

آیا می‌دانستید هنگامی که نگرانی بیش از حدی نسبت به مسائل مختلف دارید و زندگی‌تان تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد شما دچار اضطراب هستید. داشتن اختلال اضطراب ممکن است ناراحت‌کننده باشد و زندگی را برای شما سخت کند؛ اما بدانید راه‌حل‌ها و درمان‌های مؤثری برای پیشگیری از اضطراب وجود دارند.

افراد مبتلا به اختلال اضطراب احساسات شدیدی از نگرانی، ناراحتی، ترس و احساس وحشت، مشکلات تنفسی، درد شدید در قلب یا قفسه سینه، احساس سرگیجه، لرزش، عرق‌کردن و… را دارند.

افرادی که با مشکل اضطراب روبرو هستند، بدانند که عمدتاً علائم افسردگی را نیز تجربه می‌کنند. درصورتی‌که شما برخی از این علائم را دارید، بهتر است به دنبال کمک از یک روانشناس در اراک باشید تا با کمک او آرامش را تجربه و نگرانی را پشت سر بگذارید.

تشخیص اختلالات اضطرابی عموماً توسط پزشک عمومی، پزشک روانپزشک یا روانشناس در اراک صورت می‌گیرد. فرایند تشخیص این بیماری توسط متخصصین روانشناسی ماهر در اراک شامل مراحل زیر است.

  • صحبت با بیمار درباره احساسات و نگرانی‌هایش و طول مدت تجربه این احساسات
  • انجام تست‌های روانشناسی
  • انجام معاینه فیزیکی
  • بررسی بیماری‌های دیگری مانند مشکلات قلبی یا تیروئید
  • روش‌های درمانی برای اختلالات اضطرابی به‌صورت درمان Cognitive Behavioral Therapy

همچنین شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا با دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان از خدمات درمان روان‌شناختی با کیفیت در اراک بهره‌مند شوید و بهتر است بدانید که هزینه مشاوره روانشناسی در اراک بسیار مناسب است.

اعتیاد

اعتیاد نوعی مشکلات اختلالی در سلامت روان است که باعث می‌شود فرد نتواند از انجام یک فعالیتی که به خود یا دیگران آسیب می‌زند دست بردارد. اعتیاد معمولاً به مواد مخدر، الکل، قمار و…ربط دارد. برای درمان اعتیاد بهتر است از خدمات یک روانشناس در اراک  استفاده کنید.

اعتیاد به طور معمول یک بیماری مزمن است که ممکن است به طور طولانی‌مدت ادامه داشته باشد. این اختلال می‌تواند تأثیر عمیقی در زندگی فرد داشته باشد و بر سلامت روان و فیزیکی، روابط، کار و سایر زمینه‌های زندگی او تأثیر بگذارد.

اعتیاد

روانشناس در اراک

این افراد ممکن است به موارد مختلفی ا یاد داشته باشند که این موارد عبارت‌اند از:

  • مصرف الکل و تنباکو
  • مصرف داروهای تجویزی مثل مسکن‌ها، آرام‌بخش‌ها و قرص‌های خواب
  • مصرف مواد مخدر خیابانی مانند هروئین، ماری‌جوانا و کوکائین
  • اعتیاد به حلال‌ها مانند رنگ، بنزین یا چسب
  • اعتیاد به فعالیت‌های مضر مانند قمار، خرید بی‌رویه، بازی‌های رایانه‌ای زیاد، ورزش فریبنده یا خوردن بیش از حد

 روانشناس در اراک برای درمان اعتیاد از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند که عبارت‌اند از:

  • مشاوره آنلاین، تلفنی یا حضوری
  • خوردن دارو
  • خانواده‌درمانی یا گروه‌درمانی
  • برنامه‌های سم‌زدایی و توان‌بخشی در بیمارستان یا خانه

نکته مهم دررابطه‌با درمان انواع اعتیاد این است که بیمار باید انگیزه لازم را برای کنارگذاشتن اعتیاد خود داشته باشد؛ بنابراین در صورت مواجه‌شدن با هر نوع اعتیاد بهتر است شما با یک روانشناس در اراک مشورت کنید.

اختلالات خوردن

در جامعه اختلالات خوردن را به سه نوع اصلی بی‌اشتهایی، عصبی، پرخوری تقسیم می‌شوند. هر نوع اختلال خوردن ممکن است برای افراد در هر جنسیت و سنی اتفاق بیفتد و این افراد برای درمان آن نیاز به مراجعه به یک روانشناس در اراک دارند.

 ماهرترین روانشناس در اراک باور دارد که اختلالات خوردن از علل مختلفی ناشی می‌شود. این عوامل می‌توانند عوامل بیولوژیکی، فعالیت مغز شما، عوامل ژنتیکی وابسته به خانواده، شیوه تفکر شما در اجتماع، روابط شما با دیگران، فرهنگ آداب‌ورسوم و ارزش‌های جامعه باشند.

در کل زنان بیشتر در معرض ابتلا به اختلالات خوردن قرار دارند. برخی از عوامل دیگر که ممکن است شما را در معرض خطر ابتلا به اختلال خوردن قرار دهند عبارت‌اند از:

  • کمترین احساس عزت‌نفس یا داشتن احساس بی‌ارزشی
  • زندگی در جامعه‌ای که لاغری به‌عنوان حالت ایده‌آل بدن محسوب می‌شود.
  • شرکت در فعالیت‌هایی مانند رقص، ژیمناستیک یا مدلینگ که به تصویر بدن اهمیت زیادی داده می‌شود.
  • سابقه رژیم غذایی سخت
  • زندگی در محیطی که لاغری یا چاقی نگران‌کننده است.
  • تجربه افسردگی یا تنهایی
  • کمال‌گرایی یا مشکل در مدیریت احساسات
  • تغییر مکان از یک کشور درحال‌توسعه به یک کشور توسعه‌یافته
  • تجربه تغییرات استرس‌زا در زندگی مانند ترک خانه برای رفتن به دانشگاه، قطع رابطه یا تغییرات درونی
  • تجربه آزار جسمی، عاطفی یا جنسی

اگر شما هم با سؤال اینکه از کجا می‌توانید، بفهمید آیا با اختلالات خوردن مبتلا روبه‌رو هستید یا خیر، بهتر است بدانید برخی از علائم اولیه اختلالات خوردن شامل موارد زیر هستند.

  • ترس از افزایش وزن
  • همیشه به فکر غذا بودن
  • شروع به محدودکردن میزان
  • استفراغ بعد از خوردن غذا
  • استفاده از ملین برای کاهش وزن
  • نگرانی بیش از حدی درباره ظاهر خود
  • انجام بیش از حد ورزش

درمان اختلالات خوردن شامل تغذیه سالم به همراه مراقبت‌های پزشکی و درمان روانی است. همچنین برخی افراد ممکن است نیاز به داروهای خاصی داشته باشند.

بنابراین یک روانشناس در اراک قادر است تا مراقبت‌های بهداشتی و درمانی را برای شما فراهم کند و شما نیز می‌توانید تصمیم بگیرید کدام ترکیب از درمان‌ها برای بدنتان مناسب است.

اختلال اضطراب پس از سانحه PTSD

بیماری PTSD نتیجه‌ی گذراندن یک سانحه دلخراش است که در این سانحه فرد در معرض خطر مرگ یا آسیب جدی قرار گرفته است. این سانحه ممکن است حادثه‌ای باشد که نزدیک به شما رخ‌داده یا شما آن را مشاهده کرده باشید. درهرصورت مراجعه به یک روانشناس در اراک در این زمینه ضروری است.

بعضی از رویدادهایی که به وقوع اختلال استرس پس از سانحه منتهی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • تجربه یک فاجعه طبیعی مانند زلزله، سیل یا آتش‌سوزی
  • داشتن یک تصادف جدی یا صدمه‌ی جسمانی شدید
  • تجاوز جنسی
  • تحمل خشونت خانگی
  • درگیری در جنگ
  • شاهد قتل یا مرگ وحشتناک
  • صحبت‌کردن از تجربه یک زایمان آسیب‌زا
اختلال اضطراب پس از سانحه PTSD

روانشناس در اراک

درمان‌های مؤثری برای اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) وجود دارد که توسط روانشناس در اراک ارائه می‌شود که امکان بهبود بیماران را فراهم می‌کند. افرادی که با اختلال استرس پس از سانحه مبتلا می‌شوند علائم متنوعی تجربه می‌کنند.

برخی از افراد تمایل به خودکشی و آسیب رساندن به خود دارند. همچنین برخی از مواد مخدر و الکل استفاده می‌نمایند.

اختلال وسواس فکری جبری OCD

اختلال وسواس فکری – جبری یک بیماری روانی است که نیاز به درمان دارد. فرد مبتلا به OCD  ممکن است با افکار ناخواسته درباره کثیفی، بیماری وحشتناک، خشونت یا مسائل مذهبی دست‌وپنجه نرم کند.

آنها همچنین ممکن است به‌شدت به فعالیت‌هایی مانند تمیزکردن، چک‌کردن، شمارش یا دعاکردن اصرار داشته باشند. این اجبار می‌تواند ساعت‌ها از وقت فرد را به خود اختصاص دهد و باعث ایجاد احساس گناه یا اضطراب شود.

این اختلال می‌تواند در هر سنی شروع شود و افراد مبتلا به OCD معمولاً بیماری خود را از دیگران پنهان می‌کنند. بااین‌حال درمان‌های مؤثری برای این بیماری وجود دارد و این افراد می‌توانند با کمک و مشورت یک روانشناس در اراک به‌خوبی درمان شوند.

علت دقیق اختلال وسواسی – جبری هنوز به‌دقت مشخص نشده است؛ اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی می‌توانند در ایجاد این اختلال نقش داشته باشند.

 نشانه‌های این بیماری شامل افکار یا تصاویر ناخواسته، عملیات شستشوی مکرر دست‌ها، تمیزی بیش از حد محیط اطراف، ترتیب دقیق و مرتب‌کردن اشیا، تکرار کلمات یا عبارات است؛ بنابراین اگر به فکر سلامت جسم و روان خود هستید با یک روانشناس در اراک مشورت کنید تا آرامش را به دست آورید.

اختلال وسواس فکری جبری OCD

روانشناس در اراک

لیستی از بهترین روانشناسان در اراک

شما می‌توانید مشخصات دقیقی از بهترین روانشناسان در اراک را در جدول زیر مشاهده کنید.

نام روانشناس آدرس شماره تماس
محمدرضا خوانساری اراک، میدان شهدا، کوچه کرامت، ساختمان فرشته، واحد ۷ ۰۸۶-۳۲۲۱۵۱۸۵
شهرزاد حسنی اراک، میدان ولیعصر، ساختمان پزشکان مهر، طبقه دوم ۰۸۶-۳۳۸۴۸
علیرضا رفیعی اراک، میدان ولیعصر، ساختمان دنا، طبقه دوم ۰۸۶۳۲۲۳۴۵۲۲
الهه نجفی اراک، خیابان امام خمینی، ساختمان پزشکان مهر، طبقه ۲ ۰۹۳۶-۳۲۶۵۹۰۱
آرزو سجادی اراک، خیابان ۲۲ بهمن، دست راست مجتمع شایان طبقه دوم ۰۹۰۳۳۸۶۳۴۳۲
مهری دولت‌آبادی اراک، بلوار قدوسی، روبروی ایستگاه اتوبوس، مرکز مهر اندیش ۰۸۶-۳۴۱۲۰۴۱۲
زهرا شاه مرادی اراک، خیابان عباس‌آباد، ساختمان پزشکان بزرگمهر طبقه ۴ ۰۸۶۳۲۲۴۱۷۸۵
محسن رضایی اراک، خیابان قدوسی، مرکز مشاوره مهر اندیشه ۰۸۶۳۱۴۲۰۴۱۲

شارینو

اگر شما هم به دنبال بهبود رتبه سایت خود، مدیریت بهینه صفحه اینستاگرام، یادگیری درست برخورد با دیگران، بروز رسانی و طراحی سایت خود هستید، می‌توانید به مقالات طراحی سایت در اراک، ادمین اینستاگرام در اراک و سئو سایت در اراک بروید و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید.

اگر به دنبال یک تجربه خوشمزه و دلچسب در هنگام خوردن خوراکی‌های لذیذ یا نوشیدن قهوه‌ای گرم و سرد هستید، می‌توانید با مطالعه کافههای اراک و رستورانهای اراک انتخاب مناسبی داشته باشید و در این مکان‌ها ساعت‌ها را به خوشی و لذت سپری کنید.

 اگر شما هم به دنبال آموزشگاه‌های با کیفیت در زمینه‌های مختلف هستید، می‌توانید با مطالعه آموزشگاه فنی در اراک، آموزشگاه موسیقی در اراک و آموزشگاه زبان در اراک از ارائه خدمات تخصصی آنها استفاده و نیازهای آموزشی خود را برآورده کنید.

آیا شما هم به دنبال تیم‌هایی از کارشناسان ماهر هستید که با استفاده از تجهیزات مناسب خدماتی فوق‌العاده‌ای در زمینه شستشو، تعمیر فرش و مبل را ارائه دهند؟

 بنابراین می‌توانید به مقالات قالیشویی در اراک، مبل شویی در اراک و تعمیر مبل در اراک مراجعه کنید و با بهترین متخصصان در این زمینه آشنا شوید و در صورت لزوم با آنها تماس بگیرید.

شاید برای شما هم پیش‌آمده است که خودروتان دچار مشکل شده باشد و ندانید چگونه مشکل را بر طرف کنید؛ بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم که به مقالات امداد خودرو در اراک، یدک کش در اراک و مکانیک سیار در اراک مراجعه کنید و با کمک‌ها و راه‌حل‌های این مقالات خودروی خود را تعمیر کنید.

اگر با مشکلات چاقی یا لاغری و… روبه‌رو هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله پزشک تغذیه در اراک بهترین متخصص را انتخاب کنید و با رعایت توصیه‌های پزشک موردنظر به‌سلامتی خود برسید.

سخن پایانی

روانشناس در اراک با استفاده از روش‌های علمی و تحقیقات پایه سعی دارد تا به فهم عمقی از مسائل روح و رفتار بپردازد.

 آنها با استفاده از مصاحبه‌های شخصی، آزمون‌های روانشناسی و نظارت بر رفتار سعی دارند تا به تشخیص صحیح و درمان مناسب برسند و به افراد بیمار کمک کنند تا در راه بهبود خود قدم بردارند و سلامت جسمانی و روانی را تجربه کنند.

سؤالات متداول

۱. بهترین روانشناس در اراک برای درمان افسردگی چه کیست؟

دکتر محمود عاجلو

۲. بهترین روانشناسان بالینی در اراک چه کسانی هستند؟

  منصور عبدی، شهرزاد حسنی و…

۳. روانشناس در اراک می‌تواند چه بیماری‌های را درمان کند؟

روانشناس در اراک می‌تواند بیماری افسردگی، اعتیاد، اختلالات خوردن، اختلال وسواس فکری و… را درمان کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *