روانشناس در ایلام

آیا کودک شما گوشه‌گیر شده یا خودتان از افسردگی رنج می‌برید؟ روانشناس در ایلام با علم به رفتارشناسی مشکلاتی نظیر افسردگی، استرس، اعتیاد، وسواس، مشاوره قبل و بعد ازدواج، مشکلات جنسی و ترس‌های محیطی را ریشه‌یابی کرده و سعی در برطرف‌کردن آن‌ها دارد.

استفاده از تجربیات یک روا‌شناس خوب در ایلام برای گرفتن مشاوره نسبت به تغییر حالات رفتاری هر فردی و حتی برای اخذ نظراتش بابت تصمیم‌گیری‌ها، یک آسودگی خاطری برای افراد مردد در تصمیم‌گیری ایجاد می‌کند. رفتارشناسی کودکان و نوجوانان را با روا‌شناس در ایلام بهتر مدیریت کنید.

آشنایی با این موضوع که روانشناس کیست و چگونه در بهبود احوالات ما تأثیر می‌گذارد را با مطالعه این مقاله بیشتر درک می‌کنید، پس با ما همراه باشید.

روانشناس کیست؟

تراپیست یا روانشناس فردی که به مطالعه رفتاری اشخاص در برابر فشارهای اجتماعی و محیطی، افکار و عملکردهایشان تغییریافته می‌پردازد. روانشناس با استفاده از ترفندهای رفتارشناسی خود به راهنمایی فرد آسیب‌دیده می‌پردازد تا او را به روال عادی بازگرداند و درک بهتری از محیط اطراف پیدا کند.

سلامت روح و آسایش ذهنی همه افراد جامعه، خانواده و مدارس را شخصی آموزش‌دیده که به تحقیق و بررسی عملکرد روحی و عاطفی افراد می‌پردازد، تضمین می‌کند. روانشناس در ایلام جایگاه خاصی در میان افراد جامعه و ارگان‌های شخصی و دولتی دارد.

ناراحتی‌های روحی، افکار به‌هم‌خورده و احساسات هر فرد درصورتی‌که دچار نقصان شوند، مانند بیماری‌های جسمانی قابل‌مشاهده نیستند و فقط یک دکتر روانشناس معروف قادر به درک صحیحی از عملکرد فردی و اجتماعی آن‌ها دارد.

بعد از اخذ مدرک دکترا و گرفتن مجوز کار گذراندن دو سال دوره روانشناسی بالینی در اولویت برنامه‌های یک روانشناس بالینی در ایلام است.

روانشناس کیست؟

روانشناس در ایلام

انواع روانشناس در ایلام

تنوع در خلقت انسان و تفاوت در رفتارهایی که هر فرد در موقعیت و شرایط خاص نشان می‌دهد، باعث شده در صورت مشاهده اختلالات رفتاری با خود بپرسیم نیازمند روانشناس در ایلام با چه نوع روانشناسی هستیم؟ تحلیل رفتاری یا روانشناسی رفتاری توسط روانشناس انجام می‌پذیرد.

هدف‌‌های روانشناسان در زمینه‌های مختلف، گسترش پیدا کرده‌اند و هر کدام در حوزه فعالیت خود مشغول به کار هستند. روانشناسی چندین زیر شاخه دارد که هر کدام از این زیر شاخه‌ها در زمینه‌ای تخصصی‌ فعالیت می‌کنند. برای آشنایی با زیرشاخه‌های روانشناسی به چند مورد اشاره کرده‌ایم.

انواع روانشناس در ایلام

روانشناس در ایلام

روانشناس بالینی

روانشناسی بالینی با علم روان‌شناختی افراد در زمینه تشخیص و درمان مسائل عاطفی به فعالیت می‌پردازد. ارزیابی، درمان، مشاوره، آموزش، روان‌درمانی و در آخر مدیریت تحقیقات از عوامل شش‌گانه‌ای هستند که در روانشناسی بالینی نقش بسزایی دارند.

رشته روانشناسی بالینی توسط روانشناس در ایلام در درمان مشکلاتی نظیر: عقب‌افتادگی ذهنی، اعتیاد، بیماری‌های روانی، جوانان و نوجوانان بزهکار، اختلافات خانوادگی، اختلافات زناشویی و مشکلات کوچک در سازگاری بین افراد ایفای نقش می‌کند.

حوزه فعالیت یک روانشناس در ایلام با رشته روانشناسی بالینی در مدارس، دادگاه‌ها، بیمارستان‌های روانی، دادگاه‌های بزهکاری کودکان و نوجوانان، سازمان‌های بازپروری، کمپ‌های ترک اعتیاد توانایی خود را بسیار نشان داده است.

روانشناس رشد

رشد و تکامل انسان در هر سن و دوره از زندگی با تغییرات رفتاری خاصی مشاهده می‌شود. روانشناسی رشد کلیه تغییرات رفتاری هر دوره رشد از نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میان‌سالی و سالمندی را تحت پوشش قرار داده و بهترین کمک را به رشد و تعالی در چنین دوره‌هایی می‌کند.

تغییرات رفتاری و رشد شامل: درک اخلاق، مهارت در حرکت، حل مشکلات، یادگیری زبان، فراگیری احساسات، شخصیت‌شناسی و شکل‌گیری شخصیت می‌شوند. در کل بهترین روانشناس ایلام  سعی در افزایش سازگاری‌های ذهن برای یادگیری در برابر عوامل محیطی دارد و این عوامل محیطی تأثیر خاصی بر تکامل می‌گذارند.

مسائلی که زیر نظر روانشناس رشد قرار دارند شامل انواع رشد نظیر: رشد عاطفی، رشد در مهارت‎‌های زبانی، رشد در مهارت‌های حرکتی، رشد شخصیت فردی، رشد جمعی افراد، رشد کودکان در کنار تأثیرات اجتماعی و… است. روانشناس در ایلام به تکامل رشد در اکثر دوره‌های زندگی کمک می‌کند.

روانشناس رشد

روانشناس در ایلام

روانشناس قضایی

بسیاری از جرم و جنایات انجام شده در جامعه منشأ روانی دارند. در واقع روانشناسی قضایی برای بررسی جنایی و قانونی یک جرم و محکوم قضایی به‌ کار گرفته می‌شود. از معلومات رفتارشناسی یک روانشناس قضایی برای حل یک پرونده قضایی استفاده می‌کنند.

بهترین روانشناس حال حاضر ایلام در این زمینه تحت عنوان علم در دستگاه قضایی و برقراری عدالت کیفری نام‌برده‌شده است. تحقیقات روانکاوی یک روانشناس قضایی بر رفتار یک مجرم یا محکوم بر روند پرونده تأثیر می‌گذارد.

حوزه‌ کاری روانشناس در ایلام بیشتر در دادگاه‌های خانواده، دادسراها، زندان‌ها و… است. برخورد اصولی با مظنون یا محکوم یک پرونده در پیشبرد و حل یک مسئله قضایی  بسیار مؤثر واقع شده است.

روانشناس سلامت

چگونگی تأثیر علل رفتاری و فرهنگی و روان‌شناختی بر سلامت یا بیماری جسم را روانشناسی سلامت بررسی می‌کند. به عبارت ساده‌تر برخی از عوامل رفتاری به‌سلامت جسم آسیب می‌رساند، برای مثال، افزایش عوامل استرس‌زا در رفتار فردی بر ترشح آدرنال غدد و همچنین استفاده از دخانیات بر سلامت جسم تأثیر می‌گذارند.

روانشناس سلامت با آموزش تغییر در حالات رفتاری نامناسب به رفتارهای عادی یا رساندن رفتار به حالت تعادل توانسته در حل مسائل پزشکی کمک کند و الگوی صحیح زندگی را در اختیار بیمار قرار می‌دهد. پزشکان بیمارستان‌ هم گاهی برای درمان به روانشناس در ایلام احتیاج پیدا کرده و از ایشان مشورت می‌گیرند.

روانشناس سلامت تغییر رفتاری که منجر به آسیب جسم می‌شود را با تغییر سبک زندگی و حتی ارائه الگو تغذیه‌ای مناسب به پایداری روان و جسم می‌رساند. بهترین روانشناس انگیزشی در ایلام اکثر مواقع در بیمارستان و محیط‌های درمانی با پزشکان همکاری کرده و سلامت فرد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

روانشناس سلامت

روانشناس در ایلام

روانشناس اعصاب

وجود عواملی چون ضایعات و تومور در مغز منجر شده‌اند که فعالیت الکتریکی در مغز ایجاد شود و اعصاب را تحت‌تأثیر قرار دهد یا به عبارتی اعصاب را درگیر می‌کنند. روانشناسی اعصاب ساختار و عملکرد مغز را بررسی می‌کند تا رفتارها و فرایندهای عصبی در مناسب‌ترین حالت ممکن رخ دهند.

تشخیص مشکلات عصبی که یک فرد تجربه می‌کند، می‌تواند دلیل بر این باشد که سکته مغزی یا آسیب مغزی مشکوک داشته و حتی بلعکس. برخی مشکلات عصبی فقط با مشاوره و گفتاردرمانی منجر به بهبودی نمی‌شوند و نیاز به درمان دارویی دارند.

مشکلات عصبی مانند: پرخاشگری، وسواس، تیک‌های عصبی و… را با مراجعه به روانشناس در ایلام و گرفتن دستورالعمل‌های رفتاردرمانی کاهش و در صورت تداوم  به درمان قطعی منتهی می‌شود.

روانشناس کار

روانشناسی کار عملکرد رفتاری اشخاص را در محیط‌های مختلف به‌خصوص محیط‌ کار ارزیابی کرده و برای بهبود روند اوضاع‌ کاری توصیه‌هایی را بیان می‌کند. روانشناس در ایلام در سازمان‌ها و شرکت‌ها به مدیران و صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا درک بهتری از رفتارهای کارکنانشان داشته باشند.

تأثیرگذاری بر عملکرد صحیح کارکنان منجر به افزایش کارایی، بهبود کیفیت کار، رضایت شغلی در پرسنل، رضایت شغلی در مدیریت و در نهایت حفظ سازمان با راندمان کاری بالا خواهد شد. پر واضح است که حال خوب و محیط کاری خوب تأثیر بسزایی در مدیریت رفتاری پرسنل می‌گذارد.

کلیه عوامل رفتاری از سوی صاحبان مشاغل یا کارکنان در محل کار منجر به بروز رفتارهای هنجار و نا به هنجار شده و طی یک روز کاری فرد را درگیر حال خوب یا بد می‌کند. برای آموزش صحیح رفتار طرفین در محیط کار از روانشناس در ایلام کمک بگیرید.

روانشناس کار

روانشناس در ایلام

روانشناس اجتماعی

مسائل و مشکلات اجتماعی بیشترین تأثیر را بر رفتار اشخاص می‌گذارند. در واقع چگونگی رفتار، احساس و افکار افراد در جمع و یا در حضور دیگران را روانشناسی اجتماعی مطرح می‌کند. به‌گونه‌ا‌‌ی روانشناسی اجتماعی می‌خواهد بگوید که اشخاص با حضور در یک جمع چه عکس‌العملی نشان می‌دهند.

وقتی که زندگی ما بخشی از زندگی اجتماعی محسوب می‌شود، بازتاب رفتارهای جمعی هر فرد نشانه شخصیت و سلامت روان فرد است. روانشناس در ایلام به پرخاش، رفتارهای حرکتی و رفتار گروهی افراد توجه می‌کند و در برابر ناهنجارهای مشاهده شده به فرد کمک می‌کند.

چه وقت و در چه شرایطی به روانشناس در ایلام نیاز داریم؟

پیچیدگی‌های رفتاری انسان و تفاوت در رفتار و کردار باعث می‌شوند که هر فرد در مقابل فراز و نشیب‌های زندگی برخورد متفاوتی را نشان دهد و هر کس با روبه‌رویی با این چالش‌های زندگی عکس‌العمل مربوط به خود را دارد. آسیب‌های وارده بر انسان در برابر مشکلات آن‌ها را نیازمند روانشناس در ایلام کرده است.

وقتی فرد دچار اختلالات عصبی، روحی، روانی و حتی عاطفی شود به‌طوری‌که سلامت روان از بین رود، فرد قادر به مدیریت رفتاری نیست و حالات بدی را از خود نشان می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، در برابر از دست‌دادن عزیزان تا مدت‌ها رفتار غیرعادی روان شخص را درگیر می‌کند.

روانشناس در ایلام

روانشناس در ایلام

درصورتی‌که نتوانستید رفتارهای خود را مدیریت کنید، روانشناس در ایلام می‌تواند به شما کمک کند و با دادن مشاوره شما را از سردرگمی خلاص کند. به‌جای صبر در برابر رفتارهای ناهنجار، مراجعه به روانشناس حال را بهتر و زندگی را شادتر می‌کند.

اکنون که با انواع روانشناسی آشنا شدید در صورت مشاهده برخی علائم باید به یک روانشناس خانم در ایلام مراجعه کنید این علائم شامل:

  • اگر گمان کردید که قصد آسیب به خود را دارید.
  • اگر احساس کردید که اعتماد به نفستان پایین است.
  • اگر مسائل مربوط به خودتان را نمی‌توانید حل کنید.
  • اگر دچار ضربه روحی شده‌اید.
  • اگر به رفتارهای نادرست خوردن و خوابیدن عادت کردید.
  • اگر اعتیاد به مواد مخدر و الکل پیدا کرده‌اید.
  • اگر از لحاظ اجتماعی خود را کنار می‌کشید و گوشه‌گیر شده‌اید.
  • اگر در کنترل رفتارهایی مانند خشم، خنده، اخم، گریه و حتی شادی دچار مشکل شده‌اید.
  • به وسواس و حساسیت در انجام برخی فعالیت‌ها گرفتار شده‌اید.
  • اگر دچار یکی از انواع تیک‌های رفتاری مانند: پرش لب، پرش چشم، لرزش دست و… شده‌اید.

آسیب‌های رفتاری که نیاز به روانشناس دارند

اختلالات در رفتارهای افراد چنان به آنها آسیب می‌زنند که فرد را دچار بیماری‌های روحی می‌کند. به چند نمونه از آسیب‌هایی که در صورت مشاهده آن‌ها فرد نیازمند به روانشناس در ایلام می‌شود، اشاره می‌کنیم.

افسردگی

یکی از بیماری‌های روانی بسیار شایع که افراد علایق خود را نسبت به محیط اطراف از دست می‌دهند، افسردگی نام دارد. در این اختلال کنترلی بر روی بروز احساسات و عواطف خود ندارند و مدام احساس خستگی و درماندگی می‌کنند. از جمله بیماری‌هایی است که روند بهبود در فرد افسرده خیلی کند سپری می‌شود.

احساسات درمانده، ناامیدی و غم، از علائم افسردگی به شمار می‌آیند. بهترین روانشناس ایلام برای درمان افسردگی در مرحله اول عوامل ایجاد افسردگی را ریشه‌یابی کرده و سپس در کنترل آن به شما کمک می‌کند. در ضمن یک روانشناس در ایلام سعی دارد که افکار منفی را از ذهن بیمار خارج و از بین ببرد.

فوبیاها

ترس از فضای بسته، ترس از بلندی، ترس از حشرات، ترس از تاریکی، ترس از آسانسور و انواع ترس‌های غیرعادی را فوبیا می‌نامند. این ترس‌ها گاهی روند زندگی شما را مختل می‌کنند. وجود این ترس‌های ناشناخته روزبه‌روز در زندگی شما پررنگ‌تر و غیرقابل‌کنترل می‌شوند تا جایی که موجب آزار شما خواهند شد.

روانشناس در ایلام در غلبه بر این ترس‌ها به شما کمک می‌کند و طی درمان شما را به مقابله با آنها راهنمایی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که ترس‌ها شدت پیدا کنند و تبدیل به پلی فوبیا یا ترس از همه چیز یا فوبو فوبیا ترس در ترس نشوند.

اعتیاد یا عادات نادرست

برخی عادات ناسالم که با تکرار در زندگی روزمره رخ می‌دهند، اعتیاد گفته می‌شوند. برای کنترل عادات ناسالم رفتاری مانند: اعتیاد به سیگار، مواد الکلی، مواد مخدر و حتی اعتیاد به خوردن یک خوراکی خاص مانند آدامس، قهوه و نسکافه به روانشناس در ایلام مراجعه کنید.

درجه تأثیرپذیری اعتیاد بر روند سلامت جسم آن را خطرناک تلقی می‌کند، به‌عنوان‌مثال، اعتیاد به مواد مخدر به‌مراتب خطرناک‌تر از اعتیاد به سیگار یا مشروبات الکلی است. به‌هرحال ترک عادات ناسالم به یکباره و با یک تصمیم از سوی شخص معتاد هیچ‌وقت انجام نمی‌پذیرد.

جدای از اراده فرد معتاد در ترک ماده مورد اعتیاد کمک یک روانشناس در ایلام بسیار مثمرثمر واقع می‌شود. در طول زمان ترک، بیان کلمات انگیزشی از سوی روانشناس و رفتارشناسی فرد معتاد بر روی ذهن کامل سوار شده تا بعد از پاک‌سازی بدن از مواد مخدر، دیگر تمایلی به بازگشت پیدا نکند.

اختلالات روانی

خطرناک‌ترین حالتی که نیاز به روانشناس در ایلام در آن بسیار مشاهده شده اختلالات روانی است. بیمارهایی نظیر دوقطبی، افسردگی حاد، اسکیزوفرنی و… از جمله اختلالات روانی هستند. لفظ خطر در این اختلال به دلیل شدت تغییر در حالات و رفتار بیماران است.

تغییر در قیافه و رفتار در این بیماران بیشتر به چشم می‌خورد و باعث ترس و وحشت اطرافیان می‌شوند. تنها به کمک یک روانشناس در ایلام می‌توان چهره واقعی آنها را تشخیص داد و با بررسی حالات روحی و روانی آن‌ها از روند این اختلالات جلوگیری می‌کند.

اختلالات روانی

خشم و پرخاشگری

احساس یک خشم کنترل نشده می‌تواند فاجعه به بار آورد. خشم جزو حالات کاملاً طبیعی در هر فردی است، فقط درصورتی‌که کنترل شده باشد. در اختلالات رفتاری خشم کنترل نشده غیرقابل‌پیش‌بینی و قدرتمند است. در صورت شدت در رفتارهای عصبی و عدم سرکوب خشم به روانشناس در ایلام مراجعه کنید.

روانشناس با انجام تست‌های روانشناسی درجه خشم شما را اندازه‌گیری می‌گیرد. روانشناسان با دادن راهکارهای اساسی برای کنترل خشم توانسته‌اند در مدیریت خشم به شما کمک ‌کنند. مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در ایلام می‌گوید: «برای کنترل خشم از نکات ساده‌ای مانند: آب‌خوردن و نفس‌کشیدن استفاده کنید.»

دلایل انتخاب بهترین روانشناس در ایلام

یک روانشناس می‌تواند در بیشتر مسائل و مشکلات بهترین راهنمایی‌ها را به شما بدهد. قدم اول را بردارید و یک روانشناس در ایلام انتخاب کنید و با آغاز رابطه‌ای منطقی سلامتی روان خود را تضمین کنید. دست یاری را به‌سوی روانشناسی دراز کنید که در حیطه مشکلات شما چاره‌ساز باشد.

یک روانشناس خوب بدون تعصب به سخنانتان گوش می‌دهد و بهترین راهکار درمانی را به اجرا درمی‌آورد.  برای برگزیدن یک روانشناس در ایلام بهتر است، به چند نکته توجه کنید.

محبوبیت

مهمترین دلیل در انتخاب و معرفی یک روانشناس داشتن محبوبیت از نظر مراجعین به‌حساب می‌آید. وقتی اکثر مراجعین در یک مطب روانشناسی از برخورد و صبوری روانشناس در ایلام بهره لازم را برده‌اند، مرحله اول کسب جایگاه ویژه در نظر مراجعین را به خود اختصاص داده‌ است.

داشتن مجوز‌های قانونی

روانشناس بعد از گذراندن دوره دانشگاهی خود باید مدرک دوره‌های آموزشی را زیر نظر مراکز معتبر گرفته باشد، بعد فعالیت خود را شروع کند. عده‌ای روانشناس در ایلام فاقد مجوزهای رسمی کسب‌وکار و صلاحیت قانونی هستند؛ پس در انتخاب یک روانشناس دقت کنید.

تسلط بر درمان

برای درمان هر فرد با آسیب‌های روحی روش‌های مختلفی وجود دارد. یک روانشناس در ایلام برای اجرای تمامی راه‌های درمانی مهارت دارد و با تسلط بر درمان برای بهبود درمان‌خواه تلاش خود را می‌کند. فقط این را بدانید که روانشناس قادر به تجویر دارو برای درمان نیست.

هزینه جلسات درمان

داشتن زندگی با مشکلات روحی کاملاً زجرآور است و مسیر حیات را به‌سوی غم و گوشه‌گیری می‌برد؛ پس ارزش این را دارد که برای درمان اقدام کنید و نگران هزینه هم نباشید. هزینه مشاوره روانشناسی در ایلام به طول درمان، مدت‌زمان جلسات، روش درمان بستگی دارد.

راز نگهداری روانشناس

مهم‌ترین ویژگی یک روانشناس این است که باید رازنگه‌دار باشد. اسرار درمان‌جو برای افراد دیگر نباید فاش شود تا حس اطمینان را برای مراجعین فراهم کند. تنها راه بازگوکردن مکالمات از سوی روانشناس فقط بر اساس یک حکم قضایی برای ارائه در محکمه‌ای که موضوع آن قتل باشد امکان‌پذیر است.

بهترین روانشناس در ایلام

تا کنون با خود پرسیده‌اید که روانشناسان معروف ایلام چه کسانی هستند؟ این سؤالی که ذهن خواننده را درگیر می‌کند و در انتخاب روانشناس مردد می‌ماند. هر روانشناس در ایلام در یک زمینه تخصصی فعالیت کرده و هر شخصی به‌واسطه نیاز خود متخصص مربوطه را تعیین و به آن مراجعه می‌کند.

با داشتن یک فهرست از اسامی روانشناس در ایلام و بررسی کامل فاکتورهای خوب و بد گزینش، بااراده و مطمئن روان‌شناس خود را انتخاب کنید.

نام روانشناس آدرس شماره تلفن
 

دکتر رحمت رمضانی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، نرسیده به بازار، مجتمع نگین نور  

۰۸۴-۳۳۳۶۲۴۰۵

 

سپیده آزرم

ایلام، خیابان سعدی جنوبی، کوچه شهید رشیدی، مجتمع تجاری و پزشکی مظفری، طبقه ۴ واحد ۱۶  

۰۸۴-۳۳۳۸۰۸۸۵

 

محمد صالحی

ایلام، خیابان طالقانی، کوچه اسلامی، نرسیده به پاساژ ملت، مرکز مشاوره کفایت  

۰۸۴-۳۳۳۶۵۰۰۰

 

خاطره اکبری

ایلام، بلوار پژوهش، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشکده پزشکی  

۰۸۴-۳۲۲۲۷۱۲۶

 

دکتر ستار کیخاونی

ایلام، بلوار پژوهش، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشکده پزشکی  

۰۸۴-۳۲۲۲۷۱۲۶

 

مریم شهبازی

ایلام، بلوار پژوهش، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشکده پزشکی  

۰۸۴-۳۲۲۲۷۱۲۶

 

امیر عبدالحسینی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، روبروی بانک سپه، مجتمع نگین نور، طبقه ۲، مرکز مشاوره سینا  

۰۸۴-۳۳۳۶۲۴۰۵

 

رقیه عباسی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، روبروی بانک سپه، مجتمع نگین نور، طبقه ۲، مرکز مشاوره سینا  

۰۸۴-۳۳۳۶۲۴۰۵

 

عادل اکبری

ایلام، بلوار سیدالشهدا، روبروی بانک سپه، مجتمع نگین نور، طبقه ۲، مرکز مشاوره سینا  

۰۸۴-۳۳۳۶۲۴۰۵

 

رحمان اوهام

ایلام، میدان شهید کشوری، درمانگاه فرهنگیان  

۰۸۴-۳۳۳۳۰۱۸۶

 

گیتی شهبازی

ایلام، بلوار پژوهش، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشکده پزشکی  

۰۸۴-۳۲۲۲۷۱۲۶

 

سعیده درویشی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، کوچه مرکز جراحی سیدالشهدا، روبروی مطب دکتر بختیاری، مرکز مشاوره تبسم  

 

۰۹۳۰۱۴۱۶۵۰۰

 

ماندانا ساروخانی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، درمانگاه بقیه الله اعظم (عج)، دفتر روانشناسی و مشاوره آوای درون  

۰۹۹۱۶۰۲۳۱۱۰

 

 

 

سجاد طاهرزاده

ایلام، چهارراه سعدی، ابتدای خیابان تختی، جنب پاساژ تیمورپور، طبقه بالای گالری هرمس، مرکز مشاوره روانشناختی صبح امید  

 

 

۰۸۴-۳۳۳۶۶۰۱۹

 

 

عبدالمحمد صفری

ایلام، چهارراه سعدی، خیابان تختی، نبش خیابان سلیمان خاطر، مجتمع کریستال طبقه ۳ واحد ۴، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی روان پویا  

 

 

۰۸۴-۳۳۳۴۳۱۸۷

 

افشین رستمی

ایلام، خیابان سعدی جنوبی، درمانگاه الزهرا، مرکز مشاوره شایان  

۰۸۴-۳۳۳۶۹۵۵۴

 

اکبر ربیعی

ایلام، سرابله، خیابان کشاورز، روبروی گاراژ مسافربری ایلام  

۰۸۴-۳۴۲۲۳۹۷۳

 

دکتر امیر مهردادی

ایلام، میدان میلاد، فرهنگسرای جوان، طبقه ۱، مرکز مشاوره جوانان استان ایلام  

۰۹۱۸۳۴۱۰۶۴۰

 

دکتر ایوب همتی

ایلام، سعدی مرکزی، کوچه شمشاد، خیابان سلیمان خاطر، مجتمع کریستال، طبقه ۳  

۰۹۱۸۸۴۲۹۹۳۸

 

 

زینب گل خرمی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، کوچه متحدی پایین تر از مرکز جراحی دکتر بختیاری، مجتمع ونوس، طبقه ۴، مرکز مشاوره و روانشناختی جوانه امید  

 

 

۰۸۴-۳۳۳۳۹۲۵۴

 

مریم یوسفی

 

ایلام، چهارراه سعدی، نبش خیابان سلیمان خاطر، ساختمان کریستال، طبقه ۳ واحد ۴، کلینیک تخصصی روانشناختی روان پویا  

 

۰۹۱۸۳۴۰۶۳۳۵

 

روح الله جعفری

ایلام، میدان شهدا، مرکز مشاوره درمانگاه تخصصی شهدا
 

 

شهرام مامی

خیابان سعدی جنوبی، روبروی داروخانه دکتر رشیدی، ساختمان عرش، طبقه ۲، مرکز مشاوره امید فردا  

 

۰۸۴-۳۳۳۶۱۴۱۵

 

دکتر نرگس اصفحانی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، روبروی بانک سپه، مجتمع نگین نور، طبقه ۲  

۰۸۴-۳۳۳۶۲۴۰۵

 

دکتر مریم نورمحمدی

ایلام، بلوار سیدالشهدا، پایین تر از بیمارستان قائم، جنب بانک سپه، دفتر مشاوره مهرآوران  

۰۸۴-۳۳۳۵۱۳۲۸

 

رستا رحیمی

ایلام، خیابان سعدی شمالی، مجتمع تجاری اداری شوهانی، طبقه ۲  

۰۹۱۸۸۸۶۰۵۴۹

 

 

الیاس نیازی

ایلام، چهارراه مادر، ۲۰۰ متر به سمت خیابان خرمشهر، روبروی معاونت پسماند شهری، جنب داروخانه دکتر سیفی، خیابان دانش‌آموز، انتهای خیابان سمت راست  

 

 

۰۸۴-۳۳۳۵۱۶۷۳

 

مهتاب رشیدنهال

ایلام، دره شهر، خیابان شهید بهشتی، روبروی فروشگاه اتکا  

۰۸۴-۳۵۲۲۵۰۳۳

 

 

فرشته چراغی

ایلام، چهارراه سعدی، خیابان تختی، نبش خیابان شهید سلیمان خاطر، ساختمان کریستال، طبقه ۳، واحد ۴  

 

۰۹۹۱۰۵۱۵۸۵۱

 

مسعود پوررحیمی

ایلام، خیابان خرمشهر، کوچه دانش آموز، کلینیک مشاوره نوید  

۰۸۴-۳۳۳۵۱۶۷۳

 

فرشته صیدحسین زاده

ایلام، میدان ۲۲ بهمن، خیابان حافظ، پشت اداره فرمانداری، مشاوره طهورا  

۰۹۱۸۳۴۰۳۸۱۲

شارینو

لوازم‌خانگی کالاهایی که مدام در حال استفاده هستند و خرابی آنها امری طبیعی بوده و به این منظور باید از تعمیرکاران حرفه‌ای در تعمیر آنها استفاده کرد. با آشنایی با تعمیر پکیج در ایلام و تعمیر تلویزیون در ایلام و همچنین تعمیر جاروبرقی در ایلام می‌توانید با خیال آسوده لوازم خود را برای تعمیر به آنها بسپارید.

درصورتی‌که در جاده‌های ایلام هستید و خودرو شما دچار نقص فنی شده از امداد خودرو ایلام کمک بگیرید و مشکلات خودرو را بررسی کنید و در صورت نیاز به مکانیک سیار در ایلام و یدک کش در ایلام در کوتاه‌ترین زمان نزد شما خواهند بود.

تا قبل از فرارسیدن اسفندماه برای خانه‌تکانی اقدام کنید؛ زیرا شلوغی مراکز نظافتی انتخاب شما را محدود می‌کند. مطالب سایت درباره شرکت نظافتی در ایلام شما را در انتخاب بهترین مبل شویی در ایلام و قالیشویی در ایلام کمک می‌کند.

برای آشنایی با کلاس‌هایی که آموزشگاه فنی در ایلام دایر کرده تا دانش عملی افراد را بالا ببرد به سایت شارینو مراجعه کنید، همچنین در آن به بهترین آموزشگاه موسیقی در ایلام و آموزشگاه زبان در ایلام اشاره شده است.

آیا ازبین‌بردن موهای زائد به روش‌های معمولی پوستتان را تیره کرده است؟ بیاید و با روش‌های قدیم خداحافظی کنید. دستگاه‌های پیشرفته مرکز لیزر در ایلام با مدرن‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان موهای زائد را از بین می‌برد.

برای داشتن اندامی ورزیده که نگاه اطرافیان را به‌سوی خود جلب کنید. تنها با تمرین‌های مداوم در باشگاه بدنسازی در ایلام حاصل می‌شود. با رنگ‌کردن مداوم، موهای شما آسیب‌دیده و نیاز به رسیدگی دارد. بهتر است قبل از اقدام با سالن‌های زیبایی در ایلام آشنا شوید و نمونه کارهای آنها را ببیند.

سخن پایانی

با ابزاری به نام روانشناس ساز دلتان را کوک کنید و از مشکلات زندگی فاصله بگیرید. فرض را بر این بدانید که یک مشکل روحی شما را از جاده زندگی خارج کرده است. روانشناس در ایلام کوچکترین اختلالات رفتاری شما را بادقت مورد کاوش قرار داده و فرد را در مسیر صحیح رفتاری قرار می‌دهد.

روانشناس تنها برای رفع و درمان مشکلات ایجاد شده در مسیر زندگی نیست؛ بلکه برای پیداکردن مسیر درست زندگی و حتی برای گرفتن انگیزه شاد زیستی به روانشناس پناه می‌برند. بیایید و واقعیت‌های زشت و زیبای زندگی را از نگاه یک روانشناس در ایلام مشاهده کنید.

 

سؤالات متداول

  1. آیا برای ازدواج فرزندانمان باید به روانشناس مراجعه کنیم؟

ازدواج یک دستاورد مهم در زندگی است که هم برای قبل و هم بعد به راهنمایی یک روانشناس نیاز دارد.

  1. چه زمانی باید به روانشناس اعصاب مراجعه کنیم؟

داشتن رفتاری غیرطبیعی، تیک‌های عصبی، احساسات متفاوت و گاهی داشتن سردردهایی بعد از عصبانیت

  1. آیا می‌توان برای خودشناسی از روانشناس کمک گرفت؟

بله نزد روانشناس تستهایی را با عنوان تست خود‌شناسی انجام می‌دهید.

  1. آیا تفاوتی در انتخاب روانشناس خانم یا آقا وجود دارد؟

جنسیت برای خوب یا بد بودن یک روانشناس ملاک نیست، تنها دلیل انتخاب این است که برخی درمان‌جوها برای راحتی در ارتباط و مکالمه به چنین موضوعی توجه می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *