هرآنچه باید درمورد خدمات مرکز لیزر در ایلام بدانید

آیا در رابطه با مرکز لیزر در ایلام و خدماتی که این مراکز به مراجعین ارائه می‌دهد، اطلاعی دارید؟ در مراکز تخصصی لیزر شما می‌توانید به کمک دستگاه‌های پیشرفته لیزر به راحتی و با کم‌ترین درد موهای زائد خود را از بین برده و پوستی صاف و یکدست را تجربه کنید.

مطمئناً با انتخاب یک مرکز ‌ایده‌آل جهت از بین بردن مو‌های زائد، دیگر نیازی به انجام اپیلاسیون یا استفاده از ژیلت، موبر و دستگاه‌های اپیلیدی ندارید. در این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره مرکز لیزر در ایلام پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز لیزر شهر ایلام، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در ایلام

از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما و دیگر افراد علاقه‌مند به استفاده از خدمات زیبایی مرکز لیزر در ایلام، پیدا کردن یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان است. بدون تردید در صورت آشنا بودن شما با مهم‌ترین ویژگی‌های مراکز لیزر معتبر، فرایند انتخاب مرکز لیزر در شهر ایلام برای شما آسان‌تر می‌شود.

در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های مرکز لیزر در ایلام اشاره شده است.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در ایلام

مرکز لیزر در ایلام

پرسنل حرفه‌ای

تمام کادر حاضر در مرکز لیزر ایلام، افراد حرفه‌ای و متخصص هستند. این عزیزان آموزش‌های لازم را در رابطه با برخورد با مشتری و انجام دقیق وظایف خود را دیده‌اند. بدون تردید از اصلی‌ترین فاکتور‌ها برای جذب مشتری، پرسنل کاربلد بوده و بنابراین به وجود پرسنل حرفه‌ای در مرکز لیزر انتخابی، دقت کنید.

استفاده از دستگاه‌های نوین

امروزه تولیدکنندگان دستگاه‌های جدید‌تر و به‌روزتری را برای انجام خدمات زیبایی لیزر طراحی و تولید کرده‌اند تا در زمان استفاده از آن‌ها، مشتری درد کمتری را تجربه کرده و همچنین نتیجه مطلوب‌تری را به دست آورد؛ بنابراین هنگام مراجعه به مرکز لیزر در ایلام، به نوع دستگاه‌های آن مرکز دقت کنید.

در صورتی که دستگاه‌های مجموعه از جدید‌ترین نوع خود بودند، برای از بین بردن مو‌های زائد بدن خود به آن مرکز مراجعه کنید. بدون شک آن مجموعه به دلیل دارا بودن آن دستگاه‌های جدید، پذیرای مراجعه‌کنندگان بسیاری است.

وجود راه‌های ارتباطی متعدد با مشتری

از اصلی‌ترین ویژگی‌های مرکز لیزر در ایلام از نوع ‌ایده‌آل این است که شما امکان ارتباط با آن مجموعه را داشته باشید. مدیر مجموعه راه‌های ارتباطی متعددی مانند تلفن و صفحات مجازی را راه‌اندازی می‌کند تا شما در زمان نیاز، امکان برقراری ارتباط سریع را با آن مرکز داشته باشید.

به طور مثال اگر خواستید جلسه بعدی لیزر خود را یک روز عقب بیندازید، با شماره تلفن مجموعه تماس برقرار کنید. اگر به هر دلیلی منشی به تلفن شما پاسخ نداد می‌توانید از طریق پیام دادن به شماره همراه مرکز لیزر در ایلام یا پیام گذاشتن در کانال تلگرامی مجموعه، جلسه بعدی لیزر خود را فیکس کنید.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در ایلام

مرکز لیزر در ایلام

پاسخگویی و نوبت دهی سریع

برای پرسنل حاضر در مرکز لیزر در ایلام فرقی نمی‌کند که مشتری به واسطه حضور در مرکز یا از طریق سایت نوبت لیزر گرفته است، آن‌ها برای زمان مشتریان خود ارزش قائل بوده و اجازه نمی‌دهند که ساعت‌ها در اتاق انتظار منتظر نوبت خود بمانند.

پاسخگویی سریع و نوبت دهی دقیق، از اصلی‌ترین اهداف کارکنان مرکز لیزر شهر ایلام بوده و بدون تردید وجود یک گروه منظم در آن مرکز، باعث شکل‌گیری این ویژگی مثبت در مرکز لیزر می‌شود.

قیمت‌های واقعی و مناسب

مرکز لیزر در ایلام قیمت‌های واقعی و منصفانه را به شما و دیگر مشتریان خود بیان می‌کند. البته اتحادیه برای اعلام قیمت انجام خدمات لیزر بدن در ایلام، نرخ‌های مشخصی را تعیین کرده و آن را به تمام مراکز اعلام می‌کند.

توجه به رضایت مشتریان

ایده‌آل‌ترین مرکز لیزر در ایلام حتماً به نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود توجه می‌کند تا رضایت آن‌ها را جلب کند. مدیر مجموعه با تهیه فرم‌های نظرسنجی در سایت، صفحات مجازی و همچنین به صورت دستی در مرکز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نظرات شما و دیگر مشتریان را بشوند.

سپس با دسته‌بندی کردن آن نظرات و توجه به انتقادات، سعی می‌کند تا نقاط ضعف را پوشش دهد. مطمئناً در صورت توجه به نظر مشتری، باعث افزایش میزان رضایت‌مندی آن‌ها از مرکز می‌شود.

محیط تمیز و منظم

از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز لیزر در ایلام، محیط تمیز و منظمی است. به طور حتم شما با مشاهده چنین محیطی، ترغیب می‌شوید که از خدمات زیبایی لیزر در آن مرکز بهره ببرید. به طور مثال مدیر مجموعه با قرار دادن چند گلدان زیبا و نورپردازی جذاب، فضای کسالت بار اتاق انتظار را به یک محیط دلنشین تبدیل می‌کند.

بهره‌مندی از پزشکان باتجربه

از اصلی‌ترین ویژگی که باعث افزایش اعتبار مرکز لیزر در شهر ایلام می‌شود، مطمئناً وجود پزشکان باتجربه است. این عزیزان بر اساس تخصص و تجربه خود، سلامت مشتریانی مانند شما را حفظ کرده و در نتیجه باعث اطمینان شما جهت حضور در آن مرکز برای انجام خدمات زیبایی لیزر می‌شوند.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در ایلام

مرکز لیزر در ایلام

مزایای استفاده از خدمات مرکز لیزر در ایلام

متخصصان مرکز لیزر در ایلام با استفاده از اشعه لیزر، مو‌های زائد بدن را از بین می‌برند تا شما را از بوی ناخوشایندی که به واسطه وجود این مو‌های زائد ایجاد می‌شود، در امان نگه دارند. البته استفاده از این خدمات در طول چند سال گذشته، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین خدمات زیبایی پوست و مو در سراسر جهان شده است.

بنابراین، در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به استفاده از خدمات مرکز لیزر در شهر ایلام هستید، بهتر است با مزیت‌های استفاده از آن آشنا شوید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های مرکز لیزر شهر ایلام، پرداخته شده است.

راهی سریع و مؤثر

روش لیزر جهت نابودی مو‌های زائد مرکز لیزر در ایلام نسبت به سایر روش‌ها مانند اپیلاسیون، سریع‌تر و مؤثر‌تر است. جلسات درمانی لیزر بسیار کوتاه بوده و در نهایت شما زمان زیادی را برای استفاده از این خدمات زیبایی پوست و مو صرف نمی‌کنید.

البته متخصصان معتقد هستند که لیزر باعث از بین رفتن حدود ۹۰ درصد از مو‌های زائد شده و در نهایت آن را یک راه مطمئن جهت نابودی مو‌های زائد می‌نامند.

پرداخت تعرفه مناسب

با توجه به اینکه استفاده از خدمات مرکز لیزر در ایلام، تقریباً دائمی و طولانی مدت هستند؛ هزینه پرداختی در مقابل آن خدمات کاملاً به صرفه است. شما با مراجعه به مراکز لیزر و استفاده از خدمات آن‌ها، مو‌های زائد خود را در برابر مبلغی کمی به صورت همیشگی از بین برده و صاحب یک پوست شفاف می‌شوید.

نابودی مو‌های زیر پوستی

متخصصان مرکز لیزر شهر ایلام به شما بیان می‌کنند که استفاده از تیغ، وکس یا اپیلاسیون باعث رشد مو‌های زائد زیر پوستی می‌شوند. اما اگر شما از خدمات متخصصان زیبایی مراکز لیزر استفاده کنید، خیلی راحت از شر این مو‌ها راحت شده و زیبایی را به پوست خود، هدیه می‌دهید.

مزایای استفاده از خدمات مرکز لیزر در ایلام

مرکز لیزر در ایلام

درد کم

مطمئناً هنگام استفاده از اپیلاسیون یا وکس متوجه درد‌های وحشتناک این روش‌ها برای حذف مو‌های زائد شده‌اید. در صورتی که شما نیز مانند برخی دیگر از افراد تحمل این نوع درد‌ها را ندارید، بهترین راهکار به شما استفاده از خدمات زیبایی مرکز لیزر در شهر ایلام است.

متخصصان با استفاده از بهترین و جدید‌ترین دستگاه‌ها با حداقل درد ممکن، مو‌های زائد بدن شما را از بین می‌برند. البته در صورت نیاز متخصص از پماد‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند تا با بی‌حس کردن بدن شما، باعث شوند که در زمان لیزر کردن مو‌های زائد، اصلاً درد نکشید.

دائمی بودن نتیجه

مطمئناً از مهم‌ترین مزیت‌های که استفاده از خدمات زیبایی مرکز لیزر در ایلام برای شما به ارمغان می‌آورد، دائمی بودن نتیجه استفاده از لیزر جهت از بین بردن مو‌های زائد بدن است. کافی است شما هر ۶ ماه یکبار پروسه لیزر کردن را تمدید کنید تا پوست شفاف و بدون موی داشته باشید.

روشن شدن پوست

پس از انجام لیزر حتماً متوجه می‌شوید که پوست بدن شما یک یا دو درجه روشن‌تر شده است. متخصص مرکز لیزر در شهر ایلام دلیل این اتفاق را به خاطر لایه‌برداری از سطح پوست معرفی می‌کند.

مزایای استفاده از خدمات مرکز لیزر در ایلام

مرکز لیزر در ایلام

عوارض استفاده از خدمات لیزر در مرکز لیزر ایلام

متخصصان حاضر در مرکز لیزر شهر ایلام به شما اعلام می‌کنند که انجام دادن لیزر خطرات جدی مانند ناباروری یا سرطان را به دنبال ندارد. اما یک سری عوارض سطحی به دلیل استفاده از دستگاه‌های قدیمی یا لیزر غیر اصولی روی بدن ممکن است رخ دهد.

بنابراین، در زمان انتخاب مرکز لیزر جهت انجام خدمات زیبایی حذف مو‌های زائد به کمک لیزر، حتماً به این مسئله توجه داشته باشید. از جمله عوارض سطحی که ممکن است شخص به دلیل استفاده از دستگاه‌های قدیمی با آن مواجه شود، شامل لیست زیر می‌شود:

  • تحریک و قرمز شدن پوست
  • شکل‌گیری تغییراتی در رنگ‌دانه‌های پوست
  • پوسته‌پوسته شدن ناحیه لیزر شده
  • تاول‌های پوستی

البته مدیر مجموعه یک سری فرم‌های آماده کرده و به واسطه منشی در اختیار مراجعه‌کنندگانی مانند شما قرار می‌دهد. در این فرم‌ها در رابطه با عوارض ناخواسته لیزر سخت گفته شده و همچنین از شما تا این فرم‌ها پر کنید. بدون تردید این‌گونه از ایجاد عوارضی مانند تاول‌های پوستی روی بدن شما جلوگیری می‌شود.

چه کسانی نباید لیزر انجام دهند؟

متخصصان مرکز لیزر در ایلام قبل از انجام فرایند لیزر مو‌های زائد، از شما چند سؤال می‌کنند. سپس با توجه به شرایط جسمانی و نوع پوست تشخیص می‌دهند که آیا شما برای انجام این خدمات مناسب هستید یا خیر؟ زیرا برخی از افراد مانند، نباید در معرض پرتو نور‌های لیزر قرار بگیرند.

البته این عزیزان یک لیست در اختیار شما قرار می‌دهند که در آن در مورد افرادی که نباید از خدمات زیبایی لیزر استفاده کنند، سخن گفته شده است. در صورتی که از بین گزینه‌های آن لیست، یک مورد شامل حال شما شد؛ بهتر است خود‌تان از انجام حذف‌های مو‌های زائد با استفاده از لیزر انصراف دهید.

مطمئناً با انصراف شما از انجام این کار، خطری شما و پوستتان را تهدید نمی‌کند. اما افرادی که از انجام خدمات زیبایی لیزر محروم شده‌اند، یک یا چند مورد از گزینه‌های زیر را دارا هستند:

  • ابتلا به بیماری دیابت
  • خانم‌های باردار
  • ابتلا به بیماری‌های پوستی
  • بیماران قلبی و عروقی
  • ابتلا به بیماری‌های پوستی با زمینه ارثی
  • سابقه تب‌خال مکرر
  • افرادی با پوست تیره یا آفتاب سوختگی جدید
  • اشخاص کمتر از ۱۷ سال
  • وجود اختلالات هورمونی
  • افراد مشکوک به سرطان، مشکلات تیروئید یا لوزه
  • افرادی که سابقه گوشت اضافه در محل زخم جراحی دارند
  • سابقه عفونت فعال مانند جوش‌های چرکی
  • مصرف دارو‌های حاوی عنصر طلا
چه کسانی نباید لیزر انجام دهند؟

مرکز لیزر در ایلام

انواع دستگاه‌های مرکز لیزر در ایلام

امروزه با توجه به پیشرفت‌های بشر در تمام زمینه‌ها، دستگاه لیزر نیز دچار تغییرات شده و به عبارتی دیگر این دستگاه‌ها از فناوری‌های نوین بهره‌مند شده‌اند تا شما و دیگر مشتریان استفاده از خدمات لیزر، درد کمتری را تجربه کرده و همچنین دچار عوارض این پروسه زیبایی نشوید.

مطمئناً آشنایی شما با انواع دستگاه‌های مرکز لیزر در ایلام، فرایند انتخاب مجموعه جهت دریافت خدمات را برای شما آسان می‌کند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین دستگاه‌های که در این مراکز وجود دارند، بیشتر آشنا خواهید شد.

دستگاه  IPL

مهم‌ترین دستگاه مرکز لیزر در ایلام، این دستگاه بوده و دارای انواع مختلفی است. جدید‌ترین مدل دستگاه IPL، با نام E-LIGHT شناخته شده است که علاوه بر پرتو‌های نور، دارای رادیو فرکانس‌های نیز خواهد بود.

استفاده از این دستگاه برای افرادی که دارای مو‌های کم رنگ طلایی، سفید و پوست حساس هستند، توصیه می‌شود. البته از دیدگاه متخصصان این دستگاه دارای سیستم‌های با نور شدید پالسی بوده و این دستگاه‌ها را نمی‌توان لیزر نام نهاد. آن‌ها عملکردی شبیه به لیزر دارند.

در صورتی که شخصی از این دستگاه برای حذف مو‌های زائد خود استفاده کند، دردی هنگام انجام خدمات زیبایی لیزر نداشته و همچنین کمترین عوارض هم نصیب او می‌شود. از جمله عوارض استفاده از این دستگاه برای حذف مو‌های زائد، قرمزی و تورم است که خیلی سریع از بین می‌رود.

پس از استفاده از این دستگاه بخش زیادی از مو‌های زائد از بین رفته و در صورت رشد مجدد مو‌ها بسیار روشن، نازک و البته ظریف خواهند بود. به دلیل قیمت ارزان، خدمات‌رسانی سریع و مناسب با شرایط اقلیمی و پوستی ایرانیان یک مدل از آن تقریباً در همه مراکز لیزر وجود دارد.

دستگاه  E-LIGHT

از ترکیب دستگاه‌های IPL و RF، این دستگاه شکل گرفته است. به دلیل ترکیبی بودن، لیزر دستگاه در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و در نتیجه بر ملانین پوست تأثیر بیشتر می‌گذارد. متخصصان مرکز لیزر در ایلام استفاده از آن را برای همه گروه‌های پوستی مناسب دانسته‌اند.

مو‌های خاکستری روشن و قرمز به خوبی با استفاده از این دستگاه از بین ‌می‌روند. البته هم زمان با حذف مو‌های زائد، فرایند جوان‌سازی پوست و ایجاد پوستی نرم‌تر از حالت طبیعی با این دستگاه به دلیل وجود فناوری‌های نوین امکان‌پذیر است.

بنابراین، اگر در مرکز لیزر از این دستگاه برای حذف مو‌های زائد شما استفاده شد، خیال شما از بابت داشتن پوستی نرم و روشن، فاقد مو و لطیف راحت می‌شود.

دستگاه لیزر  ND-YAG

از شایع‌ترین انواع لیزر، لیزر دیودی پمپ شده در دستگاه‌های لیزر ND-YAG است. این دستگاه به دلیل طول موج ۱۰۶۴ نانو متر، به راحتی در عمیق‌ترین بخش پوست نفوذ کرده و مو‌های زائد را از بین می‌برد. متخصصان مرکز لیزر در ایلام استفاده از این دستگاه برای پوست‌های که تیره را پیشنهاد می‌دهند.

بنابراین، اگر شما پوست خود را به واسطه سولار، برنزه کرده‌اید می‌توانید با کمک این دستگاه، مو‌های زائد خود را از بین ببرید.

دایود لیزر

دستگاه‌های لیزر دایود مرکز لیزر در ایلام با استفاده از طول موج ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر و به صورت پالسی، مو‌های زائد را از بین می‌برند. متخصصان به دلیل محدود گسترده طول پالس و انرژی این دستگاه، از آن برای حذف مو‌های زائد پوست‌های تیره استفاده می‌کنند.

البته افرادی که با این دستگاه کار می‌کنند، باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشند تا استفاده از دستگاه باعث سوختن پوست مشتری نشود. در حالت کلی مردم ایران زمین، علاقه‌ای خاصی به استفاده از این دستگاه برای حذف مو‌های زائد بدن خود دارند.

دستگاه الکساندرایت

بدون شک بهترین، مجهز‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه مرکز لیزر در ایلام، دستگاه الکساندرایت است. از این دستگاه به دلیل قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی می‌توان برای حذف مو‌های زائد هر نوع پوستی بهره برد. اما از مشخصات اصلی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر جامد
  • طول موج حدوداً ۷۵۵ نانو متر
  • محدوده نور مرئی
  • بهره‌مند از سیستم خنک‌کننده و جلوگیری از ایجاد سوزش در پوست

در صورت استفاده از دستگاه الکساندرایت و وجود طول موج زیاد، درصد بالایی از رنگ دانه‌های پوست جذب شده و در نتیجه کاربرد فوق‌العاده‌ای در حذف مو‌های زائد دارد. معمولاً افراد پس از ۶ الی ۸ جلسه استفاده از این دستگاه، از شر مو‌های زائد بدن راحت می‌شوند.

همچنین متخصصان از این دستگاه برای نابودی مو‌های زائد کرکی و بسیار نازک که نیاز‌مند حضور در جلسات لیزر درمانی است، استفاده خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن، آن‌ها را از بین ببرند. استفاده از این دستگاه برای پوست‌های روشن و مو‌های تیره بهترین انتخاب خواهد بود.

البته بهتر است که برای افرادی که دارای پوست تیره هستند، از این دستگاه استفاده نشود.

دستگاه الکساندرایت

مرکز لیزر در ایلام

اقدامات لازم قبل از لیزر

متخصصان مراکز لیزر در ایلام قبل از انجام خدمات زیبایی لیزر، یک سری توصیه‌های انجام می‌کنند تا آن‌ها نتیجه بهتری از این روش حذف مو‌های زائد دریافت کنند. اما از اصلی‌ترین توصیه‌های متخصصان مرکز لیزر در ایلام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قبل از انجام لیزر، از برنزه کردن و آفتاب گرفتن پرهیز کنند.
  • از تمیز بودن پوست بدن خود مطمئن باشند.
  • نواحی که قصد انجام لیزر را دارند با استفاده از تیغ یا ژیلت، شیو کنند.
  • قبل لیزر، از هیچ لوسیون یا کرم پوستی استفاده نکنند.
  • در صورتی که نسبت به درد حساس هستند می‌توانند از پماد‌های بی‌حسی موضعی استفاده کنند.
  • خانم‌ها هنگام انجام لیزر، در دروان قاعدگی یا پریودی نباشند.
  • مرکز لیزر به شخص یک ژل ارائه می‌دهد تا در نواحی که قصد انجام لیزر دارند، استفاده شود؛ این مسئله را از یاد نبرند.
  • ۶ ماه قبل از انجام لیزر، مصرف ترکیباتی ایزو ترتینوئین را قطع کنند.
  • استفاده از عینک‌های محافظ چشم در زمان لیزر کردن، واجب و ضروری است.
  • از لیزر کردن اطراف چشم، پرهیز کنند.
  • اگر به هر دلیلی در نواحی که لیزر می‌کنند، درد حس کردند؛ حتماً به پزشک مجموعه اطلاع دهند تا او دستگاه را مجدد تنظیم کند.

مراقبت‌های بعد از لیزر

متخصصان مرکز لیزر در ایلام پس از پایان کار، به شما و دیگر مشتریان یک سری اقداماتی را توصیه می‌کنند که انجام دهید. انجام و رعایت این اقدامات برای دریافت نتیجه بهتر، بسیار لازم بوده و از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • منع آرایش تا ۲۴ ساعت در محل لیزر شده
  • منع استفاده از مواد شوینده تا ۲۴ ساعت
  • منع انجام فعالیت‌های بدنی تا ۲۴ ساعت
  • عدم استحمام تا ۲۴ ساعت
  • منع برنزه کردن پوست در مدت زمان انجام لیزر
  • جلوگیری از تماس نور خورشید تا ۱۰ روز و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب
  • منع رفتن به سونا یا استخر برای ۳ روز
  • استفاده از ترکیب کرم بتامتازون و زینک برای سه روز طبق دستور پزشک
  • عدم استفاده از تیغ، بند یا اپیلاسیون برای شیو مو‌های زائد در مدت زمان حضور در جلسات لیزر

هزینه خدمات مرکز لیزر در ایلام

یکی از دغدغه‌های مهم افرادی که قصد انجام لیزر مو‌های زائد بدن خود را دارند، میزان هزینه است که باید در مقابل این نوع خدمات دریافت کنند. متخصصان مرکز لیزر در ایلام با توجه به عواملی مانند تخصص و تجربه اپراتور، نوع دستگاه و نواحی تحت لیزر قیمت منصفانه را به شما اعلام می‌کنند.

البته اتحادیه هر سال برای تمام مراکز لیزر، نرخ‌های ثابتی را مشخص می‌کند. در جدول زیر نرخ و هزینه برخی از خدمات زیبایی لیزر در مرکز لیزر در ایلام بیان شده است. البته بهتر است قبل از مراجعه به مرکز و انجام خدمات، اطلاعات خود در زمینه هزینه خدمات لیزر را به‌روز کنید تا دچار مشکل نشوید.

نوع خدمات قیمت
پا‌ها به صورت کامل ۳۹۴.۰۰۰تومان
باسن ۱۲۰.۰۰۰ تومان
دست کامل ۲۰۸.۰۰۰ تومان
بیکینی ۱۵۳.۰۰۰ تومان
صورت ۱۳۰.۰۰۰ تومان
صورت، بیکینی، زیر بغل، ساق ۵۴۹.۰۰۰ تومان
گودی کمر، باسن، بیکینی، پا ۷۶۹.۰۰۰ تومان
دور لب ۵۰.۰۰۰ تومان
شکم کامل ۱۵۳.۰۰۰ تومان
بیکینی، زیر بغل، ساعد، ساق ۵۰۵.۰۰۰ تومان
پشت گردن ۷۰.۰۰۰ تومان
بازو ۱۲۰.۰۰۰ تومان
دور سینه ۵۰.۰۰۰ تومان
ساعد دست ۱۳۰.۰۰۰ تومان

لیست مراکز لیزر در ایلام

در صورتی که به دنبال استفاده از خدمات زیبایی مرکز لیزر در ایلام هستید، باید در رابطه با آدرس مرکز لیزر در ایلام و شماره تلفن آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید. در جدول زیر ما اسم، آدرس و شماره تلفن مرکز لیزر در ایلام را برای شما آماده کرده‌ایم تا دغدغه برای پیدا کردن این اطلاعات نداشته باشید.

اسم آدرس شماره تلفن
مرکز تخصصی لیزر دکتر کیومرث جمشیدی ایلام، بلوار سیدالشهدا، کوچه متحدی، ساختمان مهر ۰۹۹۱۲۴۷۳۷۴۶
مرکز لیزر سِلین ایلام، سعدی جنوبی جنب حوزه علمیه ۰۹۰۲۹۶۸۸۳۸۳
مرکز لیزر افشار ایلام، میدان سعدی جنوبی، روبروی سازمان انتقال خون، کوچه رشیدی، مجتمع پارسیان، طبقه ۱ ۰۸۴۳۳۳۳۲۲۸۸
سالن لیزر پارسیان ایلام، سعدی جنوبی ۰۸۴۳۳۳۳۲۲۸۸
کلینیک لیزر دکتر خلیل طلایی زاده ایلام، خیابان آیت الله حیدری ۰۹۱۲۰۶۴۵۷۷۰
مرکز لیزر دکتر احمدنیا ایلام ایلام، خیابان تربیت بدنی، کلینیک آسیا ۰۸۴۱۴۴۶۱۰۳۰
کلینیک لیزر مامی زاده ایلام، خیابان سعدی، کوچه پشت درمانگاه بیمارستان امام ۰۸۴۳۳۳۵۱۹۲۸

شارینو

بسیاری از مردم به دلیل نوسانات بازار ارز و وضعیت آشفته اقتصادی، توانی برای خرید وسایل و لوازم خانگی ندارند. این عزیزان استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی مانند تعمیر مبل در ایلام، تعمیر جاروبرقی در ایلام و تعمیر ماشین لباسشویی در ایلام را بهترین گزینه برای خود معرفی می‌کنند.

در صورتی که فکر می‌کنید دارای اضافه وزن هستید، حتماً به یک پزشک تغذیه در ایلام مراجعه کنید تا او برنامه غذایی مناسب را به شما جهت کاهش وزن را پیشنهاد دهد. همچنین از شما می‌خواهد که در باشگاه بدنسازی در ایلام ثبت نام کنید تا در کنار رژیم غذایی و انجام ورزش، فرایند کاهش وزن شما سرعت پیدا کند.

بدون تردید داشتن اطلاعات کافی درباره کافه ‌های ایلام و رستوران ‌های ایلام، هنگام نیاز لازم است؛ بنابراین با مراجعه به بلاگ شارینو و مطالعه مقالاتی تحت این عناوین، اطلاعات خود را کامل کنید.

امروزه یادگیری موسیقی و زبان خارجی یکی از اصلی‌ترین اهداف والدین برای فرزندان شده است. در نتیجه با کسب اطلاعاتی مانند آدرس آموزشگاه زبان در ایلام و آموزشگاه موسیقی در ایلام، فرایند ثبت نام برای والدین آسان‌تر می‌شود.

تیم تخصصی شارینو خدماتی مانند طراحی سایت در ایلام و ادمین اینستاگرام در ایلام ارائه می‌دهد. افراد در صورت نیاز به این خدمات تخصصی، حتماً به این گروه متخصص و باتجربه مراجعه کنند تا مسیر موفقیت کار آن‌ها سرعت پیدا کند.

از دیگر مطالب کاربردی بلاگ شارینو باربری در ایلام، روانشناس در ایلام، سالن ‌های زیبایی ایلام و آموزشگاه فنی در ایلام است.

سخن پایانی

احتمالاً برای حذف مو‌های زائد بدن خود، روش‌های متنوعی مانند اپیلاسیون یا تیغ را استفاده کرده‌اید. اما همگی آن‌ها به صورت موقت بوده و پس از گذشت چند روز، مو‌های زائد دوباره رشد می‌کنند؛ بنابراین بهترین راهکار برای از بین بردن این مو‌های زائد، استفاده از خدمات زیبایی مرکز لیزر در ایلام است.

متخصصان حاضر در این مراکز با استفاده از بهترین و مجهز‌ترین دستگاه‌ها، مو‌های زائد را به صورت دائم از بین می‌برند تا دیگر مجبور به استفاده از دیگر روش‌هایی که آسیب زا هستند نباشید.

 

سؤالات متداول

۱.آیا لیزر موهای زائد واقعاً تأثیرگذار است؟

بله اگر این خدمات توسط متخصصان حرفه‌ای و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

  1. هزینه لیزر پا‌ها به صورت کامل چقدر است؟

۳۹۴۰۰۰ تومان

  1. برای پوست‌ تیره کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

دستگاه لیزر  ND-YAG

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *