یدک کش در شیراز

یدک کش در شیراز


قبل از تماس با یدک کش در شیراز به این نکات توجه کنید!

رانندگان عزیز! آیا خودروتان در جاده دچار نقص فنی شده است و به خدمات یدک کش در شیراز نیاز دارید؟ برای هر راننده‌ای ممکن است پیش بیاید که زمانی که انتظارش را ندارد به طور ناگهانی خودرو دچار مشکل شده یا خاموش شود. در این شرایط ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با یدک کش خودرو در شیراز تماس بگیرید.

بعد از تماس شما خودرو‌های یدک کش به محل اعزام شده و درنهایت صحت و سلامت خودرو شما را به تعمیرگاه منتقل می‌کنند. برای هر راننده‌ای الزامی‌ است که انواع تجهیزات حمل خودرو در شیراز را بشناسد و در زمان بروز نقص فنی به‌موقع با امداد خودرو تماس بگیرد؛ از این رو ما در ادامه مطلب به این موارد خواهیم پرداخت.

روش‌های بکسل کردن خودرو

قبل از اینکه شما را با زیر و بم خودرو‌های یدک کش در شیراز آشنا کنیم، لازم دیدیم اطلاعاتی درمورد شیوه‌های بکسل کردن خودرو در شیراز در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید دقیقاً برای جابه‌جایی خودرو تا مقصد چه گزینه‌های پیش رو خواهید داشت.

روش‌های بکسل کردن خودرو

یدک کش در شیراز

بکسل خودرو با تسمه بکسل یا طناب و زنجیر

از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های بکسل ماشین باید به استفاده از طناب یا زنجیر اشاره کنیم. در این روش سپر عقب خودرو سالم به کمک تسمه بکسل یا طناب به سپر جلوی خودرو معیوب وصل شده و این خودرو به دنبال خودروی سالم کشیده می‌شود.

در مورد این روش توصیه می‌شود که تنها در مسیر‌های فرعی، کم تردد یا کوتاه از آن برای جابه‌جایی خودرو تا مقصد استفاده کنید؛ البته اتصال خودرو به یکدیگر به کمک طناب یا زنجیر ایمنی چندان بالایی ندارد و ممکن است منجر به بروز خسارات بسیاری شود.

بکسل خودرو با خودرو یدک کش

یدک کش در شیراز از بهترین گزینه‌ها برای حمل خودرو است و در این خدمات معمولاً از خودرو‌های نیسان یا وانت استفاده می‌شود. این خودرو از امکاناتی همچون چرخ گیر، قلاب، سیم بکسل یا زنجیر، بالابر و غیره برخوردار هستند. از قلاب و سیم بکسل برای اتصال خودرو معیوب به یدک کش در شیراز استفاده می‌شود.

چرخ گیر‌ها نیز به منظور نگه داشتن چرخ‌های جلو یا عقب خودرو آسیب دیده مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بکسل خودرو به کمک خودروبر

معمولاً از این روش برای جابه‌جایی خودرو‌های صفر یا گران قیمت استفاده می‌شود و اگر خودرو شما دچار نقص فنی یا تصادف شده باشد باید از انواع یدک کش در شیراز کمک بگیرید؛ البته در مواردی که آسیب‌دیدگی خودرو به حدی است که سیستم ترمز یا فرمان دچار مشکل شده‌اند، باید از خودروبر یا جرثقیل استفاده کنید.

خودروبر‌ها به کفی مجهز هستند که خودرو آسیب دیده روی آن قرار می‌گیرد و برای ثابت ماندن خودرو در حین حرکت با استفاده از زنجیر، چرخ‌ها را کاملاً محکم به خودروبر متصل می‌کنند. به طور کلی احتمال آسیب‌دیدگی و بروز حادثه در استفاده از خودروبر‌ها بسیار کمتر است.

یدک کش خودرو را بیشتر بشناسید

یدک کش ماشین در شیراز یکی از تجهیزات امداد جاده‌ای است که در موقعیت‌هایی که خودرو‌ها دچار نقص فنی یا تصادف شده و دیگر قادر به حرکت و استارت زدن نیستند کاربرد دارد. در این شرایط رانندگان باید در اسرع وقت با مراکز یدک کش شیراز تماس حاصل کرده و درخواست خدمات یدک‌کشی کنند.

دستگاه‌های یدک کش در شیراز تنوع بالایی دارند و برای حمل انواع خودرو‌های سبک و سنگین می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این خودرو‌ها از وزن و تحمل بسیار بالاتری نسبت به دیگر خودرو‌ها برخوردار هستند و معمولاً وزن آن‌ها حدود ۲ تن است.

لازم به ذکر است تمامی‌ دستگاه‌های حمل خودرو در شیراز قابلیت امدادرسانی در کلیه شرایط آب‌وهوایی به‌ویژه کولاک و برف را دارند و آماده هستند در هر زمانی به رانندگان کمک کنند. معمولاً خودرو‌های یدک کش ماشین‌های آسیب دیده را در فواصل کوتاه و کمتر از ۱۰ کیلومتر جابه‌جا می‌کنند.

ممکن است این سؤال برایتان پیش آماده باشد که آیا یدک‌کشی خودرو به اتومبیل آسیب می‌زند یا خیر؟ در این باره باید بگوییم اگر این کار به کمک خودرو‌های استاندارد و کاملاً سالم و به روش اصولی انجام شود، نه تنها هیچ خسارتی به خودرو شما وارد نشده، بلکه می‌توانید در کمترین زمان اتومبیل خود را صحیح و سالم در مقصد تحویل بگیرید.

یدک کش خودرو را بیشتر بشناسید

یدک کش در شیراز

البته شایان ذکر است یدک کش در شیراز ‌تنها برای انتقال خودرو‌های آسیب دیده و تصادفی به تعمیرگاه کاربرد ندارد و شما می‌توانید بنا به نیاز خود از این دستگاه‌ها برای حمل خودرو به مراکز بیمه، تعویض پلاک یا حتی جابه‌جایی خودرو‌های صفر یا مسابقه‌ای استفاده کنید.

حتماً توجه داشته باشید که بعد از تماس با مراکز یدک کش در شیراز لازم است نوع خودرو، وضعیت آن و آسیب‌هایی وارده به خودرو را به طور کامل و شفاف برای کارشناسان توضیح دهید تا بهترین نوع یدک کش برای شما ارسال شود و خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تری را ارائه دهد.

انواع خودرو یدک کش در شیراز

امروزه با توجه به افزایش نیاز به خدمات امداد جاده‌ای، انواع مختلفی از دستگاه‌های یدک کش خودرو در شیراز روی کار آمده‌اند که هریک از ویژگی‌های خاص خود برخوردار بوده و شما باید قبل از تماس با یدک کش در شیراز آن‌ها را بشناسید تا بهترین نتیجه را از این خدمات دریافت کنید.

انواع خودرو یدک کش در شیراز

یدک کش در شیراز

یدک کش کامیونی در شیراز

یدک کش کامیونی یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین انواع یدک کش در شیراز است که در شرکت‌های امداد خودرو شیراز برای حمل و جابه‌جایی انواع خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. این یدک کش‌ها از یک کفی جداکننده برخوردار هستند که در بخش پشتی یدک کش قرار می‌گیرد.

نحوه یدک‌کشی با این خودرو‌ها به این صورت است که کفی جداکننده را زیر چهار چرخ خودرو آسیب دیده قرار می‌دهند و سپس کفی توسط بازو‌های هیدرولیکی یدک کش از سطح زمین بلند شده و خودرو تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌شود. این نوع دستگاه یدک کش در شیراز کاربرد بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد.

لازم به ذکر یدک کش‌های کامیونی علاوه بر حمل خودرو‌های تصادفی و آسیب دیده، به منظور جابه‌جایی خودرو‌های لوکس و گران قیمت نیز به کار می‌روند؛ زیرا حمل با این دستگاه‌ها هیچ آسیبی به خودرو‌ها وارد نمی‌کند و خیال رانندگان کاملاً راحت است.

یدک کش نیسان چرخ گیر در شیراز

این نوع از دستگاه‌های یدک کش در شیراز تحت عنوان یدک کش‌های خودروبر نیز شناخته می‌شوند و به کمک دو بازوی کشنده در بخش پشتی خود خودرو شما را جابه‌جا می‌کنند. یدک کش خودروبر در شیراز گزینه بسیار مناسبی برای حمل خودرو‌های معیوب در مسافت‌های بسیار کوتاه است و خودرو شما را کاملاً سالم به تعمیرگاه می‌رساند.

این دستگاه‌ها جهت حمل خودرو بازو‌های کشنده خود را به چرخ‌های اتومبیل شما متصل کرده و بدون وارد کردن هیچ آسیبی به بدنه خودرو آن را در سریع‌ترین زمان جابه‌جا می‌کنند. درواقع این دستگاه‌های یدک کش در شیراز مانند یدک کش‌های کامیونی از ایمنی بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با خیال آسوده به آن‌ها اعتماد کنید.

یدک کش نیسان چرخ گیر در شیراز

یدک کش در شیراز

یدک کش زنجیری در شیراز

از دیگر تجهیزات یدک کش در شیراز باید به یدک کش‌های زنجیری اشاره کنیم که از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حمل خودرو به شمار می‌آیند. این دستگاه‌ها یک سیم یا کابل بسیار قوی و فشرده برای حمل خودرو در قسمت پشتی خود دارند که آن را به سپر جلویی خودرو آسیب دیده وصل کرده و به‌راحتی خودرو را حمل می‌کنند.

این روش با نام بکسل کردن خودرو نیز شناخته می‌شود و شما به عنوان راننده خودرو معیوب باید جهت هدایت اتومبیل در آن حضور داشته باشید. توجه داشته باشید که در حمل خودرو با این نوع یدک کش ممکن است قسمت جلویی خودرو آسیب ببیند و باید حتماً این کار را به متخصصان کاربلد در این زمینه بسپارید.

همچنین توجه داشته باشید که یدک کش‌های زنجیری مختص اتومبیل‌هایی هستند که چرخ‌های آن‌ها قادر به حرکت نیست یا در اثر تصادف به‌شدت آسیب دیده‌اند؛ البته امروزه در بسیاری موارد از این یدک کش‌ها برای حمل خودرو‌های فرسوده و اوراقی نیز استفاده می‌شود.

یدک کش بلند کننده چرخ در شیراز

یدک کش‌های بلند کننده چرخ از دیگر دستگاه‌های یدک کش در شیراز هستند که بسیار رایج بوده و برای جابه‌جایی خودرو‌های بسیاری از آن‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها دارای یک اهرم هستند که با قرارگیری آن در زیر چرخ‌های جلویی، خودرو آسیب دیده از سطح زمین بلند شده و به‌راحتی به کمک این نوع یدک کش جابه‌جا می‌شود.

لازم به ذکر است استفاده از یدک کش‌های بلند کننده چرخ مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و اگر به دنبال یک گزینه ارزان قیمت هستید، این نوع یدک کش‌ها انتخاب مناسبی برای شما هستند.

نیسان دکل شاهین در شیراز

در این نوع از تجهیزات یدک کش در شیراز از نیسان‌هایی استفاده می‌شود که به دکل در بخش پشتی خودرو مجهز هستند. این یدک کش‌ها تحت عنوان نیسان دکل شاهین شناخته می‌شوند و دکل آهنی آن‌ها به کمک زنجیر به بخش زیرین سپر خودرو شما وصل می‌شود و بعد از جدا کردن خودرو از سطح زمین آن را حمل می‌کند.

نیسان یدک کش در شیراز برای خودرو‌های که چرخ‌های جلویی آن‌ها دچار آسیب‌های جدی شده و اصلاً نمی‌تواند حرکت کند گزینه بسیار مناسبی است.

نیسان دکل شاهین در شیراز

یدک کش در شیراز

مهم‌ترین نکاتی که باید در یدک‌کشی خودرو به آن‌ها توجه شود

از آنجایی که یدک‌کشی خودرو جزو خدماتی است که امروزه به فراوانی از آن استفاده می‌شود و یدک کشی خودرو ممکن است مشکلاتی را برای سایر رانندگان در جاده به وجود بیاورد، قوانین و مقررات مهمی‌ برای خدمات یدک کش در شیراز در نظر گرفته شده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

توان خودرو یدک کش

حتماً به هنگام استفاده از خدمات یدک کش در شیراز توجه داشته باشید که دستگاه یدک کش باید سنگین‌تر از خودرو آسیب دیده بوده و به اندازه کافی نیرومند و قوی باشد. همچنین لازم است از موتور، شاسی، بدنه و چرخ سالم و قدرتمندی برخوردار باشد که به افزایش توان کلی خودرو یدک کش منجر می‌شود.

به طور کلی خودرو یدک کش در شیراز باید از لحاظ سلامت و ایمنی کاملاً تضمین شده باشد تا بتواند خودرو معیوب را صحیح و سالم جابه‌جا کند. خودرو‌های یدک کش باید در بخش سیستم فرمان و ترمز کاملاً سالم و بی‌عیب‌ونقص باشند تا بتوانند دستگاه یدک کش را به درستی در جاده هدایت کنند.

 مورد بعدی درمورد خودرو یدک کش در شیراز این است که حتماً باید به همراه خود لاستیک زاپاس داشته باشد.

مهارت راننده یدک کش

راننده خودرو یدک کش شیراز باید از مهارت و تسلط بالایی در رانندگی در جاده برخوردار باشد و بتواند در مواقع اضطراری سرعت عمل داشته و فاصله استاندارد خود را با دیگر خودرو‌ها حفظ کند. راننده یدک کش باید بداند که کنترل کردن خودرو‌های یدک کش در پیچ‌های خطرناک بسیار مهم است و باید دقت بالایی به خرج دهد.

رانندگان حرفه‌ای حتماً قبل از حرکت، خودرو آسیب دیده را کاملاً بررسی کرده و اطمینان حاصل می‌کنند آیا شرایط لازم برای یدک‌کشی را دارند یا خیر؟ همچنین راننده یدک کش باید به رانندگی آهسته، کاهش سرعت در مواقع لزوم، سریع ترمز نکردن و موارد دیگر نیز در هنگام یدک‌کشی توجه داشته باشد.

مهارت راننده یدک کش

یدک کش در شیراز

نحوه قرارگیری خودرو آسیب دیده

میزان ارتفاع خودرو معیوب باید به گونه‌ای باشد که مشکلی در وسعت دید راننده یدک کش در شیراز ایجاد نشود. همچنین در هنگام بالا بردن خودرو آسیب دیده باید به باد لاستیک‌های آن توجه کرد؛ زیرا به هنگام حمل خودرو فشار بیشتری نسبت به حالت عادی روی آن‌ها اعمال می‌شود.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که اگر لاستیک‌ها سالم نبوده یا کم‌باد باشند؛ ممکن است در حرکت دچار مشکل شوند.

توجه به ساعات مجاز یدک‌کشی

راندگان عزیز توجه داشته باشید که استفاده از خدمات یدک کش در شیراز تنها در ساعات مجاز که نور کافی در محیط وجود دارد امکان‌پذیر است؛ زیرا به هنگام تاریکی هوا ممکن است یدک‌کشی خودرو به بروز خسارات بسیاری به شما و دیگر رانندگان منجر شود.

رانندگان عزیز دقت داشته باشید که در صورت عدم رعایت این موضوع، حمل خودرو یک تخلف به حساب آمده و راننده متخلف ملزم به پرداخت جریمه خواهد بود.

شرایط خودرو آسیب دیده

برای استفاده از خدمات یدک کش در شیراز نه تنها باید به سلامت دستگاه‌ حمل خودرو توجه داشته باشید؛ بلکه باید بدانید خودرو شما در چه شرایطی امکان حمل با این خودرو‌ها را خواهد داشت. در این باره باید بدانید وسیله نقلیه آسیب دیده باید دارای راننده مستقل باشد تا حرکت خودرو را با وسیله یدک کش هماهنگ کند.

همچنین توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید خودرو خود را به همراه مسافر یدک‌کشی کنید؛ حتی اگر خودرو شما جزو وسایل نقلیه مسافربری باشد نیز تنها باید راننده (دارای گواهینامه رسمی‌) در خودرو حضور داشته باشد. نکته بعدی درمورد وضعیت خودرو آسیب دیده است و اهمیت بسیاری دارد.

چنانچه یکی از محور‌های خودرو، سیستم فرمان و ترمز کاملاً خراب شده یا از تنظیم خارج شده باشند، لازم است یدک کش در شیراز به جرثقیل مجهز بوده و خودرو شما در حالی که از زمین بلند شده است حمل کند. این موارد را باید راننده یدک کش کاملاً بررسی کرده و سپس اقدام به حرکت و یدک‌کشی خودرو کند.

بیمه شخص ثالث

راننده محترم! اگر در شرایطی قرار گرفتید که لازم بود از خودروهای یدک کش در شیراز برای به حرکت درآوردن خودرو خود کمک بگیرید، حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که خودرو یدک کش بیمه شخص ثالث داشته باشد.

در صورت وجود این بیمه اگر به هنگام حمل اتومبیل خسارتی به آن وارد شود، خیال شما آسوده خواهد بود که بیمه هزینه آن را پرداخت می‌کند و جای نگرانی نیست؛ البته این در شرایطی است که شما از یک مرکز معتبر خدمات دریافت کرده باشید و اتحادیه روی فعالیت‌های این مجموعه نظارت کامل داشته باشد.

بنابراین، کار یدک‌کشی خودرو خود را به هر مرکزی نسپارید و حتماً از مجموعه‌های امدادی باسابقه و معتبر کمک بگیرید.

از دیگر نکات مهم در زمان حمل اتومبیل با یدک کش در شیراز باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیچ خودرو یدک‌کشی نمی‌تواند به طور هم‌زمان بیش از یک خودرو را یدک بکشد.
  • وسیله نقلیه آسیب دیده باید به کمک طناب سیمی‌ محکم یا سیم بکسل و در شرایط دیگر از طریق بکسل‌های ثابت به یدک کش متصل شده باشد.
  • وسیله نقلیه یدک کش باید یک پارچه ۵۰ سانتی‌متری سفیدرنگ را به عقب خودرو بچسباند که از کناره‌ها قابل مشاهده باشد.
  • راننده عزیز! حتماً دقت کنید که سوئیچ را از خودرو خارج نکنید؛ زیرا خارج کردن سوئیچ و بستن آن به قفل شدن فرمان خودرو منجر می‌شود.
  • اگر یدک‌کشی در موارد خاص به هنگام تاریکی هوا انجام شود، لازم است چراغ‌های خودرو آسیب دیده مانند شرایط معمولی روشن باشد تا دیگر رانندگان در جاده بتوانند خودرو را رویت کنند.
بیمه شخص ثالث

یدک کش در شیراز

هزینه حمل خودرو در شیراز

راننده عزیز آیا از هزینه یدک‌کشی خودرو در شیراز خبر دارید؟ در این باره لازم است بدانید نرخ خدمات یدک کش در شیراز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • میزان مسافت
  • نوع خودرو آسیب دیده
  • مقدار آسیب‌دیدگی خودرو
  • اندازه خودرو
  • نوع یدک کش
  • زمان یدک‌کشی
  • حمل خودرو تصادفی یا صفر کیلومتر
  • نرخ خدمات شرکت امداد خودرو

به منظور شناخت جدیدترین قیمت خدمات یدک کش در شیراز می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید:

نوع خدمات قیمت
حمل خودرو‌های ایرانی با یدک کش (دکل و چرخ گیر) ۴۲۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو‌های خارجی و انواع وانت با یدک کش (دکل و چرخ گیر) ۴۲۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو با کفی (خودرو سوار) در داخل شهر ۸۵۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو با کفی (خودرو سوار) از خارج شهر به داخل شهر ۹۰۰۰۰۰ تومان
حمل لیفتراک خودرو‌های خارجی در داخل شهر ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو‌های ایرانی با کفی یا خاور ۷۰۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو‌های خارجی با کفی یا خاور ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو‌های شاسی بلند و مدل بالا با کفی یا خاور ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که بلافاصله بعد از خرابی وسایل منزل دست به کار شده و برای تعمیر آن آستین بالا می‌زنید، باید بدانید این کار نیاز به شناخت دقیق از وسیله دارید و ما در مقالاتی همچون تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز، تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر مبل در شیراز و غیره به نکات مهمی‌ در این زمینه پرداختیم.

علاوه بر موارد گفته اگر آبگرمکن منزل شما دیگر مانند سابق آب را گرم نمی‌کند یا در تنظیم آن دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید به مطلب تعمیر آبگرمکن در شیراز مراجعه کرده و به کمک روش‌هایی اصولی مشکل را حل کنید.

آیا می‌دانید زمانی که خودروتان دچار نقص فنی می‌شود و قابلیت حرکت ندارد دقیقاً باید چه‌کار کنید تا مشکل برطرف شود؟ در این شرایط خدمات مکانیک سیار در شیراز همان چیزی است که می‌تواند در کمترین زمان به رفع ایرادات خودرو شما کمک کند، بدون اینکه نیاز باشد به تعمیرگاه مراجعه کنید.

بانوان زیباپسند شیرازی! آیا شما هم دلتان می‌خواهد کار‌های زیبایی خود را در بهترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز و به کمک بهترین آرایشگران انجام دهید؛ اما آرایشگاه خوبی را نمی‌شناسید؟ دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید ما در مطلب سالن‌های زیبایی شیراز به معرفی تمامی‌ سالن‌های حرفه‌ای و مجرب در این زمینه پرداخته‌ایم.

اگر به تازگی کسب و کارتان را به راه انداخته‌اید یا چندین سال است که در این حوزه فعالیت دارید؛ اما نتوانسته‌اید کسب و کار خود را در فضای مجازی به خوبی گسترش دهید، تیم مجرب شارینو می‌تواند در زمینه‌هایی همچون ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز به شما کمک کند تا پیشرفت کنید.

اگر قصد خرید و نصب دوربین مداربسته برای ساختمان محل زندگی یا کار خود را دارید، تنها کافی است به مطلب دوربین مداربسته در شیراز مراجعه کنید تا با هر آنچه باید درمورد این دستگاه‌های امنیتی بدانید آشنا شوید.

کابینت یکی از المان‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه است که برای افزایش زیبایی و کارایی آشپزخانه باید حتماً به رنگ و مدل آن توجه شود. از این رو اگر قصد اجرای کابینت در آشپزخانه منزل خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب استادکار کابینت در شیراز بزنید.

همرا‌هان عزیز! آیا بهترین و مجرب‌ترین مراکز لیزر مو‌های زائد در شیراز را می‌شناسید. شما در این مراکز می‌توانید با خیال راحت و برای همیشه از شر مو‌های مزاحم خود خلاص شوید و در کمترین زمان نتیجه بگیرید. ما در وبلاگ شارینو با ارائه مطالبی درمورد مرکز لیزر در شیراز به معرفی این مراکز پرداختیم.

شیراز شهر بزرگی است و از این رو پیدا کردن یک رستوران باکیفیت که علاوه بر سرو غذا‌هایی بی‌نظیر، محیط دلنشین و زیبایی داشته باشد، چندان کار راحتی نیست. به همین علت ما در مقاله معرفی رستوران‌های شیراز سعی کردیم لیستی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر دیدنی را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

سخن پایانی

خودرو‌ها ممکن است به هر دلیلی در جاده دچار مشکل شده و دیگر قابلیت حرکت نداشته باشند. در این شرایط راه‌حل چیست؟ در این حالت بهترین گزینه تماس با شماره یدک کش در شیراز است تا خودرو‌های یدک کش در کمترین زمان خود را به محل رسانده و به شیوه اصولی و مطمئن خودرو معیوب را حمل کنند.

البته یدک‌کشی خودرو چندان کار راحتی نبوده و راننده خودرو معیوب و یدک کش در شیراز باید به نکات و قوانین مهمی‌ در این زمینه توجه داشته باشند تا خودرو صحیح و سالم به تعمیرگاه منتقل شود. اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، ما در این مطلب به هرآنچه باید درمورد این دسته از خدمات امداد خودرو شیراز بدانید پرداختیم.

 

سؤالات متداول

۱. هزینه یدک ‌کش خودرو در شیراز چقدر است؟

این هزینه بر اساس نوع خودرو یدک کش، میزان مسافت، نوع خودرو آسیب دیده و غیره تعیین می‌شود.

۲. چقدر طول می‌کشد یدک کش به محل برسد؟

معمولاً خودرو‌های یدک کش در شیراز در عرض نیم ساعت تا یک ساعت خود را به محل می‌رسانند.

۳. یدک کش امن‌تر است یا خودروبر؟

تا حدودی می‌توان گفت حمل خودرو با دستگاه‌های خودروبر از ایمنی بیشتری به نسبت یدک کش‌ها برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *