کفش پاشنه بلند زنانه 2023- ارزان و با کیفیت

بهترین مدل کفش‌های زنانه و دخترانه

امروزه کفش یکی از آیتم‌های مهم کمد خانم‌ها است. مدت‌ها است که کفش دیگر صرفاً پوششی برای پا نیست و جزوی از استایل و تیپ هر شخص به حساب می‌آید. کفش‌های زیبا و آراسته بخصوص پاشنه بلند زنانه می‌توانند ظاهر یک شخص را تغییر دهند و او را شیک‌تر نشان دهند.

این مطلب بهترین مدل کفش‌های زنانه و دخترانه را بررسی می‌کند و از نکات مهم در خرید کفش پاشنه بلند زنانه تا استایل کردن این کفش‌ها با آیتم‌های دیگر مانند کیف نیز جزئیات کاربردی ارائه می‌کند. در فروشگاه اینترنتی شانی لند میتوانید به روزترین ها رو خرید کنید.

انواع مدل‌های پاشنه بلند زنانه

قد ایده ‌آل چقدر است؟ پاشنه پهن بهتر است یا میخی؟ انواع مختلفی از کفش‌های پاشنه‌دار وجود دارند و هر شکل، قد و مدلی می‌تواند به شما کمک کند تا اندام خود را لاغرتر و بدن خود را برجسته‌تر نشان دهید. چگونه؟ در ادامه این مقاله مدل‌های معروف کفش پاشنه بلند زنانه را با جزئیات بشناسید!

کفش پاشنه بچه گربه یا پاشنه کوچک

ارتفاع پاشنه کفش در این حالت از ۴ سانتی‌متر تجاوز نمی‌کند. کفش‌های زنانه با پاشنه بچه گربه مدرن، شیک و مهم‌تر از همه راحت هستند. ست کردن کفش پاشنه بچه گربه با هر لباسی عالی است.

 این مدل کفش پاشنه بلند زنانه برای کسانی که به قد اضافی نیاز ندارند یا برای کسانی که به دنبال ظاهری رمانتیک و در عین حال کاربردی هستند، ایده‌آل است.

انواع کفش پاشنه بلند زنانه 1402

کفش استیلتو یا پاشنه رکابی

کفش پاشنه رکابی دارای پاشنه‌های فوق‌العاده بلند و مخروطی است طوری که وقتی آن را می‌پوشید بلافاصله احساس زنانگی و جذابیت زیادی به شما می‌دهد. در واقع این مدل کفش می‌تواند به هر لباسی، حتی یک شلوار جین ساده، جلوه‌ای شیک ببخشد.

اگر از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند زنانه احساس راحتی می‌کنید، کفش پاشنه بلند رکابی برازنده شما خواهد بود. انواع کفش عروسی بیشتر دارای این نوع پاشنه هستند.

کفش پاشنه بلوکی یا مربعی

اگر چیزی که به دنبال آن هستید راحتی مطلق است، کفش پاشنه پهن برای شما مناسب‌تر خواهد بود. این نوع پاشنه بلند زنانه به لطف شکل آن، سطح حمایتی بیشتری برای پا ارائه می‌کند و باعث می‌شود راه رفتن راحت‌تری داشته باشید و برای ایستادن طولانی مدت کمتر خسته می‌شوید.

تقریباً هر مدلی از کفش زنانه با این نوع پاشنه را می‌توانید پیدا کنید. از چکمه‌های تا زانو یا نیم بوت گرفته تا صندل‌های تابستانی و کفش‌های پنجه باز. پاشنه مربعی و پهن راه حلی شیک و راحت بوده که بیش از هر چیز برای روزهای کاری طولانی و مناسبت‌های غیررسمی مناسب است.

اگر شما پاهای لاغری دارید، بهتر است این نکته را نیز بدانید که کفش مناسب پای لاغر کفشی با پاشنه بلوکی یا مربعی است.

هنگام خرید کفش پاشنه بلند زنانه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

جزئیاتی در مدل کفش‌های زنانه وجود دارد که واقعاً می‌تواند از نظر راحتی و پوشیدن تفاوت ایجاد کند. نکاتی که باید هنگام خرید کفش با کیفیت پاشنه بلند به آن دقت کنید، در ادامه بررسی شده است.

اولین مورد، شکل انگشت پا است. کفش‌های پاشنه بلند زنانه که دارای شکل انگشتان گرد یا بادامی هستند، برای افرادی که از سایز ۴۰ به بالا می‌پوشند بسیار مناسب هستند؛ زیرا انگشتان پا را به یکدیگر نمی‌چسبانند و  و ظرافت کلاسیکی دارند.

نکته دیگر برای انتخاب کفش‌های پاشنه‌دار راحت این است که روی مدل‌هایی با بند مچ پا تمرکز کنید. صرف‌نظر از شکل پاشنه، بند از پاشنه پا محافظت می‌کند و به دور آن پیچیده می‌شود؛ در نتیجه راه رفتن شما را ایمن‌تر می‌کند. بند همچنین مچ پا را برجسته نشا می‌دهد و ظاهری شیک و مدرن به پاهای شما می‌بخشد.

پاشنه دکوراتیو زنانه 2023

 

ویژگی کفش ورزشی زنانه

برای انتخاب مناسب‌ترین کفش ورزشی زنانه، ویژگی‌ها و الزاماتی وجود دارد که اول از همه راحتی کفش باید در نظر گرفته شود. یک کفش ورزشی باید راحت باشد تا به خوبی به زمین بچسبد و امکان حرکات مختلف را برای شما فراهم کند.

کفش‌های ورزشی جزو اولین چیزهایی هستند که هنگام انجام فعالیت بدنی، چه در باشگاه یا خارج از منزل، در کیف خود قرار می‌دهید.

برای خرید کفش‌های ورزشی بر خلاف کفش پاشنه بلند زنانه باید چند فاکتور اساسی مانند راحتی، تنفس و سبکی را در نظر داشته باشید. برخی از مدل‌های کفش ورزشی زنانه دارای ساختار ضربه‌گیر هستند تا ضربه‌ها را جذب کرده و از آسیب به ناحیه کمر جلوگیری می‌کنند.

یک ویژگی اصلی کفش با کیفیت زنانه این است که آن‌ها باید سبک باشند تا هر نوع حرکتی را تسهیل کنند.

جنس کفش ورزشی زنانه یکی دیگر از عوامل مهم است. توصیه می‌شود پارچه‌ای را انتخاب کنید که قابلیت تنفس داشته باشد که اجازه می‌دهد هوای داخل کفش تغییر کند و تهویه شود. به این صورت، از بوی بد پا نیز جلوگیری کرده‌اید.

 یک کفش تنفسی همچنین از تشکیل قارچ‌ها یا تحریکاتی که می‌تواند به ویژه برای پوست مضر باشد، جلوگیری می‌کند. یک کفش ورزشی استاندارد مانند انواع کفش بهاری به پوست پا اجازه تنفس می‌دهد.

کفش ورزشی زنانه- راحتترین کفش پاشنه بلند زنانه ارزان

 

کفش کالج زنانه شیک و خاص

کفش‌های کالج به نوعی از کفش گفته می‌شود که توسط دانشجویان آمریکایی استفاده شد و خیلی زود در میان اقشار مختلف جامعه محبوب شد. علت محبوبیت استایل‌های کفش کالج راحتی و سبکی آن بوده که این محصول را برای فعالیت طولانی روزانه ایده‌آل کرده است.

دانشجویان، دانش‌آموزان و افرادی که ساعات طولانی در محل کار حضور داشتند، از این نوع کفش‌ها استقبال زیادی کردند. کفش کالج دارای دو نوع زنانه و مردانه است و بیشتر برای فصل‌های گرم سال و به همراه استایل دانشجویی یا رسمی استفاده می‌شود.

کفش‌های کالج مردانه، کفش‌های مدرن و همه‌کاره‌ای هستند که امروزه به عنوان کفش‌های مردانه کلاسیک در نظر گرفته می‌شوند و هرگز از مد نمی‌افتند. به دلیل تفاوت مد و استایل زنانه با مد و استایل مردانه، کفش کالج زنانه با نوع مردانه آن دارای برخی تفاوت‌ها است.

مدل‌های کفش کالج زنانه از چرم صاف و مناسب تهیه می‌شوند و برای ترکیب با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای و همچنین با دامن کفشی شیک هستند.

کفش کالج در عین حال که شیک و زیبا است برای مناسبت‌های رسمی و استفاده در دفتر کار، مراسم‌های مختلف، رویدادهای رسمی و همچنین برای اوقات فراغت بعد از کار انتخاب مناسبی است.

خاص‌ترین صندل‌های مد روز دخترانه

تابستان در راه است و وقت آن است که با نیم بوت‌ها و کفش‌های بسته خداحافظی کنید و نگاهی به ترندهای انواع صندل زنانه زیبا در فصل جدید بیندازید.

از مدل‌های صندلی که راحت‌تر از کفش‌های پاشنه بلند محسوب می‌شوند، صندل‌های پلتفرم هستند. آن‌ها شیک و خاص به نظر می‌رسند و آن‌قدر همه کاره هستند که می‌توانید حتی با یک شلوار جین یا یک لباس کوچک و ساده، یک استایل خاص برای خود بسازید.

اگر به دنبال صندل‌های خیلی راحت نیستید و ظاهر شیک برایتان مهم‌تر است، می‌توانید در میان ترندهای امسال کفش‌های کلفت که ظاهر شما را با زیبایی مینیمال تکمیل می‌کنند و پاشنه تخت و مقاوم دارند را انتخاب کنید.

در هنگام خرید صندل زنانه به بند و مچ‌بندهای آن نیز دقت کنید. مچ‌بندها حرکات شما را کنترل کرده و ظاهر شیک‌تری نیز به پا می‌دهند. انواع صندل زنانه زیبا در ادامه این بخش معرفی خواهد شد.

مدل فلت صندل تابستانی زنانه راحتی

 

صندل تخت: راحت و مد روز

برای داشتن ظاهری مناسب برای هر موقعیتی، صندل تخت را با یک شلوارک و یک تیشرت ست کرده و با یک کت جین این استایل را کامل کنید. صندل تخت برای کسانی که پاهای پهن دارند، ایده‌آل است.

 صندل مدل پلت‌فرم

اگر به کفش‌های پاشنه بلند عادت ندارید، صندل مدل پلتفرم برای پوشیدن ایده‌آل است. کفش‌های پلتفرم استایل زنانه را به طور کامل در ترکیب با یک لباس گل‌دار رنگارنگ و یک کت بلیزر که حس شیکی را اضافه می‌کند، شیک نشان می‌دهند.

صندل کلفت برای سبک آوانگارد و کژوال

صندل‌های درشت برای کسانی که پاهای درشت دارند، ایده‌آل هستند. این نوع صندل‌ها به یک لباس غیر رسمی که از شلوار جین یا شلوار گشاد، تیشرت و کت چرمی رنگی تشکیل شده است، جلوه‌ای آوانگارد می‌بخشند .

صندل‌های پاشنه‌دار

صندل‌های پاشنه‌دار مثل پاشنه بلند زنانه مناسب برای پاهای باریک بوده و به هر لباسی جذابیت می‌بخشند. آن‌ها را با دامن و تاپ ساتن ست کنید و در نهایت، استایل خود را با یک کت جین در روز یا یک بلیزر در شب کامل کنید.

سخن پایانی

کفش‌ها در زیبایی و تکمیل کردن استایل یک بانوی شیک، حرف اول را می‌زنند. علاوه بر آن راحتی پاها و سلامت کمر و ستون فقرات نیز نکته مهمی است که باید قابل‌توجه بانوان شیک‌پوش باشد. هنگام خرید انواع کفش زنانه باید به نکات و جزئیات زیادی دقت کنید.

توجه به این امر سبب یک خرید رضایت‌بخش می‌شود. در این مطلب به این جزئیات اشاره شده است تا در صورتی که قصد خرید هرکدام از انواع کفش زنانه و پاشنه بلند زنانه را دارید، بتوانید تصمیم خوبی بگیرید و در مجالس، محیط‌های رسمی و سایر مراسم‌ها خوش بدرخشید.

رنگ بندی های جذاب صندل دخترانه- شانی لند

برگرفته از سایت شانی لند 

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *