کاشت مو در سمنان

کاشت مو در سمنان یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی برای آقایان و خانم‌ها به شمار می‌آید؛ زیرا امروزه داشتن مو‌های پرپشت و زیبا از مهم‌ترین معیار‌های زیبایی است. اگر از طاسی و ریزش مو‌های خود خسته شده‌اید و می‌خواهید برای همیشه از شر این مشکل خلاص شده و مو‌هایی طبیعی و زیبا داشته باشید، کاشت مو طبیعی در سمنان مؤثرترین و بهترین راه است.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های نوین کاشت مو در سمنان دیگر نیازی نیست نگران کم پشتی یا طاسی مو‌های سر خود باشید و می‌توانید به کمک روش‌های جدید و مؤثر ظاهر خود را به همان چیزی که دوست دارید تبدیل کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد خدمات کاشت مو در سمنان آشنا کنیم.

کاشت مو طبیعی چیست؟

بسیاری از افرادی که برای اولین بار نام خدمات کاشت مو را می‌شنوند با این سؤال روبرو هستند که اصلاً کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در این باره باید بگوییم کاشت طبیعی مو در سمنان یکی از انواع خدمات زیبایی است که به منتقل کردن فولیکول‌های مو در یک بخش از سر یا بدن به بخش‌های جلویی یا میانی سر افراد مربوط می‌شود.

قسمتی که فولیکول‌ها از آنجا گرفته می‌شوند به عنوان بانک مو و بخش‌هایی که فاقد موی سر هستند و فولیکول‌ها در آن‌ها قرار داده می‌شوند به نام قسمت دریافت کننده شناخته می‌شوند. عمل زیبایی کاشت مو بر اساس میزان طاسی و تعداد مو‌های کاشته شده، ممکن است از ۴ الی ۸ ساعت در یک روز و حتی در برخی موارد در دو روز انجام شود.

این عمل نیازی به جراحی ندارد و اغلب افراد تنها از طریق بی‌حسی در قسمت پوست سر این جراحی را پشت سر می‌گذرانند. این عمل در اولین قدم با برداشتن پوست سر توسط متخصص پوست شروع می‌شود. لازم است بدانید پزشک برای طبیعی بودن کاشت می‌تواند از دو روش استفاده کند.

نخستین روش این است که جراح یک نوار از پوست سر دارای مو‌های سالم را برش می‌دهد و در روش دوم عمل برداشتن مو روی هر تار مو به شکل جداگانه انجام می‌شود. روش دوم زمان طولانی‌تری دارد و از ایجاد زخم‌های نواری شکل روی پوست سرتان جلوگیری می‌کند.

پیش از انجام کاشت مو در سمنان تکنسین مو‌های برداشته‌شده و پزشک جراح پوست سر را کاملاً آماده و مهیا می‌کنند. درنهایت بعد از پیوند مو پوست سر شما بانداژ می‌شود و شما می‌توانید بعد از ۶ ماه تا یک سال از مو‌های بلند و پرپشت خود لذت ببرید.

به طور کلی حتی اگر بانک موی ضعیفی دارید یا مقدار طاسی سر شما زیاد است، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا با کمک بهترین کلینیک کاشت مو در سمنان می‌توانید با هزینه معقول مو‌هایی زیبا و طبیعی داشته باشید. شما می‌توانید از طریق مشورت با پزشک کاشت مو در سمنان اطمینان حاصل کنید که آیا این روش مناسب شما است یا خیر.

سپس پزشک مناسب‌ترین روش کاشت مو را برای شما انتخاب کرده و بعد از بررسی تمامی‌ شرایط لازم عمل کاشت مو در سمنان برای شما انجام می‌شود. به طور کلی مزایای اصلی کاشت مو شامل موارد زیر هستند:

  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • ظاهر طبیعی مو‌ها
  • رفع دائمی‌ کچلی
  • مناسب برای مردان و زنان
  • دوره بهبودی کوتاه مدت
  • عوارض جانبی کم
  • توانایی رشد مو
  • ترمیم مو‌های از دست رفته
  • نیاز به تنها یک بار جراحی

معایب کاشت مو شامل چه مواردی است؟

معایب کاشت مو

هر عمل جراحی در کنار مزایایی که برای بیمار دارد ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد که پیش از عمل بهتر است از آن‌ها اطلاع کافی داشته باشید. کاشت مو در سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است بعد از انجام آن با معایب و عوارضی روبرو شوید که شامل موارد زیر هستند:

  • داشتن درد و خونریزی
  • طبیعی نبودن و عروسکی بودن خط رویش مو‌ها
  • متورم شدن برخی نواحی صورت
  • دوران نقاهت طولانی
  • به‌جاماندن خط بخیه و اسکار
  • امکان بروز خطای انسانی
  • ایجاد نکروز در پوست
  • نیاز به استفاده از مسکن و آرام‌بخش

البته موارد گفته شده زمانی رخ می‌دهند که در مراکز غیرحرفه‌ای این عمل را انجام دهید و از پزشکان حاذق و باتجربه در این حوزه کمک نگیرید. خوشبختانه امروزه روی کار آمدن تکنیک‌های جدیدی همچون SUT سبب

شده‌اند افراد بعد از گذراندن مدت کوتاهی استراحت به روند عادی زندگی برگشته و بدون درد و خونریزی مو‌های سالم و زیبایی داشته باشند.

انواع روش‌های کاشت مو در سمنان

حال که تصمیم گرفته‌اید به کمک عمل کاشت مو در سمنان مشکل کچلی و ریزش مو‌های خود را برای همیشه حل کنید، لازم است بدانید امروزه از روش‌های مختلفی برای کاشت و پیوند مو استفاده می‌شود که هریک از ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند.

البته لازم نیست دغدغه‌ای از بابت انتخاب تکنیک کاشت مو داشته باشید؛ زیرا با مراجعه به کلینیک کاشت مو در سمنان پزشک شرایط پوست سر و مو‌های شما را بررسی کرده و مناسب‌ترین و بهترین تکنیک را برای شما به کار می‌برد تا نتیجه دلخواهتان را کسب کنید. در ادامه درمورد انواع کاشت مو در سمنان صحبت خواهیم کرد.

کاشت مو FUT در سمنان

این تکنیک از قدیمی‌ترین روش‌های اولیه کاشت مو در ایران است که در آن بیمار از طریق مصرف زیادی دارو بیهوش می‌شود. سپس قسمت‌هایی از پوست پشت سر که بانک موی خوبی دارند بریده شده و به بخش‌هایی که دچار ریزش مو شده‌اند پیوند زده می‌شوند.

البته این روش بیشتر در گذشته مورداستفاده قرار می‌گرفت و از عوارض جانبی همچون درد پس از عمل، کم بودن تعداد گرافت‌ها، باقی ماندن جای بخیه و غیره برخوردار است.

کاشت مو FIT در سمنان

از دیگر روش‌هایی که در کلینیک کاشت مو در سمنان مورداستفاده قرار می‌گیرد می‌توان به تکنیک FIT اشاره کرد. بعد از روش FUT کارشناسان علم کاشت مو روش FIT را ابداع کردند که بهتر از روش قبلی بود و تعداد گرافت‌های کاشته شده بیشتر و نتیجه بهتری به همراه داشت.

در این روش تار‌های مو از نواحی مختلف پشت سر به منظور پیوند زدن به قسمت های دچار ریزش بریده شده و پیوند زنده می‌شوند. می‌توان گفت این روش نوع بهبود یافته و پیشرفته تکنیک FUT است. البته باید بدانید این روش نیز معایب خود را دارد و از دوران نقاهت، خونریزی، نیاز به استراحت، جلسات مکرر درمان و تورم در برخی نواحی برخوردار است.

همه این موارد سبب شدند این تکنیک کاشت مو نیز بعد از مدتی طرف‌داران خود را از دست داده و از رونق بیفتد.

کاشت مو BHT در سمنان

این روش شبیه روش‌های قبلی کاشت مو است؛ اما با این تفاوت که در این روش از قسمت‌های دیگر بدن فولیکولهای مو برداشته شده و به بخش‌هایی از سر که دچار ریزش و طاسی شده‌اند پیوند زده می‌شوند. متأسفانه این روش نیز از معایب بسیاری برخوردار بود و نتایج خوب و قابل توجهی به دنبال نداشت.

کاشت مو SUT در سمنان

کاشت مو در سمنان

به‌جرئت می‌توان گفت تکنیک SUT بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در سمنان است که امروزه برای بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو شدید و طاسی سر حتی از نوع ارثی هستند به کار می‌رود. این تکنیک از کمترین عوارض جانبی برخوردار بوده و عمل جراحی آن بسیار بی‌دردسر و آسان انجام می‌شود.

لازم است بدانید نتایج این روش کاشت مو بسیار عالی و ماندگار بوده و امروزه از این تکنیک در سراسر جهان استفاده می‌شود و همواره نتایج چشمگیری به دنبال داشته است. برخلاف تکنیک‌های قبلی که جراحی به شکل دستی انجام می‌شد، کاشت مو SUT تنها به کمک دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد.

به طور کلی روش SUT جدیدترین و کامل‌ترین شیوه‌ای است که تاکنون برای کاشت مو در سمنان معرفی شده است. در این روش تا ۱۴۰۰۰ تار موی واقعی را می‌توان پیوند زد و بدون نیاز به دوران نقاهت، جراحی، درد و خونریزی مو‌هایی طبیعی و زیبا را به مراجعه کنندگان هدیه کرد.

جالب است بدانید در این روش به کمک دستگاه اتوماتیک حتی می‌توان ۶۰ تار مو در یک سانتی‌متر از پوست سر را پیوند زد و بعد از مدتی از نتایج شگفت‌انگیز آن لذت برد.

مراحل کاشت مو در سمنان

مراحل کاشت مو در سمنان

حال که با انواع روش‌های کاشت مو در سمنان آشنا شده‌اید لازم دیدیم شما را با مراحل کاشت مو در کلینیک‌های زیبایی آشنا کنیم تا دقیقاً بدانید باید چه روندی را طی کنید. در ادامه به طور کامل به توضیح مراحل جراحی کاشت مو از ابتدا تا انتها خواهیم پرداخت.

مشاوره برای کاشت مو

بعد از تماس با کلینیک کاشت و مو و گرفتن وقت، شما می‌توانید با متخصص مشورت کرده و تمام سؤالات و دغدغه‌هایی که از بابت این جراحی دارید با او در میان بگذارید. در این مشاوره پزشک تمامی‌ مراحل را برای شما توضیح داده و به ابهامات شما پاسخ می‌دهد.

همچنین متخصص در این مرحله توصیه می‌کند که از مصرف الکل و دخانیات چند هفته قبل از کاشت دوری کرده و از مصرف مکمل‌ها و آسپرین‌ها خودداری کنید. همچنین عدم مصرف کافئین، استفاده از لباس راحت و دوش گرفتن در روز عمل نیز ضروری هستند.

معاینه موی سر و انتخاب روش کاشت

در این مرحله بعد از اینکه تصمیم قطعی خود را گرفتید، پزشک مو‌ها و پوست سر شما را به دقت بررسی می‌کند. اگر سر شما دچار شوره، تاول یا جوش شده باشد، تا زمان درمان این موارد نمی‌توانید کاشت مو انجام دهید. علاوه بر این پزشک بر اساس نوع طاسی، جنس مو و میزان تراکم درخواستی شما، بهترین تکنیک کاشت را انتخاب می‌کند.

انجام آزمایش‌های لازم

قبل از انجام عمل کاشت مو لازم است تعدادی آزمایش مربوط انعقاد خون، ویروس هپاتیت، ایدز و غیره را انجام دهید تا پزشک مطمئن شود تمامی‌ شرایط لازم برای کاشت مو را دارید.

تجویز دارو

در این مرحله از کاشت مو در سمنان اگر مراجع شرایط یا بیماری خاصی داشته باشد، دارو‌هایی قبل از عمل برای او تجویز می‌شوند تا شرایط لازم برای انجام عمل مهیا شود.

آماده‌سازی بیمار برای اتاق عمل

در روز عمل کلیه تجهیزات لازم و لباس به شما داده شده و فشار خون شما قبل و بعد عمل کامل چک می‌شود. در روز عمل کاشت مو ابتدا طراحی خط رویش مو انجام می‌شود تا تار‌ها سر جای خود به طور صحیح قرار بگیرند.

انجام عمل کاشت مو

این مرحله آخرین قسمت کار است که در آن با توجه به روش انتخاب شده به تعداد موردنیاز گرافت‌ها از بانک مو برداشته شده و بهترین فولیکول‌ها برای کاشت انتخاب می‌شوند. درنهایت مو‌های منتخب در کادر معین شده که بی حس شده است کاشته می‌شوند. در این شرایط شما دردی احساس نخواهید کرد.

به هنگام عمل سرم قندی به بیمار وصل شده و بنا به وضعیت وی از آرام‌بخش نیز استفاده می‌شود. همچنین در طول عمل فشار خون و ضربان قلب بیمار به طور مرتب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کاشت مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

پیوند مو در سمنان

درست که کاشت مو در سمنان بهترین و مؤثرترین راه برای درمان کچلی و طاسی موهای سر در خانم‌ها و آقایان است؛ اما در این میان برخی افراد با داشتن بعضی شرایط خاص نمی‌توانند از عمل کاشت مو استفاده کنند؛ زیرا ممکن است با این شرایط عمل موفقیت‌آمیز نبوده و عوارضی در پی داشته باشد.

به همین دلیل لازم است پیش از اقدام به انجام عمل پیوند مو در سمنان بررسی کنید که جزو این افراد نباشید. افرادی که شرایط زیر را دارند نمی‌توانند کاشت مو انجام دهند:

  • افراد زیر ۳۰ سال به علت متوقف نشدن هورمون ریزش مو
  • افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی شدید
  • افراد مبتلا به وسواس کندن مو‌های صورت و ابرو
  • بیماران دیابت شدید
  • بیماران مبتلا به مشکلات انعقاد خون و بیماری‌های عفونی نظیر سیفلیس و ایدز
  • افراد تحت درمان‌های پرتو درمانی و شیمی‌ درمانی
  • افراد دارای زخم‌های کلوئیدی بعد از آسیب یا جراحی
  • افرادی که بانک موی ضعیفی داشته و به اندازه کافی مو در قسمت اهدا کننده ندارند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌هایی همچون لوپوس، لیکن پلان و پسوریازیس شدید
  • بانوان باردار و مادران شیرده
  • زنان مبتلا به مشکلات هورمونی نظیر تخمدان پلی‌کیستیک و تیروئید
  • افرادی که علت ریزش موی آن‌ها به دلیل شیمی‌ درمانی است.
  • خانم‌هایی که ریزش موی سرتاسری در پوست سر خود دارند.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو را بشناسید

اگر چه کاشت مو در سمنان می‌تواند جذابیت و زیبایی شما را برگرداند؛ اما تصور نکنید بعد از انجام جراحی کار تمام شده است، بلکه باید بدانید مراقبت و نگهداری درست به اندازه خود جراحی اهمیت دارد و می‌تواند تأثیرات بسیار چشمگیری بر بهبود رشد موهای شما داشته باشد.

مراقبت از پوست سر و مو‌ها در هفته و ماه اول بعد از عمل بسیار حائز اهمیت است و به طور کلی باید به تمام نکاتی که پزشک کاشت مو در سمنان به شما توصیه کرده است تا ۳ ماه به دقت عمل کنید. در ادامه مطلب به معرفی مراقبت‌های بعد از کاشت مو خواهیم پرداخت.

مراقبت‌های مو در سه روز اول

مهم‌ترین بخش مراقبت از مو بعد از کاشت مربوط به سه روز اول است. در این سه روز تنها کافی است در منزل استراحت کنید و نیازی نیست در بیمارستان بستری شوید. لازم است بدانید داشتن ضربان در سر بعد از کاشت مو کاملاً طبیعی بوده و جای نگرانی نیست.

همچنین ممکن است در این سه روز کمی‌ احساس درد داشته باشید که بعد از سومین روز به مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند. لازم است در این مدت از حمام کردن پرهیز کرده و اصلاً ناحیه کاشت را لمس نکنید. همچنین برای کاهش درد خود می‌توانید از آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

علاوه بر این شما باید فولیکول‌های کاشته شده را از گردوغبار و نور آفتاب حفظ کنید و بهتر است از کلاه استفاده کنید تا سرتان دچار عرق نشود. نکته مهم دیگری که باید تا سه روز بعد از کاشت مو در سمنان به آن توجه کنید عدم مصرف الکل و دخانیاتی همچون سیگار است.

مصرف این مواد به کند شدن روند ترمیم بعد از کاشت منجر می‌شوند. همچنین حتماً به وضعیت خواب خود در این مدت توجه داشته باشید و به منظور جلوگیری از آسیب دیدن مو‌ها به پشت بخوابید.

مراقبت‌های هفته اول

بعد از سپری شدن سه روز از کاشت مو در سمنان می‌توانید بعد از مشورت با پزشک خود حمام کنید. بعد از نخستین حمام روند بهبودی شما سریع‌تر پیش می‌رود و بعد از پایان سه روز اولیه منافذ کوچک پشت سر بهبود پیدا می‌کنند. در هفته اول بعد از عمل ممکن است با خارش و پوسته‌پوسته شدن در منطقه کاشت مواجه شوید.

البته حواستان باشد که اصلاً نباید سر خود را بخارانید و کافی است صبوری کنید تا بعد از روز دهم این پوسته‌پوسته شدن و خارش تمام شود. در هفته اول نیز باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل اجتناب کنید. همچنین ورزش نیز در این مدت ممنوع است؛ اما بعد از یک هفته می‌توانید فعالیت‌های عادی خود را مجدداً انجام دهید.

مراقبت‌های ماه اول

مراقبت‌های بعد از کاشت مو

جالب است بدانید از هفته دوم تا ماه دوم بعد از عمل مو‌های جدید شما می‌ریزند؛ اما لازم نیست نگران باشید؛ زیرا این موضوع کاملاً طبیعی است و اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. در واقع این ریزش به این دلیل است که جا برای تار‌های جدید مو باز شود و بعد از این مدت شاهد رشد مو‌های خود خواهید بود.

ماه اول بعد از کاشت مو در سمنان به عنوان دوره شوک شناخته می‌شود و در این مدت می‌توانید ورزش‌های سبک را آغاز کنید؛ اما نباید ورزشی را انجام دهید که به مقدار زیادی عرق کنید. لازم است بدانید در برخی از روش‌های کاشت مو لازم است تا یک ماه بعد از جراحی سر خود را از اشعه‌های نور آفتاب محافظت کنید.

مراقبت‌های سه ماه اول

بعد از گذشت سه ماه از کاشت مو طبیعی شما مهم‌ترین دوران مراقبت بعد از عمل را گذرانده‌اید و در این سه ماه شاهد رشد مو‌های جدید و حالت طبیعی آن‌ها خواهید بود. شش ماه الی یک سال بعد نیز مو‌های شما کاملاً بلند شده‌اند و می‌توانید نوع موی خود (صاف، مجعد یا فر) را نیز کاملاً مشاهده کنید.

لازم به ذکر است تا بهبودی کامل مو‌هایتان باید نسب به مصرف مکمل‌ها نیز توجه داشته باشید. این مکمل‌ها شامل ویتامین، پماد‌ها، روغن مراقبت از مو و دیگر موارد هستند که به بهبود کیفیت کاشت مو و داشتن مو‌های طبیعی در مدت زمان کوتاه کمک می‌کنند؛ بنابراین طبق تجویز پزشک به طور منظم مکمل‌های خود را مصرف کنید.

نحوه خواب در دوران بعد از عمل کاشت مو نیز به این صورت است که برای کاهش تورم و محافظت از ناحیه کاشت توصیه می‌شود تا چند روز با زاویه ۴۵ درجه دراز بکشید. رژیم غذایی شما نیز بعد از کاشت مو در سمنان باید سرشار از غذا‌هایی با کلاژن و ویتامین E و B باشد. این ویتامین‌ها در داشتن مو‌هایی قوی و حجیم به شما کمک می‌کنند.

مهم‌ترین نکات درمورد اولین شستشو بعد از کاشت مو

درمورد شستشوی مو‌ها بعد از کاشت مو باید بدانید طبق توصیه پزشکان لازم است در روز سوم یا چهارم مو‌های خود را شستشو دهید؛ اما لازم است قبل از شستن سرتان از کرم یا روغنی که متخصص تجویز کرده است استفاده کرده و سپس ۳۰ الی ۴۰ دقیقه صبر کنید.

در قدم بعدی باید از شامپوی تجویز شده پزشک استفاده کرده و آن را روی مو‌های خود بمالید؛ البته توجه کنید که شامپو را مستقیم روی مو‌های سرتان نریزید. دقت کنید که محل کاشت را با حرکات ظریف و با نوک انگشتان به‌آرامی شستشو دهید و از حرکات سخت و خشن خودداری کنید.

همچنین نباید از آب بسیار گرم یا بسیار سرد برای شستشو و سشوار برای خشک کردن مو‌ها استفاده کنید؛ البته بسیاری از مراکز کاشت مو در سمنان توصیه می‌کنند این شستشو در کلینیک انجام شود. این موضوع با توجه به روش‌های درمانی و برنامه بیمار متفاوت خواهد بود.

قیمت کاشت مو در سمنان

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که هزینه کاشت مو در سمنان چقدر است؟ در این باره باید بگوییم هزینه خدمات کاشت مو در سمنان بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود و لازم است شما قبل از اقدام از تمامی‌ این موارد آگاهی داشته باشید. در ادامه به عوامل مؤثر بر تعرفه کاشت مو در سمنان خواهیم پرداخت.

میزان دستمزد پزشک

هرچقدر میزان مهارت و تخصص پزشک معالج شما در زمینه درمان کچلی و کاشت مو بیشتر باشد، به طبع دستمزد پزشک نیز افزایش می‌یابد؛ البته از سوی دیگر نتیجه کاشت موی شما بهتر و ایده‌آل‌تر خواهد بود. به طور کلی دستمزد یک پزشک باسابقه و مجرب از پزشکان تازه‌کار و کم‌تجربه بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

هزینه کلینیک

قیمت کاشت مو در سمنان

کلینیک‌های کاشت مو در سمنان با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار بیماران قرار می‌دهند، می‌توانند هزینه‌های مختلفی دریافت کنند. برای مثال اگر کلینیک موردنظر از دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز و پیشرفته برای ارائه خدمات خود استفاده کند، قطعاً هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد.

میزان طاسی سر یا تراکم مو

هرچقدر میزان طاسی سر و تراکم مو‌های درخواستی شما بیشتر باشد، عمل کاشت موی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. علاوه بر این به تعداد گرافت‌های بیشتری برای برداشت نیاز است و طبیعتاً هزینه این جراحی زیبایی افزایش پیدا می‌کند.

تکنیک کاشت مو

از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو در سمنان باید به تکنیکی که پزشک از آن در جراحی کاشت مو استفاده می‌کند اشاره کنیم. امروزه از تکنیک‌های مختلفی در این زمینه استفاده می‌شود که برخی به شکل دستی و بعضی دیگر به صورت تماماً اتوماتیک و به وسیله دستگاه انجام می‌شوند.

برای مثال تکنیک FUE رباتیک گران‌ترین و روش FUT از ارزان‌ترین شیوه‌های کاشت مو سمنان هستند.

هزینه‌های جانبی

بعد از انجام عمل کاشت مو لازم است تا ۳ ماه اول از لوازم مراقبتی همچون دارو، شامپو مخصوص و غیره برای نگهداری صحیح از مو‌های خود استفاده کنید؛ بنابراین هزینه این موارد نیز به هزینه عمل کاشت مو افزوده می‌شود.

محل جغرافیایی

طبیعی است که موقعیت مکانی کلینیک زیبایی روی هزینه کاشت مو تأثیرگذار است و معمولاً مراکزی که در بهترین نقاط شهر قرار دارند هزینه بیشتری نسبت به دیگر کلینیک‌ها دریافت می‌کنند.

همچنین لازم است به ذکر است عمل کاشت مو در سمنان جزو عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود و شامل خدمات بیمه نمی‌شود؛ اما در صورتی که شما به دلیل حوادثی همچون تصادف و آتش سوزی به این خدمات نیاز پیدا کنید، بعد از تأیید پزشک متخصص بیمه هزینه این عمل را پرداخت می‌کند.

اگر از هزینه دقیق خدمات کلینیک‌های زیبایی و کاشت مو در سمنان خبر ندارید، می‌توانید از جدول زیر طبق به‌روزرسانی سال ۱۴۰۲ است استفاده کنید.

خدمات قیمت
کاشت مو با روش FUE ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان
کاشت مو با روش SUT ۱۱ الی ۱۳ میلیون تومان
کاشت مو با روش DHI ۱۴ الی ۱۸ میلیون تومان
کاشت مو با روش SFUE و SFUE plus ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان
کاشت مو با روش Sapphire FUE ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان
کاشت مو با روش ARTAS ۳۰۰ الی ۳۵۰ میلیون تومان
کاشت مو با روش MICRO FIT ۱۳ الی ۱۵ میلیون تومان
کاشت مو با روش میکروگرافت ۱۲ الی ۱۵ میلیون تومان
کاشت مو با روش ترکیبی و سوپر ترکیبی ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان

بهترین کلینیک‌های کاشت مو در سمنان

بهترین کلینیک‌های کاشت مو در سمنان

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات کاشت مو در سمنان بهره‌مند شده و در کمترین زمان به مو‌هایی زیبا و درخشان دست پیدا کنید، باید از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کلینیک‌های کاشت مو سمنان در این زمینه کمک بگیرید. انتخاب یک کلینیک خوب و کاربلد در اثربخشی این جراحی زیبایی تأثیر بسیار زیادی دارد.

به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیست کاملی از بهترین مراکز کاشت مو در سمنان را در قالب جدول در اختیار شما قرار دهیم تا از این خدمات بهترین نتیجه را دریافت کرده و از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

نام کلینیک آدرس شماره تلفن
مرکز زیبایی دکتر حاجی زاده سمنان، واقع در بلوار امیرکبیر، پردیس پزشکان بوعلی، طبقه ۸، واحد ۸۱۱ ۰۲۳۳۳۴۹۳۵۵۴
کلینیک زیبایی آناشید سمنان، واقع در بلوار علی بن ابی‌طالب، نرسیده به شهدای دولت ۰۹۱۲۳۳۱۱۷۲۱
مرکز تخصصی مو مرناز سمنان، خیابان سعدی، میان صاحب‌الامر و سعدی ۲۳ ۰۹۳۸۶۷۱۲۱۵۶
کلینیک لیزر و زیبایی راما سمنان، واقع در بلوار معلم ۰۹۱۰۴۳۰۲۵۷۴
ترمیم موی آدرانس سمنان، خیابان فردوسی، هفت تیر ۰۹۱۲۳۳۲۷۳۴۷

شارینو

اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل یا محل کار خود را به شیوه‌ای اصول و مدرن دیزاین کرده و فضایی زیبا و کاربردی ایجاد کنید، متخصصان دکوراسیون داخلی می‌توانند به شما در تمامی‌ مراحل کمک کنند. به همین منظور می‌توانید به مطلب دکوراسیون داخلی در سمنان مراجعه کنید.

ماندن در جاده و خرابی خودرو از کابوس‌های هر راننده‌ای است که در بسیاری شرایط خودرو اصلاً نمی‌تواند حرکت کند و دچار نقص‌های فنی جدی می‌شود. در این شرایط می‌توانید با کمک مراکز امداد خودرو و یدک کش مشکل خود را در کمترین زمان حل کنید.

از این رو مطلب معرفی یدک کش در سمنان یا استفاده از خدمات امداد خودرو در سمنان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

خرابی هریک از لوازم خانگی یکی از دغدغه‌های اصلی هریک از ما است که در این شرایط باید سریعاً به دنبال پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد باشیم. از این رو توصیه می‌کنیم حتماً به مطالب وبلاگ شارینو همچون تعمیر آبگرمکن در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر بخاری در سمنان، تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان و غیره سر بزنید.

اگر برای مدیریت سایت یا صفحه اینستاگرام کسب‌وکار خود نیاز به کمک دارید، تیم حرفه‌ای و باسابقه شارینو آماده است در کلیه زمینه‌هایی همچون سئو سایت در سمنان، طراحی سایت در سمنان و ادمین اینستاگرام در سمنان بهترین خدمات را به شما ارائه کند تا به مخاطبان بیشتر و موفقیت در کسب‌وکارتان دست پیدا کنید.

اگر بهترین و مجهزترین باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی سمنان را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ شارینو و مطلب معرفی باشگاه‌های بدنسازی در سمنان سر بزنید.

اگر در سیستم برق ساختمان شما مشکلی به وجود آمده است و فکر می‌کنید به یک فرد متخصص نیاز دارید، مطلب معرفی برق کار در سمنان می‌تواند به شما کمک کند.

به منظور شناخت بیشتر اماکن تفریحی شهر سمنان، توصیه می‌کنیم به مطالبی همچون مراکز تفریحی سمنان و کافه‌های سمنان و غیره مراجعه کنید.

سخن پایانی

از آنجایی که داشتن مو‌هایی زیبا در ظاهر و اعتمادبه‌نفس افراد تأثیر بسیار زیادی دارد، امروزه شاهد آن هستیم که خانم‌ها و آقایانی که به طاسی یا ریزش موی شدید مبتلا هستند، از خدمات کاشت مو طبیعی برای حل این مشکل کمک می‌گیرند. خدمات کاشت مو در سمنان یک راه دائمی‌ و بهترین گزینه برای درمان کچلی و ریزش مو است.

این خدمات تنها مختص آقایان نیست و خانم‌ها نیز در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از این خدمات برای داشتن مو‌های پرپشت و طبیعی استفاده کنند. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه لازم است پیش از اقدام برای کاشت مو در سمنان بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. آیا کاشت مو نیاز به بیهوشی دارد؟

خیر در کاشت مو در سمنان هیچ نیازی به بیهوشی نیست.

۲. مدت زمان عمل کاشت مو چقدر است؟

معمولاً یک روش معمولی کاشت مو به ۴ الی ۸ ساعت زمان نیاز دارد.

۳. آیا کاشت مو فقط برای مردان است؟

خیر خانم‌ها نیز می‌توانند از خدمات کاشت مو استفاده کنند.

۴. آیا هزینه کاشت مو را بیمه می‌دهد؟

از آنجایی که کاشت مو جزو عمل‌های زیبایی است، بیمه هزینه این خدمات را نمی‌دهد.

۵. بهترین روش کاشت مو چیست؟

امروزه روش SUT به عنوان بهترین روش کاشت مو در ایران شناخته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *