مبل شویی در همدان

مبل شویی در همدان

مبل شویی در همدان یکی از سرویس‌‌های پرطرف‌دار و کارآمد در حوزه خدمات خانگی همدان‌ است. در این حوزه با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، مبلمان، صندلی‌‌های نهارخوری، کوسن و تشک‌‌های تخت خواب تمیز می‌‌شوند. اما جهت تضمین کیفیت در این زمینه لازم است افراد به بهترین مراکز فعال در حوزه مبل شویی در همدان مراجعه کنند که در این مطلب ما به معرفی لیست مبل شویی‌های همدان و دیگر موارد مهم خواهیم پرداخت.

مبل شویی در همدان

 

ویدیو : مبل شویی در همدان

 

 

 

اهمیت نظافت مبلمان

یکی از پرسش‌های رایج کاربران در زمینه مبل شویی در همدان این است که اصلاً چرا باید نسبت به شستشوی مبلمان اقدام کنیم؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم؛ بااینکه مبلمان از مزایای بسیاری برخوردارند اما باوجود آلودگی‌های موجود در هوای خانه، گردوغبار و آشغال‌های ریز غذا در لابه‌لای مبلمان، این لوازم‌خانگی به مراقبت و توجه مستمر نیاز دارند تا همیشه سالم و زیبا باقی بمانند.

بنابراین، لازم است هرچند وقت یک‌بار مبلمان شستشوی داده شوند. شستشوی مبل از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا سبب افزایش زیبایی و عمر و ماندگاری مبلمان خانه یا محل کار شما می‌شود و در دکوراسیون داخلی محیط بسیار تأثیرگذار است.

جهت دریافت بهترین نتیجه در این زمینه استفاده از خدمات یک مبل شویی خوب در همدان می‌تواند بسیار مؤثر واقع شده و با رعایت نکات مهم در شستشوی و نظافت، بدون وارد شدن هیچ‌گونه آسیبی مبلمان شما را مانند روز اول تمیز و زیبا کند.

علاوه بر این امروزه با توجه به مشغله‌‌های متعدد و افراد خانواده وقتی برای نظافت منزل و مبلمان منزل نمی‌ماند پس بهتر است این کار را به کارکنان کاربلد یک مبل شویی باکیفیت در همدان بسپارید و با خیال راحت در کمترین زمان مبلمان خود را سالم و پاکیزه تحویل بگیرید.

اهمیت نظافت مبلمان

 

مزایای مبل شویی در منزل در همدان

با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل در همدان دیگر نیازی به جابه‌جایی مبل‌‌ها و اتلاف وقت نیست. همچنین دیگر لازم نیست نگرانی‌ای درمورد آسیب به مبلمان، صندلی‌ها یا تشک خوشخواب خود داشته باشید و هزینه‌ای برای حمل‌ونقل بپردازید.

سرویس مبل شویی در منزل خدمتی‌ است که توسط متخصصین مبل ‌شویی‌های همدان با استفاده از تجهیزات ویژه مبلمان انجام شده و مبلمان محل کار یا منازل را با هر نوع جنس و مدلی مانند روز اول تمیز و درخشان می‌‌کند و بسیار سریع نیز انجام می‌شود. به کمک دستگاه‌‌های مبل شویی امروزی، مبلمان و حتی کوسن، تشک تخت خواب و صندلی نیز با بالاترین کیفیت تمیز می‌‌شوند.

مزایای مبل شویی در منزل در همدان

 

مراحل مبل شویی در محل

اولین قدم حضور متخصص مبل شویی در همدان برای بازدید از مبلمان شما است. متخصص با بررسی دقیق مبل و جنس آن و همچنین بررسی نوع لکه‌‌ها به شما اعلام خواهد کرد نتیجه شستشوی مبل چگونه خواهد بود. برای مثال در مورد مبلمان چرم، مبل شویی نیازمند دقت بیشتری است و یا لکه‌ای مانند جوهر خودکار ممکن است روی مبل چرم کاملاً از بین نرود.

علاوه بر این برآورد دقیق قیمت مبل شویی در منزل و نوع مواد شوینده موردنیاز فقط پس از بازدید متخصص امکان‌پذیر است. ممکن است مبلمان شما بسیار خاص و گران‌قیمت باشند و برای شستشوی آن‌ها به مواد شوینده بسیار خاصی نیاز باشد؛ بنابراین، حتماً یک جلسه بازدید حضوری را با کارشناس مبل شویی هماهنگ کنید.

بعد از بررسی‌های لازم توسط کارشناس، فرایند شستشوی آغاز می‌شود. متخصص مبل شویی با به‌کارگیری دستگاه مخصوص روی مبل را جارو می‌‌کند. این کار علاوه بر رویه‌ مبل شامل تمام درز‌ها و شکاف‌‌های مبلمان نیز می‌‌شود. در صورت جدا شدن کوسن‌های مبل از آن، با برداشتن بالشتک زیر آن‌ها را هم جارو می‌‌زند تا مطمئن شود مبل موردنظر به طور کامل از هرگونه گردوغبار پاک شده است.

مراحل مبل شویی در محل

در قدم بعدی، با استفاده از دستگاه مبل شویی، مبل را با مواد شوینده‌ مخصوص و متناسب با نوع مبل شستشوی می‌دهند. مواد مصرفی بدون آسیب رساندن به مبل از بافت پارچه عبور کرده و همه‌ بخش‌های مبل را از آلودگی‌ها پاک می‌کنند.

سپس از دستگاه مکش جهت پاک کردن کف از روی مبل استفاده می‌شود. به کمک این دستگاه آلودگی‌‌ها و مواد شوینده از بافت‌های زیرین پارچه مبل جمع‌آوری می‌شوند. ممکن است در حین انجام این کار، روی زمین نیز به کف‌ آغشته شود؛ اما نگران نباشید به کمک همین دستگاه این کف‌‌ها نیز قابل پاک شدن هستند.

درصد آب موجود در مواد شوینده مبل شویی و کف حاصل از آن، به‌قدری کم است که باعث آسیب به مبل یا پوشش کف زمین نخواهد شد.

عملیات مبل شویی در محل توسط کارکنان مبل شویی در همدان بیشتر از یک ساعت طول نخواهد کشید. زمان لازم برای خشک شدن مبلمان نیز بسیار کمتر از زمان شستشوی دستی است؛ زیرا بیشتر مواد توسط دستگاه مکش مجدد جمع‌آوری می‌‌شوند. بااین‌حال بهتر است چند ساعت صبر کنید و بعد از آن از مبل‌ها استفاده نمایید.

مراحل مبل شویی در محل

 

انواع روش‌‌های شستشوی مبل

شستشوی مبل بر اساس نوع و جنس پارچۀ مبلمان شما متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفی روش‌های مبل شویی در همدان خواهیم پرداخت.

شستشوی مبل با دستگاه

دستگاه مبل شویی درواقع همان دستگاه بخار شویی است. در این روش از فشار و گرمای زیاد بخار، برای از بین بردن لکه، گردوغبار و سایر ذرات آلودگی استفاده می‌‌شود. درجه حرارت بالا نیز به از بین رفتن کلیه میکروب‌ها، ویروس‌‌ها و باکتری‌‌های مضر کمک می‌کند.

در این روش رطوبت اضافی و سایر کثیفی‌‌ها از مبل خارج می‌‌شود و می‌‌توانید اطمینان داشته باشید که مبلمان شما خیس و مرطوب نخواهند بود. جمع شدگی و چین‌وچروک در این روش اتفاق نمی‌افتد و کل زمان لازم شستشوی با دستگاه مبل شویی ۲ الی ۳ ساعت خواهد بود.

 پس درنتیجه سریع‌ترین راه شستشوی مبلمان استفاده از دستگاه مبل شویی است. در ضمن این روش به نسبت روش‌‌های دیگر از قیمت ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تری برخوردار است و همچنین کیفیت بالایی دارد.

ساختار این نوع دستگاه‌‌ها به گونه‌ای است که قابلیت شستشوی مکانیزه‌ سطوح افقی و عمودی مبل را دارند و از مخازن جداگانه‌ای برای آب تمیز و آب کثیف برخوردار هستند. در این دستگاه‌ها یک کمپرسور به‌منظور تولید کف و یک موتور مکنده برای مکش آلودگی‌‌ها و کف تعبیه شده‌اند و از اجزای مهم این دستگاه محسوب می‌شوند.

 بسته به نوع و مدل دستگاه موردنظر، طراحی این قطعات نیز متفاوت خواهد بود. قدرت بالای پاک‌کنندگی مواد شوینده مصرفی توسط مبل شویی در همدان سبب می‌‌شود آلودگی‌‌ها به‌خوبی به کمک دستگاه مکش از سطوح مبلمان جدا شوند و غلظت بالای کف، از نفوذ آب به مبل و بافت‌‌های زیرین پیشگیری کند.

انواع روش‌‌های شستشوی مبل

شستشوی مبل با روش کربناسیون

یکی دیگر از روش‌‌های مبل شویی در همدان روش کربناسیون است که بین ۴ تا ۶ ساعت به طول می‌‌انجامد. برای این شستشوی تنها نیاز به مقدار کمی‌ محلول شویندۀ کربناته جوشان نیاز است. میزان مصرف آب با استفاده از این روش بسیار کم است.

با افزوده شدن این محلول به سطح مبلمان، میلیون‌ها حباب گازدار به بافت پارچه مبل نفوذ کرده و این حباب‌‌ها کلیه گردوغبار و آلودگی‌های مبل شما را از بین می‌‌برند. در آخر کار شستشوی نیز به‌راحتی از بافت مبل جدا می‌‌شوند. پس از انجام پروسه شستشوی یک‌لایۀ محافظتی روی مبلمان ایجاد می‌شود و باعث می‌‌شود مبل شما در آینده کمتر گردوخاک و آلودگی جذب نماید.

شستشوی مبل با روش کربناسیون

شستشوی مبل با به‌کارگیری مواد شیمیایی

در این روش مبل شویی در همدان از مواد شیمیایی ایمن استفاده می‌‌شود و این مواد آسیبی به پارچه مبلمان وارد نخواهند کرد. در این فرایند از فشرده‌سازی شامپو و یا مواد شویندۀ موردنظر استفاده می‌‌شود. این شامپو به‌سرعت آلودگی‌‌های مبل را از بین برده و زمان خشک شدن را به حداقل می‌‌رساند. با استفاده از این روش می‌‌توانید بلافاصله بعد از شستشوی مبل از آن استفاده کنید.

شستشوی مبل با به‌کارگیری مواد شیمیایی

شستشوی مبل با استفاده از فوم سبک

این روش یکی از رایج‌ترین روش‌‌های شستشوی مبل در محل است. در این پروسه شامپوی مخصوص را با آب مخلوط می‌‌کنند تا کف یا فوم موردنیاز ایجاد شود. سپس با دست تمام فوم را روی سطح مبل پخش می‌‌کنند و پس از گذشت زمان با استفاده از حولۀ نرم یا اسفنج به تمیز کردن مبل می‌پردازند.

 این نوع شستشوی تا رفع تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌‌ها ادامه می‌‌یابد و در آخر نیز مبل را در مجاورت هوا قرار می‌دهند تا کاملاً خشک ‌شود. میزان رطوبت بالا یکی از ایرادات این روش است و معمولاً برای سریع‌تر خشک شدن و به حداقل رساندن آسیب به مبلمان، از پنکه استفاده می‌‌شود.

شستشوی مبل با استفاده از فوم سبک

شستشوی مبل با روش خشک‌شویی

این روش دقیقاً مانند شستشوی با فوم است؛ درحالی‌که از آب استفاده نمی‌‌شود. در این نوع شستشوی یک پودر مخصوص، در تمام سطوح مبل و محل لکه‌‌ها ریخته می‌‌شود و بعد از گذشت زمان کافی و اثرگذاری این پودر، تمامی‌ ذرات باقی‌مانده توسط جاروبرقی، جارو می‌‌شوند. ازآنجایی‌که در این روش از آب استفاده نمی‌شود پس برای شستشوی مبلمان چوبی بهترین روش است.

شستشوی مبل با روش خشک‌شویی

 

لیست مبل شویی‌های همدان

در ادامه لیستی از بهترین مبل شویی‌های شهر همدان را به همراه اطلاعات دقیق آن‌ها ارائه خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی مناسب در این زمینه از بهترین خدمات بهره‌مند شوید.

 

قالی‌شویی ارم

آدرس: میدان رسالت، انتهای شهرک امیرکبیر

شماره تلفن: ۰۹۱۸۸۶۱۱۶۷۳۳- ۰۸۱۳۲۷۲۷۱۳۶

قالی‌شویی عدالت

آدرس: همدان، جاده کرمانشاه، چهارراه میدان بار، اول شهرک صادقیه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۲۶۶۵۵

قالی‌شویی شفاف

آدرس: همدان، میدان امام حسین، انتهای بلوار الغدیر، روبروی آهن‌آلات پارس

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۷۴۷۸۴۴

قالی‌شویی روژان

آدرس: همدان، بلوار بسیج، روبروی گمرک، حسن جوشقانیان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۴۴۹۶۱

قالی‌شویی جوشقانیان

آدرس: همدان، بالاتر از میدان بیمه، جاده ذره مراد بیک، جنب برج تندیس

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۸۰۵۰

قالی‌شویی بابایی

آدرس: همدان، جاده ملایر، سه‌راهی سنگستان قالی‌شویی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۶۸۴۰

لیست مبل شویی‌های همدان

قالی‌شویی پورمرادی

آدرس: همدان، خیابان کشاورز، مقابل پمپ‌بنزین، داخل کوچه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۶۶۴۶۹۳

قالی‌شویی صابری نسب

آدرس: همدان، بلوار بهشت، پشت چلوکبابی بابک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۶۷۷۷۰۰

قالی‌شویی قاسمی‌

آدرس: همدان، بلوار بهشت، چلوکبابی بابک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۶۶۰۱۵۰

قالی‌شویی مرادی

آدرس: همدان، دوراهی آبشینه، نبش سنگ‌کوبی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۲۵۲۸۰

 

قالی‌شویی اقبال

آدرس: همدان، جاده ملایر، اول کوی سنگستان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۳۸۹۹

قالی‌شویی هگمتانه

آدرس: همدان، شهرک صادقیه، کوچه شهید همت

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۶۷۱۶

لیست مبل شویی‌های همدان

عوامل مؤثر بر قیمت شستشوی مبل در همدان

یکی از دغدغه‌های مهم افراد در حوزه مبل شویی در همدان، بحث هزینه‌ها و تعرفه‌های شستشوی مبلمان در همدان است. مسلماً بسیاری افراد به دنبال یافتن مبل شویی ارزان در همدان هستند؛ اما معمولاً مبل شویی‌های معتبر طبق نرخ اتحادیه مبل شویی همدان فعالیت می‌کنند که این اتحادیه بر اساس نوع خدمات و زمان کار درنهایت انصاف و در نظر گرفتن شرایط مراجعین به اعلام هزینه می‌پردازد.

در ادامه جهت آگاهی بیشتر شما در این زمینه به معرفی عوامل مؤثر بر قیمت شستشوی مبل در همدان خواهیم پرداخت تا بتوانید با اطلاعات هرچه بیشتر نسبت به شستشوی مبلمان خود اقدام کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت شستشوی مبل در همدان

جنس و نوع مبلمان

اینکه مبلمان موردنظر شما از چه نوعی باشند بر هزینه مبل شویی در همدان تأثیرگذار خواهد بود. مبلمانی که شستشوی آن‌ها نیازمند دقت و احتیاط بیشتری است و درنتیجه زمان بیشتری می‌طلبد هزینه بیشتری نیز به دنبال خواهند داشت.

 تمامی‌ مبل‌های پارچه‌ای‌ قابلیت شستشو دارند و اینکه جنس این پارچه‌ها چگونه است اهمیت زیادی در فرایند شستشو دارد و بر هزینه نهایی کار مؤثر است.

جنس و نوع مبلمان

مواد مصرفی

هرچقدر که برای شستشوی یک مبل از مواد گران‌قیمت‌تری استفاده شود؛ هزینه مبل شویی نیز افزایش خواهد یافت. هر مبلی برای شستشو به مواد خاص خود نیاز دارد. اگر برای برخی از مبلمان از بعضی مواد استفاده شود سبب آسیب با بافت مبل خواهد شد.

مواد مصرفی

شرکت موردنظر

شرکت‌های مختلف فعال در حوزه مبل شویی در همدان، ممکن است قیمت‌های مختلفی برای خدمات خود ارائه دهند. برخی شرکت‌ها برای شستشوی مبل قیمت بیشتری می‌طلبند و برخی قیمت کمتر. به هنگام انتخاب یک مجموعه مبل شویی در همدان حتماً درمورد کیفیت کار و قیمت آن اطلاعات کسب کنید.

این دو موضوع را باهم در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی را برای پاک‌سازی مبلمان خود داشته باشید. البته همان‌طور که قبلاً هم گفتیم به‌طورکلی قیمت‌ها توسط اتحادیه مشخص می‌شود اما بازهم ممکن است تخلفاتی در این حوزه صورت گیرد و قیمت‌ها متفاوت باشد.

شرکت موردنظر

تعداد مبل

کاملاً روشن است هرقدر که تعداد مبلمان شما بیشتر باشد؛ هزینه مبل شویی در همدان نیز بیشتر خواهد بود. مثلاً قیمت شستشوی مبلمان ۷ نفره و ۹ نفره با یکدیگر برابر نیست.

زمان انجام کار

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر نرخ مبل شویی در همدان، زمان شستشوی مبلمان موردنظر است. اگر شما در ماه‌های آخر سال که زمان خانه‌تکانی و تمیز کردن لوازم‌خانگی است نسبت به شستشوی مبلمان خود اقدام نمایید؛ مجبور خواهید شد هزینه بیشتری بپردازید.

جهت آشنایی شما با هزینه‌های مبل شویی در همدان در ادامه شما را با نرخ اتحادیه مبل شویی در سال ۱۴۰۱ آشنا خواهیم کرد.

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی: ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک: ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل ۹ نفره: ۴۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل تک‌نفره: ۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

 قیمت شستشوی صندلی نهارخوری (هر عدد): ۲۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل تختخواب‌شو تک‌نفره: ۱۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل تختخواب‌شو دونفره: ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی مبل تختخواب‌شو سه‌نفره: ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی خوش‌خواب تک‌نفره: ۲۰۰۰۰۰ تومان

قیمت شستشوی خوش‌خواب دونفره: ۳۰۰۰۰۰ تومان

 قیمت شستشوی کوسن یا بالشتک: ۱۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ تومان

هزینه شستشوی تشک دوبل: ۱۵۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ تومان

هزینه ایاب‌وذهاب: ۶۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان

برای استعلام جدیدترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

 

زمان انجام کار

 

 

 

شارینو 

همان‌طور که می‌دانید یافتن بهترین تعمیرکاران حوزه لوازم‌خانگی در شهر بزرگی مانند همدان کار بسیار دشواری است. ما در سایت شارینو با ارائه مطالبی همچون تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر ماشین ظرف‌شویی در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان، تعمیر پکیج در همدان، تعمیر جاروبرقی در همدان و غیره در این زمینه به شما کمک کردیم تا بتوانید به‌راحتی به بهترین تعمیرکاران شهر همدان دسترسی داشته باشید.

سایت شارینو بستر بسیار مناسب و کاربردی برای رشد کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک محسوب می‌شود. شما می‌توانید با دیدن نمونه کار‌های حرفه‌ای تیم شارینو از خدمات آن در زمینه‌های طراحی سایت، طراحی تیزر، ادمینی پیج و غیره جهت پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده نمایید و قدم مهمی‌ در جذب مخاطبان خود بردارید.

یک خبر خوب برای بانوان همدانی! شما می‌توانید با مراجعه به سایت شارینو و بازدید از مطالب معرفی سالن‌های زیبایی همدان به بهترین و مشهورترین مراکز زیبایی همدان طبق نظر مراجعین، دسترسی داشته باشید و از بهترین خدمات پوست، مو، زیبایی و غیره بهره‌مند شوید.

اگر قصد تفریح و گذراندن اوقات فراغت با دوستان و خانواده را دارید؛ مراجعه به بهترین کافه‌ها و رستوران‌های همدان، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در این زمینه می‌توانید سری به مطالب سایت شارینو با موضوع رستوران‌های همدان و کافه‌های همدان بزنید.

دوربین مداربسته در همدان
رادیولوژی در همدان
آموزشگاه زبان در همدان 

 

کلام آخر

کاملاً واضح شستشوی مبل‌ها در خانه توسط افراد غیرمتخصص کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است. امروزه شهروندان همدانی به‌منظور پاک‌سازی و تعمیرات اصولی انواع مبل از خدمات مبل شویی در همدان استفاده می‌کنند. جهت دریافت بهترین نتیجه در این زمینه لازم است افراد به موارد مهمی‌ آشنا باشند و بهترین مبل شویی در همدان را انتخاب نمایند. در این مقاله به ارائه معرفی لیست مبل شویی‌های همدان، ویژگی‌های آن‌ها و غیره پرداختیم.

کلام آخر

۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *