سخن پایانی

شماره تماس آتلیه همدان

 

آتلیه های همدان

آتلیه های همدان یکی از محبوب‌ترین مشاغل مورد نیاز در شهر همدان هستند که خدماتی همچون عکاسی و فیلم‌برداری مراسم تولد، کودک، فرمالیته، عروسی، عکاسی از محصول و غیره را با استفاده از امکانات تخصصی و پیشرفته به انجام می‌‌رسانند. در این مقاله شما را بیشتر با این حوزه کاری آشنا خواهیم کرد.

شماره تماس آتلیه همدان

 

ویژگی‌های یک آتلیه خوب

یکی از دغدغه‌های مهم افراد به‌ویژه در هنگام برنامه‌ریزی مراسم عروسی، مراجعه به یک آتلیه عکاسی حرفه‌ای و باتجربه است تا بهترین نتیجه و خروجی حاصل شود و لحظات خاطره‌انگیز افراد به بهترین شیوه ثبت گردد. پیش از مراجعه به آتلیه های همدان و استفاده از خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، لازم است درمورد ویژگی‌های مهم بهترین آتلیه عکاسی در همدان اطلاع کافی داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

ویژگی‌های یک آتلیه خوب

 

 

ارائه خدمات متنوع

نخستین ویژگی که آتلیه های همدان را به یک آتلیه محبوب تبدیل می‌‌کند؛ فعالیت در زمینه‌های مختلف عکاسی و ارائه خدمات متنوع به مشتریان با بهترین کیفیت است.

آتلیه عکاسی که در حوزه‌هایی همچون عکاسی بارداری، عکاسی کودک، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از محصول، عکاسی عروسی و غیره فعالیت دارند؛ نسبت به آتلیه‌ای که تنها در یک سبک خاص و زمینه مشخص فعالیت می‌‌کند از تبحر و تجربه بیشتری برخوردار خواهد بود.

ارائه خدمات متنوع

 

 

موقعیت مکانی مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین آتلیه عکاسی در همدان در دسترس بودن و قرار گرفتن در یک نقطه با رفت‌وآمد راحت است.

به‌طورکلی قرار داشتن آتلیه های همدان در محدوده‌ای که با استفاده از امکانات نقلیه عمومی‌‌ همچون اتوبوس، مترو و تاکسی قابل‌دسترسی باشد و وقت افراد در مسیر‌های طولانی و پرترافیک هدر نشود یک مزیت بزرگ برای آن‌ها به شمار می‌‌آید.

شماره تماس آتلیه همدان

 

تنوع بالای پس‌زمینه

بنا به نوع عکس‌هایی که مدنظر مشتریان آتلیه است ممکن است به پس‌زمینه‌های مختلفی نیاز باشد و یک آتلیه خوب و حرفه‌ای، باید کلکسیون کامل و متنوعی از انواع پس‌زمینه را دارا باشد و متناسب با نوع عکاسی، موضوع آن و سلیقه مشتری از آن‌ها استفاده نماید؛ زیرا وجود این پس‌زمینه‌ها به بهبود جذابیت و زیبایی تصاویر بسیار کمک می‌‌کند.

تنوع بالای پس‌زمینه

 

 

برخورداری از مجوز اتحادیه

یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل مؤثر بر کیفیت کار یک عکاسی و معتبر بودن آن کسب مجوز از اتحادیه عکاسی است. با توجه به اهمیت حفظ حریم شخصی برای بسیاری از مردم ایران، آتلیه های همدان حق انتشار تصاویر اشخاص و عروس و داماد‌ها را بدون کسب اجازه ندارند و این موضوع به‌عنوان خدشه‌دار کردن حریم شخصی افراد تلقی می‌‌شود.

پس لازم است حتماً به هنگام عقد قرارداد با آتلیه های همدان از داشتن مجوز قانونی آن آتلیه اطمینان حاصل کنید و در قرارداد ذکر کنید مایل به دریافت فایل اصلی تصاویر و فیلم‌ها و همچنین حفظ حریم شخصی هستید. در این صورت اگر تخلفی صورت گیرد شما می‌‌توانید موضوع را از مراجع قضایی پیگیری کرده و شکایت خود را ثبت نمایید.

شماره تماس آتلیه همدان

 

سیستم کامپیوتری باکیفیت قدرتمند

وجود کامپیوتری با درجه گرافیک قوی به‌منظور ویرایش و روتوش تصاویر و فیلم‌های مشتریان از دیگر ویژگی‌های بهترین آتلیه های همدان است. وجود این نوع سیستم برای ویرایش و ذخیره تصاویر دیجیتال ضروری است.

سیستم کامپیوتری باکیفیت قدرتمند

 

 

 ویرایش حرفه‌ای

یکی از دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های آتلیه های همدان، ویرایش بی‌عیب و نقص و حرفه‌ای تصاویر در زمان آماده‌سازی آن‌ها توسط افراد متخصص است. یک آتلیه خوب و مجرب باید از کادری متخصص و کاربلد در زمینه ویرایش تصاویر استفاده نماید و به بهترین نحو از نرم‌افزارهایی همچون فتوشاپ، لایت روم و غیره در جهت بهبود جذابیت بصری تصاویر استفاده نماید.

احترام به وقت مستری

یک آتلیه خوب در همدان موظف است نسبت به وقت مشتریان ارزش قائل بوده و تلاش خود را به کار گیرد در زمان مشخص شده فیلم و تصاویر موردنظر مشتری را به او تحویل دهد.

شماره تماس آتلیه همدان

 

 

پرسنل خوش‌برخورد

مسلماً در هر کسب‌وکاری وجود افرادی با ارتباط کلامی‌‌ و رفتاری قوی از رموز موفقیت آن محسوب می‌‌شود. عکاسان فیلم‌برداران و کلیه پرسنل یک آتلیه خوب باید در نهایت احترام و برخورد خوب با مشتری رفتار کرده و تجربه خوشایندی برای او بسازند. این موضوع در جلب رضایت و وفاداری مشتری و افزایش سود کسب‌وکارها بسیار تأثیرگذار است.

پرسنل خوش‌برخورد

 

 

دوربین خوب و باکیفیت

اولین و مهم‌ترین وسیله لازم برای یک آتلیه، داشتن یک دوربین خوب و حرفه‌ای برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری است. یک آتلیه خوب، باید از دوربین‌هایی با کیفیت و فریم بسیار قدرتمند استفاده نماید تا پروژه‌های انجام شده کیفیت مطلوبی داشته باشند.

کیف دوربین

هنگامی‌که به یک آتلیه مراجعه می‌‌کنید حتماً دقت نمایید که پرسنل آتلیه به‌منظور حمل دوربین از کیف دوربین استفاده می‌‌کنند یا خیر. این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا یک کیف دوربین خوب و مقاوم نه تنها از دوربین حفاظت می‌‌کند بلکه امنیت فیلم‌ها و تصاویر ثبت شده را نیز تضمین می‌‌کند.

شماره تماس آتلیه همدان

 

نورپردازی اصولی و مناسب

نورپردازی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عناصر مؤثر بر کیفیت تصاویر است. از ویژگی‌های آتلیه خوب، می‌‌توان به روشنایی و نورپردازی مناسب فضای آن اشاره کرد. با اینکه به ‌طور معمول روشنایی طبیعی ترجیح داده می‌‌شود. اما در شرایطی که نور کافی وجود ندارد و لازم است عکاسی در فضای آتلیه انجام شود؛ به نورپردازی حرفه‌ای نیاز خواهد بود.

نورپردازی اصولی و مناسب

 

 

داشتن انواع لنز

در جهان عکاسی تعداد زیادی لنز وجود دارد که می‌‌توان از آن‌ها به‌منظور ثبت انواع مختلف تصاویر استفاده کرد. بهترین آتلیه عکاسی آتلیه‌ای است که از انواع مختلف لنز در راستای بهبود کیفیت تصاویر در پروژه‌های خود استفاده نماید.

قیمت مناسب

یک آتلیه خوب باید در زمینه ارائه هزینه خدمات عکاسی طبق تعرفه اتحادیه عمل کرده و با رعایت انصاف و احترام به مشتری نسبت به دریافت هزینه اقدام نماید.

شماره تماس آتلیه همدان

 

  فضای استودیو عکاسی

زیبایی و نظم دکوراسیون یک استودیو عکاسی و فیلم‌برداری اولین موضوعی است که در بدو ورود مشتری توجه او را جلب می‌‌کند و دیزاین اصولی، منظم و حرفه‌ای محیط می‌‌تواند در آرام بخش بودن آن و جذب مشتری مؤثر باشد.

  فضای استودیو عکاسی

 

 

عقد قرارداد

معمولاً پس از مراجعه به آتلیه های همدان و هماهنگ کردن جلسه عکاسی، برگه‌ای با موضوع قرارداد با مشتری از سمت آتلیه آماده شده و هر دو طرف آن را امضا می‌‌کنند. درواقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آتلیه خوب و معتبر عقد قرارداد کتبی با مشتریان است و این قرارداد شامل ضمانت‌نامه نیز خواهد بود.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت عکاسی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در زمینه اجرای مراسم و عکاسی و فیلم‌برداری، هزینه خدمات عکاسی است. بهتر است پیش از استفاده از خدمات آتلیه های همدان از عوامل تأثیرگذار بر هزینه این خدمات آگاهی داشته باشید و با شناخت قبلی از هزینه‌های اضافی پیشگیری نمایید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت عکاسی

 

 

زمان برگزاری مراسم

ازجمله عوامل تأثیرگذار بر هزینه عکاسی و قیمت فیلم‌برداری مراسم عروسی تاریخ برگزاری مراسم موردنظر است. بهتر است اگر قصد برگزاری مراسم مهمی‌‌ را دارید؛ هرچه زودتر به‌منظور بستن قرارداد با آتلیه های همدان اقدام نمایید؛ زیرا این موضوع که مراسم شما در مناسبت‌ها و اعیاد خاص یا آخر هفته باشد و حتی اینکه در چه فصلی از سال برگزار شود بر هزینه نهایی عکاسی تأثیر می‌‌گذارد.

شماره تماس آتلیه همدان

 

تجهیزات آتلیه

جالب است بدانید با توجه به نوع مراسم و تعداد میهمانان، تجهیزات مورداستفاده توسط پرسنل آتلیه های همدان برای عکاسی و فیلم‌برداری متفاوت خواهد بود و هرقدر که تجهیزات و امکانات مورداستفاده پیشرفته‌تر باشد و از تعداد بالایی از آن‌ها استفاده شود؛ قیمت فیلم‌برداری در همدان و عکس‌برداری در همدان افزایش میابد.

به طور مثال آتلیه های همدان به‌منظور ثبت لحظات مراسم نامزدی و عقد از امکاناتی همچون دوربین‌های فیلم‌برداری FULL HD، دوربین‌های فول فریم، فلاش یا پروژکتور استفاده می‌‌کنند. اما در مراسمات عروسی با توجه به سلیقه و خواست عروس و داماد تعداد دوربین‌ها افزایش میابد.

در صورت مجزا بودن عروسی و حضور آقایان و خانم‌ها در دو بخش جدا، آتلیه های همدان از تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری برای هر دو بخش به شکل مجزا استفاده می‌‌کنند. علاوه بر این امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند در فیلم‌برداری مراسم موردنظر آن‌ها از هلی شات استفاده شود که این موضوع قیمت عکاسی و فیلم‌برداری در همدان را دچار تغییر می‌‌کند.

تجهیزات آتلیه

 

 

محل برگزاری

یکی از موضوعات بسیار مهم بر تعیین قیمت فرمالیته همدان یا هزینه کار فیلم‌بردار مراسم عروسی در همدان موقعیت مکانی مراسم است. بر اساس اینکه مراسم موردنظر در چه شهری برگزار شود و شهر بزرگ یا کوچکی باشد قیمت خدمات آتلیه های همدان متغیر خواهد بود.

 علاوه بر این محل قرارگیری تالار عروسی و دور یا نزدیک بودن آن و به‌طورکلی مسافتی که تیم عکاسی و فیلم‌برداری باید طی کند تا به لوکیشن موردنظر برسد بر هزینه نهایی پروژه عکاسی و فیلم‌برداری در همدان تأثیرگذار است. این مورد در تعیین قیمت عکاسی مراسم عقد، مراسم تولد در همدان، پروژه‌های تبلیغاتی و غیره نیز بسیار مهم است.

شماره تماس آتلیه همدان

 

مدت‌زمان پروژه

از دیگر عوامل مؤثر بر تعرفه خدمات آتلیه های همدان می‌‌توان به مدت‌زمانی که عکاس صرف عکس‌برداری و فیلم‌برداری از شخص موردنظر یا عروس و داماد می‌‌کند اشاره کرد. اغلب عکاس‌ها فقط روز عروسی را برای ثبت لحظات عروس و داماد انتخاب می‌‌کنند.

اما عکاس و فیلم‌بردار می‌‌تواند بین ۶ ساعت الی چند روز را صرف انجام عکس‌برداری و فیلم‌برداری از عروس و داماد کند. در این میان اگر افراد بخواهند ساعات بیشتری به‌منظور عکس‌برداری از آن‌ها صرف شود؛ باید هزینه بیشتری پرداخت نمایند.

مدت‌زمان پروژه

 

 

نوع خدمات

معمولاً در کلیه آتلیه های همدان خدمات متنوعی در قالب پکیج‌های ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد و آن‌ها می‌‌تواند متناسب با بودجه سلیقه و انتظارات خود، نوع فیلم‌برداری مراسم، تعداد عکس‌ها و نوع آلبوم خود را مشخص نمایند. درنهایت قیمت عکاسی در آتلیه های همدان متناسب با نوع پکیج انتخابی توسط عروس و داماد متغیر خواهد بود.

شماره تماس آتلیه همدان

 

لیست آتلیه های همدان

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بهترین و مجرب‌ترین آتلیه های همدان تصمیم گرفتیم به ارائه لیست کاملی از این مراکز به همراه اطلاعات موردنیاز بپردازیم تا بتوانید در مواقع نیاز از خدمات بهترین آتلیه عکاسی در همدان بهره‌مند شوید.

شماره تماس آتلیه همدان

 

آتلیه کلاسیک همدان

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، خیابان رکنی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۲۹۸۰۰

آتلیه پروشات همدان

آدرس: همدان، خیابان صدف، مقابل آگاهی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۳۵۴۹۹

آتلیه دویار همدان     

آدرس: همدان پاساژ چهل‌ستون، واحد ۹۱

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۳۰۴۰۵

پانیذ فیلم

آدرس: همدان، خیابان بین‌النهرین، ساختمان روشن، واحد ۴

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۶۵۲

آتلیه شایان

آدرس: همدان، بلوار نبوت، سه‌راه آپارتمان‌ها، درون بازارچه

لیست آتلیه های همدان

 

 

آتلیه چارچوب همدان

آدرس: همدان، ابتدای خیابان جهان‌نما، ساختمان جم، واحد ۱

آتلیه کاغذی

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، مقابل خیابان رکنی، کنار کوچه طلایی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۹۰۱۵۱۶۲

آتلیه سوژه

آدرس: همدان، خیابان بوعلی، کنار بانک مسکن مرکزی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۴۸۸۱

آتلیه پرنیان

آدرس: همدان، میدان معلم در شهرک فرهنگیان، خیابان خرد

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۴۳۶۷۲

 

شماره تماس آتلیه همدان

 

آتلیه  ZOOM

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، مقابل مارال چرم، طبقه بالای گل‌فروشی افشین

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۳۴۷۷

آتلیه افرا

آدرس: همدان، خیابان پاستور، کوچه پروین اعتصامی‌‌، ساختمان پاستور، دو طبقه آخر

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۸۲۹۵۸

آتلیه آقای عکس همدان

 آدرس: خیابان پیشاهنگی، تقاطع آرام، مقابل بوستان زنبق

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۹۵۹۶

آتلیه رنگارنگ

آدرس: همدان، واقع در خیابان طالقانی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۲۸۰۲۵

آتلیه خانه عکس ایرانیان

آدرس: همدان، ابتدای خیابان رکنی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۶۸۸۸

لیست آتلیه های همدان

 

 

آتلیه برتر

آدرس: همدان، خیابان سیزده خانه، بالاتر از بانک مسکن

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۰۲۹۱

آتلیه ‌هانی

آدرس: همدان، خیابان بوعلی سینا، کوچه شریف

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۲۱۷۶

آتلیه امین

آدرس: همدان، میدان مدرس، نزدیک میدان پاسداران

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۷۸۵۷

آتلیه نمای نو

آدرس: همدان، میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، مقابل بانک تجارت

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۲۱۸۹۰

 

شماره تماس آتلیه همدان

 

آتلیه حجاب

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان کبابیان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۲۱۹۴

آتلیه سوژه

آدرس: همدان، خیابان سیزده خانه، کنار بانک مسکن

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۸۰۵۷

آتلیه آبرنگ

آدرس: همدان، خیابان بوعلی، مقابل برج آریان، کوچه میخک، مجتمع ارجمند، واحد ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۴۰۰۹

استودیو عکاسی پروانک

آدرس: همدان، خیابان سعیدیه، مجتمع سعیدیه، طبقه ۷، واحد ۷۰۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۱۱۲۶۷

آتلیه آراد

آدرس: همدان، خیابان تختی، مقابل پارک کودک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۳۰۱۹

استودیو هونام

آدرس: همدان، بلوار خواجه رشید، نرسیده به شریعتی

شماره تلفن: ۰۹۱۲۴۶۵۱۷۴۴

عکاسی لیدو

آدرس: همدان، خیابان شریعتی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۲۵۰۷

عکاسی وحدت

آدرس: همدان، واقع در میدان امام خمینی، ابتدای خیابان شهدا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۲۶۴۳

آتلیه نگاه

آدرس: همدان، خیابان پاسداران، روبروی بانک صادرات

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۵۹۵۹

لیست آتلیه های همدان

 

شماره تماس آتلیه همدان

 

 

اگر به دنبال یافتن بهترین مراکز رادیولوژی در همدان هستید؛ پیشنهاد می‌‌کنیم به مقالات سایت شارینو در زمینه

همدان مراجعه فرمایید.

اگر قصد دارید بهترین نتیجه و خروجی را از اقداماتی همچون تیزر تبلیغاتی سایت کسب‌وکار اپلیکیشن و غیره دریافت نمایید؛ خدمات سایت شارینو در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت در همدان، طراحی اپلیکیشن ، طراحی تیزر، سئو وب‌سایت و غیره می‌‌تواند به شما کمک کند.

به‌منظور خرید بلیت هواپیما و شرکت در تور‌های مسافرتی ایرانی و خارجی می‌‌توانید به بهترین آژانس‌های هواپیمایی همدان که در مقاله آژانس هواپیمایی در همدان به آن‌ها پرداختیم مراجعه کنید.

به‌منظور استفاده از بهترین خدمات پزشکی و حوزه درمانی و مراجعه به بهترین پزشکان استان همدان، مطالعه مطالب سایت شارینو با موضوعاتی همچون پزشک ماما در همدان، پزشک ارتوپد در همدان، آزمایشگاه‌های همدان، پزشک مغز و اعصاب در همدان، سونوگرافی در همدان و غیره می‌‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد.

سخن پایانی

امروزه استفاده از خدمات عکاسی و فیلم‌برداری در آتلیه های همدان به یکی از پرطرف‌دارترین اقدامات افراد به هنگام برگزاری مراسم‌هایی همچون تولد، سالگرد، عروسی و حتی تبلیغات کسب‌وکارها تبدیل شده است و لازم است طبق اصول حرفه‌ای عکاسی و متناسب با انتظارات و شرایط کارفرما انجام شود.

به‌منظور آشنایی بیشتر شما با این حوزه هنری در این مطلب به ارائه موضوعاتی همچون خدمات ویژگی‌های یک آتلیه خوب، عوامل مؤثر بر قیمت عکاسی، لیست بهترین آتلیه های همدان و غیره پرداختیم.

 

 قالیشویی در همدان
کافه های همدان
کلینیک دندانپزشکی در همدان

 

سخن پایانی

 

 

شماره تماس آتلیه همدان

۱۰ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *