آموزشگاه زبان در همدان

شماره تماس آموزشگاه زبان در همدان

آموزشگاه زبان در همدان

همان‌طور که می‌دانید مراجعه به آموزشگاه زبان در همدان، به‌منظور فراگیری و کسب دانش بیشتر در حوزه زبان‌های خارجه از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا اقداماتی مهمی‌ همچون مها‌جرت به‌منظور زندگی یا تحصیل در سایر کشورها‌، مطالعه منابع علمی‌ معتبر، مسافرت و غیره همگی نیازمند یادگیری زبان جها‌نی هستند.

آموزشگاه زبان در همدان

 

 

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

در بین زبان‌های خارجی، زبان انگلیسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌های زنده دنیا شناخته می‌شود که برای هر انسانی در هر مقطعی از زندگی یادگیری آن ضروری است و درواقع می‌توان گفت افرادی که از دانش کافی در حوزه زبان انگلیسی یا بین‌المللی برخوردار نیستند؛ سواد کافی برای حضور در اجتماعات جها‌نی، عرصه‌های علمی‌، هنری و فرهنگی را ندارند.

 

شماره تماس آموزشگاه زبان در همدان

 

ویدیو : آموزشگاه زبان در همدان

 

 

 

یکی از پرسش‌های مهم افراد در مراجعه به مرکز آموزش زبان در همدان این است که اصلاً چرا باید نسبت به فراگیری زبان انگلیسی اقدام نماییم؟ در این باره لازم است به مزایای اصلی یادگیری این زبان اشاره کنیم. این موارد عبارت‌اند از:

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

 

 

زبان انگلیسی زبان جها‌نی است

همان‌طور که می‌دانید امروزه زبان انگلیسی به‌عنوان زبان مشترک تمام ملل شناخته می‌شود و افراد می‌تواند در هر کشوری به‌منظور برقراری ارتباط از این زبان استفاده نمایند. جالب است بدانید طبق آمارها‌ی کسب شده، از هر ۵ نفر در دنیا، یک نفر می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کرده یا حداقل این زبان را متوجه شود.

برای پیدا کردن شغل به زبان انگلیسی نیاز دارید

یکی از مهم‌ترین دلایل مراجعه به آموزشگاه زبان در همدان این است که زبان انگلیسی زبان اصلی مشاغلی همچون هوا و فضا، کامپیوتر، دیپلماسی، گردشگری و بسیاری موارد دیگر است و در هر نقطه‌ای از جها‌ن آگاهی از این زبان می‌تواند فرد را به موقعیت‌های شغلی بسیار خوب به‌ویژه در شرکت‌های چندملیتی رسانده و ازلحاظ درآمدی و موقعیت اجتماعی بسیار سودمند باشد.

برای پیدا کردن شغل به زبان انگلیسی نیاز دارید

 

 

مطالعه آسان مقالات علمی‌

یادگیری زبان انگلیسی و استفاده از خدمات آموزشگاه زبان در همدان برای دانشجویان، اساتید و به‌طورکلی افرادی که در عرصه‌های علمی‌ مختلف فعالیت دارند اهمیتی دوچندان دارد؛ زیرا امروزه بسیاری از مقالات علمی‌ با زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و می‌توان گفت با شروع قرن ۲۰ میلادی تعداد پژوهش‌ها و مطالب علمی‌ که با استفاده از زبان انگلیسی ارائه شده‌اند از مطالب سایر زبان‌ها‌ بسیار بیشتر بوده است.

برقراری ارتباط گسترده با سایر افراد

از دیگر دلایلی که افراد را به سمت یادگیری زبان جها‌نی و مراجعه به آموزشگاه زبان در همدان سوق می‌دهد این است که اگر افراد بتوانند با زبان انگلیسی صحبت یا مکاتبه کنند می‌تواند سطح ارتباطات خود را افزایش داده و با تعداد بالایی از افراد با فرهنگ‌ها‌ و زبان‌های مختلف در هر نقطه‌ای از جها‌ن ارتباط برقرار کنند.

انگلیسی زبان سرگرمی‌ و رسانه‌های اجتماعی است

همه ما می‌دانیم که امروزه بهترین فیلم‌ها‌، سریال‌ها‌، آهنگ‌ها‌ و کتاب‌ها‌ی جها‌ن به زبان انگلیسی تولید می‌شوند و اگر مخاطبان از تسلط کافی بر زبان انگلیسی برخوردار نباشند نمی‌توانند با استفاده از زیرنویس و ترجمه لذت کافی از موسیقی، فیلم و سریال یا کتاب موردنظر خود را ببرند.

 زبان رایج اینترنت زبان انگلیسی است

یکی از ساده‌ترین دلایلی که باید به‌منظور یادگیری کامل زبان انگلیسی به آموزشگاه زبان در همدان مراجعه نمایید؛ فراگیر بودن این زبان در فضای مجازی، پلتفرم‌های ارتباطی و جها‌ن اینترنت است. درواقع در جوامع امروزی، بیش از نصف محتوا و سایت‌های فعال در اینترنت به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند و همچنین  اپلیکیشن‌ها‌ی پرطرف‌دار دنیا نیز از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.

دلیل اصلی این موضوع این است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ عرصه تکنولوژی در سرزمین‌های انگلیسی زبان فعالیت دارند.

 زبان رایج اینترنت زبان انگلیسی است

 

 

در سفرها‌ی خارجی به زبان انگلیسی نیاز دارید

بسیاری از افرادی که قصد دارند جهت تفریح و سفر به کشورها‌ی خارجی سفر کنند به‌منظور یادگیری زبان به آموزشگاه زبان در همدان مراجعه می‌کنند؛ زیرا افراد در زمان سفر به یک کسور بیگانه جهت ارتباط با مردم آن کشور در زمینه پذیرش هتل، رفت‌وآمد، سفارش غذا و غیره لازم است از زبان انگلیسی استفاده نمایند. پس در این موارد لازم است پیش از سفر از خدمات مؤسسه زبان انگلیسی در همدان استفاده شود.

تسلط به زبان انگلیسی لازمه تحصیل در دانشگاه‌های سراسر جها‌ن است

با توجه به اینکه مردم در بسیاری از کشورها‌ی جها‌ن به زبان انگلیسی تکلم می‌کنند و تعداد بالایی از مراکز علمی‌ و دانشگاه‌های سراسر جها‌ن، خدمات آموزشی خود را به انگلیسی ارائه می‌دهند. لازم است افراد به‌منظور تحصیل و کسب دانش در این مراکز به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشند و از این طریق دوره آموزشی موردنیاز خود را پیدا کنند.

انگلیسی به نسبت زبان‌های دیگر زبان ساده‌ای است

امروزه یادگیری زبان انگلیسی و مراجعه به مرکز آموزش زبان در همدان بسیار پرطرف‌دارتر از فراگیری سایر زبان‌های زنده دنیا است؛ یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این زبان، آسان بودن الفبا و قواعد آن است. زبان انگلیسی هیچ نشانه پیچیده‌ای ندارد و در موارد بسیاری با زبان‌های دیگر دنیا دارای تشابهاتی است.

 افراد می‌تواند با صرف مدت‌زمان مناسبی برای یادگیری این زبان بسیار سریع‌تر از زبان‌های دیگر به نتیجه مطلوب برسند.

انگلیسی به نسبت زبان‌های دیگر زبان ساده‌ای است

 

 

یک آموزشگاه خوب زبان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمان انتخاب یک آموزشگاه زبان در همدان، این است که آن آموزشگاه از سطح کیفی خوبی برخوردار باشد و به آن‌ها‌ در مسیر پیشرفت در حوزه زبان انگلیسی کمک نماید. در این باره لازم است با ویژگی‌های مهم بهترین آموزشگاه‌های زبان در همدان آشنا باشید تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

برخورداری از مدرسانی با سطح علمی‌ بالا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به هنگام انتخاب آموزشگاه زبان در همدان به آن توجه کنید؛ داشتن معلمانی با سطح دانش بالا و تجربه کافی در حوزه تدریس زبان انگلیسی است. بهترین آموزشگاه زبان در همدان مدرسانی را استخدام می‌کند که تنها‌ هدف آن‌ها‌ برای فعالیت در این حوزه، درآمدزایی نیست و با دلسوزی تمام بهترین روش تدریس را برای زبان‌آموزان ترتیب داده و به پیگیری مطالب تدریس شده و ارزشیابی‌های درست و استاندارد می‌پردازند.

درواقع وجود یک مدرس کاربلد و مجرب یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت زبان‌آموزان در راستای پیشرفت در مسیر یادگیری یک زبان خارجی محسوب می‌شود و باید حتماً به آن توجه شود.

انعطاف‌پذیری زمان‌بندی کلاس‌ها‌

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان در همدان، منعطف بودن زمان برگزاری کلاس‌ها‌ متناسب با شرایط زبان‌آموزان است. افراد ممکن است به دلیل شرایط کاری، تحصیلی، رفت‌وآمد و موارد دیگر نتوانند در یک زمان خاص در آموزشگاه زبان در همدان حضور پیدا کنند.

درنها‌یت آموزشگاه موردنظر باید زمان‌بندی کلاس‌های آموزشی خود را به‌گونه‌ای قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند از آن‌ها‌ بهره‌مند شوند.

انعطاف‌پذیری زمان‌بندی کلاس‌ها‌

 

 

داشتن سیستم ارزشیابی مناسب

یک آموزشگاه زبان در همدان باید از سیستم ارزشیابی استاندارد و مناسبی جهت سنجش سطح دانش مراجعین خود استفاده نماید و این سیستم نباید برای زبان‌آموزان استرس‌زا باشد. مثلاً مدرسان مجرب بهترین آموزشگاه زبان در همدان به‌منظور ارزشیابی، پروژه‌ها‌ و سخنرانی‌های متنوع را در قالب ارزشیابی از افراد درخواست می‌کنند.

فضای آموزشی مناسب

مسلماً همه ما در فضایی آرامش بخش بهتر می‌توانیم به کسب دانش و یادگیری موضوعات مختلف بپردازیم. یکی دیگر از مواردی که باید به هنگام انتخاب آموزشگاه زبان در همدان به آن توجه کنید؛ فضای مناسب و دوستانه است. زیرا اگر در آموزشگاهی میزان هیاهو، تنش و استرس محیط زیاد باشد؛ میزان استرس زبان‌آموز افزایش میابد و بازدهی یادگیری با کاهش روبرو می‌شود.

دکوراسیون محیط‌های آموزشی همچون آموزشگاه زبان در همدان باید از تفاوت قابل‌توجهی با فضاهای اداری و رسمی‌ برخوردار باشد. یک آموزشگاه خوب زبان در همدان باید علاوه بر دکوراسیون داخلی ساختمان و کلاس‌های آموزشی، به محوطه خارجی آموزشگاه نیز توجه داشته باشید و فضایی مفرح، آرام بخش و جذاب را برای زبان‌آموزان فراهم کند.

فضای آموزشی مناسب

 

 

انواع مدارک زبان انگلیسی چیست؟

امروزه افراد علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا سطوح پیشرفته، تمایل دارند جهت اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی به آموزشگاه زبان در همدان مراجعه نمایند و از خدمات آن استفاده نمایند. این مدارک علاوه بر نشان دادن سطح زبان فرد، می‌‌تواند به‌منظور مها‌جرت و دریافت پذیرش دانشگاه‌های خارجی سراسر جها‌ن کارآمد باشد.

علاوه بر این موارد اگر فردی قصد اشتغال در حوزه زبان انگلیسی را داشته باشد؛ لازم است حتماً مدارک معتبر زبان انگلیسی در رزومه کاری خود ارائه دهد. مدارک زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان در همدان از تنوع بالایی برخوردار هستند و جالب است بدانید برخلاف تصور عموم مردم، تنها‌ به مدارک تافل و آیلتس ختم نمی‌شوند.

اولین مدرک زبان انگلیسی

اولین مدرک زبان انگلیسی، مدرک FCE  است. این مدرک بیانگر این است که فرد در زمینه مکالمه و نوشتار روزانه در سطحی بالاتر از متوسط قرار دارد. این مدرک به‌منظور کار کردن یا تحصیل گزینه مناسبی است. آزمون این مدرک زبان انگلیسی شامل بخش‌هایی همچون بخش گفتاری، شنیداری، خواندن، نوشتاری و به‌کارگیری زبان انگلیسی است.

انواع مدارک زبان انگلیسی چیست؟

 

 

مدرک دائمی‌ زبان انگلیسی

افرادی که قصد مها‌جرت به سایر کشورها‌ را ندارند اما می‌خواهند مدرکی بدون تاریخ انقضا داشته باشند؛ باید نسبت به دریافت مدارک دائمی‌ زبان اقدام نمایند. در این باره لازم است بدانید آزمون‌های مدارکی همچون FCE، CAE  و CPE که از آزمون‌های دانشگاه کمبریج انگلستان به شمار می‌آیند؛ هرسال توسط ۱۳۰ کشور دنیا که ایران نیز در میان آن‌ها‌ قرار دارد برگزار می‌‌شوند و تاریخ انقضا ندارند.

به‌منظور حضور و استخدام در بسیاری از دانشگاه‌ها‌، مراکز آموزش عالی، شرکت‌ها‌ و سازمان‌های دولتی و خصوصی به این مدارک زبان انگلیسی نیاز است.

مدرک مکالمه زبان انگلیسی

برخی از افراد نیز به‌منظور پیشرفت در حوزه مکالمه زبان انگلیسی به آموزشگاه زبان در همدان مراجعه می‌کنند. شرکت در این کلاس‌ها‌ علاوه بر تقویت توانایی مکالمه افراد، به آن‌ها‌ این امکان را می‌دهد که در زمینه مکالمه موفق به کسب مدرک شوند.

مدرک زبان به‌منظور مها‌جرت

تقریباً همه ما می‌دانیم یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اقدامات ضروری برای مهاجرت، برخورداری از مدرک زبان انگلیسی معتبر و بین‌المللی است. البته این مدارک موردنیاز برای هر کشور می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین لازم است افراد پیش از اقدام در این زمینه و مراجعه به آموزشگاه زبان در همدان، تحقیق کنید که کشور مقصد به‌منظور پذیرش به چه نوع مدرکی نیاز دارد.

حال درمورد بهترین مدرک زبان برای مها‌جرت باید بگوییم مدرک تافل محبوب‌ترین مدرک معتبر در حوزه زبان انگلیسی در سراسر کشورها‌ی دنیا است. اما آزمون آیلتس نیز از آزمون‌های معروف و پرطرف‌دار زبان انگلیسی محسوب می‌شود و آزمون آکادمیک آن به‌منظور تحصیل در دانشگاه‌ها‌ در نظر گرفته شده است. به‌طورکلی ترتیب مدارک زبان انگلیسی به‌منظور تجارت، تحصیل و تقاضا به شرح زیر است:

  • آزمون تافل
  • آزمون آیلتس
  • آزمون PTE
  • مدارک زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج انگلیس CPE
  • مدرک انگلیسی تجاری (BEC)
  • آزمون زبان ارتباطات بین‌المللی (TOEIC)
  • دیگر مدارک زبان بین‌المللی شامل Duolingo، ISE، EFSET
  • انواع مختلف دیپلم داخلی زبان

مدرک زبان به‌منظور مها‌جرت

 

 

لیست آموزشگاه‌های زبان در همدان

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بهترین و معروف‌ترین آموزشگاه‌های زبان در همدان به ارائه لیست کاملی از این آموزشگاه‌ها به همراه آدرس آموزشگاه زبان در همدان و شماره تماس آموزشگاه زبان در همدان پرداختیم.

مؤسسه زبان خلیج‌فارس همدان

آدرس: همدان، خیابان جهان‌نما، واقع در کوچه آرام

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۲۹۰۸۸

کانون زبان ایران

آدرس: همدان، میدان بعثت، بلوار فاطمیه، مقابل خیابان فرهنگ

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۴۷۴۰۰

مؤسسه زبان معرفت

آدرس: همدان، میدان بوعلی، خیابان بوعلی به‌سوی میدان جها‌د، کوچه پردیس، کنار دادگستری شماره ۲۵

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۷۷۳۳

آموزشگاه زبان پردیس

آدرس: شعبه یک: همدان، سیزده خانه، کنار ساختمان تأمین اجتماعی

شعبه دو: همدان، میدان بعثت، خیابان شهرداری، کوچه نشاط

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۸۳۷۲

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

آدرس: همدان، خیابان جهان‌نما، نزدیک میدان بعثت، مقابل بانک مسکن

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۶۰۱۰

لیست آموزشگاه‌های زبان در همدان

 

شماره تماس آموزشگاه زبان در همدان

 

آموزشگاه دهکده زبان

آدرس: همدان، میدان جها‌د، خیابان بین‌النهرین، نزدیک حسینیه بختیاری، پلاک ۱۴

شماره تلفن: ۰۷۱۳۸۲۵۳۳۸۳

آموزشگاه زبان مهرگان

آدرس: همدان، خیابان بوعلی، پاساژ امام رضا، طبقه ۳

شماره تزبان ۰۸۱۳۲۵۱۰۲۵۲

مؤسسه زبان بارمان

آدرس: همدان، میدان پژوهش، خیابان مهدیه، واقع در بالاتر از ۱۲ متری توحید

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۷۱۸۱۰

زبان‌سرا ملل همدان

آدرس: همدان، آخر خیابان هنرستان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۲۰۷۲۱

مؤسسه زبان بامداد دانش

آدرس: همدان، واقع در خیابان مهدیه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۰۰۰۸

مرکز آموزش زبان‌های خارجی پارسه

آدرس: همدان، خیابان مهدیه، مقابل بانک ملی، پلاک ۲۵۹

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۷۸۰۰۰

آموزشگاه زبان کیش همدان

آدرس: همدان، میدان بوعلی، خیابان پاستور، پلاک ۳۴

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۶۱۶۹

آموزشگاه زبان پویش همدان

آدرس: همدان، شهرک اندیشه پلاک ۷۵

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۲۶۹۳

لیست آموزشگاه‌های زبان در همدان

 

 

مؤسسه زبان نامی‌

آدرس: همدان، خیابان شهید اسلامیان، میان پونه و جاده قدیم دره مراد بیک

مؤسسه زبان شکوه همدان

آدرس: همدان، میدان بوعلی، خیابان بوعلی سینا، به‌سوی خیابان بین‌النهرین

مؤسسه زبان ابن‌سینا

آدرس: همدان، بلوار توحید

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۸۹۷۱۲

آموزشگاه زبان زاگرس

آدرس: همدان، واقع در بلوار عمار

آموزشگاه زبان آسان

آدرس: همدان، واقع در خیابان دانشگاه

شماره تلفن: ۰۹۱۸۸۱۲۶۰۸۹

آموزشگاه زبان ایرانمهر

آدرس: همدان، میدان معلم، واقع در خیابان یگانه راد

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۴۴۵۶۹

آموزشگاه زبان مهر

آدرس: همدان، واقع در خیابان تختی، کوچه سپهر

آموزشگاه زبان صدر همدان

آدرس: همدان، خیابان طالقانی، کنار کتابخانه آزادی، کوچه نوا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۶۷۶۰

لیست آموزشگاه‌های زبان در همدان

 

 

فعالیت به‌عنوان آموزشگاه زبان انگلیسی در همدان، آموزشگاه زبان آلمانی در همدان، آموزشگاه زبان فرانسه در همدان، آموزشگاه زبان ایتالیایی در همدان، آموزشگاه زبان اسپانیایی در همدان

اگر قصد خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام در این زمینه به مطالب سایت شارینو با موضوع دوربین مداربسته در همدان مراجعه نمایید.

شرکت دانش‌بنیان ایده آگرین جمعی از بهترین متخصصان و طراحان را در حوزه‌هایی همچون طراحی سایت در همدان، سئو وب‌سایت، تولید محتوا، طراحی لوگو، طراحی تیزر

و غیره گرد هم آورده است و شما می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و تخصصی تیم شارینو در راستای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده نمایید.

اگر قصد استفاده از خدمات پزشکی و درمانی در شهر همدان را دارید؛ مطلب سایت شارینو با موضوعاتی همچون آزمایشگاه‌های همدان، فیزیوتراپی در همدان، رادیولوژی در همدان، پزشک ماما در همدان و بسیاری موارد دیگر می‌تواند به شما در انتخاب مراکز درمانی مناسب و پزشکان باتجربه کمک کند.

به‌منظور آشنایی بیشتر با آژانس‌های مسافرتی در همدان، می‌توانید به سایت شارینو و مقاله آژانس هواپیمایی در همدان مراجعه کنید.

سخن پایانی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان جها‌نی، به یکی از مهم‌ترین اقدامات افراد در راستای پیشرفت در عرصه‌های شغلی، علمی‌ و فرهنگی تبدیل شده است و مراجعه به آموزشگاه زبان در همدان می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد.

درنتیجه ما در این مقاله سعی کردیم مطلب مهمی‌ در زمینه‌هایی همچون ضرورت یادگیری زبان انگلیسی، ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب، معرفی انواع مختلف مدرک زبان انگلیسی و البته ارائه لیست کاملی از آموزشگاه‌های زبان همدان به همراه اطلاعات بپردازیم.

دانشگاه بوعلی سینا
سالن‌‌ های زیبایی در همدان
مبل شویی در همدان

 

سخن پایانی

 

 

شماره تماس آموزشگاه زبان در همدان

۱۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *