تجهیزات متنوع و کامل در بسته بندی اثاث در باربری حکمت با کادری مجرب

باربری مرزداران

فهرست مطالب

باربری مرزداران به عنوان یکی از بهترین شرکتهای حمل و نقل شهری و اتوبار در تهران است که تمامی خدمات خود را با قیمتی منصفانه و ارزان به مشتریان خود عرضه می‌کند. هدف تیم باربری مرزداران در این مجموعه توسعه و گسترش خدمات به کلیه نقاط تهران همراه با حفظ کیفیت و رعایت تمامی اصول حرفه‌ای و مشتری مداری است.

باربری مرزداران تهران با تجهیزات کامل در اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها

حمل و نقل شهری، بسته بندی اثاثیه، باربری منزل و اداری و هرگونه نیاز به سرویسهای حمل و نقل شهری در محدوده تهران بزرگ تخصص تیم کاربلد باربری مرزداران است. لازم به ذکر است که باربری مرزداران آماده عقد قرارداد با تمامی مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی جهت همکاری طولانی مدت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و همچنین رزرو سرویس مورد نیاز خود با شماره تلفنهای اتوبار مرزداران تماس حاصل نمایید.

باربری مرزداران تهران با انواع کامیون مسقف در اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را از تیم باربری مرزداران با تعرفه ارزان و کیفیت بسیار بالا بخواهید. آنها خود را مؤظف به ارائه بهترین خدمات می‌دانند و می‌کوشند تا لبخند رضایت را روی چهره شما از نزدیک مشاهده کنند.

باربری مرزداران تهران با یک تماس خیلی سریع اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها را انجام میدهد

 

حمل وسایل سنگین توسط باربری مرزداران

حمل وسایل سنگین علاوه بر توان جسمی و قدرت بدنی بالا نیازمند دانش و مهارت و همچنین ابزارهای مخصوص آن است. اگر فکر می‌کنید کارگران حمل بار سنگین فقط بخاطر توان جسمی بالا قادر به انجام چنین کارهایی هستند سخت در اشتباهید. کوچکترین اشباه باعث صدمات جانی جبران ناپذیری خواهد شد. جالب است بدانید که بسیاری از دردهای ناحیه کمر و مفاصل به دلیل سهل انگاری و زورآزمایی با وسایل سنگین ایجاد شده اند.

مهارت و تجربه تیم باربری مرزداران است که باعث می‌شود بتوانند چنین کاری را انجام دهند. عواقب ناشی از جدی نگرفتن هشدارها زمانی مشخص خواهد شد که دیگر کار از کار گذشته است.  تیم کاربلد و کارآزموده مرزداران طوری آموزش دیده‌اند که تمامی وسایل سنگین شما اعم از یخچالهای ساید، گاو صندوق، پیانو و بوفه‌های بزرگ را بدون آسیب و با دقت کامل جابجا خواهند کرد. سلامتی خود را جدی بگیرید و با خاطری آسوده اثاثیه و بار خود را به باربری مرزداران بسپارید.

جابجایی ارزان، مطمئن و سریع با باربری مرزداران

 

مشاوره رایگان توسط تیم مرزداران

ارائه مشاوره رایگان برای اثاث کشی ار خدمات باربری مرزداران است. شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان اسباب کشی مرزداران بهره مند شوید. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین زمان را برای اثاث کشی تان انتخاب نمایید. از طرفی اگر اولین تجربه اسباب کشی تان است، می‌توانید اطلاعات بسیاری در امر نحوه بسته بندی وسایل, انواع تجهیزات بسته بندی که نیاز دارید، انتخاب بهترین مسیر برای جابجایی تان و سایر موارد دیگر دریافت نمایید.

لازم به ذکر است کارشناسان باربری مرزداران می‌توانند در محل شما حضور پیدا نمایند. با بررسی دقیق تمامی وسایل شما برآورد هزینه‌های جابجایی و وسایل مورد نیاز را انجام دهند.

با باربری مرزداران یک تجربه خوب به یادگار میماند.

 

ماشینهای باربری در باربری مرزداران

میزان اندازه و حجم بار مشتریان متفاوت است و برای همین علت شرکت باربری مرزداران برای رفع نیاز شما عزیزان انواع ماشین را برای سرویس دهی به کلیه مشتریان در شرکت خود آورده‌اند. از کامیونت گرفته تا وانت بار این وسیله نقلیه هم کاملاً استاندارد و هر روز سرویس دهی می‌شود و به ابزارهای مورد نیاز باربری مجهز هستند، تا اسباب کشی خوب برای شما رقم بخورد.

اگر ماشین باری خود را درست انتخاب کنید هم در هزینه نهایی خود صرفه جویی می‌کنید هم در زمان جابجایی بار. به همین علت با کارشناسان مرزداران تماس بگیرید و برحسب میزان بارتان مشاوره و قیمت باربری را بپرسید و همینطور مناسبترین ماشین را درخواست نمایید. اگر به دنبال یک شرکت خوب و با سابقه هستید که از افراد متخصص استفاده کند تیم حرفه‌ای باربری مرزداران به صورت شبانه روزی در خدمت شما همشهریان عزیز هستند.

جابجایی منصفانه، کار دلسوزانه با تیم باربری مرزداران

 

مجوز رسمی فعالیت مرزداران

باربری مرزداران دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری کشور است و در کارنامه خود دارای تجربه و سابقه چندین ساله در امر حمل و باربری و بسته بندی در تهران و شهرستانهاست. در مدت این چند سال باربری مرزداران و تیم مجرب آن سعی کرده‌اند بهترین خدمات را در جهت آسایش خاطر شما از صحیح و سالم رسیدن بارتان به مقصد و نحوه انجام صحیح باربری و بسته بندی و مهم تر از همه استفاده از کارگران و رانندگان مجرب و خوش رفتار و ورزیده ارائه دهند.

اسباب کشی تضمینی و با بیمه در محدوده مرزداران تهران

 

ارائه خدمات در باربری مرزداران

باربری مرزداران تهران یکی از بهترین باربری‌ها در تهران است. در باربری مرزداران طیف گسترده و با کیفتی از خدمات به شهروندان منطقه مرزداران تهران ارائه داده می‌شود که به طور خلاصه این خدمات عبارت‌اند از حمل هر گونه بار و اسباب اثاثیه خانه‌ها , سازمانها , تمامی شرکتها و … همراه با بسته بندی ویژه و حرفه‌ای که تمامی این کارها توسط کادری آموزش دیده و مجرب انجام می‌شود . خدمات دیگری که توسط باربری مرزداران ارائه می‌گردد، شامل:

  • حمل و نقل راحت , مطمئن و کاملاً تضمینی به تمام نقاط تهران و شهرستان
  • ارائه مناسبترین خدمات و قیمتهای باربری در محدوده مرزداران
  • استفاده از رانندگان و کارگران با تجربه, با اخلاق, ورزیده در امر جابجایی و بسته بندی
  • بیمه نامه حمل نقل جهت پرداخت خسارتهای احتمالی به بار و اسباب اثاثیه
  • ارائه خدمات حرفه‌ای و اصولی بسته بندی وسایل توسط افراد مجرب ( از نمونه کارها دیدن فرمایید )
  • استفاده از کارتنهای حجیم و محکم برای بسته بندی لوازم ظریف و شکستنی
  • حمل و جابجایی همه نوع بار مثل مبلمان‌, میز، صندلی، کمد, یخچال, اجاق گاز, جهیزیه عروس, رخت خواب و …
  • استفاده از انواع ماشینهای مجهز و سرویس شده باربری همچون کامیونت, خاور, نیسان بار, وانت بار و …
  • مشاوره رایگان جهت حمل و نقل راحت و بدون دردسر
  • ارائه خدمات شبانه روزی و سریع و در اسرع وقت ( هر زمان و هر کجا که هستید کافیست تماس بگیرید)
  • تعرفه ها بر طبق اتحادیه باربری کشور ارائه می‌شوند.

بسته بندی و حمل اسباب منزل در مرزداران تهران

 

نحوه کار با تیم باربری مرزداران

سرویس دهی این باربری بدین گونه است که مشتریان عزیز پس از تماس و سفارش ماشین مخصوص بارشان تیم مرزداران در اسرع وقت در محل مورد نظر مشتریان حضور پیدا کرده و ابتدا کار  بسته بندی وسایل را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند سپس بار و وسایل مشتری را با دقت به داخل ماشین جابجا می‌کنند.

پس از بار زدن رانندگان سریعا و با دقت و اطمینان بارتان را در مقصد موردنظرتان که مهم نیست کجای تهران باشد می‌رسانند و کارگران تمام اسباب اثاثیه و بارتان را تخلیه و در خانه, شرکت و … با دقت چیدمان  می‌کنند .

تمامی خدمات و سرویس دهی گفته شده توسط افراد با تجربه و ورزیده و آموزش دیده انجام می‌شود تا آسیبی در حین جابجایی, بسته بندی,تخلیه و  چیدمان به بارتان وارد نشود. تمامی شماره‌های موجود در سایت در تمام روزها و ساعات شبانه روز در دسترس شما عزیزان است و هر زمان و هر کجای تهران که نیاز به جابجایی بار و یا اسباب اثاثیه منزل و … داشته باشید کافیست با شماره‌های باربری تماس بگیرید.

ارسال بار و اثاث منزل از مرزداران تهران به سراسر کشور

 

اهمیت بسته بندی در باربری مرزداران

چگونگی بسته بندی هنگام جابجایی برای حرکت یک هنر است که نیاز به مقداری تخصص و دانش دارد. شرکتهای باربری دارای سالها تجربه در بسته بندی اثاثیه بوده و همچنین دارای کارکنان آموزش دیده و واجد شرایط برای انجام هر نوع بسته بندی که ممکن است نیاز باشد، هستند. اگر در بسته بندی خود نیاز به کمک داشته باشید، می توانید با شرکت ظریف بار تماس بگیرید، آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

این راهنما، حاوی برخی نکات ارزشمند و مفید در مورد بسته بندی اقلام کوچک شما است تا بتوانند به راحتی بر روی یک اتوبار قرار داده شده و به هنگام باربری مورد استفاده قرار گیرند. مقادیر کوچک مانند ظروف، چراغ های میز، قاب عکسها و سایر اقلام شکننده باید با دقت و ظرافت در جعبه‌ها بسته بندی شوند تا بتوانند به هنگام رسیدن به مقصد در وضعیت خوبی باشند. با این وجود، بخش مهم بسته بندی، داشتن مواد مناسب برای کار و استفاده صحیح از آنها به هنگام جابجایی است.

باربری مرزداران یک تجربه عالی در تهران

 

مزیت استفاده از بسته بندی در جابجایی

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان باربری مرزداران افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل اداری خود را دارند نحوه بسته بندی است. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:

۱-بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم به صورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابجایی آنها می‌شود.

۲-بسته بندی اسباب منزل و شرکتها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابجایی می‌گردد.

۳- نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده‌اند جای کمتری را اشغال می‌کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می‌گذارد.

۴-زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می‌گیرد.

با جابجایی با مرزداران خودتو دوست داشته باش

 

 

عوامل تأثیر گذار بر قیمت باربری

در یک نگاه کلی، محاسبه قیمتها برای باربری، بر اساس فاکتورهای مختلف و متعددی صورت می‌گیرد و نمی‌توان تمام قیم‌ها را ثابت در نظر گرفت. در همین راستا، مهمترین عوامل موثر که در تعیین قیمت خدمات نقش دارند به شرح زیر است:

  • خدمات بسته بندی لوازم

بدون شک استفاده از این خدمات جانبی که نیاز به تجهیزات خاص خود و به مقدار متفاوت دارد مانند کارتن چند لایه، نایلون حباب‌دار، سلفون، چسب و …، در هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود. البته کمک به باز کردن لوازم و چیدمان مجدد آنها نیز هزینه‌های مجزایی را در پی خواهد داشت.

  • نوع ماشین حمل بار

نوع ماشین مورد استفاده و تجهیزات ماشین از جمله مسقف بودن یا نبودن، دارای کف‌پوش بودن یا نبودن نیز در نرخ و قیمت باربری موثر است.

  • تعداد طبقات ساختمان

تعداد طبقات ساختمان هم در مبدأ و هم مقصد ممکن است هزینه‌ها را کم و زیاد کند. البته در ساختما‌هایی که اجازه استفاده از آسانسور برای اسباب کشی وجود دارد هزینه مانند طبقه اول محاسبه می‌شود، در غیر این صورت به ازای هر طبقه به اجرت کارگران حمل بار افزوده می‌گردد.

  • مسافت مبدأ تا مقصد

قطعاً فاصله بین مبدأ و مقصد در تعیین نرخ و قیمت باربری تاثیر بسیار زیادی دارد. گاهی حمل و نقل در دو نقطه دور در یک شهر کوچک برابر با یک مسیر کوتاه در یک شهر بزرگ است؛ بنابراین میزان مسافت طی شده در داخل یک شهر، زمان صرف شده در این مسافت و درون شهری یا برون شهری بودن این مسافت در هزینه‌های کمتر یا بیشتر باربری موثر خواهد بود.

  • تعداد نیروهای مورد نیاز

باربری مرزداران با انواع کامیونت مسقف و ارسال به سراسر کشور

 

بیمه مرزداران برای تمامی وسایل شما

تمامی پرسنل و نیروهای باربری مرزداران، دارای تجربه و سابقه زیادی در زمینه باربری و اسباب کشی هستند. و این اطمینان را به شما می‌دهند که در حین جابجایی حداکثر دقت و ایمنی انجام می‌شود که کوچکترین صدمه ای به لوازم شما حین حمل وارد نشود. همچنین برای خیال آسوده شما تمام بارهایی که توسط شرکت مرزداران حمل می‌شود دارای بیمه نامه معتبر هستند. و در صورت بروز هرگونه آسیب از طرف نیروهای آن به بار شما خسارت وارده پرداخت می‌شود.

باربری مرزداران با سابقه بالا و تنوع در ارائه بهترین خدمات اثاث کشی

 

بسته بندی و حمل لوستر

یکی از نکات و موارد مهم در اسباب کشی چگونگی بسته بندی لوستر است. شرکتهای حرفه‌ای چون باربری مرزداران به این مسئله توجه کامل کرده و با حوصله و دقت فراوان توسط کارگران ماهر در این زمنیه این کار را انجام میدهند. مراحل کار توسط کارگران ماهر این باربری به شرح زیر است:

ابتدا لوستر را در حالت خاموش قرار میدهند، دو یا سه نفر کارگر با استفاده از نردبان بالا رفته و اقدام به شل کردن سر لوستر و پایین آوردن آن میکنند. سپس روی زمین یک به یک لامپهای ان را باز و در بسته بندی های مخصوص قرار میدهند تا آسیبی به آنها وارد نشود. تنه اصلی لوستر نیز توسط فوم و پلاستکهای حبابدار بسته بندی می‌شوند و درون کارتنهای بزرگ حاوی ضربه گیر به محل مورد نظر منتقل میشوند.

باربری مرزداران با کارگران خوش اخلاق و کاربلد

 

استفاده از ضربه گیر جهت جلوگیری از آسیب بار توسط باربری مرزداران

در حین بسته بندی، پرسنل مرزداران از جدیدترین روشها برای جلوگیری از ضربه‌های احتمالی به وسایل شما استفاده می‌کنند. بسته بندی اصولی، قرار دادن ضربه گیر و جابجایی با احتیاط کامل جز اصول ما برای باربری مرزداران است. ضربه گیر باعث می‌شود که ضربه به وسایل کاملاً مهار شده و هیچ گونه خسارتی به اموال شما وارد نشود.

اگرچه می‌توان از کاغذ باطله برای پر کردن فضای خالی درون جعبه در زمان باربری مرزداران استفاده کرد، اما آنها از فوم و یونولیتهای کاملاً ضربه گیر برای امنیت بیشتر استفاده می‌کنند.

مرزداران یک تجربه فوق العاده منحصر به فرد از باربری برای شماست.

 

 

فعالیت بدون مرز در مرزداران

باربری مرزداران بدون هیچ محدودیتی در کلیه ساعات شبانه‌روز خدمات حمل بار را ارائه می‌نمایند. شما عزیزان حتی در روزهای تعطیل برای استفاده از خدمات ویژه حمل بار و اثاثیه‌ می‌توانید با آنها در ارتباط باشید و بدون هیچ محدودیتی در سراسر تهران و همچنین جهت ارسال بار به شهرستان‌ها از خدمات‌ آنها استفاده نمایید. در کوتاهترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل را با کیفیتی بالا ب شما ارئه می‌دهند و امنیت را در جابجایی‌تان تجربه کنید.

سرعت عمل بالا در جابجایی‌ها در کنار کیفیت بالا از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است که باربری مرزداران آن را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

۱.چیدمان اثاثیه در محل جدید

متمایزترین خدمات چیدمان وسایل و اثاثیه در بدو ورود به محل جدید، توسط پرسنل مجرب بسته به سلیقه و با در نظر گرفتن تمامی نظرات شما شما عزیزان با سرعت عمل و دقت بالا، بنا به درخواست شما عزیزان انجام می‌پذیرد.

۲.تجهیزات و لوازم بسته بندی وسایل

باربری مرزداران ارائه کننده تجهیزات و لوازم بسته بندی جهت حمل اثاثیه و محافظت از وسایل در حین حمل بار است، همچنین خدمات بسته بندی تخصصی با نازلترین قیمت را به مشتریان خود عرضه می‌نماید.

۳.بسته بندی و جابجایی جهیزیه عروس

شرکت باربری مرزداران ضمن تبریک به کلیه زوجهای جوان، بدین وسیله اعلام می‌کند که آماده است تا این نگرانی را برطرف کرده و جهت حمل و جابجایی جهیزیه و کلیه وسایل زندگی شان، با بهترین کیفیت در زمینه باربری و کلیه خدمات اسباب کشی، خدمت آنها باشد.

باربری مرزداران تهران ارزان و حمل به سراسر ایران

 

سؤالات متداول

آیا به سلامت رسیدن بار و اثاثیه به مقصد را تضمین می‌کنید؟

باز هم پاسخ ما مثبت است. بله، شرکت باربری مرزداران با بهترین کیفیت، رساندن بار و اثاثیه شما به مقصد را کاملاً تضمین می‌کند.

آیا جعبه‌ها و کارتن های حمل بار هزینه‌ی جداگانه‌ای دارد؟

بله –تمامی هزینه ها مطابق با تعرفه های درج شده محاسبه می شود

آیا  امکان دارد که راننده یا کارگران مبلغ بیشتری طلب کنند؟

خیر ، بارنامه به همراه مبلغ قید شده به شما تحویل داده می‌شود و شما فقط همان مبلع را پرداخت خواهید کرد.

باربری مرزداران تهران با تجربه بالا در اثاث کشی و حمل بار

 دیگر محله های تهران:

باربری دربند

باربری بهبودی

باربری پیامبر

باربری پرند

باربری اوین

باربری دریاچه

باربری چیذر

باربری دزاشیب

باربری شهران

باربری ستاری

باربری جوادیه

باربری دامپزشکی

باربری حصارک

باربری سعد آباد

باربری فرشته

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *