باربری مطهری تهران آماده ارائه خدمات کامل باربری و بسته بندی در کل تهران

باربری فرحزاد

فهرست مطالب

اگر به دنبال یک اثاث کشی بدون استرس و بدون دغدغه هستید نیازی به اتلاف وقت نیست. برای یک اثاث کشی رویایی و به یاد ماندی کافیست یک بار با باربری و اتوبار فرحزاد تماس بگیرید. اتوبار و باربری فرحزاد پیشرو در صنعت حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل است. ما بیش از پیش سعی بر این داریم تا با تعدد باربری های خود در تمامی نقاط تهران سرعت ارائه خدمات خود را به مشتریان عزیر بالا ببریم.

باربری فرحزاد دارای کارگران متخصص و حرفه ای

تیم حرفه‌ای و ماهر باربری فرحزاد همراه با ماشینها، کامیونهای سرپوشیده و وانت بار و نیسان بارهای جدید و ایمن آماده ارائه بهترین خدمات اثاث کشی خانه به خانه به منزل برای شما مشتریان و حمل لوازم جزئی و کلی اداره‌ها و شرکتها و فروشگاه‌ها با بسته بندی‌های تخصصی به همشهریان گرانقدر خود هستیم. تیم پرسنل مجرب و خوش اخلاق تیم فرحزاد تمام تلاش خود را در جهت کسب خشنودی شما مشتریان خواهند کرد.

خدمات اثاث کشی و بسته بندی 24 ساعت 7 روز هفته در باربری فرحزاد

ارائه خدمات حمل و نقل به تمامی نقاط تهران با استفاده از کارمندان با حوصله، ماهر و آموزش دیده، منظم با خدماتی شایان و متنوع سعی در کم کردن اضطراب و هزینه‌های اثاث کشی شما را دارد. باربری فرحزاد پیوسته خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات حمل اثاث در سریعترین زمان با ایجاد شرایطی صمیمانه و پویا برای حمل و نقل آسان اسباب مشتریان خود می‌داند. کیفیت کار و رضایت مشتری دو نکته‌ای هستند که پیوسته اصل کلی خدمات فرحزاد است.

ارسال به سراسر کشور با باربری فرحزاد

 

خدمات منزل به منزل در فرحزاد

باربری فرحزاد با ارائه انواع خدمات باربری از منزل تا منزل جدید اسباب و اثاثیه شما را از خانه شما به هر منزل دیگر در تهران و یا دیگر استانها که باشد فقط با یک تماس جابجا می‌کند. باربری و اتوبار فرحزاد سریع و دقیق همراه با تضمین کیفیت و سلامت کالا است.

باربری فرحزاد به صورت تمام وقت با سالها سابقه‌ی کم نظیر در خدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت، حمل و نقل و باربری، جابجایی بار و اسباب کشی، آماده ارائه‌ی خدمات به مشتریان گرانقدر تهرانی است.

خدمت گزاران شما در این شرکت با بهره گیری از تجربیات چندین ساله خویش آماده‌اند تا آنچه را شما از یک حمل و نقل بی استرس انتظار دارید به شما هدیه دهند. شما همشهریان و مشتریان محترم با تکیه بر کارنامه‌ی قابل اطمینان گروه اجرایی پیشتاز در باربری فرحزاد می توانید به تجربه‌ی باورنکردنی اثاث کشی‌ای دقیق و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید تا به عنوان خاطره‌ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

تیم باربری فرحزاد با مسئولیت پذیری در برابر شما، خود را مؤظف دانسته که بهترین را ارائه دهد. باربری و حمل و نقل، خدمات تخصصی بسته بندی، ارائه‌ی پکیجهای تخصصی بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل از یخچال و پیانو گرفته تا خرده ریز، حمل بار داخل شهری و بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی کوچکی از خدمات شرکت باربری فرحزاد است.

باربری فرحزاد در کل تهران خدمات ارائه می دهد

 

خدمات کارگری در باربری فرحزاد

باربری فرحزاد با ارائه بهترین کیفیت خدمات به مشتریان خود علاوه بر نخستین بودن، همیشه در زمره بهترین و با کیفیت‌ترینها قرار گرفته است.

خدمات کارگری مؤسسه حمل و نقل شرکت فرحزاد شامل خدمات بسته بندی، جابجایی، بارگیری، بارچینی و تخلیه بار است که توسط نیروهای متخصص و با تجربه انجام می‌شود. بسته بندی حرفه ای بار (کالا) با توجه به شرایط و نوع حمل بار توسط کارگران متخصص انجام می‌گیرد، بارچینی بارها با قرار دادن آنها داخل وسیله حملیه و ارائه خدمات تخلیه و بارگیری تخصصی برای بارهای دربستی از خدمات کارگران باربری فرحزاد هستند.

با باربری فرحزاد با خیال راحت باراتونو ببنید.

 

خدمان درون شهری با فرحزاد

باربری فرحزاد حمل بار درون شهری را در سطح شهر تهران به شما ارائه می‌نماید. فرحزاد برای خدمات حمل بار درون شهری تهران، به صورت همه روزه انواع کامیون را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای حمل بار درون شهری تهران، باربری فرحزاد بر اساس نیاز شما خدمات حمل و نقل را ارائه می‌نماید. اگر قصد حمل بار از تهران به شهرستان و بالعکس و یا حمل بار به صورت داخل شهری را دارید، باربری فرحزاد در خدمت شماست.

تیم باربری فرحزاد انواع بارهای سنگین و سبک را با کمترین هزینه از تمامی نقاط تهران حمل می‌نماید. بدون سختی و بدون دردسر و اضطراب، به راحتی انواع کامیون را با یک تماس دریافت نمایید.

باربری فرحزاد پیشرو در بسته بندی و حمل اثاث

 

بیمه باربری فرحزاد

بحث بیمه یکی از مواردی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما با داشتن آن در شرکت باربری فرحزاد می‌توانید در صورت هر گونه آسیب و خسارت احتمالی، خسارت را از بیمه پس بگیرید. هر چند که این شرکت با نهایت دقت بار و وسایل شما را جابجا خواهد کرد تا وسایلتان سالم و سلامت به مقصد برسد. هدف رضایت مشتریان عزیز است پس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

به صورت رایگان تمامی کالاها و بسته بندی‌های بار شما را بیمه می‌کند و از زمان بسته بندی تا پایان کار و چینش ادامه دارد، در این مدت مسؤلیت تمامی اتفاقات پیش آمده را بر عهده گرفته و هزینه آن را به طور کامل پرداخت خواهند کرد، هدف باربری فرحزاد جلب رضایت شما عزیزان است و به آن اهمیت زیادی خواهند داد.

کارگران مجرب و متعهد در باربری فرحزاد

 

خدمات حمل بار فرحزاد

در لیست زیر خدمات و سرویسهایی را مشاهده می‌کنید که باربری و اتوبار فرحزاد به صورت شبانه روزی این خدمات را ارائه می‌کنند و به هر کدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است با باربری فرحزاد تماس بگیرید .

  • بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • دارای بهترین و جدیدترین ابزار جهت باربری
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی لوازم بزرگ مانند : گاو صندق ، کمد ، پیانو ، ساید بای ساید ، مبلمان
  • بسته بندی لوازم منزل و وسایل اداری و شرکتی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)

حمل بار و اثاث منزل و سازمان ها در تهران به همراه بسته بندی در باربری فرحزاد

 

حمل وسایل در باربری فرحزاد

باربری فرحزاد از بهترین نیروی حمل بار و چرخ دستی‌های مخصوص برای جا به جایی انواع وسایل مثل گاوصندوق استفاده خواهد کرد. وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق و یخچال نیاز به دقت بسیار در حمل و جابجایی دارند که شرکت باربری فرحزاد آنها را در ماشینهای مجهز به تمام نقاط کشور بدون مشکل جابجا خواهد کرد. جابجایی وسایلی این چنینی در راه پله‌ها می‌تواند دردسر ساز باشد و دیوارهای راه پله در اثر حمل نادرست آسیب ببیند.

با سپردن امور جابجایی به شرکت فرحزاد و توانایی و تخصص نیروی حمل بار بهترین جابجایی را تجربه خواهید کرد. از وانت تلفنی برای انتقال ماشین لباسشویی و یخچال استفاده می‌شود و این وسایل سنگین وزن را همراه با دیگر کارتنها و بسته بندی‌های کوچکتر انجام نمی‌دهند.‌ برای جابجایی و حمل کارتنهای سنگین وزن از بالابر استفاده می‌کنند تا به سلامتی فرد انتقال دهنده آسیبی وارد نشود.

برای حمل میز و صندلی و دیگر اشیا با وزن بالا از دوش بند استفاده می‌کنند.

باربری فرحزاد برای حمل میز و صندلی و دیگر اشیا با وزن بالا از دوش بند استفاده می‌کنند.

 

مشاوره در اتوبار فرحزاد

برای داشتن یک تجربه خوب از اسباب کشی و حمل بار بهترین کار گرفتن خدمات مشاوره قبل از جمع کردن اثاثیه منزل یا دفتر کار است. شما با تماس با مشاوران فرحزاد می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی خدمات مشاوره باربری فرحزاد را دریافت نمایید.

شرکت باربری فرحزاد در خدمات مشاوره خود سعی بر این دارند تا با ارائه راهنمایی‌های خود در تمام مراحل از جمع آوری اثاثیه تا حمل وسایل منزل و حتی چینش وسایل شما در مکان جدید با مشاوران و کارگران ماهر خود در کنار شما باشند. آنها همواره بر آن بوده‌اند تا با ارائه بهترین خدمات مشاوره باربری رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

فقط کافیست تا با باربری فرحزاد تماس بگیرید تا با ارسال کارشناسان خبره به محل یا به صورت تلفنی بهترین توصیه‌ها را جهت یک اسباب کشی راحت و با کیفیت به شما ارائه نمایند. شما می‌توانید مشاوره رایگان باربری حمل و نقل هرجه آسانتر بار را با تیم فرحزاد تجربه کنید و چه به صورت تلفنی و حضوری می‌توانید از آن بهره مند شوید.

باربری فرحزاد با بیمه و تضمینی توسط کارگران حرفه ای و با اخلاق در جابجایی اثاث منزل ارائه خدمت مینماید

 

باربری با سرویس کامل با فرحزاد

اگر شما به جادو اعتقاد دارید یا اینکه خرافات می‌دانید، همیشه هنگام اسباب کشی آرزو می‌کنید که ۲ یا ۳ حقه بلد بودید تا همه کارها به راحتی انجام می‌شد. مطمئناً بلد بودن یک سحر قوی وقتی می‌خواهید تمام اثاثیه منزل را به محل دیگری انتقال دهید کمک بسیاری به شما می‌کند .اما اگر با تمام توان تلاش به یادگیری جادو حرکت اجسام کردید ولی موفق نشدید اصلا نگران نباشید چون به کارگیری یک تیم باربری حرفه‌ای به همان اندازه جادو به شما کمک خواهد کرد.

مخصوصاً اگر یک تیم باربری و اتوبار با خدمات کامل مانند فرحزاد را استخدام کرده‌اید گویی شما مجری یک شو جادویی هستید که وسط صحنه ایستاده و با یک حرکت تمام وسایل را از خانه قدیمی غیب کرده و با یک حرکت آنها را بدون هیچ دغدغه‌ای از شکستن یا ضربه دیدن  به خانه جدید منتقل می‌کند.

خدمات کامل حمل و نقل یعنی باربری حرفه‌ای فرحزاد به منزل شما می‌آید و تمام وسایل شما را بسته بندی می‌کند، با احتیاط کامل داخل کامیون گذاشته و آنها را به محل سکونت جدید شما منتقل می‌کند و سپس آنها را از بسته بندی بدون صدمه زدن به آنها خارج کرده و در جای صحیح خود قرار می‌دهند حتی در نصب وسایل خانه و تمیز کاری بعد هم به عهده این تیم هست تا شما فقط با ایستادن در گوشه‌ای و پیشنهاد جای وسایل کار دیگری انجام ندهید.

سرعت در اسباب کشی با فرحزاد

جابجایی در برف و باران با باربری فرحزاد

سفر کردن به مناطقی با آب و هوای نا مطبوع  چالشهای فراوانی دارد. از مسیر یابی و حرکت در جاده‌های لغزنده گرفته تا محاسبه زمان رسیدن با توجه به شرایط آب و هوایی، اسباب کشی و حمل اثاثیه در باران و برف می‌تواند بسیار چالش بر انگیزتر باشد. مخصوصاً که از زمان حرکت تا رسیدن به مقصد همراه با طوفان باشد. اگر شما پیش بینی باران سیل آسا و یا برف مداوم را می‌کنید.

بهتر است به جای بسته بندی وسایل توسط خودتان از خدمات بسته بندی شرکت باربری چون فرحزاد استفاده نمایید. شرکت باربری با تجربه مثل فرحزاد با تمام شرایط آب و هوایی آشناست و به خوبی می‌داند که چگونه می‌بایست کار بسته بندی را انجام دهد و از همه مهمتر وسایل و تجهیزات بسته بندی لازم برای محافظت و خشک نگه داشتن وسایل شما در برابر باران و برف را به همراه دارد.

استفاده از سرویس حرفه‌ای بسته بندی مانند: استفاده از روکش مبلمان پلاستیکی، برچسب زنی برای مشخصی کردن اقلام داخل کارتن، از برچسبهای سنگین، شکستنی ، و خشک نگهداری شود استفاده می‌شود. همچنین قرار دادن رخت و خواب درون نایلونهای حبابدار، تقویت کارتنهای ضعیف و پوشاندن آنها با کیسه‌های بزرگ از خدمات باربری فرحزاد برای جابجایی در شرایطهای بارانی است.

جابجایی در برف و باران با باربری فرحزاد

 

فعالیت بدون توقف در باربری فرحزاد

اگر به دنبال یک باربری قابل اعتماد و مطمئن می‌گردید باربری فرحزاد با بهره گیری از نیروهای متخصص تمام وسایل را مطابق با اصول و نکات درست بسته بندی می‌کنند. باربری فرحزاد وانت بار روباز و مسقف، یخچالدار، انواع کامیون، کامیونت، خاور و .. را جهت حمل وسایل و اثاثیه شما بسته به نوع، تعداد و حجم آنها به کار گرفته تا رضایت شما را کسب نماید.

فعالیت باربری فرحزاد فاقد محدودیت است و ۲۴ ساعت هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانید با فرحزاد در ارتباط باشید و از خدمات بی‌نظیر، برنامه ریزی شده و مطمئن آنها بهره بگیرید.

باربری فرحزاد بصورت 24 ساعته در کل مناطق تهران و ارسال به کل کشور

 

نحوه جابجایی لباس توسط باربری فرحزاد

لباسها نیز بخش مهمی از وسایل و لوازم در بسته بندی اثاثیه به حساب می‌آیند. به این منظور یک کارگر باربری (در واقع کارگران شرکت فرحزاد) با استفاده از تکنیکها و وسایل زیر اقدامات لازم را در جهت بسته بندی پوشاک و لباس در اسباب کشی انجام می‌دهند:

  • بسیاری از لباسهای ورزشی، لباسهای زیر، جوراب، البسه کودک و موارد دیگری از این قبیل را با لایه‌ای از کاورهای پلاستیکی پوشانده و سپس در ساک و کارتنها قرار می‌دهند.
  • لباسهای رسمی مانند کت و شلوار آقایان و برخی لباسهای خانمها جهت بسته بندی و حمل بار در کارتنهای رگال دار قرار داده می‌شوند. وجود کارتن رگال دار کمک بزرگی به باربری حمل لباسها می کند. چرا که به این ترتیب نه تنها هنگام حمل پوشاک، کثیف نمی‌شوند بلکه حتی چروک هم نمی‌شوند و پس از رسیدن بار به مقصد به راحتی می‌توانید لباسها را یک به یک از درون کارتن رگال دار بیرون آورده و در کمدهای خود آویزان کنید.

باربری فرحزاد در تهران بصورت 24 ساعته در کل هفته با انواع ماشین بزرگ و کوچک و خدمات بسته بندی

 

تفکیک بار در باربری فرحزاد

باربری فرحزاد برای این که کار حمل و نقل به درستی انجام شود، انواع بار را از هم تفکیک می‌کنند. بارهای بزرگ و سنگین در یک بخش و بارهای ظریف، نازک و شکستنی در بخشی دیگر قرار می‌گیرد.

لوازمی چون مبل، یخچال، کمد لباس و میز و صندلی نهار خوری و غیره که سنگین هستند، با دقت فراوان و رعایت اصول ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل شده و درون ماشین محکم و منظم چیده می‌شوند و از پتو، نایلونهای مخصوص، فوم و پوششهای سه لایه که وسط آن از پشم شیشه است برای استقرار محکم و با دوام اثاثیه استفاده می‌شود.

باربری فرحزاد با مدیریتی حرفه‌ای و برنامه ریزی دقیق

 

 

عوامل مؤثر بر تخمین هزینه‌های جابجایی در فرحزاد

عوامل گوناگونی در هزینه باربری تأثیرگذار هستند.  با جمع بندی هریک از این اِلمانها، هزینه نهایی باربری محاسبه خواهد شد. در حمل بار درون شهری، زمان صرف شده و میزان مسافت طی شده دو فاکتور مهم در افزایش یا کاهش هزینه باربری شما هستند. طبیعتاً هرچه فاصله بین مبدأ و مقصد زیادتر باشد، وقت بیشتری صرف رساندن بار به مقصد خواهد شد.

البته اتوبار حرفه‌ای فرحزاد با داشتن رانندگانی زبده و آشنا به سراسر نقاط شهر می‌توانند تدابیری را بیندیشند و از مسیرهایی حرکت کنند تا با ترافیک کمتری رو به رو شوند.

یکی دیگر از این موارد میزان حجم بار شماست. اگر وسیله‌های بزرگ و سنگین زیادی در زمان اسباب کشی داشته باشید، باید ماشین بزرگتری کرایه کنید. اما برای حمل بار با حجم کم و سبک اغلب می‌تواند ماشین نیمه سنگین مانند وانت یا نیسان هم در اختیار داشت.

همچنین تعداد کارگران را بر مبنای حجم وسایل و اثاثیه خود تعیین کنید. درست است که هرچه تعداد کارگران کمتر باشد، هزینه نهایی کاهش می‌یابد ولی تعداد بیشتر کارگران می‌توانند سریع تر اسباب را جابجا کنند و زمان کلی صرف شده بسیار کم خواهد شد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کارگر اضافی یا کمبود کارگر هر دو عاملی خواهند بود که در روند طی شدن پروسه اسباب کشی شما و هزینه‌های ناشی از آن تأثیر بسزایی دارند، پس توصیه می‌شود که به تعداد مناسب از کارگران استفاده نمایید.

باربری فرحزاد بصورت 24 ساعته شبانه روز آماده ارائه انواع خدمات بسته بندی و اسباب کشی در تهران می باشد

 

خدمات عالی را با فرحزاد تجربه کنید:

ما همواره بهترین خدمات را جهت رفاه مشتریان در حوزه باربری ارائه می دهیم.

ارائه پروژه‌های لجستیکی

ارائه سرویس مناسب در زمینه حمل بار دارای ابعاد یا حجم عظیم، با ارزش بالا، محمولات خطرناک، زنجیره تامین لجستیکی توسط تیم کاربلد فرحزاد

مدیریت شرکت باربری

مدیریت و برنامه ریزی دقیق برای شرکت باربری فرحزاد از اهمیت بالایی برخوردار است و تجربه مدیریت صحیح نشان دهنده میزان فعالیت حرفه‌ای در این شرکت است.

مدیریت و برنامه ریزی دقیق برای شرکت باربری فرحزاد از اهمیت بالایی برخوردار است

 

 

سؤالات متداول

۱.آیا جعبه‌ها و کارتنهای حمل بار هزینه جداگانه‌ای دارد؟

بله –تمامی هزینه‌ها مطابق با تعرفه‌های درج شده محاسبه می‌شود.

۲.آیا باربری فرحزاد با مجوز رسمی فعالیت می‌کند؟

بله، باربری فرحزاد از جمله معتبرترین شرکتهای حمل و نقل در تهران است که فعالیت خود را با مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران ارائه می‌دهد.

۳.آیا به سلامت رسیدن بار و اثاثیه به مقصد را تضمین می‌کنید؟

باز هم پاسخ ما مثبت است. بله، شرکت باربری فرحزاد با بهترین کیفیت، رساندن بار و اثاثیه شما به مقصد را کاملاً تضمین می‌کند.

شرکت باربری فرحزاد با بهترین کیفیت، رساندن بار و اثاثیه شما به مقصد را کاملاً تضمین می‌کند.

 

کل مناطق تهران و کرج با ما تماس بگیرند:

باربری باغ فیض

باربری پونک

باربری ستارخان

باربری ونک

باربری هفت حوض

باربری جنت آباد

باربری ولنجک

باربری مجیدیه

باربری چیتگر

باربری زعفرانیه

باربری استاد معین

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری کریم خان

باربری آزادگان

باربری دریاچه

باربری چیذر

باربری دزاشیب

باربری شهرک اکباتان

باربری صادقیه

باربری نیاوران

باربری پردیسان

باربری فاطمی

باربری قلهک

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *