بیمارستان های یزد

بیمارستان های یزد

بیمارستان های یزد به دلیل وجود پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی پیشرفته به عنوان یکی از بر‌ترین قطب‌های پزشکی در مرکز ایران شناخته می‌شوند. شهر یزد از چندین بیمارستان دولتی و خصوصی، کلینیک‌های تخصصی و مراکز درمانی مجهز برخوردار است که هرروزه در زمینه‌های مختلف درمانی خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهند.

اگر می‌خواهید در مورد بیمارستان های یزد بیشتر بدانید و در مواقع نیاز از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با هرآنچه لازم است در مورد مراکز درمانی یزد بدانید آشنا کنیم.

بیمارستان های یزد

 

 

لیست بیمارستان های یزد

همان‌طور که می‌دانید بیمارستان های یزد و مراکز درمانی تخصصی یزد در دو بخش دولتی و خصوصی به فعالیت می‌پردازند و شناخت هر دو این بخش‌ها کمک می‌کند در هنگام ضرورت استفاده از خدمات درمانی بهترین مرکز و متخصص‌ترین پزشکان را انتخاب نمایید.

تعداد بیمارستان های یزد و کلینیک‌های این استان حدود ۳۱ عدد است که در ادامه شما را با مهم‌ترین و معروف‌ترین بیمارستان های یزد آشنا خواهیم کرد.

 

ویدیو: لیست بیمارستان های یزد

 

 

بیمارستان مرتاض یزد

یکی از مراکزی که در لیست بیمارستان‌های خصوصی استان یزد قرار دارد بیمارستان مرتاض یزد است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب در دسترس عموم مردم قرار دارد. این بیمارستان در مجاورت یکی از خیابان‌های اصلی شهر یزد یعنی خیابان آیت الله کاشانی قرار دارد و از نزدیکی مناسبی تا مرکز شهر برخوردار است.

کلنگ احداث بیمارستان مرتاض یزد در سال ۱۳۷۰ توسط زنده یاد پروفسور عدل به زمین خورد و در سال ۱۳۸۲ این مرکز رسماً آغاز به کار کرد. ساختمان این بیمارستان با بهترین مصالح و امکانات و توسط خبره‌‌ترین متخصصان ساخته شده است و از پایداری بالایی در برابر حریق و زلزله برخوردار است.

 تمامی‌ تجهیزات الکترونیکی، دستگاه‌ها، سیستم‌های تهویه و دیگر امکانات موجود در این مرکز درمانی طبق استاندارد‌های جهانی و دستورالعمل وزارت بهداشت است و سعی شده است این بیمارستان در زمینه فراهم کردن آسایش و آرامش برای بیماران به بهترین نحو عمل کند.

بیمارستان مرتاض از معروف‌ترین بیمارستان های یزد است که در زمینه بین‌المللی نیز شناخته شده است و به عنوان یک مرکز دوستدار کودکان و فعال در برنامه جهانی سازمان بهداشت جهانی و یونیسف و اتحاد جهانی برای شیردهی و دیگر سازمان‌ها شناخته می‌شود.

به منظور شناخت بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی مرتاض یزد جدول زیر را مطالعه نمایید:

زنان و زایمان اورژانس
جراحی عمومی‌ رادیولوژی
گوش و حلق و بینی عمومی‌ و مقیم بخش
فوق تخصص گوارش متخصص پوست
مغز و اعصاب بیماری‌های عفونی
پزشک چشم جراحی کلیه
اعصاب و روان جراحی پلاستیک
فوق تخصص ریه خون و آنکولوژی
دندانپزشکی بیهوشی
اطفال متخصص  داخلی

به منظور پرداخت هزینه‌های بیمارستان مرتاض یزد می‌توانید از شرکت‌های بیمه که با مدیریت این بیمارستان قرارداد دارند کمک بگیرید. بیمه‌‌های طرف قرارداد بیمارستان مرتاض یزد عبارت‌اند از:

نیرو‌های مسلح بانک سپه
ایرانیان خدمات درمانی
تأمین اجتماعی بانک کشاورزی
بانک مرکزی چادرملو
بانک تجارت بانک ملت
بانک صنعت و معدن بانک صادرات
مکمل کوثر مکمل ملت
مکمل مس سرچشمه مکمل کمک رسان
مکمل دانا مکمل سامان
مکمل رفاه صدا و سیما
حوادث ترافیکی شرکت نفت
مکمل البرز مکمل ما
سنگ آهن زغال سنگ طبس
خدمات سایر اقشار سلامت همگانی
صنعت نفت آتیه سازان

آدرس بیمارستان مرتاض یزد: یزد، خیابان آیت الله کاشانی

شماره بیمارستان مرتاض یزد: ۰۳۵۳۸۲۴۸۰۰۰

بیمارستان مرتاض یزد

 

 

 

بیمارستان مجیبیان یزد

بیمارستان مجیبیان یکی از معروف‌ترین بیمارستان های یزد است و آن را به عنوان نخستین بیمارستان تخصصی و خصوصی یزد می‌شناسند که به همت دکتر شهیر یزدی و زنده یاد دکتر جلال مجیبیان در سال ۱۳۴۵ تأسیس شد و آغاز به کار کرد.

این بیمارستان در زمان تأسیس خود ظرفیتی معادل ۲۰ تخت را داشت و بعد‌ها با را‌ه‌اندازی ساختمان جدید در سال ۱۳۵۷ این ظرفیت به ۱۱۴ تخت افزایش یافت.

علاوه بر این ساختمان جدید به عنوان بخش بستری و ساختمان قدیمی‌ به عنوان درمانگاه در نظر گرفته شد. در حال حاضر این بیمارستان با داشتن ۱۵۰ تخت و بخش‌های درمانی و پاراکلینیکی متنوع در زمینه‌های مختلف پزشکی به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

بیمارستان مجیبیان یزد یکی از بیمارستان های یزد است که در زمینه زایمان ایمن و کم خطر تمرکز ویژه داشته و تلاش می‌کند کلیه اقدامات لازم را به جهت حفظ سلامتی مادران و نوزادان به کار گیرد. کادر متخصص و دلسوز و امکانات پیشرفته، این بیمارستان را به یکی از بهترین مراکز درمانی در شرق و جنوب شرق کشور تبدیل کرده است.

از واحد‌های پاراکلینیکی بیمارستان مجیبیان می‌توان به آسیب شناسی، پاتالوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، سونوگرافی، ماموگرافی و آزمایشگاه تشخیص طبی اشاره کرد. بخش‌های مختلف بیمارستان مجیبیان یزد شامل موارد زیر هستند:

چشم پزشکی ارتوپدی
داخلی جراحی اعصاب
لاپاراسکوپی جراحی گوش و حلق و بینی
بخش زنان و زایمان نورولوژی
جراحی زنان و زایمان اورولوژی
قلب و عروق اطفال و نوزادان
اتاق عمل جراحی‌های خاص
مسمومیت بخش عفونی

بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان مجیبیان یزد عبارت‌اند از:

تأمین اجتماعی بیمه آسیا
خدمات درمانی بیمه ایران
بانک کشاورزی بانک تجارت
بانک ملی بانک صادرات
چادرملو نیرو‌های مسلح
دانشگاه علوم پزشکی بیمه معلم
کمک رسان بیمه دی
بنیاد ۱۵ خرداد بیمه دانا
مس سرچشمه بیمه شرکت نفت

آدرس بیمارستان مجیبیان یزد: یزد، خیابان آیت الله کاشانی

شماره بیمارستان مجیبیان یزد: ۰۳۵۳۶۲۴۰۰۶۱

بیمارستان مجیبیان یزد

 

 

 

بیمارستان مادر یزد

بیمارستان مادر یک بیمارستان خصوصی یزد است که به صورت تک تخصصی تنها در زمینه زنان و زایمان و درمان ناباروری فعالیت می‌کند. در میان بیمارستان های یزد این بیمارستان نخستین مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان نازایی و ناباروری در بخش خصوصی در کشور به شمار می‌آید.

بیمارستان مادر یزد با بهره‌گیری از بهترین و جدید‌ترین فناوری‌های روز دنیا و علم پزشکی و همچنین برخورداری از متخصصان مجرب و باتجربه توانسته است در سطح استان یزد و کل کشور به عنوان یکی از بهترین بیمارستان‌های خصوصی حوزه زنان و درمان ناباروری مطرح شود.

به طور کلی این بیمارستان در بین دیگر بیمارستان های یزد توانسته است شهرت بسیاری در سطح کشور کسب نماید و مورد توجه عموم قرار گیرد.

این مرکز درمانی همواره با تبعیت از قوانین و دستورات وزارت بهداشت کشور و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بهترین خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌کند و از بخش‌های درمانی مختلف و ۵۰ تخت فعال برخوردار است. بخش‌های مختلف بیمارستان مادر یزد عبارت‌اند از:

نازایی جراحی زنان
اتاق عمل رادیولوژی
N.I.C.U نوزادان
سونوگرافی اتاق زایمان
آزمایشگاه IVF
داروخانه POST I.C.U
اورژانس لاپاراسکوپی تشخیصی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بیماران به منظور استفاده از خدمات درمانی، بحث هزینه‌های بیمارستان است که در این زمینه باید بگوییم به منظور پرداخت هزینه‌های بیمارستان مادر یزد می‌توانید از خدمات بیمه‌‌های طرف قرارداد بیمارستان مادر یزد استفاده نمایید. این بیمه‌ها شامل موارد زیر هستند:

تأمین اجتماعی صدا و سیما
بیمه معلم نوین
نیرو‌های مسلح خدمات درمانی
بانک مرکزی بانک صادرات
بانک سپه بانک رفاه
بانک کشاورزی بانک ملی
بانک تجارت بانک مسکن
بیمه مستضعفان و جانبازان صنعت و معدن
شرکت نفت آینده ساز
وزارت بهداشت آتیه سازان حافظ
کمیته امداد هواپیمایی
بیمه دانا بیمه ایران
بیمه البرز بیمه دانا
صندوق رفاه کیش بیمه سامان
کمک رسان بیمه آسیا
بیمه پارسیان بیمه میهن
بیمه سینا بیمه دی

آدرس بیمارستان مادر یزد: یزد، میدان مهدیه، اول بلوار امام جعفر صادق (ع)

شماره بیمارستان مادر یزد: ۰۳۵۳۶۲۳۰۰۳۰

بیمارستان مادر یزد

 

 

بیمارستان شهید صدوقی یزد

بیمارستان صدوقی یزد دولتی است و به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان یزد و بزرگ‌ترین مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی جنوب کشور لقب گرفته است. این بیمارستان در سال ۱۳۸۰ در منطقه صفائیه یزد با ترکیبی از هنر معماری ایرانی و استاندارد‌های جهانی افتتاح گردید.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۵ طبقه ساخته شد و به نام شهید آیت الله صدوقی نام گرفت. این مرکز با بهره‌گیری از تازه‌‌ترین دستاورد‌های علم پزشکی و به‌کارگیری پزشکان حاذق و توانمند توانسته است تاکنون خدمات درمانی بسیار مؤثری را در زمینه‌های پزشکی مختلف به بیماران ارائه کند و در راستای افزایش سطح سلامت جامعه گام بردارد.

این بیمارستان همواره به عنوان یکی از بهترین و بر‌ترین بیمارستان های یزد معرفی می‌شود که موفق به دریافت گواهینامه اعتبار بخشی ملی با درجه یک و مجوز پذیرش بیماران بین‌المللی شده است.

از بخش‌های پاراکلینیک این بیمارستان می‌توان به انواع آزمایشگاه‌های پزشکی، پزشک هسته‌ای، تست ورزش و اکو، داروخانه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، پاتولوژی، آندوسکوپی، الکترو، سی تی اسکن، دپارتمان روان‌شناسی بالینی و غیره اشاره کرد.

بخش‌های درمانی بیمارستان شهید صدوقی یزد عبارت‌اند از:

آی‌سی‌یو ارتوپدی
اطفال انکولوژی اطفال ۲
گوش و حلق و بینی مغز و اعصاب
NICU جراحی
داخلی ۱ داخلی ۲
چشم دیالیز
پیوند کلیه زنان
بیماری‌های عفونی بلوک زایمان
اتاق عمل کوثر اتاق عمل عمومی‌
انکولوژی امام حسن مجتبی آی‌سی‌یو ثامن‌الحجج
آنژیوگرافی قلب
اورژانس سی‌سی‌یو

به منظور پرداخت هزینه خدمات بیمارستان های یزد، همواره استفاده از بیمه‌های تکمیلی مختلف بهترین گزینه است. بیمه‌‌های طرف قرارداد بیمارستان شهید صدوقی یزد شامل موارد زیر است:

تأمین اجتماعی خدمات درمانی
سنگ آهن مرکزی کمیته امداد
سنگ آهن چادرملو هواپیمایی
ندامتگاه یزد صدا و سیما
بانک ملت بانک سپه
بانک صادرات بانک تجارت
بانک کشاورزی بیمه ایران
نیروهای مسلح بیمه سینا
بیمه دانا بیمه دی
آتیه سازان بیمه البرز
صنایع متالوژی یزد بیمه معلم
بنیاد شهید و ایثارگران بیمه سامان

 

آدرس بیمارستان صدوقی یزد: یزد، محله صفائیه، بلوار شهید قندی، خیابان ابن سینا

شماره بیمارستان صدوقی یزد: ۰۳۵۳۸۲۲۴۰۰۰

بیمارستان شهید صدوقی یزد

 

 

 

بیمارستان شهید رهنمون یزد

بیمارستان شهید رهنمون یا بیمارستان فرخی یزد یکی از بیمارستان‌های دولتی یزد است که به عنوان یک مرکز دانشگاهی و آموزشی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی فعالیت می‌کند.

این مرکز درمانی در میان بیمارستان های یزد به برخورداری از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تروما، جراحی مغز و اعصاب و اورولوژی معروف است و این شهرت این بیمارستان را به یکی از بهترین بیمارستان‌های جنوب و جنوب شرق کشور تبدیل کرد است.

بیمارستان شهید رهنمون یزد در سال ۱۳۱۴ به عنوان یک بهداری به نام فرخی افتتاح شد و در سال ۱۳۶۳ به بزرگداشت یاد شهید دکتر رهنمون به این نام معرفی شد و به عنوان بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با گذشت زمان و توجه به نیاز روزافزون به مراکز درمانی و تخصصی، بخش‌های دیگری نیز به این بیمارستان اضافه گردید.

این بیمارستان در زمینی با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع در ۹ طبقه بنا شده است و ۵۱۴ تخت فعال برای پذیرش بیماران در بخش‌های مختلف دارد. بخش‌های پاراکلینیک بیمارستان شهید رهنمون خدماتی همچون رادیولوژی، سونوگرافی، انواع آزمایشگاه، طب کار، شنوایی سنجی، سی تی اسکن و داروخانه را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

 این مرکز از بخش‌های مختلف بسیاری به منظور رسیدگی و درمان انواع مشکلات و بیماری‌ها برخوردار است. بخش‌های این بیمارستان عبارت‌اند از:

اتاق عمل اورولوژی
جراحی عمومی‌ ارتوپدی
دیالیز آی‌سی‌یو جراحی
سی‌سی‌یو جراحی اعصاب
آی‌سی‌یو اعصاب اورژانس

کلینیک شهید رهنمون یزد نیز بخشی از این بیمارستان است در روز‌های هفته متخصصان بسیاری در زمینه‌های زیر بیماران را ویزیت کرده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

چشم جراح عمومی‌
جراحی مغز و اعصاب اورولوژی
داخلی زنان و زایمان
گوش و حلق و بینی مغز و اعصاب
فوق تخصص گوارش زنان و زایمان
طب سنتی فک و صورت
فوق تخصص غدد و متابولیسم متخصص عفونی
فوق تخصص ریه پوست و زیبایی
روماتولوژی فوق تخصص درد شناسی
روانپزشکی قلب
ارتوپدی اطفال

بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان شهید رهنمون یزد شامل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه میهن، کمک رسان، خدمات درمانی، کمیته امداد و نیرو‌های مسلح است.

آدرس بیمارستان شهید رهنمون یزد: یزد، خیابان فرخی

شماره بیمارستان شهید رهنمون یزد: ۰۳۵۳۳۱۲۲۰۰۱

بیمارستان شهید رهنمون یزد

 

 

 

بیمارستان شهدای کارگر یزد

بیمارستان شهدای کارگر یکی دیگر از بیمارستان های یزد در بخش دولتی است که وابسته به سازمان تأمین اجتماعی بوده و خدمات خود را به صورت کاملاً رایگان به افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی ارائه می‌دهد. البته شما می‌توانید در این بیمارستان از سایر بیمه‌های تکمیلی نیز به منظور پرداخت هزینه‌های درمانی استفاده نمایید.

این بیمارستان جزو اولین بیمارستان‌های ایران نیز محسوب می‌شود و در سال ۱۳۷۴ در زمینی به وسعت ۱۵۲۱۸۹ مترمربع به بهره‌برداری رسید. بیمارستان شهدای کارگر یزد در سال‌های فعالیت خود افتخار این را داشته است که با کسب مجوز پذیرش بیماران بین‌المللی و گواهینامه اعتبار بخشی ملی جایگاه بسیار خوبی در میان سایر بیمارستان های یزد و کشور دست یابد.

از بخش‌های پاراکلینیکی این بیمارستان می‌توان به پاتولوژی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن و داروخانه اشاره کرد. علاوه بر این، این مرکز درمانی از امکانات و سرویس‌های بسیاری در راستای پاسخگویی به نیاز‌های بیماران برخوردار است. این موارد عبارت‌اند از:

  • اتاق گچ‌گیری
  • مانیتورینگ ثابت برای سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو و اورژانس
  • دستگاه ایکس ری
  • اتاق ریکاوری
  • انکیباتور
  • دستگاه بیهوشی
  • اتاق عمل
  • کات نوزادان
  • ونتیلاتور
  • اتاق زایمان
  • اتاق درد
  • مانیتورینگ سیار
  • تخت ژنیکولوژی

خدمات این بیمارستان در بخش‌های زیر در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد:

اتاق زایمان اورژانس
اتاق عمل آی‌سی‌یو
سی‌سی‌یو داخلی
جراحی ۱ اطفال
جراحی ۲ بخش سینا شامل الکتروشوک مغزی، آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار مغزی و غیره
جراحی ۳ قلب
جراحی ۴ دیالیز

 

بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان شهدای کارگر یزد عبارت‌اند از:

تأمین اجتماعی بیمه دی
شاغل آزاد شرکت نفت
نیرو‌های مسلح سنگ آهن چادرملو
صدا و سیما کمیته امداد
بانک تجارت بانک صادرات
سنگ آهن مرکزی بیمه سینا
خدمات درمانی بیمه دانا

آدرس بیمارستان شهدای کارگر یزد: یزد، بلوار مدرس

شماره بیمارستان شهدای کارگر یزد: ۰۳۵۳۱۸۲۲۰۰۰

بیمارستان شهدای کارگر یزد

 

 

 

بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد

یکی دیگر از بیمارستان های یزد، مرکز درمانی سید رضا شاه ولی است که جزو بیمارستان‌های عمومی‌ یزد به شمار می‌آید و مؤسس آن مرحوم دکتر سید رضا شاه ولی است. این مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد یزد قرار دارد و از ۴۵ تخت فعال برای پذیرش بیماران برخوردار است.

در سال ۱۳۹۵ بخش انکولوژی این بیمارستان با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد واحد یزد و سایر خیرین و بزرگان افتتاح شد. یک سال بعد نیز بخش آندوسکوپی با برخورداری از خدمات نوسازی و بهسازی، افزوده شدن امکاناتی مانند هود شیمی‌ و به‌کارگیری متخصصان توانمند و باتجربه شروع به کار کرد.

این بیمارستان از آن دسته بیمارستان های یزد است که در زمینه‌هایی همچون جشنواره حاکمیت بالینی، شاخه خون ایمن و برقراری سیستم هموویژپولانس موفق به دریافت امتیازات قابل توجهی شده است.

در واقع در طی سال‌های گذشته بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد توانسته است به عنوان یکی از بیمارستان های یزد خوش درخشیده و سطح کمی‌ و کیفی خدمات خود را در راستای افزایش بهداشت و سلامت جامعه افزایش دهد.

بخش‌های پاراکلینیک این مرکز شامل موارد زیر است:

  • اسپیرومتری
  • رادیولوژی
  • آزمایشگاه طبی
  • پاتولوژی
  • سونوگرافی

این بیمارستان با داشتن بخش‌های مختلف درمانی آماده است که به کمک پزشکان مجرب و امکانات نوین خود بهترین خدمات پزشکی و درمانی را در اختیار بیماران قرار دهد و با همکاری با سایر بیمارستان های یزد به ارتقای سطح سلامت عموم جامعه کمک کند. بخش‌های مختلف بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد عبارت‌اند از:

اطفال انکولوژی
جراحی عمومی‌ آی‌سی‌یو
داخلی جراحی زنان و زایمان
اتاق عمل اتاق عمل اورژانسی
اتاق زایمان لیبر
تخت‌های بستری اورژانس
درمانگاه زنان و زایمان درمانگاه جراحی مغز و اعصاب
درمانگاه دندانپزشکی بیماری‌های عفونی
درمانگاه آسم و آلرژی درمانگاه داخلی
جراحی عمومی‌ درمانگاه اطفال
درمانگاه انکولوژی درمانگاه عمومی‌
جراحی کلیه فوق تخصص کلیه کودکان
درمانگاه چشم درمانگاه پوست
داخلی ریه پزشک عمومی‌ اورژانس

اغلب افراد به منظور پرداخت هزینه‌های بستری، جراحی و به طور کلی خدمات پزشکی بیمارستان های یزد از خدمات انواع بیمه استفاده می‌کنند. در این زمینه لازم است بدانید بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد شامل موارد زیر هستند:

سازمان تأمین اجتماعی کمیته امداد
نیرو‌های مسلح خدمات درمانی
بیمه دانا بیمه دی
بیمه سینا بانک تجارت
بیمه آتیه سازان حافظ بانک ملی
وزارت نیرو بانک سپه
بیمه ما بنیاد شهید
بانک ملی بیمه ایران
صدا و سیما بانک صادرات

 

آدرس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد: یزد، خیابان پروفسور حسابی، کنار دانشگاه آزاد یزد

شماره بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد: ۰۳۵۳۸۲۱۱۰۹۱

بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد

 

 

 

بیمارستان افشار یزد

بیمارستان محمد صادق افشار یزد یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان های یزد در زمینه بیماری‌های قلب و عروق است که به عنوان مرکز قلب یزد نامیده می‌شود. این بیمارستان در سال ۱۳۵۶ به همت زنده یاد محمد صادق افشار تأسیس شد.

این مرکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پذیرای بیماران است و به عنوان یک مرکز آموزشی – پژوهشی و درمانی شناخته شده است.

این بیمارستان با داشتن پرسنل متعهد و متخصص علاوه بر خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف پزشکی در زمینه آموزش نیرو‌های متخصص در رشته‌هایی همچون پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و غیره با استفاده از جدید‌ترین روش‌های درمانی روز دنیا فعالیت گسترده دارد.

شایان ذکر است بیمارستان افشار یزد با برخورداری از سوابق درخشان در ارائه خدمات درمانی جراحی، زنان و زایمان و ارتوپدی توانسته است نقش بسیار تأثیرگذاری بر درمان و بهبود بیماران استان یزد یا سایر استان‌ها داشته باشد. واحد‌های پاراکلینیک این مرکز شامل آزمایشگاه، آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، سونوگرافی، رادیولوژی و تست تیلت است.

شناخت بخش‌های مختلف بیمارستان های یزد به شما کمک می‌کند در مواقع نیاز بتوانید به بهترین نحو بخش مورد نیاز را یافته و به جهت رفع مشکلات و رسیدگی به وضع بیماران از خدمات آن استفاده کنید. بخش‌های بیمارستان افشار یزد عبارت‌اند از:

جراحی قلب داخلی قلب
اورژانس ارتوپدی
زایمان سی‌سی‌یو
اورژانس قلب آی‌سی‌یو
اتاق عمل مشاور تغذیه
درمانگاه زنان و زایمان فیزیوتراپی
درمانگاه ارتوپدی روان‌شناسی و مشاوره
درمانگاه غدد و متابولیسم بازتوانی بیماران قلبی – عروقی
درمانگاه کودکان درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب اطفال درمانگاه جراحی قلب
درمانگاه داخلی درمانگاه جراحی

هزینه بیمارستان های یزد نوعی از خدمات اجتماعی بیمه‌ها است که به خانواده بیماران در پرداخت هزینه خدمات بستری، جراحی، عکس‌برداری و غیره کمک بسیار بزرگی می‌کند. در این باره بهتر است بدانید بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان افشار یزد شرکت‌های زیر هستند:

بیمه دانا بیمه پارسیان
بیمه البرز بیمه آتیه سازان
بیمه آسیا بیمه سلامت یا خدمات درمانی
بیمه پاسارگاد تأمین اجتماعی
بیمه کوثر بیمه نوین
بیمه معلم بیمه کار آفرین
بیمه سامان بیمه ایران

آدرس بیمارستان افشار یزد: یزد، واقع در بلوار جمهوری اسلامی‌

شماره بیمارستان افشار یزد: ۰۳۵۳۵۲۵۵۰۱۱

بیمارستان افشار یزد

 

 

 

بیمارستان سیدالشهدا یزد

از دیگر بیمارستان های یزد در بخش خصوصی می‌توان به بیمارستان سیدالشهدا اشاره کرد. این بیمارستان که اولین مرکز درمانی خصوص درجه یک یزد است در سال ۱۳۵۹ افتتاح شد و در سال ۱۳۶۴ توسط زنده یاد آیت الله صدوقی بهره‌برداری گردید.

این بیمارستان با برخورداری از ۱۳۰ پزشک متخصص، ۶۰۰ پرسنل درمانی و غیر درمانی توانسته است در سال‌های فعالیت خود بهترین خدمات را به بیماران استان یزد و سایر بیمارانی که از شهر‌های اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند ارائه نماید.

بیمارستان سیدالشهدا به عنوان یکی از بر‌ترین بیمارستان های یزد در زمینه ترویج زایمان طبیعی و مرکز دوستدار کودک شناخته شده است. این مرکز از ۵ اتاق عمل و ۱۷۲ تخت بیمار و البته تجهیزات و امکانات پیشرفته درمانی در راستای رسیدگی و درمان انواع بیماری‌ها برخوردار است.

نکته قابل توجه در مورد بیمارستان سیدالشهدا یزد این است که جزو معدود بیمارستان های یزد است که افراد در صورت عدم توانایی پرداخت صورت‌حساب بیمارستان می‌توانند با مراجعه به امور خیریه از تخفیفات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

هدف اولیه این بیمارستان کمک رسانی به مستضعفین، محرومین و افراد تحت پوشش ارگان‌های حمایتی است و در این راستا تمهیدات خاصی بر ای دستیابی به این هدف در نظر گرفته شده است. از واحد‌های پاراکلینیک این بیمارستان می‌توان آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، داروخانه، پاتولوژی، و غیره را نام برد.

بخش‌های مختلف این بیمارستان شامل موارد زیر است:

اورژانس شبانه روزی زنان و زایمان
داخلی دپارتمان جراحی
کودکان داخلی قلب
آی‌سی‌یو سی‌سی‌یو
کلینیک گفتار درمانی کلینیک قلب و عروق
کلینیک چشم پزشکی کلینیک هماتولوژی
کلینیک جراحی کلینیک تغذیه و رژیم درمانی
کلینیک شنوایی سنجی کلینیک روانپزشکی
کلینیک گوارش کلینیک اطفال
کلینیک ارتوپدی کلینیک اعصاب و روان
کلینیک دندانپزشکی کلینیک پوست و مو

بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان سیدالشهدا یزد بیمه دانا و بیمه تأمین اجتماعی هستند.

آدرس بیمارستان سیدالشهدا یزد: یزد، واقع در خیابان امام خمینی (ره)

شماره بیمارستان سیدالشهدا یزد: ۰۳۵۳۶۲۱۰۰۱۵

بیمارستان سیدالشهدا یزد

 

 

 

بیمارستان خاتم‌الانبیا یزد

در این بخش از معرفی بیمارستان های یزد لازم است شما را با درمانگاه خاتم‌الانبیا یزد آشنا کنیم. این کلینیک تخصصی در سال ۱۳۸۷ در روز جهانی بهداشت تأسیس گردید و در راستای پاسخگویی به نیاز‌های درمانی استان یزد و کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مرکز به عنوان کلینیک تخصصی، فوق تخصصی و دندانپزشکی خاتم‌الانبیا شهرت یافته است که دلیل آن قرار گرفتن کلینیک تخصصی دندانپزشکی در کنار ورودی اصلی این مرکز است.

بیمارستان خاتم‌الانبیا مانند سایر بیمارستان های یزد تلاش می‌کند با بهره‌گیری از نوین‌ترین تجهیزات پزشکی و کادر پزشکی مجرب و توانمند سطح کیفی خدمات خود را افزایش داده و روزبه‌روز در زمینه ارائه خدمات درمانی بهتر عمل کند.

لیست تخصص‌های مرکز درمانی خاتم‌الانبیا یزد شامل موارد زیر است:

متخصص مغز و اعصاب متخصص عفونی
فوق تخصص خون متخصص توان‌بخشی
فوق تخصص قلب و عروق متخصص زنان و زایمان
فوق تخصص قلب و عروق کودکان جراح مغز و اعصاب
متخصص تغذیه متخصص بیهوشی
متخصص انکولوژی و رادیوتراپی متخصص روماتولوژی
فوق تخصص ریه فوق تخصص اعصاب و روان کودکان
متخصص و فوق تخصص غدد و متابولیسم فوق تخصص غدد کودکان
فوق تخصص آسم و آلرژی کودکان متخصص رادیولوژی
متخصص چشم فوق تخصص خون کودکان
متخصص داخلی متخصص پوست
فوق تخصص گوارش متخصص روانپزشکی
کارشناس گفتار درمانی فوق تخصص نوزادان
فوق تخصص نفرولوژی نوار مغز
جراح عمومی‌ کارشناس شنوایی سنجی

اگر تحت پوشش بیمه‌های زیر هستید، می‌توانید در پرداخت هزینه‌های بیمارستان خاتم‌الانبیا یزد از خدمات بیمه استفاده نمایید. بیمه‌های طرف قرارداد کلینیک خاتم‌الانبیا یزد عبارت‌‌اند از:

بیمه خدمات درمانی بیمه نامه خاص صادرات
بانک سپه کمیته امداد
بانک ملت اداره زندان‌ها
بانک صادرات بانک تجارت
صدا و سیما سنگ آهن چادرملو
نیرو‌های مسلح سایر اقشار
تأمین اجتماعی بیمه روستائیان
صنعت نفت ایرانیان

آدرس بیمارستان خاتم‌الانبیا یزد: یزد، بلوار آیت الله طالقانی، کنار آزمایشگاه مرکزی

شماره بیمارستان خاتم‌الانبیا یزد: ۰۳۵۳۷۲۶۴۱۸۱

بیمارستان خاتم‌الانبیا یزد

 

 

 

بیمارستان گودرز یزد

یکی از قدیمی‌‌ترین بیمارستان های یزد، بیمارستان گودرز است که در سال ۱۳۲۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. دکتر مرتاض از سال ۱۳۴۴ مسئولیت این بیمارستان را بر عهده گرفت و با تلاش روزافزون و کمک پزشکان حاذق و دلسوز یزد توانست سطح کیفی و کمی‌ خدمات این بیمارستان را افزایش دهد.

این بیمارستان از زمان فعالیت خود از تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته‌ای برخوردار بوده و توانسته است بهترین خدمات درمانی را به عموم مردم عرضه کند. دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد در سال ۱۳۶۷ این مجموعه را تحت پوشش قرار دارد و سپس از سال ۱۳۷۷ تا به الان اداره کل اوقاف استان یزد بیمارستان گودرز را تحت حمایت خود قرار داده است.

هم اکنون بیمارستان گودرز یزد در زمینی با زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع واقع شده است و از ۱۵۰ نیروی متخصص، ۳۰۰ پرسنل و ۲۲۰ تخت فعال به منظور پاسخگویی کلیه نیاز‌های بیماران برخوردار است. پاراکلینیک این بیمارستان خدمات متنوعی در زمینه‌های زیر ارائه می‌دهد:

  • اکو
  • تست ورزش
  • فیزیوتراپی
  • اسکوپی
  • داروخانه
  • سونوگرافی
  • آزمایشگاه
  • پاتولوژی
  • سایر موارد

آشنایی با بخش‌های مختلف بیمارستان های یزد موضوع بسیار مهمی‌ است. بیمارستان گودرز یکی از بهترین بیمارستان های یزد است که شما می‌توانید در بخش‌های زیر از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوید:

بخش داخلی ۱ (شامل پزشکان متخصص داخلی و داخلی اعصاب) اورژانس
بخش داخلی ۲ (ویژه بیماران ریوی و کلیوی) بخش سی‌سی‌یو
اتاق عمل (شامل امکانات لاپاراسکوپی، آرتروسکوپی، سیتوسکوپی و آندوسکوپی) بخش اسکوپی
آی‌سی‌یو انکولوژی
بخش بیماری‌های عفونی بخش جراحی
بخش NICU بخش اعصاب و روان
بخش POST NICU بخش دیالیز

استفاده از خدمات بیمه در بیمارستان های یزد از اهمیت بسیاری برخوردار است. بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان گودرز یزد عبارت‌اند از:

بیمه کوثر بیمه کمک رسان
بیمه معلم بیمه نوین
بیمه آسیا بیمه البرز
بیمه بانک ملت بیمه دانا
بیمه بانک سپه بیمه بانک صادرات
بیمه بانک ملی ایران بیمه بانک تجارت
بیمه پارسیان بیمه خدمات درمانی
بیمه سامان بیمه ما (ملت ایران)
بیمه میهن بیمه کارآفرین
بیمه ایران بیمه آتیه سازان حافظ
بیمه کمیته امداد بیمه وزارت نیرو
بیمه صدا و سیما بیمه شرکت زغال سنگ طبس
بیمه دانشگاه علوم پزشکی بیمه چادرملو
بیمه تأمین اجتماعی بیمه نیرو‌های مسلح
بیمه سنگ آهن بافق بیمه حوادث ترافیکی

شایان ذکر است بازنشستگان نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی‌، بسیجیان، کارمندان بانک انصار، اوقاف، بازنشستگان دولت، خانه کارگر، ثامن‌الحجج، ارجاعی از مراکزی همچون درمانگاه فاطمه الزهرا، امام جعفر صادق و درمانگاه کوثر می‌توانند با مراجعه به بیمارستان گودرز یزد از تخفیفات ویژ‌ه‌ای بهره‌مند شوند.

آدرس بیمارستان گودرز یزد: یزد، خیابان سلمان فارسی، کوچه بیمارستان گودرز، بیمارستان موقوفه گودرز یزد

شماره بیمارستان گودرز یزد: ۰۳۵۳۶۲۶۲۰۸۱

بیمارستان گودرز یزد

 

 

 

از دیگر بیمارستان های یزد می‌توان به بیمارستان شهدای محراب یزد، بیمارستان سوانح سوختگی یزد، بیمارستان بهمن یزد، بیمارستان ایران زمین یزد، بیمارستان زنان کوثر، درمانگاه ایران مهر، پژوهشکده تولید مثل یزد، درمانگاه شبانه‌روزی قائمیه، بیمارستان شهید بهشتی یزد و غیره اشاره کرد.

در مورد لیست بیمه‌های طرف قرارداد با بیمارستان های یزد باید بگوییم امکان تغییر در تعداد و شرایط هر بیمه وجود دارد و بهتر است پیش از مراجعه به بیمارستان های یزد، حتماً  در مورد وجود قرارداد بیمه موردنظر با بیمارستان اطمینان حاصل نمایید.

سؤالات متداول

۱. آیا بیمارستان صدوقی یزد دولتی است؟

بله بیمارستان صدوقی یکی از بیمارستان‌های دولتی پیشرفته و فوق تخصصی در یزد به شمار می‌آید.

۲. در بین بیمارستان های یزد چند بیمارستان خصوصی وجود دارد؟

در یزد ۴ بیمارستان خصوصی شامل بیمارستان‌های دکتر مجیبیان، مادر، مرتاض و سیدالشهدا فعالیت دارند.

۳. شماره نوبت دهی بیمارستان مجیبیان یزد چیست؟

به منظور دریافت نوبت پزشکان بیمارستان مجیبیان می‌توانید با شماره ۰۳۵۳۶۲۴۰۰۶۱ تماس حاصل کنید.

۴. برای درمان ناباروری به کدام یک از بیمارستان های یزد مراجعه کنیم؟

به منظور بهره‌مندی از خدمات تخصصی ناباروری پیشنهاد می‌کنیم به بیمارستان مادر یا کلینیک ناباروری یزد که از بهترین و معروف‌ترین مراکز نازایی ایران هستند مراجعه نمایید.

۵. آیا بیمارستان سیدالشهدا یزد با بیمه تأمین اجتماعی قرارداد دارد؟

بله شما می‌توانید به منظور پرداخت هزینه‌های این بیمارستان از بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی استفاده کنید.

شارینو

اگر قصد دارید در حوزه خدمات پزشکی یزد اطلاعات سودمند دیگری کسب نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً  سری به وبلاگ سایت شارینو و مقالاتی همچون پزشک تغذیه در یزد، فیزیوتراپی در یزد، سونوگرافی در یزد، پزشک پوست، مو و زیبایی در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد و سایر موارد بزنید.

آیا یکی از لوازم خانگی شما خراب شده و به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد برای تعمیر آن هستید؟ نگران نباشید با مطالعه مقالاتی همچون تعمیر مخلوط کن در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر خردکن در یزد، تعمیر مبل در یزد و غیره می‌توانید با هر آنچه لازم است در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بدانید آشنا شوید و در برخی موارد خودتان نسبت به تعمیر اقدام نمایید.

آیا می‌خواهید فرزند خود را به منظور یادگیری زبان‌های خارجه همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره به آموزشگاه زبان بفرستید؟ پیشنهاد می‌کنیم به منظور کسب بهترین نتیجه از آموزشگاه‌های زبان حتماً  به مطلب آموزشگاه زبان در یزد مراجعه کنید و با بهترین و باتجربه‌ترین مراکز این حوزه آشنا شوید.

اگر از ظاهر کثیف و ناخوشایند فرش‌ها یا مبلمان خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به خدمات یک قالیشویی یا مبل شویی حرفه‌ای نیاز دارید، ما در مطالبی همچون قالیشویی در یزد و مبل شویی در یزد اطلاعات لازم جهت مراجعه به بهترین قالیشویی‌ها و مبل شویی‌های یزد را به شما ارائه کردیم.

ورزش یکی از مهم‌ترین نیاز‌های زندگی هر انسانی است که باید به منظور ارتقای سطح سلامتی جسمی‌ و روحی، به آن توجه بسیاری شود. بدنسازی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی حال حاضر است و شما می‌توانید با مطالعه مطلب باشگاه‌های بدنسازی در یزد، با بهترین باشگاه‌های یزد آشنا شده و نسبت به آغاز فعالیت‌های ورزشی خود اقدام نمایید.

به منظور استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات گچ‌کاری ساختمان در یزد می‌توانید به وبلاگ شارینو و مطلب گچ‌ کار ساختمان در یزد مراجعه نمایید.

کلام آخر

بیمارستان‌ها از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ارگان‌های اجتماعی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند که خدمات پزشکی و درمانی را در حوزه‌های مختلف به افراد متقاضی ارائه می‌دهند. شناخت بیمارستان های یزد به بیماران کمک می‌کند به هنگام بروز مشکلات و بیماری‌ها گزینه‌ای مناسب در میان مراکز درمانی بیابند و نسبت به درمان اقدام نمایند.

در این مطلب به معرفی بیمارستان های یزد به طور کامل و جامع پرداختیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. لطفاً دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *