مشاوره جهت سفارش انواع تشک و ارسال به سراسر کشور

مشاوره جهت سفارش انواع تشک و ارسال به سراسر کشور


با این روش‌ها تشک خود را تمیز و سالم نگه دارید

خرید تشک تخت خواب یک سرمایه گذاری قابل توجه است؛ بنابراین باید از سالم و بادوام بودن آن اطمینان حاصل کنید. این بدان معناست که بایستی نحوه تمیز کردن تشک تخت خواب را یاد بگیرید.

تشک‌ها می‌توانند گردوغبار، پوست خشک شده، کثیفی و سایر ذرات بد را پنهان کنند. به همین دلیل نگهداری از تشک و تمیز کردن تشک تخت خواب از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

در این مقاله بهترین راه‌های تمیز کردن تشک و آموزش شستشوی تشک تخت خواب را بررسی می‌کنیم. با استفاده از روش‌های ساده‌ای که ما توصیه می‌کنیم، می‌توانید تشک تخت خود را برای سال‌ها تازه و تمیز نگه دارید.

10 روش سریع برای تمیز کردن تشک خواب در منزل

۱۰ روش سریع برای تمیز کردن تشک خواب در منزل

 

تمیز کردن انواع لکه روی تشک

چگونه لکه‌های تشک را به بهترین نحو ممکن تمیز کنیم؟ در ادامه ۶ روش برای شستن و تمیز کردن لکه تشک در اختیار شما قرار می‌دهیم که در تمامی این روش‌ها از محصولات غیر سمی و خانگی استفاده می‌شود.

در ادامه نیز نکات مهم برای سالم ماندن تشک و روش‌های ساده‌ای را برای تمیز کردن تشک به شما معرفی کنیم که حتی فکرش را هم نکرده‌اید.

جارو کردن تشک تخت

اولین مرحله برای تمیز کردن تشک، جارو کردن آن است؛ برای این کار ابتدا روکش تشک را بردارید و از لوله جارو برقی برای تمیز کردن تشک استفاده کنید.

پاک کردن لکه زرد روی تشک

مرحله بعدی در تمیز کردن تشک، از بین بردن لکه‌های مرطوبی است که باعث زرد شدن قسمت‌هایی از تشک می‌شود، باید مراقب باشید و فوراً لکه‌های زرد را از روی تشک پاک کنید و نگذارید خشک شود. برای این کار، یک پارچه تمیز را با آب سرد مرطوب و لکه را با پارچه مرطوب پاک کنید.

هرگز از دستمال روی لکه استفاده نکنید، این کار باعث پخش شدن لکه روی تشک می‌شود. سعی کنید با ضربات متوالی پارچه مرطوب، لکه از روی تشک تمیز کنید.

تمیز کردن تشک تخت فومی

در این روش تمیز کردن تشک می‌توانید با تهیه محلول تشک خواب خود را به راحتی در منزل تمیز کنید. برای این کار باید ۲ قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن را با ۱ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک کاسه مخلوط کنید تا کف کند، یک مسواک بردارید و آن را به کف آغشته کنید و روی لکه بمالید.

مشاوره جهت سفارش انواع تشک و ارسال به سراسر کشور

از بین بردن ساس تخت خواب

هیچ کس نمی‌خواهد تصور کند که ساس در تخت خود دارد؛ اما واقعیت این است که حتی اگر تخت خود را تمیز نگه دارید، باز هم می‌توانید با هجوم ساس مواجه شوید. کافی است ساس در یک سفر کوتاه از طریق چمدان شما راه خانه را پیدا کند. در زیر راه حل‌هایی برای از بین بردن ساس تخت ارائه می‌دهیم.

شستشو در لباسشویی

ساس به تخت شما حمله نمی‌کند. آن‌ها به ملافه، ملحفه، بالش، پرده و حتی لباس شما حمله می‌کنند. همه چیز را که باید شسته شود در ماشین لباسشویی قرار دهید و دمای آب را تا حد امکان بالا ببرید، ساس را از بین ببرید و با آب داغ بشویید.

قرار دادن سایر وسایل خواب در کیسه

ساس‌ها همچنین می‌توانند به سطوح سخت بچسبند. آن‌ها می‌توانند در تلفن همراه، لپ تاپ، ساعت، رادیو، کتاب و سایر وسایل شخصی شما پنهان شوند. همه این وسایل را در یک کیسه بپیچید و آن را با پودر ساس پر کنید تا ساس‌های داخل آن از بین بروند.

بررسی تشک و نابود کردن ساس

تا جایی که ممکن است ساس پیدا کنید و تشک خود را جاروبرقی بکشید. برای بررسی تمام نقاط، درزها و گوشه‌های تشک از چراغ قوه استفاده کنید. هرگز از سر برس جاروبرقی استفاده نکنید؛ زیرا ساس‌ها ممکن است به برس بچسبند و در آن پنهان شوند.

کاور کردن تشک

کاور تشک یک مانع محافظ روی تشک شما ایجاد می‌کند و از ورود ساس‌ها به داخل یا خارج از تشک شما جلوگیری می‌کند. شاید تصور اینکه ساس هنوز زنده باشد و در تشک شما به دام افتاده باشد سخت باشد، اما به زودی از گرسنگی خواهند مرد.

روکش تشک تضمین می‌کند که آن‌ها چیزی برای خوردن ندارند و نمی‌توانند در تشک شما تخم بگذارند. حتماً پس از استفاده از کاور، تشک خود را مجدداً جاروبرقی بکشید.

کاربردهای محافظ تشک

کاربرد های محافظ تشک

محافظ تشک وسیله ­ای است که تأثیر مستقیمی در جلوگیری از پارگی، کثیفی و نگهداری از تشک دارد. در ادامه به بررسی کاربردهای محافظ تشک می­پردازیم.

از ساییدگی و پارگی تشک جلوگیری می‌کند

تشک‌ها پس از مدتی استفاده دچار ساییدگی یا پارگی می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید از محافظ تشک برای محافظت از تشک خود استفاده نمایید. همچنین محافظ تشک از ورود کثیفی به تشک و کثیف شدن آن جلوگیری می‌کند.

علاوه بر محافظ تشک، می‌توانید روکش تشک و پدهای آن را نیز برای محافظت از تشک در هنگام استفاده خریداری کنید.

محافظ تشک ضد حساسیت

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را به رختخواب می‌آورند، استفاده از محافظ ضد حساسیت تشک ضروری است؛ زیرا روکش تشک از رشد حیوانات خانگی در داخل تشک جلوگیری می‌کند. شما همچنین با استفاده از محافظ تشک از گردوغبار حیوانات خانگی جلوگیری خواهید کرد.

ضد آب بودن محافظ تشک

محافظ ضد آب تشک از نفوذ آب به داخل تشک و عرق افراد در هنگام خواب جلوگیری می‌کند. این محافظ‌ها برای افرادی که هنگام خواب زیاد عرق می‌کنند، کودکانی که شب ادراری دارند و برای افرادی که با حیوانات خانگی در رختخواب خود می‌خوابند، ضروری است.

چه زمانی باید تشک را عوض کنیم؟

به راحتی می‌توان زمان تعویض تشک خواب و دلیل تعویض تشک را پیدا کرد. به صدای جیرجیر، سروصدا، افتادگی و غیره توجه کنید. اگر اطمینان ندارید، سعی کنید چند شب در تخت دیگری بخوابید. قبل از تعویض تشک و پس از خرید تشک جدید، تا حد امکان از تشک خارج شوید.

نکات نگهداری صحیح از تشک

به چند نکته مهم در رابطه با نگهداری اصولی و صحیح از تشک توجه کنید:

  • روی تشک، یک روکش تمیز بکشید.
  • اگر تشک را روی تخت فنری قرار می‌دهید، باید آن را تعویض کنید.
  • تشک را باید صاف یا به پهلو حمل کرد تا از خم شدن یا پیچ خوردن آن جلوگیری شود.
  • هوای تازه برای تشک خوب است، اما قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می‌تواند باعث پوسیدگی تشک شود.
  • پارچه تشک را با آب یا محلول‌های تمیز‌کننده خیس نکنید. این مایع ممکن است روی سطح باقی بماند.
  • هر از چند گاهی روتختی را بردارید تا در معرض هوای تازه قرار گیرد.
  • برای تمیز کردن تشک از مواد شوینده یا صابون ظرفشویی استفاده نکنید.

چطوری از تشک نگهداری کنیم

 

بهترین تشک را از کجا تهیه کنیم؟

خرید یک تشک خوب کار سختی نیست؛ اما گاهی خریدن بهترین‌های موجود در بازار بسیار سخت است. خواب نه تنها بخش مهمی از سلامتی ما در جوان‌سازی بدن است، بلکه خوابیدن روی یک تشک خوب نیز بخش مهمی از استراحت شبانه خوب است.

برای خرید بهترین تشک خواب دو نفره باید تولیدی‌های مطمئن این محصول را پیدا کنیم. تولیدی تشک رویال در کرمانشاه را می‌توان یکی از توزیع کنندگان مطمئن تشک خواب در سراسر ایران دانست.

تولیدی تشک رویال در کرمانشاه با فروش آنلاین انواع تشک خواب در تلاش است تا خرید تشک‌های باکیفیت را برای همگان ساده و راحت کند. شما می‌توانید به سایت این تولید مراجعه کرده و تشک‌های با بهترین کیفیت را با بهترین قیمت تهیه کنید. متخصصان مجموعه ما با مشاوره دقیق و فنی می‌توانند به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود کمک کنند.

سخن آخر

اگر این مقاله را تا انتها خوانده باشید، نحوه شستن تشک تخت خواب در خانه، پاک کردن لکه‌های تشک و نکاتی برای تمیز نگه داشتن این محصول ارزشمند را یاد گرفته‌اید. خواب و استراحت بخش مهمی از زندگی ما هستند. اگر استراحت کافی نداشته باشیم، در طول روز با مشکلاتی مانند خستگی، پرخاشگری، عدم تمرکز و… مواجه می‌شویم.

پاکیزگی و سلامت محیطی که در آن استراحت می‌کنیم تأثیر زیادی در کیفیت آن دارد. علاوه بر این نمی‌توان اهمیت آن را در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی و پوستی نادیده گرفت. در پایان اگر نکاتی را که برایتان نوشتیم رعایت کنید، نیازی به تمیز کردن عمیق نخواهید داشت و می‌توانید هر شش ماه یکبار این کار را انجام دهید.

مشاوره جهت سفارش انواع تشک و ارسال به سراسر کشور

مشاوره جهت سفارش انواع تشک و ارسال به سراسر کشور

برگرفته از سایت تشک رویال  https://toshakrooyal.ir/

 

 

 

طراحی سایت اختصاصی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *