تعمیر چیلر در یزد

تعمیر چیلر در یزد

تعمیر چیلر در یزد از مهم‌ترین تعمیرات تأسیسات اداری و صنعتی به شمار می‌آید که به دلیل پرکاربرد بودن این سیستم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آیا از صدای آزاردهنده یونیت چیلر خسته شده‌اید یا چیلر مورداستفاده شما سرمای کافی تولید نمی‌کند؟ در این شرایط لازم است تا سریعاً با بهترین تعمیرکار چیلر در یزد تماس حاصل نمایید.

چیلر‌ها از دستگاه‌های پرکاربرد و بزرگ‌ترین سیستم مصرف‌کننده انرژی در اغلب تأسیسات صنعتی و ساختمان‌های اداری به شمار می‌آیند که ممکن است به‌مرور زمان دچار مشکلات مختلف یا فرسودگی شوند. بهترین راه در مواجه با مشکلات چیلر استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی چیلر در یزد است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تعمیر چیلر در یزد آشنا کنیم.

تعمیر چیلر در یزد

 

 

قطعات چیلر در یزد

آشنایی با مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعات چیلر یکی از موارد ضروری در زمینه تعمیر چیلر در یزد است که در این بخش از مطلب به آن خواهیم پرداخت. چیلر از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که در کنار یکدیگر عملکرد کلی چیلر را تشکیل می‌دهند؛ اما اصلی‌ترین قطعات چیلر شامل کمپرسور، کندانسور، اوپراتور و اکسپنشن ولو یا شیر انبساط است که در ادامه با هریک از آن‌ها آشنا خواهید شد.

کمپرسور

یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که لازم است با آن در زمینه تعمیر چیلر در یزد آشنا شوید کمپرسور چیلر است که در انواع مختلفی اعم از دینامیکی، جابه‌جایی مثبت، روتاری پره‌ای، اسکرال، تشدیدکننده‌های فشار و کمکی تولید می‌شود.

در یک چیلر تراکمی‌، کمپرسور از دو عملکرد بسیار مهم برخوردار است. اولین نقش کمپرسور کاهش فشار و خارج‌کردن بخار مبرد از اوپراتور است. نقش دیگر این بخش نیز مربوط به بالابردن فشار در اثر تراکم و افزایش دمای بخار مبرد است که قرار است سبب تقطیر مبرد در کندانسور شود.

کمپرسور در کانون مرکزی چیلر‌های تراکمی‌ قرار دارد و به‌عنوان قلب چیلر‌های تراکمی‌ شناخته می‌شود. به همان اندازه که عملکرد کمپرسور متناسب با کندانسور باعث چگالش می‌شود، به همان مقدار در ارتباط با اوپراتور چیلر سبب مکش و کاهش فشار می‌شود.

به طور کلی کمپرسور کارکردی دوسویه دارد و در هر دو سمت فشار ضعیف و قوی، نقش بسیار مهم و اساسی ایفا می‌کند. کمپرسور‌ها نیز مانند پمپ‌ها به‌منظور گردش به عامل تحریک نیازمند هستند. به همین دلیل در چیلر‌های تراکمی‌ عامل گردش کمپرسور‌ها موتور الکتریکی است.

البته لازم به ذکر است در برخی چیلر‌ها اعم از سیلندر پیستونی یا دوار پیچی و گریزازمرکز از موتور‌های احتراقی نیز استفاده می‌شود. به طورکلی کمپرسور‌ها در دو گروه جابه‌جایی مثبت و دینامیک (جنبشی) طبقه‌بندی می‌شوند.

در کمپرسور‌های جابه‌جایی مثبت عامل تراکم با منتقل‌شدن از یک نقطه به نقطه دیگر در محفظه فشار تولید می‌کند. به طور مثال کمپرسور رفتی و برگشتی یا همان سیلندر پیستونی نوعی کمپرسور با جابه‌جایی مثبت به شمار می‌آید؛ زیرا جابه‌جایی پیستون از یک نقطه به نقطه دیگر در سیلندر سبب تغییر حجم گاز و متراکم شدن گاز می‌شود.

اما در کمپرسور‌های دینامیک ساختار کمپرسور به‌گونه‌ای است که گاز ورودی در سمت دهش به شکل پیوسته متراکم می‌شود. این تراکم نه به دلیل تغییر حجم، بلکه مبتنی بر سرعت گاز موردنظر و تبدیل آن به فشار در سوی دهش است. کمپرسور گریزازمرکز شعاعی یا محوری از انواع کمپرسور‌های دینامیک است.

در این دسته از کمپرسور، گردش سریع پروانه‌ای اطراف یک محور سبب مکش و متراکم شدن گاز می‌شود. قیمت کمپرسور چیلر در مراکز تعمیر چیلر در یزد از ۲۸۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قطعات چیلر در یزد

 

 

 

کندانسور

کندانسور نیز از دیگر قطعات اصلی چیلر به‌ویژه چیلر‌های تراکمی‌ است که وظیفه دفع گرمای ناشی از تولید سرمایش در چیلر را بر عهده دارد. نحوه کارکرد کندانسور چیلر به این صورت است که کندانسور با جذب گرمای گاز مبرد سبب تقطیر و کاهش دمای گاز می‌شود و مبرد را به‌منظور تولید سرمایش مجدد آماده و مهیا می‌کند.

کندانسور برای چیلر‌های تراکمی‌ در دو نوع چیلر هوا خنک و چیلر آب خنک تولید می‌شود. در زمینه تعمیر چیلر در یزد لازم است بدانید نوع کندانسور چیلر‌های تراکمی‌ بر اساس فاکتور‌های مهمی‌ همچون نوع کاربری، رنج دمای عملکردی چیلر، دسترسی داشتن یا نداشتن به هوای آزاد، شرایط محیطی محل نصب و غیره تعیین می‌شود.

قیمت تعویض کندانسور چیلر در نمایندگی تعمیر انواع چیلر در یزد به‌صورت ۶۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان به‌ازای هر تن محاسبه می‌شود.

اوپراتور

یکی دیگر از قطعات چیلر که ممکن است پس از مدتی به خدمات تعمیر تخصصی چیلر در یزد نیاز پیدا کند اوپراتور است. بهتر است پیش از اقدام در زمینه تعمیر چیلر در یزد درمورد نحوه کارکرد و وظیفه کندانسور اطلاعات کافی داشته باشید؛ زیرا این قطعه نیز از قطعات مهم تشکیل‌دهنده چیلر است.

اوپراتور در سیستم چیلر وظیفه تبدیل‌کردن مایع به گاز را بر عهده دارد. در واقع اوپراتور نوعی مبدل حرارتی به شمار می‌آید که از دو بخش پوسته و لوله تشکیل شده است. درون این لوله‌ها ماده مبرد و آب در جریان است. البته این دستگاه در بین مردم با اسم تبخیرکننده نیز شناخته می‌شود.

اگر به‌قصد تعمیر اوپراتور به نمایندگی تعمیر چیلر در یزد مراجعه کردید، بهتر است بدانید سطح و پوسته اوپراتور به طور معمول از مس ساخته می‌شود. البته در برخی موارد نیز ممکن است به علت جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی برای ساخت اوپراتور از مواد مقاوم‌تری استفاده نمایند.

به طورکلی وظیفه اوپراتور در چیلر‌ها، جذب گرمای محیط و منتقل‌کردن آن به مایع مبرد است. به‌طوری‌که ماده مبرد زمانی که مایع است وارد اوپراتور شده و سپس با جذب و گرفتن گرمای آن، دما افزایش‌یافته و به‌سرعت به بخار تبدیل می‌گردد. قیمت اوپراتور در زمینه خدمات تخصصی چیلر در یزد از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

اوپراتور

 

 

 

شیر انبساط

ممکن است برخی به دلیل مشکلات به وجود آمده در نحوه کارکرد شیر انبساط از خدمات تعمیر چیلر در یزد استفاده نمایند. شیر انبساط از دیگر بخش‌های تشکیل‌دهنده چیلر است که آشنایی با آن در حوزه تعمیر چیلر در یزد حائز اهمیت است.

این بخش وظیفه دارد میزان مبرد وارد شده به اوپراتور را کنترل نماید. طرز عملکرد شیر انبساط به این صورت است که این قطعه با افزایش فشار درونی در مبرد سبب تغییر شکل مبرد از مایع به گاز می‌شود و بعد از این تغییر فیزیکی مخلوط دوفازی مایع – گازی وارد اوپراتور چیلر می‌شود.

در این نوع شیر انبساط میزان مبرد وارد شده به اوپراتور به‌وسیله دو عامل حرارت خروجی اوپراتور و فشار ورودی آن بررسی و کنترل می‌شود. اگر شیر انبساط چیلر نیاز به تعویض داشته باشد، معمولاً قیمت آن در نمایندگی تعمیرات چیلر در یزد از ۸۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

رایج‌ترین مشکلات چیلر

یکی از مهم‌ترین موضوعات پیش از اقدام در زمینه تعمیر چیلر در یزد آشنایی با مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلات چیلر است. معمولاً به مرور زمان کارایی و عملکرد چیلر به علت مشکلات به وجود آمده در سیستم آن کاهش می‌یابد. پس در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی اصلی‌ترین مشکلات انواع چیلر بپردازیم.

رایج‌ترین مشکلات چیلر

 

 

 

چیلر روشن نمی‌شود

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که افراد به علت آن به خدمات تعمیر چیلر در یزد نیاز پیدا می‌کنند روشن‌نشدن چیلر است که به دلایل زیر ایجاد می‌شود:

  • مناسب نبودن ولتاژ برق ورودی به چیلر
  • خاموش بودن کلید برق
  • نصب غیرصحیح اتصال فاز
  • سوختن فیوز یا مدارشکن

به‌منظور رفع این مشکل بهتر است دراسرع‌وقت با متخصص تعمیر چیلر در یزد تماس بگیرید و نسبت به رفع این ایراد مهم اقدام نمایید.

پمپاژ وجود ندارد یا جریان مایعات کافی نیست

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات چیلر‌ها عدم وجود مایعات کافی یا پمپاژ است که معمولاً به دلایلی همچون وجود نوسانات برقی، انسداد مسیر لوله‌ها، ناکافی بودن مایعات موجود در مخزن، خرابی پمپ، کوچک بودن لوله‌ها و سایر موارد رخ می‌دهد.

در صورت بروز این مشکل باید با مراکز تخصصی تعمیر چیلر در یزد تماس حاصل کنید تا تعمیرکار به محل ارسال شود. تعمیرکار بخش‌های مرتبط با این ایراد را بررسی کرده و به تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات می‌پردازد.

پمپاژ وجود ندارد یا جریان مایعات کافی نیست

 

 

چیلر خنک نمی‌کند

وظیفه اصلی چیلر خنک‌سازی است و زمانی که این وظیفه به‌خوبی انجام نمی‌شود می‌تواند مشکلات بزرگی ایجاد نماید و صاحبان ساختمان‌ها را به دردسر بیندازد. این مشکل مهم معمولاً به دلایل زیر ایجاد می‌شود:

  • ولتاژ نامیزان و دارای نوسانات برقی
  • یخ‌زدن اوپراتور
  • دمای بالای محیط اطراف
  • وجود مایع خنک‌کننده نامناسب
  • انسداد فیلتر هوا یا کندانسور
  • سایر موارد

رفع این مشکل تنها از عهده تعمیرکار مجرب چیلر برمی‌آید و لازم است در مواجه با آن از خدمات تعمیر چیلر به‌صورت سیار در یزد استفاده نمایید.

تعمیر انواع چیلر در یزد

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر در یزد در زمینه رفع ایرادات انواع چیلر فعالیت دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز به خدمات تعمیر هریک از انواع چیلر از کمک این مرکز استفاده نمایید. چیلر‌ها انواع مختلفی دارند که تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب شما را به طور کامل با آن‌ها آشنا کنیم.

تعمیر انواع چیلر در یزد

 

 

تعمیر چیلر تراکمی‌ در یزد

چیلر تراکمی‌ یکی از پرکاربرد‌ترین انواع چیلر است و نحوه عملکرد آن به این صورت است که کندانسور ابتدا گاز را متراکم کرده و سپس به‌سوی کندانسور هدایت می‌کند تا گاز را به مایع تبدیل نماید. در قدم بعدی مایع وارد اوپراتور می‌شود که فشار کمتری به نسبت محیط دارد.

این کاهش سبب تبخیر مایع شده و به دنبال تأمین حرارت موردنیاز به‌منظور تبخیر از بخش خنک‌کننده سبب ایجاد سرما در مناطقی که در تماس با بخش خنک‌کننده هستند می‌شود. لازم به ذکر است چیلر‌های تراکمی‌ بر اساس کمپرسور و کندانسور تقسیم می‌شوند. به طور کلی انواع چیلر تراکمی‌ عبارت‌اند از:

  • چیلر هوا خنک
  • چیلر آب خنک
  • چیلر اسکرال
  • چیلر اسکرو
  • چیلر پیستونی
  • چیلر سانتریفیوژ

لازم به ذکر است قیمت چیلر‌های تراکمی‌ نسبت به چیلرهای جذبی کمتر است. به‌منظور تعمیر چیلر تراکمی‌ در یزد می‌توانید روی کمک استادکار تعمیر چیلر در یزد حساب باز کرده و از بهترین خدمات به‌منظور رفع مشکلات این نوع از چیلر استفاده نمایید.

تعمیر چیلر جذبی در یزد

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات حوزه تعمیر چیلر در یزد مربوط به رفع ایرادات چیلر‌های جذبی است. این نوع چیلر از انرژی حرارتی به‌عنوان جایگزین انرژی برقی برای تولید سرما استفاده می‌کند. امروزه به علت مزایای قابل‌توجه چیلر‌های جذبی این نوع چیلر نسبت به چیلر تراکمی‌ توسط مهندسان و صاحبان ساختمان‌ها بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این چیلر جذبی از قطعات کمتری به نسبت چیلر تراکمی‌ برخوردار است و میزان خرابی آن نیز به دلیل ماهیت چرخشی قطعات، کمتر است. انواع چیلر جذبی بر اساس فاکتور‌هایی همچون نوع انرژی مصرفی، نوع عملکرد، نوع مبرد و سیستم جاذب عبارت‌اند از:

  • چیلر جذبی تک اثره
  • چیلر جذبی دو اثره
  • نیاز به شعله مستقیم آتش
  • نیاز به شعله غیرمستقیم آتش
  • آب و آمونیاک
  • مبرد آب و لیتیوم

به طور کلی مزایای چیلر جذبی بیشتر از چیلر تراکمی‌ است و از این موارد می‌توان به راندمان بیشتر دیگ‌ها در فصل تابستان، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تولید صدای کمتر، سازگار بودن آن با محیط ‌زیست و.. اشاره نمود.

تعمیر چیلر خانگی در یزد

چیلر خانگی در واقع همان مینی چیلر آپارتمانی است که در فضای بیرون از ساختمان همانند حیاط، پشت‌بام و تراس نصب می‌شود. وظیفه چیلر خانگی ایجاد آب سرد و پمپاژ به لوله‌های توزیع‌کننده هوای سرد و گرم مانند فن کویل خانگی است.

چیلر خانگی با لوله‌کشی آب به تعدادی فن کویل متصل شده و آب سرد شده توسط آن به‌وسیله پمپ به کویل‌های داخل فن کویل‌ها منتقل می‌شود. درون هر فن کویل یک کویل مسی و یک فن وجود دارد که فن موردنظر هوا را از روی کویل سرد شده می‌دمد و دمای هوا را کم می‌کند؛ درنتیجه منجر به سرمایش موردنیاز برای تابستان می‌شود.

معمولاً چیلر خانگی در واحد‌هایی با مساحت بیشتر از ۱۵۰ مترمربع مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر چیلر خانگی شما دچار ایرادات مختلف شده و به‌درستی سرمایش ایجاد نمی‌کند، بهتر است در اسرع وقت به‌منظور تعمیر مینی چیلر در یزد با تعمیرکار چیلر در یزد تماس بگیرید.

لازم به ذکر است مراکز تخصصی تعمیر و سرویس چیلر در یزد خدمات خود را در قالب تعمیر در محل چیلر در یزد به شهروندان عزیز یزدی ارائه می‌دهند و در اسرع وقت تعمیرکار را به محل اعزام می‌کنند.

تعمیر چیلر خانگی در یزد

 

 

مزایای سرویس چیلر در یزد

اگر از دستگاه چیلر به‌منظور خنک‌کردن فضا استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید خدمات سرویس چیلر در یزد به‌صورت سالانه می‌تواند در عملکرد چیلر شما بسیار تأثیرگذار باشد. در واقع با انجام سرویس چیلر به شکل دوره‌ای، می‌توانید کارایی و عمر مفید چیلر را افزایش داده و همچنین به کاهش هزینه تعمیر چیلر در یزد کمک کنید.

شما با سرویس چیلر به‌صورت دوره‌ای و منظم شاهد افزایش راندمان دستگاه و کاهش هزینه انرژی خواهید بود. البته این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که سرویس چیلر توسط بهترین تکنسین تعمیر چیلر در یزد انجام شود و به افراد غیر مجرب و کم‌تجربه سپرده نشود.

در سرویس انواع چیلر تمامی‌ بخش‌ها و قطعات چیلر نظیر کندانسور، اوپراتور، شیر‌های انبساط و کمپرسور مورد بررسی قرار می‌گیرند و کنترل می‌شوند. از انواع خدمات سرویس چیلر در مرکز تعمیر چیلر در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس چیلر خانگی
  • شارژ گاز چیلر
  • سرویس مینی چیلر
  • سرویس چیلر تراکمی‌
  • اسیدشویی انواع چیلر
  • سرویس چیلر جذبی
  • سرویس چیلر هوا خنک

قیمت تعمیر چیلر در یزد

آیا از قیمت تعمیرات چیلر در یزد خبر دارید؟ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان تشکیلات اداری و صنعتی به هنگام خراب‌شدن چیلر و بروز ایراد در کارکرد آن، هزینه تعمیر چیلر در یزد است. از عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات چیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؟

  • نوع چیلر: اینکه چیلر شما از نوع تراکمی‌، جذبی، مینی چیلر یا هواساز باشد بر قیمت تعمیر چیلر در یزد تأثیرگذار است.
  • نوع خدمات: اینکه چیلر موردنظر نیاز به چه نوع خدمات تعمیر یا سرویس چیلر در یزد نیاز دارد می‌تواند قیمت تعمیرات را تحت‌تأثیر قرار دارد.
  • انجام سایر خدمات نظیر شارژ گاز چیلر و اسیدشویی چیلر
  • نوع برند چیلر موردنظر
  • تعداد قطعات نیازمند تعمیر یا تعویض
  • تعداد کمپرسور چیلر
  • تعداد برج‌های خنک‌کننده چیلر
  • تعداد پمپ‌ها
  • طبقات ساختمان
  • میزان مساحت موردنظر برای کولر چیلر

در ادامه به‌منظور آشنایی بیشتر و دقیق‌تر شما با هزینه تعمیر چیلر در یزد لیست کاملی از انواع خدمات تعمیر چیلر در یزد را ارائه خواهیم کرد. امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

نوع خدمات قیمت
اسیدشویی مبدل مخزن با حجم زیر ۱۰۰۰ لیتر ۶۸۰۰۰۰ تومان
اسیدشویی مبدل مخزن با حجم بالای ۱۰۰۰ لیتر ۷۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز چیلر ۹۰۰۰۰۰ تومانت
تعمیر سرسیلندر، تعویض واشر، سوپاپ و ولوپلیت ۱۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان
نصب و راه‌اندازی پکیج چیلر ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض و تنظیم اکسپنشن ولو یا شیر انبساط ۷۵۰۰۰۰ تومان
نصب یا تعویض لرزه‌گیر ۱۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کمپرسور (۳ تا ۵ اسب قدرت) ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کمپرسور  (۵/۷ تا ۲۵ اسب قدرت) ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کمپرسور (۳۰ تا ۱۰۰ اسب قدرت) ۲۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض روغن ۱۸۰۰۰۰ تومان
نصب و تعویض کندانسور هوایی ۲۲۲۰۰۰۰ تومان
تعویض کندانسور آبی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کور درایر هر سیکل ۴۵۰۰۰۰ تومان
نصب چیلر در یزد از ۵۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰۰ تومان

قیمت تعمیر چیلر در یزد

 

 

 

سؤالات متداول

۱. چیلر چیست و چگونه کار می‌کند؟

چیلر یا سردکن دستگاهی است که با بهره‌گیری از گاز مبرد آب را سرد می‌کند و آب سرد تولید شده سرمایش لازم را در هواساز یا فن کویل ایجاد می‌کند.

۲. علت خنک‌نکردن چیلر چیست؟

این مشکل می‌تواند در اثر علل مختلفی همچون کوچک بودن چیلر، تمیز نبودن کندانسور، مسدودشدن فیلتر درایر، عدم انجام سرویس دوره‌ای و غیره ایجاد شود.

۳. چیلر‌ها تا چه ظرفیتی پاسخگو هستند؟

انواع چیلر از ظرفیت ۳ الی ۵۰۰ تن تبرید وجود دارد و به‌منظور استفاده در مکان‌هایی متناسب با این ظرفیت پاسخگو هستند.

۴. شاسی چیلر چیست؟

شاسی چیلر پایه‌ای است که به هنگام نصب در زیر چیلر قرار داده می‌شود.

۵. سایه‌بان چیلر چه کاربردی دارد؟

استفاده از سایه‌بان به‌منظور کارکرد بهتر چیلر در فضا‌های باز و به‌ویژه در مقابل نور مستقیم خورشید ضروری است.

سؤالات متداول

شارینو

تعمیر لوازم‌خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که شهروندان یزدی به آن نیازمند هستند. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شناخت بهترین تعمیرکاران شهر یزد پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مقالات وبلاگ شارینو در زمینه تعمیر سرخ ‌کن در یزد، تعمیر آبمیوه‌گیری در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر بخاری در یزد و غیره بزنید.

اگر می‌خواهید در کلاس‌های آموزشی بهترین آموزشگاه‌های شهر یزد شرکت کنید و به افزایش مهارت‌های خود کمک کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مقالاتی همچون آموزشگاه زبان در یزد، آموزشگاه موسیقی در یزد، آموزشگاه آشپزی در یزد و غیره استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید درمورد بزرگان، فرهیختگان، شاعران و نویسندگان شهر یزد بیشتر بدانید، مطالعه مطلب نویسندگان یزد می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

در شهر یزد رستوران‌های بسیار زیبا و دلنشینی وجود دارند که اغلب آن‌ها در خانه‌های قدیمی‌ و تاریخی این شهر واقع شده‌اند. اگر می‌خواهید از خدمات این رستوران‌های دیدنی استفاده نمایید و لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده بگذرانید، می‌توانید به مطلب رستوران‌های یزد مراجعه نمایید.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و شناخت بهترین و دنج‌ترین کافه‌های یزد، می‌توانید از مطلب کافه‌ های یزد استفاده نمایید.

در شهر یزد بیمارستان‌های بسیار مجهز و تخصصی وجود دارند که در تمام زمینه‌های درمانی بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌کنند. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درمورد بهترین بیمارستان‌های یزد حتماً سری به وبلاگ شارینو و مقاله معرفی بیمارستان‌های یزد بزنید.

جهت آشنایی بیشتر با مجرب‌ترین و معروف‌ترین پزشکان شهر یزد، توصیه می‌کنیم سری به مطالبی همچون پزشک ارتوپد در یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد و غیره بزنید.

 

کلام پایانی

چیلر یا سردکن یکی از انواع دستگاه‌های سرمایشی است که با گرم‌شدن هوا نیاز به استفاده از این سیستم برای مصارف خانگی و صنعتی افزایش می‌یابد. این سیستم‌ها نیز ممکن است مانند سایر دستگاه‌ها در اثر عوامل مختلف دچار ایرادات مختلف شوند و به خدمات تعمیر چیلر در یزد نیاز پیدا کنند.

زمانی که متوجه ایرادات سیستم چیلر خود شدید، بهتر است در اسرع وقت به‌منظور رفع ایراد و پیشگیری از مشکلات جدی‌تر با شماره تلفن تعمیرکار چیلر در یزد تماس حاصل نمایید. تعمیرکاران مجرب می‌توانند مشکلات دستگاه را به‌سرعت شناسایی کرده و به رفع آن‌ها اقدام نمایند.

در این مطلب سعی کردیم شما را با تمام موارد مهم در زمینه تعمیر چیلر در یزد آشنا کنیم. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *