مبل شویی در یزد- آدرس و شماره تماس 20مبل شویی مجهز یزد+ قیمت

مبل شویی در یزد

مبل شویی در یزد یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده از سوی قالیشویی‌های یزد است که جزو امور تخصصی حوزه نظافت منزل به خصوص به هنگام خانه‌تکانی محسوب می‌شود. اگر از ظاهر کثیف و رنگ و رو رفته  مبلمان خود خسته شده‌اید و می‌خواهید بدون نیاز به خرید مبلمان جدید، مبل نو و تمیز داشته باشید، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات مبل شویی در یزد است.

اگر در زمینه شستشوی مبل در یزد اطلاعات کافی ندارید و بهترین مراکز مبل شویی در یزد را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را درمورد خدمات مبل شویی در یزد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

لیست مبل شویی های یزد 

 

۰۳۵۳۸۲۳۴۰۶۰ ابشاربزرگ

 

۰۹۱۳۷۴۹۹۶۶۸ اسیا 

 

۰۹۱۳۴۵۶۶۰۱۵ اوا 

 

۰۳۵۳۶۲۷۵۰۴۰ بهاران 

 

۰۹۱۳۰۷۳۳۰۳۹ درخشان 

 

۰۹۱۹۶۵۴۸۲۵۱ ملی 

 

۰۹۱۳۶۷۸۹۲۱۱ صفاییه 

 

۰۹۱۳۸۵۸۰۴۸۲ هدف 

انواع روش‌های مبل شویی در یزد

انواع روش‌های مبل شویی در یزد

خدمات مربوط به مبل شویی یزد بسته به نوع بافت رویه مبل و نوع آسیب‌ها و لکه‌های مبل متفاوت هستند. قصد داریم در ادامه مطلب شما را با روش‌های مبل شویی در یزد آشنا کنیم تا اگر قصد تمیز کردن مبل محل کار یا منزل را دارید، بتواند هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر در این زمینه تصمیم بگیرید.

خشک شویی

خشک شویی یکی از مهم‌ترین متد‌های مبل شویی در یزد است که به شیوه‌ای گفته می‌شود که در آن مبلمان شما همراه با شستشو خشک نیز می‌شوند. در روش شستشوی مبل با دستگاه در یزد بعد از شستشو، آب و رطوبتی که باقی مانده است توسط دستگاه‌های مکنده ویژه مبل شویی به شکل کامل کشیده می‌شود.

در ابتدا مبل شما به مواد لکه بر و مواد شوینده ایمن آغشته می‌شود که به طور عمقی به از بین بردن آلودگی‌های مبل شما می‌پردازند؛ سپس از دستگاه مکنده برای خشک کردن مبل استفاده می‌شود. این روش، بسیار اصولی و مؤثر بوده و در کم‌ترین زمان ظاهر نو و تمیزی به مبلمان شما می‌بخشد.

امروزه شرکت‌های خدماتی نظافتی یزد از این شیوه مؤثر به منظور شستشوی انواع مبلمان در یزد استفاده می‌کنند. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت استفاده از این روش مبل شویی نیز می‌توان به نوع مبلمان، تعداد مبل و جنس پارچه اشاره کرد.شستشوی مبل با دستگاه در یزد

 

مبل شویی سنتی

مبل شویی سنتی در یزد شیوه‌ای است که در آن متخصص مبل شویی از مواد شوینده قلیایی به همراه آب برای از بین بردن آلودگی‌ها و لکه‌های روی مبل و صندلی استفاده می‌کند. در این روش بهتر است رویه مبل از اسکلت مبل جدا شود و به شکل جداگانه به وسیله دستگاه‌های رخت‌شویی شسته شود.

در غیر این صورت کادر مبل شویی رویه مبل را با استفاده از آب فشار بالا خیس می‌کنند. مقدار آب مورداستفاده در مبل شویی سنتی در یزد نباید بیش از حد استاندارد باشد؛ زیرا ممکن است به قسمت‌های زیرین مبل آسیب‌های جدی وارد کند.

بعد از اینکه آب کافی در بین تاروپود رویه صندلی و مبل نفوذ کرد، متخصص مبل شویی با به‌کارگیری شوینده قلیایی و یک ابر نرم، تمام بافت رویه را تمیز می‌کند. بعد از اینکه کلیه لکه‌ها از بین رفتند، با استفاده از آب و دستمال تمیز، مواد شوینده را از روی مبل پاک می‌کند.

برای خشک کردن بافت رویه مبل نیز از دستگاه وکیوم صنعتی با امکان جذب مایعات استفاده می‌شود. بعد از اینکه تمام رطوبت رویه مبل از بین رفت، بهتر است مبلمان را در معرض آفتاب قرار  دهید تا به‌خوبی خشک شوند. اگر تاروپود رویه مبل به شکل کامل خشک نشود، ممکن است صندلی یا مبل شما بوی نم بگیرد.

درنتیجه، لازم است زمانی که مبل خود را از کارگاه‌های مبل شویی در یزد تحویل می‌گیرید، از خشک شدن کامل رویه آن‌ها اطمینان حاصل کنید تا کیفیت مبلمان شما کاهش نیابد.

مبل شویی سنتی در یزد

 

مزایای مبل شویی در یزد

ممکن است این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اصلاً چرا باید مبلمان خود را به بهترین قالیشویی و مبل شویی یزد بسپاریم؟ امروزه خدمات مبل شویی در یزد به یکی از پرطرف‌دارترین سرویس‌های قالیشویی‌های یزد تبدیل شده‌اند و به دلیل مزایای بسیاری که دارند می‌تواند به شهروندان یزدی کمک زیادی کنند.

به طور متوسط طول عمر مفید مبلمان باکیفیت ۷ الی ۱۵ سال است؛ اما در برخی موارد می‌بینیم که مبلمان خیلی زودتر از این مدت دچار خرابی و کهنگی می‌شوند. از موضوعات مهمی‌ که می‌تواند سبب افزایش دوام، زیبایی و جلوه مبلمان شما شود، می‌توان به نگهداری و نظافت منظم و اصولی اشاره کرد.

اگر مبلمان خود را به بهترین مرکز قالیشویی در یزد بسپارید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مبلمان و صندلی‌های شما با استفاده از دستگاه‌های مدرن، مواد مرغوب و باکیفیت و تحت نظارت کادر مجرب شستشو داده شده و صحیح و سالم به شما تحویل داده می‌شوند. در ادامه به طور کامل‌تر در مورد مزایای استفاده از خدمات مراکز مبل شویی در یزد صحبت خواهیم کرد.

شستشوی عمیق و اصولی مبلمان

مبلمان از یک تخته شاسی چوبی تشکیل می‌شوند که در بخش نشیمن آن‌ها صفحه‌ای فلزی شامل فنر‌های لول، کششی و سینوسی قرار دارد. این فنر‌ها نقش بسیار مهمی‌ در ماندگاری و استحکام مبل‌های شما دارند. روی این فنر‌ها و در بخش پشتی مبل فوم‌های گرم و سرد تعبیه شده‌اند که سبب راحتی و نرمی مبل می‌شوند. روی فنر‌ها نیز با رویه ضخیم مبل پوشانده می‌شود.

به هنگام شستشوی مبلمان در یزد نباید تنها تمیزی روکش مبل را در نظر گرفت؛ اگرچه نخستین بخشی که در تماس با آلودگی‌ها و لکه‌های مختلف قرار دارد پارچه رومبلی است؛ اما به هنگام ریختن شدن مایعات روی مبل، این مواد به عمق مبل نفوذ کرده و سبب آلوده شدن بخش‌های عمقی مبلمان نیز می‌شوند.

علاوه بر این باید به بوی بد و نامطبوع فوم درون مبلمان نیز به دلیل استفاده طولانی مدت توجه کرد؛ بنابراین، نباید فکر کنید اگر پارچه رومبلی را خودتان با شامپو و سایر شوینده‌ها تمیز کنید، مبل شما کاملاً بدون آلودگی و کثیفی می‌شود.

با اعتماد به کارگاه مبل شویی در یزد می‌توانید اطمینان حاصل کنید پرسنل مجرب و متخصص این مرکز به طور عمقی و اصولی بدون آسیب به مبلمان، آن‌ها را شستشو داده و تمیز می‌کنند. مراکز تخصصی مبل شویی در یزد در صورت برخورداری از دستگاه تمام‌اتوماتیک مبل شویی و دیگر تجهیزات می‌توانند در مدت زمان کم مبلمان شما را به طور عمیق پاک‌سازی کنند.

شستشوی عمیق و اصولی مبلمان در یزد

 

لکه بری مبل به صورت کامل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از اینکه مبل خود را با مواد شوینده تمیز کردید، متوجه لکه‌هایی شوید که هنوز روی سطح مبل شما وجود دارند. دیدن چنین صحنه‌ای اصلاً خوشایند نیست؛ زیرا با اینکه مبل شما کاملاً پاکیزه و درخشان شده است؛ اما لکه‌های باقی مانده جلوه زیبای آن را مخدوش کرده‌اند.

یک مبل شویی خوب در یزد می‌تواند با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات مبل شویی در یزد در رفع این مشکل به شما کمک کند. متخصصان مبل شویی انواع لکه مبل را به طور کامل می‌شناسند و با راه‌های اصولی از بین بردن آن‌ها آشنا هستند.

بهتر است زمانی که لکه‌های ماندگاری روی سطح مبلمان شما ایجاد می‌شود، حتماً از خدمات شستشوی مبل یزد استفاده کنید؛ زیرا اشتباه در شناخت و به‌کارگیری لکه‌بر مبل می‌توانند سبب آسیب جدی به مبل‌های شما و بروز خسارت شود.

اما موضوعی که حائز اهمیت است این است که در مراکز تخصصی مبل شویی در یزد خبری از این اشتبا‌هات نیست و با استفاده از خشک‌شویی، شستشوی مبلمان با آب گرم و استفاده از لکه‌بر‌های باکیفیت و ایمن که بر اساس جنس رومبلی شما تعیین می‌شود، لکه‌های مبل شما به طور کامل و عمیق از بین می‌روند.

مبل شویی خوب در یزد

 

کثیف نشدن محیط

ممکن است اگر خودتان نسبت به شستشوی مبل در منزل اقدام کنید، محیط اطراف خیس یا کثیف شود و لازم باشد زمانی را برای تمیز کردن آن اختصاص دهید؛ اما با کمک متخصص مبل شویی در یزد علاوه بر اینکه مبل شما کاملاً تمیز و درخشان می‌شود، آب و آلودگی‌های آن نیز توسط دستگاه جمع‌آوری شده و بعد از خروج از منزل تخلیه می‌شوند.

درنتیجه بدون کثیف کاری مبل شما در کم‌ترین زمان تمیز و پاکیزه شده و دیگر نیازی به تمیزکاری اضافه برای منزل نیست.

خشک شدن سریع مبل

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات تخصصی مبل شویی در یزد، خشک شدن اصولی و سریع مبلمان شما است؛ زیرا متخصصان به هنگام انجام سرویس مبل شویی از دستگاه‌های مکنده برای خشک کردن رطوبت و کف استفاده می‌کنند و مبل شما بلافاصله بعد از شستشو تماماً خشک می‌شود.

اما اگر خودتان دست به تمیز کردن مبل بزنید، ممکن است نتوانید به شکل اصولی و مؤثر مبلمان خود را خشک کنید و رطوبت در لایه‌های زیرین مبل باقی بماند و سپس پوسیدگی درونی مبل شما شود.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات تخصصی مبل شویی در یزد، خشک شدن اصولی و سریع مبلمان شما است؛

 

از بین بردن لکه‌های سرسخت

آیا برایتان پیش آمده که متوجه وجود لکه‌ای روی مبل شوید و هر کاری کنید نتوانید آن را از بین ببرید؟ این مشکل موضوعی است که ممکن است برای هریک از ما رخ دهد. برخی لکه‌های چربی، سوختگی و غیره را نمی‌توان با مواد شوینده و پاک‌کننده معمولی از بین برد و لازم است از مجرب‌ترین قالیشویی‌های یزد کمک گرفت.

متخصصان مبل شویی با هریک از انواع لکه آشنایی کامل دارند و می‌توانند با بهره‌گیری از مواد شوینده مخصوص مبل شویی و روش‌های ویژه لکه‌بری مبل، سرسخت‌ترین لکه‌ها را نیز در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنند ظاهر اولیه مبل شما را به آن برگردانند.

مناسب برای انواع پارچه مبل

از دیگر مزایای مبل شویی در یزد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که خدمات مبل شویی برای انواع جنس و رویه مبل انجام می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اما اگر خود شما نسبت به تمیز کردن لکه‌ها و پاکیزه کردن مبلمان اقدام کنید، ممکن است نتوانید به دلیل جنس ویژه مبل خود به‌خوبی آن‌ را تمیز کنید یا حتی به آن آسیب بزنید.

اما با اعتماد به شرکت مبل شویی در یزد می‌توانید با خیال راحت همه نوع مبلی را به کادر مجرب این مجموعه بسپارید و صحیح و سالم تحویل بگیرید.

حفظ زیبایی مبل

مبلمان یکی از عناصر دکوراتیو منزل و محیط‌های اداری و رسمی‌ محسوب می‌شوند و تأثیر بسیاری بر جلوه بصری فضا‌های مختلف دارند. با توجه به اهمیت زیبایی مبلمان، در زمینه مبل شویی در یزد نیز لازم است علاوه بر تمیزی عمقی مبلمان به حفظ ظاهر و زیبایی آن‌ها توجه شود.

مبلمان بر اساس جنس پارچه رومبلی ارزش‌گذاری می‌شوند و برخی از آن‌ها گران‌قیمت‌تر و باارزش‌تر از انواع دیگر هستند. مثلاً پارچه چرم، مخمل، ابریشم و غیره به نام پارچه‌های رویه‌کوبی شناخته می‌شوند و حفظ جلوه و زیبایی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

درنتیجه، لازم است در زمان شستشو به حفظ ظاهر مبل بسیار توجه شود که شما با سپردن مبلمان خود به کارگاه مبل شویی یزد می‌توانید از این موضوع مطمئن باشید؛ زیرا متخصصان مجرب این مرکز نسبت به ارزش و ویژگی‌های هریک از پارچه‌های رومبلی به طور کامل آشنا هستند و در امر شستشو به حفظ زیبایی مبل بسیار توجه می‌کنند.

اگر خود شما در منزل اقدام به شستشوی دستی مبلمان خود کنید، ممکن است مبل‌های شما دچار مشکلاتی از قبیل نخ‌نما شدن، جمع شدن پارچه، بور شدگی و پارگی شوند که موضوع بسیار ناراحت‌کننده‌ای است.

کارگاه مبل شویی یزد

 

شستشوی مبل در سریع‌ترین زمان

ممکن است اگر خود شما مبل‌هایتان را بشویید، این کار وقت بسیاری از شما بگیرد و درنهایت نیز نتیجه مطلوبی حاصل نشود. استفاده از خدمات تخصصی مبل شویی در یزد به خصوص برای افراد شاغل که در بسیاری موارد وقت کافی برای تمیز کردن مبلمان خود به طور کامل و عمیق ندارند بهترین گزینه است.

با استفاده از خدمات مبل شویی تمام‌اتوماتیک در یزد می‌توانید اطمینان حاصل کنید مبل‌های شما به بهترین شیوه شستشو داده شده و در اسرع وقت به شما تحویل داده می‌شوند.

مبل شویی در منزل یزد

بهترین مبل شویی یزد خدمات خود را به صورت مبل شویی در منزل نیز ارائه می‌دهد و از صرف هزینه‌های بالای حمل‌ونقل پیشگیری می‌کند. مبل شویی در منزل اگر توسط متخصصان باتجربه و مجرب و دستگاه‌های حرفه‌ای انجام شود نتیجه شگفت‌انگیزی برای شما به دنبال خواهد داشت.

استفاده از خدمات مبل شویی در منزل در یزد به شما کمک می‌کند با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن، مبلمان خود را تمیز و صحیح و سالم تحویل بگیرید. با استفاده از این خدمات دیگر لازم نیست وقت خود را برای جابه‌جایی مبل‌ هدر دهید و هزینه بالایی بپردازید.

اگر این سرویس را از بهترین مبل شویی‌های یزد دریافت کنید، اصلاً لازم نیست نگران کهنه شدن رویه مبل یا خوابیدن پف مبلمان خود باشید؛ زیرا این خدمات با کیفیت بالایی ارائه می‌شوند. در سرویس مبل شویی منزل یزد سرسخت‌ترین لکه‌های صندلی، موکت، مبلمان، تشک و غیره در سریع‌ترین زمان پاک شده و مبل‌های شما بی‌نقص تحویل داده می‌شوند.

خدمات ارائه شده در سرویس مبل شویی منزل شامل موارد زیر هستند:

  • خشک‌شویی مبل در یزد و شهرستان‌های اطراف برای انواع مبل راحتی، سلطنتی و استیل با انواع روکش مبل
  • تمیز کردن انواع سطوح روکش‌دار نظیر دیوار‌های روکش‌دار، میز و صندلی
  • شستشوی موکت در محل
  • شستشوی مبل‌های سالن اجتماعات و آمفی‌تئاتر
  • شستشوی صندلی‌های ماساژ
  • شستشوی مبل‌های برقی سالن آرایشی
  • شستشوی فرش با دستگاه
  • شستشوی مبل تختخواب‌شو
  • شستشوی مبل اداری

درمورد روند کاری کارگاه‌های مبل شویی در یزد نیز لازم است بدانید متخصصان در ابتدا با توجه به نوع روکش و شرایط مبل‌های شما روش مبل شویی مخصوص آن‌ها را انتخاب می‌کنند. سپس با استفاده از دستگاه شوینده، بخار آب را با درجه حرارت بالا با مبلمان شما تماس می‌دهند.

این روش به منظور از بین بردن گردوغبار و سایر آلودگی‌های سطح مبل کاربرد دارد. این شیوه تنها گردوغبار را از بین می‌برد و سبب خیس شدن و دیگر اثرات مخرب نمی‌شود. درنتیجه، احتمال خراب شدن و جمع شدن پارچه مبلمان شما به صفر می‌رسد و تنها در چند ساعت مبل‌های شما کاملاً تمیز می‌شوند. این روش از هزینه کمی‌ نیز برخوردار است.

این دستگاه نوعی بخارشوی مدرن است و در سرویس مبل شویی در یزد در محل استفاده می‌شود. در مبل شویی در منزل از محصولات شوینده مؤثر و بسیار ایمن استفاده شده و حتماً به جنس مبل شما توجه کافی می‌شود. در روش شستشوی عمیق مبلمان محلول‌های فوم با فشار روی مبل شما نشسته و به جنگ لکه‌ها می‌روند.

متخصصان مبل شویی در یزد میزان کف و فوم را کنترل می‌کنند و درنهایت مبل شما آسیب نمی‌بیند. برای خشک کردن فوم‌ها نیز از بخش مکنده دستگاه مبل شور استفاده می‌کنند. تمامی‌ آلودگی‌های مبلمان شما به همراه آب و کف توسط دستگاه جمع‌آوری می‌شود و هیچ‌گونه آلودگی در محیط منزل به وجود نمی‌آید.ی

درمورد مدت زمان لازم برای شستشوی مبل در منزل نیز لازم است بدانید معمولاً شستشوی هر سرویس مبل هفت نفره ۱ الی ۲ ساعت زمان می‌برد. حتماً این نکته را به یاد داشته باشید تا از طولانی شدن بی‌علت روند مبل شویی پیشگیری شود.

علاوه بر این در پایان کار متخصص موظف است توضیحات کامل در مورد شیوه نگهداری و زمان تقریبی خشک شدن کامل مبل را به شما توضیح دهد. درمورد هزینه نیز لازم است قبل از انجام سرویس تمام هزینه‌ها محاسبه شده و به اطلاع مشتری برسد.

مبل شویی در منزل یزد

پس با خیال راحت از خدمات مبل شویی در محل یزد استفاده کنید و در کم‌ترین زمان بدون جابه‌جایی و اتلاف وقت مبلمان خود را مانند روز اول تمیز و درخشان کنید و از آن لذت ببرید. انواع مبل قابل شستشو در خدمات مبل شویی در منزل یزد عبارت‌اند از:

  • چمبلمان سکشنال
  • مبلمان مدرن
  • مبلمان انگلیسی
  • مبلمان چستر فیلد
  • مبلمان کو‌هان شتری
  • مبلمان بریچ واتر
  • مبلمان لاوسن
  • مبلمان کابریول
  • مبلمان راحتی برقی
  • مبلمان سلطنتی
  • مبلمان کلاسیک
  • مبلمان نیمکتی
  • مبلمان دیوان
  • مبلمان فوتون‌ها
  • مبلمان تختخواب‌شو
  • مبلمان شزلون
  • مبلمان راحتی
  • مبلمان راحتی رسمی‌
  • کاناپه

بهترین روش‌های مبل شویی در منزل

با اینکه امروزه خدمات مبل شویی یزد در بین شهروندان یزدی بسیار پرطرف‌دار است؛ اما هنوز هم برخی افراد اصرار دارند در خانه و بدون کمک قالیشویی در یزد مبلمان خود را شستشو دهند. خود شما هم می‌توانید بدون استفاده از خدمات مبل شویی در یزد تا حدی مبلمان خود را مورد شستشو قرار داده یا لکه‌های آن‌ها را تمیز کنید.

اما از آنجایی که مبلمان جزو گران‌ترین و لوکس‌ترین لوازم خانگی هستند، لازم است در صورت اقدام به تمیز کردن دستی مبل در خانه از نکات مهمی‌ در این زمینه مطلع باشید. در ادامه بیشتر با این روش‌های شستشوی مبل آشنا خواهید شد.

در اولین قدم لازم است تمام سطوح مبلمان خود را با استفاده از جاروبرقی تمیز کرده و گردوخاک آن را پاک کنید. سپس برای اینکه گردوغباری باقی نماند بهتر است از یک برس کمک گرفته و تمام گردوغبار باقی مانده را از روی مبل پاک کنید. در قدم بعدی نیز باید از پرزگیر استفاده کنید و پرز‌های مبل را جدا کنید.

اگر اثر سوختگی یا زردی سیگار در مبلمان شما دیده می‌شود، می‌توانید با استفاده از یک حبه قند این مشکل را حل کنید. تنها کافی است قند را روی لکه موردنظر بمالید و آن‌قدر این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود. چنانچه این نوع لکه روی الیاف مصنوعی به وجود آمد، می‌توانید از آب‌لیمو کمک بگیرید.

علاوه بر این لازم است بدانید اگر رویه مبل شما از پارچه‌های کرک‌دار است، با استفاده از کمی‌ شیر و مقداری پنبه می‌توانید مبل خود را تمیز کنید و در پایان با آب و صابون لکه شیر را نیز از بین ببرید. یکی دیگر از معضلات تمیزی مبل لکه جوهر است که برای بسیاری از خانم‌های خانه‌دار دیدن این لکه مانند کابوس است.

برای رفع این مشکل نیز می‌توانید اول لکه را خیس کرده و کمی‌ نمک روی آن بپاشید؛ سپس با پنبه محل لکه را تمیز کنید. راه‌حل دیگر این مشکل نیز آغشته کردن لکه به آمونیاک و گلیسیرین است. در پایان نیز لازم است لکه را با پودر دستی رویه مبل و آب بشویید.

اگر می‌خواهید بدون کمک خدمات مبل شویی در یزد لکه چربی را از روی مبل خود پاک کنید، ما یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. پیشنهاد می‌کنیم کمی‌ محلول الکل و نمک روی لکه بمالید. اگر جنس رویه مبل شما از جنس ابریشمی‌ باشد نیز می‌توانید با یک برگه کاغذ خشک‌کن روی لکه را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن بفشارید تا لکه از بین برود.

علاوه بر موارد گفته شده لازم است تا به جنس پارچه مبل توجه کنید؛ زیرا روش شستشو و لکه‌برداری پارچه‌های مبل با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه در مورد روش شستشوی هریک از پارچه‌های مبل صحبت خواهیم کرد.

شستشوی مبل پارچه‌ای

برای تمیز کردن انواع مبل پارچه‌ای لازم است از یک شامپو فرش مرغوب و باکیفیت استفاده کنید. مقداری شامپو را داخل یک ظرف ریخته و به هم بزنید و سپس با ابر روی مبلمان بکشید تا تمیز شوند. در پایان لازم است با ابر تمیز و خشک مبل را پاک کرده و اجازه دهید تا خشک شود.

شستشوی مبل پارچه‌ای در یزد

شستشوی مبل کتان

متأسفانه، درمورد مبلمان دارای پارچه کتان باید بگوییم، شستشوی دستی این نوع مبل کار سختی است و ممکن است به هنگام شستشو توسط افراد غیرحرفه‌ای مبل آسیب ببیند. بهترین کار برای تمیز کردن مبلمان جنس کتان، کمک گرفتن از کارگاه مبل شویی در یزد است.

شستشوی مبل مخمل

معمولاً مبل‌هایی  که پارچه مخمل دارند را نمی‌توان با شامپو فرش شست و بهترین کار برای تمیز کردن آن‌ها استفاده از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن سطحی است. گزینه دیگر برای تمیز و نو کردن مبلمان مخمل استفاده از خدمات مبل شویی در یزد و دستگاه بخارشوی است تا بتوان مبل را به طور کامل از آلودگی‌ها پاک کرد.

شستشوی مبل چرم

تمیز کردن مبلمان چرم راحت‌ترین کار در بین دیگر مبلمان است. به این منظور تنها کافی است با استفاده از دستمال و شیشه‌شور به پاک کردن لکه‌های مبلمان خود بپردازید؛ اما چنانچه می‌خواهید به طور عمقی و کامل مبل شما تمیز شود، لازم است از خدمات قالیشویی و مبل شویی در یزد استفاده کنید.

در پایان لازم است بدانید پیش از استفاده از هر نوع شوینده یا محلول تمیزکننده، حتماً دستورالعمل‌های درج شده روی محصول را به منظور مراقبت از مبل خود به طور کامل مطالعه کنید. چنانچه از محصولات شوینده ایمن و باکیفیت استفاده نکنید، ممکن است با شستشوی مبل در منزل، به مبلمان خود آسیب زده و متحمل خسارت بسیاری شوید.

قیمت مبل شویی در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که لازم است پیش از اقدام در زمینه مبل شویی در یزد از آن اطلاع کافی داشته باشید، قیمت شستشوی مبل در یزد است که تحت‌تأثیر عوامل مختلفی محاسبه می‌شود. در ادامه با عوامل تأثیرگذار بر قیمت شستشوی مبل در یزد آشنا خواهید شد.

جنس مبلمان

اولین عامل مؤثر بر هزینه مبل شویی در یزد، جنس مبلمان است. اگر جنس پارچه مبل شما خاص  باشد، لازم است از شوینده‌های خاصی برای تمیز کردن آن استفاده شود.

در موارد دیگر اگر مبلمان از نوع عتیقه باشند، مبل شویی در یزد برای آن‌ها باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود تا آسیب نبینند. این عوامل سبب افزایش قیمت مبل شویی در یزد می‌شوند.

چنانچه جنس مبل شما از چرم باشد نیز هزینه شستشو با شوینده مخصوص به هزینه کل مبل شویی در یزد افزوده می‌شود.

تعداد مبلمان

دومین مورد تأثیرگذار بر قیمت مبل شویی در یزد تعداد مبلمان است. لازم است بدانید هزینه شستشوی مبل در یزد به‌ازای هر مبل محاسبه می‌شود و هزینه کل مبل شویی در یزد با تعداد و ابعاد مبلمان ارتباط مستقیم دارد.

شستشوی مبل در یزد

 

زمان مبل شویی

ازآنجایی که بیشتر شهروندان یزدی به هنگام روز‌های آخر سال یا اواخر تابستان به استفاده از خدمات مبل شویی‌های یزد اقدام می‌کنند، شستشوی مبل در این ایام هزینه بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

نوع مبل

علاوه بر تعداد و ابعاد مبلمان، اینکه مبل‌های شما چه تعداد کوسن، پشتی و تشکچه دارند نیز بر هزینه مبل شویی در یزد تأثیرگذار است؛ زیرا هرچقدر تعداد پشتی، کوسن و غیره بیشتر باشد، لازم است از مقدار مواد شوینده بیشتری برای شستشوی مبلمان شما استفاده شود. علاوه بر این زمان شستشو نیز افزایش می‌یابد.

وضعیت مبل

نخستین مرحله در روند مبل شویی در یزد لکه‌گیری مبلمان است. اگر لکه‌های مبلمان شما به شکلی باشند که به‌سختی برطرف شوند، هزینه کلی مبل شویی در یزد به دلیل استفاده از حجم بیشتر از مواد شوینده و لکه‌بر افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است به هنگام تماس با شماره مبل شویی در یزد درمورد قیمت دقیق خدمات و البته لکه‌بری سؤال کنید و همچنین بهتر است در صورت وجود تعداد لکه زیاد روی مبلمان این موضوع را به اطلاع مبل شویی و قالیشویی یزد برسانید.

در ادامه مطلب می‌توانید لیست کاملی از قیمت خدمات مبل شویی در یزد را بر اساس نرخ اتحادیه مبل شویی در یزد مشاهده کنید.

نوع خدمات قیمت
شستشوی مبل تک نفره ۵۰۰۰۰ الی ۲۶۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبل راحتی ۷ نفره ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۹ نفره ۴۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان تختخواب‌شو تک نفره ۱۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان تختخواب‌شو دونفره ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان تختخواب‌شو سه نفره ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰
شستشوی خوشخواب تک نفره ۲۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی خوشخواب دونفره ۳۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی بالشتک و کوسن ۱۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ تومان
شستشوی تشک دوبل ۱۵۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ تومان
هزینه ایاب و ذ‌هاب ۶۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی صندلی نهارخوری (هر عدد) ۳۰۰۰۰ تومان
قیمت مبل شویی در منزل یزد ۶۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان

لیست مبل شویی‌های یزد

آیا مجرب‌ترین و بهترین مبل شویی‌های یزد را می‌شناسید؟ در شهر یزد مراکز بسیاری در زمینه قالیشویی و مبل شویی فعالیت دارند که و انتخاب بهترین مبل شویی یزد از میان انبوه این مراکز کار سخت و وقت‌گیری است؛ اما لازم نیست نگران باشید ما در ادامه مطلب لیست کاملی از بهترین قالیشویی‌های یزد که خدمات مبل شویی در  یزد را ارائه می‌دهند برای شما آماده کرد‌ه‌ایم.

نام قالیشویی آدرس شماره تلفن
قالیشویی نمونه یزد یزد، آزادشهر، حد فاصل بین فلکه سوم و چهارم، نزدیک بلوار بهارستان، بعد از کوچه نبوت ۰۳۵۳۷۲۳۹۶۴۶
قالیشویی عقیق یزد یزد، خیابان امام خمینی (ره)، بین بن‌بست شصتم و شصت و دوم ۰۳۵۳۶۲۰۳۱۵۵
قالیشویی بیست یزد یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، خیابان استقلال ۰۳۵۳۷۲۰۳۵۲۰
قالیشویی الماس کبیر یزد یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، قبل از کوچه ۴، استقلال غربی ۰۳۵۳۷۲۲۸۲۲۴
قالیشویی نگین یزد یزد، محله صفاییه، خیابان گلستان، نبش فیضیه ۴۴ ۰۳۵۳۸۲۵۱۱۷۷
قالیشویی صدف یزد یزد، چهارراه سلمان، مقابل اداره آموزش و پرورش یزد ۰۳۵۳۸۲۴۵۰۰۸
قالیشویی پیروزی یزد یزد، خیابان دانشجو ۰۳۵۳۸۲۴۹۸۹۸
قالیشویی آزادی یزد یزد، بلوار پاک‌نژاد، کوچه مسجد جوادالائمه، کوچه صاحب‌زمان ۰۳۵۳۵۲۵۸۰۰۰
قالیشویی زیبا یزد یزد، امام شهر، خیابان کارگر شمالی ۰۳۵۳۵۲۳۸۰۸۰
قالیشویی درخشان یزد یزد، خیابان امام خمینی (ره)، میدان امام رضا (ع)، بعد از چهارراه موزاییک‌سازی، خیابان امام موسی‌بن‌جعفر (ع) ۰۳۵۳۶۲۵۷۵۲۴
قالیشویی هدف یزد یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، خیابان استقلال، بعد از کوچه خلیلی زاده ۰۳۵۳۷۲۲۸۲۲۵
قالیشویی تابان یزد یزد، آزادشهر، میدان حر، بلوار ابوریحان بیرونی، خیابان فردوسی، نزدیک چهارراه اول ۰۳۵۳۸۳۸۰۰۰۲
قالیشویی مهر یزد یزد، آزادشهر، بین فلکه اول و فلکه دوم، کوچه قائم مقام فرا‌هانی، نرسیده به بن‌بست اول ۰۳۵۳۷۲۳۹۶۱۲
قالیشویی و مبل شویی مهرآوران یزد ۰۳۵۳۵۲۵۱۱۵۵
قالیشویی بهاران یزد ۰۳۵۳۷۲۳۸۰۸۰
قالیشویی و مبل شویی آوا یزد ۰۹۹۳۱۰۵۸۳۵۲
قالیشویی جوان یزد ۰۹۱۳۷۷۵۲۱۶۷
قالیشویی تندیس یزد ۰۳۵۳۷۲۱۰۰۱۰
قالیشویی مادر یزد ۰۳۵۳۶۲۰۹۶۱۶
قالیشویی نصیری یزد ۰۹۱۳۱۵۶۷۱۷۳

سؤالات متداول

۱. آیا مبل شویی با دستگاه به مبل آسیب می‌زند؟

در صورتی که خدمات مبل شویی در یزد توسط افراد متخصص و دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته انجام شود، هیچ‌گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌شود.

۲. چه پارچه‌های مبلی برای شستشو مناسب‌تر هستند؟

معمولاً پارچه‌هایی همچون پارچه مخمل، پارچه جیر، پارچه ژاکارد، پارچه شانل، پارچه ساتن، پارچه کتان و غیره در برابر شستشو مقاومت کافی دارند.

۳. سرویس مبل شویی در محل چیست؟

امروزه با وجود دستگاه‌های سیار مبل شویی، این امکان فراهم شده است تا متخصصان مبل شویی در یزد بتوانند در منزل حاضر شده و بدون نیاز به جابه‌جایی مبل‌ها به ارائه خدمات بپردازند.

۴. چه مبل‌هایی قابل شستشو هستند؟

تمامی‌ مبل‌های پارچه‌ای با پایه‌های چوبی و فلزی قابلیت شستشو دارند.

۵. آیا در مبل شویی فوم مبل خیس می‌شود؟

خیر در مبل شویی به دلیل استفاده از دستگاه‌های شستشو مکانیزه مبلمان شما بدون خیس شدن فوم و اسکلت چوبی آن‌ها تمیز می‌شوند.

 

لیست مبل شویی‌های یزد

 

شارینو

چنانچه می‌خواهید از بهترین خدمات قالیشویی‌های یزد در حوزه شستشوی فرش، تابلوفرش، موکت، خوشخواب و غیره بهره‌مند شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب قالیشویی در یزد بزنید.

به منظور آشنایی بیشتر درمورد حرفه‌ای‌ترین و بهترین مراکز یادگیری زبان، هنر آشپزی و رشته‌های فنی و حرفه‌ای، توصیه می‌کنیم به مطالبی همچون آموزشگاه زبان در یزد، آموزشگاه آشپزی در یزد، آموزشگاه فنی در یزد و غیره مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید سیستم‌های گرمایشی منزل خود را به بهترین شکل تعمیر کنید، می‌توانید سری به مطالب وبلاگ شارینو در زمینه تعمیر بخاری در یزد، تعمیر آبگرمکن در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد و غیره بزنید.

استان تاریخی و دیدنی یزد مهد تولد و پرور بسیاری از ادبا، فرهیختگان، شاعران و نویسندگان ایرانی است. اگر می‌خواهید با مشاهیر شهر یزد آشنا شوید، می‌توانید سری به مطلب نویسندگان یزد بزنید.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد درمانگاه‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهر یزد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب وبلاگ شارینو با موضوع بیمارستان‌ های یزد مراجعه کنید.

علاوه بر این می‌توانید به منظور شناخت بهترین پزشکان شهر یزد، سری به مطالبی همچون پزشک ماما در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد و غیره بزنید.

اگر می‌خواهید به جهت خرید، تفریح و گشت‌وگذار از شهر زیبا و تاریخی یزد دیدن فرمایید، مطالعه مطالبی همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد و غیره می‌تواند برای شما مفید باشد.

سخن پایانی

مبل شویی در یزد یکی از مهم‌ترین خدمات مراکز قالیشویی یزد است که با استفاده از دستگاه‌های صنعتی همچون بخارشو و وکیوم آب انجام می‌دهد و می‌تواند در کم‌ترین زمان ظاهر تمیز و تاز‌ه‌ای در مبلمان شما ایجاد کند؛ اما در این زمینه شناخت بهترین مبل شویی‌های یزد موضوع بسیار مهمی‌ است که باید به آن توجه کنید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با موضوعات مهم و تأثیرگذار در حوزه خدمات شستشوی مبل در یزد آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. به منظور استفاده از خدمات مبل شویی در یزد می‌توانید در اولین فرصت با شماره مبل شویی در یزد تماس حاصل کرده و از باکیفیت‌ترین خدمات شستشوی مبل استفاده کنید.

۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *