آتلیه های کرمان

معرفی بهترین آتلیه‌ های کرمان و خدمات آن‌ها

فهرست مطالب

بهترین آتلیه های کرمان را از کجا پیدا کنیم؟ همه ما برای ثبت بهترین لحظات زندگی‌مان به دنبال چیزهای گوناگونی گشته‌ایم تا لحظات خاص زندگی را به‌خوبی تداعی کنیم. آتلیه یکی از همان نیازهایی بوده که برای ثبت لحظات خوش و شیرین زندگی‌ به آن روی آورده‌ایم.

صدها آتلیه عکاسی در سطح کرمان وجود دارند؛ اما اینکه بهترین آتلیه عکاسی کرمان کدام است را باید چگونه فهمید؟ درصورتی‌که به دنبال بهترین آتلیه‌های موجود در کرمان، هلی شات کار در کرمان و قیمت فرمالیته کرمان هستید؛ پس ما را همراهی کنید.

 

لیست آتلیه های کرمان:

 

۰۹۳۸۰۳۱۱۰۴۶ امیرحسین بهادر

 

۰۹۲۲۹۰۵۴۰۶۶ محبوبه سلیمی

 

۰۹۰۳۷۳۹۱۹۹۴ مهدی ماهانی

 

۰۹۱۳۶۴۹۹۹۷۰ فاطمه مهاجرانی

 

۰۹۰۲۵۰۴۹۳۲۷ نگاتیو

 

ویژگی‌های بهترین آتلیه های کرمان

ویژگی‌های بهترین آتلیه فیلمبرداری در کرمان و آگاهی از یک‌سری فاکتورها، از دغدغه‌های مهم افراد هنگام انتخاب بهترین آتلیه برای انجام جلسات فیلمبرداری یا عکاسی است.

همه چیز به خلاقیت عکاسان یک آتلیه بستگی دارد و ایده‌پردازی آنها هنگام عکاسی بسیار مهم است. در این بخش قصد داریم تا شما را به ویژگی‌های مهم و اساسی آتلیه‌ها آشنا کنیم.

عقد قرارداد با مشتری

هنگامی که به آتلیه های کرمان مراجعه ‌کنید و قرار جلسه عکاسی را هماهنگ می‌کنید، معمولاً برگه‌ای تحت عنوان قرارداد با مشتری باید از طرف آتلیه آماده شود و دو طرف آن را امضا کنند، چرا که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آتلیه خوب عقد قرارداد کتبی با مشتری است.

مجوز کسب‌وکار آتلیه

هنگام انتخاب مناسب‌ترین آتلیه های کرمان به این مسئله که آتلیه موردنظر دارای مجوز کسب‌وکار از اتحادیه عکاسی است یا خیر حتماً دقت داشته باشید.

علاوه بر این، شما ممکن است به یک ضمانت یا بیمه‌نامه جهت حفظ امنیت و حریم شخصی تصاویر گرفته شده از خود نیاز داشته باشید که یک آتلیه معتبر نیز همچنین ضمانتی را به شما خواهد داد.

دوربین باکیفیت آتلیه

دوربین باکیفیت آتلیه

اولین و مهم‌ترین تجهیزات ضروری برای یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، داشتن یک دوربین باکیفیت است. گزینه‌های زیادی وجود دارد که باتوجه‌به نوع عکاسی و سبک یک آتلیه هنگام تهیه دوربین در نظر گرفته می‌شود. آتلیه‌ای خوب باید از دوربین‌های باکیفیت و فریم بالا برای ارائه کار خود استفاده کند.

کیف دوربین مناسب

زمانی که به آتلیه های کرمان مراجعه می‌کنید، باید توجه کرد که آیا عکاسان برای حمل دوربین از کیف دوربین استفاده می‌کنند یا خیر؟ یک کیف دوربین خوب نه‌تنها از دوربین محافظت می‌کند؛ بلکه سبب می‌شود فیلم‌ها و عکس‌های ثبت شده نیز در فضایی امن جابه‌جا شوند.

سه‌پایه آتلیه

سه‌پایه یک قطعه ضروری برای یک استودیو عکاسی است؛ زیرا می‌تواند به عکاس در ثابت نگه‌داشتن دوربین خود کمک فراوانی کند و به او این امکان را می‌دهد تا بدون حرکت دوربین در دست، بهترین عکس‌ها را بدون لرزش ثبت کند.

نورپردازی مناسب

از بهترین ویژگی‌ آتلیه های کرمان برای عکاسی، روشنایی و نورپردازی استودیوی آن است. چنانچه معمولاً روشنایی طبیعی ترجیح داده می‌شود، اما در صورت عدم وجود نور کافی یا لزوم عکاسی در فضای داخلی آتلیه، نورپردازی عنصر مهم و اساسی هر عکسی به‌حساب می‌آید.

لنزهای باکیفیت

لنزهای باکیفیت

تعداد زیادی لنز مختلف وجود دارند که می‌توان برای گرفتن انواع مختلف تصاویر در دوربین از آن‌ها استفاده کرد. بهترین آتلیه عکاسی  از انواع مختلف لنزها برای بهبود کیفیت تصاویر خود و کاربردهای مختلف استفاده می‌کند.

تصاویر متنوع پس‌زمینه

بسته به نوع عکس‌هایی که شما قصد دارید بگیرید، ممکن است به پس‌زمینه‌های مختلفی نیاز داشته باشید، آتلیه های کرمان، باید دارای انواع مختلفی از پس‌زمینه‌ها برای عکس‌های گوناگون باشند.

وجود پس‌زمینه‌های مناسب با نوع و موضوعات مختلف که به بهبود جذابیت‌های بصری تصاویر می‌افزاید، از اصلی‌ترین ویژگی‌های آتلیه خوب عکاسی است.

فعالیت در چند زمینه مختلف

از دیگر ویژگی‌های مهم آتلیه ‌های کرمان، فعالیت داشتن در چندین زمینه مختلف عکاسی است. آتلیه‌ای که در حیطه عکاسی بارداری، عکاسی کودک و عروسی فعالیت می‌کند، قطعاً مهارت بالایی نسبت به آتلیه‌هایی که صرفاً در یک سبک خاصی به عکاسی می‌پردازند، دارد.

ویرایش نرم‌افزاری آتلیه های کرمان

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین آتلیه‌‌ های کرمان، ویرایش بی‌عیب‌ونقص تصاویر هنگام آماده‌سازی آن‌ها است. یک آتلیه خوب باید مجهز به افرادی متخصص در ویرایش تصاویر و تسلط کامل به برنامه‌هایی مانند Photoshop و Lightroom باشد.

کامپیوتری با گرافیک قوی

از خصوصیات بارز آتلیه‌ های کرمان، وجود کامپیوتری با گرافیک قوی برای ویرایش و روتوش تصاویر است. رایانه‌ای که وجود آن برای ویرایش و ذخیره عکس‌های دیجیتال، بسیار الزامی است.

برنامه‌های عکاسی موبایل

استفاده از برنامه‌های عکاسی موبایل نظیر Totsie که برای ایجاد افکت روی عکس کودک استفاده می‌شود نیز ضروری است و یک آتلیه مناسب باید انواع نرم‌افزارهای موبایلی ویرایش عکس را داشته باشد.

کانال‌ رسانه‌های اجتماعی آتلیه های کرمان

آتلیه های کرمان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ آتلیه ‌های کرمان، دارابودن صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی است. یک آتلیه عکاسی حتماً باید صفحه‌ای را در برخی از رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام داشته باشد.

نمونه کارهای آنلاین آتلیه

ارائه نمونه کارهای آنلاین در وب‌سایت یک آتلیه، از ویژگی‌های مهم آتلیه های کرمان است. این کار می‌تواند برای مشتری بسیار مفید باشد، چرا که شما به کیفیت کار استودیو عکاسی موردنظر با مشاهده نمونه‌هایی واقعی پی خواهید برد.

کارت ویزیت آتلیه

هنگام مراجعه به آتلیه های کرمان به این مسئله توجه کنید که آیا آتلیه موردنظر کارت ویزیت دارد یا خیر؟ ارائه کارت ویزیت به مشتری کمک می‌کند و می‌تواند راهی عالی برای نشان‌دادن یک برند باشد و اعتبار بالایی به آتلیه می‌بخشد.

بستر پرداخت آنلاین

خیلی از مشتریان امروزه به دنبال رزرو اینترنتی وقت برای عکاسی و همچنین پرداخت آنلاین هستند. از مزایای مهم آتلیه های کرمان می‌توان به امکان پرداخت آنلاین از طریق وب‌سایت آن‌ها اشاره کرد، هنگام انتخاب آتلیه باید به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

خدمات مهم آتلیه های کرمان

آتلیه های کرمان

آگاهی از وظایف آتلیه ‌های کرمان به شما کمک می‌کند تا برای یک انتخاب هوشمندانه متناسب با ارزیابی شرایط و امکاناتی که ارائه می‌شود، اطلاعات کافی داشته باشید. زمانی که وظایف این آتلیه‌ها را بدانید همه چیز به نفع شما خواهد بود.

آتلیه‌داران برای خلق یک تجربه عکاسی حرفه‌ای و خاص در شیرین‌ترین روزه‌های زندگی افراد، برنامه‌ریزی‌های زیادی می‌کنند. اقدامات آتلیه عکاسی حول محور ثبت تصاویر بی‌نظیر و حرفه‌ای از لحظات دل‌انگیز جشن‌ها و رویدادهای عاشقانه افراد، تعریف می‌شود.

عکاسی فرمالیته عروسی

در این مرحله از عکاسی فرمالیته، عکاس می‌تواند جلسات عکاسی خصوصی با زوج‌ها را برگزار کند تا به‌عنوان یک تمرین قبل از عروسی، عکس‌هایی با تم و موضوع‌های مختلف بگیرد.

عکاسی فرمالیته در کرمان، به مفهوم فرصتی برای پوشیدن لباس‌های خاص و داشتن استایل‌هایی است که عاشق آن هستید و برای عروسی نیز انتخابتان متفاوت‌تر است.

تحویل تصاویر و آلبوم

پس از تدوین تصاویر، عکاس عکس‌های نهایی را به مشتریان تحویل می‌دهد. این تصاویر می‌توانند به‌صورت دیجیتال یا در قالب آلبوم چاپی ارائه شوند. طبق توافق، عکاس ممکن است یک آلبوم زیبا و منحصربه‌فرد برای شما طراحی و تولید کند یا تنها به ارائه فایل‌ها یا بخشی از آن بسنده کند.

نگهداری و مدیریت تصاویر

عکاس ممکن است تصاویر اصلی را برای مدتی نگهداری کند تا در صورت نیاز، افراد بتوانند تصاویر بیشتری را انتخاب کنند یا تغییراتی در آن ایجاد نمایند.

انواع آتلیه های کرمان

انواع آتلیه های کرمان

این روزها انتخاب بهترین آتلیه عکاسی در کرمان چندان کار آسانی نیست. آتلیه‌ها باتوجه‌به تخصص و حوزه عکاسی عکاس، با هم متفاوت هستند. از معروف‌ترین آتلیه های کرمان می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

آتلیه عکاسی مدلینگ در کرمان

آتلیه عکاسی مدلینگ از انواع آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری در کرمان محسوب می‌شود و افراد برای گرفتن عکس‌های منحصربه‌فرد به آن مراجعه می‌کنند. در این آتلیه‌ از افرادی عکس گرفته می‌شود که به‌اصطلاح مدل هستند و معمولاً برای کار‌های تبلیغاتی کار می‌کنند.

در این عکاسی بیشتر توجه روی استایل و لباس افراد است و به همین دلیل نوع ژست، پس‌زمینه عکس و نحوه نورپردازی اهمیت بالایی دارد.

آتلیه عکاسی اسپرت در کرمان

این نوع آتلیه عکاسی از محبوب‌ترین انواع آتلیه های کرمان است و افراد زیادی علاقه‌مند به گرفتن عکس در این آتلیه‌ها هستند. این مدل عکاسی بر پایه نوعی خاص از نورپردازی و ژست ساخته شده است که عکاس به‌صورت خلاقانه با استفاده از نور و رنگ‌های موجود در صحنه یک عکس زیبایی را می‌گیرد.

آتلیه عکاسی تولد و خانوادگی در کرمان

خانواده از گران‌بهاترین نعمت‌های زندگی انسان‌ها هستند. در آتلیه‌های عکاسی خانوادگی صمیمیت بین خانواده باید بیشتر در معرض نمایش گذاشته شود. عکاس مراسم تولد در کرمان باید تمام تلاش خود را به گیرد تا بتواند مراسمی پسندیده برای افراد حاضر در آن مراسم مهیا کند.

در آتلیه‌های عکاسی تولد باید استودیو محیط جشن تولد را بازسازی کرد تا عکس‌ها به‌صورت طبیعی گرفته شوند و تبدیل به خاطره‌ای شیرین و به‌یادماندنی برای کودکان باشد.

آتلیه عکاسی عروس و داماد در کرمان

آتلیه عکاسی عروس و داماد در کرمان

آیا می‌دانید قیمت فیلمبرداری مراسم عروسی در کرمان چقدر است؟ یکی از درآمدزاترین کاربردهای آتلیه‌ های کرمان، برگزاری مراسم‌های جشن‌ و عروسی‌ها است. همیشه زوج‌های جوان سعی می‌کنند از بهترین آتلیه‌های عروس و داماد استفاده کنند.

در واقع عروسی تنها برای یک شب اتفاق می‌افتد و این برای عروس و داماد بسیار مهم است که بهترین فیلمبردار مراسم عروسی را برای مراسمشان همراه با شیک‌ترین عکس‌ها انتخاب کنند.

آتلیه عکاسی کودک در کرمان

آتلیه کودک یا همان عکاس‌خانه کودکان باتوجه‌به روانشناسی کودکان از دکوراسیون‌های رنگ‌های متنوع شاد تشکیل شده با وسایل بازی موردعلاقه بچه‌ها که در آن می‌توان لوکیشن‌های لوکس و شیک کودکانه را برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده کرد.

آتلیه عکاسی بارداری در کرمان

یکی دیگر از انواع آتلیه‌ های کرمان، آتلیه‌هایی هستند مخصوص خانم‌های باردار بوده است. بله! تعجب نکنید. خانم‌هایی که در ماه‌های مختلف حاملگی هستند، برایشان لذت‌بخش است که از تمام ماه‌های دوران بارداری خود عکس‌هایی هنری و زیبا به یادگار داشته باشند.

خانم‌های باردار با دیدن عکس‌های گرفته شده در طول بارداری از خاطرات خوش‌ خود با بچه درونشان بیشترین لذت را می‌برند.

آتلیه عکاسی صنعتی در کرمان

دنیای مدرن امروزی با دنیای کلاسیک گذشته منجر به تغییرات شگرفی شده است که عمده تغییرات آن به‌واسطه حضور صنعت در جامعه است. صنعتی‌شدن در جامعه مدرن نشانی از پیشرفت جامعه شهری است. در عکاسی هم این صنعت به‌خودی‌خود ریشه دوانده و پدیده‌ای را به ظهور رسانده به نام عکاسی صنعتی.

در آتلیه عکاسی صنعتی عکس‌ها و تصاویر به دو منظور مشخص تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • آتلیه عکس تبلیغاتی: تصاویری کهدر دل خود بیشترین تمرکز و فوکوسشان روی تبلیغات است و تمام آیتم‌های تبلیغی در این تصاویر  به‌وضوح خودنمایی می‌کنند.
  • آتلیه عکاسی محصولات تولیدی: این نوع عکاسی جزو همان عکاسی تبلیغاتیAdvertising photography است، اما هدف از آن نمایش تک‌تک عناصر بکار رفته در محصول صنعتی و تولیدی است که به‌خودی‌خود بهترین نوع تبلیغ به شمار می‌رود.

آتلیه عکاسی پرتره در کرمان

عکاسی پرتره همان عکاسی از چهره انسان بوده و شاید یکی از بدیهی‌ترین ژانرهای عکاسی باشد که عکاسی پایه محسوب می‌شود. عکاسی پرتره در سبک‌های مختلفی گرفته می‌شود که عبارت‌اند از:

  • پرتره تمام‌قد
  • پرتره پرسنلی
  • هنری
  • سیاسی
  • تبلیغاتی
  • خانوادگی
  • و…

همه از انواع عکاسی پرتره محسوب می‌شوند.

تجهیزات موردنیاز آتلیه های کرمان

آتلیه های کرمان

آیا قصد اجاره تجهیزات فیلمبرداری در کرمان را دارید؟ هزینه و انواع تجهیزات آتلیه ‌های کرمان نسبت به سایر آتلیه‌ها بسیار متفاوت‌ است. با فرض اینکه شما عکاس هستید و یک دوربین حرفه‌ای عکاسی دارید، باید کلیه قوانین مربوط به عکاسی را بدانید. حال می‌خواهیم تجهیزات مهم آتلیه‌ها را به شما معرفی کنیم.

اتاق مخصوص عکاسی

اتاق عکاسی در آتلیه باید خالی و سفیدرنگ بوده، کف اتاق بتنی و رنگ‌آمیزی شده باشد. مهم‌تر از همه هیچگاه از فرش یا قالیچه برای پوشاندن کف اتاق نباید استفاده کرد؛ زیرا اتاق پر از تجهیزات برقی بوده و یک جرقه می‌تواند باعث آتش‌سوزی جبران‌ناپذیری به آتلیه شود.

نورپردازی خوب آتلیه

نورپردازی مهم‌ترین قسمت طراحی آتلیه عکاسی است. ابتدا مطمئن شوید هیچ‌گونه منبع خارجی نور وجود ندارد و اتاق کاملاً تاریک است. درعین‌حال نوری کم که از زیر درب وارد اتاق می‌شود چندان مشکل‌ساز نیست. اما همین نور کم می‌تواند در شرایط و نوع خاصی از عکس‌برداری باعث خراب‌شدن عکس شود.

صندلی مخصوص آتلیه

داشتن صندلی در چند طرح و شکل می‌تواند ایده خوبی برای آتلیه عکاسی باشد. مثلاً تنه‌ بریده شده درخت به‌شرط آنکه با رنگ سیاه اسپری شده باشد هم گزینه بی‌نظیری است و هم طرفداران زیادی را جذب می‌کند.

کارت حافظه و فیلم عکاسی

اغلب عکاسان حرفه‌ای از دوربین‌های عکاسی دیجیتال SLR که به کارت حافظه نیاز داشته باشند، استفاده می‌کنند. چنانچه از فیلم عکاسی استفاده می‌کنید از برچسب‌زدن و نگهداری آن‌ها در جای خشک و خنک اطمینان حاصل کنید.

پنکه آتلیه

تمام لوازم آتلیه از لامپ‌های چتری گرفته تا فلاش گرمای بسیار بالایی تولید می‌کنند. در ضمن اتاق عکاسی حتماً باید در فضایی بسته باشد. در این اتاق تهویه هوایی وجود ندارد؛ بنابراین برای خنک نگه‌داشتن اتاق عکاسی حداقل به پنج پنکه نیاز خواهید داشت.

نکات مهم در انتخاب آتلیه های کرمان

آتلیه های کرمان

در انتخاب بهترین آتلیه باید حساس و دقیق بود و بتوان تمامی لحظات را به زیباترین حالت ممکن تبدیل کرد؛ پس انتخاب آتلیه باکیفیت امری بسیار مهم است.

تمامی آتلیه داران دارای عکس‌ها و ویدئوهایی از مراسم خود هستند. شما با مراجعه به آتلیه‌ها می‌توانید آن‌ها را مشاهده و باتوجه‌به نظرات آتلیه‌داران عزیز و همچنین نظرات خود روند کار را به‌صورت دقیق بررسی و مشخص کنید.

تجربه و سابقه کاری آتلیه های کرمان

برای اینکه صحت صحبت‌های آتلیه‌دار و همچنین خیال شما از این موضوع راحت باشد، می‌توانید به ‌سایت آتلیه موردنظر یا دیگر صفحات اجتماعی‌شان مراجعه کنید که علاوه بر نمونه کارهای آن‌ها می‌توان باسابقه کاری و همچنین نحوه کارکردشان آشنا شد.

تأکید به این دلیل است که عکاسی کار راحتی نیست و به تجربه زیادی نیاز دارد؛ بنابراین هرچه تجربه، سابقه کاری و رضایت مشتری از یک آتلیه بیشتر باشد آن آتلیه قابل‌اعتمادتر است.

نمونه کار آتلیه های کرمان

پیش از انتخاب آتلیه‌ موردنظر، به چند وب‌سایت نگاهی بیندازید و سبک عکاسی و ادیت موردنظرتان را انتخاب کنید. در انتخاب آتلیه حتماً باید نمونه کارهای قبلی را ببینید که آیا از نحوه ادیت‌های آن‌ها خوشتان آمده است. همچنین به مواردی از جمله نور، رنگ‌ها، ژست‌ها و جزئیات تصاویر توجه کنید.

دکور آتلیه های کرمان

دکوراسیون آتلیه نیز جز موارد مهم و حائز اهمیت در انتخاب یک آتلیه است. باید دکورهای آتلیه و باغ عمارت مدنظر آن را به‌خوبی بررسی کنید، زیرا دیزاین آتلیه در جذاب‌تر و زیباتر شدن عکس‌های شما تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

هزینه آتلیه های کرمان

برای سنجش خوب یا بد بودن آتلیه های کرمان کیفیت کار آن‌ها را در نظر بگیرید نه قیمت! مثلاً نمونه کارها و هزینه‌ها را باهم مقایسه کنید، اما حتماً به این نکته توجه کنید که آتلیه گران حتماً آتلیه خوب و مناسبی نبوده و در مقابل آتلیه ارزان آتلیه به درد نخوری نیست.

تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی

حتماً از آتلیه‌دار خود درباره تعداد دوربین‌ها سؤال کنید؛ زیرا هرچه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد عکس‌ها و فیلم‌هایتان جذاب‌تر می‌شوند. البته به این نکته هم توجه کنید که تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما در برخواهد داشت.

امنیت فیلم‌ها و عکس‌ها

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت امنیت فیلم و عکس‌های شما است؛ بنابراین آتلیه‌ها باید از این نظر بسیار قابل‌اعتماد و ایمن باشند. قاعدتاً هیچ‌کسی دوست ندارد عکس‌های شخصی خود، همسرش و
مهمانانش را در اختیار هرکسی قرار دهد.

پرکار بودن آتلیه های کرمان

آتلیه های کرمان

با بررسی وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی آتلیه‌ها می‌توان به پرکار یا کم‌کار بودن آن‌ها پی برد. وقتی به‌صورت مرتب و دائم عکس‌ها و ویدئوهایی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دانلود شود، نشان از پرکار بودن آتلیه است. آتلیه‌ها زمانی محبوب و پرکار می‌شوند که مشتریان از آن‌ها رضایت کامل داشته باشند.

اطلاع از ریز و جزئیات هزینه‌ها

گاهی اوقات، آتلیه‌های عکاسی در ابتدای کار یک مبلغ را به مشتریان می‌گویند؛ اما پس از مراسم و هنگام تحویل عکس‌ها و فیلم‌ها، هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کنند.

مثلاً هزینه چاپ عکس را جدا از مبلغ اولیه حساب می‌کنند که این امر موجب می‌شود فشار مالی پیش‌بینی‌نشده‌ای به مشتری وارد شود. پس اول از جزئیات هزینه‌های آتلیه به طور دقیق مطلع شوید و بر اساس آن برای بودجه‌تان برنامه‌ریزی کنید.

در جدول زیر لیست بهترین آتلیه‌ها برای عکس برداری در کرمان، فیلمبرداری در کرمان همراه با آدرس و شماره‌ تلفن را برایتان گرد آورده‌ایم.

نام آتلیه‌ آدرس شماره تماس
آتلیه آرش کرمان، شهرک مطهری، بلوار دانش، دانش ۵ ۰۳۴۳۲۱۲۲۷۵۹
بردیا فتوگرافی (عکاس) کرمان، خیابان امام‌جمعه، نبش کوچه ۱۳ ۰۹۱۳۸۴۴۱۴۷۳
خانه عکس هنر کرمان، میدان قرنی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان مطهری ۰۳۴۳۲۲۲۶۲۳۰
آتلیه نسیم کرمان، میدان شهدا، خیابان شریعتی، مابین خیابان شهید چمران و خیابان شهید تجلی ۰۹۱۳۱۹۸۲۷۵۲
عکاسی شاهین کرمان، میدان قرنی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شریعتی، بعد از پارک باغ ملی ۰۳۴۳۲۲۶۲۴۰۵
آتلیه عروس و کودک کرمان، خیابان کارگر، بالاتر از میدان جیحون ۰۳۴۳۲۲۳۰۵۸۶
گالری عکس گلوریا کرمان، خیابان شهید دستغیب، ابتدای کوچه دستغیب ۱۳ ۰۹۱۳۲۹۶۸۵۴۰
استودیو عکس ایمان کرمان، خیابان شهید دستغیب، ابتدای کوچه دستغیب ۱۲ ۰۹۱۳۹۳۸۳۹۹۵
آتلیه فرهمند کرمان، بلوار شهید آیت‌الله صدوقی، ابتدای خیابان فیروزه، مابین  کوچه نسترن و ایمان ۰۳۴۳۲۲۲۲۴۳۶
عکاسی فرشاد کرمان، بزرگراه یادگار امام، خیابان جهاد، بالاتر از تقاطع بلوار مفتح، روبه روی جهاد ۵۱ ۰۹۱۳۶۱۲۹۴۲۶
فیلم و عکس ترنم کرمان، بزرگراه امام خمینی، خیابان باقدرت شمالی، خیابان گلدشت، جنب گلدشت ۹ ۰۹۱۳۲۹۶۲۷۶۵
آتلیه عکاسی پارمیدا کرمان، میدان باغ ملی، روبه روی پاساژ اطلس ۰۳۴۳۲۵۲۱۴۷۵
عکاسی و فتوگرافی پل کرمان، خیابان آیت‌الله صالحی، بعد از کوچه آزادی ۰۳۴۳۲۵۲۱۴۷۵
فیلم و عکس طلوع تصویر کرمان، میدان شهدا، خیابان شهدا، خیابان شریعتی، بعد از خیابان قدس، نرسیده به ارتباطات آریا پایا ۰۳۴۳۲۲۲۱۶۰۶
آتلیه فتو کاکو کرمان، میدان شهدا، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان قدس، روبه روی بانک ملی ۰۳۴۳۲۲۲۳۳۲۲
استودیو ابتکار فیلم کرمان، خیابان آیت‌الله صالحی، کوچه صالحی ۱۱ ۰۹۱۳۲۴۱۳۶۹۸
فیلم و عکس مات کرمان، میدان شهدا، خیابان شریعتی، بعد از خیابان شهید محمود تجلی ۰۹۱۳۳۹۸۰۵۶۹
آتلیه کسری کرمان، بزرگراه یادگار امام، خیابان خورشید، خیابان نماز ۱۰ ۰۳۴۳۲۷۱۵۳۰۷
فیلمبرداری و عکاسی کرمانی کرمان، خیابان دستغیب، نبش کوچه دستغیب ۳۹ ۰۹۱۳۹۳۹۲۲۹۰
استودیو فیلم و عکس تکتم کرمان، بزرگراه امام خمینی، خیابان باقدرت شمالی، خیابان گلدشت، خیابان بهزاد ۰۹۱۳۳۹۸۷۲۸۳
عکس طاها کرمان، خیابان بیست‌متری دانشجو (مفتح)، بین خیابان شهید جهاد و خورشید ۰۳۴۳۲۷۳۱۹۷۲
آتلیه مسیحا کرمان، خیابان ابوذر شمالی، بین کوچه ۶۶ و ۶۸ ۰۳۴۳۲۵۱۳۶۳۰
عکاسی وحدت کرمان، خیابان شریعتی، روبه روی هلال‌احمر، جنب مسجد جامع ۰۳۴۳۲۲۳۸۹۴۵
آتلیه عکس سایه‌روشن کرمان، بلوار کوثر، میدان کوثر، خیابان هزار و یک شب، بین کوچه ۲۲ و ۲۴ ۰۹۱۳۶۶۹۱۸۸۴
آتلیه فیلم و عکس پرستو کرمان، میدان شهدا، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان شهید چمران ۰۹۱۳۳۴۱۰۵۶۸
آتلیه فیلم و عکس یلدا کرمان، خیابان خورشید، پایین‌تر از بلوار مفتح ۰۳۴۳۲۷۱۵۳۲۸
عکس و فیلم کلک کرمان، بلوار جمهوری، بلوار امام‌جمعه، ۲۰ متری نادر، بعد از خیابان زهره کرمانی ۰۹۱۳۲۴۲۰۲۲۱
آتلیه عکس و فیلم نگاتیو کرمان، میدان قرنی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان سپه ۰۳۴۳۲۲۲۳۱۱۴

شارینور

سالانه تعداد زیادی از خرده‌فروشان قربانی سارقان شده و سرقت‌های کوچک و بزرگی را در محیط کار خود تجربه می‌کنند که می‌تواند سنگین و غیرقابل‌جبران باشد. چنانچه می‌خواهید از دست این سارقان خلاص شوید، حتماً مقاله‌های وبلاگ شارینو در زمینه دوربین مدار بسته در کرمان را بخوانید تا سطح هوشیاری خود را بالا ببرید.

راه‌اندازی یک کسب‌وکار مسئله‌ای بسیار پیچیده و مهم است؛ اما هرگز به‌تنهایی کافی نیست! اینکه چطور یک کسب‌وکار را اداره و گسترش دهید، مسئله‌ای بسیار بااهمیت است.

اگر مایل هستید در کسب‌وکارتان موفق باشید و به رفاه مالی برسید! بهتر است مقالاتی درباره ادمین اینستاگرام در کرمان، طراحی سایت در کرمان، سئو سایت در کرمان را که کمک‌رسان کسب‌وکارتان است را مطالعه کنید.

حتماً می‌دانید که خرابی‌ها و ایرادات مختلفی برای انواع لوازم‌خانگی به وجود می‌آید. باتوجه‌به نیازی که به به نیازی که به این لوازم وجود دارد، تعمیرات آن‌ها امری ضروری بوده و باید برای این کار به مراکز معتبری مراجعه کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر انواع لوازم برقی، می‌توان مطالبی درباره تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان و تعمیر پکیج در کرمان را مورد بررسی قرارداد.

همچنین چنانچه به خدمات و تعمیرات کابینت در کرمان نیاز دارید، بهتر است مطالب کاربردی و مفیدی در زمینه کابینت ‌سازی در کرمان را بخوانید و سپس اقدام به انجام کاری بکنید.

هنگامی که عملکرد عجیبی در سیستم خودروی خود احساس کردید، باید حتماً به فکر تعمیر یا سرویس ماشین بیفتید. همیشه یک تعمیرگاه یا تعمیرکار متخصص خودرو به‌راحتی در دسترس نیست.

اینجاست که بهترین گزینه استفاده از خدمات بی‌نظیر سایت ما در مورد مکانیک سیار در کرمان با ایده‌آل‌ترین خدمات متنوع و خوب در خدمت شما است.

اگر به دنبال کافه‌های خاص و ویژه در کرمان می‌گردید این صفحه را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید چرا که به‌خوبی می‌توانید بهترین کافه‌های کرمان را با جذاب‌ترین محیط‌ها مشاهده و ساعت‌های طولانی و خوبی را در آن سپری کنید.

آیا جزو آن دسته از افرادی هستید که نسبت به نظافت منزل یا محیط کارشان وسواس هستند و نظافت آن را به هر کسی نمی‌سپارند؟ یا اینکه دغدغه لوازم منزلتان را نمی‌دانید به چه کسی بسپارید؟

هیچ جای نگرانی نیست ما اینجاییم تا به شما کمک کرده و مشکلاتتان را رفع کنیم. کافیست خود را به ما بسپارید و سری به سایت ما بزنید و مواردی همچون شرکت نظافتی در  کرمان و تعمیر مبل در کرمان را جستجویی بکنید تا همه چیز دست گیرتان شود.

و در آخر اینکه خبر خوب برای خانم‌های حساسی که به زیبایی خود اهمیت فراوانی می‌دهند و دربه‌در دنبال مراکز مطمئن زیبایی در کرمان هستند، حتماً مطالعه مقاله مرکز لیزر در کرمان را از دست ندهند و زیبایی خود را با خواندن این مقاله چندبرابر کنند.

سخن پایانی

انتخاب مناسب‌ترین آتلیه های کرمان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در هنگام انجام تدارکات خود به آن اهمیت فراوانی می‌دهند. آتلیه عکاسی جزو کارهای هنری بوده که توانسته توجه را به خود جلب کند و روزبه‌روز مردم زیادی از آن استقبال کنند.

ما در این مقاله همواره برای بهترین شدن تلاش می‌کنیم؛ زیرا بر این باوریم که لبخند رضایت شما عزیزان بزرگترین سرمایه ماست.

سؤالات متداول

آیا داشتن کارت ویزیت برای آتلیه‌ها الزامی است؟

بله ارائه کارت ویزیت به مشتری کمک می‌کند و می‌تواند راهی عالی برای نشان‌دادن یک برند باشد و اعتبار بالایی به آتلیه می‌بخشد.

  1. چرا نباید از فرش یا قالیچه برای پوشاندن کف اتاق آتلیه عکاسی استفاده کرد؟

زیرا اتاق عکاسی پر از تجهیزات برقی بوده و یک جرقه می‌تواند باعث آتش‌سوزی جبران‌ناپذیری به آتلیه شود.

  1. ابزار سه‌پایه چه کمکی به عکاس در عکس‌گرفتن می‌کند؟

می‌تواند به عکاس در ثابت نگه‌داشتن دوربین خود کمک فراوانی کند و به او این امکان را بدهد تا بدون حرکت دوربین در دست، بهترین عکس‌ها را بدون لرزش ثبت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *