آموزشگاه زبان در کرمانشاه


آموزشگاه زبان در کرمانشاه

فهرست مطالب

آیا به دنبال یک آموزشگاه زبان در کرمانشاه هستید و نمی‌توانید پیدا کنید؟ صحبت‌کردن به زبان‌هایی غیر از زبان مادری یکی از موارد ضروری در جامعه امروزی است و افراد زیادی با درک این موضوع به دنبال بهترین آموزشگاه زبان خارجه خوب در کرمانشاه می‌گردند.

اگر شما نیز می‌خواهید زبانی جز زبان مادری خود بلد باشید به یک آموزشگاه زبان خارجه در کرمانشاه نیاز دارید، چرا که امروزه کار و فعالیت بدون بلد بودن و تسلط بر زبان انگلیسی دشوار است؛ پس چنانچه به یک مرکز آموزش زبان در کرمانشاه نیاز دارید؛ کافیست با ما در این مطلب همراه باشید.

ویژگیهای آموزشگاه زبان در کرمانشاه

دیدیم که یادگیری یک‌زبان جدید مزیت‌های بسیاری برای ما دارد. اما کجا زبان بیاموزیم و با چه شیوه‌ای؟ امروزه در هر نقطه از ایران که باشیم ده‌ها آموزشگاه زبان انگلیسی در کرمانشاه با مقیاس‌ها، ویژگی‌ها و شعب بسیاری وجود دارند.

بهتر است به بررسی ویژگی‌‌ آموزشگاه‌ زبان در کرمانشاه بپردازیم تا بیشتر در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنیم.

فضای آموزشی ایده‌آل

مهم نیست بخواهید در کلاس آنلاین شرکت کنید یا در کلاس حضوری درهرحال قبل از ثبت‌نام در آموزشگاه زبان در کرمانشاه باید فضای آموزشی آموزشگاه را از نزدیک ببینید. در نخستین دیدار از فضای آموزشی بسیاری نکات برای شما روشن می‌شوند برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  • به کلاس‌ها سر بزنید و اندازه و تعداد کلاس‌ها را بسنجید.
  • امکانات و لوازم آموزشی را به‌خوبی بررسی کنید.
  • به میزان توجه، دلسوزی و پاسخگویی مسئولان آموزشگاه دقت کنید.
  • باید بدانید که آموزش خوب در محیطی مناسب اتفاق می‌افتد.

مدرسان آموزشگاه

سنگ محک اصلی برای شناسایی یک آموزشگاه زبان خوب از میان هزاران آموزشگاه، مدرسین شاغل در آن آموزشگاه است.  به‌راستی استاد خوبی نداشته باشید آیا می‌توانید موفق باشید؟ آموزشگاه‌ زبان در کرمانشاه برای استخدام استادان حساسیت و سخت‌گیری فراوانی دارد.

در هنگام ثبت‌نام، حتماً از مسئولان آموزشگاه سوابق مدرسین بپرسید و مدارک و فعالیت‌های قبلی آنها را بررسی کنید، سؤالات مختلف بپرسید یا حتی با زبان‌آموزانی که در آموزشگاه تحصیل می‌کنند درباره میزان رضایتشان از استادان گفتگو کنید.

محتوای آموزشی

قبل از انتخاب یک دوره آموزش زبان بسیار مهم است بدانید منابع و محتوای آموزشی شما شامل چه چیزهایی هستند. درباره این منابع و کتاب‌ها تحقیق کنید که آیا به‌روز و معتبر هستند؟ مهم‌تر اینکه پرس‌وجو کنید آیا منابع کمک‌آموزشی به شما ارائه می‌شود؛ بنابراین باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه

سیستم ارزشیابی و روش تدریس

یکی دیگر از مواردی که پیش از ثبت‌نام در آموزشگاه زبان می‌توانید درباره آن سؤال بپرسید، سیستم ارزشیابی آموزشگاه است. این که امتحان‌ها چگونه برگزار می‌شوند و هم اینکه آیا از روش‌های دیگر ارزشیابی مانند گفتگو در کلاس، تحقیق فردی و گروهی یا کنفرانس استفاده می‌شود؟

زمان‌بندی کلاسها

انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی از ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان در کرمانشاه است. این ویژگی باعث می‌شود شما با خیالی راحت‌تر به کارهای روزمره خود برسید. چنانچه مایل هستید در کلاس‌های صبح شرکت کنید، آموزشگاه باید این امکان را برای شما فراهم کند.

اگر عصرها یا شب‌ها مایل به شرکت در کلاس‌ها هستید، باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در این زمان‌ها کلاس داشته باشند. درصورتی‌که شاغل هستید و زمان‌ خالی شما ممکن است منجر به تغییراتی شود، می‌توانید با آموزشگاه زبان صحبت کرده و متناسب با وقت خود در کلاس‌ها شرکت کنید.

کارنامه و ارزیابی

هر آموزشگاه زبان ‌بسته به زمینه کاری خود زبان‌آموزانی داشته که تعدادی از آن‌ها در انتهای آموزش یک مدرک زبان کسب می‌کنند. خروجی یک آموزشگاه، چیزی است که یک آموزشگاه زبان خوب را از سایر آموزشگاه‌های معمولی متمایزتر می‌کند.

اگر آموزشگاهی نتایج خوبی داشته و میزان رضایت زبان‌آموزان از آن بیشتر باشد، یعنی توانسته نسبت به رقبای خود بهتر کار کند و احتمالاً شما را در مسیر موفقیت یادگیری زبان انگلیسی بهتر همراهی خواهد کرد.

موقعیت مکانی آموزشگاه

اگر بهترین مؤسسه زبان انگلیسی در کرمانشاه نسبت به محل زندگی شما دور باشد، نه‌تنها کلی وقت را که می‌توانید صرف تمرین یا استراحت کنید از دست می‌دهید، بلکه سر کلاس‌های زبان هم کم‌انرژی و بی‌انگیزه شده و کم‌کم کیفیت و بازدهی شما در یادگیری هم پایین خواهد آمد.

به همین خاطر، سعی کنید جایی را انتخاب کنید که تاحدامکان به مکان شما نزدیک بوده و رفت و آمدتان به آنجا آسان باشد. موقعیت مکانی فقط یکی از معیارهای انتخاب است؛ پس عجله نکنید و قبل از ثبت‌نام نهایی برای آموزشگاه زبان در کرمانشاه، معیارهای دیگری را هم در نظر بگیرید.

محیط آموزشگاه

آرام و مناسب بودن محیط آموزشگاه در زمان تدریس مدرسان نیز از موارد مهم است. آموزشگاه وقتی نتواند آرامش شما را در هنگام مطالعه و یادگیری فراهم کند، قطعاً نمی‌تواند بازده آموزشی خوبی برای شما داشته باشد. برخی آموزشگاه‌ها برای سنین مختلف برنامه‌ریزی زمانی متفاوتی را لحاظ کرده‌اند.

برای مثال، انرژی بالای زبان‌آموزان کودک و خردسال باعث می‌شود کلاس‌های آنها پر سر و صداتر بوده و کنترل و برقراری نظم در آنها دشوار باشد. آموزشگاه‌های حرفه‌ای باید تدابیری بیندیشند تا این بی‌نظمی و آشفتگی در فرایند یادگیری سایرین مخصوصاً زبان‌آموزان بزرگسال خللی ایجاد نکند.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه

امکانات موجود در آموزشگاه

امکاناتی که یک آموزشگاه زبان در کرمانشاه برای فراگیران فراهم کرده می‌تواند یکی از معیار‌های انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باشد. با پیشرفت تکنولوژی و حرکت بشر به سمت مدرن‌شدن، عدم استفاده از ابزارهای جدید و مخصوصاً امکانات آموزشی یک نقص محسوب می‌شود.

آموزشگاه‌های زبان خوب، تمامی امکانات لازم در امر آموزش را در اختیار استاد و زبان‌آموز قرار می‌دهند تا بازده و کارایی آموزشی بالا رفته و در محیطی سودمند و هدف‌مندتر تعاملی مناسب بین شاگرد و استاد در زمینه یادگیری زبان برقرار شود.

اعتبار و سابقه آموزشگاه

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان در کرمانشاه هستید، باید به اعتبار و سابقه آموزشگاه دقت کنید. به‌هرحال هر آموزشگاهی دارای مدارک مخصوص و معتبری است که باید در ابتدا سنجیده شود. نیاز است که سابقه آموزش آموزشگاه در رده‌های سنی مختلف و همین‌طور سطوح علمی متفاوت ارزیابی شود.

همچنین تعداد اساتید آموزشگاه و سطح علمی مدرسان نیز بخش مهمی از سابقه آموزشگاه محسوب می‌شود. کم‌سابقه بودن آموزشگاه معمولاً ریسک بزرگی محسوب می‌شود که باید آن را بیش از هر چیز دیگری مدنظر قرار گرفت.

مزایای یادگیری زبان خارجی در آموزشگاه زبان در کرمانشاه

یادگرفتن زبان جدید برای افراد بسیار اهمیت دارد و باعث می‌شود تا در مسائل مختلفی پیشرفت داشته باشند. از طرفی زمانی که شما شروع به آموختن زبان کشور دیگری می‌کنید، برایتان مزیت‌هایی دارد که به شرح موارد زیر هستند.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه

بهبود عملکرد ذهن

زمانی که شما زبان جدیدی را می‌آموزید، در واقع شروع به یادگیری یک سیستم جدید می‌کنید که قوانین و اصطلاحات متفاوتی دارد. همین باعث می‌شود تا ذهنتان به سمت شناخت این ساختار جدید هدایت شود.

ذهن برای این که یک‌زبان جدید را بیاموزد، سعی می‌کند تا مهارت‌های لازم را به دست بیاورد و خود را تقویت کند، در نتیجه این تلاش‌ها سطح IQ را افزایش می‌دهد.

افزایش تعامل در سفرهای خارجی

اگر فردی به زبان انگلیسی تسلط کاملی داشته باشد از وضعیت بهتری نسبت به افرادی که فقط به زبان مادری‌شان صحبت می‌کنند، برخوردار خواهد بود. زیرا راحت‌تر می‌تواند با مردم سایر کشورها ارتباط برقرار کند.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه به افراد این امکان را می‌دهد که بعد از یادگیری کامل زبان هنگام سفر به کشورهای خارجه بتوانند به طور کامل انگلیسی صحبت کنند.

ایجاد فرصت‌های شغلی

برای استخدام در برخی از شرکت‌ها و مراکز بسیار مهم است که فرد به زبان خارجی تسلط داشته باشد تا توانایی بهتری برای مدیریت امور و ارتباط با سایر افراد داشته باشد. هم چنین فردی که به زبان دیگری مسلط است بهتر از دیگران با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا می‌شود.

افزایش خلاقیت

آموزشگاه زبان در کرمانشاه چه تأثیری در خلاقیت هنرجویان دارد؟ زمانی که یک‌زبان خارجی را می‌آموزید باعث می‌شود تا توانایی مغز در حل مشکلات بیشتر شود و همین‌طور خلاقیت ذهن افزایش پیدا کند؛ زیرا شما مدام از کلمات متفاوت استفاده می‌کنید که این موضوع خلاقیت ذهن شما را به‌خوبی تقویت می‌کند.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه

افزایش هوش کلامی و غیرکلامی

افرادی که علاوه بر زبان مادری به زبان خارجی دیگری هم تسلط دارند، نسبت به دیگران از هوش کلامی و غیرکلامی بالاتری برخوردارند.

افزایش تمرکز

مطالعات نشان داده است کسانی که به دو یا چند زبان مختلفی مسلط هستند، کنترل بیشتری روی تمرکز خود دارند و خیلی کم منجر به حواس‌پرتی می‌شوند.

انواع زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در کرمانشاه

معرفی انواع زبان‌های خارجی در آموزشگاه‌های زبان کرمانشاه طبق معیارهای مهمی طبقه‌بندی می‌شوند و تجربیات زبان‌آموزان نیز مکمل آن بوده است. برای ارائه انواع آموزش زبان‌های خارجی در کرمانشاه مطالبی را آماده کرده‌ایم که به عرضتان می‌رسانیم.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه

آموزش زبان اسپانیایی در کرمانشاه

آیا در پی یافتن بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در کرمانشاه هستید؟ آموزشگاه زبان‌ در کرمانشاه می‌تواند فرصت‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف برای شما به وجود بیاورد و باعث پیشرفت شما در کار، تحصیل و زندگی شود.

دوره‌های آموزشی زبان اسپانیایی در مؤسسه کرمانشاه به‌گونه‌ای است که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان اسپانیایی باهدف برقراری ارتباط مؤثر در موقعیت‌های مختلف را به دست می‌آورید.

آموزش زبان آلمانی در کرمانشاه

اگر قصد اقامت یا تحصیل در آلمان را داشته یا اینکه می‌خواهید به آلمان سفر کنید و به هر دلیلی نیازمند یادگیری زبان آلمانی هستید، باید به دنبال بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرمانشاه باشید، چون یادگیری زبان آلمانی به‌تنهایی امکان‌پذیر نیست.

تمامی دوره‌های آموزش بر اساس بهترین منابع آموزشی برگزار می‌شوند. مدیران و اساتید آموزشگاه زبان در کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ تا با ایجاد فضایی مناسب در کلاس، فرصت یادگیری مکالمات روزمره آلمانی را برای هنرجویانی که قصد زندگی در کشور آلمان را دارند، فراهم کنند.

آموزش زبان ایتالیایی در کرمانشاه

زبان ایتالیایی به‌عنوان یکی از زبان‌های رسمی اتحادیه اروپا و یکی از زبان‌های مهم جهان است. انتخاب باکیفیت‌ترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در کرمانشاه به عواملی همچون سطح آموزش، روش آموزش، تجربه اساتید، قیمت، مکان و زمان آموزش بستگی دارد که باید مهم در نظر گرفته شود.

تمامی اساتید آموزشگاه زبان در کرمانشاه با روش‌های نوین تدریس را با استفاده از منابع آموزشی و کمک‌آموزشی بر اساس شرایط و نوع درس به هنرجویان آموزش می‌دهند. به‌گونه‌ای که شما بتوانید در موقعیت‌های واقعی از موارد آموزش‌داده‌شده به‌خوبی استفاده کنید.

آموزش زبان فرانسه در کرمانشاه

آموزشگاه زبان فرانسه در کرمانشاه هم مانند سایر استان‌ها متقاضیان زیادی دارد. یک کلاس زبان فرانسه خوب می‌تواند به شما در یادگیری هرچه بهتر و سریع‌تر زبان فرانسوی کمک فراوانی کند.

انتخاب بهترین کلاس زبان فرانسه در کرمانشاه با وجود تعداد زیادی از کلاس‌هایی که وجود دارد، ممکن است اندکی دشوار به نظر برسد؛ اما با تحقیق بیشتر در مورد آن می‌توان در ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان در کرمانشاه شرکت کرد.

دلایل اهمیت زبان انگلیسی

زبان انگلیسی ابزاری برای ارتباط برقرارکردن با افراد مختلف است به‌طوری که انتقال ایده‌ها، احساسات و خیلی چیزهای دیگر را برای ما بسیار آسان‌تر می‌کند. اهمیت دانستن زبان انگلیسی یکی از بایدهای امروزی است که در این مطلب به موارد آن اشاره خواهیم کرد.

دلایل اهمیت زبان انگلیسی

زبان انگلیسی، زبانی بین‌المللی

زبان انگلیسی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و افراد زیادی آن را به‌عنوان زبان دوم خود انتخاب می‌کنند؛ همین موضوع جزو مهم‌ترین دلایل یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌رود مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند در آینده برای تحصیل یا کار به خارج از کشور سفر کنند.

علاوه‌برآن به دلیل بین‌المللی بودن این زبان، آثار ادبی مطرحی در دنیا به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند و این امر به محبوبیت زبان افزوده است؛ بنابراین زبان اصلی برای تدریس در آموزشگاه زبان در کرمانشاه است.

شانس استخدام شما با زبان انگلیسی

تسلط داشتن روی زبان دوم به افراد نشان می‌دهد که وقت و تعهد زیادی را صرف آموزش و پیشرفت خودکرده و این موضوع امتیازی مثبت در نظر گرفته می‌شود.

درصورتی‌که سطح زبان انگلیسی شما بالا باشد، برای درخواست‌های شغلی خارج از کشور امتیاز ویژه‌ای دارید و این شانس مهاجرت شما را افزایش می‌دهد. پس در یکی از دوره‌های زبان انگلیسیِ آموزشگاه زبان در کرمانشاه ثبت‌نام کنید.

انگلیسی زبان برخی از آثار بزرگ ادبی دنیا

از مزایای شغلی و تحصیلی زبان انگلیسی که عبور کنیم، به آثار ادبی بزرگی می‌رسیم که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند و با یادگرفتن این زبان می‌توان اصل کتاب را با قلم خود نویسنده بخوانید تا بتوانید آن را به‌خوبی درک کنید.

افرادی که وظیفه ترجمه یک اثر را بر عهده می‌گیرند، اغلب مشکلاتی در بازگردانی متن به زبان دیگر را دارند و نمی‌توانند به‌خوبی منظور نویسنده را منتقل کنند که این امر از دلایل مهم و اساسی یادگیری زبان انگلیسی است؛ بنابراین در آموزشگاه زبان در کرمانشاه تدریس می‌شود.

شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای بین‌المللی

رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک، رقابت‌های قاره‌ای، کنفرانس‌های بین‌المللی و… به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند؛ بنابراین تمامی افراد حاضر در این جلسات و نمایندگان باید بتوانند انگلیسی صحبت کنند. ممکن است شغل شما به‌گونه‌ای باشد که در آینده نیاز به حضور در این سبک جلسات پیدا کنید.

از همین رو شروع زبان انگلیسی می‌تواند در آینده شغلی شما تأثیر قابل‌توجهی داشته باشد. هرگز نمی‌دانید آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و امکان دارد یک کارفرما یا مشتری جدید را در آن همایش بین‌المللی ملاقات کنید؛ پس چه‌بهتر که بتوان با زبان انگلیسی با آن‌ها ارتباط گرفته و روابط خود را گسترش داد.

زبان انگلیسی یک چالش فکری بی‌نظیر

اگر به دنبال دلایل یادگیری زبان انگلیسی هستید، چالش‌برانگیز بودن آن را در نظر بگیرید. با یادگیری زبان انگلیسی در بهترین آموزشگاه زبان در کرمانشاه شانس صحبت و ارتباط با افراد بیشتری را خواهید داشت و با فرهنگ‌های مختلف در سراسر دنیا آشنا خواهید شد.

زبان انگلیسی را می‌توان یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا برای یادگیری دانست؛ زیرا پر از نکات ظریف گرامری، تلفظ‌های غیرمنتظره است. با وجود تمامی این تفاسیر یادگیری آن اغلب شیرین‌تر از سایر زبان‌ها است و درگیر چالش‌های جنسیتی یا حالات مؤدبانه و رسمی نخواهید شد.

وظایف آموزشگاه زبان در کرمانشاه

هر آموزشگاه زبان در کرمانشاه با هدفی بنا می‌شود، زمانی که اهداف مادی برتر از اهداف معنوی یک سازمان قرار بگیرد، کیفیت به درجه زیر صفر می‌رسد؛ بنابراین به یکی از عناصر تشخیص یک مؤسسه زبان حرفه‌ای دست می‌یابیم.

دریافت نظرات دیگران درباره آموزشگاه زبان

یکی از راه‌های آسان برای رسیدن به بهترین آموزشگاه زبان در کرمانشاه، پرس‌وجو از تجربیات دیگران در کلاس‌های زبان است. مثلاً وقتی تعداد بیشتری از افراد بر روی اعتبار و حرفه‌ای عمل‌کردن یک آموزشکده زبان اتفاق‌نظر دارند، تقریباً می‌توان نتیجه مثبتی از آن گرفت.

ارائه مشاوره درست توسط آموزشگاه زبان

باید هوشمندانه عمل کرد، یک سری از آموزشگاه‌‌های زبان متأسفانه فقط و فقط به جنبه مادی نگاه می‌کنند و بیشتر اوقات مراجعین را شبیه یک کارت‌بانکی می‌بینند! بدون درنظرگرفتن اینکه فرد چقدر از زبان می‌فهمد.

اغلب این آموزشگاه‌ها به فکر گنجایش کلاس‌ها هستند، البته باید مسائل اقتصادی را که یک آموزشگاه زبان در کرمانشاه را تحت شعاع قرار می‌دهد، در نظر گرفت؛ اما دلیلی بر سطحی نگریستن به زبان‌آموزان نیست.

وظایف آموزشگاه زبان در کرمانشاه

ایجاد فضای دلنشین

دکوراسیون آموزشگاه موجب ایجاد انگیزه در هنرجویان می‌شود و شاید نظر آن‌ها را جلب کند. مدیری که برای مجموعه خود برنامه‌ریزی کرده و نسبت به تمام کارها مدیریت دارد حتی در موارد تعیین سطح هم supervision لازم را خرج می‌کند و مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند بازخورد خوبی را بگیرد.

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در کرمانشاه

یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی دنیا یکی از ضروریات محسوب می‌شود. هزینه دوره های آموزشی زبان در کرمانشاه به عوامل متعددی بستگی دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

 انگلیسی‌زبان علم و زبان رسانه‌هاست و برای یادگیری آن به تمرین و تکرار زیاد و مستمر نیاز دارید. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین دوره‌های زبان انگلیسی بپردازیم.

دوره‌های زبان انگلیسی کودکان

همه می‌دانیم که وقتی یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی آغاز شود، موفقیت بیشتری به دست می‌آید و کودکان بسیار سریع‌تر از افراد بزرگسال زبان‌های خارجه را یاد می‌گیرند و در رفع مسائل مختلف توانایی و خلاقیت بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند.

آموزشگاه زبان در کرمانشاه می‌بایست آموزش به کودکان را به شکل تخصصی‌تر، بر اساس اصولی علمی به همراه سرگرمی و جذابیت برای آن‌ها در نظر بگیرد. سن مناسب کودکان برای یادگیری دوره‌های زبان انگلیسی ۷ تا ۱۲ سال است.

دوره‌های زبان انگلیسی نوجوانان

سن مناسب نوجوانان برای گذراندن دوره‌های زبان انگلیسی مابین ۱۲ الی ۱۵ سال است. برای تقویت مهارت‌های نوجوانان در زمینه مکالمات انگلیسی پس از پایان هر درس جمع‌بندی‌هایی به شکل پروژه‌های گروهی یا فردی ارائه می‌شوند.

نوجوانان پس از گذراندن دوره‌های مبتدی وارد کلاس‌های زبان مقدماتی، پیش متوسطه و متوسطه نوجوانان می‌شوند. کارشناسان آموزشگاه زبان در کرمانشاه پس از اتمام دوره از نوجوانان امتحان می‌گیرند تا در صورت قبولی سطح آموزش آن‌ها را به دوره‌های بزرگسالان انتقال دهند.

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در کرمانشاه

دوره‌های زبان انگلیسی بزرگسالان

دوره‌های زبان انگلیسی بزرگسالان برای افراد بالاتر از ۱۵ سال مناسب است و به‌صورت دوره‌های مبتدی  و دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود. در دوره‌های مبتدی و میانی از کتاب‌های Touchstone و برای دوره‌های تخصصی و پیشرفته از کتاب CPE Masterclass و کتاب‌های Viewpoint استفاده می‌شود.

هرچه به سطح‌های بالاتر دوره‌های آموزشی بزرگسالان راه پیدا کنید، تسلط شما به زبان انگلیسی بیشتر خواهد شد.

دوره‌های زبان انگلیسی آیلتس در کرمانشاه

برای اخذ مدرک آیلتس در کرمانشاه هنرجویان در دوره‌های زبان انگلیسی آیلتس در مدت کوتاهی با مهارت‌ها و دانش‌های زبان انگلیسی آشنا می‌شوند تا خود را برای شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره مناسب آماده کنند.

اکثر کسانی که در دوره‌های آیلتس آموزشگاه زبان در کرمانشاه شرکت می‌کنند، قصد مهاجرت به خارج از کشور و ادامه تحصیل دارند و یا متخصصانی هستند که می‌خواهند در دوره‌های بین‌المللی خارج از کشور شرکت کنند.

دوره‌های زبان انگلیسی تجاری

با شرکت در دوره‌های تجاری آموزشگاه زبان در کرمانشاه با اصطلاحات، کلیشه‌ها و الگوهای تجاری آشنا شده و یاد می‌گیرید که در جلسات رسمی و غیررسمی تجاری چطور به زبان انگلیسی صحبت کنید. اکثر شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدیران بانک‌ها، کارآفرینان، مدیران بازاریابی و سایر افراد هستند.

شرکت‌های بازرگانی و کسب‌وکارهای مختلف در مراودات و روابط تجاری و بازرگانی خود از آموزش زبان انگلیسی تجاری بهره زیادی می‌برند. دوره‌های زبان انگلیسی تجاری مناسب افرادی بوده که قصد دارند در گذراندن این دوره‌ها سطح زبان تجاری خود را ارتقا ببخشند.

دوره‌های زبان انگلیسی خصوصی

دوره‌های خصوصی آموزشگاه زبان در کرمانشاه مخصوص افرادیست که به مکان‌های شلوغ علاقه‌ چندانی ندارند. کسانی که به مدرک زبان برای ادامه تحصیل در خارج یا مهاجرت نیاز دارند، اغلب در دوره‌های زبان انگلیسی خصوصی شرکت می‌کنند.

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در کرمانشاه

بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی، نوع خصوصی و نیمه‌خصوصی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در کرمانشاه را انتخاب می‌کنند. این افراد به‌جای شرکت در کلاس‌های عمومی، آموزش زبان انگلیسی تجاری، کلاس‌های آیلتس، کلاس‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را ترجیح می‌دهند.

در جدول زیر لیست آموزشگاه های زبان در کرمانشاه، شماره تماس آموزشگاه زبان در کرمانشاه و آدرس آموزشگاه زبان در کرمانشاه را برایتان شرح داده‌ایم که با هم آن را مرور می‌کنیم.

نام مراکز آموزشی آدرس مراکز آموزش زبان کرمانشاه شماره تماس
آموزشگاه زبان انگلیسی افکار کرمانشاه، بلوار جلیلیان ۰۸۳۳۷۲۵۰۱۱۱
آموزشگاه عصر زبان کرمانشاه، بلوار بهشتی ۰۹۱۰۷۸۳۰۶۵۲
آموزشگاه آسا (آیلتس تخصصی) کرمانشاه، ۲۲ بهمن، گذرنامه ۰۹۱۰۴۸۷۸۲۲۶
آموزشگاه فراز فرهنگ و هنر کرمانشاه، بلوار سی‌متری دوم ۰۹۳۶۶۱۵۳۰۹۷

۰۹۱۸۳۲۸۷۵۴۷

زبان‌سرای آکسفورد کرمانشاه، سرپل ذهاب، سر کوچه شاهد ۰۸۳۴۲۲۲۱۷۴۷
آموزشگاه زبان کیهان کرمانشاه، بلوار طاق‌بستان، نبش کوچه ۱۱۶ ۰۸۳۳۴۲۳۱۰۳۴

۰۹۰۲۷۴۷۷۶۶۶

مؤسسه ری الس کرمانشاه، سی‌متری دوم، چهارراه چاله، جنب مؤسسه مالی اعتباری کوثر، ساختمان  REELS ۰۸۳۳۸۳۶۳۱۷۰

۰۹۱۸۷۳۷۹۹۸۷

آموزشگاه کالج زبان کرمانشاه، پایین‌تر از میدان مرکزی، نبش کوی ۱۳۸(بزرگسالان) ۰۸۳۳۸۳۶۰۵۶۶
آموزشگاه کالج زبان کرمانشاه، شهرک ژاندارمری، خیابان اصلی (کودکان) ۰۸۳۳۷۲۶۱۶۱۷
مؤسسه زبان کرمانشاه ۲ کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان برق، نبش کوی دوم ۰۸۳۳۸۲۱۳۷۷۷
آموزشگاه زبان بشکوه کرمانشاه، فرهنگیان فاز یک، خیابان فرهمند، کوی سرو ۶ ۰۸۳۳۸۴۴۱۰۸۱
خانه زبان ملل کرمانشاه، میدان آزادی، خیابان سیده فاطمه، مجتمع اداری دانش ۰۸۳۳۸۲۳۷۴۱۲
کانون زبان ایران کرمانشاه، بلوار چمران، خیابان ۲۲ بهمن ۰۸۳۳۸۳۵۲۱۱۲
آموزشگاه کالج زبان کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، بلوار نوبهار ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۵۱
کانون زبان سفیر کرمانشاه، بلوار ۱۷ شهریور، خیابان شهدا ۰۸۳۳۸۲۴۶۶۶۸
خانه زبان کرمانشاه، میدان آزادی، خیابان سیده فاطمه، جنب دفتر پیشخوان آسیا، طبقه دوم ۰۸۳۳۸۲۷۴۱۲
زبان‌سرای فکوریان کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن ۰۸۳۳۸۳۷۵۲۲۲
کانون زبان ایران (خواهران) کرمانشاه، چقامیرزا ۴ ۰۸۳۳۴۲۹۰۳۷۹
آموزشگاه زبان بامدادان کرمانشاه، بلوار معلم، خیابان عطار ۰۹۱۸۳۳۶۱۶۷۸
آموزشگاه زبان اندیشه کرمانشاه، الهیه، کوی عرفان ۳ ۰۸۳۳۸۳۶۰۱۶۹

شارینو

چرا تجهیزات امنیتی اهمیت دارند؟ با پیشرفت جوامع و پیدایش تجهیزات تخصصی گوناگون زندگی برای انسان بسیار آسان‌تر و کم‌خطرتر از گذشته شده است. بهترین راهکار برای مقابله با عواملی که امنیت شما را تهدید می‌کند، مراجعه به سایت شارینو و خواندن مطالبی چون دوربین مدار بسته در کرمانشاه است.

برای تعمیر هرگونه لوازم‌خانگی خانگی خود کافیست موضوعات جالب و مفیدی از قبیل تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه و… را نگاهی بیندازید.

شارینو علاوه بر ارائه مقالات مربوط به تعمیرات لوازم‌خانگی برقی، همچنین در حوزه تعمیرات لوازم چوبی منازل مانند تعمیر مبل در کرمانشاه می‌تواند در نوسازی لوازم‌خانگی شما کمک شایانی بکند.

آیا به دنبال راه‌حلی هستید تا کسب‌وکار خود را رونق ببخشید؟ بهترین راه کمک‌گرفتن از تیم حرفه‌ای شارینو در زمینه ادمین اینستاگرام در کرمانشاه، طراحی سایت در کرمانشاه، سئو سایت در کرمانشاه و سایر موارد است.

اگر دوست دارید موهای زائد بدنتان را به بهترین شکل ممکن از بین ببرید مطالعه مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه را از دست ندهید. همچنین شرکت نظافتی در کرمانشاه با ارائه‌دادن انواع خدمات نظافتی باکیفیت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

در پایان جهت آشنایی بیشتر با مقالات دیگری نظیر کابینت سازی در کرمانشاه و مکانیک سیار در کرمانشاه و کافه‌های کرمانشاه که تیم معتبر شارینو برای شما تدارک دیده‌اند، نهایت استفاده را ببرید.

کلام آخر

در پایان می‌توان گفت آموزشگاه‌ زبان در کرمانشاه می‌تواند در پیشرفت هنرجویان در یادگیری انواع زبان‌های خارجی تأثیر فراوانی داشته باشد.

آن چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان اعتبار این مؤسسات آموزشی است؛ بنابراین شما باید بعد از تحقیق انواع آموزشگاه‌های این شهر، اقدام به انتخاب بهترین آموزشگاه کنید.

سؤالات متداول

  1. چرا زبان انگلیسی متداول‌ترین زبان‌ دنیا برای یادگیری است؟

 زیرا پر از نکات ظریف گرامری و تلفظ‌های غیرمنتظره است.

  1. چرا باید در دوره‌های آیلتس شرکت کنیم؟

 سفر کردن به خارج از کشور و ادامه تحصیل

  1. چه نوع رویدادهایی به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند؟

رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک، رقابت‌های قاره‌ای، کنفرانس‌های بین‌المللی و… به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *