معرفی 6 مدل از بهترین سایبان های جدید فروشگاهی+ قیمت

معرفی ۶ مدل از بهترین سایبان های جدید برای فروشگاه

احتمالاً می‌دانید که بهترین سایبان ها از تجهیزات جالبی برخوردار هستند و در انواع مختلفی هم طراحی و تولید می‌شوند. این سایبان‌ها برای اماکن مختلف یک عنصر کاربردی قلمداد محسوب می‌شوند.

تنوع ایده‌هایی که برای طراحی سایبان‌ها در نظر گرفته‌اند، موجب شده که این عنصر به عنوان یک محصول محبوب همراه با سلیقه‌های مختلف هماهنگ باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع سایبان‌های شیک آشنا کنیم تا با اطلاعات دقیق و کامل بتوانید مناسب‌ترین نوع را برای اماکن خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌ بهترین سایبان ها

امروزه صنعت ساختمان همانند سایر صنایع دیگر درحال‌توسعه و به‌روزرسانی است. به‌گونه‌ای که اغلب کشورهایی که در حال گسترش هستند، ایده‌ها و راهکارهای زیادی برای ایجاد رفاه مردم همه‌روزه به وجود می‌آید. یکی از این راهکارها و ایده‌های مؤثر، سایبان است.

از این وسیله می‌توان در انواع ساختمان‌هایی مانند مراکز مسکونی، تجاری، عمومی، اداری، صنعتی و خدمات درمانی به‌راحتی استفاده کرد. سایبان‌ها به نوبه خود دارای تنوع گسترده‌ای بوده که هرکدام از آن‌ها مزیت‌های ویژه‌ای دارند.

مؤثر در پیشگیری از اتلاف انرژی

بهترین سایبان ها این امکان را فراهم می‌کنند که با جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل اماکن، تأثیر شایانی در کاهش انرژی داشته باشند. این موضوع سبب می‌شود هوای داخل فروشگاه یا مغازه خنک‌تر مانده و در فصل‌های گرم سال به جلوگیری از اتلاف انرژی کمک فراوانی کنند.

ایجاد فضایی برای خارج از اماکن

درصورتی‌که فضایی برای استفاده از بیرون خانه نداشته باشید، می‌توانید به‌راحتی یک سایبان کوچک برای نشستن و دورهمی‌های خانوادگی بسازید.

این سایبان‌ها می‌توانند باعث راحتی فرزندان شما به هنگام بازی در محوطه باز شده و همچنین موجب ایجاد سایه‌ای خنک و هوایی بهاری و مطبوع شوند.

مؤثر در زیبایی دکوراسیون

زیبایی دکوراسیون خارجی فروشگاه یا مغازه نقش مؤثری در بازاریابی محیطی دارد. زیباتر شدن دیزاین خارجی اماکنی همچون مغازه، فروشگاه و… می‌تواند به جذب مشتری برای واحد تجاری کمک بی‌شماری کند.

بدین ترتیب صاحبان کسب‌وکارها از محصولاتی که به شیک‌تر شدن دکوراسیون خارجی این مکان‌ها کمک کند، استقبال زیادی می‌کنند.

مانع آسیب‌دیدن محصولات

یکی از اصلی‌ترین مضرات ورود آفتاب به فروشگاه‌ها، فاسدشدن مواد غذایی است. در منازل هم تابش مستقیم اشعه ماورا بنفش، می‌تواند موجب رنگ‌پریدگی لوازم منزل و آسیب جدی به فرش‌ها شود. همین امر می‌تواند ضرر و زیان‌های فراوانی را برای افراد در پی داشته باشد.

انواع مختلفی از بهترین سایبان ها

بهترین سایبان های جدید برای فروشگاه

 

انواع مختلفی از بهترین سایبان ها

همان‌طور که مستحضر هستید سایبان‌ها دارای انواع مختلفی از نظر نحوه ساخت هستند که برای جلوه‌دادن به فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، خانه‌ها و… طراحی و روانه بازار می‌شوند و کاربران می‌توانند متناسب با فضا و سلیقه خود اقدام به خرید یکی از آن‌ها کنند.

تکنولوژی به‌کاررفته در هر کدام از سایبان‌ها بسیار متفاوت بوده و قطعاً کارایی آن‌ها نیز با هم فرق دارد. بهتر است قبل از هر چیزی با انواع مختلف این ابزار آشنایی کامل پیدا کنید.

سایبان بازویی

سایبان بازویی باتوجه‌به متعلقات مدرن‌ و زیبایی ظاهری خود در سال‌های اخیر با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. طراحی این کالا به‌صورت برقی یا اتوماتیک است که به‌صورت دستی باز و بسته نمی‌شود.

برای اینکه بتوان این نوع سایبان‌ها را باز یا بسته کرد، کافیست با فشاردادن یک دکمه، دستور باز یا بسته‌شدن را صادر کرد. صادرکردن این دستور با استفاده از فرستنده و گیرنده‌های الکترونیکی، منجر به دریافت اجرای دستور می‌شود.

سایبان چتری

سایبان‌ چتری سایبانی اتوماتیکی بوده که با استفاده از بازوهای آلومینیومی و پارچه‌های PVC مقاوم ساخته شده است. این نوع سایبان در دو نوع ثابت و متحرک تولید و مورداستفاده قرار می‌گیرد که نوع متحرک آن قابلیت جابه‌جایی با دست را داشته و نوع ثابت آن داخل زمین به‌صورت دائمی به کار گذاشته می‌شود.

سایبان چتری روی یک‌پایه قرار گرفته و مانند چتری، فضاهای پیرامون خود را پوشش می‌دهد. سایبان برقی نمونه جالبی از این مدل سایبان‌ بوده که در فضاهای متنوعی نظیر ویلاها، باغ‌ها، روف‌گاردن‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سایبان فولباکس

سایبان فولباکس را می‌توان یکی از جدیدترین و بهترین سایبان‌ ها معرفی کرد. این محصول، قابل‌استفاده در فضاهای مختلف از جمله مغازه‌ها بوده و در مدل‌های برقی نیز وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید با ریموت‌کنترل آن را تنظیم کنید.

این سایبان دارای پوشش آلومینیومی است و این پوشش یا کاور، مانع از نفوذ گردوخاک و آلودگی به سایبان می‌شود. این محصول همچنین قابلیت استفاده به‌عنوان سایبان تبلیغاتی را داشته و باتوجه‌به صدای کم خود، هیچ‌گونه مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

سایبان کالسکه‌ای

سایبان‌ کالسکه‌ای سایبانی است که به‌صورت لایه‌ای از قسمت فوقانی باز و به فرم قوس‌دار بسته می‌شود. سایبان مغازه نمونه‌ای از سایبان کالسکه‌ای است که محبوبیت زیادی در بین مغازه‌داران دارد، دلیل محبوبیت این سایبان، امکان نصب انواع تبلیغ و لوگو است.

این نوع سایبان‌ها دقیقاً فرمی مانند کالسکه کودکان دارند. طراحی منحصربه‌فرد این سایبان‌ها نه‌تنها سایه بسیار مطلوبی در جلوی مغازه ایجاد می‌کند، بلکه فضای جلوی ویترین مغازه را از بارش باران و برف هم در امان نگه می‌دارد.

سایبان مغازه نمونه‌ای از سایبان کالسکه‌ای

سایبان برقی- سایبان کالسکه‌ای

 

سایبان آکاردئونی

سایبان آکاردئونی نوع دیگری از بهترین سایبان‌ ها بوده که مانند ساز آکاردئونی باز و بسته می‌شود. این سایبان‌ اغلب به‌عنوان یک سایبان تجاری یا صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو در راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت، پارکینگ‌ها عمومی در هتل‌ها یا تالارها بیشتر از آن استفاده می‌شود.

طراحی این سایبان به‌گونه‌ای است که به صاحب آن این اجازه را می‌دهد تا باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی اطراف (حال بارانی، برفی یا آفتابی) سایبان را آن گونه که میل دارند، تنظیم کنند.

سایبان ثابت

این نوع سایبان‌ بعد از اجرا و نصب دیگر امکان تغییر وضعیت آن‌ وجود ندارد. به این صورت که تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن‌ را باز یا بسته کرد. سایبان‌ ثابت مدل‌های گوناگونی دارد که سایبان پارکینگ از معروف‌ترین مدل از این سایبان‌ها به شمار می‌رود.

نکات مهم در خرید بهترین سایبان ها

باتوجه‌به کاربرد سایبان‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها، بسیاری از افراد برای خرید و بهره‌برداری از این وسیله مهم اقدام کرده‌اند. با گسترش علم و تکنولوژی و استفاده از طرح‌ها، ایده‌های ناب و خلاقانه امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از این محصولات هستیم.

موارد استفاده گوناگون از این سایبان‌ها، موجب شده که بازار پر رونقی برای آن‌ها رقم بخورد؛ اما خرید و بهره‌برداری از آن‌ها باتوجه‌به برخی از نکات و عوامل خاص امکان‌پذیر است.

توجه به کاربرد محصول

در صورت کلی متخصصین اقدام به دسته‌بندی سایبان‌ها کرده‌اند. دسته اول محصولات ثابت و دسته دوم کالاهای متحرک تقسیم‌بندی شده‌اند. برخی از این سایبان‌ها قابل‌حمل و نقل نبوده و به‌صورت ثابت در مکان‌های موردنظر نصب می‌شوند.

دسته‌بندی دوم این ابزارها متحرک بوده که افراد به‌راحتی می‌توانند برای باز و بسته کردن آن‌ها اقدام اساسی کنند.

توجه به وزن سبک و قابلیت حمل‌ونقل

بسیاری از افراد از سایبان‌ها برای گردشگری در طبیعت استفاده می‌کنند؛ بنابراین از سایبان‌هایی استقبال می‌کنند که علاوه بر سهولت در باز و بسته کردن، همچنین از وزن سبک و ایده‌آلی برای حمل‌ونقل نیز برخوردار باشند.

متریال اولیه برای تولید بهترین سایبان ها، نقش چشمگیری در وزن سبک آن‌ها دارد. ازاین‌جهت اغلب تولیدکنندگان از مواد باکیفیت و بسیار مرغوب برای این سایبان‌ها استفاده می‌کنند.

سایز موردنظر

در زمان خرید سایبان‌ها بسیار مهم و ضروری است که به سایز آن‌ها توجه کنید. با درنظرگرفتن ابعاد محل استفاده، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. مثلا انتخاب این محصولات برای تراس اغلب با ابعاد کم و برای حیاط با ابعاد بیشتری امکان‌پذیر است.

نکات مهم در خرید بهترین سایبان ها

سایبان ثابت

 

قیمت سایبان

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در خرید بهترین سایبان ها، قیمت مناسب آن‌ها خواهد بود. قیمت این لوازم می‌تواند در خرید آن‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

اغلب فروشندگان برای فروش سایبان‌ها اقدام به ارائه سایبانی ارزان‌قیمت می‌کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید سایبان‌هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، عمدتاً قیمت بالاتری را نیز در برخواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *