تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه

آیا به خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه نیاز دارید؟ آبگرمکن‌ها یکی از پرمصرف‌ترین وسایل خانگی هستند که با گرم کردن آب مصرفی به تأمین نیاز‌های ساکنان کمک می‌کنند. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که آبگرمکن شما آب را بیش از حد داغ می‌کند یا آب دائماً سرد و گرم می‌شود، لازم است برای تعمیرات تخصصی آبگرمکن در کرمانشاه اقدام کنید.

برخی از ایرادات آبگرمکن جزئی بوده و شما می‌توانید در کمترین زمان آن‌ها را رفع کنید؛ اما برخی دیگر مهم و تخصصی بوده و تنها باید آن‌ها را به متخصص تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه بسپارید. در ادامه مطلب همراه ما بمانید تا شما را با هرآنچه در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه مهم و ضروری است آشنا کنیم.

قطعات آبگرمکن در کرمانشاه

آبگرمکن‌ها از کارآمدترین و پراستفاده‌ترین لوازم خانگی هستند که اگر برای چند ساعت هم که شده به خوبی کار نکنند، آسایش و راحتی ساکنان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. آبگرمکن‌ها در انواع مختلف دیواری و زمینی عرضه می‌شوند که امروزه مدل دیواری پرکاربردتر است و در اغلب ساختمان‌های مسکونی از این مدل آبگرمکن‌ها استفاده می‌شود.

اگر آبگرمکن دیواری شما دچار مشکل شده است، شما می‌توانید با شناخت قطعات اصلی این دستگاه‌ها تا حدودی علت مشکل را شناسایی کرده و در برخی موارد خودتان آن‌ها را تعمیر کنید. در ادامه مطلب شما را با اصلی‌ترین قطعات سازنده آبگرمکن‌های دیواری آشنا خواهیم کرد.

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که باید در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه آن را بشناسید و با عملکرد آن آشنا شوید. این قطعه در آبگرمکن دیواری سبب افزایش تبادل گرما می‌شود. مبدل حرارتی از چند پره و لوله یا کویل مسی تشکیل می‌شود که این پره‌ها سطح تبادل گرمایی را بالا می‌برند.

در واقع زمانی که آب از این لوله‌های مسی عبور می‌کند به کمک این لوله‌ها و شعله‌های گرم داغ می‌شود. مبدل حرارتی آبگرمکن در زیر کلاهک تعدیل تعبیه شده است و از طریق دو گیره فلزی به آن وصل می‌شود. علاوه بر این، این قطعه بالای لوله آب گرم و رگلاتور نیز قرار دارد. قیمت این قطعه از ۲۵۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

کلاهک تعدیل

کلاهک تعدیل از دیگر قطعات آبگرمکن‌های دیواری است که از جنس ورقه فولادی گالوانیزه بوده و در بالاترین بخش آبگرمکن و در بالای مبدل گرمایی قرار می‌گیرد. این کلاهک از طریق دو پیچ خودکار روی صفحه پشتی دستگاه قرار گرفته و حالت کشویی به آبگرمکن می‌دهد.

کلاهک تعدیل وظیفه دارد محصولات حاصل از احتراق را از بخش میانی و هوا موجود در قسمت‌های کناری را به هواکش داخل دستگاه بفرستد تا از آبگرمکن خارج شوند. این موضوع سرعت مکش هواکش را کم می‌کند؛ اما از سوی دیگر بازدهی آن را افزایش می‌دهد.

به طور کلی کلاهک تعدیل قطعه بسیار مهمی‌ در آبگرمکن محسوب می‌شود و به افزایش راندمان این سیستم گرمایشی کمک ویژه‌ای می‌کند. کلاهک تعدیل سرعت مکش در آبگرمکن را کم و زیاد کرده و از این طریق از خاموش شدن آبگرمکن جلوگیری می‌کند.

رگلاتور گاز

قطعات آبگرمکن در کرمانشاه

از دیگر قطعات مهم و اصلی که باید در حوزه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه بشناسید باید به رگلاتور گاز اشاره کنیم. این قطعه وظیفه دارد گاز را وارد آبگرمکن کند و به کمک آن می‌توان مقدار اشتعال مشعل آبگرمکن را تنظیم کرد. علاوه بر این هدایت گاز به سوی مشعل و شمعک و باز و بسته کردن مجرای گاز‌های مختلف داخل آبگرمکن نیز بر عهده این قطعه است.

رگلاتور گاز آبگرمکن شامل بخش‌های مختلف همچون رابط، بدنه و چند راهه است. اگر متوجه شده‌اید که آبگرمکن شما روشن نمی‌شود، ممکن است علت آن روشن نشدن مشعل باشد که به کمک این قطعه روشن می‌شود. قیمت این قطعه در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از ۲۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان است.

لوله دیافراگم

این لوله وظیفه دارد آبی که در پشت دیافراگم جمع شده را پر یا خالی کند. در واقع این لوله تنها راه ارتباطی بین بالا و پایین در محفظه دیافراگم است. این لوله بسیار کوچک بوده؛ اما نقش بسیار مهمی‌ در فرایند روشن شدن آبگرمکن‌ها دارد.

شیر پروانه‌ای

شیر پروانه از دیگر بخش‌های مهم در تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه است که در زمینه محدود کردن و تنظیم مقدار گاز وارد شده به رگلاتور و رابط چند راهه نقش دارد. قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

رگلاتور آب

در بین قطعات آبگرمکن‌های دیواری رگلاتور آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سبب ثابت نگه داشتن خروج آب و فشار خارج شدن آن می‌شود. رگلاتور آب از بخش‌های مختلفی شامل شیپوره، شیر احتراق، سوپاپ آب، شیر تنظیم کننده دمای آب، قاب برنجی، ساق سوپاپ و مغزی آب بندی تشکیل می‌شود و در تمام انواع آبگرمکن این قطعات وجود دارند.

قیمت این قطعه در مراکز تخصصی تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از ۲۰۰۰۰۰ تومان الی ۶۰۰۰۰۰ تومان است.

سوپاپ اصلی گاز

قطعات آبگرمکن در کرمانشاه

در این بخش از مطلب تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه لازم دیدیم شما را با سوپاپ اصلی گاز آبگرمکن آشنا کنیم. این بخش در زمینه باز و بسته کردن مسیر گاز در زمان بسته شدن آب به رابط چند راهه نقش دارد. در واقع زمانی که آب گرم باز یا بسته می‌شود، باز و بسته کردن مسیر حرکت و عبور دادن گاز به چند راهه مشعل دستگاه توسط این قطعه انجام می‌شود.

این قطعه در بخش میانی توخالی است و قسمتی به نام میل سوپاپ درون آن قرار گرفته است. سوپاپ اصلی گاز از آن دسته از قطعات آبگرمکن است که عهده‌دار بخش گسترده‌ای از مشکلات آبگرمکن‌ها است و باید به هنگام تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه به آن توجه بسیاری شود. قیمت این قطعه حدود ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

ترموکوپل

در تعریف ترموکوپل باید بدانید زمانی که دو فلز غیرهمجنس به طور خاصی یه یکدیگر وصل شده و در کنار هم قرار بگیرند ترموکوپل ایجاد می‌شود. در واقع محل اتصال این فلز‌ها به وسیله یک شعله داغ می‌شود و ولتاژ تولید شده سبب تحریک سیم پیچ و باز شدن شیر مغناطیسی می‌شود.

لازم است بدانید مسیر عبور گاز در آبگرمکن‌ها تنها تا زمانی باز است که شعله روشن بوده و شیر مغناطیسی آبگرمکن باز باشد. به دنبال خاموش شدن شعله جریان برق، سریعاً قطع می‌شود و نیروی کشسانی فنر سبب بسته شدن مسیر گاز می‌شود.

خرابی این قطعه مشکلات بسیاری در آبگرمکن ایجاد می‌کند که باید به کمک تعمیرکار تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه برطرف شوند. قیمت ترموکوپل در حوزه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه حدود ۴۰۰۰۰ تومان است.

الکترود جرقه‌زن

از دیگر قطعاتی که شناخت آن در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه به شما کمک می‌کند می‌توان به الکترود جرقه‌زن اشاره کرد. کاربرد اصلی این قطعه جرقه زدن و روشن کردن شعله اصلی آبگرمکن‌های دیواری است. بدنه این قسمت از آبگرمکن چینی است و یک میله پرتاب الکترون داخل آن قرار دارد.

اگر این قطعه دچار لرزش یا ترک‌خوردگی شود، لازم است حتماً آن را تعویض کنید. تعویض نشدن به‌موقع جرقه‌زن می‌توانند سبب اتصالی در آبگرمکن شود؛ زیرا الکترون‌ها در این بخش به‌جای مشعل روی بدنه پرتاب می‌شوند و این موضوع مشکل‌ساز خواهد بود.

خرابی این قطعه از دلایل اصلی جرقه نزدن و روشن نشدن آبگرمکن است که لازم است تعمیر یا تعویض آن را به استادکار تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه بسپارید. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از ۱۲۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید

فرقی نمی‌کند به دنبال تعمیر آبگرمکن دیواری در کرمانشاه باشید یا بخواهید از خدمات تعمیر آبگرمکن زمینی در کرمانشاه استفاده کنید، به‌هرحال لازم است شایع‌ترین مشکلاتی که در انواع آبگرمکن ایجاد می‌شوند را به درستی بشناسید. استفاده طولانی مدت از آبگرمکن، عدم سرویس و فرسودگی قطعات می‌توانند سبب ایجاد مشکلات بسیاری در انواع آبگرمکن شوند.

خوشبختانه قطعات سازنده آبگرمکن‌ها قابلیت تعمیر یا تعویض دارند و با اقدام به‌موقع می‌توان از بروز بسیاری مشکلات جدی‌تر و خرابی کامل آبگرمکن پیشگیری کرد. در ادامه شما را با مهم‌ترین مشکلات آبگرمکن‌ها آشنا خواهیم کرد.

خاموش شدن آبگرمکن

مشکلات آبگرمکن

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که داخل حمام در حال دوش گرفتن باشید و ناگهان متوجه شوید که آبگرمکن خاموش شده است و دیگر آب گرم برای استحمام ندارید. این مشکل از رایج‌ترین ایرادات آبگرمکن‌ها است که به دلایل مختلف رخ می‌دهد.

 ارتفاع بالای شمعک، خرابی ترموکوپل، ایرادات مشعل، افت فشار گاز یا آب ورودی و خرابی واشر دیافراگم از علل اصلی این مشکل هستند. این مشکل بسیار مهم و جدی است و لازم است به منظور رفع آن با متخصص تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه تماس گرفته و درخواست خدمات کنید.

گرم نشدن آب

اصلی‌ترین وظیفه آبگرمکن‌ها گرم کردن آب مصرفی خانه است و زمانی که آبگرمکن نتواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد راحتی افراد کاملاً مختل می‌شود. از اصلی‌ترین عواملی که سبب ایجاد این مشکل می‌شوند می‌توان به ایجاد رسوب در مبدل‌های حرارتی، تجمع رسوب در مخزن و دیگر قطعات آبگرمکن، خرابی دیافراگم و غیره اشاره کرد.

حال شاید بپرسید راه‌حل رفع این مشکل چیست؟ در این باره باید بگوییم بهترین کار برای حل این موضوع جرم‌گیری و رسوب‌زدایی آبگرمکن است که بهتر است آن را به افراد متخصص بسپارید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، ایراد از دیافراگم آبگرمکن است و لازم است توسط تکنسین تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه تعمیر یا تعویض شود.

کم بودن فشار آب گرم

از دیگر مشکلات رایج در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه می‌توان به کم بودن فشار آب گرم اشاره کرد. اگر علت مشکل کاهش فشار آب لوله‌کشی شهری نباشد، تجمع رسوبات و املاح و جرم گرفتن لوله‌های آب سرد علت اصلی این مشکل هستند.

این رسوبات می‌توانند در اتصالات و رادیاتور آبگرمکن نیز سبب مسدود شدن مسیر و کاهش فشار آب گرم آبگرمکن شوند؛ بنابراین در اولین قدم برای رفع این مشکل باید نسبت به جرم‌گیری لوله‌ها اقدام کنید. در قدم بعدی نیز بخش‌هایی همچون فیلتر، شیرآلات اصلی و مبدل آبگرمکن در حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه باید مورد بررسی و جرم‌گیری قرار گیرند.

اگر با تمامی‌ این اقدامات مشکل کم بودن فشار آب گرم در منزل شما برطرف نشد، لازم است از پمپ آب مخصوص آبگرمکن دیواری استفاده کنید. بهترین کار برای رفع این مشکل استفاده از خدمات تعمیر در محل آبگرمکن در کرمانشاه است.

روشن شدن خودبه‌خود آبگرمکن

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در استفاده از آبگرمکن‌های دیواری با آن روبرو شوید باید به روشن شدن خودکار آبگرمکن اشاره کنیم. علت اصلی این مشکل وجود نشتی آب گرم در یکی از لوله‌های ساختمان است که با مصرف آب گرم تولید شده آبگرمکن را مجبور می‌کند مجدداً آب گرم برای مصرف شما تولید کند.

دلیل دیگر این موضوع جرم گرفتن لوله‌ها است که اگر برطرف نشود، می‌تواند به ترکیدن ناگهانی آبگرمکن منجر شود. توصیه می‌کنیم بلافاصله بعد از مواجه شدن با این مشکل با بهترین تعمیرکار آبگرمکن در کرمانشاه تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت مشکل دستگاه شما حل شود.

آبگرمکن جرقه می‌زند اما روشن نمی‌شود

مشکلات آبگرمکن

در برخی موارد شاهد این هستیم که آبگرمکن جرقه می‌زند؛ اما روشن نمی‌شود. در این شرایط لازم است بررسی کنید که گاز وصل باشد و به آبگرمکن منتقل شود. اگر مشکل از گاز شهری نبود، به احتمال زیاد سر الکترود جرقه‌زن دچار رسوب شده یا سنسور جریان گاز ایراد پیدا کرده است.

از دیگر دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به ایرادات لوله‌کشی ساختمان یا خدمات تأسیسات ساختمان و اشتباه بستن شیر آب سرد و گرم اشاره کرد. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کرده و برطرف کنید، باید در اسرع وقت با متخصص یا نصاب آبگرمکن در کرمانشاه تماس بگیرید.

خرابی سنسور حرارتی

معمولاً آبگرمکن‌های نسل جدید از سنسور حرارتی برخوردار هستند که آب را در یک دمای مشخص که از قبل تنظیم شده است ثابت نگه می‌دارد. در برخی موارد با به وجود آمدن ترک ریز یا تجمع گردوغبار روی سنسور حرارتی مشکلات مختلفی در عملکرد آبگرمکن ایجاد می‌شوند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

نوسانات حرارتی، گرم شدن بیش از اندازه آب و عدم تنظیم دمای آب دستگاه از نشانه‌های رایج خرابی سنسور حرارتی آبگرمکن است. در این شرایط می‌توانید سنسور را تمیز کرده و مشکل را حل کنید؛ اما اگر باز هم ایراد برطرف نشد باید با تعمیرکاران تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه تماس حاصل کنید.

خاموش شدن شمعک

علت اصلی خاموش شدن شمعک آبگرمکن خرابی ترموکوپل و شیر مغناطیسی دستگاه است. البته تجمع خاک یا دیگر کثیفی‌ها روی ترموکوپل نیز می‌تواند مانع از رسیدن جریان الکتریکی به این قطعه شده و در نتیجه سبب قطع شدن جریان گاز آبگرمکن شود.

خرابی بوبین آبگرمکن، گرفتگی لوله پیلوت، مشکل در واشر دیافراگم، خرابی سنسور جوش و ایجاد رسوب در الکترود‌ها نیز از دیگر دلایل ایجاد این مشکل هستند که برای بررسی و رفع آن‌ها به تکنسین تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه نیاز دارید.

جوش‌آوردن آبگرمکن

جوش‌آوردن آبگرمکن یکی از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین مشکلاتی است که در آبگرمکن‌ها به وجود می‌آید و اصلاً نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشید. اگر به هنگام روشن بودن آبگرمکن متوجه صدای قل‌قل و جوشیدن شدید و احساس کردید آب در داخل مخزن آبگرمکن در حال جوشیدن است، لازم است بدانید نشانه‌ای از گرم شدن آب و فشار بسیار بالا در داخل مخزن است.

در این وضعیت لازم است سریعاً با مراکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه تماس گرفته و از متخصصان حرفه‌ای این حوزه کمک بخواهید. از اصلی‌ترین دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به هوا گرفتن مدار گرمایشی آب، قطعی شیر‌های رفت و برگشت، مشکل در جریان آب، خرابی قطعات داخلی و ایجاد رسوب در مبدل آبگرمکن اشاره کرد.

خاموش شدن مکرر آبگرمکن

خاموش شدن مکرر آبگرمکن

از دیگر مشکلات مهمی‌ که سبب می‌شود به خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه نیاز پیدا کنید می‌توان به خاموش شدن پشت‌سرهم آبگرمکن اشاره کرد. اگر آبگرمکن شما بعد از هر بار روشن کردن برای مدت کوتاهی روشن مانده و سپس خاموش می‌شود، باید بدانید به احتمال زیاد ترموکوپل آبگرمکن شما دچار ایراد شده است.

اختلال در عملکرد ترموکوپل سبب می‌شود این قطعه نتواند شمعک را روشن نگه دارد. علاوه بر این قطع و وصل شدن گاز و کاهش فشار گاز شهری نیز از دیگر دلایل ایجاد این مشکل محسوب می‌شوند که به کمک متخصصان تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه قابل رفع هستند.

کم بودن شعله آبگرمکن

برای گرم شدن آب در آبگرمکن لازم است شعله روشن باشد و اگر در کارکرد قطعات مربوط به احتراق گاز نظیر شیپور یا د‌هانه نازل مشکلی به وجود بیاید، متوجه کم بودن شعله آبگرمکن خواهید شد. شما می‌توانید در این شرایط خودتان برای تنظیم شعله آبگرمکن اقدام کنید.

در نخستین گام باید آبگرمکن را خاموش کنید و صبر کنید تا خنک شود. سپس قاب روی آن را به آرامی‌ برداشته و پیچ‌های مشعل را باز کنید. در قدم بعدی به کمک آب گرم، دستمال و کمی‌ مایع ظرف‌شویی مشعل و نازل را تمیز کنید. در آخر مجدداً مشعل را ببندید و آبگرمکن را روشن کنید.

اگر باز هم مشکل برطرف نشد و بعد از مدتی تکرار شد، باید از کارگاه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه درخواست خدمات کنید تا متخصصان علت را یافته و سریعاً آن را برطرف کنند.

سرد و گرم شدن آب

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که زمانی که در حمام هستید یا ظرف‌ها را در آشپزخانه می‌شویید، متوجه شوید که آب به شکل مداوم سرد و گرم می‌شود. ممکن است این مشکل به دلیل مناسب نبودن لوله‌کشی آب ساختمان شما باشد؛ اما معمولاً این مشکل در اثر کم بودن شعله، فشار نامناسب آب و گرم نشدن آب داخل مخزن ایجاد می‌شود.

متخصصان تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه می‌گویند در اغلب موارد این مشکل با رسوب‌گیری دستگاه و تمیز کردن مشعل برطرف می‌شود. چنانچه بعد از انجام رسوب‌گیری نیز شاهد سرد و گرم شدن آب منزل بودید، با مرکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه تماس حاصل کرده و از متخصصان باتجربه کمک بخواهید.

تعمیر انواع آبگرمکن در کرمانشاه

تعمیر انواع آبگرمکن در کرمانشاه

امروزه انواع آبگرمکن‌های زمینی، دیواری، برقی، مخزنی و غیره توسط برند‌های مختلف ایرانی عرضه می‌شوند و شما برای استفاده از بهترین خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه بهتر است آن‌ها را بشناسید. در ادامه مطلب شما را با معروف‌ترین برند‌های ایرانی که خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه برای آن‌ها ارائه می‌شود آشنا خواهیم کرد.

تعمیر آبگرمکن بوتان در کرمانشاه

به‌جرئت می‌توان برند بوتان را به‌عنوان بهترین و برترین عرضه کننده آبگرمکن و سیستم‌های گرمایشی در ایران معرفی کرد. امروزه در اغلب خانه‌های ایرانی از تولیدات این برند استفاده می‌شود و شرکت بوتان جایگاه ویژه‌ای در بین سایر شرکت‌های ایرانی آبگرمکن به خود اختصاص داده است.

این آبگرمکن‌ها به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که بتوانند مصرف انرژی را با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی به حداقل رسانده و عملکرد بی‌نظیری داشته باشند. این آبگرمکن‌ها در تمامی‌ فضا‌های باز و سرپوشیده بدون محدودیت قابل استفاده هستند و تنوع بالا و قیمت مناسبی نیز دارند.

اگر قصد تعمیر آبگرمکن‌های بوتان را دارید، پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر آبگرمکن بوتان در کرمانشاه است. این مرکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از سال‌ها سابقه برخوردار است و می‌تواند در کمترین زمان به طور تخصصی ایرادات آبگرمکن شما را برطرف کند.

تعمیر آبگرمکن ایران شرق در کرمانشاه

از دیگر برند‌های مطرح در بازار آبگرمکن می‌توان به شرکت ایران شرق اشاره کرد که در سال‌های فعالیت خود توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده و موفق عمل کند. این شرکت از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیرو‌های متخصص برای تولید محصولاتی با استاندارد‌های بین‌المللی استفاده می‌کند.

آبگرمکن‌های این برند از ظرفیت و بازدهی بالایی برخوردار هستند و برای تأمین آب گرم ساختمان‌های کوچک تا بسیار بزرگ کاملاً مناسب هستند. به منظور سرویس یا تعمیر آبگرمکن‌های ایران شرق، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایران شرق در کرمانشاه استفاده کنید.

تعمیر آبگرمکن آزمون در کرمانشاه

شرکت تولیدی آزمون از سال ۱۳۵۷ در بازار آبگرمکن حضور فعال دارد و توانسته است با برخورداری از تنوع بالای محصولات به یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برند‌های ایرانی آبگرمکن تبدیل شود. برند آزمون سال‌های سال است محصولات بسیار متنوع با مصرف سوخت برقی و گازی را با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

اگر از آبگرمکن‌های این برند استفاده می‌کنید و اکنون قصد تعمیر یا سرویس آبگرمکن خود را دارید، نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمون در کرمانشاه از بهترین مراکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه است که می‌تواند تولیدات این برند را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان تعمیر کرده و صحیح و سالم تحویل دهد.

تعمیر آبگرمکن پلار در کرمانشاه

تعمیر انواع آبگرمکن در کرمانشاه

یکی از معروف‌ترین برند‌های ایرانی تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی شرکت پلار است که در سال‌های متمادی فعالیت خود توانسته است رضایت بالای خریداران را جلب کرده و در میان رقبای خود بدرخشد. محصولات این برند از طول عمر بالایی برخوردار بوده و در برابر رسوب مقاومت خوبی دارند.

این آبگرمکن‌ها در هر فضایی بدون محدودیت قابل اجرا هستند و از سنسور کنترل دمای بیرونی برخوردارند. با وجود این مزایا باز هم ممکن است در استفاده از آبگرمکن‌های پلار دچار مشکل شده و به تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه نیاز پیدا کنید. در این شرایط پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر آبگرمکن پلار در کرمانشاه است.

تعمیر آبگرمکن ارج در کرمانشاه

آیا از آبگرمکن‌های ارج استفاده می‌کنید و متوجه شده‌اید آبگرمکن شما دیگر مانند سابق آب را گرم نمی‌کند؟ از دیگر برند‌های تولید کننده آبگرمکن در ایران می‌توان به برند ارج اشاره کرد که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است پس از مدتی برای این آبگرمکن‌ها به وجود بیاید می‌توان به داغ کردن، خاموش شدن یا سرد و گرم شدن آب اشاره کرد.

اگر قصد تعمیر آبگرمکن‌های برند ارج را دارید، نمایندگی تعمیر آبگرمکن ارج در کرمانشاه بهترین انتخاب است. این مرکز از بهترین کارگاه‌های تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه است که با برخورداری از کادر مجرب و متخصص می‌تواند کلیه ایرادات محصولات این برند را در کمترین زمان رفع کند.

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در کرمانشاه

تعمیر انواع آبگرمکن در کرمانشاه

آبگرمکن‌های سپهر الکتریک از بهترین آبگرمکن‌های بازار هستند که با برخورداری از ظرفیت بالا و توان مناسب می‌توانند به بهترین شکل به تأمین آب گرم مصرفی منازل کمک کنند. این آبگرمکن‌ها در کنار کیفیت مناسبی که دارند، ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات مختلف شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روشن نشدن، کم بودن فشار آب گرم و موارد دیگر اشاره کرد.

اگر می‌خواهید آبگرمکن‌های این برند را به بهترین شکل تعمیر کرده و دوباره به کار بیندازید، نمایندگی تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در کرمانشاه آماده است تا بهترین خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. قیمت مناسب، استفاده از تجهیزات تخصصی و تعمیرکاران مجرب از ویژگی‌های اصلی این نمایندگی است.

تعمیر آبگرمکن آزمایش در کرمانشاه

شرکت ایرانی آزمایش از قدیمی‌ترین برند‌های ایرانی است که با بیش از ۶۰ سال سابقه در تولید آبگرمکن‌های باکیفیت توانسته است در بازار آبگرمکن ایران همواره خوش درخشیده و رضایت و اعتماد خریداران را جلب کند. آبگرمکن‌های آزمایش در انواع مختلف دیواری، ایستاده، برقی و گازی عرضه می‌شوند و جزو محصولاتی با مصرف پایین انرژی هستند.

این دستگاه‌ها تمامی‌ ویژگی‌های استاندارد بودن را دارند و در کنار مصرف پایین از راحتی تعمیر، کیفیت بالای قطعات، قیمت مناسب و گارانتی برخوردار هستند. این آبگرمکن‌ها مانند دیگر محصولات به رسیدگی و تعمیر به‌موقع نیاز دارند و برای این کار پیشنهاد می‌کنیم حتماً به نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمایش در کرمانشاه مراجعه کنید.

تعمیر آبگرمکن برفاب در کرمانشاه

اگر از آبگرمکن‌های برفاب استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه شده‌اید که آبگرمکن شما به خوبی آب را گرم نمی‌کند یا خودبه‌خود خاموش می‌شود، لازم است سریعاً از خدمات تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه برای حل مشکلات دستگاه خود استفاده کنید. در بین مراکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه، نمایندگی تعمیر آبگرمکن برفاب در کرمانشاه بهترین انتخاب برای شما است.

استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای، قطعات اورجینال و تجهیزات تخصصی نقطه قوت این مرکز است که سبب می‌شود خیال شما از بابت سلامت دستگاهتان کاملاً راحت باشد.

قیمت تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه

قیمت تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه

آیا از هزینه اسیدشویی یا تعویض مبدل آبگرمکن خبر دارید؟ پیش از اقدام برای تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه توصیه می‌کنیم حتماً از هزینه حدودی تعمیر تخصصی آبگرمکن در کرمانشاه خبر داشته باشید تا با آگاهی بیشتر از این خدمات استفاده کنید. قیمت تعمیرات آبگرمکن در کرمانشاه بر اساس عوامل زیر محاسبه می‌شود:

  • مدل آبگرمکن
  • برند آبگرمکن
  • نوع مشکل
  • نوع خدمات تعمیر
  • تعویض قطعات
  • میزان مهارت تعمیرکار
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب

در جدول زیر می‌توانید از جدیدترین قیمت تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه طبق نرخ سال ۱۴۰۲ شناخت کامل پیدا کنید.

نوع خدمات قیمت
اسیدشویی ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
هواگیری آبگرمکن ۳۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر دیافراگم ۷۰۰۰۰ تومان
تعمیر ترموستات ۶۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ آب ۶۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعمیر شمعک ۴۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان
نصب شیرآلات ۹۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم ترموکوپل ۱۱۰۰۰۰ تومان
سرویس آبگرمکن در کرمانشاه ۳۵۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
نصب آبگرمکن دیواری در کرمانشاه ۲۱۰۰۰۰ تومان
نصب آبگرمکن زمینی در کرمانشاه ۲۷۰۰۰۰ تومان

شارینو

به جهت شناخت بهترین تعمیرکاران در دیگر حوزه‌های تعمیر لوازم خانگی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مقالات وبلاگ شارینو همچون تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر کولر گازی در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه و غیره مراجعه کنید.

اگر از ظاهر رنگ‌ورورفته و کدر مبلمان خود ناراضی هستید و می‌خواهید بدون خرید مبلمان جدید یک تغییر حسابی در ظاهر خانه خود ایجاد کنید، استفاده از خدمات مبل شویی در کرمانشاه بهترین انتخاب است. مبل‌شویی‌های کرمانشاه با کمترین زمان مبل‌های شما را شستشو داده و به بهترین شکل به شما تحویل می‌دهند.

در شهر کرمانشاه کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری دایر هستند که می‌توانند با طعم به‌یادماندنی غذا‌ها و دکوراسیون جذاب و دیدنی‌شان خاطرات زیبایی برای شما در کنار خانواده و دوستان رقم بزنند. به این منظور می‌توانید به مطالب معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه سر بزنید.

اگر بهترین سالن‌های زیبایی کرمانشاه را نمیشناسید، میتوانید با مراجعه به مقاله معرفی سالن‌های زیبایی در کرمانشاه با خدمات این مراکز و هزینه آنها آشنا شوید.

حضور مؤثر و همیشگی در بستر اینترنت و شبکه‌های مجازی یکی از مهم‌ترین موضوعات در موفقیت کسب‌وکارها است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را گسترش داده و از رقبای خود پیشی بگیرید، تیم جوان و خلاق شارینو می‌تواند در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت در کرمانشاه، ادمین اینستاگرام در کرمانشاه، سئو سایت در کرمانشاه بهترین راهنمایی‌ها و خدمات را به شما ارائه کند.

ماندن جاده و خرابی خودرو یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی که ممکن است هریک از ما برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنیم. در این شرایط ممکن است خودرو قابلیت حرکت نداشته باشد و لازم باشد از خدمات مکانیک سیار برای حل مشکل کمک بگیریم. در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم به مطلب مکانیک سیار در کرمانشاه مراجعه کنید.

سخن پایانی

آبگرمکن‌ها از مهم‌ترین سیستم‌های گرمایشی در ساختمان هستند که تقریباً در تمام خانه‌هایی که از پکیج استفاده نمی‌کند وجود دارند تا آب را برای مصارف خانگی گرم کنند. در برخی موارد آبگرمکن به دلایل مختلف وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و این موضوع می‌تواند به گرم نشدن آب، نشتی گاز و بسیاری موارد دیگر منجر شود.

هرگونه مشکل در عملکرد آبگرمکن نیازمند دقت و بررسی است؛ زیرا می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. شما در این شرایط باید با شماره ‌تلفن تعمیرکار آبگرمکن در کرمانشاه تماس حاصل کرده و از او برای تعمیر آبگرمکن خود کمک بگیرید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه درمورد تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه می‌تواند برای شما مفید باشد را ارائه کنیم.

سؤالات متداول

۱. چرا آبگرمکن روشن نمی‌شود؟

از دلایل اصلی این مشکل می‌توان به خرابی سیستم جرقه‌زن، جرم گرفتن سر نازل، روشن نشدن شمعک و غیره اشاره کرد.

۲. علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری چیست؟

معمولاً آبگرمکن دیواری به دلیل رسوب گرفتن مبدل حرارتی، روشن نشدن پیلوت، خرابی ترموکوپل و غیره آب را گرم نمی‌کند.

۳. قیمت اسیدشویی آبگرمکن چقدر است؟

هزینه اسیدشویی آبگرمکن در مراکز تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

۴. چرا آب آبگرمکن زود سرد می‌شود؟

تجمع رسوبات در لوله‌ها، کم بودن شعله، مشکل در دودکش و غیره از دلایل ایجاد این موضوع هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *