تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه

تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه

فهرست مطالب

به نظر شما تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه جزو خدمات تعمیر ضروری است؟ تعمیرات ماشین لباسشویی در کرمانشاه به دلیل پر کاربرد بودن این وسیله در منازل و صرفه‌جویی در وقت از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است و جزو خدمات تعمیر ضروری قرار می‌گیرد.

این دستگاه با تمام ویژگی‌های مثبت و کارایی‌های بالایی که دارد، ممکن است با ایرادهایی در قطعات خود مواجه شود که عملکرد کلی ماشین ظرفشویی را مختل کند. شاید برای هم پیش‌آمده باشد که بعد از تعمیر خرابی وسیله خود توسط تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، متوجه سادگی پروسه تعمیر شوید و خودتان نیز قادر به انجام آن باشید.

در این مطالب قطعات ماشین ظرفشویی و نحوه تعمیر خرابی‌های آن برای شما آماده شد است تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ پس همراه ما باشید.

 

لیست تعمیرکاران ماشین لیاسشویی در کرمانشاه :

 

۰۹۱۸۹۰۰۳۴۹۰ جهانی 

 

۰۹۳۸۵۴۷۹۱۹۶ محمدی 

 

۰۹۹۳۲۶۶۸۳۵۲ مرادی 

 

۰۹۹۳۲۶۶۸۳۵۲ بیگی

 

۰۹۹۲۷۰۱۵۳۱۲ مرادی 

 

۰۹۱۸۶۸۱۷۰۰۴ خدایاری 

 

۰۹۱۸۴۶۹۲۱۴۱ تبرک

 

۰۹۳۷۹۹۴۱۷۰۲ نادری

 

قطعات ماشین لباسشویی در کرمانشاه

ماشین‌های لباسشویی جزو پیچیده‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شوند که در ساخت آن از اجزا و قطعات متنوعی استفاده کرده‌اند. این قطعات برای شستشوی لباس‌ها در یک پروسه پیچیده با همدیگر همکاری می‌کنند.

برای اینکه درک بهتری از عملکرد ماشین لباسشویی داشته باشیم، بهتر است که قطعات آن به طور مفصل ارزیابی شوند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دیگ ماشین ظرفشویی

به نظر شما بزرگ‌ترین قطعه ماشین لباسشویی کدام است؟ بله حدس شما درست است. دیگ ماشین لباسشویی بزرگ‌ترین قطعه آن است که از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول را شما می‌توانید، مشاهده کنید و لباس خود را درون آن قرار می‌دهید.

این بخش سوراخ‌های ریزی برای ورود و خروج آب روی خود دارد و معمولاً جنس آن از پلاستیک مقاوم یا استیل ضدزنگ است. دومین دیگ، دیگی است که شما آن را مشاهده نمی‌کنید و به بدنه ماشین لباسشویی چسبیده است و وظیفه محافظت از دیگ داخلی و سایر قطعات در برابر نشتی آب یا مواد شوینده را دارد.

موتور ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قطعه ماشین لباسشویی که به‌نوعی نقش قلب انسان را دارد، موتور است که به‌وسیله یک همزن منجر به چرخش خود می‌شود و این‌گونه لباس‌های شما شسته و خشک می‌شوند. مقدار سرعت این چرخش بستگی به شما دارد که هنگام شروع شستشوی خود آن را تنظیم می‌کنید.

وزن موتورهای لباسشویی متفاوت است. موتورهای با بار بالا در قسمت پایینی دستگاه نصب شده‌اند و مدل‌هایی که بار جلویی دارند، در قسمت پشتی ماشین لباسشویی تعبیه می‌شوند. تعمیر این قطعه در تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ زیرا خرابی آن منجر به بی‌مصرف شدن کل دستگاه می‌شود.

شیر ورودی آب ماشین لباسشویی

برای تنظیم آب سردوگرم در ماشین لباسشویی از دو شیلنگ ورودی استفاده می‌کنند که به داخل دستگاه متصل می‌شود و مقدار آب سردوگرم را باتوجه‌به تنظیم برنامه شستشو مدیریت می‌کند. نحوه عملکرد آن به این صورت است که بعد از شروع شستشو به صورت اتوماتیک دریچه‌ای برای ورودی آب باز شده و آب به دیگ داخلی منتقل می‌شود.

پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

یکی از اصلی‌ترین قطعات ماشین لباسشویی در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه که بهتر است با آن آشنا شوید، پمپ تخلیه آب است که در صورت خرابی آن دستگاه دیگر قادر به انجام کار نخواهد بود. محل نصب پمپ تخلیه پایین‌تر از قطعه واشر است.

اصولاً محل تعبیه پمپ در ماشین لباسشویی‌های با بار بالا در قسمت پشت و مدل‌های با بار جلو در قسمت جلوی دستگاه است که در فرایند شستشو در دو مرحله آب دستگاه را تخلیه می‌کنند. یک بار بعد از شستشوی اصلی و بار دیگر در چرخش نهایی ماشین لباسشویی.

شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی

برای خروج آب از ماشین لباسشویی تنها قطعه پمپ کافی نیست؛ بلکه یک شیلنگ تخلیه هم مورد نیاز است که آب جمع شده توسط پمپ را به لوله‌های فاضلاب هدایت کند. این قطعه به نظر ساده؛ اما کاربردی و مهم است که در مواقعی که دچار ایراد شد، توسط خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه تعویض می‌شود.

ترموستات ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمانشاه

شما از نحوه تعمیر ترموستات در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه اطلاعی دارید؟ ترموستات یکی دیگر از قطعاتی است که تعمیر آن بسیار مورد اهمیت است. وظیفه ترموستات تنظیم دمای آب لباسشویی است که در مواقعی که آب دستگاه به اندازه کافی داغ شده بود، المنت را خاموش و در مواقعی که آب سرد بود با روشن‌ کردن المنت به گرم کردن آب اقدام می‌کند.

میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

عملکرد میکروسوئیچ به‌نوعی مانند قفل درب است که باید از بسته بودن کامل درب ماشین لباسشویی مطمئن شود تا عملیات شستشو آغاز شود. در غیر این صورت از ورود آب مورد نیاز از شیر ورودی به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. میکروسوئیچ وظایف دیگری همچون تنظیم زاویه دیگ، میزان سطح آب داخل دیگ و فیلتر نیز دارد.  تعمیر این قطعه در تعمیر مدل‌های لباسشویی در کرمانشاه حدود ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

برد الکتریکی ماشین لباسشویی

همان‌طور که موتور نقش قلب ماشین لباسشویی را بر عهده دارد؛ برد الکتریکی نیز نقش مغز دستگاه را ایفا می‌کند. تمامی مدارها و قطعات ماشین لباسشویی روی این قطعه تعبیه شده‌اند که با توجه به نوع لباس به دستگاه در عملیات شستشو کمک می‌کند و دستورات لازم را به قطعات دیگر ارسال می‌کند.

در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه تعمیر قطعه برد از حساسیت بالایی برخوردار است و قیمت تعویض آن از ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان است. به اندازه پیشرفته بودن دستگاه شما از بردهای تخصصی‌تر و جدیدتری استفاده می‌کنند.

هیدروستات ماشین لباسشویی

یکی دیگر از قطعاتی که در ماشین لباسشویی وظیفه تنظیم مقدار آب وارد شده به دستگاه را به عهده دارند، قطعه هیدروستات است که از ورود آب اضافی جلوگیری می‌کند. هیدروستات در واقع از نشتی آب درون دستگاه ممانعت می‌کند و اگر متوجه نشتی آب شدید، ابتدا این قطعه را بررسی کنید.

همزن ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمانشاه

در شستشوهای دستی برای تمیز شدن گردوخاک و آلودگی باید لباس‌ها را با مواد شوینده به هم سابید تا تمیز شوند؛ اما در ماشین لباسشویی این کار به وسیله همزن داخل دیگ راحت‌تر شده است و با به هم زدن و چرخاندن، لباس‌ها از آلودگی پاک می‌شوند.

لاستیک درب ماشین لباسشویی

بین درب و دستگاه ماشین لباسشویی فضای خالی وجود دارد که اگر به وسیله لاستیک دور درب ماشین پر نشود، منجر به نشتی آب و ایجاد سروصدای زیاد می‌شود. همچنین این لاستیک وظیفه محافظت از شیشه درب ماشین را به عهده دارد و قیمت تعویض آن توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرمانشاه از ۳۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰  تومان است.

تسمه ماشین لباسشویی

یکی دیگر از قطعاتی که ممکن است به تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه احتیاج پیدا کند، تسمه است که باعث اتصال دیگ ماشین لباسشویی به موتور می‌شود. این اتصال منجر به چرخش دیگ می‌شود و وظیفه انتقال انرژی از قطعه پولی به موتور را دارد.

پولی ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از قطعاتی که قدرت را بین موتور و دیگ منتقل می‌کنند، پولی‌های کوچک و بزرگ هستند که مشابه یک چرخ بزرگ در پشت دیگ نصب شده‌اند و با تسمه به‌دور موتور وصل می‌شوند. با چرخش پولی، دیگ نیز به حرکت در می‌آید.

تایمر ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمانشاه

این قطعه توسط خود شما تنظیم می‌شود؛ یعنی به هر مقدار زمانی که برای شستشوی لباس خود نیاز دارید، می‌توانید آن را به صورت خودکار یا دستی تنظیم کنید که در سر وقت خاموش شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

سوئیچ پاور لباسشویی

یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات کوچکی که در نمایندگی لباسشویی در کرمانشاه وجود دارد، قطعه سوئیچ پاور یا به‌نوعی دکمه خاموش و روشن است که در مدل‌های پیشرفته به صورت لمسی کار می‌کنند؛ اما در مدل‌های قدیمی‌تر این دکمه دستی بود.

رایج‌ترین خرابی‌های ماشین لباسشویی

احتمالاً برای شما حداقل یکی از مشکلات ماشین لباسشویی اتفاق افتاده است که از تعمیر آن حتی به صورت جزئی نیز عاجز بوده‌اید. در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با رایج‌ترین خرابی‌هایی که برای ماشین‌های لباسشویی رخ می‌دهد و نحوه تعمیر آن‌ها بدون نیاز به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه آشنا کنیم.

البته برخی از مشکلات این دستگاه فقط توسط سرویس کار ماشین لباسشویی در کرمانشاه قابل رفع است و در صورت دخالت شما در تعمیر آن باعث آسیب بیشتر به دستگاه و خسارت مالی می‌شود.

بعد از چرخاندن تایمر دستگاه روشن نمی‌شود

در مواقعی ممکن است که پس از چرخش تایمر، لامپ خبر روشن نشده و دستگاه شروع به کار نکند. این مشکل توسط تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه بررسی می‌شود که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خرابی دو شاخه کابل: در این مواقع ابتدا از اتصال جریان برق مطمئن شوید؛ سپس پریز برق و کابل را بررسی کنید و در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید.
  • وارد نشدن برق از ترمینال به کلید: این خرابی به دلیل قطعی یکی از سیم‌های برق است که برق را از ترمینال به کلید منتقل نمی‌کند و باید سیم قطع شده شناسایی شود.
  • خرابی کلید برق: درصورتی‌که کلید خراب است، می‌توانید با باز کردن صفحه تایمر این مشکل را حل و دوباره تایمر را تنظیم کنید.
  • معیوب بودن هیدروستات: این خرابی تخصصی است و باید توسط تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه تعویض شود. خرابی هیدروستات منجر به خرابی تایمر و روشن نشدن دستگاه می‌شود.

ماشین لباسشویی نمی‌چرخد

خرابی‌های ماشین لباسشویی

یکی از عمده‌ترین دلایل مراجعه به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، نچرخیدن ماشین است که در بیشتر موارد به این دلیل است که حجم زیادی از لباس را در داخل لباسشویی گذاشته‌اید. بهتر است متناسب با حجم کیلویی تعیین شده دستگاه خود پیش بروید.

خرابی تسمه و اشکال در قفل درب ماشین ظرفشویی یکی دیگر از دلایل نچرخیدن آن است که بعد از بررسی و اطمینان از خرابی، این قطعه‌ها را تعویض کنید.

در حین کار ماشین لباسشویی لرزش دارد

گاهی ممکن است که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه لرزش و حرکت کردن آن شوید. دلایل این اتفاق می‌تواند به‌خاطر شل شدن پیچ‌ها، تراز نبودن دستگاه، معیوب بودن یاتاقان و بلبرینگ و خمیده شدن مخزن شستشو باشد.

برای حل این مشکل ابتدا پیچ و بست‌های دستگاه را سفت کنید؛ سپس از پایه برای تراز کردن ماشین لباسشویی کمک بگیرید. خرابی یاتاقان و خمیده بودن مخزن فقط توسط خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه قابل حل است.

ماشین لباسشویی سروصدای زیادی می‌کند

بیشترین دلایل شکایت کاربران به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، سروصدای زیاد دستگاه در حین انجام عملیات شستشو است که آرامش منزل را خدشه‌دار می‌کند. خرابی تسمه و بلبرینگ از اولین دلایل این سروصدا است که باید توسط تعمیرکاران این حوزه تعویض شود.

ممکن است لاستیک دور درب ماشین لباسشویی نیز خارج شده باشد که خودتان می‌توانید بدون نیاز به خدماتی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه آن را به محل اصلی خود برگردانید.

گیر کردن وسیله کوچک بین چیلک و مخزن از آخرین دلایل این سروصدا است که بهتر است حتماً قبل از انداختن لباس خود به داخل ماشین لباسشویی جیب‌های آن را چک کنید و با بررسی مخزن شستشو بعد از مشاهده جسم خارجی آن را دور بیندازید.

در حین کار ماشین لباسشویی خاموش می‌شود

احتمالاً برای ماشین لباسشویی شما هم اتفاق افتاده است که در حین کار خاموش می‌شود. این مشکل دو دلیل دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • معیوب بودن میکروسوئیچ: ابتدا میکروسوئیچ درب را تست و تعمیر کنید. در صورت تکرار این اتفاق در اسرع وقت توسط استادکار تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه به تعویض آن اقدام کنید.
  • خرابی تایمر دستگاه: یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی، خرابی تایمر است که در این صورت نمی‌تواند زمان اتمام عملیات شستشو را تشخیص دهد و زودتر از زمان مدنظر خاموش می‌شود.

آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود

خرابی‌های ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه گزارش می‌شود، گرم نکردن آب توسط دستگاه است که علل مختلفی دارد. ممکن است به دلیل خرابی المنت و هیتر لباسشویی باشد که راه چاره تعویض این قطعه است.

خرابی یا تنظیم نبودن ترموستات یکی دیگر از دلایل این ایراد است که با وصل کردن اهم‌متر به جریان برق می‌توانید، تنظیم بودن آن را بررسی کنید.

آب داخل ماشین لباسشویی پر نمی‌شود

گاهی ممکن است که بعد از روشن شدن لامپ خبر و تایمر، آبگیری ماشین لباسشویی انجام نشود. ابتدا از متصل بودن دستگاه به جریان برق مطمئن شوید.

باز بودن درب ماشین، خرابی میکروسوئیچ، خرابی هیدروستات، خرابی برد الکترونیکی، نقص فنی پمپ و معیوب بودن شیر آب از جمله دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است که می‌توانید از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه برای حل این مشکل کمک بگیرید.

درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود

باز نشدن درب ماشین یکی از مشکلاتی است که با چند اقدام ساده توسط خودتان قابل حل است و نیازی به تماس با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه نیست. اول این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از پایان پروسه شستشو باز شدن درب ماشین ظرفشویی به دلایل امنیتی ممکن نیست.

اگر بعد از پایان چرخه شستشو همچنان درب دستگاه باز نشد، به‌احتمال زیاد مشکل مهم‌تری وجود دارد که باید بررسی شود؛ مشکلاتی همچون وجود آب در داخل ماشین لباسشویی یا خرابی در ساختار درب دستگاه.

آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود

از مشکلات قابل رفعی که در برخی از ماشین‌های لباسشویی ممکن است؛ رخ دهد، تخلیه نشدن آب لباسشویی است که می‌تواند به دلیل انسداد فیلتر با زباله و پرز لباس باشد. بهتر است به صورت دوره‌ای فیلتر دستگاه را تمیز یا در صورت نیاز توسط خدماتی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه تعویض کنید.

مسدود شدن یا پیچ خوردن شیلنگ تخلیه یکی دیگر از دلایل اتفاق است که می توانید به صورت دستی زباله ها را از شیلنگ جدا کنید و پیچ خوردگی شیلنگ را باز کنید.

لباسشویی بوی بد می دهد

خرابی‌های ماشین لباسشویی

علاوه بر سروصدای زیاد ماشین لباسشویی، بوی بد دستگاه یکی دیگر از آزار دهنده ترین مشکلات به وجود آمده است. جمع شدن باکتری یا حل نشدن مواد شوینده و تجمع آن در قسمتی از دستگاه باعث انتشار بوی نامطبوع در لباسشویی می‌شود.

خود شما می توانید این ایراد را با یک بار شستشوی بدون لباس با آب گرم برطرف کنید. با انجام این کار به صورت ماهیانه می‌توانید به از بین رفتن باکتری و آلودگی‌ها به وسیله آب گرم منجر شوید. علاوه بر از بین رفتن آلودگی، به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می‌کنید.

موتور شستشو بعد از آبگیری کار نمی‌کند

ممکن است بعد از اتمام عملیات آبگیری، موتور ماشین لباسشویی کار نکند که سوختن موتور، معیوب بودن خازن راه‌انداز، سفت شدن تسمه و خرابی چرخ دنده رابط با چرخ دنده اصلی تایمر از عوامل این خرابی است. در صورتی که موتور دستگاه سوخته باشد، حتماً باید در اسرع وقت توسط خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه تعویض شود.

صدا دادن ماشین لباسشویی بعد از آبگیری می‌تواند به دلیل ایراد در خازن راه انداز باشد که تعویض به‌موقع آن باعث راه افتادن موتور می‌شود. سفتی تسمه نیز باعث ممانعت از حرکت موتور می‌شود که با رگلاژ تسمه این سفتی کمتر می‌شود.

پودر ماشین لباسشویی حل نمی‌شود

در برخی موارد ممکن است که به طور کامل پودر استفاده شده حل نشود و مقداری از آن باقی بماند. برای رفع این ایراد ابتدا در انتخاب پودر خریداری شده دقت کنید و بیش از حد مجاز پودر نریزید. کثیف بودن فیلتر شیر الکتریکی باعث کاهش فشار آب به جا پودری می‌شود؛ بهتر است هر از چند گاهی این قطعه را تمیز کنید.

تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

به نظر شما مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟ امروزه شرکت‌های تولیدی بسیاری در صنعت لوازم خانگی حرفی برای گفتن دارند و با تولید ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت در بازارهای جهانی به رقابت پرداخته‌اند.

در این قسمت به معرفی نمایندگی‌های فعال در عرصه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهند، می‌پردازیم.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرمانشاه

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرمانشاه

برند سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار است که طرف‌داران زیادی دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ به تمیزی عمقی معروف است که هیچ‌گونه لکی و کثیفی باقی نمی‌گذارد و قطعات آن با به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان ساخته شده است.

علی‌رغم تمامی این ویژگی‌های مثبت، ممکن است که با استفاده نادرست و نگهداری غیراصولی عملکرد این دستگاه دچار اختلالاتی شود و به تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه احتیاج پیدا کند.

در این موقعیت می‌توانید با شماره تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرمانشاه تماس بگیرید و از کلیه خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در کرمانشاه استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در کرمانشاه

کشور ایتالیا تولید کننده برند کندی است که قطعات آن در سایر کشورها مونتاژ می‌شوند. کشور ایران نیز از طریق شرکت پاکشوما به مونتاژ قطعات لباسشویی کندی می‌پردازد. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در کرمانشاه یکی از فعال‌ترین نمایندگی‌های موجود در عرصه تعمیر لوازم خانگی است.

نمایندگی ماشین لباسشویی کندی در کرمانشاه به ارائه خدماتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر موتور، تعویض پمپ تخلیه، تعمیر ترموستات، تعویض هیدروستات و… می‌پردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرمانشاه

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در کرمانشاه با کادر مجرب، خوش ذوق و با سابقه آماده ارائه خدمات متنوعی در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه است که تمامی ایرادهای دستگاه شما را با قیمت خوب و اقتصادی تعمیر می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرمانشاه

یکی دیگر از تولید کنندگان موفق در عرصه تولید لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه برند اسنوا است که در طی این سال‌های فعالیت خود لوازم خانگی باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. محصولات این برند نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است.

در مواقعی که لباسشویی اسنوا شما با خرابی‌هایی مواجه شد، بهتر است به نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در کرمانشاه مراجعه کنید تا دستگاه شما زیر نظر متخصصان خود این برند تعمیر شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کرمانشاه

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرمانشاه

احتمالاً شما هم نام برند دوو را در میان لوازم خانگی موجود در بازار شنیده‌اید که خریداران ایرانی زیادی دارد. دستگاه‌های این برند به نسبت قیمت معقولی که دارند، از کیفیت و طراحی خاصی برخوردار هستند که در بازار موردتوجه خریداران است.

بعد از خرید از این برند شما می‌توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در کرمانشاه استفاده کنید. در این نمایندگی به طور تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه نیز انجام می‌شود و شما با خیالی آسوده می‌توانید، تعمیر دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمانشاه

ایران نیز در تولید ماشین لباسشویی‌های با کیفیت وارد بازار تولید شده است که برند پاکشوما یکی از آن‌ها است. محصولات این برند بسیار بادوام هستند؛ اما مانند سایر برندها این برند هم نیز با خرابی‌هایی مواجه می‌شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه این برند، می‌توانید از نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمانشاه کمک بگیرید. اگر به تعویض قطعات نیاز بود، این نمایندگی از قطعات اصلی برای دستگاه شما استفاده می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرمانشاه

ماشین لباسشویی برند مجیک ممکن بعد از مدتی به دلیل نگهداری نادرست دچار مشکلاتی همچون خرابی ترموستات، نچرخیدن دیگ، خرابی تایمر و تخلیه نشدن آب شود. متخصصان نمایندگی ماشین ظرفشویی مجیک در کرمانشاه ایرادهایی که در بالا گفته شد را با دستگاه‌های پیشرفته تعمیر می‌کنند؛ به‌طوری‌که ماشین لباسشویی شما مانند روز اول می‌شود و دیگر نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه ندارید.

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در کرمانشاه

لباسشویی پارس یکی دیگر از برندهای تولید ایران است که همواره در لیست پیشنهادی‌های خرید قرار دارد. از نقاط ضعف این برند می‌توان به‌ظاهر معمولی این دستگاه اشاره کرد. قیمت مناسب این محصول موجب تشویق بسیاری از افراد به خرید آن می‌شود.

با اینکه خریداران این برند از کیفیت آن رضایت خوبی دارند؛ اما همچنان یک سری ایرادهایی دارد که به تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه نیاز می‌شود. برای رفع این ایرادها می‌توانید به نمایندگی ماشین لباسشویی پارس در کرمانشاه مراجعه کنید.

قیمت تعمیر انواع لباسشویی در کرمانشاه

قیمت تعمیر انواع لباسشویی در کرمانشاه

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه در چه رنجی است؟ یکی از دغدغه‌های مهمی که قبل از تعمیر ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه است. این هزینه متغیر است و با توجه به نوع برند ماشین لباسشویی، میزان خرابی، تجربه تعمیرکار، زمان صرف شده و هزینه ایاب‌وذهاب تعیین می‌شود.

در جدول زیر تعرفه تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ را برای شما دسته‌بندی کرده‌ایم.

نوع تعمیر هزینه تعمیر
تعمیر موتور ماشین لباسشویی از ۴۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شفت ماشین لباسشویی از ۶۵۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر دیگ ماشین لباسشویی از ۲۴۰۰۰۰ تا ۵۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی از ۴۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب لباسشویی از ۲۲۰۰۰۰ تا ۵۶۰۰۰۰ تومان
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی از ۲۱۰۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی از ۲۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان

 

شارینو

مطالعه مقاله‌های وبلاگ شارینو همچون تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر مبل در کرمانشاه به آگاهی شما درباره لوازم خانگی کمک فراوانی می‌کند و در مواقعی می‌توانید خودتان دست به آچار شوید.

به‌منظور آشنایی بیشتر با حرفه هنر و استادان نام دار این حوزه می‌توانید از مطالب آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه، آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه و آموزشگاه زبان در کرمانشاه دیدن کنید.

استادکار کابینت در کرمانشاه یکی از استادان حرفه‌ای و با سابقه در این حوزه است که در کیفیت بالایی کابینت تعمیر می‌کند و شما می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

اگر به حوزه تعمیر پکیج در کرمانشاه و تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به قسمت مقاله‌های شارینو بزنید.

کرمانشاه در حوزه تفریحات در این چند سال پیشرفت چشمگیری کرده است. شارینو درباره رستوران‌های کرمانشاه، کافه‌های کرمانشاه و سینماهای کرمانشاه مطالب خوبی آماده کرده است.

اگر در مسیر کرمانشاه اتومبیل شما خراب شد، نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید با مطالعه مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه اطلاعاتی درباره آن‌ها به دست آورده و با آن‌ها تماس بگیرید و درخواست تعمیر کنید.

نصب دوربین مدار بسته در کرمانشاه یکی از راهکارهای افزایش امنیت در سطح شهر است که درصد دزدی و غارت اموال را کاهش می‌دهد و شارینو درباره این موضوع مقاله مفیدی ارائه کرده است.

 

 

صحبت نهایی

تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه جزو تعمیرات تخصصی و حساس قرار دارد که حتماً باید قطعات آن توسط تکنسین‌های مخصوص تعمیر شوند تا از خرابی‌های بیشتر جلوگیری شود.

در این مطالب تلاش کردیم که بهترین اطلاعاتی که درباره ماشین لباسشویی، قطعات آن و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه وجود دارد را برای شما جمع آوری کنیم تا در صورت نیاز به مطالعه آن بپردازید.

سؤالات متداول

۱. هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی چقدر است؟

۱ تا ۵ میلیون تومان

۲. وظیفه قطعه هیدروستات چیست؟

تنظیم آب وارد شده به دستگاه

۳. تعرفه تعمیر لباسشویی در کرمانشاه چقدر است؟

با توجه به نوع خدمات، تعداد قطعات خراب شده و هزینه ایاب‌وذهاب متغیر است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *