تعمیر مبل در کرمانشاه

تعمیر مبل در کرمانشاه

آیا از مزایای تعمیر مبل در کرمانشاه خبر دارید؟ این روش در تعمیر مبل یکی از پرکاربردترین روش‌هایی است که هزینه بسیار کمتری به نسبت خرید مبلمان جدید در این اوضاع اقتصادی دارد. امروزه این نوع تعمیرات به دلیل مزایایی که دارند، به یکی از پرطرفدارترین نوع تعمیرات مربوط به لوازم خانگی و دکوراسیون تبدیل شده‌اند.

اگر مبل شما خراب شده و از ظاهر آن خسته شده‌اید و به فکر خرید ست مبلمان جدید هستید، دست نگه دارید. ما اینجا هستیم که یک روش بسیار مقرون به‌صرفه را خدمت شما معرفی کنیم تا به تعمیر فرسودگی و ظاهر جدید مبل شما منجر ‌شود. پس دست از خواندن مطالب برندارید تا با تعمیر مبل در کرمانشاه آشنا شوید.

کاربرد تعمیر مبل چیست؟

امروزه یکی از آیتم‌هایی که در شکیل جلوه دادن دکوراسیون خانه تأثیر بسزایی دارد، انتخاب یک مبلمان شیک با توجه به نوع سلیقه شما است. گاهی اوقات بعد از گذر زمان مبل‌های خریداری شده دچار فرسودگی می‌شوند و به خرید مبل جدید نیاز پیدا می‌کنید؛ اما خرید دوباره این وسیله برای تمامی افراد امکان پذیر نیست.

تعمیر مبل در کرمانشاه یکی از بهترین روش‌هایی است که سنگینی هزینه گزاف خرید مبل را از دوش شما برمی‌دارد. تعمیر، ترمیم و رفع فرسودگی از جمله خدماتی است که در این حوزه با قیمت مناسب ارائه می‌شود. بعد از توضیحاتی که داده شد، این سؤال برای شما پیش می‌آید که در چه شرایطی می‌توانید از خدمات تعمیر مبل در کرمانشاه استفاده کنید؟

شرایطی که در آن می‌توانید از تعمیرکار مبل در کرمانشاه برای تعمیر مبل خود استفاده کنید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تغییر در رنگ پارچه مبل
  • پارگی پارچه مبلمان
  • شکستگی پایه مبلمان
  • تغییر رنگ در چوب مبل
  • فرسودگی دسته و پشتی‌های مبل
  • معیوب بودن فنرهای مبل
  • خرابی کلاف‌های مبل
  • آسیب‌های سطحی در مبل
  • آسیب‌های عمقی در مبل
  • آسیب‌دیدگی فوم‌های مبل
  • فرسودگی پارچه مبلمان

تعمیر مبل شامل چه مراحلی می‌شود؟

یکی از بهترین راهکارهایی که علاوه بر کاهش و صرفه جویی در هزینه، باعث تغییر در دکوراسیون و طراحی جدید در منزل شما می‌شود، تعمیر مبل در کرمانشاه است. مبل‌های قدیمی با کیفیت که از مد افتاده‌اند، به راحتی با این روش به یک مبلمان شیک و امروزی تبدیل می‌شوند.

با اهمیتی که این شغل در جامعه پیدا کرد، تعمیر مبل با چند ابزار ساده دستی امکان پذیر نبود؛ بنابراین شرکت‌های تولیدی مبل در کرمانشاه نیز با تعمیرکاران مجرب و مواد درجه یک وارد این عرصه شدند.

در ادامه مهم‌ترین مراحل تعمیر مبلمان را خدمت شما شرح می‌دهیم؛ البته این نکته را در نظر داشته باشید که مراحل تعمیر مبل با توجه به فرسودگی که در مبل وجود دارد، متفاوت است.

رنگ‌کاری مبلمان در کرمانشاه

مرحله اول در تعمیر مبل در کرمانشاه، رنگ‌کاری است. مهم‌ترین نکته‌ای که در رنگ‌کاری مبلمان باید به آن توجه کرد، نوع چوب و میزان رنگ پریدگی است. درصد رنگ پریدگی در مبلمان کلاسیک به دلیل مقدار چوب استفاده شده بالا به نسبت سایر مبل‌ها بیشتر است.

اگر سطح چوب مبل کلاسیک شما سالم؛ اما خراش خوردگی و رنگ پریدگی داشته باشد، تعمیرکاران متخصص در این حوزه با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته قسمت آسیب دیده مبل را صیقل می‌دهند و به رنگ آمیزی جدید مبل می‌پردازند.

رنگ زدن قسمتی از مبل توسط خود شما به‌منظور لکه‌گیری شدنی است؛ اما رنگ آمیزی کل بدنه مبل توسط شما نتیجه رضایت بخشی به همراه نخواهد داشت و ظاهر مبلمان شما را بد می‌کند. در نتیجه بهتر است، برای رنگ‌آمیزی کلی از رنگ‌کار تعمیر مبل در کرمانشاه استفاده کنید.

رویه کوبی مبلمان در کرمانشاه

رویه کوبی مبلمان در کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین مراحلی که حتماً باید به وسیله متخصص تعمیر مبل در کرمانشاه انجام شود، رویه کوبی مبل کرمانشاه است که هزینه بالاتری در مقایسه با سایر مراحل تعمیر دارد. رویه کوبی به این معنی است که بعد از اینکه اسکلت اصلی مبل کامل شد، با کلاف‌های مخصوص اسکلت مبل را پر می‌کنند و برای روی کلاف‌ها از پارچه رومبلی استفاده می‌کنند.

به دلیل اینکه رویه کوبی تأثیر زیادی در جلوه و زیباتر نشان دادن مبل دارد، بهتر است از تعمیرکاران متخصص در این حوزه استفاده کنید که ثمره لذت بخشی داشته باشد. رویه کوبی که در این قسمت مهارت خاصی دارد، بدون هیچ‌گونه ایرادی و در نهایت زیبایی پارچه مبل را روی مبل می‌کشد. رویه کوبی تولیدی مبل کرمانشاه برای تمامی مبل‌های موجود در بازار انجام می‌شود.

تعمیر کلاف مبلمان در کرمانشاه

یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده مبل، کلاف است که از جنس‌های مختلفی همچون فوم، چوب، تسمه و فنر تشکیل شده است. کلاف بسیاری از مبل‌ها در هنگام طراحی در معرض دید قرار نمی‌گیرد. برای تعمیر مبل این‌گونه کلاف‌ها باید متخصص تعمیر مبل در کرمانشاه وارد عمل شود و به بررسی آن بپردازد.

تکنسین مبل باید به‌صورت اصولی اتصال کلاف به یکدیگر را بررسی کند و در نقاطی که اتصال تسمه و فنر آن شل شده بود، با وسایل مورد نیاز آن‌ها را وصل کند.

تعویض پارچه رویی مبل در کرمانشاه

آیا از پارچه مبل خود خسته شده و به فکر تعویض آن هستید؟ با تعویض پارچه توسط مراکز تعمیر مبل در کرمانشاه این مشکل به راحتی قابل‌حل است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض پارچه در صورتی رضایت‌بخش است که کلاف مبل سالم باشد.

اگر تعمیرکار مبل سلامت و کیفیت کلاف مبل شما را تأیید کرد، می‌توانید با کمک آن پارچه مناسب و باکیفیتی را خریداری کنید. بعد از تعویض شما صاحب مبلمان نو با پارچه جدید هستید.

تعویض اسفنج مبل در کرمانشاه

اسفنج‌های استفاده شده در مبل‌ها معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و زودتر از حد معمول به فرسودگی و پلاسیدگی دچار می‌شوند. اسفنج فرسوده شده در ظاهر و زیبایی مبل تأثیر زیادی می‌گذارد و باعث از فرم افتادن آن می‌شود.

امروزه شرکت‌های تعمیر مبل در کرمانشاه چاره‌ای برای حل این مشکل پیدا کرده‌اند که با کمک پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، اسفنج باکیفیت و مرغوبی را جایگزین اسفنج بی‌کیفیت مبل شما می‌کنند. مبل شما با این تعویض مانند روز اول زیبا و سالم می‌شود.

تعمیر شکستگی مبل در کرمانشاه

تعمیر شکستگی مبل در کرمانشاه

بیشترین دلیل مراجعه به مراکز تولید و تعمیر مبل در کرمانشاه، شکستگی مبل و لق بودن پایه‌های آن است که موضوع ناراحت‌کننده‌ای به شمار می‌رود. قرار دادن اشیا سنگین وزن روی مبل، قرار دادن مبل در سطح ناهموار، جابه‌جایی زیاد مبل از عوامل شکستگی و یا لق بودن پایه مبل است.

تعمیرکاران مربوطه در کمترین زمان ممکن به رفع شکستگی پایه مبل، فیکس کردن پایه مبل با میخ و صیقل دادن چوب‌های خراب شده می‌پردازند. با این راه‌حل‌ها این مشکل قابل‌حل است؛ اما باید در حین استفاده از مبل استانداردهای لازم را رعایت کرد و از قرار دادن اشیای سنگین خودداری کرد.

انواع پارچه‌های مبل در کرمانشاه

قیمت مبل در کرمانشاه با توجه به پارچه مصرف شده، متفاوت است. یکی دیگر از اقداماتی که در نگهداری درست و تعمیر مبل در کرمانشاه تأثیر دارد، شناخت انواع پارچه‌هایی است که در مبل‌های امروزی استفاده می‌شوند. امروزه تنوع پارچه‌ها در شرکت‌های تولیدی مبل بالا است که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی انواع پارچه‌هایی که در بازار موجود است، می‌پردازیم.

پارچه مبل مازاراتی

یکی از مهم‌ترین پارچه‌هایی که هم در تولید مبل و هم در تولید لباس‌های زنانه و مردانه از آن استفاده می‌کنند، پارچه‌های مازاراتی هستند که به‌عنوان یک پارچه لوکس محسوب می‌شوند. پارچه‌های مازاراتی ناهمواری کمتری به نسبت سایر پارچه‌ها دارند و بافت آن‌ها شبیه به پارچه‌های مخمل است.

دانه‌های کوچکی در پارچه‌های مازاراتی وجود دارد که باعث منظم‌تر دیده‌شدن پارچه می‌شود. این نوع پارچه‌ها به‌مرورزمان پوسیدگی و سایش به همراه دارند و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

پارچه مبل پشمی

شرکت‌های تولیدی مبل در مناطق سردسیر بیشتر از پارچه‌های پشمی در ساخت مبل استفاده می‌کنند که بافت بسیار لطیفی دارد و مقاومت بالایی در برابر پارگی و چروک شدن از خود نشان می‌دهد. خرید مبلی که از این نوع پارچه ساخته شده است به افرادی که حیوان خانگی یا کودک خردسال دارند، پیشنهاد می‌شود.

البته از معایب این نوع پارچه می‌توان به سخت تمیز شدن آن در مواقع کثیفی اشاره کرد که با مواد شوینده قوی نیز این مشکل حل شدنی است. تعمیر این نوع پارچه با قیمتی حدود ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان در تعمیرگاه‌های تعمیر مبل در کرمانشاه انجام می‌شود. این نوع پارچه خاصیت انتقال گرما در فصول سرد سال را دارد.

پارچه مبل نخی

انواع پارچه‌های مبل در کرمانشاه

اگر به دنبال مبلی با پارچه نرم و بادوام هستید، مبل‌هایی که در ساخت آن از پارچه نخی یا پنبه‌ای استفاده کرده‌اند؛ بهترین گزینه است. این مدل پارچه‌ها به دلیل مقاومت در برابر ساییدگی و راحت تمیز شدن طرف‌داران زیادی دارد که بیشتر در مبل‌های راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مدل پارچه نباید در معرض مستقیم تابش نور قرار بگیرد؛ زیرا رنگ خود را از دست داده و چروک می‌شود. این نوع پارچه با قیمت ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰۰ تومان در دسته قیمت مبل ارزان قرار می‌گیرد.

پارچه مبل نانو

به نظر شما جدیدترین پارچه مبلی در بازار کدام است؟ پارچه نانو از به‌روزترین پارچه‌های مبلی است که با ویژگی‌های ضد آب بودن، ضد حریق بودن، ضد لک و آنتی باکتریال در بازار شناخته شده است. خرید این نوع مبل به دلیل دوام بالایی که دارد، چندین سال استفاده با خیال راحت را در پی دارد.

پس پیشنهاد ما به شما که به دنبال خرید مبل باکیفیت و در عین حال استفاده طولانی مدت از آن هستید، مبل‌های نانو هستند که در بازار رقیب ندارند. تعمیرات این نوع پارچه در کارگاه‌های تعمیر مبل در کرمانشاه نیز انجام می‌شود.

پارچه مبل کتان

پارچه کتان و نخی ظاهری شبیه به هم دارند. به گفته تعمیرکاران تعمیر مبل در کرمانشاه این نوع پارچه‌ها جدای از ظاهر یکدستی که دارند، خیلی سریع چروک می‌شوند و برای کسانی که حیوانات خانگی دارند، اصلاً گزینه خوبی نیست. همچنین لکه بری و تمیز کردن پارچه‌های کتان وقت زیادی می‌برد.

پارچه مبل ساتن

یکی دیگر از پارچه‌هایی که در ساخت مبل کاربرد دارد، پارچه ساتن است که جنس با کیفیتی دارد و دیرتر از حد معمول خراب می‌شود. زود لکه شدن، عدم تمیزی آسان و سختی در نشستن و بلند شدن از روی آن از جمله معایب این مدل پارچه است که ممکن است در زمان تعمیر مبل در کرمانشاه با آن مواجه شوید.

پارچه مبل شانل

انواع پارچه‌های مبل در کرمانشاه

اگر به دنبال خرید یک مبل با پارچه لوکس و سلطنتی هستید، پارچه مبل شانل تنها گزینه روی میز شما است. این پارچه از نخ، ابریشم و پنبه طبیعی تولید می‌شود. تنوع رنگ بندی و طرح این پارچه بسیار بالا است و در پرده‌های سلطنتی نیز کاربرد دارد. قیمت تعمیر این نوع پارچه در شرکت تعمیر مبل در کرمانشاه حدود ۱۸۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

رنگ بندی پارچه مبل در کرمانشاه

قدم دوم در تعمیر مبل در کرمانشاه، آشنایی با انواع رنگ بندی پارچه‌های مبلمان است. انتخاب رنگ مبل کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه افراد با همدیگر تفاوت دارد. در انتخاب رنگ و مدل مبل عوامل مختلفی نظیر: رنگ پرده، رنگ و مدل فرش و فضای ساختمان تأثیرگذار هستند.

البته در انتخاب رنگ مبل باید قوانینی را رعایت کرد که این قوانین در شیک جلوه دادن منزل شما کمک فراوانی می‌کند. رنگ بندی‌های مبل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پارچه رنگ خنثی: رنگ‌های خنثی به این دلیل که از مد نمی‌افتند، خواهان زیادی دارند. یکی دیگر از مزیت‌های رنگ خنثی ست‌شدن راحت با لوستر و رنگ فرش است. رنگ‌های نسکافه‌ای، کرم، شیری و بژ از زیرمجموعه‌های رنگ خنثی هستند.
  • پارچه رنگ طلایی: رنگ‌های طلایی، زعفرانی، خردلی و زرد به رنگ‌های لاکچری مشهور هستند که به شیک جلوه دادن دکوراسیون منزل کمک می‌کند.
  • پارچه رنگ سبز: رنگ سبز به‌عنوان نماد طبیعت آرامش خاصی دارد و در دکوراسیون منازل از آن استفاده می‌کنند؛ البته باید رنگ سبز را با رنگ خنثی مخلوط کنید تا هارمونی خاصی ایجاد کنند. استفاده تنها از رنگ سبز جلوه زیبایی ندارد.
  • پارچه رنگ صورتی و بنفش: انتخاب رنگ‌هایی همچون صورتی و بنفش انتخاب جسورانه‌ای است که زمانی که با رنگ‌های خنثی ترکیب شوند، دکوراسیون خانه را به یک دکوراسیون پر زرق و برق تبدیل می‌کند. در حین تعمیر مبل در کرمانشاه حتماً از رنگ خنثی در ترکیب رنگی خود استفاده کنید.
  • پارچه رنگ قرمز: رنگ قرمز بیشتر در مبل‌های سنتی و دکوراسیون‌های آنتیک استفاده می‌شود که طرف‌داران منحصر به فرد خود را دارد. ای رنگ به روشن‌تر دیده‌شدن منزل شما کمک می‌کند.
  • پارچه رنگ مشکی: رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که قابلیت ست با انواع رنگ‌ها را دارد. ست کردن رنگ مشکی با رنگ‌های تندی مانند: طلای، نقره ای و خاکستری جلوه زیبایی را به منزل شما می بخشد.
  • پارچه رنگ آبی: اگر این رنگ انتخاب شما در تعمیر مبل در کرمانشاه است، در ترکیب آن با رنگ‌های دیگر دقت خاصی به خرج دهید که به یک انتخاب خاص و شیک تبدیل شود.

بعد از شناخت انواع رنگ‌ها نوبت به تعمیر مبل در کرمانشاه می‌رسد که شما در این قسمت با تعمیر انواع مبل و نکات ریز آن آشنا می‌کنیم.

تعمیر انواع مبل در کرمانشاه

یکی از پرکاربردترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی که امروزه به پرطرف‌دارترین خدمات تبدیل شده، تعمیر مبل در کرمانشاه است که بسیاری از افراد آن را به خرید مبلمان جدید ترجیح می‌دهند. شناخت نوع مبل یکی از نکاتی است که در تعمیر باید به آن توجه کرد.

در یک دسته بندی کلی مبل‌ها به ۵ گروه تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. شناخت انواع مبل و مواد به کار رفته در آن در هنگام خرید و تعمیر کمک بسزایی می‌کند و شما با توجه به ساختار مبل از آن نگهداری می‌کنید. در ادامه به توضیح این ۴ گروه مبل می‌پردازیم.

تعمیر مبل کلاسیک در کرمانشاه

اگر به دنبال مبلی که تلفیقی از زیبایی و راحتی است؛ هستید، پیشنهاد ما به شما مبل کلاسیک است. طراحان مبل در این مدل راحتی و زیبایی را بیشتر مدنظر خود قرار داده‌اند. یکی از ویژگی‌های بارز مبل کلاسیک استفاده از چوب مرغوب است، چوب‌هایی مانند: راش، گردو، توسکا و افرا.

جنس مواد اولیه به کار رفته و چوب در مبل کلاسیک با کیفیت است؛ اما بعد از مدتی به دلیل استفاده مکرر دچار فرسودگی می شود که باید هر چه سریع تر توسط مبل کار تعمیر مبل در کرمانشاه تعمیر شود. یکی از معایب مبل کلاسیک افت سریع قیمت آن بعد از خرابی است.

قیمت این نوع مدل مبل از ۱۵ میلیون شروع می شود و تا ۵۰۰ میلیون ادامه دارد و قیمت آن بر اساس معیارهایی متغیر است.

 تعمیر مبل استیل یا سلطنتی در کرمانشاه

تعمیر انواع مبل در کرمانشاه

احتمالا شما هم شنیده باشید که مبل سلطنتی از قیمت بالایی برخوردار است؛ به این دلیل که تماما از چوب طبیعی ساخته می شود. علاوه بر قیمت بالا، این نوع مبل ها وزن بالایی نیز دارند؛ البته مبل‌های سلطنتی که با پلیمر ساخته شده اند، قیمت و وزن کمتری به نسبت مبل‌های سلطنتی چوبی دارند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که مبل استیل تنها یک سبک مبل سازی است و به این معنا نیست که در ساخت آن از استیل استفاده می‌کنند. این نوع مبلمان به مبل‌های مقاوم معروف هستند؛ اما با این حال همچنان شاهد خرابی بر اثر استفاده نادرست از آن ها هستیم.

شکستگی تاج مبل سلطنتی از جمله خرابی هایی است که در مراکز تعمیر مبل در کرمانشاه تعمیر می شوند. قیمت مبل سلطنتی کرمانشاه از ۱۵ میلیون با کیفیت پایین تا ۴۰۰ میلیون با کیفیت بسیار بالا در بازار موجود است. این قیمت ها ارتباط مستقیمی با مواد اولیه مبل دارند.

تعمیر مبل مدرن در کرمانشاه

امروزه یکی از مبل هایی که سادگی و در عین حال زیبایی آن خریداران زیادی را به خود جلب کرده، مبل مدرن است که برای محل کار و فضای خلوت خانه گزینه ای خوبی محسوب می شود. تعمیر مبل مدرن توسط متخصصان تعمیر مبل در کرمانشاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی های بارز در طراحی این مدل مبل که آن را از سایر مبل ها متمایز می‌کند، شکل های هندسی و خط های ساده است که در طراحی مبل مدرن از آن استفاده می‌کنند. مبل‌های مدرن در دو دسته راحتی و نیمه راحتی توسط شرکت‌های تولیدی مبل تولید می شوند.

کاربرد مبل مدرن راحتی در سالن های پذیرایی و مبل‌های نیمه راحتی در اتاق های نشیمن است که با قیمت ۱۰ میلیون تا ۸۰ میلیون به صورت نقد یا مبل اقساطی کرمانشاه به فروش می رسد.

تعمیر مبل راحتی (اسپرت) در کرمانشاه

آیا به دنبال خرید مبل راحتی هستید؟ مبل راحتی یا اسپرت گزینه ایده آلی برای شما به حساب می آید. تعمیر مبل راحتی به دلیل ساده بودن در مراکز تعمیر مبل در کرمانشاه به یکی از محبوب ترین تعمیرات تبدیل شده است. میزان استفاده از مبل راحتی در طول شبانه روز بیشتر از سایر مبل ها است؛ به همین دلیل درصد پوسیدگی و فرسودگی در آن بالاتر است .

ارتفاع کم مبل از ویژگی های برجسته در این مبل ها هستند و دسته ای پهن دارند که به عنوان کاناپه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کتان پارچه استفاده شده در این مبل است که تنوع رنگی بالایی دارد. قیمت مبل راحتی در مریانج کرمانشاه حدود ۶ میلیون تا ۶۰ میلیون است.

تعمیر مبل چستر در کرمانشاه

یکی از مبل هایی که ظاهر جذاب و دلفریبی دارد، مبل چستر است که لمسه کاری دکمه در فاصله های منظم تاثیر زیادی در شیک بودن آن گذاشته است. جنس تقلبی این مدل مبل در بازار نیز وجود دارد که در هنگام خرید به آن توجه کنید.

فضای مبل چستر اصل را با موی دم اسب و پرز نارگیل پر می‌کنند. مخمل و کتان از پارچه های استفاده شده در این مبل هستند که زیبایی و ماندگاری بالایی نیز دارند. تعمیر مبل چستر توسط خدماتی های تعمیر مبل در کرمانشاه هزینه مناسبی دارد. قیمت خرید مبل چستر در بازار از ۸ میلیون تا ۷۰ میلیون است.

تعمیر مبل چرم در کرمانشاه

تعمیر مبل چرم در کرمانشاه

احتمالا شما هم دیده اید که در مراکز تجاری یا اداری از مبل‌های چرم بیشتر استفاده می‌کنند. استفاده از این نوع مبل ها به نگهداری خاصی نیاز دارد و از قرار دادن اشیا تیز روی آن باید جلوگیری کرد؛ زیرا منجر به پاره شدن چرم مبل می شود.

تعمیر مبل چرم توسط شرکت‌های تعمیر مبل در کرمانشاه با دقت و ظرافت بالایی انجام می شود تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنند. امروزه مبل چرم جزو مبل ارزان قیمت در کرمانشاه به شمار می رود که به دلیل حساسیت در نگهداری مقداری از خریداران خود را از دست داده است.

هزینه تعمیر مبل در کرمانشاه

به نظر شما قیمت تعمیر مبل در کرمانشاه به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ به فاکتورهایی متنوعی همچون: میزان خرابی، مدل مبل، اندازه مبل، مدت زمان تعمیر، کیفیت تعمیر مبل و هزینه ایاب و ذهاب تیم تعمیرکار بستگی دارد. در جدول زیر هزینه تقریبی تعمیر مبل در کرمانشاه گردآوری شده است.

خدمات تعمیر هزینه تعمیر
تعویض پارچه مبل ۷ نفره ۵/۳ تا ۵/۸ میلیون تومان
تعویض فنر مبل ۷ نفره ۱ تا ۴ میلیون تومان
تعویض فوم مبل ۷ نفره ۴ تا ۸ میلیون تومان
تعمیر اسکلت مبل ۷ نفره ۵/۱ تا ۵/۵ میلیون تومان
صداگیری مبل ۷ نفره ۱ تا ۵/۱ میلیون تومان
رنگ چوب مبل ۷ نفره ۱ تا ۳ میلیون تومان

هزینه خرید مبل در کرمانشاه

آیا میزان فرسودگی مبل شما خیلی بالاست و دیگر تعمیر مبل در کرمانشاه کارساز نیست؛ به همین دلیل به فکر خرید مبلمان جدید هستید؟ امروزه تولیدکنندگان ایرانی در صنعت تولید مبل بسیار پیشرفت کرده اند و در حد بازارهای جهانی مبل‌های باکیفیتی در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند.

جدول زیر قیمت خرید انواع مبل در سال ۱۴۰۲ است که مطالعه آن برای شما که قصد خرید دارید، بسیار مفید است.

نوع مبلمان قیمت خرید مبلمان
مبلمان راحتی ۵۰ میلیون تا ۱۱۰ میلیون تومان
مبلمان کلاسیک ۱۴ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان
مبلمان کاناپه ۸ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان
مبلمان سلطنتی از ۷۰ میلیون به بالا
مبلمان چستر ۳۰ میلیون تا ۱۲۰ میلیون تومان
مبلمان چرم ۲۰ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان

لیست مبل فروشی های کرمانشاه

لیست مبل فروشی های کرمانشاه

آیا قصد خرید از مراکز مبل فروشی در کرمانشاه را دارید؟ برای اینکه یک مبلمان باکیفیت با قیمت مناسب خریداری کنید، باید با بهترین مراکز مبل فروشی در کرمانشاه آشنایی داشته باشید. به همین دلیل لیست زیر برای شما گلچین شده است.

نام مبل فروشی آدرس شماره تلفن
بازار بزرگ مبل کرمانشاه، واقع در خیابان مدرس ۰۹۳۵۱۲۵۹۹۱۸
گالری مبل گردو کرمانشاه، واقع در خیابان کارمندان ۰۹۱۸۶۱۸۸۷۷۲
مبل دیوانی هوم کرمانشاه، ضلع شرقی میدان مرکزی ۰۸۳۳۸۳۹۷۱۰۱
مبل چوبکده جهان تاب کرمانشاه، خیابان مدنی، مابین خیابان دکتر الهامی و دکتر سبحانی ۰۸۳۳۷۲۹۸۸۶۳
فروشگاه لیلیوم کرمانشاه، بلوار ۲۲ بهمن، خیابان برق ۰۸۷۳۳۳۲۵۹۷۷۷
مبل پارسه کرمانشاه، کارمندان، ایستگاه ۹ ۰۹۱۸۹۲۶۹۸۲۰
مبل رویال کرمانشاه، سی متری دوم ۰۹۱۸۸۷۰۰۵۹۵

شارینو

آشنایی با انواع تعمیرات لوازم خانگی در حین خرابی شما را چند قدمی جلوتر می اندازد؛ پس پیشنهاد می کنیم مقاله های تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر یخچال در کرمانشاه سایت شارینو را مطالعه کنید.

آشنایی با نحوه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه و تعمیر پکیج در کرمانشاه در سایت شارینو اطلاعات شما را در این زمینه بالا می برد.

مقاله های آموزشگاه زبان در کرمانشاه، آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه و آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه از جمله مقاله های پربازدید سایت شارینو هستند.

مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه شارینو در مواقع خرابی به کمک شما می آید و شما می توانید به صورت جزئی ماشین خود را تعمیر کنید.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید، ابتدا مقاله شارینو در مورد نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه را مطالعه کنید.

مقاله استادکار کابینت در کرمانشاه شارینو یکی از مقاله های پرکاربردی است که اطلاعات تخصصی زیادی در اختیار شما قرار می دهد.

و در آخر سخن تفریح و گشت و گذار از هر چیزی خوش تر است. اگر قصد سفر به کرمانشاه را دارید، حتماً قبل بستن ساک خود مقاله های شارینو درمورد رستوران های کرمانشاه، سینمای های کرمانشاه و مراکز خرید در کرمانشاه را مطالعه کنید.

چکیده

مبل یکی از آیتم ها در دکوراسیون شیک است و به شکیل نشان دادن منزل شما کمک فراوانی می‌کند؛ اما ممکن است که به دلیل استفاده نادرست دچار فرسودگی شود، به همین دلیل تعمیر مبل در کرمانشاه یکی از پرکاربردترین تعمیرات لوزام خانگی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اگر از مبل خود خسته شده اید و به فکر نو کردن چهره آن هستید، تعمیرات مبل بهترین گزینه برای شما است.

 ما در این مقاله تلاش کردیم که به صورت کاملا فنی اطلاعات به درد بخوری برای شما در این زمینه آماده کنیم. امیدواریم که ارائه این اطلاعات برای شما مفید واقع شود و از مطالعه آن اطلاعات جدیدی کسب کرده باشید. لطفا تجربیات خود را در رابطه با موضوع تعمیر مبل در کرمانشاه با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

۱. قیمت مبل چستر در بازار چقدر است؟

از بازه ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون

۲. مهم‌ترین مرحله تعمیر مبل در کرمانشاه کدام است؟

رنگ کاری مبل

۳. گران ترین پارچه مبل کدام است؟

پارچه شانل

۴. کلاف مبل از چه چیزی تشکیل می شود؟

فوم، چوب، تسمه و فنر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *