هر آنچه که باید درباره تعمیر کولر آبی در سمنان بدانید!

تعمیر کولر آبی در سمنان یکی از ضروری‌ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در فصول گرم سال همچون تابستان است که باید توسط تعمیرکاران باتجربه و مجرب انجام شود. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که کولر آبی شما مانند سابق محیط را خنک نمی‌کند یا موتور آن از کار افتاده است، لازم است در اسرع وقت نسبت به تعمیر تخصصی کولر آبی در سمنان اقدام کنید.

برخی از ایرادات کولرهای آبی بسیار مهم و تخصصی هستند و تنها باید آن‌ها را به متخصص بسپارید؛ اما برخی مشکلات کولر‌ها چندان تخصصی نبوده و خود شما نیز می‌توانید برای برطرف کردن آن‌ها با چند اقدام ساده آستین بالا بزنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد تعمیر کولر آبی در سمنان آشنا کنیم.

قطعات کولر آبی در سمنان

کولر آبی از آن دسته از وسایلی است که اغلب در فصل تابستان مورداستفاده قرار می‌گیرد و در بقیه ماه‌های سال کاربردی ندارد؛ به همین‌ دلیل در این زمان ممکن است قطعات مختلف کولر دچار ایراد شده و این موضوع بعد‌ها به ایجاد مشکلات بسیاری در کولر منجر شود. از این رو توصیه می‌شود قطعات مهم و اصلی کولرهای آبی را به خوبی بشناسید.

آشنایی با قطعات کولر آبی به شما کمک می‌کند در برخی موارد تعمیرات جزئی کولر را خودتان انجام دهید و اگر مشکل بسیار جدی و مهم بود، آن را به متخصص تعمیر کولر آبی در سمنان بسپارید. در ادامه مطلب به طور کامل درمورد هریک از قطعات سازنده کولرهای آبی صحبت خواهیم کرد.

موتور کولر

موتور کولر یا دینام از جمله قطعات الکتریکی کولرهای آبی است و از اصلی‌ترین بخش‌های سازنده کولر محسوب می‌شود. این قطعات انرژی برق را به دستگاه انتقال داده تا قطعات مکانیکی حرکت کرده و کولر به خنک کردن فضا بپردازد. موتور کولر در وسط بدنه تعبیه شده است و با دریافت انرژی برق و چرخاندن پروانه کولر باد تولید می‌کند.

قطعات کولر آبی در سمنان

قدرت موتور کولر آبی از ۱ الی ۲۵ اسب بخار است و این مقدار هرچه بیشتر باشد، ظرفیت تولید باد کولر نیز بیشتر خواهد بود. اگر موتور کولر آبی دچار مشکل شود، دستگاه دیگر نمی‌تواند به کار خود ادامه داده و به طور مناسب فضا را خنک کند. از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی موتور کولرهای آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن و خاموش شدن موتور
  • خرابی خازن
  • فشار زیاد به موتور
  • جریان ضعیف هوا
  • خروج هوای گرم
  • رطوبت بالای کولر
  • بوی سوختگی از موتور
  • لرزش موتور
  • صداهای غیرعادی از موتور

معمولاً موتور کولر آبی به دلیل فرسودگی، تنظیم نبودن تسمه، گرمای زیاد درون کولر، سوختن خازن موتور، ایرادات الکتریکی کولر و غیره دچار مشکل شده و در بسیاری موارد لازم است موتور تعویض شود. در این شرایط تنها کافی است با تکنسین تعمیر کولر آبی در سمنان تماس حاصل کنید تا متخصص به‌موقع ایراد دستگاه شما را برطرف کند.

بهترین راه برای پیشگیری از ایرادات موتور کولر این است که برای مدت طولانی کولر را با دور تند روشن نکنید و در زمان سرویس کولر، حتماً موتور را روغن‌کاری کنید؛ زیرا این کار سبب می‌شود موتور به شکل روان کار کرده و دیرتر دچار فرسودگی شود.

قیمت موتور کولرهای آبی در مراکز تخصصی تعمیر کولر آبی در سمنان از ۲۵۰۰۰۰۰ تومان است.

پمپ آب کولر

پمپ آب کولر یا واتر پمپ از دیگر قطعات مهم کولر در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان است که فرایند انتقال آب را انجام داده و آب را به قسمت‌های بالایی دستگاه منتقل کرده و پوشال‌ها را خیس می‌کند. درواقع شما با زدن کلید پمپ، آن را روشن می‌کنید و سپس با خیس شدن پوشال‌های کولر و با زدن کلید موتور، دینام یا موتور کولر را روشن می‌کنید.

پمپ آب کولر مانند موتور آن از اهمیت بسیاری برخوردار است و لازم است به هنگام سرویس کولر آبی این قطعه الکتریکی را نیز بررسی کنید. برای بهبود عملکرد این قطعه می‌توانید سبد پمپ آب را تمیز کرده و رسوب‌های جمع شده در آن را تمیز کنید. همچنین به کمک یک میله فلزی نازک می‌توانید شلنگ را تمیز کرده تا گرفتگی آن برطرف شود.

از مهم‌ترین دلایلی که سبب بروز ایراد در پمپ آب و کار نکردن آن می‌شوند می‌توان به قطعی آب، اتصالی برق، گرفتگی یا پارگی شلنگ آب، خراب شدن شناور، وجود اشغال در کفی کولر یا مسدود شدن پمپ اشاره کرد. اگر متوجه شدید پمپ کولر شما دچار مشکل شده است، لازم است در اولین قدم گرفتگی شلنگ یا پمپ را بررسی کنید و اگر مشکل از پوشال‌ها بود آن‌ها را تعویض کنید.

درنهایت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید، ممکن است ایراد از یکی از قطعات اصلی کولر باشد که لازم است توسط تعمیرکار کولر آبی در سمنان بررسی شود. تعمیرکار و نصاب کولر آبی در سمنان به دقت پمپ آب کولر و موارد متصل به آن را بررسی کرده و در صورت نیاز پمپ را تعویض می‌کند.

قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر کولر آبی در سمنان از ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

جعبه تقسیم

از دیگر نکات مهم در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان باید بدانید که لازم است برق کولر به‌وسیله یک قطعه تأمین شده و به بخش‌های الکتریکی کولر منتقل شود. جعبه تقسیم از دیگر اجزای کولرهای آبی است که انرژی برق را دریافت کرده و سپس برای دیگر قطعات کولر می‌فرستد.

درواقع شما با قطع و وصل کردن کلید برق کولر، به جعبه تقسیم فرمان خاموش یا روشن شدن می‌دهید. جعبه تقسیم در بخشی از بدنه کولر قرار داده می‌شود که در تماس با رطوبت نباشد و این موضوع مشکلات جبران ناپذیری ایجاد نکند. اگر این جعبه دچار ایراد شود، انرژی برق به طور صحیح به دیگر قطعات کولر آبی نمی‌رسد و عملکرد دستگاه مختل می‌شود.

اگر متوجه شدید جعبه تقسیم کولر شما آسیب دیده است، بهترین کار تماس با مرکز تعمیر کولر آبی در سمنان است. متخصصان در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و خدمات تعمیر کولر آبی به صورت سیار در سمنان را به شما ارائه می‌دهند. قیمت جعبه تقسیم حدود ۲۰۰۰۰ تومان است.

قطعات کولر آبی در سمنان

شناور کولر

شناور کولر جزو قطعات مکانیکی کولرهای آبی است که انرژی حرکتی را از قطعات الکتریکی کولر دریافت می‌کند. بهترین روش به‌منظور نگهداری از قطعات مکانیکی کولر روغن‌کاری به‌موقع آن‌ها است. شناور کار قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به درون تشتک را بر عهده دارد.

بلافاصله بعد از اینکه تشتک پر شد، شناور به شکل اتوماتیک جریان آب را قطع می‌کند. درواقع هر زمانی که آب موجود در کولر آبی کم باشد، شناور مجدداً شیر را باز می‌کند.

تنظیم بودن شناور کولر از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر شناور تنظیم نباشد، ممکن است آب بیش از حد وارد تشتک شده و با مشکل سرریز شدن آب از کولر روبرو شوید. از سوی دیگر اگر مقدار آب کولر کمتر از حد استاندارد باشد، پوشال‌ها خیس نشده و کولر باد خنک تولید نخواهد کرد.

در برخی موارد ایراد از تنظیم نبودن شناور نیست و به دلیل فرسوده بودن شناور لازم است آن را تعویض کنید. در این شرایط بهتر است با شماره تلفن تعمیرکار کولر آبی در سمنان تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان استفاده کنید. قیمت شناور کولر در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان از ۵۰۰۰۰ تومان است.

پولی‌های کولر

پولی از دیگر بخش‌های مکانیکی کولرهای آبی است که به حرکت پروانه کولر منجر می‌شود. پولی بزرگتر به پروانه و پولی کوچکتر به موتور کولر متصل می‌شود. تسمه به دور پولی‌ها چرخیده و پروانه کولر را به حرکت درمی‌آورد. از نشانه‌های خرابی پولی‌های کولر آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای بسیار زیاد و غیرمعمولی از کولر
  • وجود برآمدگی و ناهمواری روی پولی
  • پوسیدگی تاب برداشتن یا خوردگی پولی
  • ریش‌ریش‌شدن و پاره شدن تسمه به طور مداوم
  • درست کار نکردن تسمه
  • لرزش بدنه کولر
  • خرابی یاتاقان‌ها

شما برای تعویض پولی کولر می‌توانید شیر ورودی آب و برق موتور را قطع کرده و سپس با گرفتن لبه تسمه و چرخاندن آرام پولی تسمه را از آن جدا کنید. سپس برای باز کردن پیچ‌ها از آچار آلن یا آچار تخت استفاده کنید و پولی جدید را در جای خود قرار دهید. سپس دقایقی را صبر کرده و کولر را روشن کنید.

یک نکته مهم در پولی‌های کولر این است که اگر به صورت سالیانه به هنگام سرویس کولر روغن‌کاری شوند و کارکرد آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد، عمر مفید این قطعه افزایش خواهد یافت. قیمت پولی کولر آبی از ۲۰۰۰۰ تومان است.

تسمه کولر

تسمه از مهم‌ترین قطعات مکانیکی کولرهای آبی است که به حرکت پولی بزرگ و درن هایت چرخیدن پروانه کولر منجر می‌شود. تسمه به دور پولی بزرگ و کوچک می‌چرخد و انرژی حرکتی را از موتور به پروانه کولر انتقال می‌دهد. لازم است بدانید چنانچه تسمه کولر بیش از اندازه شل یا سفت باشد، علاوه بر ایجاد صدای آزاردهنده، ممکن است پاره شود.

اگر متوجه صدا‌های ناهنجار و غیرعادی یا تولید باد گرم از کولر شدید، ممکن است تسمه دچار فرسودگی، پارگی یا شل شدن شده باشد. در این حالت لازم است تسمه تعویض شود. برای این کار می‌توانید کولر را خاموش کرده و دریچه را باز کنید. سپس با دو انگشت تسمه را بگیرید و آن را به سمت پولی بزرگ حرکت دهید تا بیرون بیاید.

در قدم بعدی تسمه جدید را دور پولی کوچک بیندازید و با دست بچرخانید و بعد آن را دور پولی بزرگ انداخته و کمی‌ بچرخانید تا در جای خود قرار بگیرد. همچنین می‌توانید این کار را به کمک متخصصان نمایندگی تعمیر کولر آبی در سمنان انجام دهید.

قیمت این قطعه در مراکز تعمیر کولر آبی در سمنان از ۵۰۰۰۰ تومان است.

قطعات کولر آبی در سمنان

پروانه کولر

پروانه  در مرکز کولر آبی به صورت یک مخزن حلزونی شکل دیده می‌شود و با چرخیدن این قطعه باد خنک تولید شده و به وسیله کانال وارد محیط خانه می‌شود. اگر پروانه کولر تنظیم نباشد، این قطعه مکانیکی به درستی حرکت نکرده و بخش زیادی از قدرت موتور دستگاه تلف می‌شود.

بالانس نبودن پروانه یا فن کولر آبی سبب ایجاد لرزش در بدنه کولر می‌شود؛ البته باید توجه داشته باشید که یاتاقان‌های پروانه نیز باید روغن‌کاری شده و محکم شوند تا عملکرد پروانه تحت تأثیر قرار نگیرد. در صورت خرابی این قطعه باید با استفاده از خدمات تخصصی تعمیر کولر آبی در سمنان نسبت به تعویض این قطعه اقدام کنید. قیمت پروانه کولر آبی از ۹۰۰۰۰ تومان است.

شیر تخلیه

شیر تخلیه جزو قطعات ثابت کولرهای آبی است که در کفی کولر قرار داده شده و به هنگام پر شدن بیش از حد کولر از آب، سبب تخلیه آب اضافی می‌شود. علاوه بر این زمانی که بخواهید کولر را شستشو دهید، لازم است شیر تخلیه را باز کرده تا آب از کولر خارج شود. قیمت این قطعه در حوزه تعمیر کولر آبی در سمنان از ۱۰۰۰۰ تومان است.

پوشال کولر

پوشال کولر رشته‌های کوتاه و نازک چوبی است که روی دریچه‌های کولر بسته می‌شوند. خیس شدن پوشال‌های کولر آبی سبب خنک شدن باد حاصل از چرخش پروانه کولر می‌شود و محیط را لطیف و مرطوب می‌کند. لازم است برای عملکرد بهتر کولر خود هر دو سال یکبار پوشال‌های کولر را تعویض کنید و در زمان سرویس کولر پوشال‌ها را شستشو دهید تا آلودگی آن‌ها خارج شود.

درواقع هرچقدر پوشال‌ها سالم‌تر و تمیزتر باشند، فشار کمتری به موتور کولر آبی وارد می‌شود و عمر مفید آن افزایش می‌یابد. قیمت پوشال در حوزه تعمیر کولر آبی در سمنان از ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

بدنه کولر

بدنه کولر شامل یک مکعب فلزی شامل سقف، کفی و ۴ عدد ستون است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در مقابل تغییرات آب و هوایی نیز آسیب نمی‌بیند. اگر می‌خواهید عمر بدنه کولر شما بیشتر شود، باید بخش‌هایی از بدنه که دچار رنگ پریدگی و آسیب شده‌اند را به‌موقع ترمیم کنید.

کف کولر ممکن است دچار پوسیدگی شود که برای رفع آن لازم است با انواع عایق سوراخ‌های کف کولر را ترمیم کنید. قیمت کفی کولر از ۶۰۰۰۰۰ تومان و بدنه کولر حدود ۵۰۰۰۰۰۰ تومان است.

مهم‌ترین ایرادات کولرهای آبی را بشناسید

از آنجایی که کولرهای آبی در فصل تابستان بسیار پرمصرف هستند و تا ساعت‌های طولانی به خنک کردن فضا می‌پردازند، ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شده و به خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان نیاز پیدا کنند. بسیاری از این مشکلات با سرویس سالانه کولر آبی قابل پیشگیری هستند.

تولید باد گرم

شاید برایتان پیش آمده باشد که زمانی که کولر را روشن می‌کنید، متوجه شوید که کولر به جای تولید باد خنک هوای گرم به محیط می‌دهد. این مشکل بسیار آزاردهنده است و باید سریعاً به آن رسیدگی کرد. سیستم خنک کننده کولر از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست. تأمین آب کولر از طریق لوله‌کشی شهری صورت می‌گیرد و آب روی پوشال‌ها پمپاژ می‌شود.

این موضوع سبب تولید یک جریان هوای خنک و تازه در فضا می‌شود. اگر چرخه گردش هوا و ایجاد باد خنک به هر دلیلی دچار اختلال شود، کولر آبی باد گرم تولید می‌کند که از ایرادات شایع در انواع کولر است. معمولاً این مشکل به دلیل نبود سایبان و گرمای بیش از اندازه هوا ایجاد می‌شود.

برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید روی کولر آبی خود را با سایبان بپوشانید. از دیگر دلایل تولید باد گرم کولر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شل بودن تسمه
  • خرابی دینام
  • خرابی پمپ آب
  • نبود گردش هوا و بسته بودن اطراف کولر
  • پارگی شلنگ آب
  • کمبود آب داخل کفی
  • پاره شدن پارچه برزنتی
  • مناسب نبودن قدرت کولر با متراژ فضا
  • رسوب گرفتن لوله‌های آب
  • فرسوده شدن پوشال‌ها

اگر با این مشکل روبرو شدید، می‌توانید موارد گفته شده را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید؛ اما اگر ایراد برطرف نشد، می‌توانید با بهترین تعمیرکار کولر آبی در سمنان تماس حاصل کنید تا متخصص علت مشکل را یافته و نسبت به رفع آن اقدام کند.

تولید نشدن باد

به طور معمولی زمانی که شما کولر را روشن می‌کنید، فن شروع به کار کرده و باد خنک وارد فضا می‌شود. فرایند وزش باد ممکن است تحت تأثیر دلایل مختلفی دچار اختلال شود. از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند سبب بروز این اتفاق شود می‌توان به شل شدن تسمه کولر یا پاره شدن آن اشاره کرد.

در این شرایط راهی به جز تعویض تسمه نیست که توصیه می‌کنیم اگر نتوانستید آن را انجام دهید، از استادکار تعمیر کولر آبی در سمنان کمک بگیرید.

مهم‌ترین ایرادات کولرهای آبی

کار نکردن موتور کولر

کار نکردن موتور کولرهای آبی معمولاً به دلیل سوختن موتور، ایرادات خازن یا خارج شدن سیم‌پیچ موتور از مدار رخ می‌دهد. معمولاً موتور‌های کولر آبی از طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ اما به‌مرورزمان و کار کردن مداوم کولر، ممکن است شاهد فرسودگی قطعات داخلی و خرابی موتور باشیم که اغلب در کولر‌های قدیمی‌ دیده می‌شود.

مشکلات موتور کولر بسیار مهم و تخصصی هستند و شما نمی‌توانید به تنهایی آن‌ها را برطرف کنید. اگر موتور کولر شما سوخته باشد، تعمیر آن مقرون‌به‌صرفه نیست و لازم است آن را با یک موتور جدید و باکیفیت تعویض کنید.

بالا نیامدن آب کولر

از دیگر مشکلات رایج در حوزه تعمیر کولر آبی در سمنان می‌توان به بالا نیامدن آب در کولر اشاره کرد. کولرهای آبی به کمک آب شهری کار می‌کنند و زمانی که آب در کولر جریان داشته باشد، باد خنک کولر در فضا پخش می‌شود. اگر آب کولر قطع شود، رطوبت به پوشال نمی‌رسد و باد خنک در محیط تولید نمی‌شود.

از دلایل اصلی ایجاد این مشکل می‌توان به کاهش فشار آب ساختمان اشاره کرد. در این شرایط لازم است فشار آب را بررسی کنید؛ البته در برخی موارد علت بروز این مشکل خرابی شناور کولر است؛ بنابراین برای رفع این مشکل در ابتدا فشار آب منزل را چک کرده و اگر ایراد برطرف نشد، با متخصص تعمیر کولر آبی در سمنان تماس بگیرید.

پرتاب آب از کولر

از دیگر ایرادات مهم کولرهای آبی در حوزه تعمیر کولر آبی در سمنان می‌توان به پرتاب آب از داخل کولر به محیط اشاره کرد. این مشکل در اثر تنظیم نشدن شلنگ آب یا جانیفتادن درست درب‌های کولر رخ می‌دهد. گاهی نیز ممکن است آب از دریچه‌های کولر به داخل محیط ریزش پیدا کند.

زمانی که با این مشکل مواجه شدید، جریان برق کولر را قطع کرده و درب کولر را باز بگذارید. سپس شلنگ رابط، پمپ آب و سه‌راهی پخش کننده آب را چک کنید تا اگر پارگی وجود داشت، آن‌ها را تعویض کنید. بهتر است در این شرایط از خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان استفاده کنید.

لرزش کولر آبی

لرزش کولر آبی یا اصطلاحاً ریپ زدن دلایل مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تراز نبودن کولر اشاره کرد. در این شرایط می‌توانید پایه کولر را بررسی کرده و آن‌ها را سر جای درست تراز کنید. از دیگر دلایل ایجاد این مشکل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پوسیدگی پایه‌های کولر
  • شل شدن بدنه
  • خرابی دینام
  • خرابی پولی‌ها
  • ایراد پروانه
  • خراب شدن یاتاقان

اگر متوجه شدید کولر شما به هنگام کار کردن دچار لرزش می‌شود، در ابتدا مکان نصب کولر را بررسی کنید و اگر مشکل رفع نشد، با تعمیرکار تعمیر کولر آبی در سمنان تماس بگیرید تا مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

لرزش کولر آبی

بوی بد کولر

انتشار بوی بد و نامطبوع از کولر از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای کولرهای آبی پیش بیاید. زمانی که برای مدت طولانی آب در داخل کفی کولر باقی بماند، به علت رشد باکتری‌ها بوی بدی شبیه به بوی ماهی خام در فضا استشمام می‌شود. برای رفع این مشکل تنها کافی است که محفظه کولر (بدنه و کف کولر) را شستشو دهید.

همچنین بهتر است پوشال کولر را نیز تعویض کنید. آخرین راهکار برای حل این مشکل شستشوی کانال کولر است.

سرویس کولر آبی در سمنان

اگر می‌خواهید کولر آبی شما از عمر بالایی برخوردار باشد و تا سالیان سال بدون ایراد جدی به خنک کردن منزل شما بپردازد، لازم است پیش از شروع فصل تابستان و سالی یکبار کولر خود را سرویس کنید. سرویس کولر آبی در سمنان سبب می‌شود ایرادات جزئی دستگاه برطرف شده و به مشکلات جدی و اساسی تبدیل نشوند.

این موضوع سبب می‌شود هزینه‌های نگهداری و تعمیر کولر آبی در سمنان کاهش یافته و کولر شما بهتر و کارآمدتر به خنک کردن ساختمان بپردازد. سرویس کار کولر آبی در سمنان موارد زیر را به هنگام سرویس کردن کولر انجام می‌دهد:

  • کنترل پمپ آب
  • تنظیم کردن شناور کولر
  • تنظیم تسمه کولر
  • روغن‌کاری دینام
  • بررسی جعبه تقسیم
  • شستشوی بدنه
  • تعویض پوشال
  • از بین بردن رسوبات جمع شده در کولر
  • بررسی کردن فن
  • تعویض تسمه
  • شستشوی مخزن حلزونی
  • راه‌اندازی مجدد کولر

تعمیر انواع کولر آبی در سمنان

امروزه شرکت‌های بسیاری در ایران به تولید سیستم‌های سرمایشی همچون کولر آبی می‌پردازند. اگر قصد تعمیر کولر آبی در سمنان را دارید، بهتر است با برند‌هایی که تعمیرات کولر آبی در سمنان برای آن‌ها ارائه می‌شود آشنایی داشته باشید. در ادامه مطلب به معرفی بهترین و معروف‌ترین برند‌های سازنده کولر آبی خواهیم پرداخت.

تعمیرات کولر آبی در سمنان

تعمیر کولر آبی لورچ در سمنان

کولرهای آبی لورچ از کولر‌های بسیار باکیفیت و بادوام هستند که با برخورداری از موتور‌های قدرتمند می‌توانند به بهترین شیوه به خنک کردن فضای اطراف و گردش هوا در محیط بپردازند. اگر از کولر‌های لورچ استفاده می‌کنید و قصد تعمیر آن‌ها را دارید، نمایندگی کولر آبی لورچ در سمنان بهترین انتخاب است.

نمایندگی تعمیر کولر آبی لورچ در سمنان از امکانات تخصصی و پرسنل مجرب در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان برخوردار است و می‌تواند بهترین خدمات سرویس یا تعمیر کولر‌های لورچ را در اختیار شما قرار دهد.

تعمیر کولر آبی آبسال در سمنان

برند آبسال از بهترین تولیدکنندگان کولرهای آبی در ایران است که کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بدنه این کولر‌ها از جنس گالوانیزه بوده و در معرض هوای آزاد و زیر نور آفتاب دچار آسیب و رنگ پریدگی نمی‌شود.

اگر قصد تعمیر کولر‌های آبسال را دارید، نمایندگی کولر آبی آبسال در سمنان می‌تواند بهترین خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهد. تعمیرکاران این نمایندگی از بهترین افراد در حوزه تعمیر کولر آبی در سمنان هستند.

تعمیر کولر آبی انرژی در سمنان

کولرهای آبی برند انرژی از بهترین محصولات در این حوزه هستند که از طول عمر بالا، مصرف انرژی پایین و هزینه‌های کمتر تعمیرات برخوردار هستند. این کولر‌ها می‌توانند تا سالیان سال نیاز خانواده‌های ایرانی را به هوای خنک در فصل تابستان برطرف کنند.

به‌منظور تعمیر کولر آبی در سمنان برای کولرهای انرژی، بهتر است از خدمات نمایندگی کولر آبی انرژی در سمنان استفاده کنید. در این نمایندگی از بهترین متخصصان و تجهیزات تعمیر برای رفع ایرادات کولرهای آبی استفاده می‌شود.

تعمیر کولر آبی آزمایش در سمنان

برند آزمایش از معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین برند‌های کولر در ایران است که از سال‌ها سابقه در این حوزه برخوردار بوده و توانسته است جایگاه درخشانی در میان دیگر رقبای خود کسب کند. این کولر‌ها بیشتر در نوع پوشالی تولید می‌شوند؛ اما شما می‌توانید کولر‌های سلولزی باکیفیتی را نیز از این برند خریداری کنید.

این کولر‌ها نیز مانند دیگر کولر‌ها ممکن است در اثر گذشت زمان دچار مشکلات مختلفی شوند و به خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان نیاز پیدا کنند. برای تعمیر کولر‌های آزمایش، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی کولر آبی آزمایش در سمنان تماس بگیرید.

تعمیر کولر آبی آزمایش در سمنان

تعمیر کولر آبی سپهر الکترونیک در سمنان

سپهر الکترونیک از دیگر تولیدکنندگان کولر آبی در ایران است که به کمک خلاقیت و تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته است محصولاتی با صدای بسیار کم، تولید باد زیاد و موتور قوی راهی بازار کند. مدل‌های جدید کولر‌های این برند به جای پوشال از پد‌های سلولزی استفاده می‌کنند و راندمان خنک‌کنندگی بالایی دارند.

با وجود کیفیت بالای کولرهای آبی سپهر الکترونیک، ممکن است این دستگاه‌ها در اثر عوامل مختلف همچون عدم نگهداری صحیح دچار مشکل شوند. در این شرایط برای استفاده از خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان، توصیه می‌کنیم از متخصصان نمایندگی کولر آبی سپهر الکترونیک در سمنان کمک بگیرید.

تعمیر کولر آبی جنرال در سمنان

شرکت جنرال جزو ۱۰ برند برتر تولیدکننده کولرهای آبی در ایران است که قدرت بالای موتور محصولات این برند همواره زبانزد عام و خاص بوده است. این کولر‌ها با داشتن تکنولوژی مدرن از ورود ریزگرد‌ها به منزل جلوگیری می‌کنند و سروصدای بسیار کمی‌ دارند.

اگر قصد تعمیرات تخصصی کولر‌های جنرال را دارید، باید حواستان باشد که از تعمیرکاران باتجربه در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان کمک بگیرید و به مراکز معتبر مراجعه کنید. نمایندگی کولر آبی جنرال در سمنان بهترین انتخاب برای شما است و می‌تواند در کمترین زمان کولر شما را صحیح و سالم تحویل دهد.

قیمت تعمیر کولر آبی در سمنان

هزینه تعمیر کولر آبی در سمنان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید پیش از اقدام در این زمینه از آن شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید با آگاهی بیشتری از خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان بهره‌مند شوید. تعرفه تعمیر کولر آبی در سمنان با در نظر گرفتن موارد زیر تعیین می‌شود:

  • برند کولر
  • ظرفیت کولر
  • محل نصب کولر (اگر دسترسی به کولر موردنظر به دلیل نصب آن در ارتفاع بالا سخت باشد، هزینه تعمیر افزایش پیدا می‌کند.)
  • نوع ایراد کولر
  • نوع قطعات تعویض شده
  • تعداد خدمات
  • هزینه کارشناسی و عیب‌یابی کولر
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب تعمیرکار

هزینه تعمیر کولر آبی در سمنان

در جدول زیر می‌توانید لیست کاملی از قیمت خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان را طبق نرخ سال ۱۴۰۲ مشاهده کنید.

خدمات قیمت
نصب کولر آبی در سمنان از ۲۵۰۰۰۰ تومان
سرویس کولر آبی از ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ آب کولر از ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض یاتاقان ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر موتور کولر آبی در سمنان ۳۵۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض و نصب شناور کولر ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پروانه کولر ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پوشال کولر ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه کولر ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
تعویض کفی کولر ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شفت کولر ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر می‌خواهید از دیگر خدمات تعمیر لوازم خانگی در شهر سمنان با بهترین کیفیت بهره‌مند شوید، می‌توانید به مطالبی همچون تعمیر لپ‌ تاپ در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر پرینتر در سمنان، تعمیر پکیج در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان و غیره سر بزنید.

به جهت شناخت بیشتر دیدنی‌ها و جذابیت‌های شهر زیبای سمنان، می‌توانید به مطالبی نظیر مراکز تفریحی سمنان، سینما‌های سمنان و مراکز خرید سمنان مراجعه کنید.

خبر خوب برای صاحبان کسب‌وکارها این است که تیم تخصصی شارینو با برخورداری از سال‌ها تجربه می‌تواند با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت در سمنان، سئو سایت در سمنان، ادمین اینستاگرام در سمنان و غیره به‌منظور رونق فروش و افزایش مخاطبان به شما کمک کرده و از صفر تا صد پیشرفت و ترقی کسب و کارتان همراه شما باشد.

برای هر راننده‌ای ممکن است پیش بیاید که به دلایل مختلف در جاده مانده و به خدمات تعمیر خودرو در محل نیاز پیدا کند. در این شرایط تماس با مکانیک سیار در سمنان بهترین گزینه است و می‌تواند در کمترین زمان ممکن به شما در رفع مشکلات خودرو کمک کند.

همچنین در برخی موارد امکان حرکت خودرو و تعمیر در محل وجود ندارد و لازم است شما از خدمات یدک کش در سمنان استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات قالیشویی و مبل شویی در شهر سمنان بهره‌مند شده و مجرب‌ترین مراکز فعال در این زمینه را بشناسید، توصیه می‌کنیم به مطالب قالیشویی در سمنان و مبل شویی در سمنان سر بزنید.

 

سخن پایانی

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای طاقت‌فرسای هوا یکی از اولین کار‌هایی که در خانه‌های ایرانی انجام می‌شود، راه‌اندازی کولر آبی است؛ اما ممکن است در بسیاری موارد شما متوجه شوید که کولر دچار مشکل شده است و دیگر نمی‌تواند به خوبی محیط منزل شما را خنک کند.

در این شرایط باید به بررسی وضعیت کولر و سپس تماس با تعمیرکار تعمیر کولر آبی در سمنان بپردازید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه می‌تواند در زمینه تعمیر کولر آبی در سمنان برای شما مفید باشد را ارائه کنیم تا بتوانید با بهترین کیفیت و در کمترین زمان از خدمات تعمیر کولر آبی در سمنان بهره‌مند شوید.

 

سؤالات متداول

۱. هزینه تعمیر کولر آبی با مستأجر است یا مالک؟

تعمیرات اساسی کولرهای آبی بر عهده مالک و تعمیرات جزئی و مربوط به استفاده بهتر از کولر با مستأجر است.

۲. هزینه نصب کولر آبی چقدر است؟

این هزینه در مراکز تعمیر کولر آبی در سمنان از حدود ۲۵۰۰۰۰ تومان است.

۳. قیمت تعویض پمپ کولر آبی چقدر است؟

این هزینه در مراکز تعمیر کولر آبی در سمنان از ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

۴. چرا کولر آبی می‌لرزد؟

از دلایل لرزش کولر آبی می‌توان به خرابی دینام، پروانه، پولی‌ها، یاتاقان‌ها یا تراز نبودن محل نصب کولر اشاره کرد.

۵. علت سروصدای کولر آبی چیست؟

این مشکل در اثر خشک شدن یاتاقان‌ها، شل شدن پولی‌ها یا تاب برداشتن پروانه ایجاد می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *