مهم‌ترین نکات درباره تعمیر پکیج در سمنان

آیا به خدمات تعمیر پکیج در سمنان نیاز دارید؟ اگر اخیراً متوجه شده‌اید پکیج شما دچار مشکل شده و روشن نمی‌شود یا نشتی آب دارد، وقت آن رسیده است که نسبت به تعمیر پکیج خود اقدام کرده و از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید. تعمیرات پکیج در سمنان امری بسیار مهم و تخصصی است و نباید آن را به افراد بی‌تجربه بسپارید.

 برای داشتن یک پکیج سالم و بی‌نقص لازم است شما از موضوعات مهمی‌ درمورد پکیج شناخت داشته باشید و بدانید برای حل کدام یک از ایرادات پکیج خودتان می‌توانید آستین بالا بزنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با نکات مهمی‌ در زمینه تعمیر پکیج در سمنان آشنا کنیم.

 

لیست تعمیرکاران پکیج در سمنان:

 

۰۹۰۵۹۶۵۳۳۵۲ عبدالهی 

 

۰۹۱۹۵۴۴۴۴۸۰ جعفری 

 

۰۹۹۱۵۱۲۶۵۱۱ محمودی 

 

۰۹۰۱۱۳۱۵۴۷۹ حمیدی 

 

۰۹۹۲۰۶۸۵۰۸۸ همتی 

 

۰۹۳۸۵۳۴۰۳۱۴ رجبی

 

۰۹۱۲۷۳۲۹۹۵۰ دوست محمدی

 

۰۹۳۸۰۸۱۰۵۲۳ کاشی

 

۰۹۱۱۴۳۷۷۷۳۶ معصومی 

 

قطعات پکیج در سمنان

پکیج از محبوب‌ترین سیستم‌های تولیدکننده گرما است که به‌عنوان یک جایگزین عالی برای موتورخانه کاربرد دارد. امروزه پکیج در انواع مختلفی شامل دیواری و زمینی تولید می‌شود و هریک از طریق برخورداری از قطعات مختلف به تأمین آب موردنیاز شوفاژ و رادیاتور می‌پردازند.

شناخت مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعات سازنده پکیج در زمینه تعمیر پکیج در سمنان به شما کمک بسیاری می‌کند و شما برای تعمیر برخی ایرادات پکیج در خانه به آن‌ها نیاز دارید. ما در ادامه مطلب شما را با ویژگی‌های قطعات مهم انواع پکیج آشنا خواهیم کرد.

قطعات پکیج در سمنان

پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ از مهم‌ترین قطعات تشکیل دهنده پکیج است که به شکل سری و قبل از مبدل حرارتی قرار می‌گیرد. این قطعه آب را کنترل کرده و به فشار حساس است. هنگامی‌ که فشار آب کمتر از مقدار مشخص باشد، پرشر سوئیچ امکان روشن شدن پکیج را فراهم نمی‌کند.

پمپ سیرکولاتور

پمپ پکیج وظیفه دارد آب ثابت درون پکیج را به سوی شوفاژ‌ها و مبدل ثانویه هدایت کند. هنگامی‌ که پکیج در حالت گرمایش در حال فعالیت باشد، این پمپ آب را از مبدل اصلی به سوی رادیاتور فرستاده و به طور مداوم تکرار می‌کند. همچنین زمانی که ما آب گرم را باز می‌کنیم، اگر پکیج از نوع دو مبدل باشد، پمپ باید آب را بین مبدل اصلی و ثانویه به گردش دربیاورد.

در مدل‌های تک مبدل لازم است زمانی که آب گرم مورداستفاده قرار می‌گیرد، پمپ پکیج خاموش باشد. خرابی پمپ سبب سروصدای زیاد و نشتی آب پکیج می‌شود. قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر پکیج در سمنان از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

فلو سوئیچ

فلو سوئیچ یا کلید جریان در مسیر ورودی آب به پکیج قرار دارد و به قطع و وصل جریان الکتریکی در دستگاه منجر می‌شود. قیمت فلو سوئیچ پکیج از ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

منبع انبساط

هنگامی‌ که آب داخل پکیج داغ شود، نیاز به فضای بیشتری دارد و این وظیفه بر عهده منبع انبساط پکیج است. درواقع با افزایش حجم آب داغ پکیج، لاستیک درون منبع انبساط به سوی هوای درون منبع فشرده می‌شود. اگر این بخش دچار خرابی شود، عقربه بار پکیج به طور مداوم بالا و پایین می‌رود و ممکن است پکیج دچار نشتی شود.

برای رفع ایرادات این قسمت از پکیج لازم است حتماً از تکنسین تعمیر پکیج در سمنان کمک بگیرید. در صورت بروز یک ایراد جدی در منبع انبساط لازم است آن را تعویض کنید که قیمت این قطعه در مراکز معتبر تعمیر پکیج در سمنان از ۵۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان است.

تکنسین تعمیر پکیج در سمنان

جرقه زن در زمینه تعمیر پکیج در سمنان

جرقه زن از دیگر قطعات مهمی‌ است که شما در زمینه تعمیر پکیج در سمنان باید آن را بشناسید. جرقه زن پکیج وظیفه دارد قبل از رهاسازی گاز توسط شیر برقی گاز فعالیت خود را شروع کند. این قطعه برای روشن شدن شعله اصلی کاربرد دارد و بعد از ترکیب شدن هوا و گاز توسط مشعل، وارد عمل شده و سبب ایجاد شعله می‌شود.

درواقع می‌توان گفت جرقه زن بعد از اختلاط هوا و گاز جرقه‌ای را پرتاب کرده و منجر به تشکیل شعله لازم در پکیج می‌شود. در برخی موارد این قطعه دچار رسوب می‌شود و لازم است به کمک سیم ظرف‌شویی رسوبات سر جرقه زن را از بین ببرید.

اگر این قطعه دچار مشکل جدی شود، پمپ و فن پکیج روشن شده و با باز کردن پکیج متوجه بوی گاز می‌شوید؛ اما شعله‌ای تشکیل نمی‌شود. قیمت جرقه زن در مراکز معتبر تعمیر پکیج در سمنان از ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی از دیگر بخش‌های پکیج بوده که شامل لوله‌های مارپیچی است و در مقابل شعله پکیج قرار دارد. وظیفه این قطعه منتقل کردن حرارت شعله به آب داخل لوله‌های پکیج است. قیمت مبدل حرارتی انواع پکیج از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

شیر هواگیری

این شیر به منظور خروج هوای اضافی پکیج کاربرد دارد و در زمانی که حجم هوای بسیاری در پکیج و آب ورودی وجود داشته باشد، وارد عمل شده و به شکل خودکار فرایند هواگیری را انجام می‌دهد. البته لازم است بدانید در برخی از مدل‌های قدیمی‌ پکیج، شیر هواگیری دستی است و هواگیری توسط مصرف کننده انجام می‌شود. قیمت این قطعه از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

شیر هواگیری پکیج

بای پس پکیج

از دیگر قطعات مهم در زمینه تعمیر پکیج در سمنان باید به بای پس پکیج اشاره کنیم. این قطعه از سوختن و کم‌آبی پکیج جلوگیری کرده و بین بلوک رفت و برگشت تعبیه می‌شود. این قطعه در حالت معمولی بسته است؛ اما چنانچه مجرا جریان بسته باشد، این فنر عقب رفته و آب از مسیر رفت به برگشت انتقال داده می‌شود.

در این شرایط آب با مکش مناسب به پمپ رسیده و پمپ پکیج دچار کم‌آبی نمی‌شود. قیمت بای پس پکیج حدود ۶۰۰۰۰ تومان است.

پرشر سوئیچ هوا

این قطعه خروجی محصولات حاصل از سوختن در پکیج را کنترل می‌کند و تنها قطعه‌ای در این دستگاه است که در طی دو مرحله توسط برد پکیج کنترل می‌شود. این قطعه در بالای محفظه احتراق پکیج و در نزدیکی فن قرار دارد. اگر این قطعه دچار مشکل شود، حتماً باید از خدمات تعمیر پکیج در سمنان برای رفع آن کمک بگیرید.

قیمت این قطعه در زمینه تعمیر پکیج در سمنان از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

سنسور شوفاژ

این قطعه در زمینه انتقال دمای آب تنظیم شده توسط مصرف کننده به برد دستگاه نقش دارد و این موضوع سبب می‌شود با روشن و خاموش شدن شعله، آب داخل پکیج به دمای موردنظر شما برسد. سنسور شوفاژ معمولاً در قسمت مدار رفت آب گرم و مدار آب گرم مصرفی قرار می‌گیرد.

لازم است بدانید این قطعه در دو مدل غوطه‌ور در آب و دیواری وجود دارد. برای اینکه تشخیص دهید این سنسور سالم است یا خیر، باید در دمای ۲۵ درجه محیط مقاومت دو سر آن را به کمک اهم‌متر اندازه بگیرید. اگر مقاومت ۱۰ کیلو اهم باشد، سنسور سالم است و در غیر این صورت دچار ایراد شده است و باید از متخصصان برای تعمیر یا تعویض آن کمک بگیرید.

سنسور شوفاژ

شیر برقی گاز

این قطعه وظیفه دارد جریان گاز پکیج را تنظیم کرده و آن را به شعله برساند و در واقع کوتاه و بلند کردن شعله را بر عهده دارد. شیر برقی گاز در زیر محفظه احتراق و قبل از منو فیلد گاز قرار دارد و به شلنگ گاز متصل است. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر پکیج در سمنان از ۴۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

برد اصلی

برد از مهم‌ترین قطعات انواع پکیج است که وظیفه تجزیه و تحلیل اطلاعات و فرستادن دستورات لازم برای قطعات مختلف پکیج را بر عهده دارد. در واقع برد به‌عنوان مغز پکیج کاربرد داشته و هرگونه اختلال در عملکرد آن می‌تواند روی کارکرد سایر قطعات دستگاه تأثیر مستقیم بگذارد.

قطعاتی همچون رله، فیوز، آی سی، ترانس تغذیه و غیره روی برد پکیج قرار دارند. قیمت این قطعه از ۶۰۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰۰ تومان است.

شیر اطمینان

از دیگر قطعات مهم پکیج در حوزه تعمیر پکیج در سمنان می‌توان به شیر اطمینان اشاره کرد. این قطعه به دما و فشار حساس است و زمانی که دما یا فشار از حد عادی بیشتر شود، شیر اطمینان باز شده و دما و فشار اضافی موجود در پکیج را تخلیه می‌کند. شیر اطمینان جزو بخش‌های ایمنی در پکیج بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت این قطعه از ۴۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

شیر اطمینان پکیج

سنسور دود

این قطعه در بخش بالایی کلاهک تعدیل قرار دارد و زمانی که دودکش به درستی عمل نکند و دود‌های حاصل از سوختن به درستی خارج نشوند، وارد عمل شده و اطاعات لازم به منظور خاموش شدن پکیج را به برد اصلی دستگاه می‌فرستد.

ترمیستور

در انواع پکیج به منظور کنترل حرارت از قطعه‌ای به نام ترمیستور استفاده می‌شود که به درجه حرارت حساس بوده و دو نوع است. اولین نوع آن ترمیستور با ضریب حرارتی مثبت است که مقاومت آن با افزایش دما بالاتر می‌رود. نوع دوم ترمیستور با ضریب منفی است که مقاومت آن از طریق کاهش دما کم می‌شود.

قیمت این قطعه در زمینه تعمیر پکیج در سمنان حدود ۷۰۰۰۰ تومان است.

با اصلی‌ترین مشکلات پکیج آشنا شوید

از آنجایی که پکیج در گرمایش خانه و تأمین آب گرم موردنیاز برای کار‌های روزمره نقش بسیار مهمی‌ دارد، هرگونه مشکل در عملکرد آن می‌تواند به برهم خوردن آسایش ساکنان منجر شود. زمانی که پکیج شما با مشکل مواجه می‌شود، عیب‌یابی آن مشکل و رفع ایرادات دستگاه اهمیت بسیاری پیدا می‌کند و لازم است در این باره شما از اطلاعات کافی برخوردار باشید.

به طور کلی توصیه می‌کنیم در زمان بروز ایراد در انواع پکیج، به دلیل حساسیت قطعات شخصاً خودتان برای تعمیر اقدام نکنید و حتماً از استادکار تعمیر پکیج در سمنان کمک بگیرید؛ اما در برخی موارد می‌توان با چند اقدام ساده مشکل پکیج را برطرف کرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

افت فشار پکیج

 برای اینکه پکیج شما بتواند به درستی کار کند، لازم است تعادل خاصی بین آب و هوا برقرار شود تا فشار در سیستم پکیج برای تقاضای آب با دمای مطلوب کافی باشد. میزان فشار پکیج باید بین ۱ الی ۲ بار باشد و حالت معمولی آن ۵/۱ بار است. افت فشار پکیج می‌تواند سبب خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن پکیج، جریان ناکافی آب برای گرم کردن، ترکیدگی لوله‌ها و خرابی سایر اجزای پکیج شود.

افت فشار پکیج دلایل مختلفی دارد که برخی از آن‌ها توسط خودتان قابل تشخیص و حل کردن هستند و برخی دیگر را باید به مرکز تعمیر پکیج در سمنان بسپارید. دلایل اصلی کاهش فشار انواع پکیج عبارت‌اند از:

  • ایجاد نشتی در پکیج
  • وجود هوا در درون سیستم
  • بروز ایراد در منبع انبساط
  • خرابی یا باز ماندن شیر پرکن
  • سوراخی مبدل حرارتی
  • مقدار زیاد آب پکیج

از آنجایی که وجود هوا می‌تواند در ایجاد این مشکل تأثیرگذار باشد، شما می‌توانید در مواردی از طریق هواگیری صحیح پکیج مشکل را برطرف کنید. اگر سیستم شما از نوع رادیاتور است، برای هواگیری پکیج بنا به نوع شیر می‌توانید به کمک آچار مخصوص یا پیچ گوشتی دریچه‌های هوای پکیج را در خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید.

این موضوع سبب بیرون ریخته آب پکیج شده و به آزاد شدن هوای موجود و ورود آب داغ به باله‌ها منجر می‌شود. همچنین می‌توانید پکیج را بررسی کرده و به دنبال پیدا کردن نشانه‌های نشتی باشید و اتصالات زیر پکیج را نیز بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند.

درنهایت اگر لوله‌ها یا اجزای داخلی پکیج آسیب دیده باشند، لازم است متخصصان مراکز تعمیر پکیج در سمنان دستگاه را بررسی کرده و به شکل تخصصی ایرادات آن را برطرف کنند.

خاموش شدن پکیج

از رایج‌ترین ایرادات انواع پکیج می‌توان به خاموش شدن آن به شکل ناگهانی اشاره کرد. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که متوجه شوید پکیج هر چند دقیقه یا چند ساعت یکبار خاموش می‌شود. در این شرایط لازم است مشکل را جدی گرفته و به بررسی وضعیت پکیج بپردازید.

درمورد علل بروز این اتفاق باید بگوییم مربوط به وجود چند سوئیچ ایمنی هستند که در صورت ایجاد مشکل در عملکرد پکیج فعال شده و به منظور پیشگیری از انفجار و آتش سوزی پکیج را سریعاً خاموش می‌کنند. از دلایلی که سبب ایجاد این مشکل می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد رسوب در سیکل گردش
  • کمبود فشار آب
  • خرابی پمپ آب
  • وجود هوا
  • کمبود هوا در سیستم
  • پایین بودن فشار گاز
  • عدم تخلیه دود
  • خرابی فن
  • خرابی الکترود یون
  • متوقف شدن ترموستات
  • افزایش حرارت در چرخه گرمایش

در بسیاری موارد تشخیص علت خاموش شدن پکیج اصلاً ساده نیست و در برخی مواقع نیز ممکن است بعد از تشخیص علت شما به تنهایی قادر به رفع ایراد پکیج نباشید؛ به طور کلی بهتر است در این زمان به تعمیرکار تعمیر پکیج در سمنان مراجعه کرده و از متخصص برای بهبود وضعیت دستگاه خود کمک بگیرید.

ممکن است عدم آگاهی شما از حساسیت قطعات مختلف یا روند کار کردن پکیج سبب شده آسیب‌های جبران‌پذیری به پکیج وارد شود.

گرم شدن رادیاتور در تابستان

این مشکل معمولاً به دلیل چرخش آب به شکل طبیعی در رادیاتور‌ها است که موضوعی طبیعی است. برای رفع این مشکل در تابستان تنها کافی است شیر‌های رفت و برگشت رادیاتور را بسته و در آغاز فصول سرد سال مجدداً آن‌ها را باز کنید.

استادکار تعمیر پکیج در سمنان

روشن ماندن فن پکیج

در ابتدا باید بگوییم روشن ماندن فن و بیشتر کار کردن آن در فصول سرد موضوع کاملاً طبیعی است و اگر در زمینه تأمین آب گرم منزل مشکلی ندارید، لازم نیست نگران این موضوع باشید؛ اما اگر عملکرد پکیج شما دچار مشکل شده است و فن به شکل یکسره کار می‌کند، ممکن است موارد زیر سبب بروز این مشکل شده باشند:

  • بروز ایراد در جرقه زن
  • خرابی فن پکیج
  • خرابی میله یونی
  • انسداد یا گرفتگی دودکش

شما می‌توانید دودکش را بررسی کرده و اگر دچار گرفتگی شده بود، آن را برطرف کنید؛ اما اگر مشکل از قطعات پکیج باشد، لازم است از خدمات تعمیر پکیج در سمنان استفاده کرده و به کمک نمایندگی تعمیر پکیج در سمنان مشکل را برطرف کنید.

نشتی آب پکیج

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که متوجه شوید پکیج شما دچار آب‌ریزی شده و نشتی داشته باشد. در بسیاری شرایط نشتی پکیج موضوع بسیار بزرگی نیست و می‌توان به سادگی آن را برطرف کرد؛ البته لازم است بدانید در بعضی موارد نیز نشتی‌های کوچک پکیج می‌توانند به مشکلات و خسارات بزرگی منجر شوند.

چکه کردن آب پکیج علت‌های مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • خرابی دیافراگم ظرف انبساط
  • نشتی آب از اتصالات پمپ
  • نشتی آب از اتصالات لوله‌ها
  • خرابی شیر اطمینان
  • ایجاد شکاف و ترک در مبدل حرارتی
  • ریزش آب از پمپ آب

اگر از افراد فنی باشید، می‌توانید با توجه به علت بروز مشکل به تعویض لوله‌هایی که دچار نشتی یا پوسیدگی شده‌اند یا مبدل‌ها بپردازید؛ اما به طور کلی بهتر است در اولین قدم دستگاه را از برق کشیده و شیر گاز و تمامی‌ شیر‌های آب را ببندید و اگر نتوانستید علت را پیدا کنید با بهترین تعمیرکار پکیج در سمنان تماس بگیرید.

سروصدای پکیج

در برخی موارد شاهد آن هستیم که پکیج در اثر استهلاک و با گذشت زمان دچار مشکلاتی می‌شود که به ایجاد سروصدا در پکیج منجر می‌شوند. این مشکل ممکن است به دلیل نفوذ هوا به داخل پمپ‌ها، لوله‌کشی نامناسب، لرزش یا خرابی پمپ، سرد بودن آب، رسوب گرفتن مبدل، خرابی فن و مشعل و غیره باشد.

برای رفع این مشکل می‌توانید شیر هواگیری پکیج را باز کرده و هواگیری را انجام دهید تا سروصدای پکیج قطع شود؛ اما اگر ایراد از لوله‌ها، فن یا مبدل پکیج باشد، لازم است حتماً از خدمات تعمیر پکیج به صورت سیار در سمنان بهره‌مند شده و دستگاه خود را به بهترین تعمیرکار پکیج در سمنان بسپارید.

بهترین تعمیرکار پکیج در سمنان

انتشار بوی گاز یا دود از پکیج

اگر متوجه شدید از پکیج شما بوی گاز استشمام می‌شود، باید این موضوع را بسیار جدی گرفته و سریعاً به بررسی علت این موضوع بپردازید؛ زیرا به احتمال زیاد وجود بوی گاز ناشی از نشتی گاز پکیج است و می‌تواند منجر به انفجار یا گازگرفتگی در محیط شود.

برای عیب‌یابی این مشکل باید لوله گاز و اتصالات را بررسی کرده و برای این کار می‌توانید از کف استفاده کنید. اگر کف حباب ایجاد کرد، نشانه وجود گاز در آن ناحیه است. حال ممکن است به غیر از بوی گاز متوجه بوی دود در محیط اطراف پکیج شوید. این موضوع نیز می‌تواند به دلیل انسداد دودکش یا نصب اشتباه پکیج باشد.

برای پیشگیری از هرگونه اتفاق ناگوار در این شرایط لازم است پکیج را به سرعت خاموش کرده و گاز را قطع کنید. در برخی موارد نیز بوی بد و نامطبوعی از پکیج استشمام می‌شود که به دلیل رشد قارچ و باکتری در داخل پکیج است. برای رفع این مشکل لازم است به کمک مراکز تخصصی تعمیر پکیج در سمنان مبدل و مخزن پکیج با اسید و مواد شوینده پاک‌سازی شوند.

تعمیر پکیج در سمنان بصورت تخصصی

تعمیرات تخصصی پکیج در سمنان در دو بخش تعمیر پکیج ایرانی در سمنان و تعمیر پکیج خارجی در سمنان صورت می‌پذیرد و شامل برند‌های بسیاری در ایران و جهان است. در ادامه مطلب شما را با معروف‌ترین شرکت‌هایی که خدمات تعمیر پکیج در سمنان برای آن‌ها ارائه می‌شود آشنا خواهیم کرد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سمنان

ایران رادیاتور از بهترین و معروف‌ترین تولید کنندگان تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در ایران است که انواع پکیج‌های دیواری و زمینی را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. تنوع در محصولات، توان بالا و طول عمر زیاد از ویژگی‌های اصلی پکیج‌های این برند است.

محصولات ایران رادیاتور نیز ممکن است مانند دیگر پکیج‌ها به‌مرورزمان دچار استهلاک شده و در روند تأمین آب گرم رادیاتور و شوفاژ ساختمان مشکل ایجاد کنند. اگر قصد تعمیر پکیج در سمنان از نوع ایران رادیاتور را دارید، نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سمنان آماده خدمات‌رسانی به شما است.

در این نمایندگی از بهترین و به‌روزترین امکانات برای سرویس و تعمیر پکیج در سمنان استفاده می‌شود و خدمات با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سمنان

تعمیر پکیج بوتان در سمنان

شرکت بوتان از دیگر برند‌های نام‌آشنا و محبوب در ایران است که با برخورداری از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای ملی سخت‌گیرانه به ارائه محصولات می‌پردازد. هدف اصلی این شرکت ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

اگر از پکیج بوتان استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه خرابی پکیج خود شده‌اید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا شما می‌توانید به کمک نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در سمنان که از بهترین مراکز تعمیر پکیج در سمنان است، ایرادات دستگاه خود را برطرف کرده و آن را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

تعمیر پکیج فورلی در سمنان

این برند ایرانی – ایتالیایی از برند‌های مطرح و درخشان در حوزه پکیج‌های دیواری و زمینی در ایران است و مدل‌های مختلفی از پکیج را با ویژگی‌های کاربردی تولید می‌کند. از رایج‌ترین مشکلات این پکیج‌ها می‌توان به خاموش شدن ناگهانی، نشتی آب یا داغ شدن بیش از حد پکیج اشاره کرد.

به منظور استفاده از بهترین خدمات تعمیر پکیج در سمنان برای پکیج‌های فورلی، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی تعمیر پکیج فورلی در سمنان تماس بگیرید.

تعمیر پکیج لورچ در سمنان

شرکت صنعتی لورچ از شرکت‌های پرافتخار ایرانی در زمینه ارائه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی همچون پکیج است. پکیج‌های دیواری این برند از بهترین و بادوام‌ترین محصولات در این حوزه به شمار می‌آیند که تا سالیان سال می‌توانند آب گرم و حرارت لازم برای منزل شما را تأمین کنند.

هرچقدر که محصولات این برند باکیفیت باشند؛ باز هم ممکن است به‌مرورزمان و در اثر استفاده غیراصولی دچار ایرادات مختلف شده و به خدمات تعمیر پکیج در سمنان نیاز پیدا کنند. در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در سمنان استفاده کنید.

تعمیر پکیج لورچ در سمنان

تعمیر پکیج شوفاژکار در سمنان

شرکت صنعتی شوفاژکار از دهه ۴۰ تابه حال به فعالیت در حوزه تولید انواع پکیج پرداخته است و توانسته است به جایگاه ارزشمندی در این زمینه دست پیدا کند. اگر پکیج شما از نوع شوفاژکار است، متخصصان مجرب نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژکار در سمنان می‌توانند بهترین خدمات سرویس و تعمیر پکیج در سمنان را در کمترین زمان به شما ارائه دهند.

فرقی نمی‌کند مشکل پکیج شما چیست، تعمیرکاران این نمایندگی از باتجربه‌ترین افراد در زمینه تعمیر پکیج در سمنان هستند و به کمک بهترین ابزارآلات و امکانات می‌توانند ایرادات تخصصی پکیج‌های شوفاژکار را رفع کنند.

سرویس پکیج در سمنان

فرقی نمی‌کند از کدام برند پکیج استفاده کنید و پکیج شما از کدام مدل باشد؛ به‌هرحال برای افزایش بازدهی و عمر پکیج خود باید سرویس پکیج را به شکل سالانه جدی بگیرید تا مجبور نشوید در فصول سرد سال همچون روز‌های یخ‌بندان زمستانی با مشکلات گرمایشی در منزل دست و پنجه نرم کنید.

سرویس پکیج در سمنان مزایای بسیاری به همراه دارد و سبب می‌شود با بررسی وضعیت پکیج ایرادات آن رفع شده و به مشکلات بزرگ‌تر تبدیل نشوند. این مورد تا حد زیادی از هزینه‌های تعمیر پکیج در سمنان می‌کاهد و سبب می‌شود پکیج شما عمر بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشد.

سرویس کار پکیج در سمنان برای بررسی وضعیت پکیج شما و سرویس آن اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

  • رسوب زادی پکیج
  • کنترل فشار آب
  • تنظیم شیر گاز
  • تنظیم حرارت
  • بررسی کارکرد دودکش یا فن پکیج
  • هواگیری پکیج و رادیاتور

به طور کلی بهتر است هر چند ماه یکبار خودتان پکیج را بازبینی کنید و در صورت بروز مشکل اگر قادر به تعمیر بودید آن را برطرف کرده و اگر ایراد تخصصی بود با تکنسین تعمیر پکیج در سمنان تماس بگیرید. سرویس دوره‌ای پکیج بهتر است سالی یکبار پیش از آغاز فصل سرما انجام شود.

هزینه تعمیر پکیج در سمنان

قیمت تعمیر پکیج در سمنان آخرین موضوعی است که باید در زمینه تعمیر پکیج در سمنان به آن توجه داشته باشید. این هزینه تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود و این موضوع سبب شده است برای هر پکیج با شرایط مختلف قیمت سرویس یا تعمیر متفاوت باشد.

فرقی نمی‌کند به دنبال تعمیر پکیج دیواری در سمنان باشید یا بخواهید از خدمات تعمیر پکیج زمینی در سمنان استفاده کنید؛ به‌هرحال لازم است عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر پکیج در سمنان را بشناسید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه تعمیر پکیج در سمنان

نوع پکیج

اولین عامل مهمی‌ که روی قیمت تعمیر پکیج در سمنان تأثیرگذار است، نوع پکیج است. پکیج‌ها از لحاظ شکل قرارگیری و نصب در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارند. هریک از این پکیج‌ها از لحاظ سوخت مصرفی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل پکیج گازسوز، پکیج برقی و پکیج گازوئیل سوز هستند.

به همین دلیل اینکه پکیج شما دیواری است یا زمینی و از چه نوع سوختی استفاده می‌کند، روی تعرفه تعمیر پکیج در سمنان تأثیر بسیاری دارد؛ زیرا هریک از دستگاه‌ها از قطعات مختلفی استفاده می‌کنند و ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند.

برند پکیج

از دیگر عوامل مؤثر بر دستمزد تعمیرکار پکیج در سمنان می‌توان به برند سازنده پکیج اشاره کرد. از آنجایی که هر برند از قطعات مختلف با کیفیت‌های متفاوت در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند، هزینه سرویس یا تعمیر پکیج در سمنان بر اساس نوع برند سازنده متفاوت خواهد بود.

برای مثال هزینه سرویس پکیج بوتان با پکیج ایران رادیاتور یا سایر برند‌ها متفاوت است و هر تعمیرکار بر اساس برند پکیج و نوع مشکل آن، قیمت مخصوص به خود را پیشنهاد می‌کند.

محل قرارگیری پکیج

در برخی موارد ممکن است پکیج شما در جایی قرار گرفته باشد که تعمیرکار به‌سختی به آن دسترسی داشته باشد و تعمیر پکیج در آن محل دشوار و وقت‌گیر باشد. در این شرایط مناسب نبودن محل قرار گرفتن پکیج روی اجرت و دستمزد متخصص تعمیر پکیج در سمنان مؤثر است.

متخصص تعمیر پکیج در سمنان

نوع خرابی

دیگر عامل تأثیرگذار بر قیمت خدمات تعمیر پکیج در سمنان نوع خرابی و ایراد پکیج موردنظر است. تعمیرکار در درجه اول پکیج شما را بررسی کرده و عیب‌یابی می‌کند. سپس بنا به نوع خرابی، تجهیزات موردنیاز برای تعمیر و زمان تعمیر تعرفه تعمیر پکیج در سمنان را اعلام می‌کند.

در برخی موارد تعمیر یک خرابی به تعویض قطعات معیوب با قطعات جدید و باکیفیت نیاز دارد. برای مثال ایرادات مربوط به برد دستگاه بسیار مهم و تخصصی بوده و تعمیر آن‌ها از هزینه بیشتری برخوردار است. دلیل بالا بودن هزینه تعمیر برد پکیج در سمنان به دلیل پیچیده و طولانی بودن تعمیر این قطعه الکترونیکی است.

هزینه ایاب و ذ‌هاب

تعمیرکار در تعیین قیمت خدمات تعمیر پکیج در سمنان هزینه یاب و ذ‌هاب را نیز در نظر می‌گیرد؛ به همین منظور بهتر است قبل اعزام تعمیرکار به محل درمورد هزینه رفت و برگشت تعمیرکار با او توافق کنید.

در ادامه مطلب لیست کاملی از هزینه تعمیر پکیج در سمنان طبق نرخ سال ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده‌ایم تا با شناخت بیشتر در این زمینه تصمیم‌گیری کنید.

نوع خدمات قیمت
نصب پکیج دیواری ۲۸۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن پکیج ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
اسید شویی پکیج (تک مبدل) ۲۴۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰ تومان
اسیدشویی پکیج (دو مبدل) ۳۰۰۰۰۰ الی ۳۸۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع انبساط ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰۰ تومان
شارژ منبع انبساط ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ با فلنج فلزی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس جرقه ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ با کاتالیست ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر اطمینان ۱۴۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰ تومان
تعویض ولوم تنظیم دما و کنترل ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر پرکن اتوماتیک ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض مدل ثانویه ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل حرارتی ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور دود ۱۱۵۰۰۰ تومان
تعویض و تنظیم شیر کنترل ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر سه‌راه ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
سرویس پکیج ۶۷۰۰۰۰ الی ۷۷۰۰۰۰ تومان
تعویض محدود کننده آب ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض هواگیر ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فن پکیج ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فلومتر ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیوز‌های کنترل ۴۰۰۰۰ تومان
سختی کار تعمیر ۱۰۰۰۰۰ تومان
تنظیم فشار گاز ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰۰ تومان
هواگیری پکیج ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر رسوب ۵۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برد پکیج ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را رونق داده و به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید، لازم است نسبت به راه‌اندازی یک پیچ اینستاگرام قدرتمند و سایت حرفه‌ای اقدام کنید. در این زمینه تیم شارینو می‌تواند بهترین خدمات را تحت عنوان ادمین اینستاگرام در سمنان، طراحی سایت در سمنان و سئو سایت در سمنان ارائه کند.

شما می‌توانید برای شناخت جاذبه‌ها و مراکز دیدنی و تفریحی شهر سمنان، به مقالاتی همچون مراکز تفریحی سمنان، سینماهای سمنان، کافه‌های سمنان و غیره مراجعه کنید.

اگر تلویزیون لباسشویی یا هر یک از لوازم خانگی شما دچار ایراد شده است، می‌توانید با مطالعه مطلبی همچون تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر پرینتر در سمنان، تعمیر لپ تاپ در سمنان و غیره به بهترین تعمیرکاران و مراکز تعمیر در سمنان دسترسی پیدا کنید.

از دیگر مقالات وبلاگ شارینو در زمینه خدمات عمومی شهر سمنان می‌توان به معرفی باشگاه‌های بدنسازی در سمنان، برق کار در سمنان، مرکز لیزر در سمنان، مبل شویی در سمنان، قالیشویی در سمنان و غیره اشاره کرد.

 

سخن پایانی

انواع پکیج ممکن است به دلیل استفاده غیر صحیح یا فرسودگی دچار ایرادات مختلف شوند و دیگر مانند سابق عملکرد خوبی نداشته باشند. اگر پکیج شما سروصدای زیادی دارد یا آب را بیش از حد داغ می‌کند، لازم است به فکر تعمیر پکیج خود باشید. برخی از مشکلات پکیج جزئی بوده و توسط خودتان قابل رفع هستند؛ اما برخی تنها به دست تعمیرکاران مجرب برطرف می‌شوند.

اگر می‌خواهید پکیج شما طول عمر بالایی داشته باشد و همواره به‌خوبی کار کند، لازم است در زمان بروز مشکل برای آن از بهترین خدمات تعمیر پکیج در سمنان استفاده کنید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درمورد تعمیرات تخصصی پکیج در سمنان در اختیار شما قرار دهیم تا بهترین نتیجه را در این زمینه دریافت کنید.

 

سؤالات متداول

۱. چرا پکیج آب را گرم نمی‌کند؟

علت این مشکل را می‌توان افت فشار گاز، هوا داشتن لوله‌ها، رسوب گرفتن مبدل و غیره معرفی کرد.

۲. چرا پکیج روشن نمی‌شود؟

این مشکل به دلیل کمبود آب در مخزن، کم بودن فشار گاز، وجود هوا در لوله‌ها و دیگر موارد ایجاد می‌شود.

۳. علت نشتی آب پکیج چیست؟

این مشکل معمولاً در اثر ایجاد سوراخ در مبدل، پاره شدن لوله و اتصالات و خرابی شیر تخلیه رخ می‌دهد.

۴. هزینه نصب پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه نصب پکیج دیواری در سمنان از ۲۸۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰ تومان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *