تعمیر کولر گازی در کرمانشاه

تعمیر کولر گازی در کرمانشاه یکی از ضروری‌ترین خدمات پیش از آغاز فصل تابستان است که کمک می‌کند پیش از فرا رسیدن روز‌های گرم سال ایرادات دستگاه شناسایی شده و برطرف شوند. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که کولر شما باد گرم تولید می‌کند یا سروصدای زیادی دارد، لازم است سریعاً نسبت به تعمیر کولر گازی در کرمانشاه اقدام کنید.

اگر می‌خواهید در یک ظهر تابستانی با خیال راحت زیر کولر لم بدهید و بدون هیچ مزاحمتی از تابستان خود لذت ببرید، لازم است سرویس و تعمیر کولر گازی در کرمانشاه را به تعمیرکاران مجرب و کاربلد در این زمینه بسپارید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات مهمی‌ درمورد تعمیر کولر گازی در کرمانشاه آشنا کنیم.

قطعات کولر گازی در کرمانشاه

شرکت‌های سازنده کولر گازی در ایران و جهان تقریباً در ساخت کولر‌های خود از قطعات و اجزای مشابهی استفاده می‌کنند که شناخت ویژگی‌ها و عملکرد آن‌ها در زمینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. شناخت این قطعات کمک می‌کند در بسیاری موارد توانایی این را داشته باشید که خودتان مشکل را رفع کنید.

هریک از اجزای کولر گازی در عملکرد دستگاه نقش مهمی‌ ایفا کرده و با همکاری با یکدیگر فضایی خنک و مطلوب را در خانه شما ایجاد می‌کنند. در ادامه با قطعات اصلی انواع کولر گازی آشنا خواهید شد.

کمپرسور

در ابتدا برای تعمیر کولر گازی در کرمانشاه لازم است کمپرسور کولر را بشناسید. کمپرسور را می‌توانیم به‌عنوان قلب واحد کولر‌های گازی معرفی کنیم که اگر وجود نداشته باشد، کولر اصلاً نمی‌تواند به درستی کار خود را انجام دهد. کمپرسور گاز مبرد را به گردش درآورده و با این کار کولر را مجبور به فعالیت و خنک کردن فضا می‌کند.

در واقع این قطعه از کولر‌های گازی گرمای محیط را گرفته و به فضای بیرون منتقل می‌کند. همچنین به هوای خنک اجازه می‌دهد به درستی در داخل اتاق جریان پیدا کند. کمپرسور وظیفه دارد گاز کم فشاری که از اواپراتور آمده است را به یک گاز فشار بالا تبدیل کند و آن را برای ورود به کندانسور مهیا ‌سازد.

اگر این قطعه دچار مشکل شود، شما با نشانه‌هایی همچون تولید باد گرم از کولر، صدا‌های غیرعادی و جریان ضعیف هوای دریچه‌ها مواجه خواهید شد. تعمیر یا تعویض این قطعه به تجربه و مهارت تعمیرکار نیاز دارد و انجام سرویس دوره‌ای می‌تواند به عملکرد بهتر آن کمک بزرگی کند.

برای تعمیر کمپرسور کولر گازی در کرمانشاه لازم است در اسرع وقت با کارگاه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس حاصل کرده و مشکل خود را با متخصصان این حوزه در میان بگذارید. قیمت این قطعه در مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی در کرمانشاه از ۷۰۰۰۰۰ تومان است.

کندانسور

از دیگر قطعات مهم در حوزه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه باید به کندانسور کولر‌های گازی اشاره کنیم. جالب است بدانید این کندانسور کولر است که گرما را از درون دستگاه خارج کرده و به فضای بیرون منتقل می‌کند. کندانسور شامل کویل‌های توخالی است که در بخش خارجی کولر قرار می‌گیرد.

مشکلات بسیاری ممکن است در این قطعه از کولر‌های گازی پیش بیاید و به خرابی کولر منجر شوند. این مشکلات نه تنها کارایی دستگاه، بلکه خنک کردن مناسب فضا را نیز دچار اختلال می‌کنند. به طور مثال اگر پره‌های فن کندانسور شل یا خم شوند، می‌توانند صدا‌های غیرعادی ایجاد کرده و جریان هوا را ضعیف کنند.

خوشبختانه به غیر از ضربه و آسیب جدی دیگر مشکلاتی که برای کندانسور ممکن است رخ دهند، توسط تعمیرکار تعمیر کولر گازی در کرمانشاه به راحتی قابل رفع هستند و تنها کافی است در مواقع لزوم با شماره مرکز تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس حاصل کنید.

قیمت کندانسور کولر‌های گازی از ۵۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

فن یونیت بیرونی

قطعات کولر گازی در کرمانشاه

از دیگر اجزای اصلی کولر‌های گازی می‌توان به فن یونیت بیرونی اشاره کرد که با کندانسور ارتباط مستقیم دارد. این قطعه وظیفه دمیدن گرمای کولر را به بیرون از منزل بر عهده دارد و ممکن است به دلیل عدم مراقبت از کار افتاده یا عملکرد آن کند شود.

اگر این قطعه از کار بیفتد، می‌تواند به گرم شدن بیش از حد کولر و در دراز مدت به اختلال در عملکرد کمپرسور دستگاه منجر شود. برای نگهداری صحیح از این فن تنها کافی است هرچند وقت یکبار گردوغبار آن را با یک دستمال کثیف پاک کنید. قیمت این قطعه در حوزه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه از ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

شیر انبساط

شیر انبساط کولر‌های گازی وظیفه دارد مقدار ورود مایع مبرد به اواپراتور دستگاه را مورد بررسی و کنترل قرار دهد. زمانی که این مایع از شیر انبساط خارج شود، دما و فشار آن کم شده و به شکل مایعی سرد و کم‌فشار به‌سوی اواپراتور حرکت می‌کند.

برای عملکرد بهتر این قطعه بهتر است هرچند وقت یکبار توسط تعمیرکاران تعمیر کولر گازی در کرمانشاه بررسی شود. قیمت این قطعه در حوزه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه از ۴۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

اوپراتور

اواپراتور کولرهای گازی قطعه‌ای است که در واحد داخلی دستگاه قرار داشته و در آخرین مرحله روند خنک سازی هوا نقش دارد. در واقع مایع مبرد کم‌فشار از سمت شیر انبساط به اواپراتور وارد می‌شود و قبل از ورود به کویل‌های اواپراتور خنک می‌شود.

این موضوع با جذب گرمای فضای اتاق و تبدیل مبرد مایع به مبرد گازی انجام می‌شود. خرابی کویل‌های اواپراتور در زمینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند مشکلات بسیاری در عملکرد کولر ایجاد کند که شامل موارد زیر هستند:

  • خروج هوای گرم از کولر
  • شنیده شدن صدای کوبیده شدن یا هیس کردن از دستگاه
  • روشن نشدن دستگاه
  • خاموش و روشن شدن کولر
  • عدم دمیدن هوای خنک
  • نشت مایع مبرد

برای محافظت از کویل‌های اواپراتور می‌توانید هرچند وقت یکبار آن‌ها را تمیز کنید تا در طول زمان به دلیل تجمع گردوغبار کند نشده و سبب اختلال در عملکرد دستگاه نشوند.

ترموستات

ترموستات کولر گازی وظیفه دارد به کولر کمک کرده تا درجه حرارت مناسب خود را حفظ کند. اگر این قطعه به طور صحیح کار نکند، دیگر قطعات کولر نیز عملکرد مناسبی نخواهند داشت؛ بنابراین می‌توان گفت ترموستات از مهم‌ترین و ضروری‌ترین قطعات کولر‌های گازی است که دمای سیستم گرمایشی و سرمایشی دستگاه را کنترل می‌کند.

در واقع ترموستات حسگری است که به شما کمک می‌کند دمای دلخواه خود را در محیط ایجاد کنید. اگر متوجه خرابی این قطعه شدید، در اولین فرصت از خدمات تخصصی کولر‌های گازی در کرمانشاه استفاده کرده و دستگاه خود را به تعمیرکار مجرب بسپارید.

قیمت این قطعه در مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی در کرمانشاه از ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

فیلتر‌های کولر گازی

قطعات کولر گازی در کرمانشاه

در این بخش از مطلب تعمیر کولر گازی در کرمانشاه لازم است شما را با یکی دیگر از قطعات مهم کولر‌های گازی آشنا کنیم. فیلترها در هر سیستم سرمایشی وجود دارند و از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل موتور دستگاه ممانعت می‌کنند. درواقع فیلتر‌ها از قطعات بسیار مهمی‌ در سیستم تهویه مطبوع به شمار می‌آیند.

اگر اخیراً متوجه شده‌اید که کولر گازی شما دیگر مانند سابق فضای اتاق را خنک نمی‌کند، احتمال دارد فیلتر‌های آن دچار کثیفی و گردوغبار زیادی شده باشند. تمیز کردن ماهیانه فیلتر‌های کولر گازی از بروز بسیاری مشکلات در سیستم این دستگاه‌ها جلوگیری کرده و به عملکرد بهتر و کارایی بیشتر کولر منجر می‌شود.

هزینه تعویض فیلتر‌های کولر گازی توسط متخصصان تعمیر کولر گازی در کرمانشاه حدود ۸۰۰۰۰ تومان است.

لوله‌های تخلیه

لوله‌های تخلیه از دیگر قطعات مهم در تعمیر کولر گازی در کرمانشاه هستند که در طی فرایند خنک کردن هوا قطرات آب جمع شده از رطوبت هوا را به فضای بیرون انتقال می‌دهند. گرفتگی لوله‌های تخلیه و سیستم زهکشی از شایع‌ترین دلایل خرابی کولر‌های گازی است.

افزایش رطوبت بیش از حد در محیط و نشتی آب از نشانه‌های خرابی این لوله‌ها است و معمولاً به دلیل تجمع گردوغبار و آلودگی در آن‌ها ایجاد می‌شود. در صورت خرابی این لوله‌ها لازم است سریعاً با استادکار تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس بگیرید.

شایع‌ترین مشکلات کولر‌های گازی را بشناسید

تمامی‌ کولر‌های گازی موجود در بازار چه ایرانی باشند و چه خارجی ممکن است به دلایل مختلف همچون عدم سرویس و نگهداری امناسب، اصطکاک دستگاه، شرایط آب‌وهوایی و غیره دچار ایرادات مختلف شوند و به خدمات تعمیر کولر گازی در کرمانشاه به صورت سیار نیاز پیدا کنند.

شناخت اصلی‌ترین مشکلات کولر‌های گازی به شما کمک می‌کند بتوانید در زمان بروز مشکل علت را تشخیص داده و حتی در برخی موارد خودتان ایراد کولر را برطرف کنید. در ادامه مطلب شما را با رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از کولر گازی با آن‌ها مواجه شوید آشنا خواهیم کرد.

باد گرم زدن کولر

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که کولر گازی منزل را روشن کنید تا از خنکی آن در یک ظهر داغ تابستانی لذت ببرید؛ اما در کمال تعجب متوجه شوید کولر به جای باد خنک، بادی گرم و آزاردهنده از خود تولید می‌کند. باد گرم زدن کولر از شایع‌ترین ایرادات کولر‌ها است که در زمینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه باید آن را بشناسید.

اصلی‌ترین علل ایجاد این مشکل شامل عدم سرویس پنل خارجی، انسداد سوراخ‌های فیلتر، سوختن فن یا موتور فن، کم بودن مقدار گاز کولر، خرابی کمپرسور و غیره هستند. از آنجایی که این مشکل ممکن است به دلیل ایرادات قطعات اصلی دستگاه باشد، بهتر است رفع آن را به بهترین تعمیرکار کولر گازی در کرمانشاه بسپارید.

نشتی آب کولر

مشکلات کولر‌های گازی

آبریزی کولر از دیگر مشکلات مهم این دستگاه‌ها است که در آن شاهد ریزش آب از کولر یا پرتاب آب از پنل داخلی هستیم. معمولاً این مشکل به دلیل بسته شدن خروجی سینی تخلیه، قرار نگرفتن لوله درین در محل مناسب، کمبود مقدار گاز کولر، عایق نبودن لوله‌ها و غیره ایجاد می‌شود.

اگر می‌خواهید خودتان برای رفع این ایراد اقدام کنید، می‌توانید خار‌های زیر پنل دستگاه را باز کرده و پنل را بالا ببرید. سپس لوله تخلیه و ناودان را تخلیه کنید و کولر را سر جای خود برگردانید. همچنین می‌توانید فیلتر‌های کولر را بررسی کرده و به کمک دستمال آلودگی‌های آن‌ها را برطرف کنید.

اما گاهی این مشکل به راحتی قابل رفع نیست و به همین دلیل توصیه می‌کنیم در زمان مواجه شدن با این موضوع، سریعاً از استادکار تعمیر کولر گازی در کرمانشاه کمک بگیرید.

سروصدای زیاد کولر

سروصدای کولر‌های گازی یک عامل آزاردهنده برای ساکنان است و ممکن است به دلیل معیوب بودن برخی از قطعات کولر یا عوامل خارجی به وجود بیاید. علت این مشکل ممکن است لق بودن پایه‌های کندانسور، بالانس نبودن فن یونیت خارجی، شکستن تیغه‌های فن، وجود جسم خارجی در دستگاه، عدم روغن کاری و غیره باشد.

شما برای رفع این مشکل می‌توانید در اولین قدم دستگاه را خاموش کرده و برق آن را قطع کنید. سپس با استفاده از یک چراغ قوه داخل کولر را بررسی کنید تا اگر جسم خارجی در آن گیر کرده بودن آن را خارج کنید. همچنین می‌توانید با چک کردن پره‌های فن، اگر متوجه وجود انحنایی در آن‌ها شدید، آن را به حالت اول برگردانید.

اگر علت مشکل تزار بودن کولر گازی باشد، می‌توانید با قرار دادن کولر در یک محل مناسب و ثابت کردن آن مشکل را حل کنید. اگر با تمامی‌ موارد گفته شده ایراد کولر شما برطرف نشد، لازم است از تکنسین تعمیر کولر گازی در کرمانشاه برای رفع مشکل کمک بگیرید.

کار نکردن فن کولر

فن کولر‌های گازی از مهم‌ترین قطعات این دستگاه‌ها است که برای حرکت کردن هوا درون واحد خارجی یا داخلی کولر مورداستفاده قرار می‌گیرد. فن نقش مهمی‌ در عملکرد کولر‌های گازی دارد و هوا را به کمک فیلتر در درون واحد داخلی کولر عبور داده و آن را در فضا پخش می‌کند.

از رایج‌ترین ایرادات فن کولر گازی می‌توان به سوختن آن اشاره کرد که در این شرایط باید از متخصص تعمیر کولر گازی در کرمانشاه برای عیب‌یابی و حل مشکل کمک بگیرید. لازم به ذکر است اگر موتور فن کولر قابلیت استفاده داشته باشد، می‌توان آن را تعمیر کرده و مجدداً به کار انداخت.

روشن نشدن کولر گازی

همه ما دوست داریم زمانی که دمای محیط بسیار بالا است از خنکی کولر خانه بهره‌مند شده و مجبور به تحمل گرمای طاقت‌فرسای تابستان نباشیم. از این رو اگر به سراغ کولر گازی خود بروید؛ اما متوجه شوید دستگاه روشن نمی‌شود، احتمالاً حسابی ناامید خواهید شد.

روشن نشدن کولر‌های گازی از دیگر مشکلات این دستگاه‌ها است که باید در زمینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه با علت‌ها و روش رفع آن آشنا باشید. اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن کولر گازی به شرح زیر هستند:

  • گرفتی لوله تخلیه آب
  • قطعی جریان توسط مدارشکن کولر
  • ایراد در برق ورودی
  • اتصالی در سیم‌کشی دستگاه
  • خرابی موتور فن
  • ایرادات کندانسور
  • خراب بودن برد کولر
  • خرابی ریموت کنترل
  • یخ زدن کویل‌های کندانسور کولر
  • کثیفی فیلتر کولر
  • ایراد در سنسور دمایی
  • نقص ترموستات کولر

برای حل این مشکل می‌توانید در ابتدا فیلتر‌های کولر را بررسی کنید و اگر کثیف و آلوده شده بودند، آن‌ها را به خوبی تمیز کنید. همچنین می‌توانید جعبه تقسیم را بررسی کرده و ببینید مدار برق کولر گازی وصل است یا خیر. همچنین در صورت سوختن فیوز نیز می‌توانید با تعویض فیوز مشکل روشن نشدن کولر را برطرف کنید.

اما اگر مشکل از سیستم الکتریکی کولر باشد، کاری از شما ساخته نیست و باید با مرکز تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس بگیرید و مشکل خود را با تعمیرکاران مجرب در میان بگذارید.

یخ زدن کولر گازی

مشکلات کولر‌های گازی

یخ زدن یا برفک زدن کولر گازی یک مشکل بسیار مهم در زمینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه به شمار می‌آید که اصلاً نباید نسبت به آن بی‌توجه باشید. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی همچون مسدود شدن دریچه‌های تهویه هوا، آسیب دیدن موتور، تجمع گردوغبار در اجزای کولر، گرفتگی کانال‌های تهویه و غیره رخ دهد.

در صورت یخ‌زدگی کولر گازی شما شاهد این خواهید بود که کولر مانند قبل فضا را خنک نمی‌کند و یک لایه ضخیم یخ در اطراف کویل‌های خنک کننده و فیلتر کولر دیده می‌شوند. همچنین با یخ زدن کولر در زمان خاموشی آن ممکن است با نشتی آب از دستگاه مواجه شوید.

در بسیاری موارد نیز به دلیل وجود یخ، کولر دائماً خاموش و روشن می‌شود. برای حل این مشکل متخصصان تعمیر کولر گازی در کرمانشاه توصیه می‌کنند، در اولین قدم دستگاه را خاموش کرده و کثیفی و گردوغبار اطراف کویل‌ها و فیلتر دستگاه را به خوبی پاک کنید تا مانعی که جریان هوا را مسدود کرده است از بین برود.

اگر تمیز کردن فیلتر و بخش بیرونی کولر کمکی که به رفع مشکل نکرد، ممکن است علت مشکل ایرادات سخت‌افزار کولر باشد که تشخیص آن برای افراد غیرحرفه‌ای سخت است. در این شرایط بهتر است خودتان برای رفع مشکل اقدام نکنید و تنها با تعمیرکار تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس بگیرید.

خاموش شدن خودکار کولر

در برخی موارد شاهد آن هستیم که کولر‌های گازی به طور خود به خود خاموش می‌شوند و به درستی کار خود را انجام نمی‌دهند. عوامل مختلفی در ایجاد این مشکل دخیل هستند که باید آن‌ها را به خوبی بشناسید. اول اینکه ممکن است علت مشکل اتصالی در کابل‌کشی و اتصالات برق ساختمان باشد.

علت دوم نیم سوز شدن برد کولر است که به‌عنوان مغز کولر‌های گازی شناخته می‌شود. با خرابی این قطعه کولر به طور خودکار خاموش شده و در برخی موارد دیگر روشن نمی‌شود. خرابی کمپرسور کولر نیز می‌تواند به این ایجاد این مشکل منجر شود.

اگر کولر را روشن می‌کنید و بعد از چند دقیقه دستگاه از کار افتاده و خاموش می‌شود، احتمالاً کمپرسور آن دچار ایراد جدی شده است. برای رفع این مشکل می‌توانید سیم‌کشی ساختمان را بررسی کرده و اگر اتصالی ایجاد شده بود، آن را برطرف کنید.

چنانچه علت مشکل اتصالات برق نبود، باید با متخصصان تعمیر کولر گازی در کرمانشاه تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی در کرمانشاه

اگر دوست دارید بدون هیچ مشکلی در فصل تابستان از خنکی کولر منزل خود بهره‌مند شده و عمر دستگاه خود را افزایش دهید، سرویس دوره‌ای کولر گازی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. متخصصان تعمیر تخصصی کولر گازی در کرمانشاه توصیه می‌کنند هر سال در فصل بهار و پیش از فرارسیدن تابستان برای سرویس کولر گازی اقدام کنید.

در واقع اگر کولر گازی خود را حداقل یک الی دو بار در سال سرویس کنید، بسیاری از ایرادات کوچک دستگاه شناسایی شده و به مشکلات بزرگ تبدیل نمی‌شوند. همچنین بعد از سرویس، کولر شما دوام و عملکرد بهتر، مصرف کمتر و کنترل انرژی بیشتری از خود نشان خواهد داد.

به طور کلی انجام دوره‌ای سرویس کولر گازی از استهلاک دستگاه در طول سال‌های مصرف جلوگیری می‌کند. سرویس کار کولر گازی در کرمانشاه اقدامات زیر را به هنگام سرویس کولر انجام می‌دهد:

  • روغن کاری کلیه قطعات
  • تست جریان هوا در کویل‌های اواپراتور کولر
  • بررسی سیستم برق کولر
  • بررسی فین‌های کویل
  • شستشوی بلوور و اواپراتور
  • تعویض یا تمیز کردن فیلتر‌های کولر
  • بررسی مسیر تخلیه
  • اندازه‌گیری آمپر دستگاه
  • چک کردن ترموستات
  • چک کردن گاز کولر
  • پاک کردن پره‌های فن
  • شستشوی پنل کندانسور

تعمیر انواع کولر گازی در کرمانشاه

تعمیر انواع کولر گازی در کرمانشاه

استفاده روزافزون از کولر‌های گازی و اسپلیت سبب شده است امروزه برند‌های بسیاری در ایران و جهان به تولید انواع کولر گازی و رقابت سرسختانه با یکدیگر بپردازند. اگر قصد تعمیر کولر گازی در کرمانشاه را دارید، لازم است بهترین و پرفروش‌ترین تولیدکنندگان کولر گازی را بشناسید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تعمیر کولر گازی الجی در کرمانشاه

از برترین و معروف‌ترین برند‌های تولید کننده کولر‌های گازی در جهان می‌توانیم به برند الجی اشاره کنیم که سالیان سال است در بسیاری خانه‌های ایرانی از کولر‌های این برند استفاده می‌شود. این کولر‌ها علاوه بر طراحی زیبا از قابلیت‌های کاربردی برخوردار هستند و فضایی خنک و دلپذیر را در دل گرما تابستان برای شما فراهم می‌کنند.

به منظور تعمیر این کولر‌ها پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی الجی در کرمانشاه بهره‌مند شوید. این مرکز از بهترین مجموعه‌های تعمیر کولر گازی کرمانشاه است و می‌تواند به بهترین نحو دستگاه شما را عیب‌یابی و تعمیر کند.

تعمیر کولر گازی اجنرال در کرمانشاه

اجنرال از دیگر شرکت‌های خوشنام و باسابقه در زمینه تولید سیستم‌های هوای مطبوع است که محصولاتی با کیفیت بالا، مصرف انرژی کم و طراحی زیبا راهی بازار می‌کند. کولر‌های این برند جزو بهترین گزینه‌های خرید کولر گازی به شمار می‌آیند.

به منظور سرویس و تعمیر کولرهای گازی، نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در کرمانشاه بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. در این مرکز کلیه ایرادات محصولات این برند به دقت بررسی شده و در کمترین زمان رفع می‌شوند.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرمانشاه

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرمانشاه

ایران رادیاتور یکی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی عرضه کننده انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که محصولاتی بسیار پرقدرت با عمر طولانی و مصرف کم تولید می‌کند. اگر از این کولر‌ها استفاده می‌کنید و اکنون قصد تعمیر آن‌ها را دارید، نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرمانشاه بهترین گزینه است.

در این نمایندگی می‌توانید قیمت مناسب، قطعات باکیفیت و مرغوب و تعمیر اصولی کولر را تجربه کرده و دستگاه خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

تعمیر کولر گازی تک الکتریک در کرمانشاه

کولر‌های گازی تک الکتریک از بهترین کولر‌های ایرانی هستند که با داشتن امکاناتی همچون صدای کم، سازگاری با محیط‌زیست و توانایی پرتاب باد می‌توانند کلیه نیاز‌های هر خانه ایرانی را برطرف کنند. اگر از این کولر‌ها استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه خرابی آن‌ها شده‌اید، باید از بهترین مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی در کرمانشاه کمک بگیرید.

توصیه می‌کنیم در این زمینه به نمایندگی تعمیر کولر گازی تک الکتریک در کرمانشاه مراجعه کنید و کولر خود را به افراد ناشی و بی‌تجربه نسپارید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در کرمانشاه

تعمیر کولر گازی سامسونگ در کرمانشاه

سامسونگ از آن دسته از برند‌های معروف جهانی است که محصولات آن در هر حوزه‌ای می‌درخشند و جزو بهترین‌های بازار هستند. کولر‌های گازی این برند از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستند و از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تهویه مطبوع هوا استفاده می‌کنند.

تعمیر یا تعویض قطعات این کولر‌ها کار هرکسی نیست و نباید به افراد غیر مجرب در این زمینه اعتماد کنید. نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در کرمانشاه همان مرکزی است که می‌توانید با خیال راحت با متخصصان آن تماس گرفته و به بهترین شکل دستگاه خود را سرویس یا تعمیر کنید.

تعمیر کولر گازی جی پلاس در کرمانشاه

از دیگر خدمات تعمیر کولر گازی در کرمانشاه باید به تعمیرات تخصصی کولر‌های جی پلاس اشاره کنیم. برند ایرانی جی پلاس کولر‌های گازی استاندارد و باکیفیتی را طراحی و تولید می‌کند که با قابلیت تأمین سرمایش و گرمایش کافی برای استفاده در مناطق مختلف گرمسیری و سردسیری ایران مناسب هستند.

اگر در خانه خود از کولر‌های جی پلاس استفاده می‌کنید و تصمیم دارید کولر خود را تعمیر کنید، پیشنهاد ما به شما برای تعمیر کولر گازی در کرمانشاه، نمایندگی تعمیر کولر گازی جی پلاس در کرمانشاه است. این مرکز با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و امکانات پیشرفته آماده است تا بهترین خدمات تعمیر این کولر‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

قیمت تعمیر کولر گازی در کرمانشاه

قیمت تعمیر کولر گازی در کرمانشاه

آیا از هزینه تعمیر برد یا شارژ روغن کمپرسور کولر گازی خبر دارید؟ خوشبختانه هزینه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه زیاد نیست و شما می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مناسب به عملکرد بهتر کولر خود کمک کرده و تا سالیان سال از آن استفاده کنید.

تعرفه تعمیر کولر گازی در کرمانشاه بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • نوع خرابی کولر
  • تعمیر یا تعویض قطعات
  • مهارت تعمیرکار
  • برند کولر گازی
  • مقدار ظرفیت دستگاه
  • معمولی بودن یا اینورتر بودن کمپرسور
  • مدل کولر گازی
  • محل نصب
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب

در ادامه مطلب به منظور رفاه حال شما کاربر عزیز تصمیم گرفتیم قیمت‌های تقریبی خدمات تعمیر کولر گازی در کرمانشاه را در قالب جدول با شما به اشتراک بگذاریم.

نوع خدمات قیمت
شارژ گاز کولر گازی در کرمانشاه ۳۰۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد ۴۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لوله مهره رفت و برگشت ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر رفت و برگشت ۲۵۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کنتاکتور ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور یونیت داخلی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس برد ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بلوور یونیت داخلی ۴۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برد الکترونیکی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر لرزش یونیت داخلی و خارجی کولر ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر درایر ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض خازن ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
جوشکاری لوله‌های پنل‌ها (هر عدد) ۱۰۰۰۰۰ تومان
نصب فیوز ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کمپرسور ۶۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تخلیه آب درین ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
نصب پنل ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
نصب پایه ۴۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
شستشوی مدار ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
نصب کولر گازی در کرمانشاه ۵۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
عیب‌یابی در محل ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
سرویس کامل کولر گازی ۶۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

 

شارینو

اگر هریک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شده‌اند و نیاز به تعمیر دارند، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب وبلاگ شارینو همچون تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه و غیره سر بزنید.

اگر بهترین کافه‌ها و رستوران‌های شهر کرمانشاه را نمی‌شناسید، توصیه می‌کنیم به مطالب معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه سر بزنید.

دوربین مداربسته یکی از سیستم‌های حفاظتی است که می‌تواند به حفظ امنیت محل زندگی یا کار شما کمک بزرگی کند. اگر قصد نصب دوربین مداربسته برای ساختمان خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب دوربین مداربسته در کرمانشاه مراجعه کنید.

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را در فضای مجازی گسترش داده و مخاطبان بیشتری جذب کنید، تیم جوان و حرفه‌ای شارینو آماده است تا با ارائه خدمات سئو سایت در کرمانشاه، ادمین اینستاگرام در کرمانشاه، طراحی سایت در کرمانشاه و غیره از صفر تا صد رشد کسب‌وکارتان همراه شما باشد.

اگر می‌خواهید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات قالیشویی و مبل شویی در کرمانشاه بهره‌مند شوید؛ اما بهترین مراکز فعال در این حوزه را نمی‌شناسید، می‌توانید به مقالاتی همچون قالیشویی در کرمانشاه و مبل شویی در کرمانشاه سر بزنید.

کابینت از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است که می‌تواند در کنار کاربردی بودن ظاهر جذاب و چشم نوازی به فضای آشپزخانه‌های ایرانی بدهد. اگر می‌خواهید از بهترین خدمات ساخت کابینت در کرمانشاه بهره‌مند شوید، می‌توانید از مطلب کابینت سازی در کرمانشاه استفاده کنید.

سخن پایانی

کولر‌های گازی و اسپلیت از ضروری‌ترین دستگاه‌هایی هستند که در فصول گرما سال برای ر‌هایی از گرمای طاقت فرسای تابستان به آن‌ها نیاز داریم. خرابی هرچند کوتاه این دستگاه‌ها در روز‌های داغ سال می‌توانند راحتی و آسایش اعضای خانه را حسابی مختل کند.

اگر متوجه شده‌اید کولر گازی شما دیگر مانند سابق کار نمی‌کند و نمی‌تواند به خوبی فضا را خنک کند، لازم است در اسرع وقت با شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی در کرمانشاه تماس حاصل کنید. متخصصان به طور اصولی کولر شما را عیب‌یابی کرده و تعمیر می‌کنند. ما سعی کردیم در این مطلب اطلاعات مفیدی درمورد تعمیر کولر گازی در کرمانشاه در اختیار شما قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. هرچند وقت یکبار گاز کولر را شارژ کنیم؟

هر ۳ الی ۴ سال یکبار لازم است گاز کولر شارژ شود.

۲. آیا کولر گازی باید هر سال سرویس شود؟

بله سرویس سالیانه از مهم‌ترین اقدامات برای حفظ سلامت کولر‌های گازی است.

۳. چرا کولر گازی باد گرم می‌زند؟

نگهداری نادرست، سوختن فن، انسداد فیلتر هوا و غیره از دلایل این مشکل هستند.

۴. علت صدای زیاد کولر گازی چیست؟

تراز نبودن کولر، شکستن تیغه‌های فن، وجود جسم خارجی در کندانسور و غیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *