رستوران های اهواز

با بهترین رستوران های اهواز آشنا شوید

اگر تاکنون به اهواز، این شهر گرم و دیدنی و زیبا سفر کرده باشید، قطعاً باید به رستوران ‌های اهواز نیز سری زده باشید. این رستوران‌ها فضای گرم، صمیمی و دلنشین و عطروطعم دلربای غذاهای جنوبی، هر عابری را مجذوب خود می‌کنند.

رستوران های اهواز

 آن‌قدر که نمی‌توان از وسوسه نشستن در فضای زیبای رستوران‌ و لذت‌بردن از خوراکی‌های خوش‌طعم و جذاب اهوازی صرف‌نظر کرد. اصلاً مگر می‌شود به اهواز سر زد و غذاهای لذیذ اهوازی را امتحان نکرد؟ درصورتی‌که قصد سفر به این شهر زیبای اهواز را دارید و می‌خواهید با بهترین رستوران های اهواز آشنا شوید؛ این مقاله را از دست ندهید!

ویژگی‌های یک رستوران خوب در اهواز

زمانی که به یک رستوران مراجعه می‌کنید توقع دارید که به شما غذا و خدماتی باکیفیت ارائه شود تا علاوه بر اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در تهیه آن غذا، از فضای رستوران و طعم دلچسب غذا لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید. رستوران های اهواز نیز مانند دیگر رستوران‌های کشور در ارائه خدمات خود موظف به رعایت اصول خاصی هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ارائه غذاهای باکیفیت

رستوران های اهواز و به‌طورکلی تمام رستوران‌ها باید در تهیه غذاهای خود به استانداردهای کیفیتی و بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند. به‌علاوه این استانداردها همواره باید رعایت شوند. دقت داشته باشید که کیفیت غذای یک رستوران خوب هرگز دچار افت نمی‌شود و مدیریت و پرسنل یک رستوران اگر مسئولیت‌پذیر باشند، هرگز با اهمال در رعایت استانداردهای بهداشتی مشتریان خود را آزرده نخواهند کرد.

کیفیت غذا که شامل مقدار آن، شکل، رنگ، بافت، طعم و بوی غذا می‌شود باید مناسب و دلپذیر باشد. همچنین یکی از موارد مهم در کیفیت غذای یک رستوران تازگی غذاهای آن است. غذای کهنه طراوت و تازگی خود را از دست می‌دهد و علاوه بر افت کیفیت، ممکن است سلامت مشتری را هم به خطر بیندازد.

فراموش نکنید که بهترین رستوران در اهواز آن رستورانی است که کیفت بالای غذاهای خود را همواره حفظ می‌کند.

پاکیزگی فضای رستوران

رستوران خوب در اهواز

مشتریان انتظار دارند وعده‌غذایی خود را در یک فضای تمیز و زیبا بدون هیچ‌گونه نگرانی صرف کنند. آلودگی فضای رستوران به‌خصوص محیط آشپزخانه باعث آلوده‌شدن غذا و مسمومیت مشتریان خواهد شد.

رستوران های اهواز نیز ازآنجایی‌که هرگز نمی‌خواهند سلامت مشتریان خود را که بسیاری از آن‌ها مسافر هستند و از شهرهای دیگر به اهواز آمده‌اند به خطر بیندازند؛ خود را موظف به نظافت محیط رستوران می‌کنند.

رستوران های اهواز که دارای گواهینامه کیفیت و بهداشت هستند، آن را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند.

داشتن آشپزخانه‌ای در معرض دید

داشتن آشپزخانه قابل‌رؤیت برای رستوران یک امتیاز محسوب می‌‌شود. چنین رستوران‌هایی در جلب‌اعتماد مشتریان بسیار موفق‌تر از رستوران‌های دیگر عمل می‌کنند؛ زیرا مشتری می‌توانند تمام مراحل آماده‌کردن غذا را به چشم ببیند و این مسئله از طرف دیگر باعث می‌شود پرسنل رستوران های اهواز، رعایت نکات بهداشتی و اصول حرفه‌ای آشپزی و سرو غذا را همواره در اولویت قرار دهند.

ایجاد یک محیط زیبا و دنج

فضای زیبا، آرامش‌بخش و دلچسب یک رستوران امتیاز بزرگی برای جلب هرچه بیشتر مشتری است. برای داشتن این امتیاز بهتر است در طراحی دکوراسیون و فضای داخلی رستوران از افراد متخصص بهره جست. صرف غذای خوب در یک فضای زیبا خاطرات شیرینی در ذهن مسافران رقم می‌زند و باعث ایجاد ذهنیتی مثبت از شهر مقصد می‌شود. رستوران های اهواز باید به این نکات توجه کنند؛ چراکه میزبان مسافران زیادی هستند.

سرویس‌دهی و برخورد مناسب کارکنان

پرسنل رستوران باید خوش‌رو و خوش‌برخورد بوده و با مشتریان خود رفتاری توأم با احترام داشته باشند. همچنین داشتن رفتار حرفه‌ای بسیار مهم و ضروری است. سرویس‌دهی پرسنل باید مناسب، سریع و حرفه‌ای باشد؛ زیرا هیچ مشتری دوست ندارد برای آماده‌شدن غذای خود بیش از حد انتظار بکشد. احترام به‌وقت و شعور مشتری نکته‌ای است که پرسنل بهترین رستوران های اهواز هرگز از آن غافل نمی‌شوند.

تمیزی و آراستگی ظاهری پرسنل نیز نکته دیگری است که نباید از آن غافل شد؛ زیرا از روی ظاهر هر فرد می‌توان تشخیص داد که تا چه حد به رعایت نظافت اهمیت می‌دهد و بدون تردید هیچ‌کس نمی‌تواند به تمیزی و کیفیت غذای افرادی که ظاهر نامرتب و لباس‌های کثیف دارند، اعتماد کند. همچنین پرسنل رستوران های اهواز باید به داشتن نظم و ترتیب در انجام کارها توجه کنند و در رسیدگی به درخواست‌های مشتریان هیچ کوتاهی نداشته باشند.

منوی خوب با تنوع غذایی بالا

رستوران خوب در اهواز

یکی از ویژگی‌های یک رستوران خوب ارائه یک منوی خوب است. طبخ و سرو غذاهای پرطرف‌دار و درنظرداشتن علایق و سلایق مختلف از ویژگی‌های یک منوی حرفه‌ای است. همچنین ارائه غذاهای سالم و رژیمی در کنار غذاهای خوشمزه و پرطرف‌دار دیگر، نشان‌دهنده توجه کارکنان رستوران به تأمین نیازهای مشتریان با هر نوع سلیقه و رژیم غذایی است.

قیمت مناسب غذاها

قیمت بالای یک غذا لزوماً نشان‌دهنده کیفیت بالای آن نیست و رستوران های اهواز که قیمت‌های بالایی برای غذاهای خود دارند نیز لزوماً رستوران‌های بهداشتی و باکیفیتی نیستند. واقعیت آن است که هرگز نمی‌توان از روی قیمت غذاهای یک رستوران از کیفیت بالای آن مطمئن شد.

از طرف دیگر رستوران‌هایی که غذاهای خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از دیگر رستوران‌ها عرضه می‌کنند، معمولاً غذاهای خوب و باکیفیتی به مشتریان ارائه نمی‌دهند و حتی لازم است در بهداشت غذا، نوع و کیفیت مواد اولیه مورداستفاده چنین رستوران‌هایی تردید کرد. در چنین مواقعی بازدید از محیط آشپزخانه و یخچال‌های رستوران می‌تواند سودمند باشد.

لذا وقتی وارد رستوران های اهواز می‌شوید، تک‌تک نکات گفته شده را به‌خاطر بیاورید.

حضور مدیر رستوران در کنار مشتریان

رستوران‌داران حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند که احترام به مشتری و توجه به نیازها و انتقادات او تا چه اندازه در ایجاد یک تصویر خوب و موجه از رستوران و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر، مهم است؛ بنابراین سعی می‌کنند همواره در رستوران حضور داشته و بر انجام امور نظارت داشته باشند.

در واقع نوع برخورد و میزان پاسخگویی مدیران رستوران‌ها به مشتریان، نشان می‌دهد که حس مسئولیت‌پذیری و احترام به مشتری تا چه اندازه برای تمام پرسنل حائز اهمیت است. مدیران رستوران های اهواز نیز می‌توانند با ارائه فرم‌های نظرسنجی به مشتریان خود نشان دهند که در قبال جلب رضایت آن‌ها احساس وظیفه می‌کنند.

داشتن یک ویژگی منحصربه‌فرد

رستوران خوب در اهواز

یک رستوران‌دار خوب به دنبال یک ویژگی منحصربه‌فرد برای رستوران خود می‌گردد. خصوصیتی که آن رستوران را از سایر رستوران‌های شهر متمایز کند. حال این ویژگی می‌تواند مربوط به محیط و فضای داخلی رستوران های اهواز باشد یا مربوط به یک غذای ویژه و پرطرف‌دار که به شکل خاصی طبخ و سرو می‌شود و امضای آن رستوران به شمار می‌رود.

داشتن یک یا چند ویژگی منحصربه‌فرد امتیاز رستوران‌های درجه یک است. ویژگی‌هایی که معرف رستوران بوده و آن را در ذهن مشتریان برجسته سازد و حتی رستوران را تبدیل به یک «برند» کند.

غذاهای معروف اهواز

غذاهای جنوبی به‌خاطر عطروطعم دلچسب خود طرف‌داران زیادی دارند. از سمبوسه و نافله گرفته تا کبه عربی، تمام غذاهای این بخش از کشورمان، جذاب و خوشمزه هستند و حتماً ارزش امتحان‌کردن را دارند. در صورت سفر به اهواز هرگز فضای رستوران های اهواز و غذاهای سنتی این شهر را از دست ندهید. در ادامه مقاله چند غذای سنتی اهوازی به شما معرفی خواهیم کرد.

قلیه‌ماهی

به‌خاطر موقعیت جغرافیایی استان خوزستان و مجاورت آن با خلیج‌فارس، ماهی پای ثابت بسیاری از غذاهای این استان است. مثلاً قلیه‌ماهی که یکی از خورشت‌های معروف و پرطرف‌دار اهوازی است، همان‌طور که از اسمش پیداست با ماهی تهیه می‌شود. نوع ماهی مورداستفاده می‌تواند سنگسر، هامور، شیرماهی و… باشد. این خوراک در اغلب رستوران های اهواز سرو می‌شود.

سایر مواد اولیه این خوراک شامل سیر، پیاز،  تمرهندی، رب گوجه‌فرنگی، ادویه و سبزیجات معطر مانند گشنیز و شنبلیله است و مانند سایر خورشت‌ها با برنج سرو می‌شود.

امگشت

امگشت نوعی پلوی مخلوط جنوبی است که ظاهر آن از دور شبیه مرصع‌پلو به نظر می‌رسد. این غذا با ماهی، کشمش، سیر و پیاز، ادویه و سبزیجات معطر مانند شوید و گشنیز تهیه می‌شود. دقت کنید که باید از ادویه مخصوص ماهی برای طعم‌دار کردن آن استفاده کرد. امگشت با ماهی قباد نمک‌سودشده درست می‌شود؛ اما در تهیه آن می‌توان از ماهی‌های دیگر نیز استفاده کرد. این پلوی زیبای مجلسی پای ثابت منوی بیشتر رستوران های اهواز است.

ماهی صبور تنوری

در رستوران های اهواز انواع ماهی‌های جنوبی خلیج‌فارس سرو می‌شوند. ماهی صبور نیز یکی از این ماهی‌هاست. مواد لازم برای تهیه این غذا شامل ماهی صبور (ترجیحاً نر)، سیر، پیاز، سبزی‌پلویی، گشنیز، شنبلیله، رب گوجه‌فرنگی، نمک و فلفل و ادویه مخصوص ماهی و آب تمرهندی است.

روش طبخ این ماهی خوشمزه بدین صورت است که پس از باز کردن و تمیز کردن شکم ماهی، تمام بخش‌های آن را با ترکیب مواد گفته شده مزه‌دار کرده و سپس در توری یا فر کباب می‌کنیم.

فلافل

به‌جرئت می‌توان گفت که فلافل معروف‌ترین غذای اهواز است که حتماً اکثر افراد بارها آن را امتحان کرده‌اند. یک غذای فوری که در رده فست‌فودها قرار می‌گیرد بنابراین نمی‌توان آن را در منوی رستوران های اهواز دید.

این غذای کم‌کالری متشکل از نخود، سیب‌زمینی، پیاز، سیر، نمک، فلفل، زردچوبه، تخم گشنیز و پودر زیره است. درست‌کردن فلافل بسیار ساده است و زحمتی ندارد؛ اما باید دقت داشته باشید که نخودها را از شب قبل در آب بخیسانید تا نفخ آن‌ها گرفته شود. ابتدا تمام مواد به‌جز ادویه‌ها و لیموترش را با هم مخلوط می‌کنیم. برای به‌دست‌آوردن یک ترکیب یکدست می‌توان از میکسر یا چرخ‌گوشت هم استفاده کرد.

سپس ترکیب به‌دست‌آمده را با ادویه‌ها و لیموترش مخلوط کرده و ورز می‌دهیم تا یکدست شود. در مرحله آخر از مواد خود مقدار مناسب را برداشته و به‌صورت تو‌پ‌های کوچک در می‌آوریم و آن‌ها را در روغن فراوان سرخ می‌کنیم. فلافل به‌صورت ساندویچ و همراه با مخلفاتی مانند گوجه، خیارشور، کلم، کاهو، پیاز، جعفری و… سرو می‌شود.

سمبوسه

سمبوسه این خوراکی اصیل اهوازی، چنان محبوبیتی در سراسر کشور دارد که به‌جرئت می‌توان گفت کمتر کسی پیدا می‌شود که سمبوسه را امتحان کرده و از آن خوشش نیامده باشد. برای تهیه سمبوسه از سیب‌زمینی، پیاز، نان لواش، جعفری، نمک، فلفل و زردچوبه استفاده می‌شود. برخی رستوران های اهواز ممکن است به ترکیب سمبوسه گوشت چرخ‌کرده هم اضافه کنند و این امر کاملاً سلیقه‌ای است.

برای درست‌کردن سمبوسه ابتدا سیب‌زمینی‌ها را آب‌پز می‌کنیم. سپس پیازهای نگینی شده را با زردچوبه، جعفری و ادویه‌جات تفت می‌دهیم. وقتی سیب‌زمینی‌ها خوب پخته شد؛ آن‌ها را له کرده و با بقیه موادی که تفت داده‌ایم، خوب مخلوط می‌کنیم.

در این مرحله باید مواد سمبوسه را داخل نان لواش بپیچیم. سمبوسه معمولاً به‌صورت مثلثی شکل پیچیده می‌شود. پس باید نان لواش را  به شکل نوارهای نسبتاً پهن و طویل ببریم. مواد را داخل نان لواش قرار داده و به‌صورت مثلثی تا می‌کنیم. در نهایت سمبوسه‌ها را داخل روغن داغ سرخ می‌کنیم.

پس از سرخ‌شدن، برای گرفتن روغن اضافی سمبوسه‌ها می‌توان آن‌ها را بر روی حوله کاغذی قرار داد. سمبوسه معمولاً با یک سس ترش و تند جنوبی که متشکل از عصاره تمرهندی، فلفل قرمز، گشنیز تازه‌ خرد شده، سیر، پیاز، نمک، رب گوجه‌فرنگی و سرکه است سرو می‌شود. برای قوام‌آمدن این سس لازم است آن را مدتی روی شعله متوسط قرار داده و پس از غلیظ شدن از روی اجاق برداشته و اجازه دهیم کمی خنک شود.

کبه عربی

کبه عربی یکی از غذاهای محبوب رستوران های اهواز است. دو دستور برای تهیه کبه عربی وجود دارد. در دستور اول از برنج یا مخلوط برنج و عدس استفاده می‌شود و در دستور دوم از بلغور گندم استفاده می‌کنیم. مواد لازم برای تهیه این غذا عبارت‌اند از: گوشت چرخ‌کرده، ادویه کاری، نمک، فلفل، زردچوبه و جعفری.

در روش اول ابتدا باید برنج و عدس برای دو الی سه ساعت خیسانده شود. البته این مدت‌زمان به زودپز یا دیرپز بودن عدس هم ‌بستگی دارد. سپس عدس و برنج را به صورت کته‌ای درست می‌کنیم و پس از پخت اجازه می‌دهیم اندکی خنک شود. (خیلی داغ یا سرد نباشد.) در نهایت آن‌ها را چرخ می‌کنیم.

اگر طبق دستور دوم از بلغور گندم استفاده می‌کنید باید آن را پنج تا شش ساعت در آب ولرم بخیسانید و پس از آبکش کردن، در دستگاه غذاساز کاملاً له کنید. در ادامه دستور تهیه کبه در هر دو روش یکسان خواهد بود. به این صورت که پیازها را تفت‌داده و به همراه گوشت چرخ‌کرده کمی سرخ می‌کنیم.

سپس جعفری و ادویه‌ها را اضافه کرده‌ و اجازه می‌دهیم مخلوط کمی خنک شود. در نهایت ادویه‌ها را به مخلوط برنج و عدس یا بلغور گندم اضافه می‌کنیم. در مرحله آخر دست خود را کمی نم‌دار کرده، خمیر برنج و عدس یا بلغور گندم را کف دست خود پهن کرده و مقدار مناسبی از گوشت را روی آن قرار می‌دهیم. سپس خمیر را تا کرده و می‌بندیم و در روغن فراوان و با شعله متوسط سرخ می‌کنیم.

رستوران های اهواز معمولاً کبه را به هر دو روش طبخ می‌کنند.

حمیس توله

در اهواز نوعی گیاه بومی وجود دارد به نام پنیرک که خواص دارویی بسیار زیادی دارد. اهوازی‌ها از برگ‌های این گیاه برای تهیه یک غذای سنتی به نام حمیس استفاده می‌کنند. سایر مواد اولیه این غذا عبارت‌اند از: سیر، پیاز، رب انار، نمک، فلفل، زردچوبه و لیموعمانی. ‌ برای تهیه این غذا ابتدا برگ‌های توله را از ساقه جدا کرده و می‌شوییم و سپس آن‌ها را در آب به همراه نمک و سیر می‌پزیم.

پس از پخت آن‌ها را آبکش می‌کنیم. سیر و پیاز را با هم تفت‌داده و سپس برگ‌های پخته شده را به آن اضافه می‌کنیم و به تفت‌دادن ادامه می‌دهیم. در آخر رب انار، ادویه‌ها و لیموعمانی را اضافه کرده و پس از چند دقیقه سرو می‌کنیم. حمیس نیز در بسیاری از رستوران های اهواز سرو می‌شود.

معرفی بهترین رستوران های اهواز

در اهواز انواع رستوران‌ها وجود دارد و هر کسی با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند از صرف غذا در رستوران های اهواز لذت ببرد. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های سنتی، کره‌ای، کافه‌رستوران‌ها و باغ رستوران‌های شهر اهواز می‌پردازیم.

رستوران سنتی در اهواز

غذاهای معروف اهواز

اگر جزو افرادی هستید که به غذاها و دیزاین سنتی ایرانی علاقه دارید، بهتر است به رستوران‌های سنتی اهواز سری بزنید. بهترین رستوران سنتی اهواز معمولاً انواع غذاها و پیش‌غذاهای سنتی ایرانی و صدالبته غذاها و دسرهای اصیل جنوبی را در منوی خود جا داده‌اند.

همچنین همان‌طور که پیش‌تر گفته شد ماهی و میگو جایگاه ویژه‌ای در اغلب غذاهای اصیل جنوبی دارند. به همین دلیل بسیاری از غذاهای جنوبی، به‌نوعی غذای دریایی نیز به شمار می‌روند. بسیاری از این رستوران‌های سنتی برنامه موسیقی زنده نیز دارند. صرف غذا در رستوران سنتی اهواز با موسیقی زنده لذتی وصف‌ناشدنی دارد.

در جدول زیر تعدادی از سفره‌خانه‌ها و بهترین رستوران‌ سنتی در اهواز همراه با آدرس و شماره تماس قرار داده شده‌اند:

نام رستوران شماره تماس آدرس
سفره‌خانه سنتی قصر ضیافت ۰۶۱۳۲۲۲۶۶۱۱ اهواز، بزرگ‌راه آیت‌الله بهبهانی، فلکه پاداد، روبه‌روی پارک شهربازی
سفره‌خانه سنتی آب‌وآتش ۰۶۱۳۴۴۳۳۱۳۵ اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان فاطمی، بین زیبا و زهره
خانه کباب مهمان اهواز ۰۶۱۳۴۴۵۲۸۸۲ اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل
رستوران خان‌دایی ۰۶۱۳۴۴۵۴۱۶۹ اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان فاضل

 

رستوران کره‌ای در اهواز

رستوران کره‌ای در اهواز

در لیست رستوران های اهواز، نباید رستوران‌های کره‌ای را نادیده بگیریم. مخصوصاً این روزها که غذاهای آسیای شرقی محبوبیت زیادی بین مردم ایران پیدا کرده است. در ادامه تعدادی از رستوران‌های کره‌ای اهواز را به شما طرف‌داران غذاهای کره‌ای معرفی خواهیم کرد.

نام رستوران شماره تماس آدرس
رستوران آسیایی یامیتو ۰۹۳۳۰۹۳۴۰۷۴ خیابان ۱ کیاناباد، بین وهابی و کیان‌آباد، روبه‌روی پارکنیگ خلیج فارس
رستوران و سوشی بار ایگو ۰۹۱۶۷۶۷۶۲۰۷ اهواز، کیان پارس، خیابان ایدون بین نوزدهم غربی و هجدهم غربی

باغ رستوران های اهواز

شهر اهواز همچنین دارای باغ رستوران‌های زیبایی است. بسیاری از افراد از صرف غذای خود در فضای باز و هوای آزاد لذت می‌برند. باغ رستوران های اهواز همچنین مکانی زیبا برای برگزاری مراسم‌های شما به‌ویژه مراسم عروسی است؛ بنابراین در ادامه بهترین باغ رستوران‌های شهر اهواز را به شما معرفی می‌کنیم.

نام رستوران شماره تماس آدرس
باغ رستوران کوروش ۰۹۱۸۰۶۱۹۷۵۰ اهواز، خیابان کوروش، خیابان دانیال
باغ رستوران و تالار پذیرایی معین ۰۶۱۳۲۲۳۹۱۵۰ اهواز، بلوار آزادگان، خیابان عابدی، نظام وفا
باغ رستوران برکه ۰۶۱۳۳۳۷۳۳۳۷ اهواز، کیان پارس، دوم شرقی

کافه‌ رستوران های اهواز

در میان تمام رستوران های اهواز و همچنین شهرهای دیگر، کافه‌رستوران‌ها بیشترین طرف‌دار را در بین جوانان دارند. مجموعه‌هایی که هم منوی غذا دارند و هم انواع دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را به مشتری عرضه می‌کنند. در جدول زیر آدرس و شماره تماس چند کافه ‌رستوران خوب در اهواز قرار داده شده است:

نام رستوران شماره تماس آدرس
کافه‌رستوران لئو ۰۶۱۳۳۳۰۰۷۰۷ کیان پارس، نبش موحدین شرقی، روبروی هاکوپیان، مجتمع سامان زیرزمین
کافه‌رستوران کنجد ۰۶۱۳۳۳۳۸۳۸۳ اهواز، کیان پارس، اسفند شرقی
کافه‌رستوران زهره ۰۶۱۳۴۴۹۲۹۰۵ اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم
کافه‌رستوران مجلل هوژان ۰۶۱۳۳۹۱۰۰۶۵ اهواز، کیان پارس، خیابان ۲۱ غربی فاز دو

همچنین در شرایطی که امکان حضور در رستوران را ندارید، رستوران اهواز با پیک سفارش شما را برایتان ارسال خواهد کرد. اغلب رستوران های اهواز دارای پیک و سرویس دلیوری غذا هستند.

رستوران های اهواز خیابان کیان ‌پارس

رستوران های اهواز خیابان کیان ‌پارس

خیابان کیان‌پارس جزو محلاتی است که رستوران‌های فراوان و متنوعی را در خود جای داده است. از کبابی و باغ رستوران گرفته تا فست فود و کافه رستوران. در جدول زیر برخی از رستوران‌های کیان‌پارس اهواز معرفی شده‌اند.

نام رستوران شماره تماس آدرس
کباب‌سرا ۰۶۱۳۳۳۳۴۶۱۸ کیان‌پارس، مطهری شرقی
رستوران فست فود تورین ۰۶۱۲۶۱۳۱۰۱۳ کیان‌پارس، دوم غربی
کبابی امید ۰۶۱۳۳۳۷۴۹۵۷ کیان‌پارس بین ۷ و ۸
مجتمع پذیرایی بهشت هویزه ۰۶۱۳۳۷۳۱۳۲۰ کیان‌پارس، بلوار ساحل غربی

شارینو

خرابی لوازم‌خانگی اتفاقی است که هر چند وقت یک‌بار رخ می‌دهد. درصورتی‌که شما فردی با مهارت‌های فنی بالا باشید‌، می‌توانید برخی از وسایل مانند وسایل برقی یا گازسوز را خودتان تعمیر کنید و بدین ترتیب در هزینه نیز صرفه‌جویی کنید.

اما فرقی نمی‌کند که پکیج منزل شما خراب شده باشد یا مبلتان چون اگر در تعمیر وسیله مهارت لازم را نداشته باشید، باید از یک تعمیرکار خبره برای تشخیص عیب و برطرف‌کردن آن استفاده کنید. برای آشنایی با تعمیرکاران خبره می‌توانید به مقالات تعمیر پکیج در اهواز و تعمیر مبل در اهواز و تعمیر یخچال در اهواز مراجعه کنید.

باتوجه‌به آمار بالای بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی کافی برای جوانان، بسیاری از افراد به دنبال کسب مهارت‌هایی هستند که به کمک آن‌ها بتوانند در فضای مجازی کسب درآمد کنند. نکته مهم و جالب در این باره آن است که بر خلاف مشاغل کارمندی، نیازی به رفت‌وآمد بین محل کار و خانه نیست و شما می‌توانید کارهای خود را در منزل به کمک یک لپ‌تاپ یا گوشی موبایل انجام دهید.

ادمینی اینستاگرام، طراحی سایت و سئو سایت سه مورد از مهارت‌هایی هستند که می‌توانند شما را به یک درآمد خوب برسانند. اگر می‌خواهید از چندوچون این مهارت‌ها سر در آورید یا به دنبال ادمین، سئوکار یا طراح سایت حرفه‌ای در شهر اهواز هستید، به مقالات ادمین اینستاگرام در اهواز، سئو سایت در اهواز و طراحی سایت در اهواز مراجعه کنید.

یادگیری مهارت‌های جدید، یک راه عالی برای پرورش مغز از طریق ایجاد مسیرهای عصبی جدید است. زبان خارجی‌، ورزش، موسیقی و… همه مهارت‌هایی هستند که می‌توانند تفریح سالم و خوبی نیز باشند و اوقات فراغت شما را پر کنند.

اگر برای یادگیری هر یک از این مهارت‌ها به دنبال آموزشگاه خوب در شهر اهواز هستید، می‌توانید در مقالات آموزشگاه زبان در اهواز و آموزشگاه موسیقی در اهواز با بهترین آموزشگاه‌های این شهر آشنا شوید.

تمیزکردن فرش و مبل یکی از چالش‌های اصلی در خانه‌تکانی و نظافت منزل است. تمیزکردن لکه‌های فرش و پارچه مبل گاهی بسیار دشوار می‌شود؛ بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این کار را به قالیشویی و مبل‌شویی‌ها بسپارند. برخی نیز به دلیل کمبود وقت مایل‌اند کل پروسه نظافت منزل را به شرکت‌های نظافتی بسپارند.

 اگر شما نیز چنین ترجیحی دارید بد نیست شماره تعدادی قالیشویی‌، مبل‌شویی و شرکت نظافتی را برای روز مبادا داشته باشید. در مقالات قالی ‌شویی در اهواز، مبل ‌شویی در اهواز و شرکت نظافتی در اهواز می‌توانید آدرس و شماره تماس قالی‌شویی، مبل‌شویی و شرکت‌های نظافتی این شهر را پیدا کنید.

مراجعه به پزشک و اطمینان از سلامتی خود همواره به افراد توصیه می‌شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مراجعه به دکتر تنها زمانی ضرورت دارد که دچار یک مشکل جدی شوند. این در حالی است که به افراد توصیه می‌شود هر شش ماه یک‌بار آزمایش‌های چکاپ انجام دهند و هرچند وقت یک‌بار به دندان‌پزشکی مراجعه کنند.

در این میان متأسفانه خیلی کم به اهمیت توجه به بهداشت و سلامت روان و همچنین تغذیه پرداخته شده است. درحالی‌که این دو مورد نقش بسیار پررنگی را در کیفیت زندگی ما ایفا می‌کنند. مراجعه به پزشک تغذیه برای خانم‌های باردار، افراد ورزشکار، افرادی که مشکلات گوارشی یا مشکلات مربوط به تغذیه دارند؛ بسیار مهم و ضروری است.

همچنین تمام افراد هرچند وقت یک‌بار نیاز دارند که به یک مشاور روان‌شناس مراجعه کرده و ناراحتی‌ها و نگرانی‌های خود را در زندگی را به یک فرد متخصص ابراز کنند و راهکارهای لازم را از او بگیرند. اگر به دنبال پزشک تغذیه در اهواز و روانشناس در اهواز هستید، در مقالات شارینو آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان این شهر را پیدا خواهید کرد.

داشتن شماره امدادخودروهای رسمی و معتبر شهرتان جزو ضروریات است. زیرا امکان وقوع حادثه و خرابی ماشین چه در داخل شهر و چه خارج از آن وجود دارد. پس همین‌الان می‌توانید شماره امداد خودرو اهواز را در این مقاله جست‌وجو کرده و در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنید.

برای بسیاری از افراد وقت‌گذرانی در کافه‌ها در کنار دوستانشان، تفریح جذابی است. کافه‌های مکان‌های خوبی برای صرف غذا، صرف نوشیدنی، مطالعه کتاب یا صحبت با دوستان است. در مقاله کافه ‌های اهواز می‌توانید با بهترین کافه‌های این شهر آشنا شوید.

سخن پایانی

هنگامی که در سفر هستید دوست دارید با فراغت بال به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید و به همین دلیل صرف غذا در رستوران را به آشپزی‌کردن ترجیح می‌دهید. در صورت سفر به اهواز سعی کنید بهترین رستوران های اهواز را برای صرف غذا انتخاب کنید تا هم از کیفیت غذا و سلامت خود مطمئن باشید و هم اوقات خوشی را در فضای یک رستوران خوب سپری کنید.

 

سؤالات متداول

  1. بهترین رستوران های اهواز کدام‌اند؟

رستوران‌ قصر ضیافت، آب‌وآتش، باغ رستوران کوروش،کافه‌رستوران هوژان و غیره

  1. یک رستوران خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارائه غذای باکیفیت، پاکیزگی رستوران، فضای زیبا، قیمت‌های مناسب، ارائه منوی خوب و حرفه‌ای و…

  1. بهترین رستوران‌ سنتی اهواز کدام است؟

سفره‌خانه سنتی قصر ضیافت، سفره‌خانه سنتی آب‌وآتش، خانه کباب مهمان اهواز و رستوران خان‌دایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *