تعمیر یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز


راهنمای تعمیر یخچال در اهواز

فهرست مطالب

آیا به دنبال بهترین مراکز تعمیر یخچال در اهواز هستید یا دغدغه این را دارید که تعمیر یخچال خود را به چه کسی بسپارید؟ یخچال‌ها ممکن است به دلایل مختلف دچار ایراد شوند و در این شرایط تعمیر تخصصی آن‌ها و کمک‌گرفتن از یک تعمیرکار مجرب حرف اول را می‌زند.

این دستگاه‌ها معمولاً بین ۱۰ یا ۱۵ سال عمر می‌کنند که در این فواصل زمانی ممکن است منجر به مشکلاتی شوند و لازم باشد تا برای تعمیر اساسی آن‌ها اقدام کنیم. در ادامه قصد داریم به بررسی مشکلات رایج و تعمیر این وسیله مهم بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

قطعات یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز یکی از مهم‌ترین خدمات در حیطه تعمیرات لوازم‌خانگی برای مدل‌های مختلفی از یخچال‌فریزرها محسوب می‌شود. یخچال‌ از قطعات بسیار متفاوتی تشکیل شده که هر کدام وظیفه بخصوصی را برعهده دارند. در این جا به معرفی انواع قطعات یخچال و آشنایی با عملکرد هر یک خواهیم پرداخت.

قطعات یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز

 

کمپرسور یا موتور

کمپرسور قطعه‌ای مکعبی سیاه‌رنگ است که در پشت و قسمت پایینی یخچال‌فریزر قرار دارد. این قطعه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات یخچال‌ها بوده که از پیستون، میل‌لنگ، سوپاپ‌ و موتور آسنکرون تشکیل شده است.

کمپرسور گاز مبرد را از اواپراتور مکش کرده، جذب می‌کند و با بالابردن فشار و متراکم‌کردن آن مبرد را به گاز تبدیل می‌کند. حال مبرد با فشار بالا به‌صورت گاز درآمده و از کمپرسور خارج و وارد کندانسور می‌شود.

اگر متوجه مشکلی در این قطعه شدید، سریعاً با یک متخصص تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. در اغلب موارد امکان دارد این قطعه دیگر کارایی برایتان نداشته باشد و ناچار به‌عوض کردن آن شوید.

باید بگوییم که قیمت تعویض این وسیله در مراکز تعمیر یخچال در اهواز در رنج قیمتی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان است.

کندانسور یا رادیاتور

حتماً شما هم در پشت یخچال تعدادی لوله‌های مارپیچ دیده‌اید. لوله‌های پیچ در پیچی که در پشت یخچال وجود دارند، کندانسور هستند. در واقع کندانسور وظیفه چگالش مبرد را برعهده دارد، یعنی با تبدیل گاز مبرد و کم‌کردن فشار و دمای آن سرمای موردنیاز یخچال را فراهم می‌کند.

هزینه خرید این قطعه در نمایندگی‌های معتبر تعمیر یخچال در اهواز حدود ۱۴۰۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

لوله مویی یا شیر انبساط

از دیگر مواردی که در لیست قطعات یخچال‌فریزر قرار دارد، می‌توان به شیر انبساط اشاره کرد. لوله مویی یا شیر انبساط لوله‌های بسیار باریکی هستند که از مس ساخته شده‌اند.

گاز مبردی که از کندانسور عبور می‌کند با فشار و دما، وارد این لوله شده و با فشار حدود یک‌پنجم کاهش پیدا کرده با دمایی پایین‌تر، وارد اواپراتور می‌شود. قیمت لوله مویی در مراکز تعمیر یخچال در اهواز تقریباً حدود ۳۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان است.

لوله مویی یا شیر انبساط

تعمیر یخچال در اهواز

 

اواپراتور یا تبخیرکننده

اواپراتور ظاهری شبیه به کندانسور دارد که از جنس آلومینیوم یا مس است. این قطعه عملکرد اصلی سیکل گازی را برعهده دارد و گرمای محیط داخل یخچال را فراهم می‌کند. گاز مبرد در هنگام خروج از لوله مویی با ازدست‌دادن فشار به مایعی با دمای پایین تبدیل شده و وارد اواپراتور یخچال می‌شود.

مبرد به دلیل نقطه‌جوش بسیار پایین با قرارگرفتن در لوله‌های اواپراتور و داخل محیط یخچال با جذب گرمای محیط، بخار شده و مجدداً به گاز تبدیل می‌شود. هرزمان که قصد داشتید این وسیله را عوض کنید جای دوری نروید.

شما می‌توانید این وسیله را در نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال در اهواز در بازه قیمتی ۱۲۰۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰۰ تومان خریداری کنید.

ترمودیسک

ترمودیسک یک ترموستات حرارتی است که با پایین آمدن دمای اواپراتور تا ۵- درجه و یخ‌زدن آن با اتصال جریان برق هیتر المنت، آن را روشن کرده که سبب آب‌شدن برفک‌های یخچال می‌شود.

با بالارفتن دمای اواپراتور تا ۵ درجه این قطعه برق ورودی به المنت را قطع کرده و آن را از مدار خارج می‌کند. ترمودیسک را می‌توانید در مرکز تعمیر یخچال در اهواز با قیمت تقریبی ۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان تهیه کنید.

کنترل دما یا ترموستات

ترموستات قطعه‌ای است که وظیفه کنترل و ثابت نگه‌داشتن دمای یخچال را بر عهده دارد. زمانی که یخچال به‌اندازه مطلوب و موردنیاز خود می‌رسد، ترموستات فرمان قطع برق و توقف کمپرسور را صادر می‌کند. قیمت این قطعه برای تعویض یا تعمیر یخچال در اهواز از ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان متغیر است.

فیلتر درایر یا خشک‌کننده

فیلتر درایر وظیفه فیلترکردن رطوبت یخچال را بر عهده دارد. این قطعه استوانه‌ای‌شکل بوده که معمولاً بعد از کندانسور و قبل از لوله مویی قرار می‌گیرد تا مانع ورود هرگونه رطوبت، روغن یا آلودگی به چرخه گازی یخچال می‌شود.

رطوبت موجب یخ‌زدگی لوله‌ها، آسیب به کمپرسور، روغن و آلودگی در لوله‌های یخچال، کاهش راندمان دستگاه و افزایش استهلاک موتور می‌شود. هزینه این قطعه در مرکز تعمیر یخچال در اهواز مبلغی حدود ۱۴۵۰۰۰ الی ۶۹۰۰۰۰ تومان است.

رله استارت

یکی دیگر از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده یخچال، رله استارت آن است. این وسیله کمپرسور را با ارسال برق روشن می‌کند. ترموستات دستور روشن‌شدن را با یک سیگنال الکتریکی به رله استارت اعلام کرده و رله استارت با تأمین جریان برق، کمپرسور را روشن می‌کند.

اگر نیاز به تعویض رله استارت بود، می‌توانید آن را با قیمت ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان از نمایندگی‌های معتبر تعمیر یخچال در اهواز فراهم کنید.

رله اورلود

رله اورلود وظیفه محافظت در برابر جریانات اضافی به یخچال را بر عهده دارد. این قطعه در مسیر جریان برق ورودی کمپرسور قرار گرفته و از کمپرسور در برابر هرگونه جریان اضافی محافظت می‌کند.

هر گاه میزان جریان ورودی به کمپرسور بیش از اندازه یا همراه با نوسان بوده، این قطعه با قطع‌کردن جریان اصلی کمپرسور، مانع آسیب به آن می‌شود. هزینه تعویض این وسیله در کارگاه‌های تعمیر یخچال در اهواز حدود ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان است.

هیتر المنت

این قطعه وظیفه آب‌کردن برفک‌های اواپراتور را بر عهده دارد. به دلیل وجود رطوبت دائمی در یخچال، اواپراتور برفک می‌زند و در صورت عدم ازبین‌بردن این برفک‌ها، قدرت سرمایش یخچال و گردش هوای سرد در آن کاهش می‌یابد.

برای جلوگیری از بروز این مشکل هیتر المنت وارد عمل شده و با ایجاد گرمای موردنیاز برفک‌ها را آب می‌کند. هزینه خرید این وسیله کاربردی در مراکز تعمیر یخچال در اهواز به طور تقریبی ۳۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

رایج‌ترین مشکلات یخچال

ازآنجایی‌که یخچال‌ها جزو دستگاه‌های مصرفی در آشپزخانه بوده و به‌صورت مداوم روشن هستند در طول دوران استفاده ممکن است با مشکلات عجیبی مواجه شوند.

به‌منظور جلوگیری از آسیب به قطعات یخچال و تعمیر اصولی آن توصیه می‌کنیم چنانچه دانش کافی در زمینه تعمیرات ندارید، حتماً از یک استادکار تعمیر یخچال در اهواز راهنمایی بگیرید.

رایج‌ترین مشکلات یخچال

تعمیر یخچال در اهواز

 

یخ‌زدن محفظه داخلی یخچال

سردشدن و یخ‌زدن مواد غذایی از شایع‌ترین مشکلات یخچال محسوب می‌شوند. در صورت بروز این مشکل عوامل مختلفی نظیر خراب‌شدن ترمیستور دستگاه و در پی آن، عدم اندازه‌گیری درست دما دخیل هستند.

برای رفع این مشکل باید با یک تکنسین تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید یا به فکر تعویض کامل دستگاه باشید.

داغ‌شدن بیش از حد موتور یخچال

داغ‌شدن غیرعادی و بیش از حد موتور دستگاه را می‌توان از دیگر دلایل خرابی‌های متداول یخچال برشمرد. اختلال در بخش کمپرسور و اعمال فشار زیاد به آن، کم‌شدن میزان گاز مبرد، عدم کارکرد درست کندانسور و عدم اعمال تنظیمات صحیح ترموستات از مهم‌ترین علت‌های بروز این مشکل به شمار می‌روند.

در این صورت، باید به یک تعمیرکار تعمیر موتور یخچال در اهواز مراجعه کرد تا علت دقیق داغ‌شدن یخچال را بررسی کند.

بسته‌نشدن درب یخچال

بسته‌نشدن و باز شدن درب یخچال برای مدت طولانی، علاوه بر افزایش درجه دمای محفظه داخلی، موجب ایجاد فشار به موتور دستگاه و افزایش چشمگیر مصرف انرژی می‌شود.

پر شدن حجم یخچال بیش از ظرفیت، تراز نبودن پایه‌های دستگاه، چینش نادرست مواد غذایی، خرابی و فرسودگی لاستیک‌های دور درب از مهم‌ترین دلایل باز ماندن درب یخچال هستند. چنانچه مشکل را حل نکردید، حتماً با یک ارائه‌دهنده خدمات تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

نشتی آب یخچال

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که نیاز به تعمیر و سرویس یخچال در اهواز دارد، نشت آب در یخچال است. نشت آب می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی لوله‌ها، شکستگی سینی‌های تخلیه آب، جداشدن لوله‌ها و… به وجود بیاید.

متخصص تعمیر یخچال در اهواز می‌تواند عوامل مربوط به مشکلات یخچال همچون بروز نشتی در شیر آب ورودی، معیوب‌شدن لوله‌های متصل شده به آب‌سردکن، گرفتگی و انسداد لوله‌های تخلیه، اختلال در فرایند یخ‌زدایی و دیفراست یخچال و… را برطرف کند.

انتشار بوی بد از یخچال

ایجاد بوی نامطبوع از دیگر مشکلات رایج یخچال‌ها محسوب می‌شود. فاسدشدن مواد غذایی در اثر گذشت زمان یا نگهداری مواد غذایی به‌صورت غیراصولی، منجر به تولید بوی بد در داخل یخچال می‌شود.

استفاده از ظروف دربسته، شستشوی محفظه داخلی با محلول آب و مایع ظرف‌شویی و استفاده از بوگیر یا قهوه در محفظه یخچال از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل هستند.

اگر با انجام این راهکارها باز هم موفق به رفع مشکل فوق نشدید، می‌توانید با استادکاران حرفه‌ای تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

تولید برفک

برفک و یخ‌زدن از شایع‌ترین مشکلات یخچال‌فریزرها محسوب می‌شود. خرابی و معیوب‌شدن تایمر دیفراست، نصب غیراصولی و نادرست دستگاه، خراب‌شدن ترموستات، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال و شل‌شدن یا فرسودگی لاستیک دور درب از مهم‌ترین دلایل ایجاد برفک در یخچال هستند.

تعمیر این مشکل امری تخصصی است و برای رفع  آن توصیه می‌کنیم از یک تعمیرکار ماهر تعمیر یخچال در اهواز کمک بگیرید.

تولید سروصدای زیاد یخچال

تولید سروصدای غیرمعمول و غیرعادی یخچال از مشکلاتی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان با آن مواجه هستند. تراز نبودن و شکستگی و آسیب‌دیدن پره‌های فن دستگاه، از علت‌های اصلی ایجاد سروصدای غیرمعمول یخچال‌فریزرها به شمار می‌رود.

برای رفع این مشکل می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به دریافت خدمات تعمیر یخچال در اهواز کنید تا از بروز صداهای بیشتر آن جلوگیری کنید.

تولید سروصدای زیاد یخچال

تعمیر یخچال در اهواز

 

قطع و وصل‌شدن جریان برق یخچال

از دیگر مشکلات شایع یخچال‌فریزرها می‌توان به قطع و وصل‌شدن برق دستگاه اشاره نمود. از عوامل ایجاد قطع و وصل‌شدن برق یخچال می‌توان به نوسان جریان برق، ایجاد اختلال در قطعات الکتریکی، وجود رطوبت در محفظه یخچال، فرسودگی عایق‌بندی سیم‌ها، قطع‌شدن و پارگی اتصالات یخچال اشاره کرد.

به‌محض روبه‌روشدن با چنین مشکلی، می‌بایست در کوتاه‌ترین بازه زمانی به یک مرکز تعمیر یخچال در اهواز اطلاع دهید تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عدم کارکرد صحیح فن یخچال

در صورت خراب‌شدن فن، فرایند گردش و چرخش جریان هوا در محفظه یخچال با مشکل مواجه می‌شود. فرسودگی فن، تجمع آلودگی و گردوغبار در پره‌های فن و وجود نوسان برق در بروز این مشکل نقش بسیاری دارند.

تعمیر یا تعویض فن دستگاه به‌وسیله تکنسین‌های معتبر تعمیر یخچال در اهواز جهت رفع این مشکل به شما کمک فراوانی می‌کند.

خاموش‌شدن صفحه‌نمایش یخچال

صفحه‌نمایش یخچال یکی از اجزای مهم این دستگاه است که اطلاعات مهمی مانند دمای داخلی، تنظیمات و هشدارهای مختلف را نمایش می‌دهد. چنانچه این صفحه خاموش باشد یخچال را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند که استفاده‌کردن از آن را هم برای ما دشوار می‌کند.

اگر متوجه چنین مشکلی شدید فوراً با مراکز تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

یخ‌نزدن مواد غذایی در یخچال‌

درصورتی‌که یخ‌ساز شما به‌اندازه‌ای که قبلاً یخ تولید می‌کرد، یخ تولید نمی‌کند، نشان‌دهنده مشکلی است که نیاز به تعمیر یخچال در اهواز دارد. بررسی کنید تا مطمئن شوید که دمای یخچال به‌درستی تنظیم شده است. شما باید دمای آن را بین ۰ تا ۵ درجه تنظیم کنید.

سرویس یخچال در اهواز

یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش طول عمر یخچال، سرویس دوره‌ای آن است. سرویس می‌تواند از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگ یخچال تا حدود زیادی جلوگیری کند. متأسفانه اغلب افراد تا زمانی که یخچالشان با مشکل یا خرابی مواجه نشود حاضر نیستند برای سرویس آن اقدامی بکنند.

شما باید این را بدانید که برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مختلف در این دستگاه باید هر چند وقت یک‌بار آن را سرویس کنید. در واقع هزینه‌های که برای سرویس این وسیله پرداخت می‌کنید، نسبت به هزینه بالقوه‌ای که در اثر خراب‌شدن آن به شما تحمیل می‌شود، بسیار ناچیز است.

سرویس یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز

 

هر چقدر هم که یخچال شما کیفیت بالایی داشته باشد باز هم به نگهداری و سرویس نیاز دارد؛ پس توصیه می‌کنیم که این قضیه را جدی بگیرید. اقدامات مهمی که برای سرویس یخچال‌ انجام می‌گیرند عبارت‌اند از:

  • بررسی درجه سرمایش یخچال و تنظیم دما
  • بررسی سطح گاز مبرد
  • چک‌کردن نمایشگر و ارورها
  • شارژ گاز مبرد
  • چک‌کردن سلامت LED درون یخچال
  • ترازکردن یخچال
  • تعویض فیلتر تصفیه آب
  • تمیزکردن و شستشوی کندانسور یخچال

تعمیر انواع یخچال در اهواز

ازکارافتادن و خرابی یخچال‌ها یکی از مشکلاتی است که برای هر برند یا مدلی به وجود می‌آید. به دلیل قیمت بالای این یخچال‌ها اهمیت آن‌ها در بین خانواده‌ها چندین برابر شده است.

به همین دلیل باید از آن‌ها خود به‌خوبی مراقبت کنید تا زودبه‌زود مجبور نشوید این وسیله ضروری را به مراکز تعمیر یخچال در اهواز بسپارید.

تعمیر یخچال فیلور در اهواز

تعمیر یخچال فیلور جزو مسائل مهمی بوده که ممکن است برای بسیاری از ما به دلیل نداشتن آگاهی به نظر بیاید؛ بنابراین باید در انتخاب مناسب‌ترین تعمیر یخچال در اهواز برای این مدل یخچال خود نهایت دقت را داشته باشید.

یخچال فیلور مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر در طول زمان با مشکلات و خرابی‌های مختلفی مواجه می‌شود که در این صورت باید مشکل فوق را به بهترین نمایندگی یخچال فیلور در اهواز اطلاع دهید.

تعمیر یخچال فیلور در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز

 

تعمیر یخچال ال جی در اهواز

یخچال‌های‌ ال جی از نظر تنوع بسیار گسترده بوده که در مدل‌ها و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند. جدیدترین این مدل یخچال دارای فناوری‌هایی مانند سیستم تصفیه آب، نور LED، صدای کم و قابلیت اتصال به اینترنت است که با استفاده از دستگاه‌های هوشمند، می‌توان از راه دور تنظیمات آن را انجام داد.

نمایندگی یخچال ال جی در اهواز جزو بهترین مراکزی است که می‌تواند به شما در رفع اشکالات یخچال ال جی کمک شایانی بکند. ناگفته نماند که تعمیرات یخچال ال جی در اهواز هم توسط بهترین تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌شود.

تعمیر یخچال امرسان در اهواز

یکی از خدمات مهم تعمیر یخچال در اهواز، تعمیرات یخچال امرسان محسوب می‌شود که به‌عنوان یکی از محصولات معتبر و محبوب در بازار خریدوفروش ایران شناخته می‌شود.

یخچال امرسان به دلیل قابلیت‌هایی از جمله طراحی مدرن، فضای داخلی بزرگ و بهینه، سیستم خنک‌کننده پیشرفته و دوام بالایی که دارد جزو انتخاب اول بسیاری از خانواده‌های ایرانی محسوب شده است.

این یخچال‌ها همانند دیگر محصولات پس از مدتی با خطراتی مواجه می‌شوند که بهترین کار برای برطرف‌کردن این مشکل تماس با نمایندگی یخچال امرسان در اهواز و درخواست کمک از آن‌ها است.

تعمیر یخچال برانت در اهواز

برانت یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم‌خانگی است. یخچال تولید شده توسط این برند از بهترین قطعات اولیه و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده که دوام و عمر طولانی دارد؛ پس در انتخاب استادکار تعمیر یخچال در اهواز برای این نوع دستگاه باید اطلاعات لازم را جویا شوید.

یخچال برانت با مقاومت بالایی که دارد هر لحظه امکان دارد خطراتی احتمالی آن تهدید کند که با این حساب باید به نمایندگی یخچال برانت در اهواز اطلاع دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن خطرات را پیگیری کنند.

تعمیر یخچال دوو در اهواز

یخچال Daewoo  یکی از محصولات پرطرف‌دار این برند است که منطبق بر نیاز مشتریان و سلیقه ایرانیان باکیفیت بالا و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود.

طراحی زیبای یخچال‌فریزر دوو منطبق بر آشپزخانه‌های ایرانی یکی از نقاط قوت دوو با سایر تولیدکنندگان بوده که محصولی ارزشمند و متمایز برای مشتریان به ارمغان آورده است. جهت دریافت خدمات عالی از این محصول می‌توانید به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اهواز مراجعه کنید.

متخصصان نمایندگی یخچال دوو در اهواز با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در این زمینه به رفع ایرادات یخچال شما در کمترین زمان خواهند پرداخت.

تعمیر یخچال اورست در اهواز

برند اورست از بهترین و محبوب‌ترین برندها در ایران بوده و از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار است. یخچال اورست جزو بی‌نظیرترین یخچال‌های صندوقی بوده که باتوجه‌به طراحی شیک و منحصربه‌فردی که دارد دارای کیفیت مناسبی هم است.

همین امر موجب معتبر بودن این شرکت در ارائه محصولات به مشتریان خود شده است. در صورت خراب‌شدن این نوع یخچال صندوقی سریعاً با مراکز تعمیر یخچال در اهواز به‌ویژه نمایندگی یخچال اورست در اهواز تماس گرفته تا به مشکل فوق رسیدگی کنند.

تعمیر یخچال بوش در اهواز

بوش یکی از برندهای مطمئنی بوده که مقاومت و کیفیت محصولات آن تضمین شده است. یخچال‌فریزر بوش از نظر طراحی، ساخت، ظرفیت ذخیره‌کردن، قدرت خنک‌کنندگی قوی و تازگی مواد غذایی فوق‌العاده عمل می‌کند. تکنولوژی‌های کاربردی در یخچال‌فریزر بوش نگهداری مواد غذایی را ساده‌تر می‌کند.

تعمیر یخچال‌فریزر بوش یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین کارهایی است که می‌توان در نظر گرفت؛ بنابراین باید در انتخاب مناسب‌ترین تعمیر یخچال در اهواز برای این نوع یخچال خود نهایت دقت را داشته باشید.

اگر بنا به هر دلایلی یخچالتان منجر به خرابی شده و خود قادر نیستید آن را تعمیر کنید حتماً این مشکل را با نمایندگی یخچال بوش در اهواز در میان بگذارید.

تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

انواع مختلفی از بهترین‌های یخچال سامسونگ در جهان موجود است. بااین‌وجود گاهی مشکلاتی رایج شامل خنک‌نشدن، نشتی آب، صدای ناهنجار یا لرزش، کارنکردن یخ‌ساز و برفک زدن فریزر گریبان این وسیله می‌شود که با مراجعه به مراکز تعمیر یخچال در اهواز باید آن‌ها را حل کرد.

اگر یخچال فریزتان به‌درستی کار نمی‌کند، می‌توانید روی خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ در اهواز حساب ویژه‌ای باز کنید.

هزینه تعمیر یخچال در اهواز

از مهم‌ترین فاکتورهایی که قبل از اقدام در زمینه تعمیر یخچال در اهواز باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، قیمت انواع یخچال است.

باتوجه‌به اینکه در ساخت یخچال از قطعات مختلفی استفاده می‌شود و هزینه خرید یا تعویض هر کدام از آن‌ها متفاوت است؛ بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای تعمیر این دستگاه در نظر گرفت. قیمت تعمیر یخچال در اهواز به استانداردهای مختلفی بستگی دارد که در بخش زیر به تک‌تک هر یک می‌پردازیم.

هزینه تعمیر یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز

 

نوع برند

اصولاً هزینه تعمیر و تعویض قطعات یخچال‌های ایرانی نسبت به خارجی ارزان‌تر است و باید هزینه بیشتری را برای پرداخت تعمیر یخچال‌های خارجی پرداخت کرد.

نوع خدمات

تعمیر و تعویض برخی از قطعه‌های یخچال بسیار پیچیده است. مثلاً هزینه تعمیر برد و فن یخچال گران‌تر از تعمیر لولا یا سرویس هیتر آن است؛ بنابراین هر چه میزان آسیب قطعه‌ها بیشتر باشد، هزینه تعمیر آن هم بیشتر می‌شود.

سال ساخت

اگر یخچال شما قدیمی باشد، فرایند تعمیر آن کمی سخت‌تر می‌شود. سرویس قطعه‌های برخی از یخچال‌های قدیمی کمیاب است و تعمیرکار تعمیر یخچال در اهواز باید حتماً از قطعه جدیدی استفاده کند؛ بنابراین در چنین شرایطی برای تعمیر و سرویس باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

نوع یخچال

درصورتی‌که یخچال شما دوقلو یا ساید باشد، هزینه سرویس آن هم بیشتر است. قیمت تعمیر یخچال‌های صنعتی هم باتوجه‌به تخصصی بودن آن نسبت به سایر یخچال‌ها بالاتر است.

ازاین‌رو باتوجه‌به شرایط اقتصادی حاکم بر شرایط امروزی، قصد داریم تا جدول کاملی از هزینه تعمیر یخچال‌ در اهواز در سال ۱۴۰۲ را برای شما ارائه دهیم.

قطعات یخچال هزینه تعمیر یخچال
گاز یخچال شارژ گاز: ۴۵۰۰۰۰ الی ۹۵۰۰۰۰ تومان

رفع نشتی و وکیوم کامل: ۱۵۰۰۰۰ تومان

اضافه‌کردن کندانسور ضمیمه: ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان

شستشوی کامل مدار: ۴۵۰۰۰ تومان

تعویض فیلتر درایر: ۴۰۰۰۰ تومان

ترموستات یخچال تعویض ترموستات: ۱۹۰۰۰۰ الی ۳۹۰۰۰۰ تومان
فن یخچال فن موتور: ۱۵۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان

تعویض فن داخلی معمولی: ۱۹۰۰۰۰ الی ۳۹۰۰۰۰ تومان

تعویض فن داخلی سرامیکی: ۶۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

رگلاژ درب یخچال تعویض رگلاژ درب یخچال: ۷۰۰۰۰ تومان

تعویض رگلاژ درب فریزر: ۴۵۰۰۰ تومان

تایمر یخچال تعویض تایمر: ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۹۰۰۰۰ تومان
نوار درب یخچال تعویض لاستیک: ۳۵۰۰۰۰ الی ۹۹۰۰۰۰ تومان
لولای درب یخچال لولای باز: ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان

تعویض لولای پایین: ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان

لولای وسط: ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان

رله اورلود کمپرسور یخچال تعویض رله اورلود: ۱۴۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
کمپرسور یخچال تعویض کمپرسور: ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

شارژ گاز: ۴۹۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰ تومان

قیمت کمپرسور: ۱۴۰۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰۰ تومان

المنت یخچال تعویض المنت: ۴۹۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان
سنسور دیفراست یخچال تعمیر و تعویض سنسور: ۳۰۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰ تومان
رله استارت یخچال تعمیر و تعویض رله: ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
دمپر یخچال تعمیر و تعویض دمپر: ۴۷۰۰۰۰ الی ۷۳۰۰۰۰ تومان
اواپراتور یخچال تعمیر و تعویض اواپراتور: ۶۷۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
نصب یخچال نصب: ۲۵۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
اتومات یخچال اتومات: ۴۵۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر آبسرد کن یخچال تعمیرات آبسرد کن: ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر یخ‌ساز یخچال تعمیر یخ‌ساز: ۳۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
رفع آبریزی یخچال رفع نشتی: ۱۵۰۰۰۰ الی ۳۹۰۰۰۰ تومان
کارشناسی و عیب‌یابی یخچال عیب‌یابی در منزل: ۸۵۰۰۰ تومان
ایاب‌وذهاب ۲۵۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰ تومان

 

شارینو

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه‌ها در گرایش‌های مختلفی برای دریافت مدارک معتبری هستید، می‌توانید از مقاله‌های شارینو در زمینه آموزشگاه فنی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز، آموزشگاه موسیقی در اهواز و سایر رشته‌های آموزشگاه‌های این استان نهایت استفاده را ببرید.

امروزه پیداکردن شرکتی معتبر و مجاز که خدمات اسباب‌کشی را به نحو احسن ارائه دهد، بسیار محدود است. باربری در اهواز یکی از بهترین باربری‌ها در زمینه جابه‌جایی و حمل اثاثیه منازل، ادارات و همچنین لوازم حساس بوده که آماده هر گونه خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز اهواز است.

بالارفتن از نردبان ترقی و پیشرفت شغلی نیازمند سخت‌کوشی، وقت‌شناسی و اندکی خوش‌شانسی است که تأثیر زیادی در کسب‌وکار شما برای رشد مداوم مجهزتر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه توسعه کسب‌وکار موضوعاتی مانند طراحی سایت در اهواز، سئو سایت در اهواز و سایر موارد این چنینی را مطالعه‌ای بفرمایید تا بدانید که چگونه باید بر توسعه و پیشرفت کسب‌وکارتان بیفزایید.

خدمات نظافت محیط زندگی و محل کار از آن دسته اموری است که با وجود تمام اهمیتش یک فرایند روتین نیز محسوب می‌شود.

اگر شرایط اجازه دهد، باید این وظیفه را برون‌سپاری کرد یا از شرکت‌های خدماتی مطمئن کمک گرفت. براین‌اساس مطالبی در مورد مبل شویی در اهواز و قالیشویی در اهواز ارائه شده‌اند که شما را در این حیطه یاری می‌کنند.

شارینو علاوه بر ارائه این مقالات موضوعات مفید دیگری درباره سالن‌های زیبایی اهواز، روانشناس در اهواز و پزشک تغذیه در اهواز را هم برای شما بزرگواران تدارک دیده که مطمئناً با خواندن آن‌ها دانستنی‌های لازم را کسب می‌کنید.

غذاهای خوش‌طعم و عطر جنوبی رستوران‌های اهواز راهی جز عاشقی برای افراد آن جا باقی نگذاشته است. بدون شک مطمئن هستیم فقط یک‌مرتبه طعم لذیذ غذاهای اصیل اهوازی را تست کنید، شما هم عاشق و شیفته این غذاها می‌شوید.

بعد از یک اهواز گردی چندساعته احتمالاً فکر خوردن یک نوشیدن دلچسب به سرتان می‌زند و در نهایت شما را به سمت کافه‌ای می‌کشاند. همین موقع است که با خود می‌گویید، بهترین کافه‌های اهواز کجا هستند؟

و در آخر اینکه اگر خودروتان با مشکلات نقص فنی مواجه شده است، می‌توانید از بهترین خدمات مکانیک سیار در اهواز و یدک کش در اهواز بهره‌مند شوید.

سخن آخر

از یخچال‌ها باید به‌خوبی نگهداری شود؛ زیرا در زندگی امروزی نقش پر اهمیتی برای همه افراد دارند. با دانستن اصول نگهداری از یخچال‌ها می‌توانید عمر این دستگاه‌ها را بالا ببرید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

همچنین اگر یخچالتان با مشکلی مواجه شد، نیازی نیست نگرانی به دل خود راه دهید. کافی است مشکلات دستگاه خود را به مراکز معتبر تعمیر یخچال در اهواز بسپارید.

 

سؤالات متداول

  1. دلیل سروصدای غیر عادی یخچال چیست؟

تراز نبودن، شکستگی و آسیب‌دیدن پره‌های فن یخچال و غیره

  1. برای یخ نزدن یخچال باید دمای آن را روی چه درجه‌ای تنظیم کرد؟

باید دمای یخچال را بین ۰ تا ۵ درجه تنظیم کنید.

  1. چرا فن یخچال کار نمی‌کند؟

به دلیل مشکلاتی همچون جمع‌شدن گردوغبار در پره‌های فن، فرسودگی و وجود نوسان در جریان برق.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *