روانشناس در اهواز

روانشناس در اهواز

آیا درباره تکنیک‌هایی که یک روانشناس در اهواز به شما و دیگر مراجعان خود ارائه می‌دهد، آگاهی دارید؟ آیا می‌دانید در چه مواقعی باید به آن‌ها مراجعه کنید؟ در صورتی که با مشکلاتی مانند افسردگی و اضطراب یا اختلاف با خانواده دست به گریبان هستید، می‌توانید به این عزیزان مراجعه کنید.

آن‌ها با ارائه راه حل‌های مناسب و کارآمد، به شما در مدیریت این چالش‌ها کمک خواهند کرد. طی این مقاله به بیان مطالبی درباره روانشناس در اهواز و عرصه‌های که این عزیزان می‌توانند به شما کمک کنند، پرداخته شده است.

به چه کسی روانشناس می‌گویند؟

روانشناس در اهواز

احتمالاً یکی از اولین سؤالاتی که در رابطه با تیتر روانشناس در اهواز ذهن شما را به خود مشغول می‌کند، این است که روانشناس چه کسی است؟ این شخص چه وظایفی بر عهده دارد؟ پژوهشگران و متخصصان برای این پرسش‌ها و سؤالات شبیه به آن پاسخ مناسبی را تهیه کرده‌اند.

«منظور از روانشناس، متخصص بهداشت و سلامت روان است. این شخص به واسطه مجوز رسمی درمان انواع بیماری و اختلالات روانی در کنار صلاحیت داشتن، به توسعه مهارت‌های عاطفی، شناختی و رویایی مراجعه‌کنندگان خود با بحران‌های زندگی کمک می‌کند.»

او با حمایت از بیماران خود و ارائه راهنمایی‌های لازم و درست، کمک می‌کند تا شخص بهترین تصمیم را بگیرد. روانشناس در اهواز به تمام سخنان مراجعه‌کنندگان خود به خوبی گوش می‌دهد، سپس سعی می‌کند تا با ارائه یک راهکار مؤثر، دغدغه‌های ذهنی شخص را حل کند.

البته در برخی از اوقات بهترین روانشناس در اهواز تشخیص می‌دهد که به دلیل وجود بیماری‌های روانی در شخص بیمار مانند دوقطبی یا اسکیزوفرنی، باید از تخصص یک روانپزشک به منظور کنترل و همچنین بهبود بیماری کمک بگیرد.

در چنین شرایطی دکتر روانشناس و روانپزشک به بیمار توصیه می‌کنند که برای بهبود بیماری روانی یا حداقل کنترل آن باید دارو‌های خاصی را مصرف کند. البته در برخی از موارد شخص بیمار باید در بیمارستان روانی شهر برای یک مدت زمانی بستری شود.

بدون تردید مصرف دارو‌ها و بستری بیمار در بیمارستان روانی در کنار مشاوره‌های دکتر روانشناس در اهواز، فرد بیمار را به زندگی عادی بر می‌گرداند.

تفاوت روانپزشک و روانشناس

در گذشته نه چندان تقریباً تمام افراد جامعه معتقد بودند که حیطه کاری یک روانپزشک با دکتر روانشناس، یکی است. روانپزشکان و روانشناسان در عرصه کنترل و درمان بیمار‌های یا اختلالات روانی تخصص دارند، ولی در زمینه نوع برخورد با بیماری و ارائه راه‌حل مناسب، تفاوت‌های بارزی بین آن‌ها وجود دارد.

شخص روانپزشک پس از پایان دوران تحصیلی ۷ ساله دوره عمومی پزشکی، در مقطع تخصص روانپزشکی را انتخاب می‌کند. او پس از اتمام دوره ۴ تا ۵ ساله این مقطع، تخصص خود را در عرصه روانپزشکی می‌گیرد.

اما دکتر روانشناس در اهواز ابتدا در مقطع کارشناسی روانشناسی پذیرفته می‌شود. پس از اتمام این دوره ۴ ساله و حضور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، گرایش مد نظر خود را انتخاب می‌کند. به طور مثال شخص می‌تواند حوزه کودکان را انتخاب کرده و تخصص خود را در حوزه روانشناسی کودکان کسب می‌کند.

از دیگر تفاوت‌های اساسی که میان یک روانپزشک با روانشناس وجود دارد، عدم تجویز دارو توسط شخص روانشناس است. دکتر روانشناس در اهواز به کمک صحبت و گفتگو کردن در کنار آزمون‌ها و تکنیک‌های روانشناسی، به دنبال رفع مشکل شخص بیمار است.

او با توجه به شناختی که شخصیت، افکار و عواطف بیمار به دست می‌آورد، سعی در بررسی ذهن بیمار خود کرده و سپس بر اساس این اطلاعات، راهکار مناسب برای مشکل بیمار ارائه می‌دهد. البته در برخی از موارد دو گروه روانپزشک و روانشناس جهت رفع اختلالات بیمار، چاره‌ای جز همکاری با یکدیگر ندارند.

هنگام انتخاب دکتر روانشناس در اهواز به چه مسائلی باید توجه کرد؟

در صورتی که به دلیل مشکلات خانوادگی، افسردگی یا بیماری‌های روانی مجبور هستید به یک روانشناس خوب در اهواز مراجعه کنید، اطلاعات شما درباره ویژگی‌های دکتر روانشناس در اهواز فرایند انتخاب را راحت می‌کند.

در نتیجه شما به کمک این ویژگی‌ها سراغ یک دکتر روانشناس معروف اهواز جهت رفع مشکل خود می‌روید. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر روانشناس در اهواز پرداخته شده است.

بهره‌مندی از تخصص و صلاحیت علمی

روانشناس در اهواز

بدون تردید از اصلی‌ترین ویژگی‌های روانشناس در اهواز، تخصص و صلاحیت علمی او در این حوزه است. راحت‌ترین راه جهت ارزیابی این ویژگی در شخص روانشناس، توجه به پروانه سازمان روانشناسی خواهد بود.

البته توجه به این نکته ضروری است که بهره‌مندی از این پروانه، هرگز به معنی مهارت او در عرصه سلامت روانی، بهبود و کنترل بیماری‌های روانی نیست.

توجه به اخلاق و پاییندی به آن

از مهم‌ترین اصولی که بهترین روانشناس‌های اهواز به آن معتقد هستند، عدم برقرار ارتباط عاطفی و خارج از چارچوب درمانی با بیمار است. همچنین بهترین روانشناس حال حاضر اهواز مانند دیگر همکاران خود، حق افشای اطلاعات بیمار ندارد.

بهره‌مندی از تخصص مرتبط

امروزه روانشناسان حوزه کاری خود را به بخش‌های مختلفی مانند کودکان، خانواده یا بالینی تقسیم‌بندی کرده‌اند؛ بنابراین شما با توجه به نوع مشکل خود، باید به بهترین روانشناس کودک یا روان شناس بالینی در اهواز مراجعه کنید.

شخص روانشناس با توجه به تخصصی که در آن حوزه مرتبط دارد، خیلی راحت‌تر می‌تواند برای رفع مشکل شما راه‌حل ارائه دهد. البته در سال‌های اخیر افراد سودجو بسیاری تحت عنوان روانشناس یا مشاوره، آسیب‌های زیادی را بر روح و روان بیماران وارد کرده‌اند.

بنابراین به منظور دور ماندن از این آسیب‌های روحی و روانی، باید در فرایند انتخاب روانشناس در اهواز بسیار دقت کنید.

عدم تصمیم‌گیری به جای بیمار

شاید شما نیز مانند دیگر مراجعه‌کنندگان از روانشناس در اهواز این توقع را داشته باشید که او به جای شما درباره مشکلتان و رفع سریع آن معضل تصمیم بگیرد. در حالی که یک روانشناس خوب و موفق هرگز چنین کاری را در حق بیمار خود انجام نمی‌دهد.

دکتر روانشناس آقا یا خانم در اهواز وظیفه دارد زندگی و صفات درونی شما را به شما نمایان کند، سپس در فرایند تصمیم‌گیری جهت رفع مشکلات و انتخاب راه‌حل مناسب، به شما کمک کند.

حضور فعال در مراکز و کیلینیک‌های معتبر

وزارت بهداشت ایران به روانشناس‌ها اجازه می‌دهد که به صورت قانونی و رسمی در مراکز و کلینیک‌ها فعالیت داشته باشند. البته این کلینیک‌ها نیز مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور یا سازمان نظام پزشکی دریافت می‌کنند.

بنابراین اگر دکتر روانشناس در اهواز مورد نظر، در یکی از این مراکز فعالیت داشته باشد؛ فرد قابل اطمینانی می‌تواند باشد. البته بهتر است قبل از مراجعه به او درباره میزان سابقه کاری، سطح علمی و همچنین مدرک تحصیلی اطلاعات لازم را کسب کنید تا این گونه خیال شما از هر لحاظ راحت شود.

قضاوت نکردن

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های روانشناس در اهواز، قضاوت نکردن شخص مراجعه‌کننده است. البته این جمله به این معنی نیست که دکتر روانشناس باید همه کار‌های مراجعه‌کننده خود را تأیید کند. دکتر روانشناس معروف به واسطه آزمون‌های روانشناسی ایرادات بیمار را به او نشان می‌دهد.

سپس با توجه به شرایطی روحی و روانی که بیمار در آن حضور دارد، به او کمک می‌کند در فرایند تصمیم‌گیری حل آن مشکل یا ایراد، موقعیت خود را به خوبی پردازش کند تا بهترین راه‌حل را انتخاب کند.

روانشناس در اهواز علاوه بر مشخصات اشاره شده، باید دارای ویژگی‌های دیگری باشد که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت هستند:

  • بهره‌مندی از فن بیان یا به اصلاح سخن ور بودن
  • داشتن دو گوش شنوا
  • دلسوزی و مهربانی
  • باانصاف بودن
  • بردباری و شکیبایی

زمان مراجعه به دکتر روانشناس در اهواز

روانشناس در اهواز

شرایط روحی و روانی شما تأثیر بسیار زیادی بر نوع رفتار‌تان در بعد‌های مختلف زندگی دارد. با توجه به این مسئله حضور در دفتر یک روانشناس معتبر و متخصص لازم است. در ادامه با اصلی‌ترین لحظاتی که باید به یک دکتر روانشناس در اهواز مراجعه کنید، بیشتر آشنا می‌شوید.

سوگ عزیزان

بدون تردید تلخ‌ترین لحظاتی زندگی برای هر فردی، زمانی است که یکی از عزیزان خود را به واسطه مرگ از دست داده است. تعداد بسیاری از افراد جامعه برای کنار آمدن با این حادثه ناگوار، چاره‌ای جز مراجعه به یک دکتر روانشناس نمی‌شناسند.

زیرا این افراد دچار افسردگی یا اختلال روانی شده‌اند که برای کنترل و بهبود این مشکلات، هیچ راهکاری به ذهنشان خطور نمی‌کند. در صورتی که شما نیز به واسطه مرگ یکی از اعضاء خانواده یا دوستان نزدیک با این معضلات دست و پنجه نرم می‌کنید، حتماً از بهترین روانشناس اهواز برای درمان افسردگی نوبت بگیرید.

دکتر با استفاده از صحبت‌های آرامش بخش خود و تکنیک‌های روانشناسی سعی می‌کند تا از رنج شما کمی بکاهد. همچنین او در کنار شما خواهد بود تا از مرحله سوگ و سازگاری با غم عبور کرده و به زندگی عادی خود برگردید.

کنترل خشم

همه افراد در طول زندگی خود، حس عصبانیت و خشم را تجربه کرده‌اند. بدون شک مهم‌ترین مسئله در زمان مواجه با این حس، کنترل خشم یا عصبانیت است. در صورتی که میزان حس خشم در وجود شما افزایش پیدا کرده و به عبارتی دیگر تبدیل به یک آدم پرخاشگر شده‌اید، حتماً به روانشناس در اهواز مراجعه کنید.

او با شناختی که از شما و شخصیتتان به دست می‌آورد، راهکار‌های برای کنترل خشم در اختیار‌تان قرار می‌دهد تا در موقعیت‌های لازم از آن‌ها استفاده کرده و این گونه حس خشم را به زنجیر بکشید.

استرس و اضطراب بیش از اندازه

در صورتی که شما جزو آن گروه افرادی هستید که نمی‌توانند در موقعیت‌های حساس، استرس خود را مدیریت کنند؛ باید با یک روانشناس در اهواز ملاقات کنید. او به شما کمک می‌کند تا استرس خود را کنترل کرده و در نتیجه از بروز یک سری بیماری‌ها جلوگیری کنید.

از مهم‌ترین بیماری‌های که به دلیل عدم کنترل استرس بیش از اندازه، به سراغ شما می‌آید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن
  • ریزش مو
  • افسردگی
  • گوشه نشینی
  • زیاد شدن چین و چروک پوست

منزوی بودن

روانشناس در اهواز

گاهی اوقات انسان حس می‌کند که دیگر علاقه به حضور در جمع دوستان یا خانواده ندارد، به عبارتی دیگر او تنهایی را بر حضور در جمع ترجیح می‌دهد. اگر مدت زمان زیادی است که شما نیز چنین حسی دارید، حتماً مشکل خود را با یک روانشناس در میان بگذارید.

او با ارائه راهکار‌های مؤثر، حس گوشه نشینی را در وجود شما کم رنگ کرده و در نتیجه به مروز زمان باعث می‌شود که شما در جمع دوستان یا خانواده حضور فعال داشته باشید.

اختلال خوردن

در این الگوی رفتاری که شما یا یکی از اعضاء خانواده گیر گرده‌اید، به صورت کنترل نشده غذا می‌خورید یا بیش از اندازه نگران غذا خوردن و چاق یا لاغر شدن هستید. به عبارتی دیگر همه زندگی شما تحت کنترل و سیطره این الگوی رفتاری درآمده و کل زندگی را به شکل جدی مختل کرده است.

در چنین شرایطی بهتر است بدون وقت تلف کردن به یک روانشناس در اهواز مراجعه کنید تا او با استفاده از راهکار‌های مؤثر، مشکل را برطرف کند. روانشناس علت ایجاد این اختلال آزار دهنده را در موارد زیر معرفی می‌کند:

  • ژنتیکی
  • فرهنگی
  • بیولوژیکی
  • روانی
  • اجتماعی

البته در بین افراد جامعه بیشتر خانم‌ها با این اختلال مواجه بوده و استفاده از خدمات روان درمانی روانشناس خانم در اهواز به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. از اصلی‌ترین دلایلی که روانشناس در اهواز برای ایجاد این اختلال در خانم‌ها بر می‌شمارد می‌توان به مسائل زیر اشاره کرد:

  • اعتماد به نفس کم
  • کمال گرا بودن
  • تأثیر زندگی مدرن شهری
  • تجربه آزار عاطفی، جنسی و جسمی
  • تجربه افسردگی یا تنهایی

گاهی اوقات این اختلال خوردن به اندازه زندگی فرد را تحت تاثیر قرار داده است که روانشناس علاوه بر تکنیک‌های روانشناسی، مجبور می‌شود از روانپزشک و متخصص تغذیه برای رقع مشکل کمک بگیرد.

افسردگی

احتمالاً در بین اطرافیان خود با افرادی مواجه شده‌اید که با بیماری قرن یعنی افسردگی دست به گریبان هستند. دلیل ایجاد این بیماری در هر فردی متفاوت بوده و نمی‌توان برای همه بیماران مبتلا به افسردگی، یک دلیل مشخص برای بروز این بیماری بیان کرد.

بهترین راهکار برای کنترل و بهبود بیماری افسردگی، مراجعه شخص بیمار به یک دکتر روانشناس در اهواز است. دکتر ابتدا نوع افسردگی او را تشخیص داده و سپس با استفاده از تخصص و تجربه خود، سعی در کنترل و بهبود آن می‌کند.

از نشانه‌های شخص مبتلا به بیماری افسردگی می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • بدبینی
  • خود زنی
  • ناامیدی
  • خوابیدن بیش از اندازه
  • لاغر یا چاق شدن بیش از اندازه
  • حس بی‌ارزشی کردن
  • امتناع کردن از انجام کار‌های روزانه

از دیگر مواردی که لازم است شما یا یکی از اعضاء خانواده با یک روانشناس در اهواز صحبت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکلات خانوادگی
  • ترک اعتیاد
  • ترک مصرف مشروبات الکلی
  • فوبیا
  • وسواس فکری- جبری
  • اختلالات خواب

تفکرات غلط و شایع درباره مراجعه به روانشناس

روانشناس در اهواز

علم روانشناسی از جدید‌ترین و جوان‌ترین علم‌ها است. بنابراین اینکه عده‌ای بسیاری درباره مراجعه به روانشناس تفکر و باور غلط داشته باشند، امری طبیعی خواهد بود. البته طی سال‌ها اخیر به دلیل مزیت‌های استفاده از خدمات این عزیزان، بخش بزرگی از این باور‌ها و تفکرات غلط از بین رفته است.

بدون شک شناخت شما درباره خدماتی که یک دکتر روانشناس در اهواز به شما و دیگر مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد، باعث می‌شود بخش بزرگی از این تفکرات غلط در ذهن‌تان از بین رود. به طور مثال شما با حضور در مطب بهترین روانشناس انگیزشی در اهواز می‌توانید انگیزه از دست رفته خود را بازیابی کنید.

اما در ادامه با برخی از مهم‌ترین تفکرات اشتباهی که درباره مراجعه به روانشناس رایج است، بیشتر سخن گفته شده است.

عدم نیاز به کمک روانشناس

برخی از افراد معتقد هستند که خودشان به تنهایی می‌توانند مشکلات خانوادگی، اختلال خوردن یا روانی برطرف کنند. در نتیجه به کمک هیچ کس از جمله یک دکتر روانشناس در اهواز نیاز‌مند نیستند. بدون شک باید به این عزیزان گفت که روش آن‌ها برای مقابله با مشکلات، کاملاً اشتباه است.

زیرا ما همه مهارت‌های لازم برای مقابله با مشکلات روحی و روانی را نمی‌دانیم، در نتیجه با استفاده از روش‌های اشتباه تأثیر منفی آن مشکلات را بر زندگی خود بیشتر خواهیم کرد. اگر به دکتر روانشناس در اهواز مراجعه کنید، او ریشه اصلی مشکل را پیدا کرده و با استفاده از متد‌های درست، آن را خیلی سریع رفع می‌کند.

حضور در جلسات متعدد روانشناسی

برخی از افراد معتقد هستند که اگر یک بار به روانشناس مراجعه کنم، باید تا آخر عمر باید به مطب او مراجعه کنم. در حالی که اصلاً این گونه نیست، دکتر روانشناس در اهواز به شما می‌گوید که روان درمانی دارای محدودیت زمانی بوده و یک پروسه کاملاً هدف‌مند است.

بنابراین پس از پایان یک مدت زمان مشخص، دیگر نیاز به حضور بیمار در مطب او نیست. روانشناسان جهت کنترل و بهبود یک سری از اختلالات به کمتر از ۲۰ جلسه و برای اختلالات خاص‌تر به بیش از ۲۰ جلسه زمان نیاز دارند.

بیشتر مراجعه‌کنندگان پس از پایان این دوره‌ها، خیلی راحت با مشکلات روحی و روانی خود کنار آمده و در نتیجه دیگر نیاز به حضور در مطب روانشناس در اهواز نخواهند داشت.

بیهوده بودن مراجعه به روانشناس

برخی از افراد بر این باور استوار هستند که مراجعه به روانشناس هیچ فایده‌ای نداشته و فقط باعث صرف زمان در کنار پول می‌شود. در حالی که تحقیقات درباره جلسات مشاوره این عزیزان به همگان نشان داده است که حضور در جلسات درمانی روانشناسی، باعث کنترل و بهبود اختلالات روانی یا مشکلات خانوادگی می‌شود.

احتمالاً این عزیزان معتقد هستند که حضور در مطب روانپزشک و مصرف دارو‌های او می‌تواند روند درمان بیماری یا مشکل را سریع‌تر برطرف کند. توجه به این نکته ضروری است که دارو‌های روانپزشک، یک درمان موقت هستند؛ اما تکنیک‌های که روانشناس به بیمار می‌آموزد قابل استفاده در تمام دوران زندگی است.

امروزه استفاده از تکنیک‌های روانشناسی در کشور‌های توسعه یافته یک نیاز اساسی شناخته شده و بسیاری از افراد پیشرفت‌های کاری خود را مدیون آموزش‌های این عزیزان هستند.

مراجعه دیوانه به روانشناس

از قدیمی‌ترین باوری که در رابطه با مراجعه به روانشناس در بین مردم سراسر دنیا رواج دارد، این است که دیوانه‌ها به روانشناس مراجعه می‌کنند؛ اما امروزه این باور و تفکر اشتباه بسیار کم رنگ شده و بسیاری از افراد با مراجعه به یک روانشناس، سعی در رفع مشکلات خود دارند.

هزینه مشاوره روانشناسی در اهواز

ساز‌مان نظام روانشناسی تعرفه و هزینه ویزیت روانشناس‌ها را به صورت سالانه مشخص می‌کند. میزان تعرفه و هزینه مراجعه به مطب دکتر روانشناس در اهواز برای بسیاری از افراد یک دغدغه ذهنی بوده و این عزیزان بهتر است قبل از مراجعه، اطلاعات کافی درباره این مسئله کسب کنند.

هزینه مشاوره روانشناسی در اهواز

این گونه با ذهن باز به مطب دکتر روانشناس مراجعه کرده و راحت‌تر می‌توانند با او درباره مشکلات روحی یا روانی خود صحبت کنند. در ادامه به برخی از تعرفه‌های سازمان نظام روانشناسی درباره خدمات روانشناس‌ها پرداخته شده است.

خدمات روان درمانی تعرفه قابل پرداخت
مشاوره پیش از ازدواج (دکترا) ۲۵۰۰۰۰ تومان
روان درمانی فردی (کارشناسی ارشد) ۲۵۰۰۰۰ تومان
زوج درمانی (کارشناسی ارشد) ۲۷۰۰۰۰ تومان
جلسه مشاوره با کارشناسی ارشد روان‌شناسی ۲۳۰۰۰۰ تومان
جلسه مشاوره با دکترای روان‌شناسی ۲۷۰۰۰۰ تومان
زوج درمانی (دکترا) ۳۰۰۰۰۰ تومان
مشاوره پیش از ازدواج (کارشناسی ارشد) ۲۴۰۰۰۰ تومان

این تعرفه‌ها برای ۴۵ دقیقه صحبت با روانشناس است. درصورتی که پرداخت هزینه مشاوره برای شما سخت است می‌توانید با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان اهواز، تماس بگیرید. مطمئن باشید که این عزیزان از تخصص و تجربه کافی جهت کمک به رفع مشکلات شما برخوردار هستند.

لیست روانشناسان اهواز

لیست روانشناسان اهواز

اگر به هر دلیلی نیاز‌مند دریافت خدمات روان درمانی از دکتر روانشناس در اهواز هستید، باید اطلاعات در رابطه با آن‌ها مانند شماره تماس روانشناس خانم در اهواز یا آقا و همچنین آدرس دفتر این عزیزان را داشته باشید. در جدول زیر آدرس و شماره تلفن برخی از معروف‌ترین دکتر‌های روانشناس اهواز اشاره شده است.

نام روانشناس آدرس شماره تلفن
دکتر فیروزه یوسفی  – روانشناس کودک نوجوان و بزرگسالان اهواز – کیانپارس – خیابان ۱۲ غربی – مجتمع پزشکان برج سپید -طبقه ۶ واحد ۶۰۵ ۰۶۱۳۳۹۱۶۱۴۳
میعاد خلف زاده – روانشناس بالینی و مشاور اهواز – زیتون کارمندی – خیابان حجت – بین زمزم و زیتون – مجتمع سهیل – جنب بانک پارسیان – طبقه۴ ۰۹۰۵۳۷۴۷۴۰۵
دکتر مهرانا عسکری – روانشناس خانواده اهواز – اصلی زیتون کارمندی-  بین خیابان شهید عباسی و فردوس – جنب بانک مسکن  – طبقه فوقانی پلیس بعلاوه ۱۰  – مرکز تخصصی مشاوره مهرانا ۰۹۱۶۳۱۹۷۶۹۵
دکتر شهلا مولوی – روانشناس و مشاور اهواز –  نادری –  نبش حافظ –  بین سیروس و نادری – مجتمع پزشکی حافظ – طبقه دوم ۰۶۳۷۱۴۲۳۲۸۵
فریبا کلانتری –  متخصص روانشناسی و مشاور اهواز – کیان اباد- خیابان ۱۸ شرقی- مجتمع عطارزاده- پلاک ۴۸ –  طبقه ۵ – واحد ۱۴ . جنب فروشگاه افق کوروش ۰۹۰۲۴۰۸۲۳۲۳
مهناز بهادری –  متخصص روانشناسی سلامت اهواز – زیتون کارمندی- خیابان شهید بندر – بین زیتون و زیبا -مجتمع سهراب –  طبقه دوم – واحد ۴ ۰۶۱۳۴۴۳۱۱۴۵۷
مینا محمودی تبار –  روانشناس بالینی اهواز – کیانپارس- پهلوان شرقی – نبش اردیبهشت – مجتمع پزشکی درمانگران – طبقه دوم – مرکز مشاوره ساحل ۰۹۹۳۸۰۰۹۷۳۸

شارینو

اگر اهل گشت و‌گذار هستید، اطلاعات کامل درباره کافه‌های اهواز و رستوران‌های اهواز می‌تواند برای شما مفید باشد. تیم تخصصی شارینو مقالاتی کامل درباره کافه و رستوران‌های شهر اهواز برای شما تهیه کرده است.

بلاگ شارینو محتوا‌های مفید و کاربردی دیگری درباره باربری در اهواز، مکانیک سیار در اهواز، یدک کش در اهواز، قالیشویی در اهواز، مرکز لیزر در اهواز و سالن‌های زیبایی اهواز تهیه کرده است.

برای آشنایی با بهترین تعمیرکاران لوازم‌خانگی یا وسایل گرمایشی هم می‌توانید به مقالات تعمیر پکیج در اهواز، تعمیر تلویزیون در اهواز، تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز و تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز مراجعه کنید.

با توجه به گسترش مطالب ارائه شده از سوی تیم حرفه‌ای شارینو، اصلاً متوجه گذر زمان نمی‌شوید. همچنین این گروه حرفه‌ای خدمات تخصصی مانند ادمین اینستاگرام در اهواز، طراحی سایت در اهواز و سئو سایت در اهواز را برای گسترش کسب و کار به شما ارائه می‌دهند.

سخن پایانی

احتمالاً شما یا یکی از اعضاء خانواده با مشکل روحی یا روانی مانند افسردگی مواجه شده‌اید. در چنین شرایطی بهترین راه برای رفع این بیماری، مراجعه به یک روانشناس در اهواز است. این شخص براساس تخصص خود، کسب اطلاعات کافی درباره شخصیت و احساسات شما راهی را برای رفع مشکل‌تان پیدا می‌کنند.

البته بهتر است قبل از مراجعه به روانشناس، اطلاعاتی کافی درباره او مانند بهره‌مندی از ویژگی‌های یک روانشناس معتبر و همچنین نظرات مراجعه‌کنندگان قبلی را به ‌دست بیاورید. بدون شک با در اختیار داشتن این اطلاعات می‌توانید با خیال راحت به مطب او مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

  1. تعداد جلسات مراجعه به روانشناس چقدر است؟

بیش از ۲۰ جلسه

  1. افسردگی چه علائمی دارد؟

بدبینی، خود زنی، لاغر یا چاق شدن بیش از اندازه، ناامیدی، خوابیدن بیش از اندازه

  1. اصلی‌ترین ویژگی‌های یک روانشناس متخصص چیست؟

پایبندی به اخلاق، بهره‌مندی از تخصص مرتبط و داشتن صلاحیت علمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *