تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز


تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

آیا به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز نیاز دارید؟ ماشین لباسشویی یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی است که به دلایل مختلفی مانند نشتی آب، نرسیدن برق به دستگاه، تخلیه نشدن آب و غیره ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی لازم است با تعمیرکار ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید تا متخصصان با دانش و تخصص خود تمامی ایرادات این دستگاه‌ها را رفع کرده یا مشاوره لازم برای حل این مشکل را به شما ارائه دهند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با هرآنچه لازم است درمورد تعمیرات ماشین لباسشویی بدانید آشنا کنیم.

قطعات ماشین لباسشویی در اهواز

 شرکت‌ها و برندهای مختلفی وجود دارند که ماشین لباسشویی تولید می‌کنند. به‌طورکلی سیستم کاری تمامی آنها به یک‌شکل است و تنها تفاوت در بین آنها به قطعات آنها برمی‌گردد.

شما با شناخت قطعات سازنده ماشین لباسشویی می‌توانید در مواردی بدون نیاز به افراد ماهر در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز، برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. در ادامه به معرفی این قطعات خواهیم پرداخت.

قطعات ماشین لباسشویی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

درام یا دیگ

درام یا دیگ ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین اجزا در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز محسوب می‌شود. درام یا دیگ داخلی یک محفظه بزرگ و قابل چرخش است که در آن لباس‌ها و مواد شوینده قرار می‌گیرند.

 همچنین این درام فضایی مناسب برای تماس مؤثر بین آب، مواد شوینده و لباس‌ها ایجاد می‌کند تا لباس‌ها به طور مؤثرتری شسته شوند. جنس دیگ‌های داخلی معمولاً از موادی مانند استیل یا پلاستیک ساخته می‌شود تا در مقابل ضربات و خوردگی‌های محتمل در هنگام چرخش مقاومت کند.

یک محفظه دیگر به نام دیگ بیرونی یا درام خارجی (Outer drum) نیز وجود دارد که به بدنه ماشین لباسشویی وصل می‌شود. وظیفه دیگ بیرونی این است که از دیگ داخلی محافظت کند و از نشت آب به سایر قطعات ماشین لباسشویی جلوگیری کند.

 درام بیرونی عموماً از مواد مانند استیل یا پلاستیک ساخته شده است و باعث ایجاد بستری امن برای عملکرد درام داخلی می‌شود؛ بنابراین بازدید دوره‌ای آن توسط تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز ضروری است.

هرگونه خرابی در این قطعه منجر به خرابی کل سیستم می‌شود و به‌ناچار باید توسط سرویس‌کار ماشین لباسشویی در اهواز بازدید شود؛ همچنین برای خرید دیگ باید حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ تا ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

شیر ورودی

شیر ورودی آب ماشین لباسشویی یک قسمت اصلی و حیاتی است که نقش مهمی در عملکرد صحیح و بهینه ماشین لباسشویی ایفا می‌کند؛ همچنین این شیر به‌عنوان واسطه‌ای بین سیستم آب‌خانه و ماشین لباسشویی عمل می‌کند و آب موردنیاز برای شستشو را برای ماشین لباسشویی تأمین می‌کند.

شیر ورودی آب ماشین لباسشویی معمولاً دارای دو لوله تغذیه است که یکی از آنها آب سرد و دیگری آب گرم را تأمین می‌کند. این دو لوله در اغلب ماشین‌های لباسشویی امروزی وجود دارند؛ اما برخی مدل‌ها ممکن است دارای تنظیمات دیگری مانند لوله تغذیه برای آب سرد، آب گرم و حتی آب جوش نیز باشند.

به گفته استادکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز، ماشین لباسشویی از طریق این دو لوله به آب موردنیاز برای شستشو دسترسی پیدا می‌کند و طبق برنامه شستشوی انتخابی شما دمای آب ورودی تنظیم می‌شود. به‌عنوان‌مثال در برخی برنامه‌ها نیاز به آب سرد و در برخی دیگر نیاز به آب گرم یا حتی آب جوش وجود دارد.

هرگونه اختلال در این شیر می‌تواند خسارت‌های زیادی را به همراه داشته باشد؛ بنابراین نیاز است که در این شرایط با نمایندگی لباسشویی در اهواز تماس بگیرید تا تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز را به محل اعزام شوند. هزینه خرید شیر ورودی حدود ۷۰،۰۰۰ تا ۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی با استفاده از قدرت مکانیکی آب‌گرفته شده در دیگ ماشین لباسشویی را از طریق لوله تخلیه خارج می‌کند. برای انجام این کار پمپ تخلیه معمولاً باقدرت و فشار بالا عمل می‌کند تا آب را به‌درستی خارج کند.

عملکرد پمپ تخلیه بسیار مهم است؛ زیرا این امکان را به شما می‌دهد که بعد از پایان چرخه شستشو آب را از دستگاه خارج کنید و در نهایت لباس‌ها را خشک شده بیرون بیاورید. به دلایل ذکر شده عملکرد درست پمپ تخلیه می‌تواند عملکرد مناسبی به کل ماشین لباسشویی بدهد.

 بهتر است که به‌صورت دوره‌ای نمایندگی‌های تعمیر مدل‌های لباسشویی در اهواز از طریق تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز به بازدید از پمپ تخلیه بپردازند. در این صورت دیگر نیاز نیست هزینه‌ای حدود ۴۰۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان را بپردازید.

قطعات ماشین لباسشویی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

شیلنگ تخلیه

شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی برای انتقال آب از داخل دیگ به خارج استفاده می‌شود. این شیلنگ عموماً از مواد پلاستیکی و به‌صورت خرطومی ساخته می‌شود تا از انعطاف‌پذیری و دوام بالایی برخوردار باشد. عرض این شیلنگ‌ها معمولاً بین ۱ تا ۱.۲۵ اینچ است.

در طول سیکل تخلیه ابتدا آب توسط پمپ تخلیه جمع‌آوری می‌شود و سپس از طریق شیلنگ تخلیه به بیرون از ماشین لباسشویی رسیده و خارج می‌شود. نحوه نصب این شیلنگ‌ها و اتصال آنها به پمپ تخلیه و به فضای بیرونی می‌تواند در دستورالعمل‌های تولیدکننده ماشین لباسشویی شما ذکر شده باشد.

درصورتی‌که شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شما آسیب‌دیده یا نیاز به تعویض داشته باشد ابتدا باید از نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز مشورت‌ها و دستورالعمل‌های لازم را بگیرید سپس بهتر است از شیلنگ جدید با مشخصات و اندازه همانند شیلنگ قبلی استفاده کنید.

همچنین در طول استفاده از ماشین لباسشویی بازدید دوره‌ای مراقبت و نظافت شیلنگ تخلیه آب توسط تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز نیز مهم است تا از بروز مسائل ناخواسته و مسدودشدن لوله جلوگیری شود.

قیمت تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اهواز توسط تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز زیاد بالا نیست؛ اما برای تعویض شیلنگ تخلیه باید حدود ۵۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

هیتر یا المنت

هیتر لباسشویی یک قطعه کاربردی در ماشین لباسشویی است که برای گرم‌کردن آب در داخل دیگ استفاده می‌شود. این قطعه معمولاً زیر دیگ اصلی قرار می‌گیرد و کاملاً آب‌بندی‌شده است تا هیچ نشتی آبی باعث خرابی آن نشود.

هیتر لباسشویی با استفاده از برق و اجزای مخصوص خود (مانند عناصر گرمایی) آب را به دمای دلخواهی که توسط برنامه شستشو تعیین شده است، می‌رساند؛ بنابراین این عمل باعث بهبود عملکرد شستشوی لباس‌ها می‌شود؛ زیرا برای برخی لباس‌ها مانند لباس‌های کثیف‌ نیاز به آب گرم‌تر است.

هزینه تعویض هیتر یا المنت ماشین لباسشویی در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز حدود ۳۰۰،۰۰۰ تا ۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

 اگر هیتر لباسشویی در دستگاه شما آسیب‌دیده است یا صداهای غیرعادی تولید می‌کند، بهتر است با تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید یا از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی در اهواز استفاده کنید.

ترموستات

ترموستات یک قطعه کاربردی در ماشین لباسشویی است که برای کنترل دما استفاده می‌شود. ترموستات وظیفه اندازه‌گیری دمای آب ورودی را دارد و در صورت لزوم المنت‌ها سیگنال می‌فرستد تا آب را گرم کنند.

وقتی دما به سطح تنظیم شده در ترموستات می‌رسد ترموستات جریان الکتریکی به المنت‌ها را قطع می‌کند؛ بنابراین این کنترل دما به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد و به‌این‌ترتیب از افزایش غیرمجاز دما جلوگیری می‌کند.

ترموستات یک قطعه حساس و دقیق است که باید به‌درستی کار کند. اگر ترموستات شما به‌درستی عمل نمی‌کند و دمای مناسب تنظیم نمی‌شود، بهتر است با متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید.

البته بهتر است ابتدا جویای تعرفه‌های تعمیر لباسشویی در اهواز شوید تا از پرداخت وجه اضافی خلاص شوید؛ همچنین قیمت این وسیله ۱۰۰،۰۰۰ تا ۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

برد الکتریکی

 برد الکترونیکی (PCB) مهم‌ترین قسمت الکترونیکی ماشین لباسشویی است و در واقع مغز آن محسوب می‌شود؛ همچنین اطلاعات مربوط به نوع لباس و برنامه‌های شستشو در این قطعه برنامه‌ریزی‌شده و تمام اجزای الکتریکی و مدارهای ماشین لباسشویی در آن قرار دارند.

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اطلاعات موردنیاز را دریافت کرده و بر اساس آن پیام‌ها و سیگنال‌ها را در مراحل مختلف ارسال می‌کند. این قطعه توانایی تنظیم و کنترل عملکرد ماشین لباسشویی را دارد و شما می‌توانید بر اساس نوع لباس‌ها نوع شستشو را انتخاب کنید.

برد الکترونیکی (PCB) باعث ارتباط و هماهنگی بین قطعات الکترونیکی دیگر ماشین لباسشویی می‌شود و به طور خاص با موتورها، ترموستات‌ها، سنسورها و صفحه‌نمایش کار صحت اجرای عملکردهای مختلف را تضمین می‌کند.

همان‌طور که بیان شد اختلال در برد الکتریکی به معنای اختلال در کل سیستم است پس اگر در عملکرد برد الکترونیکی ماشین لباسشویی هرگونه مشکلی به وجود آمد سریعاً باید با تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید تا آنها مشکلات موجود را رفع کنند.

البته به علت قیمت‌های به‌مراتب بالا و متنوع بهتر است قبل از تعمیر یا تعویض از تعرفه تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اهواز اطلاع حاصل کنید.

قطعات ماشین لباسشویی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

هیدروستات

هیدروستات قسمتی از ماشین لباسشویی است که وظیفه تنظیم سطح آب ورودی به دستگاه را بر عهده دارد. هدف از استفاده از هیدروستات، جلوگیری از ورود بیش از حد آب به داخل دیگ و برقراری سطح آب مناسب برای عملکرد بهینه ماشین لباسشویی است.

وقتی که ماشین لباسشویی به‌منظور شروع فرایند شستشو روشن شود، هیدروستات به‌صورت خودکار عمل می‌کند.

ابتدا آب وارد داخل دیگ ماشین لباسشویی می‌شود و سپس به‌وسیله یک سیستم فشار و دستگاه مناسب، سطح آب را کنترل می‌کند؛ بنابراین زمانی که سطح آب به حد موردنظر برسد، هیدروستات ورودی آب را متوقف می‌کند و جلوی ورود بیش از حد آب را می‌گیرد.

استفاده از هیدروستات اهمیت بسیاری در صرفه‌جویی در مصرف آب دارد؛ همچنین می‌تواند از خروج آب غیرضروری از ماشین لباسشویی جلوگیری کند. اگر در عملکرد هیدروستات مشکلی وجود داشت بهتر است سریعاً با یک تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز را برای رفع مشکلات تماس بگیرید.

 البته قیمت تعمیرات لباسشویی در اهواز برحسب نوع، جنس و برند متفاوت است؛ اما قیمت قطعه هیدروستات حدود ۳۰۰،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

میکروسوئیچ

میکروسوئیچ نوعی سوئیچ کوچک است که وظیفه تشخیص وضعیت بسته یا باز بودن درب ماشین لباسشویی را دارد؛ بنابراین وقتی درب به‌درستی بسته شود، میکروسوئیچ به‌صورت خودکار اعلام می‌کند که درب بسته شده است و برق به شیر ورودی آب ماشین لباسشویی می‌رسد.

در غیر این صورت وقتی که درب باز است میکروسوئیچ از رسیدن برق به شیر ورودی آب جلوگیری می‌کند تا جلوی ورود آب به دیگ ماشین لباسشویی را بگیرد. همچنین میکروسوئیچ‌های موجود در ماشین لباسشویی ممکن است وظیفه کنترل و نظارت بر سطح آب در دیگ، زاویه دیگ و عملکرد فیلترها را نیز داشته باشند.

 این میکروسوئیچ‌ها به‌صورت خودکار و با کمک سنسورهای مختلف، وضعیت موردنظر را تشخیص می‌دهند و عملکرد ماشین لباسشویی را بهینه می‌کنند.

هرگونه خلل در عملکرد میکروسوئیچ می‌تواند فاجعه‌ای به بار بیاورد؛ بنابراین بهتر است هر چند وقت یک‌بار این سیستم توسط متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز سرویس شود. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تعرفه و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز را از نمایندگی‌ها جویا شوید.

ایرادات رایج ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ‌مانند سایر لوازم برقی و خانگی ممکن است بعد از مدتی دچار خرابی ‌شود؛ بنابراین نیاز است از متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز برای رفع مشکل کمک بگیرید. در ادامه درمورد شایع‌ترین مشکلات موجود در ماشین لباسشویی و راه‌حل‌های رفع آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ایرادات رایج ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

لرزش زیاد ماشین لباسشویی

مشکل لرزش ماشین لباسشویی حین آبکشی ممکن است بر اثر عوامل مختلفی رخ دهد. یکی از دلایل این مشکل تنظیم نادرست ماشین لباسشویی در سطح صاف است؛ همچنین دلیل دیگر می‌تواند تنظیم‌نشدن مناسب پایه‌های ماشین لباسشویی باشد.

راه‌حل اولیه برای این مشکل، مطمئن شدن از صاف بودن سطحی که ماشین لباسشویی روی آن قرار می‌گیرد و تنظیم دوباره پایه‌های ماشین است. علت دیگری که می‌تواند باعث لرزش ماشین لباسشویی شود، عدم توازن و توزیع نامتوازن لباس‌ها در داخل ماشین است.

اگر لباس‌ها به‌صورت نامتوازن در داخل ماشین قرار بگیرند، وزن بیشتری به یک طرف ماشین تحمیل می‌شود و باعث لرزش آن می‌شود. نیازی نیست برای حل این مشکل با تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید؛ بلکه خودتان نیز می‌توانید مشکل را رفع کنید.

تخلیه‌نشدن آب ماشین لباسشویی

 دلیل خارج‌نشدن آب از ماشین لباسشویی ممکن است به عوامل مختلفی برگردد. این مسئله می‌تواند به علت بسته‌شدن لوله خروجی آب، خرابی پمپ آب، آلودگی فیلتر آب یا مشکلات دیگری در سیستم آب‌رسانی ماشین لباسشویی باشد.

اگر آب از ماشین لباسشویی شما خارج نمی‌شود ابتدا بررسی کنید که آیا لوله خروجی آب به‌درستی به مخزن فاضلاب متصل شده است یا خیر. اگر لوله درست حاصل نشده باشد یا خم شده است ممکن است عبور آب با مشکل روبه‌رو شود؛ بنابراین بهترین راه‌حل اصلاح لوله و جاگذاری صحیح آن است.

درصورتی‌که لوله را بررسی شد و هنوز هم آب از ماشین لباسشویی خارج نشد ممکن است پمپ آب معیوب یا خراب شده باشد. در این حالت باید پمپ را بررسی کرده و در صورت لزوم هم تعویض کنید؛ همچنین آلودگی فیلتر آب نیز می‌تواند مانع عبور آب شود.

در صورت وجود فیلتر آن را بررسی کنید و در صورت لزوم تمیز کنید یا تعویض کنید. البته که تعویض یا تعمیر پمپ و فیلتر را باید تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز انجام دهند و این کار از عهده شما خارج است.

عدم چرخش ماشین لباسشویی

در این بخش از مطلب تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز باید به این موضوع اشاره کنیم که اولین دلیل نچرخیدن دیگ می‌تواند عدم تأمین برق صحیح باشد. موتور ماشین لباسشویی به برق مستقیم نیاز دارد تا بتواند چرخش انجام دهد.

درصورتی‌که به هر دلیلی برق به‌درستی متصل نباشد یا ضعیف باشد ماشین قادر به انجام عملیات چرخش نخواهد بود. دلایلی مانند عدم وصل‌شدن به برق، خرابی کابل‌ها یا شکستن راه‌اندازهای برق می‌توانند چرخش ماشین را متوقف کنند.

دلیل دیگر ممکن است به خرابی در سیستم‌های مکانیکی ماشین لباسشویی مربوط باشد. موتور ماشین لباسشویی با کمک بلبرینگ‌ها و سیستم‌های چرخشی دیگر کار می‌کند. در صورت وجود مشکل یا خرابی در یکی از این قطعات، ماشین قادر به چرخیدن نخواهد بود.

برخی از دلایل احتمالی مانند خرابی بلبرینگ‌ها، سیم‌های کشی به‌هم‌ریخته یا قطع شده یا حتی آسیب به قطعات داخلی موتور می‌تواند توانایی سبب ایجاد اختلال در سیستم شود. در مورد رفع این مشکل لازم است بدانید‌ که تعمیرات تخصصی هستند و این کار را فقط به متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز بسپارید.

عدم چرخش ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

بوی بد لباس‌ها بعد از شستشو

علت بوی بد در لباس‌های شسته شده توسط ماشین لباسشویی ممکن است به عوامل مختلفی برگردد. دلیل اول می‌تواند به کثیف بودن ماشین لباسشویی برگردد؛ بنابراین درصورتی‌که ماشین لباسشویی به‌درستی تمیز نشود، ذرات کثیفی که در گوشه‌های ماشین و خطوط لوله‌های آب باقی می‌ماند ممکن است به لباس‌ها منتقل شوند و عاملی برای بوی بد آنها باشند.

 همچنین استفاده از مواد شوینده با ترکیبات قوی و متشکل از مواد شیمیایی سخت می‌تواند باعث آسیب رسیدن به فایبرهای لباس‌ها شده و در نتیجه بوی بد ایجاد کند. بهتر است در این موارد، ماشین لباسشویی را کاملاً تمیز نموده و از مواد شوینده مناسب استفاده کنید تا از ایجاد بوی بد در لباس‌ها جلوگیری شود.

اگر راه‌حل‌های مختلف را دنبال کردید و همچنان این مشکل رفع نشد بهتر است از استادکار تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز مشورت‌های لازم را دریافت کنید.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

اگر دستگاه شما قادر به آبگیری نباشد یا آبگیری آن به‌صورت کند انجام می‌شود ممکن است به دلیل مشکلات مختلفی باشد.

 اولاً باید بررسی کنید که درب ماشین لباسشویی به‌درستی بسته شده باشد. درصورتی‌که درب دستگاه باز باشد یا در طول عملکرد آبگیری باز شود، ممکن است آب به‌درستی وارد دستگاه نشود و آبگیری کند شود؛ بنابراین بدون نیاز به مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز این کار را انجام دهید.

همچنین، مشکلات در میکروسوئیچ (سوئیچ الکترونیکی) یا هیدروستات (سنسور سطح آب) نیز می‌تواند باعث عملکرد نادرست دستگاه شود. اگر میکروسوئیچ با مشکلی مواجه شده یا هیدروستات از درستکاری خارج شده باشد، دستگاه ممکن است آبگیری را به‌درستی انجام ندهد.

علاوه بر این قطع‌شدن سیم‌های متصل بین کلید تایمر نیز می‌تواند باعث مشکل در عملکرد دستگاه شود. درصورتی‌که سیم‌ها به هر دلیلی قطع شده یا اتصالات آنها ضعیف شده باشد، انتقال سیگنال‌ها و کنترل اجزای دستگاه ناصحیح خواهد بود.

برای حل این مشکلات، بهتر است به یک تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز مراجعه کرده و دستگاه را بررسی و تعمیر کنید. متخصصان می‌توانند مشکل را تشخیص دهند و قطعات معیوب را تعویض کنند تا دستگاه به‌صورت صحیح کار کند.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اهواز

انواعی از شرکت‌ها و برندها وجود دارند که اقدام به ساخت و تولید ماشین لباسشویی کرده‌اند. کارهای تعمیراتی در تمامی برندها توسط نمایندگی خود آن شرکت انجام می‌شود؛ زیرا انجام‌دادن آن توسط سایر تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز می‌تواند چالشی سخت باشد.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

ماشین لباسشویی اسنوا با ظرفیت ۸ کیلوگرم و ویژگی‌های خاص خود برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. با این ماشین لباسشویی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که لباس‌های شما به بهترین نحو شسته خواهند شد.

 همچنین عملکرد این دستگاه به حدی بالاست که به‌ندرت نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز خواهد داشت؛ اما در صورت لزوم می‌توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در اهواز

ماشین لباسشویی پاکشوما، با برچسب انرژی A++ و قابلیت استفاده از آب سردوگرم، یکی از محصولات باکیفیت در بازار است. این ماشین دارای درب الکترومگنتیک، ظرفیت ۹ کیلوگرم و امکان تنظیم دمای آب است.

عملکرد حرفه‌ای این برند باعث شده است که شما کمتر به خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز نیاز پیدا کنید؛ اما در صورت نیاز به سرویس، نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در اهواز می‌تواند تمامی خرابی‌های موجود را رفع کند

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در اهواز

آبسال یک نام معتبر در زمینه لوازم‌خانگی است که این ماشین‌ها با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متنوعی در بازار موجود هستند. هنگام خرید، به مصرف کم این محصول و تطابق قابلیت‌های آن با انتظارات خود دقت کنید. این دستگاه باتوجه‌به نیازها و انتظارات مشتریان، تنظیمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد یا به‌صورت کلی مایل به عیب‌یابی و سرویس آن هستید، نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در اهواز با ارسال تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز آماده ارائه خدمات است.

البته برای اطمینان قبل از اعزام تعمیرکاران از قیمت تعمیرات لباسشویی در اهواز مطمئن شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اهواز

بسیاری از مصرف‌کنندگان هنوز هم با اطمینان و بدون هیچ تردیدی به لوازم‌خانگی برند سامسونگ روی می‌آورند و از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند. ماشین لباسشویی سامسونگ طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد و با سایر لوازم آشپزخانه به‌خوبی سازگار است.

این دستگاه دارای برچسب مصرف بهینه انرژی و همچنین قفل کودک است. بااین‌حال در صورت خرابی شما می‌توانید با شماره تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اهواز تماس بگیرید تا نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در اهواز نسبت به اعزام متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز اقدام کند.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در اهواز

کندی یک برند ایتالیایی است و در حال حاضر به علت ویژگی‌ها و دوام بالایی که دارد در بین مصرف‌کنندگان لوازم‌خانگی بسیار محبوب است. این دستگاه با ظرفیت‌های ۷، ۸، ۹ و حتی ۱۴ کیلوگرم در دسترس است؛ همچنین دارای مزایایی نظیر قفل کودک، کم‌مصرف بودن و طراحی زیبای و… است.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در اهواز به‌صورت فعال وجود دارد و تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز کارهای نصب و تعمیر این برند را ارائه می‌دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

 

هزینه‌ تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

در اهواز مراکز بسیاری وجود دارد که امر تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز را انجام می‌دهند. این مراکز می‌کوشند تا با تخصص و مهارت کافی مشکلات موجود در این وسیله را حل کنند. در جدول زیر هزینه‌های تعمیرات به‌صورت حدودی به تفکیک آورده شده است.

قطعات لباسشویی شرح خدمات هزینه تعمیر (تومان)
المنت تعویض، جرم‌گیری، تمیزکاری ۲۷۰،۰۰۰ تا ۳۵۰،۰۰۰
لاستیک درب تعمیر و تعویض ۳۰۰،۰۰۰ تا ۶۰۰،۰۰۰
شیر برقی تعویض ۲۵۰،۰۰۰ تا ۹۰۰،۰۰۰
بلبرینگ تعویض کل سیستم ۸۵۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰
دیگ تعمیر و تعویض ۷۰۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰
خرطومی دیگ تعویض ۱،۰۰۰،۰۰۰ تا ۳،۰۰۰،۰۰۰
شیشه درب تعویض و تعمیر ۳۵۰،۰۰۰ تا ۶۰۰،۰۰۰
عیب یابی عیب یابی در محل ۸۰۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰
درب ماشین تعمیر درب ۴۰۰،۰۰۰ تا ۶۰۰،۰۰۰
شفت تعمیر یا تعویض ۶۰۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰

شارینو

متخصصان طراحی سایت در اهواز می‌توانند بستر مناسبی را برای انواع شغل‌ها فراهم کنند تا آنها با گذاشتن ویدئو های آموزشی به‌خوبی ما را در امر آموزش یاری دهند. این متخصصان به‌راحتی با انجام‌دادن کارهای سئو سایت در اهواز به بیشتر دیده‌شدن آموزش‌ها کمک می‌کنند.

البته که یک ادمین اینستاگرام در اهواز در پلتفرم اینستاگرام می‌تواند این کار را نیز انجام دهد. به‌عنوان‌مثال در مشاغل خانگی مانند تعمیر تلویزیون در اهواز، تعمیر جاروبرقی در اهواز و تعمیر آیفون‌تصویری در اهواز کاربران می‌توانند تمامی آموزش‌ها را برای تعمیر آنها مشاهده نمایند.

البته که سالن‌های زیبایی اهواز، باشگاه بدنسازی در اهواز و پزشک تغذیه در اهواز که در امر زیبایی و تناسب‌اندام فعالیت دارند متوانند نمونه کارها و فعالیت‌های خودشان را در این پلتفرم‌ها بارگذاری کنند تا کاربران بتوانند به بهترین نحو از آن استفاده کنند.

این امر برای کافه‌های اهواز و رستوران‌های اهواز نیز صدق می‌کند؛ زیرا یکی از سرگرمی‌ها و یکی از مسائلی که کاربران به‌خصوص بانوان به آن توجه ویژه‌ای دارند بحث آموزش در غذا و خوراکی‌ها است. این دو مرکز هم می‌توانند در آموزش موفق شوند و هم می‌توانند برای خود مشتریان بیشتری را دست‌وپا کنند.

قطعاً که آموزشگاه زبان در اهواز و آموزشگاه فنی در اهواز نیز از آن دست آموزشگاه‌هایی هستند که در امر آموزش پیش‌گام هستند؛ بنابراین بستر اینترنت می‌تواند برای آنها بستری پر رونق و فرصتی مناسب برای ارائه خدمات باشد.

مراکز مکانیک سیار در اهواز و یدک کش در اهواز با ساختن پنل‌های کاربری و سایت‌هایی اختصاصی کاربری هرچه راحت‌تر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی به بخش تفکیک‌ناپذیری در آشپزخانه‌ها تبدیل شده است که هدف آن شستن هرچه بهتر البسه و راحتی بانوان در امر شستشوی لباس است. همه ما آگاه هستیم که این وسیله برقی مکن است دچار آسیب یا هر مشکل دیگری شود؛ بنابراین بهترین راه‌حل تماس با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز است.

ما در این مقاله به ارائه اطلاعات کاربردی در مورد انواع قطعات ماشین لباسشویی، مشکلات رایج و هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز پرداختیم و امیدواریم مفید بوده باشد.

 

سؤالات متداول

۱ . چرا آب در داخل مخزن گرم نمی‌شود؟

ممکن است علت این مشکل خرابی ترموستات یا تنظیم نبودن المنت باشد.

۲ . آیا تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تمامی برندها را تعمیر می‌کنند؟

بله در اهواز هر برندی نمایندگی مخصوص خود را دارد.

۳ . چرا آب از ماشین لباسشویی خارج نمی‌شود؟

خراج نشدن آب از ماشین لباسشویی می‌تواند به علت انسداد لوله تخلیه یا خرابی در پمپ تخلیه باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *