سالن های زیبایی در کرمانشاه

سالن های زیبایی در کرمانشاه

از آنجایی که زیبایی برای همه افراد به‌ویژه خانم‌ها حرف اول را می‌زند، سالن های زیبایی در کرمانشاه با ارائه خدمات مختلف، به زیبایی چهره و سلامت پوست و موی شما با استفاده از امکانات و روش‌های متعدد کمک می‌کنند؛ البته این در صورتی است که خدمات زیبایی و درمانی را به دست متخصصان حرفه‌ای و افراد مجرب این حوزه بسپارید.

اگر قصد دارید با یک رنگ موی جدید ظاهر جذابی به چهره خود بدهید یا به کمک اکستنشن مژه زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید، لازم است در ابتدا بهترین سالن های زیبایی در کرمانشاه را بشناسید که ما در این مطلب به طور کامل و جامع به این موضوع خواهیم پرداخت.

سالن‌های زیبایی چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

امروزه استفاده از خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه بازار داغی دارد؛ زیرا انواع مختلفی از امور بهداشتی، زیبایی و مراقبتی در این مراکز انجام شده و در داشتن مو‌هایی زیبا، پوستی سالم و چهره‌ای جذاب به خانم‌ها کمک می‌کنند. در واقع امروزه مراجعه به سالن‌های زیبایی یکی از کار‌های روتین و معمولی هر خانمی‌ به شمار می‌آید.

 برخلاف گذشته که خدمات آرایشگاه‌های کرمانشاه تنها به آرایش صورت یا کوتاهی مو ختم می‌شد، امروزه سالن های زیبایی در کرمانشاه طیف گسترده‌ای از خدمات مراقبتی و زیبایی را برای بخش‌های مختلف صورت و بدن ارائه می‌دهند که در ادامه به هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

اکستنشن مو

از آنجایی که مو‌ها از تأثیر فوق‌العاده‌ای بر زیبایی و جذابیت افراد برخوردار هستند، امروزه سالن های زیبایی در کرمانشاه خدمات متنوعی در حوزه زیبایی و مراقبت از مو ارائه می‌دهند که اکستنشن یکی از آن‌ها است. اکستنشن به معنای افزودن مو‌های طبیعی یا مصنوعی به مو‌های فرد به منظور پرپشت‌تر و زیباتر نشان دادن آن‌ها است.

امروزه این کار به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که شامل اکستنشن گرم، سرد و مدل کلیپسی هستند. در اکستنشن سرد چسب‌هایی که به چسبیدن مو‌ها کمک می‌کنند قابلیت نگهداری بالایی داشته و هیچ نیازی به حرارت ندارند؛ اما در اکستنشن گرم از دستگاه‌های حرارتی برای اضافه کردن مو‌ها استفاده می‌شود.

اکستنشن‌های کلیپسی نیز بدون استفاده از چسب و دستگاه‌های حرارتی به مو‌های شما وصل می‌شوند و یک راه کم هزینه و بی‌خطر برای افزایش قد یا حجم مو‌های شما هستند. اگر اکستنشن مو‌های خود را به آرایشگران ماهر سالن های زیبایی در کرمانشاه بسپارید، می‌توانید بدون نیاز به رنگ کردن، مو‌های زیبایی داشته باشید و از پرپشت بودن آن‌ها لذت ببرید.

کوتاهی مو

کوتاهی یا اصلاح مو یکی از قدیمی‌ترین خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه است که تغییرات چشمگیری در ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌کند. برخلاف گذشته که کوتاهی مو تنوع چندانی نداشت، سالن های زیبایی در کرمانشاه می‌توانند خدمات کوتاهی مو را در مدل‌های مصری، تیفوسی، چتری، پیکسی، عایشه و بسیاری مدل‌های دیگر ارائه دهند.

هریک از سبک‌های کوتاهی مو مناسب چهره‌های خاصی هستند و آرایشگران می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا کوتاهی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و به ظاهر ایده‌آل خود برسید. جدا از موضوع زیبایی، کوتاهی و موخوره گیری نیز به منظور حفظ سلامت مو‌ها در آرایشگاه‌های زنانه کرمانشاه انجام می‌شود.

خدمات رنگ مو

خدمات رنگ مو اگر توسط آرایشگران حرفه‌ای و متناسب با چهره و سن شما انجام شوند، می‌توانند تغییر بی‌نظیری در ظاهر شما ایجاد کرده و حال و هوای چهره‌تان را دگرگون کنند. امروزه از خانم‌های جوان گرفته تا مسن برای زیباتر شدن مو‌های خود به سالن زیبایی در کرمانشاه مراجعه کرده و از انواع خدمات رنگ، مش، لایت یا هایلایت مو استفاده می‌کنند.

سالن های زیبایی در کرمانشاه

شینیون مو

از دیگر خدمات سالن زیبایی عروس در کرمانشاه باید به شینیون مو اشاره کنیم که معنای آراستن و جمع کردن موها در پشت سر و ایجاد ظاهری زیبا در مو‌های خانم‌ها است. آرایشگران باتجربه و خوش‌ذوق می‌توانند حتی مو‌های کوتاه را نیز شینیون کرده برای مراسم‌هایی همچون تولد، نامزدی، عروسی و غیره زیبایی شما را به رخ بکشند.

سالن های زیبایی در کرمانشاه خدمات شینیون را در ۳ مدل شینیون باز، شینیون نیمه باز و شینیون بسته ارائه می‌دهند که هریک از زیبایی خاص خود برخوردار بوده و طرف‌داران بسیاری دارند.

میکاپ

آرایش یا میکاپ یکی از اصلی‌ترین لاین‌های آرایشگاه‌های کرمانشاه است و بسیاری افراد ملاک اصلی انتخاب بهترین سالن زیبایی را وجود آرایشگران حرفه‌ای و باسلیقه آن می‌دانند. میکاپ می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد و برای تولد، دورهمی‌ یا عروسی به ظاهر شما طراوت و جذابیت خاصی ببخشد.

خدمات میکاپ سالن های زیبایی در کرمانشاه با توجه به نوع چهره، رنگ و مدل لباس، نوع مراسم و سلایق شما انجام می‌شوند و شامل سبک‌های مختلفی هستند. از جمله انواع سبک میکاپ می‌توان به کلاسیک، اروپایی، خلیجی، عربی، ‌هالیوودی، هندی و غیره اشاره کرد.

اگر قصد دارید برای یک مراسم مهم از خدمات میکاپ سالن‌های زیبایی استفاده کنید، لازم است حتماً به حرفه‌ای بودن آرایشگر، استفاده از لوازم‌آرایشی مرغوب و برخورد مناسب پرسنل توجه داشته باشید.

خدمات آرایش دائم

سالن های زیبایی در کرمانشاه خدماتی را برای ناحیه لب، ابرو، خط چشم و غیر ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند به پوشاندن نواقص چهره نظیر یکی نبودن ابرو‌ها پرداخته و تا مدت‌ها از زحمت آرایش روزانه خلاص شوید. از پرطرف‌دارترین خدمات آرایش دائم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاتو مژه یا بن مژه
  • تاتو لب
  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • تزریق کرم پودر دائم
  • میکروبلیدینگ ابرو

خدمات ناخن

داشتن ناخن‌هایی زیبا و آراسته یکی از علایق هر خانمی‌ است که در این زمینه خدمات مانیکور، پدیکور، ژلیش، کاشت ناخن و غیره می‌توانند به زیباتر شدن دستان شما کمک کنند. سالن های زیبایی در کرمانشاه خدمات کاشت ناخن را به دو صورت کاشت پودی و کاشت با ژل ارائه می‌دهند.

در کاشت پودری از مواد پودری مانند برای زیبا و مقاوم کردن ناخن‌ها استفاده می‌شود. این روش استحکام بالایی دارد؛ اما مواد شیمیایی مورداستفاده در آن ممکن است بعد از مدتی ناخن‌هایتان را ضعیف و حساس کند؛ بنابراین بهتر است هر چند ماه یکبار به ناخن‌های خود استراحت دهید.

در کاشت با ژل نیز از مواد ژل‌مانندی استفاده می‌شود که مستقیم روی ناخن‌های شما قرار گرفته و سپس به کمک دستگاه UV خشک می‌شوند. شما می‌توانید به کمک خدمات کاشت ناخن سالن های زیبایی در کرمانشاه جذابیت و زیبایی خاصی به ناخن‌های دست‌ها یا پا‌های خود بدهید و از آن‌ها لذت ببرید.

پاک‌سازی پوست

اگر از خشکی پوست یا وجود جوش و منافذ باز روی پوست خود خسته شده‌اید و می‌خواهید برای مراقبت از پوست خود یک اقدام مؤثر انجام دهید، پاک‌سازی پوست همان چیزی است که به آن نیاز دارید. پاک‌سازی فراتر از یک اقدام زیبایی بوده و نوعی مراقبت پوستی است که توصیه می‌شود ماهی یکبار انجام شود.

در فرایند پاک‌سازی، آلودگی‌ها از منافذ پوست شما کاملاً خارج شده، سلول‌های مرده از بین رفته و کلیه مواد مغذی موردنیاز برای ترمیم و جوان‌سازی پوست به آن می‌رسد. در سالن های زیبایی در کرمانشاه پاک‌سازی پوست به دو شیوه با دستگاه و بدون دستگاه انجام می‌شود و در ابتدا جنس پوست و میزان نیاز آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سالن های زیبایی در کرمانشاه

خدمات صافی و احیای مو

داشتنی مو‌هایی سالم و زیبا یکی از آرزو‌های هر خانمی‌ است و خدمات کراتین،ه پروتئین تراپی و احیای مو می‌توانند به حقیقی شدن این رؤیا کمک کنند. کراتین نوعی پروتئین است که به صورت طبیعی در مو‌های ما وجود دارد و از این رو سالن های زیبایی در کرمانشاه با تثبیت این پروتئین در تار‌های مو صافی و زیبایی خاصی به مو‌ها می‌دهند.

همچنین کراتینه کردن و درمان‌های پروتئینی به بهبود مو‌های زبر، شکننده، بدحالت و دارای موخوره کمک می‌کنند و زیبایی و سلامت را به آن‌ها برمی‌گردانند. اگر از مو‌های خشک، وز یا شکننده خود خسته شده‌اید، کراتینه مو می‌تواند به صاف و ابریشمی‌ شدن مو‌های شما کمک کرده و به خوبی آن‌ها را صاف و احیا کند.

خدمات عروس

حرفه‌ای‌ترین و بهترین خدمات در هر حوزه‌ای مربوط به آرایش عروس است؛ زیرا هر خانمی‌ دوست دارید در زیباترین شب زندگی خود به بهترین شکل درخشیده و ظاهری مطابق تصورات خود داشته باشد. خدمات آرایشگاه عروس در کرمانشاه بسیار گسترده بوده و در پکیج‌های مختلف در اختیار عروس خانم‌ها قرار می‌گیرد.

معمولاً سالن های زیبایی در کرمانشاه پکیج عروس خود را به‌گونه‌ای در نظر می‌گیرند که شامل موارد زیر باشد:

  • میکاپ یا آرایش عروس
  • رنگ و لایت
  • شینیون مو
  • خدمات ناخن
  • اصلاح صورت
  • پاک‌سازی مو و مژه
  • پاک‌سازی پوست
  • فون بدن عروس
  • کوتاهی مو
  • اپیلاسیون

ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب در کرمانشاه

اگر قصد دارید از خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه برای زیباتر شدن ظاهر خود استفاده کنید، در ابتدا باید بدانید یک سالن مجرب و حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد و شما در چه صورت می‌توانید به سالن‌های زیبایی اعتماد کنید. در این باره باید بگوییم بهترین آرایشگاه در کرمانشاه از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سالن های زیبایی در کرمانشاه

برخورد مناسب با مشتری

اولین ویژگی بهترین آرایشگاه کرمانشاه که باید به آن توجه کنید، برخورد صحیح و محترمانه با مشتری است. درواقع رفتار پرسنل سالن های زیبایی در کرمانشاه باید به‌گونه‌ای باشد که زمانی که شما وارد سالن می‌شوید احساس خوبی داشته باشید و تمامی‌ سؤالات و دغدغه‌های خود را با آرایشگر خود در میان بگذارید.

رفتار محترمانه و دوستانه آرایشگر باعث می‌شود شما بتوانید احساس راحتی بیشتری داشته و از خدمات زیبایی خود لذت ببرید.

فعالیت در فضای مجازی

از آنجایی که امروزه همه ما در فضای مجازی حضور داریم و این فضا به بستری برای معرفی و رشد کسب‌وکارها تبدیل شده است، لازم است سالن های زیبایی در کرمانشاه نیز نسبت به این موضوع توجه داشته و با حضور فعال در شبکه‌های مجازی پرطرف‌دار خدمات و نمونه کار‌های خود را به مشتریان معرفی کنند.

داشتن پیج اینستاگرام یا سایت این امکان را فراهم می‌کند که مشتری مجبور نباشد برای بازدید از نمونه کار‌های سالن حتماً حضوری مراجعه کند.

تمیز و منظم بودن سالن

از دیگر ویژگی‌های سالن های زیبایی در کرمانشاه باید به منظم بودن دکوراسیون و تمیز بودن فضای سالن اشاره کنیم. در نگاه اول تمیزی آرایشگاه است که توجه مخاطب را جلب می‌کند و نشان‌دهنده شخصیت آن سالن است. سرویس بهداشتی کثیف، مو‌ها و مواد ریخته شده کف سالن، صندلی‌های کهنه و نامنظم نشانه غیرحرفه‌ای بودن یک آرایشگاه است.

از آنجایی که آرایشگران به طور مستقیم با پوست صورت یا مو‌های شما در ارتباط هستند، حتماً باید به این نظافت دست‌ها و روپوش آرایشگر توجه داشته باشد و دقت کنید سالنی که انتخاب کرده‌اید به رعایت تمام نکات بهداشتی پایبند باشد.

سالن های زیبایی در کرمانشاه

برخورداری از آرایشگرهای مجرب

داشتن پرسنل مجرب و آرایشگرهای حرفه‌ای از اصلی‌ترین مشخصات بهترین سالن‌های زیبایی کرمانشاه است که کیفیت و دوام خدمات آن سالن را تضمین می‌کند. یک آرایشگر حرفه‌ای باید در درجه اول از اخلاق و رفتار مناسبی برخوردار بوده و سپس جدیدترین سبک‌های آرایشی را با مهارت بالا اجرا کند.

علاوه بر این یک آرایشگر خوب و باتجربه می‌داند که چه مدل آرایش یا رنگ مویی برای چهره شما مناسب‌تر است و برای داشتن استایلی زیبا و جذاب شما را راهنمایی می‌کند.

قیمت مناسب خدمات

امروزه شاهد آن هستیم که به دلیل تقاضای بالای خدمات زیبایی از سوی خانم‌ها برخی از سالن های زیبایی در کرمانشاه، هزینه‌های سرسام‌آور و غیرمنطقی از مشتریان خود دریافت می‌کنند که با کیفیت خدمات هماهنگی ندارند؛ از این رو یک سالن زیبایی خوب سالنی است که به فکر جیب مشتریان خود بوده و هزینه‌ای مناسب و معقول دریافت کند.

بهترین سالن‌های زیبایی طبق تعرفه اتحادیه به دریافت هزینه از مشتری اقدام می‌کنند و هدف اصلی آن‌ها ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است؛ البته در این زمینه نباید گول قیمت‌های بسیار کم و غیر قابل باور را بخورید؛ زیرا ممکن است کیفیت خدمات آن سالن پایین بوده و از مواد و امکانات نامرغوب استفاده کند.

استفاده از لوازم‌آرایشی باکیفیت

استفاده از امکانات و لوازم‌آرایشی و مراقبتی باکیفیت و اورجینال از دیگر ویژگی‌های مهم سالن های زیبایی در کرمانشاه است که کمک می‌کند آرایش شما زیباتر به نظر رسیده و دیرتر جلوه خود را از دست دهد. همچنین مواد آرایشی باکیفیت آسیب کمتری به پوست می‌زنند و از استاندارد‌های لازم برخوردار هستند.

این موضوع برای آرایش عروس اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا عروس خانم‌ها در این روز مهم ساعت‌های زیادی را برای عکاسی و حضور در مراسم می‌گذرانند و لازم است آرایش آن‌ها در عین زیبایی، دوام و کیفیت بالایی نیز داشته باشد.

محبوبیت

پرطرف‌دارتر بودن و محبوبیت سالن های زیبایی در کرمانشاه موضوع دیگری است که باید در انتخاب سالن به آن توجه کنید. رضایت مشتری‌های سالن اولین چیزی است که شما می‌توانید به آن اعتماد کرده و از خدمات آن آرایشگاه بهره‌مند شوید.

رضایت مشتریان سالن‌های زیبایی کرمانشاه نشان می‌دهد آن آرایشگاه برای مراجعین خود ارزش قائل بوده و خدمات خود را با کیفیت بالا توسط پرسنل حرفه‌ای ارائه می‌دهد؛ بنابراین در اغلب موارد توصیه‌های دیگران برای انتخاب یک آرایشگاه خوب مفید و قابل اعتماد است.

موقعیت مکانی سالن

علاوه بر موارد گفته شده در انتخاب سالن های زیبایی در کرمانشاه به موقعیت مکانی آرایشگاه نیز توجه کنید. توصیه می‌کنیم آرایشگاهی را انتخاب کنید که به محل زندگی یا کار شما نزدیک باشد و لازم نباشید مسافت طولانی را برای رسیدن به سالن طی کرده یا در ترافیک بمانید.

همچنین به دنبال سالن‌هایی باشید که نظم و زمان بندی مناسبی دارند و برای وقت مشتری ارزش قائل هستند.

سالن های زیبایی در کرمانشاه

تنوع خدمات

یک سالن زیبایی خوب جایی است که می‌تواند کلیه نیاز‌های زیبایی شما را در حوزه‌های مختلف برطرف کرده و خدمات متنوعی را در اختیارتان قرار دهد. سالن‌های حرفه‌ای به منظور آسایش و راحتی مشتریان خود کلیه خدمات پوست، مو، ناخن، احیا، میکاپ و غیره را با بالاترین کیفیت ارائه کرده و برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کنند.

نوبت دهی سالن‌های زیبایی چگونه انجام می‌شود؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان سالن های زیبایی در کرمانشاه گرفتن وقت و نوبت دهی در این سالن‌ها است. هریک از سالن‌ها از روش‌های مختلفی برای نوبت دهی استفاده می‌کنند که یا به شکل اینترنتی هستند یا تلفنی؛ البته در صورت داشتن سایت نیز شما می‌توانید به کمک سایت برای گرفتن نوبت در لاین‌های مختلف زیبایی اقدام کنید.

اگر امکان دریافت نوبت انترنتی وجود نداشت، می‌توانید با شماره سالن زیبایی در کرمانشاه تماس گرفته و از طریق صحبت با منشی سالن نوبت خود را ثبت کنید.

نوبت دهی سالن‌های زیبایی

هزینه خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه

آیا از هزینه آرایش کامل عروس یا کاشت ناخن در سالن های زیبایی در کرمانشاه خبر دارید؟ فرقی نمی‌کند برای اولین بار بخواهید کار‌های زیبایی انجام دهید یا قبلاً تجربه داشته باشید، به‌هرحال بهتر است از جدیدترین قیمت خدمات زیبایی خبر داشته باشید؛ زیرا ممکن است قیمت‌ها به دلایل مختلف دستخوش تغییر شده باشند.

علاوه بر این توجه داشته باشید که هزینه خدمات زیبایی بر اساس شهر، موقعیت مکانی سالن، امکانات و کیفیت خدمات، برخورداری از پرسنل متخصص و غیره ممکن است متغیر باشد. از این رو تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیست کاملی از قیمت تک‌تک خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه را در اختیار شما قرار دهیم.

نوع خدمات قیمت
اصلاح صورت ۴۰۰۰۰ تومان
اصلاح خیس صورت ۵۰۰۰۰ تومان
شیو صورت ۴۲۰۰۰ تومان
وکس صورت ۷۰۰۰۰ تومان
پاک‌سازی پوست و فیشیال ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
کوتاهی مو ۴۰۰۰۰ تومان
فیشیال ویژه ۳۵۰۰۰۰ تومان
اکستنشن مو (شاخه‌ای) ۴۰۰۰۰ تومان
رنگ ریشه ۱۵۰۰۰۰ تومان
لایت فویلی ۳۰۰۰۰ تومان
موخوره گیری ۲۰۰۰۰۰ تومان
تمام دکلره مو ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
آمبره مو ۹۰۰۰۰۰ تومان
بالیاژ مو ۹۵۰۰۰۰ تومان
سامبره مو ۹۵۰۰۰۰ تومان
ریمو رنگ مو ۷۰۰۰۰۰ تومان
ابریشم سازی مو ۹۵۰۰۰۰ تومان
پلکس تراپی مو ۸۰۰۰۰۰ تومان
ریباندینگ مو ۸۰۰۰۰۰ تومان
پروتئین تراپی مو ۵۰۰۰۰۰ تومان
میکاپ چشم ۳۰۰۰۰۰ تومان
خط چشم دائم ۸۰۰۰۰۰ تومان
خط لب دائم ۷۰۰۰۰۰ تومان
خط لب و رژ لب دائم ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
رژ لب دائم ۹۵۰۰۰۰ تومان
بن مژه دائم ۷۰۰۰۰۰ تومان
کاشت مژه دائم ۵۰۰۰۰۰ تومان
کاشت مژه موقت ۲۵۰۰۰۰ تومان
ترمیم اکستنشن مژه ۳۰۰۰۰۰ تومان
لیفت و لمینت مژه ۳۳۰۰۰۰ تومان
پارافین تراپی پا ۱۵۰۰۰۰ تومان
پارافین تراپی دست ۱۵۰۰۰۰ تومان
طرح حنا ۳۰۰۰۰ تومان
دکوپاژ تتو ۳۵۰۰۰۰ تومان
ترمیم تمامی‌ خدمات تتو ۲۰۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون بیکینی گیاهی ۱۰۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون بیکینی معمولی ۹۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون دست ۹۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون زیر بغل ۶۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون شکم ۵۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون کمر ۵۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون باسن ۳۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون کل بدن ۴۵۰۰۰۰ تومان
براشینگ ۱۰۰۰۰۰ تومان
کرلی مو ۱۵۰۰۰۰ تومان
کراتین مو ۹۵۰۰۰۰ تومان
شینیون ۵۰۰۰۰۰ تومان
اصلاح ابرو ۵۰۰۰۰ تومان
بافت مو ۳۰۰۰۰ تومان
رنگ ابرو ۳۰۰۰۰ تومان
بوتاکس ابرو و مژه ۶۰۰۰۰ تومان
میکروپیگمنتیشن ابرو ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
سایه ابرو ۹۰۰۰۰۰ تومان
تلفیق سایه و ‌هاشور ابرو ۹۰۰۰۰۰ تومان
لیفت ابرو ۳۰۰۰۰۰ تومان
میکروبلیدینگ ابرو ۹۰۰۰۰۰ تومان
کاشت ناخن با تیپ ۳۰۰۰۰۰ تومان
کاشت ناخن با فرمر ۳۵۰۰۰۰ تومان
کاشت پلی ژل ناخن ۴۵۰۰۰۰ تومان
ترمیم کاشت پلی ژل ۲۲۰۰۰۰ تومان
کاشت بیبی بومر ۳۷۰۰۰۰ تومان
کاشت ناخن هلویی ۳۱۰۰۰۰ تومان
کاشت ناخن پا ۱۰۰۰۰۰ تومان
طراحی ناخن ۲۰۰۰۰ تومان

هزینه‌های ذکر شده طبق نرخ اتحادیه در سال ۱۴۰۲ هستند و ممکن است در برخی سالن های زیبایی در کرمانشاه با کمی‌ تفاوت قیمت روبرو شوید؛ از این رو توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از خدمات با شماره تماس سالن های زیبایی در کرمانشاه تماس گرفته یا به اینستاگرام‌های سالن های زیبایی در کرمانشاه سر بزنید.

لیست سالن های زیبایی در کرمانشاه

زیبایی و سلامت چهره پوست یا مو‌های شما چیزی نیست که بتوان آن را به دست افراد غیر متخصص سپرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید یا از دیگر خدمات سالن های زیبایی در کرمانشاه استفاده کنید، باید مجرب‌ترین و بهترین آرایشگاه‌های زیبایی کرمانشاه را بشناسید که ما در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نام سالن زیبایی آدرس شماره تلفن
سالن آرایشی اندیشه کرمانشاه، واقع در خیابان کسری، نبش باغچه‌بان ۰۸۳۳۷۲۴۳۱۴۸
انستیتو زیبایی و گریم یانیز کرمانشاه، میدان کاشانی، واقع در خیابان سنگر، کنار کالا ورزشی المپیک، ساختمان رضا ۰۸۳۳۷۲۷۴۸۴۰
مرکز vip عروس گیوا کرمانشاه، واقع در سه راه برق، به طرف میدان رفعتیه، کنار دفتر خدماتی پاسارگاد ۰۸۳۳۷۲۱۰۲۴۲
سالن عروس بینا کرمانشاه، واقع در خیابان ۲۲ بهمن، خیابان برق، اول کوی بیستم ۰۸۳۳۸۲۵۱۴۴۷
سالن زیبایی آت کرمانشاه، واقع در شهرک ظفر، نرسیده به درمانگاه ظفر ۰۹۱۸۵۸۱۲۵۵۳
سالن آرایشی و زیبایی صنم کرمانشاه، واقع در خیابان کسری، اول شهرک ژاندارمری، بلوار آل آقا شرقی، ساختمان امپراتور ۰۸۳۳۷۲۶۸۲۱۷
آرایش عروس آیتا کرمانشاه، واقع در خیابان سنگر، کوچه تاج بخش ۰۸۳۳۷۲۷۴۳۱۴
سالن زیبایی ویوا کرمانشاه، خیابان برق، انتهای کوی بیستم ۰۸۳۳۸۳۸۹۴۶۴
سالن زیبایی سیاه سپید کرمانشاه، بلوار ۲۲ بهمن، واقع در خیابان برق، کوچه ۱۱، پلاک ۱۶ ۰۸۳۳۸۲۵۳۱۲۵
سالن رؤیای دختران کرمانشاه، واقع در خیابان فردوسی، سه راه برق، طبقه فوقانی بانک مهر، مجتمع بین‌الملل، طبقه دوم ۰۸۳۳۷۲۲۴۳۳۰
گالری آرایشی صوفیا کرمانشاه، واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه زرافشان ۰۸۳۳۷۲۷۸۴۳۵
سالن زیبایی ملکوت کرمانشاه، واقع در چهارراه شیر و خورشید ۰۸۳۳۷۲۷۱۹۸۴
سالن آرایش نیم چهره کرمانشاه، واقع در خیابان فردوسی، مقابل پارک لاله ۰۹۳۸۰۹۱۳۳۸۶
سالن زیبایی سوشانیت کرمانشاه، واقع در خیابان فردوسی، ساختمان ایرانیان، طبقه چهارم، واحد ۲ ۰۸۳۳۷۳۰۳۵۳۷
سالن آرایشی و زیبایی شهر باران کرمانشاه، واقع در خیابان شریعتی، کوچه ثبت، مقابل قنادی ارمغان، کوی دوست مهربان، نبش ساختمان مهر ۰۸۳۳۷۲۲۱۰۵۲
سالن زیبایی پرنسس طهرانی کرمانشاه، واقع در خیابان کسری، کوچه دارایی، کوی ۱۲۱، پلاک ۲ ۰۸۳۳۷۲۰۳۱۰۳
سالن زیبایی و آرایشی آراگل کرمانشاه، فرهنگیان، فاز دوم، حد فاصل بین ایستگاه ۳ و ۴، کوی فرعی دوم ۰۹۳۷۷۴۰۹۱۴۷
سالن مستر کات کرمانشاه، واقع در بلوار کسری، خیابان هلال احمر ۰۹۱۷۲۹۸۸۴۴۲
سالن آرایش و زیبایی پرندک کرمانشاه، خیابان مسکن، کوچه یاسمن ۰۹۳۷۲۰۰۱۶۳۱
سالن آرایشگاه روناهی کرمانشاه، محله الهیه، دوبرگردان طالقانی، کنار دفتر بیمه ملت ۰۸۳۳۸۲۷۱۹۷۹

شارینو

فرش یا مبلمان از مهم‌ترین عناصر در زیبایی دکوراسیون منزل هستند و به دلیل استفاده زیاد یا عدم مراقبت ممکن است دچار ایراد شده یا کثیف و آلوده شوند؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم مبلمان یا فرش خود را به بهترین مراکز قالیشویی کرمانشاه بسپارید تا تمیز و درخشان شوند. از این رو می‌توانید از مطالبی همچون قالیشویی در کرمانشاه و مبل شویی در کرمانشاه استفاده کنید.

اگر فکر می‌کنید برای مدیریت پیج یا سایت خود مهارت و دانش کافی را ندارید؛ اما می‌خواهید به موفقیت در حوزه کسب‌وکارتان دست پیدا کنید، می‌توانید روی کمک تیم شارینو حساب باز کنید. شما می‌توانید از تیم حرفه‌ای شارینو برای سئو سایت در کرمانشاه، ادمین اینستاگرام در کرمانشاه و طراحی سایت در کرمانشاه کمک بگیرید.

از آنجایی که بسیاری افراد از مهارت کافی برای تعمیر لوازم خانگی برخوردار نیستند، بهترین کار تماس با تعمیرکار است. به همین منظور می‌توانید به مطالب وبلاگ شارینو نظیر تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر آبگرم کن در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه و غیره مراجعه کنید.

اگر قصد اجرای کابینت برای آشپزخانه خود را دارید؛ اما نمی‌دانید چه سبک و رنگی برای آشپزخانه شما بهتر است، متخصصان کابینت سازی می‌توانند به شما کمک کند. از این رو مطالعه مطلب کابینت سازی در کرمانشاه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر از شیو، بند یا وکس انداختن برای از بین بردن مو‌های زائد خود خسته شده‌اید، باید بدانید لیزر یک راهکار دائمی‌ و بدون درد برای حذف مو‌های ناخواسته است که امروزه به یکی از پرتقاضاترین خدمات زیبایی تبدیل شده است. در این زمینه مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه می‌تواند به شما کمک کند.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه، خودرو خود را در محل تعمیر کرده و ایرادات آن را برطرف کنید، می‌توانید به منظور شناخت بهترین مراکز مکانیک سیار به مطلب مکانیک سیار در کرمانشاه سر بزنید.

آمبولانس‌های خصوصی سرویسی هستند که در مواقع لزوم به انتقال بیماران از جمله بزرگسالان یا نوزادان به مراکز درمانی یا شهر‌های اطراف کمک می‌کنند. اگر به این خدمات نیاز دارید، می‌توانید از مقاله آمبولانس در کرمانشاه استفاده کنید.

سخن پایانی

خدمات زیبایی از نیازهای اصلی و ضروری برای هر خانمی‌ هستند که می‌توانند به زیبایی بیشتر، سلامت پوست و مو و افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها کمک کنند؛ البته باید توجه داشته باشید که خدمات زیبایی را از سالن‌ها و مراکزی دریافت کنید که در عین کمک به زیبایی شما، باکیفیت بوده و به سلامت شما آسیب نزنند.

با توجه به نیاز روزافزون بانوان به خدمات مختلف در حوزه زیبایی، امروزه در کرمانشاه مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که ما در این مطلب به معرفی خدمات آن‌ها و معرفی بهترین سالن های زیبایی در کرمانشاه پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. هزینه آموزش کاشت ناخن چقدر است؟

این هزینه در سالن های زیبایی در کرمانشاه از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود.

۲. آموزش کاشت ناخن چقدر طول می‌کشد؟

این موضوع به تمرین و استعداد هنرجو بستگی دارد؛ اما معمولاً به صورت مبتدی ۸ الی ۱۰ ساعت است.

۳. آیا کاشت مژه در بارداری ضرر دارد؟

به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، بهتر است انجام اکستنشن مژه را به بعد از زایمان موکول کنید.

۴. هزینه پدیکور پا چقدر است؟

در سالن‌های زیبایی هزینه پدیکور پا از ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *